موسسه زبان های خارجی  الپیدا با بیش از 23 سال تجربه عالی در زمینه تدریس خصوصی فشرده زبان فرانسه با توجه به نیاز زبان آموز و همچنین آمادگی برای آزمون های TCF و DELF از سطح A1 تا B2 برای فرانسه و کانادا (کبک، کبک)) آماده ارائه خدمات با معلمان تحصیل کرده و با تجربه است، تجربه خوب از فرانسه به علاوه آمادگی برای امتحانات سفارت و آموزش زبان فرانسه در منزل و محل کار و همچنین در مدرسه.


قدیمی ترین و قدیمی ترین مرکز آموزش خصوصی زبان فرانسه و تمامی زبان های زنده دنیا در موسسه الپیدا.


موسسه زبان های خارجی با اساتید مجرب و تحصیل کرده از کشور فرانسه و اساتید با تحصیلات عالی در تمامی مقاطع از مبتدی تا پیشرفته جهت آماده سازی آزمون های DAIF، DEIF و مهاجرت برای تمامی سنین، صرف نظر از سطح تحصیلات و دانش زبان فرانسه، فشرده دوره مکالمه فرانسوی آماده ارائه خدمات با توجه به هدف شما یادگیری زبان فرانسه در کوتاه ترین و سریع ترین زمان ممکن در منزل، محل کار و مدرسه می باشد.


پس از 23 سال خدمت خالصانه در امر آموزش و یادگیری زبان فرانسه، با تدابیر ویژه آموزشی و با حضور اساتید برجسته، برنامه ریزان و حامیان آموزشی، شما را در مسیر یادگیری زبان فرانسه همراهی خواهیم کرد.


در آموزشگاه زبان الپیدا ، هر چهار مهارت اصلی زبان در نظر گرفته می شود: مکالمه، بیان، گوش دادن، صحبت کردن و ارتباط.

این اطمینان را خواهید داشت که در پایان 35 جلسه به سطح مطلوب زبان رسیده اید و از سطح دانش خود در مکالمه راضی خواهید بود.

مطمئن خواهید بود که در پایان 35 جلسه به سطح زبان مورد نیاز خواهید رسید.


آموزش مکالمه فرانسوی تضمینی


شیوه تدریس برای معلمان زبان های بین المللی چگونه است؟

این مژده را به شما می دهیم که موسسه آموزشی الپیدا به صورت آنلاین و حضوری آماده خدمت رسانی به شما عزیزان می باشد.


نوع تدریس بستگی به تمایل دانش آموز دارد، شما می توانید با توجه به شرایط خود یکی از این دو روش را انتخاب کنید و به راحتی شروع به یادگیری زبان فرانسه کنید.


در این روزها و شرایط ویروس کرونا در کشور، آموزش آنلاین در موسسه زبان الپیدا یک مزیت بزرگ است، به طوری که بدون نگرانی از درگیری با ویروس کرونا، می توانید هر زبان خارجی را به بهترین شکل یاد بگیرید.


مزایای آموزش زبان فرانسه


مزایای آموزش زبان فرانسه

شرکت در کلاس های خصوصی در مقایسه با کلاس های دولتی که ظرفیت بالا و زمان کمی دارند مزیت دارد، بنابراین با گذراندن کلاس های مکالمه خصوصی و کلاس های خصوصی زبان فرانسه می توانید در کمترین زمان و با حداکثر بهره وری هر کاری را که می خواهید انجام دهید. یادگیری واقعی یک زبان و دستیابی به توانایی صحبت کردن روان با تلفظ صحیح و رعایت قوانین گرامری در کوتاه ترین زمان ممکن است.


زبان فرانسه که زمانی زبان جهانی جهان (Lingua Franca) بود، امروزه در سراسر جهان رایج است. سالانه گردشگران زیادی به فرانسه می روند و در سال های اخیر ایرانیان زیادی به استان کبک کانادا مهاجرت کرده اند و همگی مجبور به یادگیری زبان فرانسه هستند.


اگر شما از آن دسته افرادی هستید که نیاز دارید زبان فرانسه را در سریع ترین زمان ممکن فرا بگیرید، می توانید با شرکت در دوره های خصوصی آموزش زبان فرانسه الپیدابه این خواسته مهم خود جامه عمل بپوشانید.


موسسه زبان جهان با برگزاری کلاس های خصوصی زبان فرانسه به شما کمک می کند تا این زبان زیبا و جذاب را در سریع ترین زمان ممکن یاد بگیرید.


در کلاس های خصوصی زبان فرانسه، بر خلاف کلاس های گروهی که به دلیل تعداد زیاد دانش آموزان کلاس، زمان معلم زبان فرانسه بین دانش آموزان تقسیم می شود، شما یک معلم تمام وقت برای خود خواهید داشت.


متأسفانه حتی در کلاس های گروهی زبان فرانسه نیز مشاهده شده است که استاد با دانش آموزانی که مکالمه بهتر و روان تری نسبت به سایرین دارند و وقت خود را در کلاس سپری می کنند، وقت می گذراند، بنابراین پیشنهاد می کنیم در کلاس های خصوصی زبان فرانسه شرکت کنید.


علاوه بر این، آموزش خصوصی زبان فرانسه به طور کامل تضمین می شود.


یکی دیگر از مزایای کلاس های زبان فرانسه این است که ساعات کلاس بسته به شرایط کاری شما متفاوت است. بر خلاف کلاس های گروهی زبان فرانسه، می توانید زمان های درس فرانسه را انتخاب کنید که می تواند روزهای پنجشنبه و جمعه باشد.


اگر خانم هستید، می توانید در خانه با یک خانم دروس زبان فرانسه را نیز بگذرانید. کلاس های ما به صورت حضوری و آنلاین برگزار می شود. هزینه کلاس های مجازی و آنلاین کمتر از کلاس های حضوری است.


هزینه کلاس های خصوصی زبان فرانسه


هزینه کلاس های خصوصی زبان فرانسه در موسسه زبان جهانی چقدر است؟

با توجه به خصوصی بودن کلاس ها باید در نظر داشته باشید که هزینه کلاس های خصوصی در موسسه زبان جهانی بیشتر از سایر کلاس ها خواهد بود.


برای اطلاع از هزینه کلاس های خصوصی می توانید با کارشناسان موسسه زبان الپیداتماس بگیرید و اطلاعات کسب کنید.


نکته مهمی که موسسه زبان الپیدا را از سایر موسسات متمایز می کند، امکان پرداخت شهریه به صورت اقساطی است که باعث برتری موسسه زبان الپیدانسبت به سایر مراکز آموزش زبان شده است.


شهریه تا پایان دوره به صورت اقساط پرداخت می شود

در آموزش مکالمه تضمینی برای جلب اطمینان شما از روند آموزشی، شهریه تا پایان دوره به صورت اقساطی پرداخت می شود و زبان آموز می تواند با توجه به نیاز خود تا 3 جلسه استاد خود را تغییر دهد. در صورت عدم جلب رضایت دانش آموزان در سه جلسه اول، مدرسه موظف به پرداخت کل مبلغ می باشد

ریه را مسترد کند.

پرداخت هزینه تدریس خصوصی زبان فرانسه در منزل، محل کار و یا آموزشگاه یکسان است.


تدریس خصوصی زبان فرانسه

ضرورت تدریس خصوصی فرانسه

به 7 دلیلی که در زیر قرار داده ایم، یادگیری زبان فرانسه اهمیت زیادی دارد. مطالعه دلایل زیر حالی از لطف نیست.


یادگیری زبان دوم ضروری است

اگر زبانی غیر از زبان مادری خود یاد نمی گیرید، باید به طور جدی یک زبان دیگر (مانند فرانسه) را یاد بگیرید. در جهان مدرن، به دلیل افزایش ارتباطات و تفاوت های بین المللی، یادگیری بیش از یک زبان به دلایل شخصی و حرفه ای برای افراد بسیار مهم است.


فرانسوی یک زبان آسان است.

یادگیری زبان فرانسه به همین سادگی است، مخصوصاً برای افراد انگلیسی. احتمالاً دلیل یادگیری آسان زبان فرانسه این است که انگلیسی از زبان فرانسه (و ترکیبی از دیگر زبان های اروپایی) گرفته شده است. علاوه بر داشتن الفبای مشابه انگلیسی، برخی از کلمات آن از کلمات انگلیسی گرفته شده است.


زبان فرانسوی در 5 قاره صحبت می شود

طبق گزارش ویکی پدیا، در سال 2015، زبان فرانسه زبان مادری 79 میلیون نفر و 370 میلیون نفر دیگر بود. تفاوت بین دو عدد نشان می دهد که چگونه بسیاری از افراد غیر بومی فرانسه را خوب یاد گرفته اند و به وضوح صحبت می کنند.


یادگیری زبان فرانسه یادگیری زبان اسپانیایی را سریع و آسان می کند


زبان اسپانیایی در لیست پرکاربردترین زبان های جهان قرار دارد، بنابراین یادگیری این زبان ضروری است (به ویژه در ایالات متحده). فرانسوی و اسپانیایی بسیار شبیه به هم هستند، زیرا منشاء لاتین دارند. بنابراین، به دلیل شباهت این دو زبان، یادگیری هر یک از آن ها به یادگیری دیگری بسیار کمک می کند.


یادگیری زبان فرانسه برای افرادی که قصد سفر به فرانسه را دارند ضروری است

فرانسه سالانه پذیرای بیش از 84.7 میلیون گردشگر است، به همین دلیل از آن به عنوان یکی از محبوب ترین و مجذوب ترین مقاصد گردشگری در جهان یاد می شود، فرهنگ غنی، تاریخی و حقایق جذاب می تواند همه را شگفت زده کند.


سفر به پاریس، پایتخت فرانسه، رویای بسیاری از مسافران و گردشگران سراسر جهان است. آیا کسی هست که از دیدن موزه لوور، نوتردام یا برج ایفل خوشش نیاید؟! یادگیری زبان فرانسه سفر به این کشور را بسیار لذت بخش خواهد کرد.


یادگیری زبان فرانسه باعث می شود زندگی راحتی در کانادا داشته باشید.

کانادا به دلیل استعمار اولیه در قرن های 17 و 18 به شدت تحت تأثیر فرانسه قرار گرفت. در واقع 22 درصد از جمعیت کانادا فرانسوی هستند. حتی برخی از شهر های کانادا مانند کبک، کاملاً تحت سلطه فرانسه هستند. اگر قصد سفر به جنوب شرقی کانادا را دارید، یادگیری زبان فرانسه ارتباط شما را بسیار آسان می کند.


زبان فرانسه در روابط بین الملل استفاده می شود

فرانسوی زبان رسمی شرکت های بین المللی مانند: المپیک، یونسکو، سازمان ملل، صلیب سرخ و ناتو است. اگر علاقه مند به داشتن شغل یا شغل در هر یک از سازمان های بین المللی گفته شده در بالا هستید، زبان فرانسوی در این راه به شما کمک زیادی می کند.


سایر خدمات تدریس خصوصی زبان


سایر خدمات تدریس خصوصی زبان

آموزش مکالمه تضمینی (خصوصی)

دوره های ویژه از پایه تا پیشرفته

دوره های ویژه اشخاص، پزشکان، مهندسین، متخصصان، مدیران، پرسنل و …

اعزام بهترین اساتید خانم و آقا به تمام نقاط تهران

مشاوره و برنامه ریزی زیر نظر سوپروایزر تحصیل کرده خارج از کشور

آموزش مکالمه تضمینی بین 35 الی 70 جلسه با جدید ترین و به روز ترین متد های آموزشی

پشتیبانی مستمر در آموزش تدریس خصوصی زبان فرانسه و سایر زبان ها زیر نظر سوپروایزر، مشاور و برنامه ریز آموزشی

کلاس های ویژه شاغلین پنجشنبه، جمعه و ایام تعطیل

اعزام مدرس خانم جهت بانوان و کودکان

هزینه تدریس خصوصی زبان فرانسه در منزل، محل کار و یا موسسه یکسان است.

چنانچه تمایل دارید زبان مورد نظر خود را در کوتاه ترین زمان با کیفیت بالا فرا گیرید با مشاورین ما تماس بگیرید.

سخن آخر

موسسه الپیدا یکی از موسسه های اموزش و یادگیری زبان در کم ترین زمان و با مجرب ترین مدرسان است که تجربه کاری زیادی در این زمینه دارد و شما می توانید هر زبانی که می خواهید و نیاز دارید را در این موسسه یاد بگیرید، هر زبانی را که بخواهید، حتی موسسه الپیدا  امکان تدریس خصوصی را نیز برای شما عزیزان فراهم کرده تا اگر در محیط اموزشی راحت نیستید در مکان مورد علاقه خودتان تدریس شود و کلی امکانات و گزینه های دیگر که موسسه الپیدا  در اختیار شما قرار می دهد.


شما می توانید در صورت داشتن هر گونه سوال با شماره های پشتیبانی تماس بگیرید و حتی می توانید برای مشاوره درباره نحوه تدریس، دیگر مزایای موسسه الپیداو  . . . با پشتیبانی ما در موسسه  الپیدا در ارتباط باشید.

سوالات متداول

آیا یادگیری زبان فرانسه سخت است؟

فرانسوی یکی از شیرین ترین زبان های دنیاست که قوانین خاصی دارد. البته در یادگیری هر زبانی همیشه مشکلاتی وجود دارد، اما با کمی مطالعه و آموزش، به راحتی خواهید دید که یادگیری این زبان نیز بسیار آسان بوده است.


2. کلاس زبان فرانسوی خصوصی بهتر است یا گروهی؟

شما با گذراندن کلاس های مکالمه خصوصی و تدریس خصوصی زبان فرانسه می توانید در کم ترین زمان و بیشترین بازدهی، به خواسته خود که یادگیری واقعی زبان است برسید و در کوتاه ترین زمان ممکن به توانایی مکالمه روان با تلفظ صحیح و رعایت قواعد دستوری دست یابید.

3. بهترین منابع برای یادگیری زبان فرانسوی کدام ها هستند؟

بهترین منابع و کتاب های برای یادگیری زبان فرانسه کتاب های Le nouveu Taxi، Echo، Tendances است

 منبع : بهترین سایت اموزش خصوصی زبان فرانسوی  الپیدا

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد