یک نازل فواره به اکسیژن رسانی و خنک کردن فضا بسیار کمک می کند و ترکیب آن با نور های رنگی در استخر ها بسیار زیبا می باشد. آبیاری بارانی نسبت به دیگر روشهای آبیاری، فضای کمتری را اشغال کرده و امکان بهرهبرداری هرچهبیشتر از فضا را برای شما فراهم میآورد. نازل فواره از مهمترین و کاربردی ترین تجهیزات در فواره ها و آبنماها است.در ساخت آن ها می توان بر اساس نوع آبنما مدلهای مختلف را در تعداد متنوع به کار برد. کف کش DC پمپ آبنما به طور کامل شناور در آب ضد زنگ و مقاوم در برابر خوردگی شفت از فولاد ضد زنگ بدنه پلاستیکی مقاوم و عایق این پمپ برای استفاده به صورت متناوب طراحی شده است ، از استفاده به صورت مداوم و طولانی مدت پرهیز شود. افتخار ما اطمینانی است که مشتریان عزیز نسبت به محصولات ما داشته اند و ما را در هر چه بهتر شدن در امر فروش نازل استیل دیواری و فروش نازل پرده آب یاری کرده اند. از نازل آبنما پرده ای دیواری برای استخر ها به منظور ایجاد چرخش آب و سیستم گردش پذیری و ماساژ دهنده گی و همچنین در لابی مجتمع های مسکونی ، هتل ها ، رستوران ها ، سالن های ورزشی و در کل به منظور زیبایی بخشی و مدرنیته کردن محیط استفاده زیادی می شود.


ابعاد تولید شده نازل پرده آب و نازل استیل دیواری چیست؟ این نوع نازل ها بوسیله حالت داینامیکی که به آب می دهد آن را به حرکت در آورده و حالت رقصان می دهد. خرید آبنما پرده ای و استفاده از آن در لابی ساختمان می تواند لحظات ملاقات و انتظار افراد را خوش آیند تر کند و جلوه ی بصری زیبایی به محیط بخشد. این محصول جهت استفاده در رستوران ها و لابی هتل ها ساخته شده است. بدون شک یکی از مهمترین دلایلی که برای محبوبیت سیستم آبیاری بارانی میتوان عنوان کرد، اقتصادی بودن این روش در مقایسه با دیگر روشهای آبیاری است. آبیاری بارانی میتواند مزایای فراوانی از جمله استفاده بهینه اب و همچنین رشد مطلوب گیاه داشته باشد لذا برای پرورش گونه های مثمر و یا زینتی از این روش ابیاری استفاده میشود که در خروجی آن میتوان از انواع فواره استفاده کرد. تنها تفاوت این نوع نازل با نازل قاصدک در این است که الگویی خروج آب در نیم کره ایجاد میشود و این کار باعث میشود آب با سیل بیشتری پایین بیاید. نازل جت به صورتی طراحی شده که قادر است آب را تا ارتفاع زیاد پرتاب کند. شما می توانید این قطعات را به پمپ خود وصل کنید تا ریزش آب، پاشیدن، چتر آب و غیره ایجاد شود.


قطعا شما نیز این فواره ها را در داخل استخرها دیده اید که در زاویه های استخر نصب شده و آب را به داخل استخر پرتاب می کند. بسیاری از مردم ترجیح می دهند مکانی را برای گذراندن اوقات و یا انجام خریدهای خود برگزینند که روحیه بخش و آرامش دهنده باشد. بنابراین امروزه در بسیاری از شهرهای توسعه یافته جهان آبنما و فواره استخر برای ایجاد هیجان ، شادی و آرامش شهروندان ساخته شده است. نازل فواره کومت دارای یک پیچ تنظیمی است و از آن برای خروج آب تحت فشار جهت استفاده آبنمای با طول پرتاب متوسط جهت ایجاد فواره و آبنما استخر، رینگ، فواره های خطی و … نازل فواره پمپ آب سوبو FT-100: کیت مینی فواره - برای آبنماهای خانگی - محصول با کیفیت آکواریوم. فقط کیت تصاویر نحوه ساخت آبنما را با استفاده از این کیت ها (قطعات) نشان می دهد. این مدل نازل، آب را تا ذرات حدود 1 میلی متری اسپری می کند. این نوع نازها عموما در فواره هایی که رقص آب را نمایش می دهند کاربرد دارند. که همراه کردن این نوع آبنماها با نور و موسیقی صحنه هایی بی نظیر تشکیل می دهد.

تمام انواع این نازل را میتوان بهصورت افقی، عمودی یا به همراه یک آرنج ۴۵ درجه نصب کرد. چراغ فواره ضد آب تک رنگ 3 وات 12 ولت مناسب لوله 3.4 اینچ مدل 3RF بسیار ایده آل فواره های با ارتفاع کوتاه است.درجه حفاظت این محصول IP68 می باشد.دوستدار محیط زیست است و هیچگونه آلودگی زیست محیطی به همراه ندارد.طول عمر این چراغ فواره بیش از 30000 ساعت است.ابعاد این محصول بسیار ویژه برابر 11 سانتی متر است. کارکرد آن به سطح آب بستگی دارد، مقاومت فواره در برابر باد بالا است و پتانسل آن در تحمل حجم زیاد آب کم است. مبلمان و صندلی ها در فضای سبز میبایست به گونهای تهیه شوند تا در برابرتابش آفتاب و رطوبت بالا مقاوم باشند. هانتر که با شعار ساخت بر پایه نوآوری کار خود را در زمینه انواع آبپاش مخفی شونده فضای سبز شروع کرده است، بر عهدی که با مشتریان خود بسته وفادار مانده و با استفاده از آخرین پیشرفتهای روز دنیا، محصولاتی استثنایی و خاص به مشتریان خود عرضه میکند.

شما می میتوانید انواع نازل های ابنما را از فروشگاه نازل های ابنما سیگما تهیه کنید.