آشنایی با انواع نازل های آبنما در فروشگاه سیگماکمپانی مشهد

نازل آبنما شوتر پرده ای ، شوتر بارانی و دیگر اطلاعات بیشتر با ما در تماس باشید. شما می توانید اطلاعات و نمونه کارهای بیشتر در این زمینه را در صفحه محوطه سازی فضای باز مشاهده کنید. شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه قیمت حوض فایبرگلاس با شماره های ما تماس بگیرید. شما می توانید در فضاهای سبز مانند باغ ها، پارک ها، بام سبز ( روف گاردن ها )، حیاط و تراس خانه ها با نازل های آبنما، حرکت و صدای ریزش آب را به نسبت محیط مورد نظر با سلیقه خودتان ایجاد کنید و در کنار زیبایی ایجاد شده از آنها آرام بگیرید. چنانچه قصد خرید نازل آبنما را دارید می توانید از مشاوره رایگان با کارشناسان شرکت مهندسی بازرگانی پرتو سپهر اسپادانا بهره مند شوید. علاوه بر داشتن بدنه ای از جنس استیل ضد زنگ . علاوه بر این نازل پرده آب جادوی رقص آب دارای چراغ تمام استیل فول کالر مخصوص جهت نصب بر روی نازل می باشد که این چراغ با ولتاژ ایمن 12 ولت کار می کند و دارای استاندارد IP-68 می باشد.


برای ایجاد آبنما بر روی دیواری با سطح صاف و یا برجسته از جنس سنگ، شیشه و یا مصالح دیگر، نیاز به پخش یکنواخت آب بر روی سطح دیوار داریم از اینرو نازل سرریز آبنماهای دیواری A-30,60,100L توسط گروه تولیدی بلورین با طول های 30 ، 60 ،100 سانتیمتری تولید شده اند که قابل ترکیب شدن برای رسیدن به اندازه مورد نظر طراح هستند. از اصلیترین المانهایی که در آبنما مورد استفاده قرار میگیرد میتوان به نازلها اشاره کرد. نازل آبنما در حقیقت وسیله ایست که بر سر لوله آب قرار می گیرد و بسته به نوعی که دارد در اشکال گوناگونی آب را به بیرون پرتاب می کند. این نازل، آب را به جلو پرتاب میکند و منظرهای مشابه با یک آبشار را پدید میآورد. به این نازلها نازل رقصان یا داینامیک هم میگویند و دلیل آن حالت داینامیکی است که نازل به آب میدهد که باعث میشود برای انواع آبنماهای دیجیتال و موزیکال ایدهال شود زیرا حرکات آب را با ریتم موسیقی ادغام میشود و صحنه جذابی را ایجاد میکند. 


یکی از ویژگیهای مهم در طبقهبندی انواع آبنماها، اندازه و محل قرارگیری آنها است که با توجه به این ویژگی، آبنماها به دو دستهی کلی آبنماهای زیرسقفی و آبنماهای فضای باز تقسیم میشوند. منظور از طراحی منظم، ساخت آبنماها، آبراههها و دیگر اجزای باغ با خطوط مستقیم و اشکال هندسی مانند مربع، مستطیل و… یک مخزن پر از ماسه سنگ در زیر سرریز جریان برای گردش را جمع می کند. جلبک ها در نزدیکی مناطق مرطوب رشد می کنند ، اما این تنها به ظاهر طبیعی کمک می کند. خط سیری از آب می باشد که با برش ورقه ای آب، آن را بصورت میله های کریستالی شکل می دهد. در این حالت آب پس از خروج از دستگاه و طی مسافتی معین وبدون ایجاد صدا و پراکندگی به مقصد اصابت می کند، و این وضعیت می تواند بصورت مداوم ادامه داشته باشد در میان آب، جلوه ویژه ای به محیط خواهد داد. بسیاری از مردم ترجیح می دهند مکانی را برای گذراندن اوقات و یا انجام خریدهای خود برگزینند که روحیه بخش و آرامش دهنده باشد. یکی از ویژگی های آبنما فایبرگلاس مادیا، قیمت پایین در عین کیفیت بالای آن است. ما به شما راهنمایی های لازم جهت سفارش و خرید انواع آبنما را ارائه خواهیم داد.

منبع : سیگما کمپانی نازل 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد