آشنایی با انواع نازل های آبنما در فروشگاه سیگماکمپانی مشهد

نازل آبنما شوتر پرده ای ، شوتر بارانی و دیگر اطلاعات بیشتر با ما در تماس باشید. شما می توانید اطلاعات و نمونه کارهای بیشتر در این زمینه را در صفحه محوطه سازی فضای باز مشاهده کنید. شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه قیمت حوض فایبرگلاس با شماره های ما تماس بگیرید. شما می توانید در فضاهای سبز مانند باغ ها، پارک ها، بام سبز ( روف گاردن ها )، حیاط و تراس خانه ها با نازل های آبنما، حرکت و صدای ریزش آب را به نسبت محیط مورد نظر با سلیقه خودتان ایجاد کنید و در کنار زیبایی ایجاد شده از آنها آرام بگیرید. چنانچه قصد خرید نازل آبنما را دارید می توانید از مشاوره رایگان با کارشناسان شرکت مهندسی بازرگانی پرتو سپهر اسپادانا بهره مند شوید. علاوه بر داشتن بدنه ای از جنس استیل ضد زنگ . علاوه بر این نازل پرده آب جادوی رقص آب دارای چراغ تمام استیل فول کالر مخصوص جهت نصب بر روی نازل می باشد که این چراغ با ولتاژ ایمن 12 ولت کار می کند و دارای استاندارد IP-68 می باشد.


برای ایجاد آبنما بر روی دیواری با سطح صاف و یا برجسته از جنس سنگ، شیشه و یا مصالح دیگر، نیاز به پخش یکنواخت آب بر روی سطح دیوار داریم از اینرو نازل سرریز آبنماهای دیواری A-30,60,100L توسط گروه تولیدی بلورین با طول های 30 ، 60 ،100 سانتیمتری تولید شده اند که قابل ترکیب شدن برای رسیدن به اندازه مورد نظر طراح هستند. از اصلیترین المانهایی که در آبنما مورد استفاده قرار میگیرد میتوان به نازلها اشاره کرد. نازل آبنما در حقیقت وسیله ایست که بر سر لوله آب قرار می گیرد و بسته به نوعی که دارد در اشکال گوناگونی آب را به بیرون پرتاب می کند. این نازل، آب را به جلو پرتاب میکند و منظرهای مشابه با یک آبشار را پدید میآورد. به این نازلها نازل رقصان یا داینامیک هم میگویند و دلیل آن حالت داینامیکی است که نازل به آب میدهد که باعث میشود برای انواع آبنماهای دیجیتال و موزیکال ایدهال شود زیرا حرکات آب را با ریتم موسیقی ادغام میشود و صحنه جذابی را ایجاد میکند. 


یکی از ویژگیهای مهم در طبقهبندی انواع آبنماها، اندازه و محل قرارگیری آنها است که با توجه به این ویژگی، آبنماها به دو دستهی کلی آبنماهای زیرسقفی و آبنماهای فضای باز تقسیم میشوند. منظور از طراحی منظم، ساخت آبنماها، آبراههها و دیگر اجزای باغ با خطوط مستقیم و اشکال هندسی مانند مربع، مستطیل و… یک مخزن پر از ماسه سنگ در زیر سرریز جریان برای گردش را جمع می کند. جلبک ها در نزدیکی مناطق مرطوب رشد می کنند ، اما این تنها به ظاهر طبیعی کمک می کند. خط سیری از آب می باشد که با برش ورقه ای آب، آن را بصورت میله های کریستالی شکل می دهد. در این حالت آب پس از خروج از دستگاه و طی مسافتی معین وبدون ایجاد صدا و پراکندگی به مقصد اصابت می کند، و این وضعیت می تواند بصورت مداوم ادامه داشته باشد در میان آب، جلوه ویژه ای به محیط خواهد داد. بسیاری از مردم ترجیح می دهند مکانی را برای گذراندن اوقات و یا انجام خریدهای خود برگزینند که روحیه بخش و آرامش دهنده باشد. یکی از ویژگی های آبنما فایبرگلاس مادیا، قیمت پایین در عین کیفیت بالای آن است. ما به شما راهنمایی های لازم جهت سفارش و خرید انواع آبنما را ارائه خواهیم داد.

منبع : سیگما کمپانی نازل 

اشنایی با انواع نازل های ابنمای باغی و ویلایی در مشهد | سیگما کمپانی

نازل پرده آب در آبنما باغی و لنداسکیپ، پرده آبی شفاف، بهم پیوسته و بسیار چشم نواز، همراه با صدای زیبایی از ریزش آب که تداعی کننده آبشارهای طبیعی است، در فضای پیرامون خود می آفرینند. این نازل ها دارای امکان نصب چراغ خطی مخصوص بر روی خود را دارا می باشند تا در هنگام تاریکی با تابش نور به قطرات آبی که از نازل ریزشی میریزد فضایی بسیار جذاب و منحصر به فرد را ایجاد نماید که چشم هر بیننده را به خود خیره می کند. نازل گل با پرتاب چندین خوشه آبی از مرکز به بیرون می تواند شکل مناسبی مانند گل را در یک یا چند طبقه مختلف برای بیننده به نمایش بگذارد که جزء نازل های حجمی به شمار می آید. نازل های گل در شب با ترکیب شدن با نور رنگی یا سفید یک اثر خیره کننده و درخشان را ایجاد می نمایند. نازل آبنما شهری قاصدک به علت ماهیت کار باعث اسپری شدن بخشی از آب و تبخیر آن در محیط اطراف می گردد که باعث ایجاد خنکی دلپذیری در گرمای تابستان می شود و محیط دلپذیری برای پارک ها و مکان های عمومی مثل فضای سبز میادین شهرها، هتل ها و یا داخل ساختمان ها به وجود می آورد.


آبنمای پرده آب مناسب هر دو فضای خارجی و داخلی ساختمان می باشد که جلوه دلنشین از یک آبشار کوچک مدرن را نمایان می کند. این نازل برای استفاده در فضاهای داخل و یا بیرون ساختمان مناسب است و می تواند فضای آبی مناسب، با طراوت و زیبایی را برای شناگران ایجاد کند. در این نازل با مخلوط کردن هوا با آب، حباب های کوچک به هم چسبیده تولید می شود که باعث ایجاد حجم بیشتر در شکل خروجی نازل و با مصرف آب کمتر میشود. شرح نازل آبنما پرده آب استخری کرتین: نازل کرتین یا آبنما پرده آب استخری به شکل نازل ایستاده خمیده ای است که بر لبه استخر یا حوض های آبنما نصب می شود. در برخی نازل ها متریال استفاده شده، علاوه بر دوام به زیبایی نیز نیاز دارد. این حباب های کوچک در هنگام سقوط آب مانع از پخش شدن قطرات آب به اطراف در هنگام تماس با سطح زمین و یا سطح آب می شود.در طراحی آبنماهای حجمی و یا ایجاد حجمی از آب می توانید از نازل فوم نیز استفاده نمایید. نازل های آبنما ریزشی 25cm طراحی و ساخته شده توسط جادوی رقص آب دارای بدنه تمام استیل همراه با 64 عدد نازل در هر متر می باشد .

جنس نازل های پرده آب (آبنمای پرده ای | نازل های آبنما) ، تمام استیل از نوع 304 و یا 316 می باشد. انواع آبنمای صخره ای و سنگی (سنگ های لاشه ای-ورقه ای-پوکه معدنی) جهت استفاده در سفره خانه ها ، مراکز تفریحی ، آب نما منازل مسکونی ، آب نمای باغ ها که متوان از آب نما به صورت سنگ های طبیعی و یا آبنمایی با صخره سازی مصنوعی و به صورت سیمانی استفاده نمود. همانطور که گفته شد، نصب این نازلها بسیار ساده است و با کمک یک تاسیسات کار و یا حتی خودتان میتوانید به راحتی نازل را نصب و راه اندازی کنید. همچنین می توان بیان کرد که در صورت جرم گرفتن نازل به راحتی قابل باز شدن دارند و شستشوی آن ها کاری بسیار راحت است و می توان حتی با فشار آب برعکس، یعنی خروجی را تبدیل به ورودی کنیم آن ها را تمیز کرد.


به طور کلی محصولی که دارای یک ورودی و یک خروجی باشد و آب یا هر سیال دیگری را با فشار بالا به سمت خروجی خود هدایت کند، نازل نامیده می شود. آبنما ریزشی یا آبنما بارانی یا به عبارت دیگر آبنما پرده ای گونه ای از آبنماهای ثابت می باشد که برای فضاهایی مانند باغ ویلا و تالار یا لابی هتل ها مناسب می باشد. با اجرای نازل پرده آب یا واترفال هدیه ما به شما تکه ای از طبیعت می باشد. نازل آبنما شوتر پرده ای ، شوتر بارانی و دیگر اطلاعات بیشتر با ما در تماس باشید. در نظر داشته باشید که روی کف خشک کن یا رسوب رنگ خنثی بپاشید. یک آبشار را پدیدمی آورد که آب را با صدای دلنشین به سمت پایین پرتاب می کند. برای تولید و ایجاد یک آبنما به ابزار و وسایل مختلفی نیاز است.یکی از مهمترین و پرکاربردترین آنها نازلها هستند که بسته به نوع آبنمای انتخابی نوع نازل مصرفی هم فرق میکند.تعداد و نوع نازلها متفاوت است مانند نازل قاصدک، نازل جت و غیره که هر کدام کارآیی خاصی دارند. ترکیب بتن و فلز در ساخت یک آبنما، باعث ایجاد فضایی دنج میشود. زیرا این نازلها طراحی شدهاند که بتوانند آب را بصورت یکپارچه پخش کنند و هرگونه اختلال و اشتباه در ساخت میتواند نظم پاششی که انتظار میرود را خراب کند و نور بخوبی منعکس نشود.


معرفی نازل ابنما در مشهد | فروشگاه سیگما کمپانی نازل

آبنمای پیشنهادی ما برای باغ و باغچه که قصد معرفی آن را داریم آبنما پرده آب می باشد که علاوه بر اینکه نصب و راه اندازی آن بسیار ساده می باشد دارای جلوه ای بسیار ویژه و صدایی آرامش بخش بوده و دوام و ماندگاری بسیار بالایی دارد. جنس این نازل ها از استیل ضد زنگ می باشد و دارای مقاومت و دوام بسیار بالایی می باشند از ویژگی های خاص این نازل ها ریزش یکسان و یکنواخت آب از ارتفاع 1.5 تا 2 متری می باشد. لوله ها باید با استفاده از سنگ به سمت بالا هدایت شوند. به عبارت ساده تر، برای شفاف بودن آب، هوای موجود در آب نباید از نازل خارج شود و آب باید کاملاً یکنواخت و بدون مزاحمت جریان داشته باشد. همچنین باید بدانید که مزایای نصب انواع آبنما چیست؟ تجهیزات نصب شده درون این نازل ها برای آرام کردن جریان آب تماما از جنس استیل می باشند که این یکی از وجوه تمایز این نازل ها و سایر نمونه های داخلی و خارجی آنها می باشد.

از این نازل عموما برای انواع استخر و حوض های فضاهای سبز، پارک ها و حوض های آب در باغات و مراکز تفریحی استفاده میکنند. این نازل های آبنما عموما برای رقص های آبی و نمایش های آبی استفاده می شوند زیرا آب ساطع شده از نازل بسیار شفاف است، می تواند نور را به خوبی منعکس کند و با نورهای رنگی ترکیب شود، بسیار زیبا است. بلکه با وجود روزنه های بسیار در سطح نازل کف خشک آب خروجی از نازل به سرعت به درون مخزنی که در زیر آبنما طراحی و اجرا شده است باز می گردد. ویژگی دیگر که نازل های آبشار استیل جادوی رقص آب وجود صفحات آرام کننده داخلی درون نازل می باشد که موجب از بین بردن ارتعاشات داخلی سیال (آب) می گردد و سبب می شود آب خروجی از این نازل کاملا آرام و بدون ارتعاش باشد. مهپاش شیاردار نوع دیگری از این نازلها است که دارای رزوهی ½ اینچ است که آب را با زاویهی 180 درجه رو به جلو میپاشند. در مورد نازل قاصدک این نکته را در نظر داشته باشید که قرار دادن دیسک در مسیر خروجی هر نازل موجب شده است که خروجی جذابی به وجود آید.


استفاده از این نازل در گوشه آبنماها و تابش نورهای رنگی به آن، زیبایی بصری خاصی به وجود می آورد. در داخل نازل پرده آب سایز100 انعکاس که به صورت استاندارد ساخته می شود ، یک سری صفحات استیل با اشکال خاص وجود دارد که وظیفه آنها آرام سازی آب ورودی و به عبارتی رفع ارتعاشات آب ورودی است که پس از عبور از این صفحات استیل نازل ارتعاشات آب گرفته شده و آب به آرامی به لبه نازل آبنما دیواری می رسد و به طور یکنواخت از لبه تخلیه جریان می یابد. نازل طبقاتی یکی دیگر از نازلهای پرطرفدار در طراحی انواع آبنما و رقص آب است. زمان سفارش نازل پرده باران ، کارشناسان برکه آبی توضیحات کاملی را در خصوص جزئیات طرح و متناسب با نیاز به شما خواهند داد. از این نازل های فواره عموما برای رقص آب و نمایشهای آبی استفاده میکنند زیرا از آنجایی که آب پرتابی از نازل بسیار شفاف است میتوانند نور را بخوبی منعکس کنند و ترکیب آن با چراغهای رنگی بسیار زیبا میشود. نکته جالب دیگر در مورد این نازل ها حجم زیاد آب است که در هنگام ریختن ستون بزرگی از آب ایجاد می کند. 

علاوه بر این قابلیت کنترل به صورت تکی یا گروهی با پروتکل ارتباطی استاندارد DMX که یک پروتکل استاندارد ارتباطی در تمام شرکت های بزرگ تولید کننده تجهیزات آبنما می باشد و این قابلیت امکان کنترل این نازل ها با هر نرم افزار و سخت افزاری که دارای پروتکل استاندارد DMX باشد را می دهد.چراغ های استفاده شده در این نازل از نوع RGB مولتی کالر می باشند که دارای استاندارد حفاظتی IP-68 می باشند و در برابر نفوذ آب مقاوم می باشند. نازل آبشار شوتر ( نازل پرده آب شوتر ) بدون لبه کاملاً هنگام نصب به دیوار مماس می شود و قابلیت پرتاب و ایجاد پرده آب به صورت شفاف به سمت جلو را دارد، از این رو آبنما پرده آب شوتر بسیار مناسب جهت نصب برای استخرهای شنا می باشد. برای ساخت آبنما در حیاط و یا باغچه و یاحتی در روف گاردن نیازمند یک پمپ با ظرفیت مناسب یک سری لوله و اتصالات به منظور انتقال آب به نازل آبنما و یک نازل با خروجی مناسب بر حسب طرح آبنما و نوع آبنمایی که قصد ساخت آن را داریم و یک یا چند چراغ ضد آب آبنما جهت ایجاد جلوه ای مضاعف برای آبنما در هنگام شب می باشیم.

همه چیز درباره نازل های ابنما | سیگما

یادتان نرود که قبل از هر ورودی به نازل بارانی یک والف برای تنظیم فشار نصب کنید و با روشن نمودن پمپ و تنظیم نمودن والف ورودی نازل،می توانید به راحتی آن را راه اندازی کنید. این نازل به راحتی نصب و راه اندازی می شود. از آنجایی که هیچ نور خورشید نمی تواند به آب موجود در مخزن برسد و از رشد جلبک ها حمایت کند ، آب بکر باقی می ماند. در ابتدا مکان مورد نظر و ارتفاع آن را انتخاب کنید، طبق متراژ طولی نازل و تعداد کومیت های خروجی و ارتفاع نصب نازل پمپ آب، کفکش مناسب و سایز لوله را به دست می آورید پس از نصب نازل مخزن را وصل کنید. اگر از میز یا ازاره استفاده می کنید ، اطمینان حاصل کنید که میز به اندازه کافی محکم است (زیرا فواره در سطح زمین قرار گرفته است). این تجهیزات موجب می شود که آب به صورت کاملا یکنواخت در کل سطح خروجی نازل و بین نازل های خروجی به طور کاملا یکسان تقسیم شود و موجب می شود تا قطرات آب خروجی از نازل ریزشی در تمامی بخش های آن یکسان باشد و یکنواخت باشد و اینطور نباشد که در سمتی که آب وارد نازل می شود بیشترین میزان ریزش قطرات را داشته باشیم و در سمت دیگر نازل کمترین حجم آب خروجی و یا گاها بدون خروجی باشد.

از نازل پنجه ای برای خروج آب بصورت شاخه ای تا ارتفاعات کوتاه برای انواع فواره، آبنمای استخر، رینگ و فوارههای خطی استفاده میکنند و تنها نکته مهم در انتخاب آن توجه به کیفیت ساختش است، در ساخت و طراحی این نازلها باید دقت کافی بکار رفته شده باشد تا بتواند آب را بخوبی و بدون آشفتگی به بیرون هدایت کند. لازم به ذکر است که این نازل در محیط هایی که بدون باد هستند، بهترین عملکرد را به همراه خواهد داشت. بهترین و مناسبترین خرید نازل پرده آب و خرید نازل استیل دیواری را با هلدینگ زندگی رنگی تجربه کنید. جنس تمامی نازلهای پرده آب از بهترین مواد اولیه و مرغوبترین متریال روز دنیا میباشد. از نازل های آبشاری می توانید در فضاهای بیرون از ساختمان و حتی در فضاهای بزرگ در داخل ساختمان نیز استفاده کنید. نازلهای کرهای در واقع از چندین نازل ساده (کومت) تشکیل شدهاند که هرکدام جداگانه آب را بصورت شفاف به بیرون پرتاب میکند، اما همراه شدن این نازل به صدها نازل دیگر نتیجهای متفاوت داشته و میتوانند حجم کره مانند بزرگی را ایجاد کنند.

نازل آبشاری پردهآب باعث صدای آرامشبخش ریزش آب در فضای بیرون یا داخل ساختمان، همواره لذتبخش میباشد. نازل آبشاری یا نازل آبشار مصنوعی، یک افزودنی تزئینی برای حوض یا استخر شما با صدای آرامشبخش است که حس آرامش و تندرستی را القا میکند و به آبنما، استخر، باغ یا محوطهی شما حسی مدرن میدهد. این محصول در 9 سایز با دهنه آبریز 30 ، 40 ، 60 ، 80 ، 100 ، 120 ، 150 ، 170 ، 200 سانتیمتری از استیل 304/ 316 در گروه بلورین تولید و عرضه میگردد. نازلپرده آب از جنس استیل 304 نگیر باضخامت 2و3 میلی متر میباشد. نازل سرریز آبنمای دیواری A-30L جزو تولیدات سری A در گروه نازلهای سرریز آبنمای دیواری این شرکت می باشد که با طول 30 سانتی متر از جنس استیل 304 (ضدزنگ) و استیل 316 (ضد زنگ و مقاوم در برابر خوردگی اسید و کلر) تولید می گردد. این نازل از جنس برنج و یا استیل ساخته شده است. جنس آبنما چتری از نوع استیل و برنج است.


نازل لاله از فولاد و برنج ساخته شده است. نازل آبنمای کومت در با سایزهای مختلف تولید می شود که هر سایز قابلیت پرتاب آب تا ارتفاع مشخصی به صورت پایدار را دارد. با اجرای نازلپرده آب یا واترفال هدیه ما به شما تکهای از طبیعت میباشد. با اجرای نازل پرده آب یا واترفال هدیه ما به شما تکهای از طبیعت میباشد. برای اطلاع از چگونگی سفارش، انجام مراحل فروش نازل استیل دیواری و همچنین فروش نازل پرده آب، میتوانید با کارشناسان فروش آبنما پرده ای ما در سایت هلدینگ زندگی رنگی ارتباط برقرار کرده و مشاوره رایگان بگیرید. نازلپرده آب هلدینگ زندگی رنگی با طراحی دقیق و متریال مقاوم انتظارات شما از یک آبشار مصنوعی در فضای مورد نظرتان را فراهم میکنند. این نمونه از نازلهای پرده آب در ابعاد متفاوتی توسط کارشناسان مجرب هلدینگ زندگی رنگی تهیه و تولید می شوند. نازل بارانی در سه نوع تک ردیفه،دوردیفه و سه ردیفه تولید می شود. در ابعاد متنوع قابل سفارش می باشد. جنس آبنما طبق سفارش از پروفیل استیل304 و یا لوله گالوانیزه تولید می شود.

هرآنچه درباره نازل های ابنما باید بدانید | سیگما کمپانی

پمپ آب زمینی: این پمپها در محلی خارج از آبنما نصب میشوند. پمپ آب شناور یا مستغرق: همانطور که از نام آن مشخص است این پمپها برای غرق شدن در آب طراحی میشوند. نازل استخری کرتین (رو کار) ، نازل های استخری کرتین همچون نازل های فوق مورد توجه عموم قرار گرفته و اخیرا استخری رو نمی توان یافت که نازل های استخری کرتین در آن نصب نشده باشد. زنگ زدگی نازل مورد استفاده برای فواره استخری باعث می شود که زنگ آب ناشی از آن کل فواره را که نازل روی آن نصب شده است بپوشاند و ظاهر بدی را به چشمه بدهد. برای تامین آب گرم استخر خود میتوانید از پکیج استخری گروه ماشین سازی انعکاس استفاده نمایید. تابش نور از پایین به بالا و تنظیم میزان آن، باعث انعکاس حرکات آب در محوطه اطراف و روی شاخ و برگ گیاهان میشود و زیبایی خاصی به محیط میبخشد. برخی باغهای معروف ایرانی نیز دارای آبنماهای زیبایی هستند که هم به عنوان یک ویژگی زیبا در خانه باغ ایرانی و هم برای آبیاری گیاهان و درختان از آن استفاده میکنند. در صورت وجود گیاهان آبزی یا ماهی در استخر، باید در نصب فواره ها دقت شود. 1 - آبنما موزیکال ساده ( هارمونیک ساده ) : در این آبنما با ورودی موسیقی به برد کنترل نور پردازی و برد کنترل دور موتور ها آبنما موزیکال شکل می گیرد.در این مدل تمام مراحل به صورت خودکار انجام میشود و شما در لحظه هر آهنگی را می توانید پخش و خروجی رقصان آن را در آبنما مشاهده فرمایید


فواره یا نازل آبنما وسیلهای است که هنگام خروج آب از لولهی آبنما، آب را در هوا پخش یا پرتاب میکند، که این پرتاب کردن با توجه به ابعاد و شکل فواره متفاوت خواهد بود. در صورتی که بخواهیم سرعت موتور باتوجه به موسیقی در حال پخش بیشتر دربیاید، باید توجه داشته باشیم که موتور دارای قدرت کافی باشد. از این رو که در صورت تعویض موتور یا سیم های آن در آینده قادر به انجام این عمل باشیم. هنگام کف کردن ، دستکش بپوشید و حتماً چیزی را بپوشید که دور ریختن آن بد نباشد. هنگام انتخاب محل پمپ باید دقت شود، زیرا پمپهای زمینی نباید تماس مستقیمی با آب داشته باشند. فواره یک نمای زیبایی از چرخش و رقص آب می باشد که در روزهای گرم سال با این روش میتوان رطوبت هوا را بالا برد و فضای دل انگیزی ایجاد کرد.فواره به هیچ وجه مصرف کننده آب نیست بلکه آب در آن در گردش است و مانند یک پمپ شناور عمل میکند.گاهی اوقات در محوطه باغ چیزی کم است تا زیبایی آن باغ را دو چندان کند.ساخت یک فواره زیبا در محوطه باغ ویلا نه تنها باعث زیبایی آن می شود، بلکه صدای آب یک فضای آرام را برای شما ایجاد میکند.


این نوع نازل شکل منحصر به فردی برای آبنما ایجاد می کند که آن را به پر طاووس تبدیل می کند. این نوع از آبنماها به دلیل پر حجم بودن آب برای آبنماهای بیرونی مناسب هستند و در برابر جریانهای شدید باد مقاومت خوبی دارند. علاوه بر جنبه پاکی آب، علت دیگر ارزش آب میتواند کم آب بودن کشور ایران نیز باشد. در شهرهای خشک و کویری باغها از اهمیت خاصی برخوردار هستند مخصوصا در فصل تابستان، دلیل اهمیت باغ ایجاد هوای مطلوب و رطوبت کافی توسط آب بوده، باغهای کاشان نمونهای از این باغهای با ارزش هستند. آب در زندگی ایرانیها همیشه از ارزش زیادی برخوردار بوده است. زیبایی این نوع از آبنما در شب دیدنی است. برای تولید و ایجاد یک آبنما به ابزار و وسایل مختلفی نیاز است.یکی از مهمترین و پرکاربردترین آنها نازلها هستند که بسته به نوع آبنمای انتخابی نوع نازل مصرفی هم فرق میکند.تعداد و نوع نازلها متفاوت است مانند نازل قاصدک، نازل جت و غیره که هر کدام کارآیی خاصی دارند. این نازل ها دارای امکان نصب چراغ خطی مخصوص بر روی خود را دارا می باشند تا در هنگام تاریکی با تابش نور به قطرات آبی که از نازل ریزشی میریزد فضایی بسیار جذاب و منحصر به فرد را ایجاد نماید که چشم هر بیننده را به خود خیره می کند.


تا عظمت این آب نما را به رخ کشد. قبلا این نازل ها وارداتی بودند و با قیمت بسیار بالا به مصرف کننده ارائه می شد. یکی دیگر از ویژگی های خاص نازل های آبنما ریزشی جادوی رقص آب امکان انتخاب تراکم های مختلف خروجی در هر متر بر حسب تعداد نازل در متر فراهم می باشد و این نازل ها دارای سه تراکم 32 و 64 و 96 نازل در هر 1 متر می باشند که بر حسب نیاز مشتری قابل ارائه می باشد. داشتن شناخت درست در هر موضوعی کمک به انتخاب بهتری می کند. به عبارتی دیگر سوراخ خروجی آب از آبپاش و لولهها را نازل میگویند.از اصلیترین المانهایی که در آبنما مورد استفاده قرار میگیرد میتوان به نازلها اشاره کرد. نیاز است و در این مقاله به شما عزیزان خواهیم گفت که نازل آبنما چیست و این وسیله کاربردی چه موارد استفاده و انواعی دارد و برای خرید نازل آبنما باید چه موارد و نکاتی را در نظر داشت. همچنین هماهنگ کردن تمام این نازل ها با آب واقعا زیبا خواهد بود. نازل های آبنما ریزشی 1m طراحی و ساخته شده توسط جادوی رقص آب دارای بدنه تمام استیل همراه با 64 عدد نازل در هر متر می باشد .

منبع: سیگما کمپانی