اس 23 اولترا

این غول نمایشگر در چند ماه آینده رونمایی خواهد شد و شایعات زیادی در مورد S23 Ultra وجود دارد. هر ساله سامسونگ در آغاز سال جدید از پرچمداران جدید خود رونمایی می کند و اطلاعات زیادی از این گوشی های پرچمدار قبل از مراسم رونمایی فاش می شود.


شایعات در مورد S23 Ultra

یکی از شایعاتی که امسال برای اولین بار در توییتر Technizo Concept در فضای مجازی منتشر شد، تصاویر گوشی های s23 ultra است که نشان از تمرکز ویژه سامسونگ بر روی دوربین های نسل بعدی دارد. امسال نیز مانند سال گذشته سامسونگ توجه ویژه ای به دوربین خود خواهد داشت و گفته می شود در آستانه رونمایی از لنز دوربین 200 مگاپیکسلی است. به نظر می رسد لنز دوربین اصلی سامسونگ حتی بزرگتر از آیفون 14 باشد.

طرحی که در این تصویر می بینید به احتمال زیاد طرح اصلی Galaxy S23 Ultra نیست. چنین طرح هایی که مدت ها قبل از مراسم رونمایی منتشر می شوند، اغلب کاربران از شرکت ها انتظار دارند که چنین دستگاه هایی را تولید و طراحی کنند و طراحی خود سامسونگ نباشند.


ابعاد و اندازه گلکسی اس 23 اولترا

به نظر می رسد اندازه گلکسی اس 23 اولترا حدود 0.1 یا 0.2 میلی متر بزرگتر از مدل قبلی خود یعنی اس 22 اولترا باشد.

طراحی ظاهری s23 ultra

در واقع شاید همه ما انتظار طراحی متفاوت و خارق‌العاده را از تولیدکنندگان گوشی‌های موبایل داشته باشیم، اما شرکت‌ها کار خود را انجام می‌دهند و هر سال همان طراحی سال گذشته را دارند، اساساً می‌توان گفت که این شرکت خلاق است، تولیدکنندگان تلفن همراه رفته‌اند.

مشخصات فنی s23 ultra

اگرچه شرکت‌ها می‌توانند تغییرات زیادی در ظاهر خود ایجاد کنند، اما این کار را نمی‌کنند، اما در بخش پیشینه فنی، می‌توان گفت که آنقدر بالغ هستند که فقط سعی کنند سخت‌افزار یا دوربین خود را ارتقا دهند.


انتظار می رود S23 Ultra از چیپست نسل دوم اسنپدراگون 8 استفاده کند.


دوربین های تلفن همراه که به حداکثر رسیده اند و شاید تعدادی ویژگی کوچک به آن ها اضافه کرده اند، به عنوان مثال سال گذشته سامسونگ زوم 100 برابری خود را معرفی کرد که به کاربران خود این امکان را می داد که به راحتی از ماه در شب عکس بگیرند. 100 برابر زوم، که 50 برابر زوم اپتیکال بود.

واقعاً جایی برای رشد در بخش سخت‌افزار وجود ندارد و تلفن‌ها اکنون می‌توانند سنگین‌ترین بازی‌ها را اجرا کنند و گوشی‌ها در صورت استفاده طولانی مدت دچار تاخیر و باگ نمی‌شوند.


نمایشگر S23 Ultra

مانند گلکسی زد فولد 4، نمایشگر اس 23 اولترا نیز احتمالاً نمایشگر OLED نسل دوازدهم خواهد بود.


با یک خودکار

پس از عرضه s22 ultra با قلم، انتظار می رود s23 ultra نیز با قلم عرضه شود.

باتری S23 Ultra

گفته می شود S23 Ultra دارای باتری 5000 میلی آمپر ساعتی است.


S23 و S23 Plus

انتظار می‌رود این دو نسخه تفاوت چندانی با سال گذشته نداشته باشند و فقط کمی ارتقاء پردازنده گرافیکی و شاید تغییرات جزئی در بخش دوربین داشته باشند.


همه این موارد شایعه و گمانه زنی است که در فضای مجازی منتشر شده است و شاید سامسونگ بتواند خلاف همه این موارد را ثابت کند.

با این حال مدت زمان زیادی تا مراسم رونمایی s23 ultra مانده است ، اگر همانند پارسال باشد تا دو روز قبل از مراسم رونمایی تمامی اطلاعات گوشی ها لو می رود .

پس باید منتظر ماند و دید سامسونگ برای رقابت با غول فناوری ینی اپل چه برنامه هایی خواهد داشت .

مراسم رونمایی سامسونگ از محصولات جدید خود به احتمال زیاد اوایل سال جدید میلادی برگذاری خواهد شد .

تا چند ماه آینده قبل از ورود سامسونگ اس 23 اولترا به کشور قطعا اولین وارد کننده لوازم جانبی سامسونگ کالانه خواهد بود .

منبع : فروشگاه لوازم جانبی کالانه

تعمیرات تلفن های آیفون

همه چیز درباره تعمیرات تلفن همراه آیفون 11

زمانی که گوشی موبایل آیفون ۱۱ وارد بازار موبایل شد، بسیاری از افراد از قابلیت های این گوشی شگفت زده شدند. گوشی موبایلی که این بار عکاسی با وضوح بالا را در اختیار کاربران خود قرار داد از نظر نرم افزاری بی نظیر و از نظر سخت افزاری بی نظیر بود! اگرچه اپل 4 مدل دیگر از سری دوازدهم گوشی های اپل را معرفی کرد، اما سری آیفون 11 همچنان گران قیمت و تقاضای بالایی دارد. با این حال این گوشی علیرغم تمام مزیت هایی که دارد، کاستی هایی نیز دارد و به همین دلیل این روزها تعمیرات آیفون 11 به یک امر ذاتی این گوشی تبدیل شده است. با فروشگاه اینترنتی عمده فروشی همراه باشید.

تعمیر تلفن همراه آیفون 11 یکی از حساس ترین موضوعات در تعمیر تلفن همراه است و چه بخواهید آن را یاد بگیرید و چه برای تعمیر گوشی بروید، باید به یک مرکز مطمئن مراجعه کنید و کار را در هر زمینه ای به درستی انجام دهید.


اما کجا؟


آیا یادگیری نحوه تعمیر سری های مختلف آیفون 11 مفید است؟


تعمیرات هندزفری آیفون و اپل در کمترین زمان ممکن! برای خرید لوازم جانبی اپل می توانید به این لینک از وبسایت کالانه مراجعه کنید .


برای دریافت پاسخ این سوالات تا پایان این مقاله با ما همراه باشید تا با هم به پاسخ آن بپردازیم.


تعمیرات تلفن همراه آیفون 11

در سپتامبر 2019 بود که برای اولین بار سری آیفون 11 شرکت بسیار معروف اپل در بازار جهانی عرضه شد.


مشخصات فنی آیفون 11 لمس خازنی Liquid Retina IPS LCD، 16 میلیون رنگ و در 6.1 اینچ ساخته شده است.

رزولوشن این گوشی 828 در 1792 پیکسل، 19.5:9 است و دارای شیشه ضد خش، روکش اولئوفوبیک برای کاهش انعکاس نور و لک روی دست است.


صفحه نمایش واقعی، طیف رنگی وسیع و دریافت لمسی ۱۲۰ هرتز از دیگر ویژگی های فنی این موبایل است.


ابعاد این تلفن همراه 150.9 در 75.7 در 8.3 میلی متر و وزن آن 194 گرم است.


پشت و جلوی آن از شیشه و فریم آلومینیومی سری 7000 ساخته شده است.

جالب اینجاست که آیفون 11 دارای گواهی IP68 برای مقاومت در برابر گرد و غبار و آب تا عمق 2 متری به مدت 30 دقیقه و مجهز به Apple Pay با پشتیبانی از کارت های ویزا، مسترکارت و AMEX است.

این موبایل هم تک سیم کارته و هم دو سیم کارته.


سیستم عامل آن iOS 13 است و حافظه داخلی آن از رم های 64 گیگابایت، 4 گیگابایت رم، 128 گیگابایت، 4 گیگابایت رم، 256 گیگابایت و 4 گیگابایت رم پشتیبانی می کند.


در مورد دوربین های آیفون 11 باید بگوییم 12 مگاپیکسل، اندازه پیکسل 1.4 میکرومتری، اندازه سنسور 1/2.55 اینچی، لنز با زاویه باز 26 میلی متری، f/1.8، فوکوس خودکار تشخیص فاز، لرزشگیر اپتیکال تصویر. و این یک دوربین 12 مگاپیکسلی با لنز 13 میلی متری فوق عریض، f/2.4 است.


این دوربین ها دارای فلاش LED دوگانه چهارگانه، HDR، پانوراما برای عکاسی هستند.


این دوربین ها همچنین دارای قابلیت ضبط صدای HDR و استریو و دوربین سه بعدی زمان پرواز برای فیلمبرداری هستند.


باتری این گوشی از نوع لیتیوم یونی غیر قابل تعویض با ظرفیت 3110 میلی آمپر ساعت بوده و از شارژ بی سیم پشتیبانی می کند . با توجه به گران بودن لوازم جانبی اپل و زیاد بود نسخه های فیک این محصولات حتما از فروشگاه های معتبر خریداری کنید .


مشخصات فنی و غیر فنی آیفون 11 که در رنگ های مشکی، سبز، زرد، بنفش، قرمز و سفید به فروش می رسد بسیار زیاد است اما ایرادات آن کم نیست.


خرابی تلفن همراه آیفون 11

خرابی ها و تعمیرات آیفون 11 با توجه به قیمت گوشی و مشکلات آن، هم از نظر آموزش و هم از نظر تعمیرات، کمی با سایر خرابی ها و مشکلات متفاوت است.


از جمله خرابی هایی که منجر به تعمیر تلفن همراه آیفون 11 می شود عبارتند از:


شکستن قاب پشتی آیفون 11

تعویض قاب پشتی آیفون 11

تعویض شیشه آیفون 11 یا شیشه شکسته

تعمیر یا تعویض صفحه نمایش لمسی آیفون 11

آسیب آب آیفون 11

آسیب دیدن صفحه نمایش آیفون 11

مشکل تشخیص چهره آیفون 11

تعویض باتری آیفون 11

تعویض اسپیکر آیفون 11

تعویض پورت شارژ آیفون 11

تعویض بدنه اصلی آیفون 11

تعویض دوربین جلو در آیفون 11

تعویض دوربین اصلی آیفون 11

اما کجا می توان این عیوب را برطرف کرد؟


یا اینکه از کجا میشه یاد گرفت که این ایرادات رو به صورت اصولی و در سطح استاد رفع کرد و ازش درآمد داشت؟

آموزش تعمیرات گوشی آیفون 11

اگر در هر کجای ایران و جهان به دنبال شغلی هستید که بتوانید شغل خوبی داشته باشید و از آن درآمد خوبی کسب کنید، تعمیر موبایل به خصوص جدیدترین مدل های آیفون مانند آیفون 11 را جزو گزینه های خود قرار دهید.


این گوشی ها در سرتاسر دنیا طرفداران سرسخت خود را دارند و علاوه بر این، نقص هایی وجود دارد که فقط تعمیرکاران حرفه ای آیفون می توانند آن ها را برطرف کنند.

منبع : فروشگاه لوازم جانبی موبایل کالانه

در رویداد اپل چه گذشت ؟

در رویداد اپل چه گذشت ؟

رویدادی که کل جهان منتظر آن بودند سرانجام در تاریخ 16 شهریور برگذار شد و اپل از محصولات و تکنولوژی های جدید خود رونمایی کرد. در ادامه این مقاله میخواهیم به این بپردازیم که در رویداد اپل چه گذشت ؟

هر ساله شایعات زیادی قبل از برگذاری رویداد اپل در فضای مجازی پخش می شود امسال نیز همانند سال های گذشته شایعات بسیاری راجب آیفون های 14 و سایر محصولات اپل در فضای مجازی پخش شد که با برخی به حقیقت پیوستند و برخی نیز از پایه غلط بودند .

از همین تصویر بالا شروع می کنیم تا ببینیم در قبل و بعد از رویداد اپل در فضای مجازی چه گذشته بود …

اپل هرساله یکی از ویژگی های تلفن های جدید خود را در پوستر دعوتنامه ی خود به طور مخفیانه ای به نمایش می گذارد .

امسال با این تصویر که اپل منتشر کرد دو دیدگاه در میان مردم شکل گرفت ؛

زوم چندبرابری آیفون 14

عده ای با توجه به نسخه قبلی آیفون یعنی آیفون های 13 و مقایسه آن با رقیب سنتی اپل ؛ شرکت کره ای سامسونگ بر این باور بودند که این تصویر به این معنی می باشد که دوربین گوشی های اپل با زوم چند برابری به ماه میرسد و توانایی عکس برداری از ماه را خواهد داشت ، چون تنها نقصی که آیفون 13 پرو مکس نسبت به رقیب اصلی خود یعنی گلکسی اس 22 اولترا داشت همین زوم چند برابری بود که آیفون 13 پرومکس زوم 3 برابری اپتیکال داشت درحالی که اس 22 اولترا زوم 100 برابری داشت که 50 برابر آن اپتیکال بود و همین باعث شده بود که کاربران این انتظار را از اپل داشته باشند که قدرت زوم دوربین را افزایش دهد و اپل هم مثل هرساله به نظر کاربران اهمیت چندانی نداده بود

بهترین فروشگاه خرید ابنما د رمشهد

آبنما در تعریف عامیانه به مجموعه فواره و آب راکد یا متحرکی که باعث زیبایی پارک، میدان و فضای سبز شود، گفته می شود که یکی از بهترین ساختارهای فضای سبز است. آبنما در فضای سبز با ایجاد صدای آب، افزون بر زیبایی فوق العاده و ایجاد آرامش، در تلطیف و پاکیزه سازی هوا نیز بسیار مؤثر بوده بنابراین از آبنما در مراکز پرجمعیت شهرهایی که دارای آلودگی هوا هستند و کلان شهر ها می باید بیشتر استفاده کرد.

آبنما در پارک‌ها و باغ‌ها به هر یک از صور مختلف، خود به نحوی در متعادل کردن درجه حرارت هوا، تامین رطوبت نسبی برای گیاهان و ایجاد طراوت، موثر است. مجموعه این عوامل از یکنواختی و خشکی محیط می‌کاهد.


آبنما در فرهنگ ایران وانواع آن

ابنما از گذشته با فرهنگ ایران عجین شده است شاید همین مسئله به این دلیل است که ایران کشور خشکیست و همیشه انسانها به طرف آب جذب می شوند. همواره آب نشانه ای از پاکیزگی، روشنایی و آرامش دهنده روح و روان انسان است، گذشته از ظاهر آب صدای آن  هم روح آدمی را جلا می دهد و این مسئله ای است که ما در زندگی ماشینی امروز بسیار به آن احتیاج داریم.

آبنما یکی از قدیمی ترین اجزاء معماری ایران می باشد، قدیم آبنما تنها درون باغ ها و کاخ ها و میادین شهر استفاده می شد ولی امروزه و با ساخت آبنماها با اندازه و ابعاد مختلف این عنصر زیبای معماری منظر به درون خانه ها و آپارتمانها نیز راه پیدا کرده است.

امروزه ابنما داخل لابی آپارتمانها، رستورانها، هتل ها، ادارات و حتی درون منزل می توان مشاهده کرد که به زیبایی این مکان ها جلوه ای خاص بخشیده است.


آبنماها دارای انواع، اشکال و اندازه های مختلفی هستند که متناسب با محل نصب و نوع استفاده طراحی می شوند. زمانی که صحبت از اب نما می شود اولین چیزی که به ذهن ما خطور می کند فواره ها هستند چون قدیمی ترین و پر کاربرد ترین نوع آبنما می باشند.

نوع دیگر آب نما آبشار و جوی بار می باشد، این نوع  آبنما جذابیت خاصی برای مردم دارد زیرا برای آنها طبیعت را تداعی می کند. نوع دیگر آبنماهای مدرن هستند که آب را به صورت دیواره ای از بالا به پایین روانه می کنند که امروزه این نوع آب نما ها بسیار مورد استفاده قرار می گیرد.

برای خرید ابنما در مشهد روی لینک کلیک کنید

اصول طراحی آبنما چیست؟

زیر درخت نباشد: حشرات و فضولات پرندگان و بطور کلی ذراتی که از درخت میریزد باعث آلودگی آبنما شده و موجب گرفتگی فیلترها و گلوگاه پمپ ها می گردد.
نباید در مسیر بادهای شدید باشد. : بادهای شدید باعث اختلال در الگوی ریزش آبنما شده و موجبات ریزش آب به بیرون از لبه های حوض اصلی آب نما را فراهم می آورد. به این دلیل ارتفاع ستون آب نباید بیشتر از فاصله نزدیکترین لبه حوض اصلی از فواره باشد.
عمق منبع ذخیره آب: به منظور کاهش مصرف باید عمق آب تا حد امکان در سطح قابل قبولی ثابت باقی بماند.
محافظت توسط شبکه های آهنی: گودالها و حفرههایی که برای نصب تجهیزات آبنما در کف حوض ساخته میشوند میبایست توسط شبکه های آهنی پوشانده و محافظت شوند.
تخلیه و سرریز آبنما: به منظور تخلیه آسان آب و نظافت آبنما، سیستم تخلیه و سرریز آب باید تعبیه گردد.
تأمین آب تازه: آب نما باید دارای لوله کشی ثابت برای تأمین آب تازه مورد نیاز و سیستم متعادل کننده اتوماتیک برای تنظیم دائم سطح آب و سیستم حفاظتی برای جلوگیری از خشک کار کردن پمپ در صورت نبودن آب در آبنما، به خصوص در مکانهای عمومی باشد.
امنیت کابلهای تغذیه برق: کابلهای برق داخل حوض باید درون داکتهای مخصوص قرار گیرند که این مسأله در مکان های عمومی بسیار مهم میباشد.
انتخاب صحیح پمپ آبنما: پمپ های فواره ها باید با توجه به حداکثر توان مصرفی مورد نیاز و با در نظر گرفتن موقعیت محل نصب آن ها انتخاب شوند.
انتخاب صحیح کلیدهای الکتریکی: کلیدهای الکتریکی باید متناسب با قدرت پمپها و مدارهای روشنایی انتخاب شوند و مجهز به سیستم حفاظت و ایمنی برای کار در محیط ابنما باشد.
حفاظت آبنما در فصل زمستان: در مرحله طراحی و برنامه ریزی آبنما باید پیش بینی های لازم جهت جلوگیری از یخ زدن آب در فصل زمستان انجام شود. علاوه بر همه این پیش بینی ها به منظور جلوگیری از یخ زدن پمپ ها، می توان آنها را در فصل زمستان از محل نصب خود باز کرد تا از آسیبهای احتمالی در امان بمانند.
آبنما
این نکته را هم باید بدانید به دلیل اینکه در آب نما ها آب در یک مدار بسته جریان دارد اتلاف آب بسیار پایین است و به راحتی و بدون ترس از هدر رفتن آب می توان از آنها استفاده کرد.

فواره ها در طراحی آبنما

فواره ها خود دارای انواع مختلفی مانند جهنده، ریزشی و پرتابی می باشند که عمدتاً این فواره ها را به وسیله نور پردازی جذاب تر و دیدنی تر می کنند.در مناطق بادگیر، انتخاب دهنه های مناسب برای فواره ها ممکن است از اثرات ناشی از وزش باد بکاهد.دو نوع عمده دهنه عبارتند از:

سرباریک: آن ها شبیه به قیف هائی وارونه هستند و باعث می شوند که آب با فشار و سرعت بیشتری خارج شده و یک شیار باریک و بلند را تولید کند
شکل داده شده در اشکال مختلفی موجودند و می توانند آب را به صور مختلف از قبیل صفحاتی از آب، گنبده های کوتاه و بادبزن های دستی  بوجود آورند که عموماً در برابر وزش باد مصونیت بیشتری دارند.
جهت اسپری کردن آب درون آبنماهای بزرگ از چندین دهنه به صورت گروهی استفاده می شود.برای آب نماهای کوچک تر یک دهنه دوش مانند ممکن است کافی باشد.

منبع : سیگما کمپانی , ,وبلاگ بیان

راهنمای انتخاب قاب گوشی

راهنمای انتخاب قاب گوشی
تقریبا هیچ گوشی بدون کاور گوشی پیدا نمی شود و استفاده از آن به یک ضرورت تبدیل شده است. در این مقاله با انواع قاب و قاب گوشی آشنا می شوید و پاسخ چند سوال متداول را با کالانا می یابید.

نسل فعلی گوشی های موبایل مدل های بسیار گران قیمت و حساسی هستند و از نظر مکانیکی ممکن است صفحه نمایش و بدنه آن آسیب ببیند. چنین آسیبی صدمات زیادی را به همراه دارد، به خصوص اگر غیرقابل جبران باشد. از همه مهمتر استفاده روزانه می تواند رد پایی بر روی گوشی بگذارد و زیبایی گوشی را از بین ببرد. برای جلوگیری از این شرایط ناخوشایند، کاربران ترجیح می دهند از کاور یا قاب به عنوان یکی از لوازم جانبی تلفن همراه خود استفاده کنند.استفاده از این ابزارها نه تنها از گوشی محافظت می کند، بلکه زیبایی خاصی به گوشی می بخشد. در اینجا ما به شما راهنمایی می کنیم تا بدانید کدام مدل قاب و پوشش گوشی را انتخاب کنید.

تاریخچه وضعیت تلفن
اولین تلفن همراه در دهه 1980 ساخته شد. خرید گوشی در آن زمان آنقدر گران بود که فقط پولدارها می توانستند تلفن همراه بخرند. ارزان ترین تلفن های همراه در آن زمان 3000 دلار بود، در حالی که گران ترین مدل ها گاهی تا 10000 دلار هم می رسید. سازندگان می خواستند با اطمینان از طول عمر خوب این گوشی ها، تجربه کاربری خوبی را برای مشتریان خود تضمین کنند.

هنگامی که در اواخر دهه 2000 گوشی های صفحه لمسی وارد بازار شدند، تقاضا برای قاب ها و قاب های گوشی افزایش یافت. معرفی آیفون اپل در سال 2007 این نیازها را افزایش داد. هر کسی که تلفن همراه خریداری کرده است باید در کار با گوشی خود بسیار دقت کند تا به صفحه نمایش آن آسیبی وارد نشود.

بسیاری از کاربران به دنبال تعویض صفحه نمایش گوشی آسیب دیده خود در فروشگاه های اپل بوده اند. استفاده از قاب و کاور گوشی به مرور زمان افزایش یافته و به برندهای دیگری مانند سامسونگ، موتورولا و بلک بری نیز سرایت کرده است.

انواع کاور گوشی موبایل

• ژله ای

• پوشش محافظ برای گوشی

• روکش گوشی چرمی

• محافظت از صفحه نمایش تلفن

• برای خرید قاب گوشی دخترانه به این سایت مراجعه کنید.

• پوشش های تلفن

• کیف گوشی با کیفیت

چگونه قاب و کاور گوشی مناسب بخریم.

 

بیش از 3 میلیارد نفر در سراسر جهان صاحب تلفن همراه هستند و هر یک از آنها به یک قاب گوشی برای محافظت از آنها در برابر ضربه نیاز دارند. این امر باعث شده است که کالاها و محصولات ناشناس در بازار رواج یابد که هر کدام قیمت و کیفیت متفاوتی دارند. برخی از این لاستیک ها بدون مشخصات و برند هستند، برخی دیگر نام هایی مانند اپل، سامسونگ، مایکروسافت، اچ تی سی و ... دارند. با چنین تنوع گسترده ای، کاربران چاره ای ندارند جز اینکه قبل از خرید یک قاب گوشی خاص، عوامل مختلفی را در نظر بگیرند.

انواع کاور گوشی موبایل
انواع قاب و کاور گوشی در شکل ها و اندازه های مختلف و با قابلیت های مختلف در بازار موجود است. برخی از انواع قاب های تلفن همراه فقط برای زیبایی هستند و برخی دیگر از گوشی در برابر ضربه های مکانیکی محافظت بیشتری می کنند. اکنون دسته بندی اصلی قاب ها و قاب های گوشی را بسته به کارکرد و طراحی آنها فهرست می کنیم.

قاب گوشی ژله ای
قاب های ژله ای از کناره ها و پشت گوشی محافظت می کنند و دسترسی به صفحه نمایش دستگاه را تسهیل می کنند. این نوع لاستیک ها از پلاستیک سخت ساخته شده و کوچکترین فشار مکانیکی را تحمل می کنند. این نوع کاور به طراحی گوشی توجهی نمی کند و دسترسی به دکمه های گوشی را محدود نمی کند، اما قاب های ژله ای از صفحه نمایش دستگاه محافظت نمی کنند. اگر گوشی بیفتد، ممکن است صفحه نمایش آسیب دیده باشد.

پوشش محافظ گوشی
لبه‌های بامپرها با نوارهای لاستیکی نازک دور لبه‌های گوشی پیچیده شده‌اند که در نتیجه مقاومت در برابر ضربه و دسترسی آسان به گوشی بدون لطمه‌ای به طراحی و اندازه آن ایجاد می‌شود. این نوع قاب گوشی مانند قاب های ژله ای محافظ کمی از صفحه نمایش گوشی دارد و در صورت افتادن گوشی روی زمین ممکن است صفحه نمایش آن آسیب ببیند.

روکش چرمی گوشی
فریم های چرمی از لاستیک سیلیکون یا وینیل ساخته شده اند. آنها در قسمت بیرونی گوشی پیچیده می شوند اما نمی توانند صفحه نمایش را بپوشانند. این مدل ها رایج ترین نوع قاب گوشی موبایل هستند. خوبی آن این است که هیچ مشکلی در طراحی و ظاهر گوشی ایجاد نمی کند. قاب های چرمی گوشی نیز به دلیل اینکه از لاستیک سیلیکونی ساخته شده اند، در دست گرفتن گوشی را راحت تر می کند. یکی از نقاط ضعف این قاب ها عدم محافظت از صفحه نمایش گوشی است و نمی توانند از افتادن آسیب به زمین جلوگیری کنند.

راهنمای خرید کاور گوشی
تقریبا هیچ گوشی بدون کاور گوشی پیدا نمی شود و استفاده از آن به یک ضرورت تبدیل شده است. در این مقاله با انواع قاب و قاب گوشی آشنا می شوید و پاسخ چند سوال رایج در مورد آن ها را می یابید.

نسل فعلی گوشی های موبایل مدل های بسیار گران قیمت و حساسی هستند و از نظر مکانیکی ممکن است صفحه نمایش و بدنه آن آسیب ببیند. چنین آسیبی صدمات زیادی را به همراه دارد، به خصوص اگر غیرقابل جبران باشد. از همه مهمتر استفاده روزانه می تواند رد پایی بر روی گوشی بگذارد و زیبایی گوشی را از بین ببرد.

چگونه قاب و کاور گوشی مناسب بخریم
بیش از 3 میلیارد نفر در سراسر جهان صاحب تلفن همراه هستند و هر یک از آنها به یک قاب گوشی برای محافظت از آنها در برابر ضربه نیاز دارند. این امر باعث شده است که کالاها و محصولات ناشناس در بازار رواج یابد که هر کدام قیمت و کیفیت متفاوتی دارند. برخی از این لاستیک ها بدون مشخصات و برند هستند، برخی دیگر نام هایی مانند اپل، سامسونگ، مایکروسافت، اچ تی سی و ... دارند. با چنین تنوع گسترده ای، کاربران چاره ای ندارند جز اینکه قبل از خرید یک قاب گوشی خاص، عوامل مختلفی را در نظر بگیرند. برای خرید لوازم جانبی موبایل می توانید اینجا کلیک کنید .

محافظ صفحه گوشی
لایه محافظ صفحه نمایش گوشی از پلی اورتان ساخته شده است که به صفحه گوشی متصل می شود. اگرچه در واقع یک مورد نیست، اما سطح بالایی از محافظت از صفحه نمایش گوشی را در برابر خط و خش ایجاد می کند. علاوه بر این، آنها ارزان هستند و به راحتی قابل تعویض هستند. اما از بدنه گوشی محافظت نمی کند. برای حداکثر حفاظت، محافظ صفحه و قاب باید به طور همزمان استفاده شود.

لوگوی بند گوشی اسپرت
با کمک بازوبندهای محافظ، کاربران می توانند هنگام انجام فعالیت های شدید یا کار در فضای باز، تلفن همراه خود را دور بازوهای خود بپیچند. مواد به کار رفته در این تسمه های لوگو شامل سیلیکون، لاستیک و پارچه است. با آنها، کاربران می توانند به راحتی در طول فعالیت های چالش برانگیز به تلفن های خود دسترسی داشته باشند. این لاستیک‌ها در مکان‌های غیر ورزشی و باشگاه‌های بیرونی عجیب به نظر می‌رسند. به عنوان مثال، شما نمی توانید آنها را با خود به یک جلسه کاری ببرید.

کیف گوشی با کیفیت بالا
در قاب ها یا قاب های گوشی تاشو، هم قسمت جلو و هم پشت گوشی را می پوشانند. کاربر می تواند جلوی این قاب ها را به صورت تاشو باز کند و سپس به صفحه نمایش گوشی دسترسی پیدا کند. قاب و کاور گوشی محافظت بالایی از گوشی، بدنه و صفحه نمایش می دهد. برخی از مدل های با کیفیت دارای محفظه ای برای نگهداری پول و کارت های خودپرداز هستند. برخی دیگر آینه ای در داخل دارند تا زنان از آن استفاده کنند. این قاب ها سایز، وزن و سایز گوشی را افزایش می دهند و طراحی آن را از دید پنهان می کنند.

کیف گوشی با کیفیت بالا
در قاب ها یا قاب های گوشی تاشو، هم قسمت جلو و هم پشت گوشی را می پوشانند. کاربر می تواند جلوی این قاب ها را به صورت تاشو باز کند و سپس به صفحه نمایش گوشی دسترسی پیدا کند. قاب و کاور گوشی محافظت بالایی از گوشی، بدنه و صفحه نمایش می دهد. برخی از مدل های با کیفیت دارای محفظه ای برای نگهداری پول و کارت های خودپرداز هستند. برخی دیگر آینه ای در داخل دارند تا زنان از آن استفاده کنند. این قاب ها سایز، وزن و سایز گوشی را افزایش می دهند و طراحی آن را از دید پنهان می کنند.

منبع : مقاله انتخاب قاب گوشی در وبلاگ بیان این مقاله توسط تیم فروشگاه لوازم جانبی موبایل کالانه تهیه و منتشرشده است .