اجاره ون 12 نفره دربست: گزینه‌ای برای سفرهای گروهی

حتما برای شما هم پیش آمده که برای رفتن به سفر و یا یک مراسم خاص، نیاز به یک خودرو با ظرفیت بالا داشته اید تا بتوانید مسیر مورد نظرتان را همراه با خانواده، دوستان و یا همکارانتان طی کنید.


یکی از خدمات پرطرفدار کافه رنت، اجاره ون و اتوبوس دربستی به صورتبدون رانندهو با راننده می باشد که شما عزیزان می توانید با قیمتی مناسب از این خدمات بهره مند شوند. لازم به ذکر است که تمامی ون های کافه رنت، مانند تمامی خودروهای کافه رنتی از سلامت کامل سیستم تعلیق، تهویه و بدنه برخوردارند و با خیال راحت می توانید نسبت به اجاره آن ها اقدام کنید.
در ادامه اطلاعات کاملی درباره ی شرایط اجاره ون، مینی بوس و اتوبوس و قیمت اجاره این اتومبیل ها را برایتان به اختصار توضیح می دهیم.

قیمت کرایه ون دربستی

هزینه اجاره ون دربستی با توجه به نوع خدمات دریافتی متفاوت است. اگر برای داخل شهر ون را کرایه کنید هزینه به صورت ساعتی و اگر برای خارج از شهر می خواهید به صورت کیلومتری محاسبه می شود. به این نکته باید توجه کرد که هزینه ون دربستی به دلیل اینکه راننده هم در اختیار شما است به صرفه تر خواهد بود اما به این نکته هم توجه کنید که اگر ون را بدون راننده اجاره کنید مسئولیت زیادی بر گردن شماست. در صورت تصادف و خسارت هزینه ها به عهده شما خواهد بود. پس اجاره ون دربستی مسیولیت کمتری را برای شما خواهد داشت.

قیمت اجاره ون و اتوبوس دربستی با توجه انتخاب نوع بدون راننده و همراه با راننده و همچنین بستگی به اینکه شما چه امکانات اضافی قصد دارید اضافی کنید متفاوت خواهد بود .

برای اطلاع دقیق از قیمت اجاره ون دربستی یا اتوبوس های مسافرتی میبایست پس از انتخاب خودروی مورد نظر با کارشناسان فروش ما در کافه رنت تماس حاصل کنید .

سفرهای گروهی همیشه یکی از پرطرفدارترین سبک از سفرها بوده است. الالخصوص برای توریست ها و گردشگرانی که به محیط، آب و هوا و فرهنگ مقصد مورد نظرشان آشنا نیستند و یک راننده مجرب و آشنا به اصول گردشگری می تواند بسیار مفید و موثر باشد.
مزیت دوم اجاره ون و اتوبوس با راننده، استراحت در مسیر و لذت بردن از تماشای مناظر اطراف می باشد، بدین ترتیب دیگر لازم نیست خستگی رانندگی طولانی مدت را تحمل کنید و این کار را به رانندگان کافه رنت بسپارید. برای اجاره ون مسافرتی می توانید ون های
h350 را که دارای سقف بلند و دارای سیستم تهیه مناسب هستند استفاده کنید.

اجاره ون برای ترانسفر فرودگاهی

خستگی سفر و آشنا نبودن به مسیرها برای مسافران، گردشگران و توریست های خارجی و ایرانی که به صورت گروهی سفر هوایی دارند باعث شده تا به محض ورود به فرودگاه به دنبال اجاره ون باشند .

ون هایی همراه با راننده های مجرب و دوره دیده انتخاب مناسبی برای گردشگران میباشد.

ترانسفر فرودگاهی تا محل اقامت شما یا شروع سفر ماجراجویی از جمله برنامه هایی است که رانندگان ون و اتوبوس شرکت کافه رنت برای آن آموزش دیده اند .

شما با خیال راحت میتوانید ون دلخواه خود را با هر ظرفیت و امکاناتی از فرودگاه تا مقصد خود به هر گوشه ایی از ایران اجاره کنید

  • مجهز به سیستم wifi هستند و در طول سفر امکان استفاده از اینترنت میباشد
  • صندلی کودک برای راحتی کودکان و والدینشان در طول سفر طراحی شده
  • بیمه مسافرتی برای امنیت سلامت مسافران در جاده ها از موارد اجباری در اجاره ون ها و اتوبوس ها میباشند
  • راننده راه بلد و لیدر های مجرب و کار آزموده و مسلط به زبان انگلیسی ، فرانسه و ترکیه ای
  • مجهز به سیستم سرمایشی و گرمایشی قوی
  • راحتی صندلی های راحت و نرم همانند خودرو های سواری

اجاره ون لوکس مناسب تشریفات

ون های لوکس و فول امکانات مناسب برای تشریفات علاوه بر تمیزی و مجهز بودن خودرو میبایست از رانندگان خوش پوش و خوش رو و مسلط به زبان خارجی برخوردار باشند .

اجاره خودرو های ون هیوندای و هایس از جمله ون هایی است که کافه رنت برای تشریفات مراسم پیشنهاد میدهد.

اجاره ون های مسافرتی علاوه بر این که برای تردد بین شهری استفاده میشود برای طبیعت گردی و کشف دشت ها و مکان هایی که مناسب کمپینگ رفتن باشد هم اجاره میشود .

گروه های طبیعت کردی برای سفر های چند روزه خود نیاز به راه بلد و ون هایی دارند تا بتواند مسیر های سخت و ناشناخته را با امنیت و به سلامت طی کنند و به همین جهت ون مسافرتی برای این منظور اجاره داده میشود.

اجاره اتوبوس دربستی

به جای اجاره تعداد زیادی ون ، برای کاهش هزینه های مشتریان از اجاره ون دربستی با همان امکانات ون در مجالس و سفرها استفاده میشود .

اتوبوس های اجاره ایالوون مجهز و دارای تمام مجوز های لازم برای تردد آماده سفر به سراسر ایران و کشور های همسایه مانند ارمنستان میباشند.

اجاره ون با راننده

اجاره ون دربستی در تهران و کرج شامل ون های تویوتا هایس و هیوندای h350 است. خدمات کرایه ون 10 ساعته درون شهری، ترانسفر های تشریفاتی و فرودگاهی می باشد که همراه با مجرب ترین و با سابقه ترین رانندگان تشریفات و سرویس های دربستی خدمات رسانی می شود. در اجاره ون با راننده به دلیل اینکه خودرو در اختیار راننده شرکت هست خیالتان از بابت خسارت های پیش رو می تواند راحت باشد.



سرویس خواب نوزاد 4 تکه مارک خوب

 با تولد یک فرزند جدید در خانواده، همه اعضا و به‌خصوص پدر و مادر به دنبال آن هستند که آرامش و آسایش لازم را برای او فراهم آوردند. به همین دلیل نیز به دنبال خرید وسایلی می‌روند که فرزند و نوزاد دلبندشان بتواند ایمنی لازم را داشته باشد و به راحتی زندگی کند. به همین دلیل هم هست که معمولاً والدین زمان و البته هزینه نسبتاً زیادی را برای خرید سیسمونی نوزاد خود صرف می‌کنند. در این میان انتخاب سرویس خواب نوزاد برای اتاق خواب نوزاد از اهمیت بسیاری برخوردار است. به همین خاطر نیز خرید محصولاتی باکیفیت و مناسب، شرط مهمی برای راحتی و امنیت نوزادان به شمار می‌رود. در این مطلب با شما هستیم تا به طور مفصل به موضوع سرویس خواب نوزاد بپردازیم.

درباره سرویس خواب نوزاد

به طور کلی سرویس خواب نوزاد شامل اجزایی مثل گهواره نوزادی، تخت خواب، کمد نوزادی، پتو و لحاف کودک، دراور، کمد و... می‌شود. در این میان می‌توان حتی ست لحاف، تشک و بالش را نیز در میان سرویس خواب نوزاد در نظر گرفت. اما مهم‌ترین نکته‌ای که در رابطه با سرویس خواب نوزاد می‌توان اشاره کرد آن است که الیاف سرویس خواب نوزاد باید ضد حساسیت باشد و با لطافتی که دارد راحتی و آسایش فرزند شما را فراهم کند، چراکه پوست لطیف و حساس نوزادان می‌تواند به راحتی در معرض آسیب قرار بگیرد.

معمولاً می‌توان گفت که استفاده از تخت خواب نوزاد در ابتدای تولد فرزند شما تا ماه‌های اول آن چندان به کار نمی‌آید و شما می‌توانید فرزند خود را تا دو یا سه‌ماهگی خود بر روی گهواره و یا در کنار خود قرار دهید. به همین دلیل هم می‌توان تخت خواب نوزاد را در ماه‌های بعد مورداستفاده قرار داد.

مسئله مهمی که باید در رابطه با خرید سرویس خواب نوزاد در نظر داشته باشید آن است که محصول موردنظر دوام و کیفیت خوبی داشته باشد تا بتواند راحتی و امنیت خوبی را برای فرزند شما فراهم کند؛ بنابراین برای انتخاب سرویس نوزاد در وهله اول باید با یک بررسی همه‌جانبه ببینید که به دنبال چه نوع تخت و کمد‌هایی هستید، چراکه زیبایی آن تنها معیار انتخاب نیست، بلکه کیفیت و دوام آن نیز شرط اصلی به شمار می‌آید.

بنا بر تمامی چیز‌هایی که گفته شد به طور کلی می‌توانیم معیار‌هایی مانند اندازه و ابعاد، ارتفاع و قابلیت تنظیم، دوام، ست ملحفه و تشک، لوازم تزئینی و اکسسوری، جنس و متریال و... را به عنوان معیار‌های مهم و تأثیرگذار یک سرویس خواب نوزاد خوب در نظر بگیریم.

سرویس خواب نوزاد 4 تکه کارتزبیبی


بالش، تشک، ملحفه و پتو در سرویس خواب نوزاد

از دیگر عناصر مهمی که به هنگام خرید آنلاین سرویس خواب نوزاد دخترانه و پسرانه  باید به آن‌ها توجه کنید، خرید بالش، ملحفه و تشک مناسب برای نوزادان می‌باشد. بدیهی است که نوزادان به دلیل داشتن بدن ظریف‌تر و حساس‌تر روی هر نوع سرویس خوابی احساس راحتی نخواهند داشت.

به هنگام انتخاب بالش و تشک نوزاد دقت کنید که آن‌ها ابعاد مناسبی داشته باشند. ارتفاع بالش باید طوری در نظر گرفته شده باشد که موجب ناراحتی گردن او نشود و همچنین تشک نوزاد نیز باید کاملا متناسب با تخت او بوده و به درستی در تخت جای گیرد تا نوزاد در آن احساس راحتی داشته باشد.

پتو و ملحفه نوزاد نیز باید به حدی نرم باشند که به نوزاد حس آرامش و راحتی داده و بدن او را اذیت نکنند. بهتر است ۳ یا ۴ عدد ملحفه نوزاد تهیه کنید که در صورت کثیف شدن هر یک از ملحفه‌ها از دیگر ملحفه استفاده کنید.


بهترین سایت برای خرید اینترنتی سرویس خواب نوزاد: کارتزبیبی 

خرید اینترنتی کالاهای مورد نیاز با توجه به شرایط کنونی معقولانه‌تر می‌باشد. سرویس چوب نیز از آن دسته کالاهایی است که اگرچه خرید آن به صورت حضوری برخی مزایا را به همراه خود دارد، اما خرید اینترنتی آن نیز می‌تواند بسیار مفید و سودبخش واقع شود.

به هنگام خرید اینترنتی سرویس خواب نوزاد 4 تکه  بهتر است نکاتی را در نظر بگیرید تا بتوانید بهترین فروشگاه اینترنتی کارتزبیبی  را انتخاب نموده و بهترین گزینه را برای اتاق خواب نوزاد دلبندتان برگزینید. برخی از نکاتی که به هنگام انتخاب فروشگاه اینترنتی کالای چوب باید در نظر بگیرید به شرح زیر می‌باشند:

  • دارای نشان اعتماد الکترونیکی

سایت‌ها و فروشگاه‌های اینترنتی که دارای نشان اعتماد الکترونیکی باشند، معمولا قابل اطمینان بوده و برای خرید اینترنتی می‌توانید به آن‌ها اطمینان کنید. این نشان معمولا در پایین صفحه اصلی سایت قرار می‌گیرد.

  • دارای تنوع طرح و رنگ در چوب و پارچه

معمولا برای تولید کالاهای چوبی از چوب و گاها از پارچه استفاده می‌شود. سایت فروشگاه اینترنتی باید به گونه‌ای باشد که کاربر یا خریدار بتواند طرح و رنگ مورد نظر خود را برای چوب مورد استفاده و پارچه مورد استفاده، انتخاب کند و محصول کاملا مطابق با خواسته‌ی او پیاده‌سازی شود.

  • دسته‌بندی صحیح و مناسب

سایتی که شما قصد خرید سرویس خواب نوزاد از آن را دارید، باید دسته‌بندی درستی داشته باشد تا شما بتوانید گزینه مورد نیاز خود را انتخاب کنید و وارد دسته‌بندی‌های اشتباه نشوید.

  • ضمانت‌نامه کالاها

به هنگام خرید اینترنتی سرویس خواب نوزاد باید در نظر داشته باشید که کالاهای سایت، ضمانت‌نامه و گارانتی به همراه داشته باشند. داشتن گارانتی به شما این اطمینان را می‌دهد کالای انتخابی شما از کیفیت مورد قبولی برخوردار است.

  • تصاویر کافی از محصول

سایت فروش اینترنتی سرویس خواب نوزاد باید تعداد کافی تصویر از کالاها را در سایت قرار دهد تا مشتری بتواند محصول مورد نظر را از تمام جوانب بررسی کرده و بهترین گزینه را انتخاب کند.

  • اطلاعات کافی و واضح محصول

تمام محصولات موجود در فروشگاه اینترنتی باید دارای شرح محصول کافی و مفید باشند تا مشتری بتواند با آگاهی نسبت به اطلاعات محصول آن را انتخاب کند.

  • قسمت نظرات کاربران

بسیاری از فروشگاه‌های اینترنتی دارای بخشی تحت عنوان نظرات کاربران دارند. این قسمت می‌تواند به شما کمک کند که از نظرات سایر کاربران درباره کیفیت محصولات نیز آگاه شوید.


خرید سیسمونی نوزاد کارتزبیبی

ابعاد و سایز ست خواب روتختی نوزاد

صحبت از انتخاب و خرید سرویس روتختی نوزاد کارتزبیبی  در ابعاد کوچک نیست و خرید ست خواب سایز بزرگ مزیتی نسبت به سایز کوچکتر نخواهد داشت، سایز استاندارد تخت خواب نوزاد عرض: ۷۰ سانتیتر در طول ۱۳۰ سانتیمتر یا ۱۳۵ سانتیمتر هست پس بهترین لحاف برای ست خواب نوزادی باید ابعادی حدود ۱۰۰*۱۵۰ سانتیمتر داشته باشد.

امروزه کالای خواب نوزادی استاندارد در تکه های مختلف عرضه میگردد که ست کامل و استاندارد باید شامل اقلام زیر باشد.

۳ عدد گارد دور تخت که به بامپر های ست خواب نیز معروف هستند و با بند های تعبیه شده بروی آن میتوان به نرده های محافظ اطراف تخت بسته شود و محافظ بدن کودک در برابر غلط به طرفین هستند

۱ عدد لحاف نوزادی که ابعاد استاندارد آن ۱۰۰*۱۵۰ سانتیمتر می باشد

۱ عدد ملحفه دورکشدار برای تشک ۷۰*۱۳۰ و یا ۸۰*۱۸۰ سانتیمتر

۱ عدد بالشت نوزادی ۳۰*۴۰ سانتیمتر

۲ عدد روبالشتی مناسب بالشت ۳۰*۴۰ سانتیمتر

البته در بازار ست خواب ۱۰ تکه هم جز روتختی های استاندارد نوزادی می باشد که شامل اقلام زیر است:

۳ عدد گادر دور تخت که مثل ست خواب روتختی ۸ تکه نوزادی با بند های تعبیه شده بروی آنها به ۳ گارد دور تخت وصل میشوند.

۱ عدد لحاف نوزادی – ابعاد ۱۰۰*۱۵۰ سانتیمتر

۱ عدد کاور لحاف نوزادی که برای لحاف نوزادی ۱۰۰*۱۵۰ دوخته میشود و به صورت زیپدار یا دکمه ای عرضه میگردند که پیشنهاد ما زیپدار مخفی هست.

۱عدد ملحفه دورکشدار که برای تشک ۷۰*۱۳۰ و یا ۸۰*۱۸۰ دوخته شده

۲ عدد روبالشتی ۳۰*۴۰ سانتیمتر

۱ عدد بالشت ۳۰*۴۰ سانتیمتر

۱ عدد کوسن عروسکی ( متناسب با طرح ست خواب)

کوسن عروسکی همانطور که از نام محصول هم مشخص هست کوسنی هست که به قالب عروسکی برش خورده و دوخته شده است. طرح کوسن عروسکی اکثر اوقات یکی از کاراکترهای داخل طرح ست خواب خواهد بود. البته اگر به محموعه ای که به صورت سفارشی ست خواب یا روتختی نوزادی تولید میکند،ست خواب نوزاد خود را سفارش دهید، همانطور که دست شما برای انتخاب طرح و رنگبندی باز هست در ارتباط با انتخاب طرح کوسن عروسکی هم میتوانید سلیقه شخصی خود را اعمال نمایید.


روتختی نوزاد 7 تکه کارتزبیبی


مهم‌ترین نکات برای خرید تخت نوزاد؛ لیستی از استانداردهای حیاتی

تخت نوزاد مهم‌ترین بخش سرویس خواب است. کودک شما قرار است در چندماه اول تولد خود، بیشترین زمان زندگی را در تخت خواب بگذراند. به همین دلیل کیفیت این بخش را دست کم نگیرید. برای انتخاب یک تخت کاربردی و استاندارد، باید به نکات زیر توجه کنید.

1- ابعاد استاندارد تخت نوزاد در سرویس سیسمونی چقدر است؟

ابعاد تخت نوزاد هم مانند اندازه استاندارد تخت کودک نکته مهمی است که در زمان خرید سیسمونی باید به آن توجه کنید. این روزها ابعاد مختلفی از تخت نوزاد در فروشگاه‌های سیسمونی وجود دارند. برای خرید یک تخت نوزاد با اندازه استاندارد، باید به دو عامل اندازه اتاق و بهترین ابعاد برای قرار گرفتن نوزاد توجه کنید. بهترین طول تخت برای نوزاد از 140 آغاز می‌شود و این اندازه حداقل می‌تواند پاسخگوی نیاز کودک تا حدود 3 سالگی باشد. برای این اندازه استاندارد به راحتی می‌توانید لحاف متناسب را در بازار پیدا کنید.

اگر فضای اتاق شما کوچک است، می‌توانید این اندازه را تا 130 سانتی‌متر نیز کاهش دهید. اما طول کمتر از 130 چندان کارآمد نیست و با توجه به رشد سریع نوزاد در یک سال اول زندگی، خیلی زود کاربری خود را از دست خواهد داد.

بهترین عرض برای تخت نوزاد 80 تا 90 و استانداردترین ارتفاع آن نیز 100 تا 110 سانتی‌متر است.

2- جنس تخت نوزاد؛ بررسی ایمنی تخت سیسمونی قبل از خرید

مهم‌تر از ابعاد تخت، ایمنی و جنس آن است. محبوب‌ترین و البته به صرفه‌ترین جنس تخت سیسمونی، ام‌دی‌اف است. اما هنگام سفارش باید پیش از هرچیز، نگاهی به گارد تخت نوزاد، استحکام پایه‌ها و کفی تخت بیندازید. بهتر است که کفی تخت، تخته چوب یکسره باشد. بنابراین سعی کنید کفی‌های الواری را برای تخت نوزاد انتخاب نکنید.

مهم‌ترین بخش ایمنی تخت گارد آن است. گارد تخت همان میله‌های کنار تخت هستند که از افتادن نوزاد جلوگیری می‌کنند. بهترین محافظ تخت نوزاد، محافظ‌های متحرک هستند. چرا که با بالا و پایین آوردن آن می‌توانید ساده‌تر نوزاد را جابجا کنید.

البته این روزها در ست کالای خواب کودک علاوه‌بر تشک و لحاف نوزادی، بالش‌ها و کوسن‌هایی به عنوان محافظ نیز قرار داده می‌شوند.


3- انتخاب زیباترین سرویس خواب نوزاد؛ بهترین انتخاب برای سیسمونی

بعد از استاندارد و دوام، توجه به زیبایی و شکل ظاهری تخت نوزاد نیز از مهم‌ترین نکاتی است که باید به آن توجه کنید. شما حداقل این سرویس خواب را به مدت 3 سال در خانه خود دارید. به همین دلیل بهتر است محصولی را انتخاب کنید که ساده‌تر باشد و با هر دکوراسیونی به خوبی هماهنگ شود.

یکی دیگر از مزایای ساده بودن سرویس خواب نوزاد، این است که می‌توانید با تعویض روتختی به اشکال دلخواه، تغییری چشمگیر در اتاق ایجاد کنید. 

رنگ سرویس خواب کودک

انتخاب رنگ سرویس خواب کودک از اهمیت زیادی برخوردار می باشد. رنگ ها با توجه به جنسیت نوزادان می تواند متفاوت باشد. بهترین رنگ برای سیسمونی نوزاد یا سرویس خواب کودک رنگ سفید تا استخوانی می باشد.

به منظور استفاده از رنگ های مکمل نیز می توان با توجه به سایر المان های اتاق کودک، از رنگ هایی چون صورتی، زرد و سبز برای کودک دختر و رنگ های آبی، مشکی و طوسی برای کودک پسر استفاده نمود.

امروزه تلفیق رنگ های صورتی طوسی، آبی طوسی و طوسی سفید از جمله رنگ های پرطرفدار در چیدمان اتاق خواب کودک محسوب می شوند.



چطور باید سرویس ترانسفر فرودگاه را رزرو نماییم؟

اهمیت اجاره ون در فرودگاه امام خمینی

از خدمات حمل ونقل لوکس جهت استقبال از میهمانان مهم در فرودگاه امام خمینی، اجاره ون است که شرکت به خوبی این خدمات را ارائه می نماید. همان طور که می دانید فرودگاه امام خمینی از پر پروازترین فرودگاه های بین المللی در ایران است. برای پروازهای داخلی نیز با اختلاف اندک در رتبه دوم بعد از فرودگاه مهرآباد قرار دارد.
مدیران و رؤسای شرکت ها و افراد مهم سیاسی و همچنین میهمانان خارجی ازجمله افرادی هستند که از خدمات ون تشریفاتی استفاده می نمایند. همچنین با توجه به مطالبی که در قسمت های قبل گفته شد، افرادی که با جمعیت های بالا عازم سفر هستند می توانند از این خدمات بهره مند گردند.
در جریان هستید که هر فرد برای سفر حتماً تعدادی چمدان و ساک همراه خود دارد که فضای زیادی را اشغال خواهد نمود؛ بنابراین در اینجا به اهمیت اجاره ون در فرودگاه امام خمینی پی خواهید برد. چون شما به طور مثال با کرایه یک ماشین لوکس ژاپنی، می توانید به آسانی و راحتی به سفر خود بپردازید و در سریع ترین زمان ممکن به مقصد برسید.

شرایط اجاره ون در فرودگاه امام خمینی

شرایط اجاره ون در فرودگاه امام خمینی در شرکت الوون با توجه به نوع ون و نوع خدمات دریافتی مشخص گردیده و دریافت می شود. تابعیت و شرایط فرد اجاره کننده خودرو، ازجمله فاکتورهایی است که بر روند کار تأثیرگذار است.

• اجاره ون بدون مدرک

ون ها اغلب با راننده بوده و بنابراین برای اجاره کردن ون به مدرک خاصی نیاز نیست. نماینده شرکت به عنوان راننده در خودرو حضور دارد و همه مسئولیت های خودرو به عهده ایشان خواهد بود.
پس شرایط اجاره ون در فرودگاه امام خمینی بسیار آسان بوده و کرایه خودرو به صورت کیلومتری و ساعتی محاسبه می گردد. در هنگام اجاره ون فرودگاه امام کارشناسان شرکت ما، عکس بلیت پرواز شما را تحویل می گیرند.

• تیم پشتیبان الوون

در کل هماهنگی های پرواز به عهده تیم ما کافه رنت بوده که با استعلام ساعت پرواز، راننده در گیت با یک پلاکارد که نام شما روی آن درج شده منتظر شما می ماند. سایت کافه رنت امکان جستجوی خودرو بر اساس نیاز شما را چه ازنظر نوع خودرو و چه ازنظر قیمت ارائه خواهد داد.

 

البته با توجه به این که ترانسفر را نمی توان روی بلیت هواپیما خرید بنابراین برای استفاده از خدمات ترانسفر لازم است که به مؤسسه اجاره خودرو رجوع نمایید.

اجاره ون برای ترانسفر فرودگاهی در مجموعه الوون

آشنا نبودن مسافران به مسیرها، خستگی مفرط و نیز وجود گردشگران و توریست های داخلی و خارجی که به شکل گروهی مسافرت می نمایند، موجب می شود که این افراد به محض رسیدن به فرودگاه به دنبال اجاره ون باشند.


• رانندگان مجرب

ون های اجاره ای در شرکت کافه رنت، رانندگان بسیار مجرب و دوره دیده دارد که همراهان بسیار خوبی برای شما در طی سفر خواهند بود و به شما این امکان را می دهند تا با خیالی آسوده و با استفاده از ظرفیت ها و امکانات داخلی ماشین به راحتی از فرودگاه به سایر نقاط سفر کنید.

• امکانات رفاهی

ون های اجاره ای شرکت ما مجهز به سیستم وای فای بوده و شما می توانید در طول سفر از اینترنت استفاده کنید. همچنین این ون ها مجهز به صندلی کودک هستند که موجب راحتی کودکان و والدین آن ها خواهد بود.


• بیمه های مسافرتی

از دیگر ویژگی های این ماشین ها می توان به بیمه مسافرتی آن ها اشاره کرد که همگی مسافران در طی سفر بیمه می گردند. وجود راننده های مجرب و کارآزموده و مسلط به زبان های مختلف همچون انگلیسی، فرانسوی، ترکی و غیره از شاخصه های دیگر این ون ها است.
در ضمن این خودروها مجهز به سیستم گرمایشی و سرمایشی باکیفیت بالا هستند. رانندگان این ون ها آمادگی لازم جهت سفرهای طولانی را داشته و بنا به درخواست مسافران برای مقصد موردنظر حرکت می کنند.

مشکلات اجاره ون در فرودگاه امام خمینی

ون های شخصی ممکن است فاقد کیفیت لازم و امکانات رفاهی برای مسافران باشند. همچنین ازنظر بیمه نیز ممکن است مشکلاتی داشته باشند. این احتمال وجود دارد که رانندگان ون های شخصی مسلط به زبان های خارجی نباشند و این مسئله می تواند مشکلاتی را برای گردشگران و مسافران ناآشنا به مسیرها ایجاد نماید.
قیمت ها نیز ممکن است به صورت سلیقه ای اعمال شود و این موضوع نیز می تواند موجب نارضایتی مسافران گردد. بنابراین در اینجا توصیه می کنیم که جهت اجاره ون در فرودگاه امام خمینی حتماً از سایت ها و شرکت های معتبر مانند الوون استفاده نمایید.



نکات خرید لباس کار

لباس کار

لباس کار به عنوان یکی از وسایل استحفاظی فردی مطرح می­باشد و کلیه کارکنان باید با لباس کار مناسب محل کار در سر کار حاضر شوند. لباسکار کارکنان دارای خصوصیات ذیل بوده و مطابق مقررات ذیل در اختیار کارکنان قرار می­گیرند.
معمولاً لباس کار به عنوان یک پوشش سراسری تنه، دست و پاها را در مقابل شرایط محیطی حفاظت می­کند. ساده ترین شکل لباس کار در دو فرم ظاهری بلوز و شلوار (دو تکه) و نوع یکسره و از جنس الیاف طبیعی و یا درصدی الیاف طبیعی و مصنوعی و در مواردی تماماً از الیاف شیمیایی و صنعتی تولید می­شود. بدیهی است هر چه الیاف بکار رفته شده در پارچه طبیعی­تر باشد، تبادل حرارتی آن آسانتر است. البسه اختصاصی در مشاغل ویژه و نیز فصول سرد که از جمله می­توان لباس عایق سرما و رطوبت مخصوص سردخانه،‌لباس نسوز مخصوص کوره و لباس ضد حریق از جنس پارچه­های PVC را نام برد. لباس حفاظتی در برابر گرما از الیاف مخصوصی با پوشش آلومینیوم که تا 90% اشعه مادون قرمز را برگشت می­دهد، ساخته شده و به منظور کار در مجاورت کوره­ها و فرآیندهای حرارتی استفاده می­شود.


خصوصیات کلی لباس کار:
خصوصیات لباس کار ایمن عبارت است از:


1. لباس کار باید اندازه و متناسب با بدن استفاده کننده باشد.
2. کارکنانی که با ماشین کار می­کنند و یا در جوار ماشین­آلات مشغول کار هستند باید از لباس کاری استفاده کنند که هیچ قسمت آن باز یا پاره نباشد. آویزان نمودن زنجیر ساعت، کلید و نظایر آنها روی لباس کار اکیداً‌ ممنوع است.
3. در محل کار که احتمال خطر انفجار و یا حریق باشد استفاده از یقه نورگیری (آفتاب گردان) و زه و دسته عینک که از انواع سلونوئید ساخته شده­اند و همچنین همراه داشتن سایر مواد قابل اشتعال برای کارکنان مربوطه اکیداً ممنوع است.
4. در صورتیکه انجام کاری ایجاب نماید که کارکنان آستین لباس کار خود را مستمراً بالا بزنند بایستی از لباس کار آستین کوتاه استفاده نمایند.
5. کارکنانی که در محیطهای آلوده به گرد و غبار، مواد قابل اشتعال و انفجار و یا مسموم کننده بکار اشتغال دارند، نباید لباسهای جیب­دار و یا لبه­دار (دوبل شلوار) را در بر داشته باشند، چون ممکن است گرد و غبار و مواد مزبور در چین و لبه لباس باقی بمانند.
6. لباس ایمنی مخصوص کارکنانی که با مواد خورنده و یا مضر کار می­کنند باید آب و گاز در آن نفوذ ننموده و جنس آن مناسب با نوع ماده و یا موادی که با آنها کار می­کنند باشد.
7. لباس نسوز مخصوص حفاظت در مقابل حریق بایستی شامل کلاه، دستکش و کفش بصورت یک تکه و سر هم باشد.
8. لباس کارکنانی که با مواد اسیدی و رادیواکتیو کار می­کنند باید بصورت یکپارچه و بدون منفذ همراه با کلاه مخصوص، کفش و دستکش از جنس خاص و غیر قابل نفوذ باشد.
9. لباس بارانی به صورت پالتویی کلاه سر خود را از جنس پارچه ضد آب با آستری نخی (جهت مناطق معتدل) و یا آستری پشمی (جهت مناطق سرد سیر) با رنگ مصوب تهیه شود.


تذکر 1: کارکنانی که لباسشان بمواد نفتی یا شیمیایی خطرناک آغشته شود باید فوراً لباس خود را شسته و یا تعویض نموده و آن قسمت از بدن را نیز که در تماس بوده با شوینده­های مناسب بشویند. هیچ یک از کارکنان حق ندارند با لباس آغشته به مواد نفتی و یا مواد شیمیایی به آتش، شعله و دیگر منابع حرارتی نزدیک شوند و یا کبریت و فندک و غیره روشن نمایند.
تذکر 2: در صورت پارگی، ‌خراب شدن و یا آلودگی بمواد نفتی یا شیمیایی خطرناک لباس کار باید برای تمیز شدن آن اقدام نمایید و در صورت نیاز به تعویض به سرپرست مربوط ارائه شود.
تذکر 3: البسه آغشته به روغن و یا گریس باید فوراً از تن خارج شود چون ممکن است ایجاد ناراحتی پوست نماید.

آرم و علائم لباس کار:

1. شکل آرم به صورت مثلث متساوی­الاضلاع با سمبل وزارت نفت در بالا و نام شرکت در زیر آن لحاظ می­گردد.
2. رنگ زمینه آرم جهت مشخص کردن واحدهای مختلف باید مشخص باشد.
3. اندازه آرم یک مثلث متساوی­الاضلاع برابر 7 سانتی متر در نظر گرفته می­شود.
4. جنس آرم با استفاده از چاپ سیلک اسکرین مرغوب و ثابت با رنگهای قید شده روی پارچه تهیه شود.
5. محل نصب آرم روی جیب سمت چپ بالای تنه لباس کار می­باشد.

جنس لباس کار:
1. جنس پارچه با توجه به شرایط کار و لزوم ظاهر لباس از نظر مقاومت در مقابل چروکیدگی و نیز عدم تولید الکتریسیته ساکن از مخلوط حدود 70% پنبه و 30% پلی استر و با وزن gr/m2 320 تا gr/m2 420 و با توجه به شرایط اقلیمی و فصول مختلف در نظر گرفته شود. در شرایطی که احتمال سوختن لباس کار در اثر ریختن پلیسه و یا تحت تأثیر حرارت زیاد وجود دارد (مانند لباس کار جوشکاری)، جنس لباس کار بایستی 90% پنبه باشد.
2. به منظور استحکام بیشتر از پارچه با بافت کج راه با تراکم بالا (2 تار و یک پود) و نخ چهل دولا از نوع رینگ (Ring) استفاده گردد.
3. به منظور دوام بیشتر رنگ و پیشگیری از رنگ دادن پارچه پس از شستشو و همچنین جلوگیری از آب رفتن پارچه از رنگهای راکتیو (Reactive) در رنگرزی پارچه استفاده شود.
4. با انتخاب پارچه مرغوب و اعلاء، بکار بردن دوخت محکم و نیز چرخکاری دوبله درزها، لباس کار بادوام تولید گردد.
5. با استفاده از الگوی مناسب، باید لباس کار شکیل و خوش دوخت بوده و در اندازه­های استاندارد تهیه شود.


پیش بندهای حفاظتی:‌

پیش بند از جمله تجهیزات حفاظت از بدن می­باشند. جنس پیش بند با توجه به شرایط استفاده از آن جنس نایلونی (پیشگیری از ریزش آب)، چرمی (جهت پیشگیری از ریزش پلیسه جوشکاری)، سربی (جهت حفاظت در برابر پرتوهای رادیو اکتیو)، پلی وینیل کلراید (جهت حفاظت از مواد شیمیایی) و ...... انتخاب
می­شود.




لباسهای با قابلیت دید بالا (High Visibility Clothing):‌

این گونه لباسها به منظور پیشگیری از حوادث ناشی از ضربه و برخورد و به صورت ژاکت، بلوز شلوار با توجه به نوع محل کاربرد، به رنگهای براق و از جنس­های مختلف ساخته شده و امکان رویت فرد را در شرایط مختلف آب و هوایی و ساعات مختلف شبانه روز فراهم می­کنند.
در انتخاب این لباسها علاوه بر ارزیابی ریسکهای ضربه و برخورد، لازم است مواردی نظیر شرایط کاری گرم یا سرد، وضعیت هوا (آفتاب، مه، باران، برف و ... ) و روشنایی نیز مورد توجه قرار گیرد.
رانندگان لیفتراک و جرثقیل، کارگران حاشیه جاده و خطوط لوله و نیز کارکنانی که مسئول واکنش
در شرایط اضطراری هستند، از جمله کسانی هستند که به این لباسها نیاز دارند.


لباس کار چیست؟

انواع لباس کار به لباسی گفته می شود که با توجه به سلایق،نوع فعالیت شغلی و شرایط آب و هوایی می توان انتخاب می گردد.جدا از ضرورت هایی که در پوشیدن لباس کار مناسب در محیط کار وجود دارد که یکی از دلایل مهمی که می توان به آن اشاره کرد ، حفظ جان فرد و یا کاهش آسیب دیدگی از خطرات احتمالی در حین فعالیت می باشد .

البته کارایی لباس کار به اینجا ختم نمی شود ، بلکه از  لباسکار جهت متحدالشکل نیروی کار ، شناسایی آنان از سایر افراد متفرقه ، ایجاد نظم و آراستگی افراد از فواید دیگر در استفاده از لباس کار می باشد. البته با افزایش رقابت در عرضه محصول یا خدمات ، و همچنین پیشرفت های چشم گیر در صنعت چاپ لباسکار ، امروزه کمتر سازمانی از فضای مناسب پشت لباس جهت معرفی محصولات و خدمات خود استفاده نمی کند .

همانطور که شاهد پیشرفت های چشم گیری در صنعت نساجی و البته طراحی لباس هستیم ، لباس کار نیز از این قاعله مستثنا نبوده که منجر به تنوع بسیار بالا در طرح و رنگ لباس کار شده است که تا حد بسیاری از سلیقه افراد را در انتخاب بهترین و مناسب ترین لباسکار برآورده کرده است که این امکان را به همه افراد می دهد که مناسب با محیط کار یا محل فعالیت لباس فرم خود را انتخاب کنند .

نکاتی درباره لباس کار

لباس کار یک وسیله حفاظتی در برابر خطرات ناشی از کار است که کلیه کار کنان باید حتما از ان استفاده کنند. لباسکار کار کنان باید دارای شرایط مناسب باشد و در غیر این صورت مطابق مقررات نیست.

لباس کار یک پوشش سراسری است که تمام بدن را محافظت میکند بدیهی است هر چه الیاف بکار رفته شده در پارچه طبیعی­تر باشد، تبادل حرارتی آن آسانتر است .

البسه اختصاصی در مشاغل ویژه و نیز فصول سرد که از جمله می توان لباس عایق سرما و رطوبت مخصوص سردخانه، ‌لباس نسوز مخصوص کوره و لباس ضد حریق از جنس پارچه های PVC را نام برد.

لباس حفاظتی در برابر گرما از الیاف مخصوصی با پوشش آلومینیوم که تا ۹۰% اشعه مادون قرمز را برگشت می دهد، ساخته شده و به منظور کار در مجاورت کوره ها و فرآیندهای حرارتی استفاده می شود .

خصوصیات کلی لباس کار

  1.  لباس کار باید اندازه و متناسب با بدن استفاده کننده باشد. 
  2. کارکنانی که با ماشین کار می­کنند و یا در جوار ماشین­ آلات مشغول کار هستند باید از لباس کاری استفاده کنند که هیچ قسمت آن باز یا پاره نباشد. آویزان نمودن زنجیر ساعت، کلید و نظایر آنها روی لباس کار اکیداً‌ ممنوع است. 
  3. در محل کار که احتمال خطر انفجار و یا حریق باشد استفاده از یقه نورگیری (آفتاب گردان) و زه و دسته عینک که از انواع سلونوئید ساخته شده­ اند و همچنین همراه داشتن سایر مواد قابل اشتعال برای کارکنان مربوطه اکیداً ممنوع است. 
  4. در صورتیکه انجام کاری ایجاب نماید که کارکنان آستین لباس کار خود را مستمراً بالا بزنند بایستی از لباس کار آستین کوتاه استفاده نمایند.
  5. کارکنانی که در محیطهای آلوده به گرد و غبار، مواد قابل اشتعال و انفجار و یا مسموم کننده بکار اشتغال دارند، نباید لباسهای جیب­دار و یا لبه­ دار (دوبل شلوار) را در بر داشته باشند، چون ممکن است گرد و غبار و مواد مزبور در چین و لبه لباس باقی بمانند. 
  6. لباس ایمنی مخصوص کارکنانی که با مواد خورنده و یا مضر کار می­کنند باید آب و گاز در آن نفوذ ننموده و جنس آن مناسب با نوع ماده و یا موادی که با آنها کار می­کنند باشد. 
  7. لباس نسوز مخصوص حفاظت در مقابل حریق بایستی شامل کلاه، دستکش و کفش بصورت یک تکه و سر هم باشد. 
  8. لباس کارکنانی که با مواد اسیدی و رادیواکتیو کار می­کنند باید بصورت یکپارچه و بدون منفذ همراه با کلاه مخصوص، کفش و دستکش از جنس خاص و غیر قابل نفوذ باشد. 
  9. لباس بارانی به صورت پالتویی کلاه سر خود را از جنس پارچه ضد آب با آستری نخی (جهت مناطق معتدل) و یا آستری پشمی (جهت مناطق سرد سیر) با رنگ مصوب تهیه شود. 

انواع استانداردهای لباس کار 

استاندارد EN ISO 20471

این استاندارد مخصوص لباس­هایی است که باید در شب دید داشته باشند. این لباس­ها برای کار در ترافیک، کار با جرثقیل و کلیه وسایل موتوری مورد نیاز هستند.

این لباس­ها به ویژه برای کار به هنگام شب و تاریکی کاربرد دارند. این لباس­ها از خطرات احتمالی که ناشی از عدم دید است، می­کاهند.

این لباس­ها دارای استاندارد خاصی هستند به گونه­ای که جنس شب تابی این لباس­ها نباید به مرور زمان و در اثر شستشو از بین رود.

استاندارد  HSE

این استاندارد مربوط به جنس پارچه با توجه به شرایط کار، استحکام و دوام پارچه، دوخت و چرخکاری پارچه و طرح و رنگ لباس­ها می­باشد. جنس پارچه با توجه به شرایط کار باید مقاوم در برابر چروکیدگی، عدم تولید الکتریسیته ساکن، با توجه به شرایط اقلیمی و فصلی باشد.

استاندارد EN 342

گواهی EN 342  مخصوص لباسکارهایی است که در برابر سرما از بدن افراد محافظت می­کنند. این لباس­های کار باید در برابر سرمای زیاد و شرایط بد آب و هوایی از افراد محافظت کند. لباس­های کار باید در برابر خیس شدن مقاوم باشند.

استاندارد EN 343

استاندارد EN 343  در برابر باد و آب و هوا از کارکنان محافظت می­کند. در این استاندارد، لباس­های کار باید طوری باشند که در تمامی شرایط جوی از بدن محافظت کنند. راحتی این لباس­ها هم مهم است تا بدن به راحتی نفس بکشد و بیش از حد عرق نکند.

استاندارد EN ISO 11612

استاندارد EN ISO 11612 در برابر حرارت و آتش از کارکنان محافظت می­کند. لباس کار تولید شده با این استاندارد مناسب برای کارگران صنعتی ، برق و غیره می باشد.

استاندارد EN ISO 11611

استاندراد EN ISO 11611 در برابر جوشکاری و فرآیندهای مشابه از فرد محافظت می­کند. این نوع از استاندارد در برابر جرقه، شوک­های الکتریکی، تماس حداقل با آتش، تماس مختصر با کابل الکتریکی از فرد محافظت می­کند.

استاندارد EN ISO 15797

استاندارد EN ISO 15797 مقاوت لباسکار در برابر فرآیند شستشو های صنعتی و خشک شدن را نشان می­دهد.

استاندارد UV Standard 801

این استاندارد از در برابر اشعه مضر خورشید از پوست افراد محافظت می­کند. برای افرادی که بیشتر زمان خود را در محیط بیرون فعالیت سپری می­کنند، استفاده از این لباس توصیه می­شود.


برای خرید عمده لباس کار از بهترین فروشگاه انلاین لباس کار در تهران به تولیدی دوخت یادگار مراجعه  و سفارش اینترنتی خود را ثبت کنید . دوخت یادگار بزرگ ترین تولیدی لباس کار در تهران است که فروش عمده لباس کار به صورت آنلاین به سراسر کشور را فراهم کرده است .


انواع لباس کار 

لباس کار کارگری

لباس کار کارگری بسته به نوع کاری که کارگر انجام می دهد متفاوت طراحی می شود. برای مثال کارگران و استادکاران لوله کش می توانند از لباس کار دوبنده و یا بیلرسوت استفاده کنند.

پارچه به کار رفته در این لباس می تواند ضد آب باشد چرا که این افراد ممکن است در هنگام کار با لوله‌ی آب خیس شوند. لباس کار کارگری ساختمانی باید راحت باشد و قدرت مانور کارگر را کم نکند.

از این رو در تولید این لباس ها از پلی استر پنبه استفاده می شود. البته اگر لباس کار کارگری سنگین باشد می تواند از انواع لباس کار فیلامنت نیز استفاده کند که ضخامت بیشتری دارد و دوام و ماندگاری آنها نیز بیشتر از پلی استر پنبه است.

کمتر پیش می آید که کارگران از لباس های دو تکه ( بلوز و شلوار دکمه دارد و یا کاپشن شلوار زیپ دار) استفاده کنند؛ چرا که در هنگام کار مرتبا در تکاپو هستند و اگر لباس کار آنها دو تکه باشد ممکن است بدن آنها حین کار آسیب ببیند.

لباس کار دو بنده بهترین انتخاب برای همه کارگران است اما با این حال می توانند از دیگر انواع لباس کار مانند لباسکار یکسره نیز استفاده کنند.

لباس کار مهندسی

مهندسین اکثر در حین کار نظارت را به عهده دارند و کمتر آچار به دست می شوند. از این رو آنها لباس کار دو تکه به تن می کنند. این لباس کار مهندسی شامل بلوز و شلوار و یا کاپشن و شلوار می باشد.

این لباس می تواند از جنس پلی استر پنبه ای باشد. این افراد چندان فعالیتی حین کار ندارند و از این رو بهتر است لباس راحتی از جنس نرم و لطیف انتخاب کنند. اما اگر از جمله مهندسینی هستید که مسئولیت سنگین به عهده دارید بهتر است لباس کار مقاومتری برای خود انتخاب کنید.

بهتر است لباس کار بیلرسوت از جنس فیلامنت، لی و یا کتان ( بسته به میزان سختی کار دست شما باز است) انتخاب نمایید تا بدن خود را از آسیب های احتمالی محافظت کنید.

setwork یا لباس دو بنده به شما اجازه می دهد ابزار کار خود را به همراه داشته باشید و لباس را به راحتی بعد از انجام کار تعویض نمایید.

لباس کار جوشکاری

جوشکاری از جمله فعالیت های بسیار خطرناک است که با رعایت نکات ایمنی هنگام جوشکاری می توان آسیب های احتمالی را کاهش داد. نور ساطع شده و قطره های مذاب آهن و آرگون هنکام جوش کاری برای چشم و پوست صورت، دست ها و بدن بسیار خطرناک است.

جوشکار علاوه بر اینکه باید از کلاه جوشکاری مخصوص و دستکش جوشکاری استفاده می کند، حتما باید از لباس کار جوشکاری نیز استفاده نمایند. این لباسکار نسبت به دیگر انواع لباسکار ضخیم تر است و اکثر از جین و کتان دوخته می شود.

فرم لباس کار جوشکاری باید از انواع لباس کار یکسره باشد؛ چرا که حین جوشکاری تمام اعضای بدن در خطر هستند و باید با لباس کار پوشانده شود.

لباس کار یکسره به راحتی پوشیده می شود و فرد بعد از اتمام کار می تواند آن را در بیاورد تا استراحت کند. نوع خاصی از جوشکاری که با نام جوشکاری آرگون شناخته می شود ،وجود دارد که جوشکار حین کار در این زمینه باید لباس کار مخصوص به تن کند.

لباس کار دوبنده

لباس کار دو بنده یکی از بهترین مدل های لباسکار است. این مدل لباسکار در انواع رنگ ها و با انواع پارچه دوخته می شود و دست شما هنگام انتخاب لباس کار دوبنده باز است. کارگران، مهندسین، صنعتگران و استادکاران در هر حرفه ای می توانند از این لباسکار استفاده کنند.

چرا که به راحتی پوشیده می شود، جیب هایی دارد که می توان در آنها ابزارآلات را قرار دهید و در ضمن ماندگاری بالایی نیز دارد. این لباس کار با نام های بیلرسوت و setwork نیز شناخته می شود. البته به ست کامل لباس کار setwork گفته می شود که یکی از اجزاء آن لباس کار دو بنده است.

لباس کار مکانیکی

مکانیک ها هر روز با روغن، نفت و قطعات آغشته به روغن فعالیت دارند. میزان غلظت روغن به حدی است که فرد اگر لباس کار مخصوص به تن نکند حتما پوست او دچار مشکل خواهد شد.

از این رو مکانیک ها نیز بسته به نوع فعالیت خود می توانند از لباس کار یکسره، لباس کار دو بنده و لباس کار دوتکه استفاده کنند.

لباس کار صنعتی

بسته به صنایع مختلف لباس کار افراد نیز متفاوت خواهد بود. اما به دلیل اینکه کار در کارخانجات صنعتی دشوار است لباس کار صنعتی اصولا از جنس کتان، لی و یا فیلامنت دوخته می شود.

اگر در صنایع غذایی مشغول به کار باشید احتمالا لباس کار شما یکسره و ضد آب باشد. چرا که در این محیط بهداشت حرف اول را می زند.

اما در صنایع نساجی احتمالا لباس کار شما راحت تر بوده و از جنس پلی استر پنبه ای دوخته شده باشد. این لباس می تواند به شکل دو تکه با دو بنده باشد.

در هر صورت این بسته به نوع کار شما دارد که کارفرما نوع لباس شما را تعیین می نماید.


۷ دلیل که باید لباس کار بپوشیم:

  1. زمانی که شما هنگام کار لباس مخصوص به تن می کنید، لباس خودتان را از تن بیرون می کنید یا لباس کار را روی آن می پوشید. در هر صورت شما از لباس های عادی خودتان مراقبت کرده اید.
  2. لباس کار چون بنا بر فعالیت و خطرهای موجود در محیط کار طراحی و تولید می شود میتواند از شما در برابر تهدیدهای محیط کار محافظت کند. مثلا لباس کار افرادی که در کنار حرارت و گرما به فعالیت می پردازند باید عایق گرما باشد. یا مثلا لباس کار برق کاران باید عایق برق باشد. از این رو وسایل فلزی مانند زیپ در این نوع لباس کارها استفاده نمی شود.
  3. لباس کار با توجه به نوع فعالیت می تواند معرف شخصیت و کار شما باشد. مثلا لباس سفید پرستاران و لباس کار مهندسی جزء لباس کارهای معروف است که با دیدن آن شغل مربوطه یادآوری می شود.
  4. شاید در قدیم و زمان های گذشته این باور شکل گرفته بود که پوشیدن لباس کار باعث ایجاد ظاهر نامناسب می شود اما امروزه این لباس ها بر اساس مد و استایل های شیک طراحی می شود و پوشیدن یک لباس کار می تواند به شخصیت حرفه ای شما شکل دهد.
  5. اگر در یک محیط کاری رسمی شما لباس معمولی و اسپرت به تن کنید دیگران موقعیت حرفه ای شما را جدی نمی گیرند. اما پوشش افراد با لباس کار می تواند تاثیرگذاری شما را در افراد بیشتر می کند و موقعیت شما را جدی تر نشان می دهد.
  6. زمانی که شما برای محیط کار یک لباس در نظر می گیرید دیگر این دغدغه را ندارید که چه لباسی را برای روز بعد بپوشید. پوشیدن لباس کار می تواند این دغدغه بزرگ فکری را برطرف و آسودگی خیال برایتان ایجاد می کند.
  7. پوشیدن لباس های متنوع با طراحی و رنگ های مختلف در محیط کار می تواند موجب حواس پرتی و کاهش تمرکز شود. استفاده از لباس کار این مسائل را برطرف می کند و باعث افزایش راندمان کاری خواهد شد.



تلفن دوخت یادگار : 

09199176576

02156620989



نکات خرید  لباس کار مناسب و استاندارد

لباس کار باید فیت تنتان باشد. انتخاب سایز بزرگتر و یا کوچکتر سطح ایمنی آن را پایین می آورد. لباس کار سایز بزرگتر چون نمی تواند به درستی تمام قسمت های بدن را کاور کند نمی تواند به خوبی از آن مراقبت کند. لباس کار سایز کوچک به سختی تن می شود و احساس خفگی و کلافگی به شما دست می دهد، محدودیت های حرکتی ایجاد می کند و در استفاده طولانی مدت شما به نپوشیدن لباس کار تمایل پیدا می کنید.

هنگام خرید لباس کار به جنس آن دقت کنید. جنس لباس اگر از الیاف طبیعی باشد به دلیل ایجاد جریان هوا برای لباس کار مناسب است. لباس کاری که در برابر گرما و حرارت کار می کند باید از پارچه های نسوز باشد. لباس فردی که در محیط های آغشته به مواد شیمیایی فعالیت می کند باید از جنس PVC باشد. لباس کار با این جنس می تواند عایق مواد شیمیایی باشد


فردی که با برق و جریان الکتریسیته سروکار دارد باید لباسی به تن کند که عایق برق باشد. در نتیجه تکه های فلزی نباید در لباس کار استفاده شده باشد. مثلا به جای زیپ باید از چسب دو طرفه استفاده شود. علاوه بر لباس باید از عینک ایمنی، کلاه ایمنی کار نیز استفاده شود تا احتمال بروز خطرهای ناگهانی تا حد زیادی کاهش یابد.

لباس کار معمولی و ساده یک لباس دو تیکه کاپشن و شلوار یا یک لباس یک سره است. اما در برخی از مشاغل لباس کار باید از دست، پا و صورت در برابر خطرها محافظت کند. برای مشاغلی مانند جوشکاری ماسک صورت یکی از قسمت های لباس کار است که برای کاور کردن صورت باید استفاده شود. در مشاغلی مانند رنگ کارها باید از ماسک استفاده شود تا مانع از ورود بو و گازهای شیمیایی به ریه شود. در نتیجه اقلامی مثل دستکش، ماسک و نقاب صورت، کلاه و کفش هم جزء وسایل ایمنی و لباس کار محسوب می شوند

الوون را چرا برای ون فرودگاه استفاده کنیم؟

در این مطلب از مجموعه ایران ون رنتال قصد داریم تا درباره اجاره ون برای فرودگاههای کشور صحبت کنیم.

برای رفت و آمدهای گروهی به فرودگاه ها افراد زیادی دچار مشکل هستند.

خیلی از شرکت ها و موسسات برای رفت و آمد های کارکنان از ون ها جهت ترانسفر استفاده میکنند.

تجربه نشان داده اجاره ون بسیار مرقون به صرفه تر از بردن خودروهای شخصی به فرودگاه است.

چراکه باید هزینه پارکینگ برای خودرو را هم بدهید.

 اجاره ون برای فرودگاه مهرآباد

یکی از فرودگاههای ایران که سالهاست مسافران زیادی در خود دیده فرودگاه مهرآباد است.

البته چندسالی هست که در این فرودگاه فقط پروازهای داخلی انجام میشه و پروازهای بین المللی در فرودگاه امام خمینی صورت میگیره.

فرودگاه مهرآباد در سال 1317 در روستای مهرآباد تهران ساخته شد البته الان دیگه همچین روستایی وجود نداره.

و در اطراف فرودگاه تا چشم کار میکنه باند های فرودگاه وجود داره.

رفت و آمد به فرودگاه یکی از مشکلات عمده افرادی است که پرواز های داخلی انجام میدهند.

چرا که نه میتوان خودروی شخصی برد و اگر هم دسته جمعی باشید با کلی بار و چمدان و وسیله میشه تاکسی گرفت.

به دلیل اینکه هزینه بالایی برای تاکسی از سراسر ایران تا فرودگاه امام خمینی باید پرداخت کرد

و نهایتا با وسیله 4 نفر میتونن در تاکسی سوار بشن.

شما میتونین به راحتی از هر شهری با اجاره ون از ایران ون رنتال با کمترین هزینه ون مورد نظر خودتون رو انتخاب کنید و

از درب منزل سوار بشین و نگران دیر رسیدن به فرودگاه نباشید.

ترمینال های فرودگاه مهرآباد

فرودگاه مهرآباد دارای 6 ترمینال است.

ترمینال ۴ فقط برای پروازهای خروجی فرودگاه مهرآباد و ترمینال ۶ به پروازهای ورودی اختصاص داره.

ولی حتما دیده اید که ترمینال 2 همیشه شلوغ ترین ترمینال فرودگاه مهرآباد است.

اگر شما هم حداقل یکبار از فرودگاه مهر آباد استفاده کرده باشید متوجه اهمیت اجاره ون برای فرودگاه مهر آباد میشوید

پس اگر مسافر هستید و یا قصد به استقبال رفتن مسافری را دارید باید حتما بدونید که به کدوم ترمینال  برین.

یکی از مزیت های اجاره ون برای فرودگاه مهرآباد راننده های وارد به ترمینال های فرودگاه است.

این راننده ها به خوبی میدانند شما را به کدام قسمت ببرن تا دیر به پرواز نرسید.

چراکه ۲۰ دقیقه پیش از ساعت پرواز، پذیرش مسافر تمام می‌شود. پس حتما باید یک ساعت قبل از پرواز در سالن باشید.

در ترمینال ۱ پروازهای خروجی شرکت‌های هواپیمایی زاگرس، کیش‌ ایر و وارش را میبینیم و پروازهایی که توسط این شرکتها صورت میگیره.

ترمینال ۲ پروازهای ورودی کیش‌ ایر، زاگرش و وارش و پروازهای ورودی و خروجی

ایرلاین‌های ایران‌ ایر، آتا، کارون، ایران ایر تور، قشم ایر و معراج انجام می‌شود.

ترمینال 4 نیز برای مسافران پروازهای خروجی شرکت های کاسپین،تابان،آسمان،پویا،ساها،ماهان و سپهران است.

ترمینال 6 هم برای پروازهای ورودی شرکت‌های هواپیمایی ماهان، کاسپین، آسمان، تابان، اترک، ساها، سپهران و پویا است.

و از ترمینال 3 و 5 فقط مسافران حج عمره و نمنع استفاده میکنند.

اهمیت اجاره ون برای فرودگاه

شاید براتون سوال باشه که چرا به اجاره ون برای فرودگاه نیاز داریم.

به غیر از فرودگاه مهرآباد فرودگاههای زیادی در کشور وجود دارن که روزانه تعداد بالایی پرواز در اونها انجام میشه.

به طور مثال یک گروه  قصد دارن تا  از تهران به مشهد و فرودگاه هاشمی نژاد سفر کنند

برای رفتن به فرودگاه نیاز به یک خودرو دارن تا بتونن به راحتی به پرواز خود برسن و از اونطرف در فرودگاه هاشمی نژاد

برای رفتن به هتل و یا گردش در شهر هم نیاز به یک خودروی گروهی دارن

پس تنها راه و بهترین راه برای اینکار اینه که در هر دو شهر از کرایه ون استفاده کنند

مجموعه ایران ون رنتال با ارائه خدمات کرایه ون در شهرهای مختلف این امکان رو برای شما ایجاد میکنه تا در تمامی شهرها

بتونین به راحتی به هر جا که مقصدتون هست بروید.

حالا میدونین که با توجه به خارج بودن محدوده ی فرودگاه از شهر، مسافرانی که از هواپیما پیاده می شوند

باید با چه وسیله هایی به مقصد خود برسند.

اجاره ون یه فرودگاه برای مسافران تشریفاتی

اگر شما مسافر ویژه ای در تهران دارید و قصد بردن این مسافران و گردش در شهرهای دیگه رو دارید

میتونید از ون های تشریفاتی ایران ون رنتال استفاده کنید.

این ون ها با ظاهر شیک و لاکچری که داره بسیار مناسب برای گردشگران خارجی و میهمان های مهم شما محسوب میشه.

چرا که برای اغلب مسافران خارجی که دارای سمت و عنوان خاصی هستن تشریفات فوق العاده ای در نظر میگیرند

که ترانسفر مسافران هم یکی از همین موارد مهمه تشریفاته.

خدمات ترانسفر فرودگاه مهرآباد شامل ترانسفر از منزل تا فرودگاه با خودروی درخواستی و نیز ترانسفر تا پرواز از مسیر اختصاصی است.

با اجاره ون به فرودگاه سفر خود را آغاز کنید

فرودگاه مهرآباد نقطه آغاز سفر و پایان سفر به مقصد سایر شهرهای ایران می‌باشد.

برای رفتن به این فرودگاه در صورتی که تعداد اعضای خانواده یا همسفرانتان بیش از ظرفیت یک خودروی سواری باشه ،

می‌تونید با رزرو ون فرودگاه مهرآباد با آسودگی خیال در زمانمقرر به پرواز خودتون برسید.

فرقی نمی‌کند از کدام نقطه تهران و یا کدام شهر قصد عزیمت به فرودگاه مهرآباد رو دارید،

ایران ون رنتال  با سابقه درخشان دراجاره ون تاکسی برای فرودگاه مهرآباد

در اسرع وقت و با بهترین قیمت ها  ، ارزان‌ ترین راه برای رفتن به فرودگاه مهرآباد را به شما توصیه میکند.

انواع ون اجاره ای برای فرودگاه مهرآباد

شما با توجه به تعداد مسافران و عادی یا تشریفاتی بودن سرویس خودتون میتونین یکی از مدل های زیر راانتخاب کنید.

1-ون وانا

یکی از ون های ارزان برای اجاره ون وانا است .

این ون با داشتن ظرفیت 14 نفر مناسب سفرهای دسته جمعی و عادی شما است.

اگر برای رفتن به فرودگاه نیازی به ون هایی با امکانات خیلی زیاد ندارید

میتونین به راحتی و با هزینه کم از مجموعه ایران ون رنتال ون وانا را اجاره کنید.

ون وانا با داشتن صندلی های راحت با امکان تنظیم دستی و تخت خواب شو میتونه بهترین انتخاب برای

گشت های درون شهری قبل و یا بعد از فرودگاه باشه.

در حال حاضر این ون تنها  برای ترانسفر های فرودگاهی مورد استفاده قرار می گیرد.

ون وانا شباهت خیلی زیادی به ون تویوتا هایس داره و میتونید برای اجاره یک ون ارزان تر ولی شبیه به یک مدل ون تویوتا داشته باشید.