هرآنچه درباره نازل های ابنما باید بدانید | سیگما کمپانی

پمپ آب زمینی: این پمپها در محلی خارج از آبنما نصب میشوند. پمپ آب شناور یا مستغرق: همانطور که از نام آن مشخص است این پمپها برای غرق شدن در آب طراحی میشوند. نازل استخری کرتین (رو کار) ، نازل های استخری کرتین همچون نازل های فوق مورد توجه عموم قرار گرفته و اخیرا استخری رو نمی توان یافت که نازل های استخری کرتین در آن نصب نشده باشد. زنگ زدگی نازل مورد استفاده برای فواره استخری باعث می شود که زنگ آب ناشی از آن کل فواره را که نازل روی آن نصب شده است بپوشاند و ظاهر بدی را به چشمه بدهد. برای تامین آب گرم استخر خود میتوانید از پکیج استخری گروه ماشین سازی انعکاس استفاده نمایید. تابش نور از پایین به بالا و تنظیم میزان آن، باعث انعکاس حرکات آب در محوطه اطراف و روی شاخ و برگ گیاهان میشود و زیبایی خاصی به محیط میبخشد. برخی باغهای معروف ایرانی نیز دارای آبنماهای زیبایی هستند که هم به عنوان یک ویژگی زیبا در خانه باغ ایرانی و هم برای آبیاری گیاهان و درختان از آن استفاده میکنند. در صورت وجود گیاهان آبزی یا ماهی در استخر، باید در نصب فواره ها دقت شود. 1 - آبنما موزیکال ساده ( هارمونیک ساده ) : در این آبنما با ورودی موسیقی به برد کنترل نور پردازی و برد کنترل دور موتور ها آبنما موزیکال شکل می گیرد.در این مدل تمام مراحل به صورت خودکار انجام میشود و شما در لحظه هر آهنگی را می توانید پخش و خروجی رقصان آن را در آبنما مشاهده فرمایید


فواره یا نازل آبنما وسیلهای است که هنگام خروج آب از لولهی آبنما، آب را در هوا پخش یا پرتاب میکند، که این پرتاب کردن با توجه به ابعاد و شکل فواره متفاوت خواهد بود. در صورتی که بخواهیم سرعت موتور باتوجه به موسیقی در حال پخش بیشتر دربیاید، باید توجه داشته باشیم که موتور دارای قدرت کافی باشد. از این رو که در صورت تعویض موتور یا سیم های آن در آینده قادر به انجام این عمل باشیم. هنگام کف کردن ، دستکش بپوشید و حتماً چیزی را بپوشید که دور ریختن آن بد نباشد. هنگام انتخاب محل پمپ باید دقت شود، زیرا پمپهای زمینی نباید تماس مستقیمی با آب داشته باشند. فواره یک نمای زیبایی از چرخش و رقص آب می باشد که در روزهای گرم سال با این روش میتوان رطوبت هوا را بالا برد و فضای دل انگیزی ایجاد کرد.فواره به هیچ وجه مصرف کننده آب نیست بلکه آب در آن در گردش است و مانند یک پمپ شناور عمل میکند.گاهی اوقات در محوطه باغ چیزی کم است تا زیبایی آن باغ را دو چندان کند.ساخت یک فواره زیبا در محوطه باغ ویلا نه تنها باعث زیبایی آن می شود، بلکه صدای آب یک فضای آرام را برای شما ایجاد میکند.


این نوع نازل شکل منحصر به فردی برای آبنما ایجاد می کند که آن را به پر طاووس تبدیل می کند. این نوع از آبنماها به دلیل پر حجم بودن آب برای آبنماهای بیرونی مناسب هستند و در برابر جریانهای شدید باد مقاومت خوبی دارند. علاوه بر جنبه پاکی آب، علت دیگر ارزش آب میتواند کم آب بودن کشور ایران نیز باشد. در شهرهای خشک و کویری باغها از اهمیت خاصی برخوردار هستند مخصوصا در فصل تابستان، دلیل اهمیت باغ ایجاد هوای مطلوب و رطوبت کافی توسط آب بوده، باغهای کاشان نمونهای از این باغهای با ارزش هستند. آب در زندگی ایرانیها همیشه از ارزش زیادی برخوردار بوده است. زیبایی این نوع از آبنما در شب دیدنی است. برای تولید و ایجاد یک آبنما به ابزار و وسایل مختلفی نیاز است.یکی از مهمترین و پرکاربردترین آنها نازلها هستند که بسته به نوع آبنمای انتخابی نوع نازل مصرفی هم فرق میکند.تعداد و نوع نازلها متفاوت است مانند نازل قاصدک، نازل جت و غیره که هر کدام کارآیی خاصی دارند. این نازل ها دارای امکان نصب چراغ خطی مخصوص بر روی خود را دارا می باشند تا در هنگام تاریکی با تابش نور به قطرات آبی که از نازل ریزشی میریزد فضایی بسیار جذاب و منحصر به فرد را ایجاد نماید که چشم هر بیننده را به خود خیره می کند.


تا عظمت این آب نما را به رخ کشد. قبلا این نازل ها وارداتی بودند و با قیمت بسیار بالا به مصرف کننده ارائه می شد. یکی دیگر از ویژگی های خاص نازل های آبنما ریزشی جادوی رقص آب امکان انتخاب تراکم های مختلف خروجی در هر متر بر حسب تعداد نازل در متر فراهم می باشد و این نازل ها دارای سه تراکم 32 و 64 و 96 نازل در هر 1 متر می باشند که بر حسب نیاز مشتری قابل ارائه می باشد. داشتن شناخت درست در هر موضوعی کمک به انتخاب بهتری می کند. به عبارتی دیگر سوراخ خروجی آب از آبپاش و لولهها را نازل میگویند.از اصلیترین المانهایی که در آبنما مورد استفاده قرار میگیرد میتوان به نازلها اشاره کرد. نیاز است و در این مقاله به شما عزیزان خواهیم گفت که نازل آبنما چیست و این وسیله کاربردی چه موارد استفاده و انواعی دارد و برای خرید نازل آبنما باید چه موارد و نکاتی را در نظر داشت. همچنین هماهنگ کردن تمام این نازل ها با آب واقعا زیبا خواهد بود. نازل های آبنما ریزشی 1m طراحی و ساخته شده توسط جادوی رقص آب دارای بدنه تمام استیل همراه با 64 عدد نازل در هر متر می باشد .

منبع: سیگما کمپانی 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد