تفاوت روپوش پزشکی لاکچری با مانتو و فرم معمولی چیست ؟

حتما این سوال برای شما هم پیش آماده است که روپوش پزشکی لاکچری چه تفاوتی با روپوش معمولی ، که به عنوان فرم بیمارستانی و مانتو سفید کادر درمان ، به فروش می رسد ، دارد . می توان موارد زیر را برای مقایسه روپوش پزشکی لاکچری و معمولی نام برد :

کیفیت متریال و پارچه استفاده شده

روپوش پزشکی لاکچری از پارچه باکیفیت و مرغوب دوخته می شود ، این پارچه ها به دلیل بافت درجه یک چروک نمی شود ، آبرفت ندارد و ظاهر خود را از دست نمی دهند . استفاده از دکمه ، زیپ و نخ با مرغوب  ، توانسته است بر کیفیت کار بیافزاید .

طراحی و زیبایی در دوخت

در تولید روپوش و لباس پزشکی لاکچری از برش های جدید و طرح های خاص استفاده می شود تا ایستایی روپوش پزشکی و پرستاری در تن دو چندان شود .

کاربرد استفاده

استقبال از خرید روپوش و فرم پزشکی لاکچری در محیط های خاص مثل کلینک ها ، بیمارستان خصوصی ، داروخانه ها و آزمایشکاه ها بیشتر است .

قیمت

هزینه تولید و خرید روپوش پزشکی شیک و  لاکچری به دلیل استفاده از پارچه گران تر و دوخت با کیفیت تر نسبت به سایر فرم های بیمارستانی بیشتر می باشد .


ویژگی روپوش پزشکی لاکچری دوخت یادگار

بسیاری از از تولیدی ها در کشور ، در حال دوخت و تولید روپوش پزشکی و پرستاری هستند ، اما دوخت یادگار به عنوان یکی از بهترین تولید کننده های لباس کار و روپوش پزشکی و بیمارستانی با تولید جدیدترین لباس فرم پزشکی لاکچری ، ویژگی های زیر را به شما هدیه می کند :

  • استفاده از پارچه با کیفیت
  • دوخت عالی
  • استفاده از طرح های جدید
  • قابلیت تولید روپوش پزشکی طبق مد روز
  • امکان سفارش دوزی و تغییر در جزئیات
  • طراحی خاص و منحصر به فرد
  • امکان تولید عمده و سفارش مجدد

 

مزایای خرید عمده روپوش پزشکی لاکچری از دوخت یادگار

برای سفارش و خرید عمده روپوش پزشکی لاکچری می توانید به تولید لباس کار و روپوش فرم دوخت یادگار مراجعه کنید و از مزایای زیر بهره مند شوید :

  • قیمت مناسب تر
  • امکان سفارش مجدد
  • امکان سفارشی دوزی
  • امکان تغییر رنگ
  • امکان چاپ لوگو یا برند بیمارستان

برای ثبت سفارش عمده روپوش پزشکی شیک و  لاکچری می توانید از طریق تلفن های ثبت شده و یا خرید آنلاین در سایت دوخت یادگار اقدام فرمایید .

تماس با دوخت یادگار 

تأثیر بردکرامب در سئو سایت چیست؟

طبق الگوریتم‌های گوگل، ساختار و معماری سایت باید از یک سلسله مراتب مشخص و منظم تبعیت کند. در واقع در نقشه سایت نباید صفحاتی با عمق زیاد داشته باشیم. پیروی نکردن از یک سلسله مراتب مشخص و نداشتن معماری صحیح در سایت باعث ایجاد صفحات orphan یا صفحاتی می‌شود که هیچ لینک و پیوندی به صفحه اصلی و سایر صفحات سایت ندارند.
وقتی در سایت از بردکرامب استفاده شود، گوگل بهتر به نقشه سایت و معماری آن پی خواهد برد و این قطعاً در سئو سایت اثرگذار خواهد بود.

چرا باید از بردکرامب در سایت استفاده کنیم؟

بردکرامب علاوه بر اینکه در سئو سایت مؤثر است از نظر تجربه کاربری نیز به کاربران در درک بهتر از سلسله مراتب صفحات سایت و موقعیت کنونی‌شان در سایت کمک می‌کند.
به علاوه بردکرامب لینک‌های دسته بندی صفحات سایت را در اختیار کاربران قرار می‌دهد و در نتیجه کاربر می‌تواند با کلیک بر روی یک دسته بندی مرتبط با محصول به محصولات مشابه بیشتر دست پیدا کند.

برای مثال اگر به بردکرامبی که در بالا اشاره شد توجه کنید، کاربر وارد صفحه پد آرایشی شده است. این کاربر می‌تواند با کلیک بر روی «محصولات آرایشی بهداشتی» سایر محصولات آرایشی بهداشتی را مشاهده کند. این امر به کاهش نرخ خروج از سایت و افزایش مدت ماندگاری کاربران نیز کمک بسزایی می‌کند.

بنابراین به طور خلاصه بردکرامب در موارد زیر برای سایت مؤثر است:

  1. بهبود تجربه کاربری
  2. درک بهتر از سلسله مراتب صفحات سایت
  3. درک موقعیت کنونی کاربر در سایت
  4. کاهش نرخ خروج از سایت
  5. افزایش زمان ماندگاری کاربر در سایت

بردکرامب (Breadcrumb) نشانگر صفحات یا مسیر راهنما

بردکرامب در لغت به معنی خرده نان است. وقتی شما در سایتتان از بردکرامب استفاده می‌کنید در واقع از صفحه اصلی تا سایر صفحات سایتتان خرده نان می‌ریزید تا کاربرانی که از صفحه نتایج جستجوی گوگل به یکی از صفحات داخلی سایتتان وارد می‌شوند، مسیر رسیدن به صفحه اصلی را بیابند و بدانند دقیقاً در کجای سایت شما قرار دارند. برد کرام یک مسیر راهنما برای کاربران و موتورهای جستجو است تا بتوانند ساختار مختلف صفحات سایت شما را شناسایی کنند و به راحتی بین صفحات حرکت کنند.

به عنوان مثال اگر کاربر در بالای صفحه بردکرامبی مانند زیر مشاهده کند متوجه خواهد شد صفحه کنونی زیر دسته محصولات آرایشی بهداشتی و محصولات مخصوص بانوان واقع شده است.با توجه به تمام آنچه گفته شد، ایجاد بردکرامب با هدف دسترسی سریعتر و مناسبتر کاربران و روبات‌های موتورهای جستجو به صفحات مختلف سایت صورت می‌گیرد. ساخت بردکرامب در سایت به نظر ضروری می‌رسد و به طبقه بندی محتوای سایت ما توسط گوگل کمک می‌کند بنابراین با ایجاد بردکرامب چه از طریق افزونه و چه از طریق کدهای HTML و استفاده از استانداردهای اسکیما به بهبود سئو سایت، داشتن یک معماری صحیح و نقشه‌ای منظم در سایتتان کمک کنید.

انواع فیچر اسنیپت در سئو کدام است ؟

فیچر اسنیپت به کابر پاسخ سریع و کوتاهی می دهد و ممکن است این پاسخ به شکل های مختلف ارائه شود . نمایش اطلاعات در رتبه صفر گوگل می تواند به شکل متن ، جدول ، تصویر یا ویدئو باشد . در ادامه انواع فیچر اسنیپت را بررسی می کنیم :

  • متن و تعریف : رایج ترین شکل فیچر اسنیپت است که گوگل با نمایش متن برگزیده به سوال کاربر پاسخ می دهد . این پاسخ در جواب سوالاتی مانند “چه کسی ” ، “چه چیزی” ، “چرا” و یا “چه زمانی ” ظاهر می شود و می تواند بین 40 تا 60 کلمه باشد .
  • لیست : یکی دیگر از قطعه های ویزه در نتایج صفر گوگل است که مراحل انجام کاری خاص یا معرفی محصولات مختلف را نمایش می دهد و از آنجایی که معمولا طولانی است کاربر را مجبور می کند تا برای دیدن ادامه لیست روی آن کلیک کند . بدین طریق نرخ کلیک سایت و ترافیک سایت افزایش می یابد . برای کسب این امتیاز باید از بولت پوینت یا لیست اعداد در محتوا استفاده کنید .
  • جدول : استفاده از جدول برای گوگل خوشایند است و یکی از گزینه های رسیدن به جایگاه صفر گوگل می باشد . جداول به دلیل سازماندهی اطلاعات به صورت ساده تر می تواند پاسخ سوال کاربر را سریع تر و جامع تر ارائه دهد .
  • ویدئو : یکی از المان های جذب کاربر و نگهداشتن مخاطب استفاده از تکه ویدئو های مرتبط با محتوا در سایت است . در صورتی که هدف کاربر از جستجو ، دیدن ویدئو باشد ، در بخش رتبه صفر گوگل به مخاطب ، پیشنهاد می شود .

فیچر اسنیپت در پایا مارکتینگ

چرا فیچر اسنیپت در سئو سایت مهم هستند ؟

هدف از نمایش فیچر اسنیپت  ، رسیدن کاربر به بهترین و کامل ترین پاسخ در کوتاه ترین زمان به صورت مختصر و مفید است . گوگل تمایل دارد که مخاطب خود را سریع ترین زمان ممکن حتی بدون کلیک ، به خواسته مورد نظر نزدیک کند .

 

زمانی که محتوای شما در جایگاه صفر گوگل نمایش داده می شود 2 اتفاق می افتد :

  1. کاربر روی پاسخ ارائه شده در رتبه صفر کلیک می کند که بدین طریق نرخ کلیک به طور طبیعی افزایش می یابد و موجب بالا رفتن ترافیک ارگانیک سایت می شود .
  2. کاربر بدون کلیک از صفحه نتایج خارج می شود که در این صورت گوگل متوجه می شود که مخاطب به پاسخ سوال خود در اطلاعات نمایش داده شده فیچر اسنیپت  رسیده است . بنابراین وبسایت مربوطه توانسته است نیاز کاربر گوگل را پاسخ دهد که شامل دریافت امتیاز از گوگل می شود .

رسیدن به رتبه صفر گوگل یکی از تکنیک های مهم برای سئو سایت است که کارشناسان SEO  با آگاهی از آن در تلاش هستند که بتوانند به این جایگاه دست یابند Featured snippet می تواند ترافیک و نرخ کلیک سایت را به طرز قابل توجهی افزایش دهد اما چگونه ؟

تلویزیون اولد چیست ؟

در دنیای دیجیتال امروزی، نمایشگرها با فناوری‌ها و پنل‌های متفاوتی در بازار فروخته می‌شوند و هر نمایشگر هم بسته به فناوری و پنل و قابلیت‌هایی که ارائه می‌دهد، می‌تواند بر تجربه‌ی کاربری رضایت‌بخش بسیار تأثیر‌گذار باشد.

در‌واقع مانند کامپیوترها، مانیتورها نیز فناوری‌های پیچیده‌ای دارند که در‌صورت اطلاع از آن‌ها می‌توانید بسته به نیاز و کاربری خود، بهترین محصول را با قیمتی مناسب تهیه کنید. فناوری نمایشگر‌ها از زمان معرفی آن‌ها به عرصه‌ی الکترونیک، با تغییرات و پیشرفت‌های بسیار زیادی همراه بوده است و امروزه خریداران با انتخاب‌های زیادی رو‌به‌رو هستند.

دراین‌میان تلویزیون OLEDها (Organic Light Emitting Diode) که از پلیمرهای ساطع‌کننده‌ی نور تشکیل شده‌اند، نمایشگرهایی نازک و کم‌مصرف هستند که از فناوری‌ کاملاً متفاوتی در‌مقایسه‌با فناوری پنل‌های LCD استفاده می‌کنند.

پنل OLED چیست؟

درحال‌حاضر، فناوری به‌کار‌رفته در پنل OLED‌ به‌عنوان پیشرفته‌ترین و کامل‌ترین فناوری ساخت نمایشگر در دنیا شناخته می‌شود و از LEDهای ارگانیک بسیار کوچکی استفاده می‌کند که درصورت دریافت الکتریسیته، نور رنگی ساطع می‌کنند. برای ایجاد تصویری در نمایشگر، تنها به نورهای قرمز و سبز و آبی‌نیاز داریم و پنل OLED یا دیود ساطع‌کننده‌ی نور ارگانیک (Organic Light Emitting Diode) با ارسال سیگنال الکتریکی به هر پیکسل جداگانه، این نور‌ها را تولید می‌کند و دیگر به نور پس‌زمینه نیازی ندارد.

میلیون‌ها LED کوچک در نمایشگرهای OLED می‌توانند با استفاده از فناوری تابشی به‌تنهایی و به‌صورت مستقل از هم رنگ خاصی تولید کنند. این LEDها با روشن و خاموش شدن رنگ مشکی را در عمیق‌ترین حالت ممکن نمایش می‌دهند و کنتراست بسیار زیادی تولید می‌کنند.

میزان توانایی تولید رنگ مشکی در هر نمایشگر، از عوامل تعیین‌کننده مهم‌ در کیفیت تصویر آن‌ها است و OLEDها با کمک فناوری ساخت خود، بهتر از هر نمایشگر دیگری می‌توانند رنگ مشکی را نمایش دهند. علاوه‌بر‌این، پنل‌های OLED زوایای دید وسیع را با کیفیتی چشمگیر ارائه می‌دهند و زمان پاسخ‌گویی آن‌ها نیز تقریباً آنی است.

مزایای پنل OLED

پنل‌های OLED در‌مقایسه‌با دیگر پنل‌های موجود، نازک‌تر و سبک‌تر هستند و عملکرد بهتری ارائه می‌دهند. هر پیکسل با روشن و خاموش شدن می‌تواند مشکی مطلق به‌وجود آورد و درنتیجه، وضوحی چشمگیر را به‌نمایش بگذارد. این یکی از خصوصیات منحصر‌به‌فرد OLED‌ها محسوب می‌شود و دلیل آن‌ نیز هدایت مستقل هر پیکسل بطورجداگانه است.

یکی دیگر از مزایای پنل‌های OLED نیاز‌نداشتن به نور پس زمینه است که باعث می‌شود ضخامت پنل به‌شدت کاهش یابد و نمایشگر‌هایی ۴ تا ۷ میلی‌متری مبتنی‌بر این فناوری که بسیار هم سبک هستند، تولید شوند.

گیمرها و علاقه‌مندان به تماشای فیلم‌های سینمایی عاشق OLED می‌شوند. این نمایشگرها زمان پاسخ‌دهی به‌مراتب سریع‌تری از LCDها دارند. در بعضی از شرایط، OLEDها می‌توانند تا ۱,۰۰۰ برابر سریع‌تر از LED LCDهای رایج بازار باشند و از این بابت تماشای تصاویر فیلم‌های اکشن یا مسابقات ورزشی یا بازی‌های ویدئویی در OLEDها بسیار جذاب است. زمان پاسخ‌دهی بسیار سریع باعث می‌شود تا مشکلاتی مانند تیره‌و‌مات شدن صحنه در تصاویر سریع در OLED وجود نداشته باشد.

معایب پنل OLED

با وجود تمام قابلیت‌های پنل‌های OLED، این پنل‌ها نیز بی‌نقص نیستند. در OLEDها، خطر Burn-in یا سوختگی دائمی تصویر وجود دارد؛ به‌خصوص زمانی‌که عناصر مدت زیادی روی نمایشگر ثابت باقی می‌مانند‌. در برخی از نمایشگرها، چنانچه تصویر به‌مدت طولانی (برای مثال چند روز) روی نمایشگر نمایش داده شود، جای تصویر روی نمایشگر باقی می‌ماند و خود‌به‌خود هم برطرف نمی‌شود. به این پدیده سوختگی تصویر یا سوختگی نمایشگر گفته می‌شود.

مراحل سئو در مشهد شامل چیست ؟

خدمات سئو در مشهد شامل چه مواردی است ؟

Seo روشی نوین و تخصصی مهارت مهور است که می تواند در رشد کسب و کار شما نقش بسزایی داشته باشد . با گسترش استفاده از دیجیتال مارکتینگ و افزایش تمایل مردم به خرید آنلاین ، استفاده از خدمات سئو در مشهد  می تواند به برندسازی و بازاریابی دیجیتالی کمک کند .

خدمات سئو در مشهد شامل چیست ؟

مشاغل شما هر چقدر هم کوچک باشد، به کمک سئو سایت فروشگاهی می توانید آن را گسترش دهید و از سراسر کشور مشتریان واقعی جذب کنید . در صورت تمایل به استفاده از خدمات سئو در مشهد با یک مشاور و متخصص seo  کمک بگیرید . تا سریع تر و هدف مند به نتیجه برسید .

سئوکار یا متخصص سئو برای ارائه خدمات سئو در مشهد مراحل زیر را دنبال می کند :

  1. قرارداد سئو : قبل از شروع کار ابتدا با بستن قرارداد سئو سایت ، حوزه وظایف دو طرف مشخص می شود . سئو فرایندی بلند مدت است و نداشتن قرارداد می تواند چالش های جدی به همراه داشته باشد .
  2. آنالیز وب سایت : اولین قدم در ارائه خدمات سئو ، بررسی و آنالیز سایت است . وب سایت شما از جهات مختلف مثل : هاستینگ ، قالب ، سرعت سایت ، افزونه ها ، امنیت ، UI/UX و … بررسی می شود .
  3. بررسی رقبا :  انتخاب استراتژی seo  به وضعیت رقبا و سختی کلمه کلیدی ارتباط مستقین دارد . در این مرحله از خدمات سئو در مشهد ، رقیب ، میزان و روش فعالیتشون بررسی می شود و درجه سختی کار مشخص می شود .
  4. تحقیق کلمه کلیدی : یکی از مهم ترین مراحل است که برای رسیدن به صدر نتایج ، انجام آن الزامی است . در این مرحله مشخص می شود که وبسایت با چه کلماتی و در چه جستجویی در نتایج دیده شود .
  5. تولید محتوا : با تولید محتوای سئو شده و تخصصی به موتورهای جستجوی گوگل می فهمانید که در چه حوزه ای و چرا فعالیت می کنید . تولید محتوای یونیک در جذب مخاطب و تبدیل آن به مشتری نقش مهمی دارد .
  6. سئو داخلی : این مرحله شامل تمامی فعالیت هایی است که در داخل سایت انجام می شود . سئو محتوا ، سئو عکس ، انتخاب مناسب تگ های H1 , H2 و… لینک های داخلی ، انتخاب عنوان های مناسب و افزونه های لازم  و…
  7. سئو تکنیکال : سپس به سراغ مراحل فنی سئو می رویم . بررسی سرعت سایت ، معرفی به سرچ کنسول ، تعیین فایل txt   و… در بخش تکنیکال بررسی می شود .
  8. سئو خارجی : پس از اتمام سئو داخلی و تکنیکال به سراغ لینک سازی خارجی ، تبلیغ و رپورتاژ آگهی می رویم تا اعتماد و اعتبار سایت را در نزد گوگل افزایش دهیم .
  9. بهبود و بررسی سایت : در نهایت وبسایت ار جهات مختلف چک می شود ، رتبه ها بررسی و استراتژی بهبود رتبه آغاز می شود . در صورت خطا آن را رفع ، و کم و کاستی ها برطرف می شود .
  10. ارائه گزارش کار سئو : در پایان هر ماه روند فعالیت خدمات سئو در مشهد و مجموعه اقدامات انجام شده بر روی وبسایت از طریق ارائه گزارش کار سئو به دست کارفرما می رسد.

استفاده از خدمات سئو سایت به چه مشاغلی در مشهد توصیه می شود ؟

 

استفاده از خدمات سئو به شغل خاصی محدود نمی شود . کسب و کار شما هر چه که هست و در هر مقیاسی که فعالیت می کنید داشتن وب سایت و استفاده از خدمات سئو سایت در مشهد توصیه می شود .

خدمات سئو در مشهد با پایامارکتینگ

شهر مشهد روز به روز در حال گسترش است و به عنوان یک کلان شهر از پتانسیل خوبی برای ارائه خدمات دیجیتالی برخوردار است . تفاوتی ندارد حرفه شما کوچک و نوپاست و یا بزرگ و عظیم ! محصولی برای فروش دارید و یا خدماتی برای ارائه !

استفاده از خدمات سئو در مشهد می تواند به تعداد مشتریان شما بیافزاید و مخاطب وبسایت را به مشتریان بالقوه تبدیل کند .

  • صاحبین فروشگاه
  • مراکز آموزشی
  • رستوران ها ، کافی شاپ و کترینگ
  • مراکز درمانی و بیمارستان ها
  • کارخانه ها و کارگاه های صنعتی
  • مراکز تفریحی و گردشگری
  • تولیدی ها
  • تعمیرگاه ها

و بسیاری از مشاغل دیگر می توانند از خدمات سئو سایت در مشهد برای بازدید بیشتر و بازاریابی دیجیتالی استفاده کنند . جهت استفاده از خدمات  سئو سایت در مشهد کافی است با پایا در ارتباط باشید :