جدید ترین مدل روتختی نوزاد

 

نکات مهم در انتخاب روتختی نوزادی

یکی از مهم‌ترین قسمت‌های خرید سیسمونی برای نوزاد به جز تهیه سرویس خواب، خرید کالای خواب یا همان وسایل ضروری درون تخت نوزاد است. انتخاب روتختی مناسب و باکیفیت برای ایمن و گرم نگه داشتن نوزاد بسیار مهم است. در همین جهت می‌خواهیم در ادامه درباره نکاتی که باید هنگام خرید روتختی نوزادی در نظر داشته باشید صحبت کنیم.

نکاتی که هنگام خرید روتختی نوزاد باید بدانید

یکی از بهترین چیزها درباره خرید کالای خواب نوزادی است که هر چه را که لازم دارید می‌توانید در یک ست کامل به راحتی تهیه کنید. اما یافتن یک ست روتختی باکیفیت و مناسب بسیار مهم است. بنابراین باید قبل از خرید روتختی نوزادی به نکات زیر توجه کنید:

جنسیت کودک

در حالت معمول شما باید یک ست روتختی نوزادی پسرانه یا ست روتختی نوزادی دخترانه انتخاب کنید چون تفاوت رنگی در این دو مدل زیاد است. به طور مثال رنگ‌های آبی، خاکستری و مشکی برای روتختی نوزادی پسرانه مناسب هستند و برای روتختی نوزادی دخترانه بیشتر رنگ‌های سفید و صورتی به کار گرفته می‌شود. اما اگر هنوز نمی‌دانید که جنسیت نوزاد شما چیست می‌توانید روتختی که رنگ خنثی دارد خریداری کنید یا روتختی‌هایی بخرید که چند رنگ هستند و برای هر دو جنسیت مناسب‌اند.

مشخص کردن تعداد ست روتختی

ست روتختی نوزادی معمولاً شامل چند کالای خواب برای نوزادان است که برای راحتی و گرمای بیشتر نوزاد در هنگام خواب طراحی‌شده‌اند. اما ممکن است بسته به برند تولیدکننده محصول، محتوای موجود در این ست متفاوت باشد. در حالت کلی یک ست روتختی نوزاد، از سه تکه مختلف شامل روبالشی، روتشکی و یک لحاف بزرگ تشکیل شده است. اما ست‌های روتختی کامل‌تری هم در بازار وجود دارند که دارای ضربه‌گیر، ملحفه اضافی و… هستند. بنابراین بسته به نیاز خود می‌توانید هر کدام از این ‏ست‌ها را تهیه کنید.

اندازه‌ی مناسب را انتخاب کنید

اگر در حال خرید وسایل نوزادی هستید باید بدانید که مانند بسیاری از محصولات دیگر این روتختی‌ها در اندازه‌های مختلفی مانند کوچک، متوسط و بزرگ در بازار وجود دارند. به طور کلی سایز ملحفه تخت و تشک باید به یک اندازه باشد و سایز پتو باید اندکی از تشک بزرگ‌تر باشد. در نتیجه ابتدا باید تخت کودک را اندازه‌گیری کنید و سپس ست روتختی مناسب را پیدا کنید. سایز روتختی‌های نوزادی برای تختخواب‌های استاندارد کودک اندازه هستند. اما اگر از مینی تخت استفاده می‌کنید باید ملحفه‌های مخصوص آن‌ها را بخرید.


سرویس روتختی نوزاد کارتز


طرح روتختی را مطابق با دکوراسیون اتاق کودک تهیه کنید

شاید با گذر در بازار متوجه شده باشید که روتختی‌ها در تعداد بی‌شماری از رنگ‌ها و طرح‌ها در دسترس هستند. اما بهتر است قبل از خرید یک سرویس روتختی که مطابق با زیبایی و مد باشد، دکوراسیون اتاق کودک را نیز نظر داشته باشید. همچنین ابتدا مطمئن شوید که ست روتختی موردنظر شما برای تابستان و زمستان مناسب است.

قابل شستشو باشد

نکته دیگری که باید توجه کنید این است که در هنگام خرید روتختی نوزادی پسرانه و یا روتختی نوزادی دخترانه اطمینان پیدا کنید که تمام قطعات موجود از پارچه‌های نرم و قابلیت عبور جریان هوا و همچنین قابل شستشو در ماشین لباسشویی تهیه ‌شده باشد. همچنین برای اطمینان بیشتر بهتر است یک یا دو محافظ تشک ضد آب نیز خریداری کنید.

این محافظ‌ها مانند لایه ملحفه کش‌دار و دکمه‌دار روی تشک کودک را می‌پوشاند و با لایه نایلونی که داخل آن دوخته شده از نم زدن به تشک جلوگیری می‌کند. همچنین در انتخاب محافظ تشک حتما توجه کنید آن‌هایی که دارای چند لایه پارچه و الیاف هستند بسیار راحت‌تر و خنک‌تر از انواع پلاستیکی هستند‌‌


برای خرید سرویس روتختی نوزاد دخترانه و پسرانه در مدل های جدید و طرح های فانتزی به قیمت تولیدی و ارزان به فروشگاه اینترنتی کارتزبیبی مراجعه کنید .


کیف‌دستی روتختی

شاید از نظر شما این نکته خیلی مهم به نظر نرسد اما باید بررسی کنید که آیا کیف‌دستی پارچه‌ای و رایگان که همراه با ست روتختی قصد خرید آن را دارید ارائه می‌شود یا خیر. کیف دستی روتختی برای نگهداری آسان و راحت هنگام جابجایی ست روتختی بسیار مهم است. بنابراین در هر صورت یک سرویس روتختی کودک باید یک کیف دستی روتختی داشته باشد تا هم در خانه و هم هنگام مسافرت بتوان از آن استفاده کرد.

نکات ایمنی که در تخت کودک باید رعایت کنید

حال که با نکات لازم برای خرید روتختی نوزاد آشنا شدید بیایید با هم نکات ایمنی را که در تخت کودک باید رعایت کنید، بررسی کنیم. فراموش نکنید که مهم‌ترین چیز در انتخاب کالای خواب کودک امنیت آن است. نکته‌ای که در بیشتر کشورهای پیشرفته موردتوجه قرار می‌گیرد بالا بردن سطح ایمنی بیشتر برای جلوگیری از اتفاقات ناگوار مانند سندروم مرگ ناگهانی نوزاد است. این سندروم می‌تواند کاملاً بدون دلیل اتفاق بیوفتد. اما طبق بررسی‌های انجام شده مشخص شده است که رعایت اصول ایمنی در انتخاب ست روتختی و لوازمی که در تخت نوزاد قرار می‌گیرد، باعث کاهش این اتفاق می‌شود.

یکی از گزینه‌هایی که می‌توانید برای تخت نوزاد خود انتخاب کنید لحاف‌های پوشیدنی و کاوری هستند که در قسمت بالا تنه نوزاد مانند ژاکت هستند و در قسمت پایین تنه مانند یک کیسه‌خواب به طور کامل بسته می‌شوند. این نوع محافظ‌ها می‌توانند هم نوزاد را بسیار گرم نگه داشته و هم خیال شما را بابت به وجود نیامدن اتفاقات ناگوار راحت کند.

اما اگر از لحاف‌های معمولی در تخت نوزاد خود استفاده می‌کنید، حتما قسمت پایینی لحاف را زیر تشک فرو ببرید و محکم کنید و لحاف را تا سینه کودک بالا بیاورید و دست او را روی لحاف قرار دهید. معمولاً در برخی از ست‌های کالای خواب بالشتک های ضربه‌ای و یا محافظ کوچکی وجود دارند که مخصوص محافظت از کودک هستند و در اطراف نرده‌های تخت قرار داده می‌شوند که باعث امنیت بیشتر و جلوگیری از برخورد و یا ضربه وارد شدن به نوزاد می‌شود.

بنابراین بهتر است که از این ضربه‌گیرها در دورتادور تخت نوزاد استفاده کنید. همچنین محافظ‌ها برای زیبایی هرچه بیشتر تخت کودک مورداستفاده قرار می‌گیرند. همچنین باید به خاطر داشته باشید که آن‌ها را بسیار سفت و محکم از پشت ببندید تا باعث اذیت و آزار کودک نشود و جلوی تنفس را نگیرد. نکته آخر این است که حتماً برای تخت نوزاد خود از ملحفه کش‌دار استفاده کنید. اما در صورتی که از ملحفه بدون کش استفاده می‌کنید حتماً لبه‌های آن را زیر تشک و در کناره‌ها محکم کنید.

از کجا باید ست روتختی نوزادی با کیفیت تهیه کنیم؟

برای خریدن یک روتختی نوزادی مناسب نیازی نیست که حتماً خود را خیلی به خرج بیاندازید و به سراغ بهترین برندهای جهان بروید. زیرا محصولات ایرانی موجود در بازار نه تنها از نظر کیفیت و جنس مواد به کار رفته بسیار عالی هستند بلکه قیمت مناسب‌تری نسبت به دیگر برندهای خارجی دارند.

اگر می‌خواهید هم هزینه کمتری صرف خرید روتختی کنید و هم کیفیت عالی تحویل بگیرید ما یک پیشنهاد خوب برای شما داریم. پیشنهاد ما این است که به فروشگاه آنلاین کارتز مراجعه کنید. در این مجموعه با ارائه طرح‌ها و مدل‌های مختلف روتختی نوزادی به شما کمک می‌شود تا بتوانید بهترین روتختی را برای فرزند خود تهیه کنید.

روتختی نوزاد کارتز

شستشوی روتختی

روتختی های نوزادی بسته به جنس به کار رفته نحوه شستشوی متفاوتی دارند برای مثال اگر جنس به کار رفته در روتختی از مخمل باشد و آستر آن پلی استر پنبه مرغوب، نحوه شستشوی آن بدین صورت است که باید دمای آب روی ۳۰ درجه سانتیگراد تنظیم شده باشد و فرقی بین شستشو با دست یا ماشین لباسشویی ندارد.
وضعیتی که روتختیهای نی‌نی‌بان دارد این است که می‌توانید برای راحتی کار در شستشو،الیاف داخلی را جدا کنید . البته بدون در آوردن الیاف هم می توانید به راحتی آن را شستشو دهید.

سایز روتختی

سایز روتختی باید مقداری باشد که با تخت نوزاد هم اندازه باشد. حدود اندازه ای که برای تخت نوزاد محسوب می شود ۱۳۰* ۹٠ است. روتختی نوزادی هم عموماً دارای اندازه ۱۰۰*١۳۰ سانتی متر است.

اگر مقاله را تا اینجا مطالعه کرده باشید،شناخت مطلوبی نسبت به سرویس روتختی نوزادی پیدا کرده اید که به شما کمک می کند روتختی دلخواه خود را پیدا کنید.
امیدواریم خواندن این مقاله به شما کمک کرده باشد.



چطور میتوانیم بهترین نوع ون را برای خود انتخاب کنیم؟

مزایای اجاره ون برای شمال

اجاره ون تا شمال می تواند بسیار به صرفه باشد و استرس را از شما دور کند تا بتوانید سفری آرام و لذت بخش داشته باشید. اجاره ون برای شمال مزایایی برای شما، هم سفرهایتان دارد که می خواهیم آن ها را بررسی کنیم.

صرفه جویی در هزینه ها

خانواده های پرجمعیت برای رفتن به سفر با قطار یا هواپیما و تورها، باید برای هر نفر بلیت تهیه کنند. این کار به تنهایی هزینه های زیادی را بر روی دوش آن ها می گذارد. همچنین سفر با خودروی شخصی هزینه هایی مثل تعویض روغن، معاینه و اطمینان از سلامت قطعات خودرو، بنزین و دیگر موارد را به هزینه ها اضافه می کند. کرایه ون شمال هم هزینه هایی دارد که در ادامه درباره اش صحبت خواهیم کرد اما اگر با دوستان خود به سفر بروید می توانید هزینه اجاره ون از تهران تا شمال را تقسیم کنید. با کرایه ون برای شمال دیگر نیازی نیست چند خودرو شخصی را به جاده ها ببرید و هزینه زیادی را صرف سوخت کنید. یک ون برای سفر گروهی به شمال کافی است و این امر هزینه ها را تا حد قابل توجهی کاهش می دهد. درنتیجه شما می توانید پولتان را در سفر برای تفریحات بیشتر خرج کنید.

عدم آسیب به خودرو شخصی

هر خودرویی قبل و بعد از سفر نیاز به چکاپ دارد و باید از سلامت قطعات آن اطمینان حاصل کرد. سفر جاده ای می تواند باعث بروز مشکلاتی در خودرو شخصی شما شود. وقتی خودرو مسیری طولانی را در مدت زمان زیادی طی کند، ممکن است دچار مشکلات فنی شود که می تواند هزینه های زیادی را هم در بربگیرد. یک ون اجاره ای تمام این مشکلات را برطرف می کند. چراکه دارای بیمه و امنیت و امکانات بالایی است. با اجاره ون از تهران تا شمال خودرو خود را داخل پارکینگ خانه بگذارید و سفری بی خطر و بدون آسیب به خودرو شخصی داشته باشید.

 

فضای بیشتر و راحتی سفر با ون

در سفر با خودرو شخصی نهایتاً پنج نفر می توانند باهم همراه شوند. وسایل و چمدان ها فضای زیادی را اشغال می کنند. همین باعث می شود نتوانید مدت زمان زیادی به راحتی بنشینید و یا حرکت کنید؛ اما ون ها برای 15 نفر هم فضا دارند و وسایل هم در طی مسیر دست وپا گیر نمی شوند. جلو پایتان به اندازه کافی برای پاها فضا خواهد بود که احساس خستگی نکنید. به علاوه، اگر نیاز به بردن وسایل بیشتری دارید، می توانید با خیل راحت آن ها را در ون جا بدهید. در طول سفر از تهران به شمال می توانید برای استراحت، بین راه توقف کنید، ناهار بخورید، عکس بگیرید و از جاده و زیبایی های مسیر لذت کافی را ببرید. اجاره ون از تهران تا شمال به شما در طول مسیر آزادی عمل خواهد داد.

امنیت و سلامت ون های اجاره ای

خودرو شخصی شما ممکن است نواقص فنی داشته باشد و یا در طول مسیر مشکلی ایجاد شود و نیاز به تعمیر پیدا کند. ون هایی که شما از کافه رنت اجاره می کنید ایمن هستند؛ سیستم تعلیق، تهویه و بدنه این ون ها کاملاً سلامت است. به همین دلیل بدون هیچ نگرانی می توانید از مجموعه کافه رنت ون اجاره کنید.

تمامی این ون ها بیمه هستند و خیال شما آسوده خواهد بود.


امکانات ون های اجاره ای برای سفر از تهران به شمال
• مجهز به
wifi
• بیمه مسافرتی برای امنیت و سلامت مسافران
• مجهز به سیستم گرمایشی و سرمایشی
• راننده های کاملاً آشنا به مسیر و جاده ها
• لیدرهای باتجربه و مسلط به زبان
• صندلی های راحت و نرم
• صندلی کودک
• بیمه شخص ثالث و بیمه بدنه
• امکان استفاده از بیمه الماس و طلایی برای پوشش کامل هزینه های خودرو

جهت کسب اطلاعات بیشتر و گرفتن مشاوره جهت اجارهون برای شمال با مشاوران ما تماس بگیرید

شماره تماس: 09120959060

مدارک موردنیاز اجاره انواع ون برای سفر از تهران به شمال

برای اجاره ون برای شمال مدارکی لازم است که باید به تیم الوون ارائه دهید. قوانینی هم برای کرایه ون برای شمال وجود دارد که باید رعایت شود؛ اجاره خودرو در کافه رنت به دو صورت امکان پذیر است. به همراه راننده و اجاره بدون راننده. مدارک موردنیاز و قوانین قابل اجرا برای هر یک از این دو انتخاب پیش روی شما، متفاوت است که در ادامه آن ها را بررسی می کنیم.

اجاره ون به همراه راننده

ممکن است فکر کنید اجاره ون همراه با راننده، فضای شخصی شما و هم سفرهایتان را از بین می برد اما این طور نیست. راننده های شرکت کافه رنت افرادی مجرب، مطمئن و راه بلد هستند که به شما در سفری آرام کمک می کنند. وجود شخصی به عنوان راننده باعث می شود که به جای صرف انرژی خود برای رانندگی طولانی مدت، همراه خانواده یا دوستانتان از سفر لذت ببرید و بدون خستگی در مقصد موردنظر اقامت کرده و سفر خوبی را تجربه کنید. به این صورت دیگر نگران هیچ چیز نخواهید بود و آرامش بیشتری هم خواهید داشت. مطمئن باشید که رانندگان شرکت کافه رنت به نظرات شما اهمیت داده و با شما همراهی و همکاری می کنند. دیگر نیازی نیست که باوجود ترافیک در مسیر شمال، رانندگی کنید. از طرفی، اگر رانندگی بلد نیستید یا گواهینامه ندارید، فرصت مناسبی است که با کمک و حضور یک راننده سفر کنید. در این مورد، تمام مسئولیت ون با راننده است. همچنین نیازی به ارائه هیچ گونه مدرک و ضمانت نامه نیست. به همین خاطر کرایه ون برای شمال برای جوانان فاقد گواهینامه که قصد سفر به شمال را دارند فرصت فوق العاده ای است.

اجاره ون بدون راننده

این نوع اجاره شامل ون و اتوبوس ها نمی شود و تنها همراه با یک راننده می توانید برای سفر خود به شمال ون اجاره کنید که ویژگی های آن را بررسی کردیم.
اما در کل، این نوع اجاره خودرو قوانین و مدارک موردنیاز خاص خود را دارد.

هزینه کرایه ون برای سفر به شمال

اجاره ون تا شمال به دلیل آنکه سفر به شمال برون شهری است، بنا بر تعرفه ی شهر به شهر محاسبه شده و کیلومتری خواهد بود. با توجه به مدل ون و امکانات و مسافتی که قرار است طی شود، هزینه ها و کرایه به طور دقیق محاسبه شده و به شما اعلام می شود. برای اطلاع دقیق از هزینه های کرایه می توانید با شرکت کافه رنت تماس گرفته و سؤالات خود را بپرسید. الوون به صرفه ترین قیمت ها با بهترین امکانات را در اختیار شما قرار می دهد.

 

کلام آخر

اگر می خواهید تعطیلات نوروز به یادماندنی داشته باشید، اجاره یک ون مسافرتی جادار و با امکانات کامل از الوون می توان قدمی برای شروع یک برنامه ریزی مناسب برای سفر شما باشد. ما مزایای اجاره ون برای شمال، به جای استفاده از خودرو شخصی را بررسی کردیم که بتوانید اطلاعات کافی برای انتخاب داشته باشید. برای آشنایی با ون های ما، انتخاب آن ها، اطلاع از کرایه ها و دیگر موارد حتماً به بخش های دیگر سایت سر بزنید و یا با ما در تماس باشید.


اصول تبلیغات با بیلبورد چیست ؟

در اصطلاح تبلیغات محیطی به هر گونه تبلیغی گفته می‌شود که خارج از نقطه نهایی خرید مشتری یعنی همان POP انجام می‌شود. در اصول بازاریابی و فروش محصولات معمولاً نقاط کوری وجود دارند که می‌توان از آن‌ها به عنوان یک نقطه خارج از محدوده برای انجام انواع تبلیغات استفاده کرد. با توجه به مزایایی که تبلیغات محیطی دارد، معمولاً شرکت‌ها و سازمان‌های مختلف از این نوع تبلیغات استفاده می‌کنند. در بسیاری از متون به این نوع تبلیغات خارج از خانه نیز می‌گویند. عبارت تبلیغات خارج از خانه در واقع به وسایل و روش‌هایی اطلاق می‌شود که در محیط خارج از خانه (محیط اصلی و هدف برای فروش و ارائه خدمات و محصولات) مورد استفاده قرار می‌گیرند. البته بسیاری از محققان معتقدند، تبلیغات محیطی پیشینه بسیار طولانی و قدیمی دارند و در واقع منشا  آن را قبل از انقلاب صنعتی و پیدا شدن مدرنیته می‌دانند.

هدف این نوع از تبلیغات مانند دیگر روش‌های بازاریابی، شناساندن محصول به مشتریان است.اما استفاده از تبلیغات محیطی یک تفاوت عمده با برخی از روش‌های دیگر دارد و آن تفاوت این است که در تبلیغات محیطی، قبل از اینکه مشتری به مرکز خرید و یا بازار مراجعه نماید، نام محصول خدمات در ذهن او حک شده است.

همین موضوع می‌تواند اهمیت این نوع از تبلیغات را بسیار بالا ببرد. در واقع زمانی که یک تبلیغات محیط به نیاز مردم توجه کند و خلاقیت ویژه‌ای به همراه داشته باشد می‌تواند در کم‌ترین زمان ممکن ذهن مشتری را به تصرف خود در بیاورد. یک تبلیغ محیطی مناسب، مشتری را کنجکاو می‌کند که به دنبال استفاده از آن محصول و خدمات برود و این جا است که باید از افراد متخصص در این زمینه استفاده کرد تا علاوه بر به دست آوردن مشتریان، بتوان سهم مناسبی در میان بازار رقبا نیز داشت. روش‌های مختلف این نوع از تبلیغات در یک پیام ساده اما صریح و شفاف و البته پر قدرت، محصول خود را به مخاطب که در حال گذر از آن منطقه است، معرفی می‌کنند.

آشنایی با انواع تبلیغات محیطی و بررسی مزایا و معایب آن‌ها

تبلیغات محیطی نیز مانند بسیاری دیگر از روش‌های تبلیغاتی دارای انواع مختلف و همچنین مزایا و معایبی است که دانستن و آشنایی با آن‌ها بهتر از ندانستنشان است. در این بخش ما ابتدا انواع تبلیغات محیطی را معرفی می‌کنیم و سپس به بررسی مزایا و معایب آن می‌پردازیم.

انواع تبلیغات محیطی

  • بیلبوردهای تبلیغاتی

  • تبلیغات محیطی دیجیتال

  • تبلیغات محیطی ترانزیتی

  • تبلیغات محیطی بر روی پل‌های هوایی

  • تبلیغات محیطی متحرک

مزایای تبلیغات محیطی

از مهم‌ترین مزایای این روش از تبلیغات می‌توان به معرفی کالا و خدمات و همچنین افزایش فروش اشاره نمود. به طور طبیعی وقتی که شما بتوانید محصول و خدمات خود را به بهترین شکل ممکن به مشتری نشان دهید و مشتری را برای خرید آن‌ها ترغیب کنید فروش و درصد سود شما نیز بالاتر می‌رود. از دیگر مزایای این نوع تبلیغات می‌توان به استفاده برای هدف‌گیری مشتری در مراکز تصمیم گیری، آگاهی رسانی نسبت به ورود یک محصول جدید به بازار، معرفی بهتر و بیشتر یک برند به مشتریان و … اشاره نمود. البته تمامی این مزایای این نوع از تبلیغ در صورتی می‌تواند اجرایی شود که از اصول و قواعد مناسب برای یک تبلیغ تاثیرگذار پیروی شود.

معایب تبلیغات محیطی

  1. بالا بودن هزینه‌ها در بسیاری از موارد

  2. اخذ مجوزهای لازم برای تبلیغات و ارائه آگهی در سطح شهر که معمولاً با دردسرهای زیادی نیز همراه است.

  3. قدرت بالای رسانه‌های محیطی که ضمن محبوب ساختن یک برند، می‌تواند حالت عکس نیز داشته باشد.

  4. در صورت عدم استفاده از اصول تبلیغات به صورت صحیح، کاهش محبوبیت برند را به دنبال داشته باشد.

  5. در تبلیغ محیطی مانند نوع اینترنتی و استفاده از ابزار های بازاریابی دیجیتال آن نمی‌توان درصد بازدید را مورد سنجش قرار داد.

یکی از مهم‌ترین و صد البته پرطرفدارترین تبلیغات محیطی، استفاده از بیلیبورد ها هستند که در ادامه به آن خواهیم پرداخت.

بیلبورد چیست؟

بیایید تعریف بیلبورد را ابتدا از نگاه جناب گوگل بررسی کنیم:

بیلبورد یا آگهی‌نما، به تابلوی بزرگی گفته می‌شود که فضای مناسبی برای نصب آگهی را در اختیار دولت، صنعتگران و عرضه‌کنندگان کالا می‌گذارد؛ در اصل به هر فضای خارجی که امکان نصب آگهی بر آن باشد اطلاق می‌شود. اما امروزه، بیشتر به معنای تابلوهای بسیار بزرگ و نورپردازی شده‌است که بر پایه‌های بلندی قرار گرفته و از فواصل دور قابل دیده شدن هستند.

در واقع بیلبورد ها تابلوهای بزرگ تبلیغاتی هستند که نزدیک بزرگراه‌ها و خیابان‌ها نصب می‌شوند و در دید سرنشینان اتومبیل‌ها و عابران پیاده قرار می‌گیرند. یکی از ابزارها و رسانه‌های کمپین‌های بازاریابی استفاده از المان‌های تبلیغات محیطی است که بیلبورد یکی از مهمترین آن‌ها محسوب می‌شود. بیلبوردها در میدان‌ها، اماکن تجاری، روی بالن‌ها، روی هواپیماها یا اتوبوس‌های شهری وجود دارند و در منظر دیدگان ظاهر می‌شوند.


بیلبوردها از کجا آمدند؟

پیشینه بیلبورد ها به اولین تمدن‌ها باز می‌گردد و ما در تاریخ مصر باستان به ستون‌های سنگی برمی‌خوریم که ستون‌هایی چهاروجهی با نوک هرمی شکل هستند و از سنگ یک‌تکه ساخته شده‌اند. این ستون‌ها نه تنها جنبه تزئینی داشته‌اند، بلکه برای ترویج مذهب مصریان باستان به کار می‌رفته‌اند و بر روی آن‌ها جملات مذهبی و دعاهای مختلف کنده‌کاری شده‌اند. نخستین قدم‌ها در مسیر تبلیغات در سال ۱۴۵۰، زمانی که یوهان گوتنبرگ ماشین چاپ قابل حمل را اختراع کرد، با انتشار برگه‌های آگهی دستی، تبلیغات به شکل امروزی آن به مردم معرفی شد. در سال ۱۷۹۶، با تکمیل روش‌های لیتوگرافی، اولین پوستر تصویر سازی شده، به وجود آمد. اولین بار تبلیغات در حاشیه جاده‌ها توسط بازرگانان و کسبه محلی آمریکایی به کار رفت. آنها علامت‌ها و تابلوهایی را بر دیوارها و نرده‌ها نقش می‌کردند یا پوسترهایی را بر روی تیرهای تلگراف، دیوارها و هر محل ممکن، نصب می‌کردند.

به مرور زمان، مردم به دنبال جاهایی مناسب برای نسب آگهی‌های خود بودند تا در محدودهٔ زمانی مشخص، بیشترین بازدیدکننده و بالاترین تأثیر را داشته باشد، به این ترتیب، ستون‌ها و جعبه‌های ویژهٔ نصب آگهی در نقاط پر رفت‌وآمد شهرها برپا شد.

 

امروزه آگهی‌نماها مجموعه‌ای از تصاویر بزرگ هستند؛ بعضی از آن‌ها مضحک، بعضی کمی عجیب و غریب و گاهی کنایه‌آمیزند. اما در حال حاضر بیلبوردهایی مورد پسند‌تر هستند و در ذهن باقی می‌مانند، که از ایده‌ای جدید استفاده کرده باشند. ما به عنوان بیننده می‌توانیم دیدگاه‌های مختلفی نسبت به هر آگهی‌نما داشته باشیم؛ اما این واقعیت را نمی‌توان انکار کرد که بیلبورد ها، نماد جریان دائمی و روان زندگی هستند.

در سال‌های ۱۹۰۰، در صنعت تولید آگهی‌نما اتفاق بزرگی رخ داد. صنایع و شرکت‌های بزرگ برای تبلیغ کالاهای خود در بازارهای داخلی، به استفاده گسترده‌ای از بیلبورد پرداختند و تصاویر بزرگ و پرجلوه از خمیردندان و صابون گرفته تا انواع خوراکی‌ها و نوشیدنی‌ها، بر روی بیلبوردها ظاهر شدند. در دوران جنگ، تبلیغات روی بیلبوردها، بر روی بسیج نیروها و دفاع از کشور و شعارهای وطن پرستانه متمرکز می‌شد و در دوران صلح، این تمرکز بر روی بهبود بخشیدن به شیوهٔ زندگی و تبلیغ برای آخرین دستاوردهای صنعتی بود.


بیلبورد تبلیغاتی پارت انیمیشن

آشنایی با انواع بیلبورد ها

به طور کلی بیلیبوردهای تبلیغاتی به چند دسته زیر تقسیم می‌شوند:

بیلبورد های عادی

همان بیلبوردهایی هستند که بیشتر از سایر انواع بیلبورد های تبلیغاتی در نقاط مختلف شهر مشاهده می‌کنیم. این بیلبوردها  به شکل یک تابلو مستطیل شکل غول پیکر که روی یک پایه محکم سوار است، در مکان‌هایی مانند حاشیه خیابان‌ها و سایر نقاط پرتردد شهر نصب می‌شوند.

بیلبورد های دیجیتال

بیلبوردهای دیجیتال، نسل جدید تلوزیون‌های شهری هستند که روز به روز بر محبوبیت آن‌ها افزوده می‌شود. در این نوع از انواع بیلبورد تبلیغاتی می‌توان تبلیغات را به طور لحظه‌ای تنظیم و برای زمان‌های معین اجرا کرد. در حالیکه بیلبوردهای تبلیغاتی هنوز هم پرطرفدار هستند اما به دلیل اینکه بیلبوردهای دیجیتال مزایای بیشتری نسبت به بیلبوردهای ساده دارند، از محبوبیت زیادی برخوردار شده‌اند.

با استفاده از بیلبورد دیجیتال، تبلیغات را به گونه‌ای جذاب‌تر و منحصر به فرد می‌توان اجرا کرد که این کار به سادگی از عهده بیلبورد تبلیغاتی برنمی‌آید! شاید می‌توان گفت که قابل توجه‌ترین مزیتی که یک بیلبورد دیجیتال ارائه می‌دهد این است که کارهای بسیار خلاقانه‌ای را با آن می‌توان انجام داد. با استفاده از بیلبورد دیجیتال شما می‌توانید تصویر، فیلم، صوت، متن و هر چیز دیگری را آنطور که می‎خواهید برای مخاطب به نمایش درآورید و تبلیغاتی جذاب‌تر و به یاد ماندنی‌تر داشته باشید.

عرشه پل‌های هوایی

بیلبوردهای تبلیغاتی نصب شده روی عرشه پل‌ها، نوعی از بیلبورد هستند که تمامی ما دیده‌ایم. این نوع بیلبوردها تنها روی عرشه پل‌‌های هوایی نصب می‌شوند که محل عبور و مرور ماشین‌ها هستند و اگر یک بنر تبلیغاتی جذاب داشته باشید و آن را در یک منطقه پر رفت و آمد نصب کنید، شاهد بازدید شگفت انگیز این بیلبوردها خواهید بود.

استرا بورد

استرابوردها نسل جدیدی از بیلبوردها هستند که بر پایه سازه‌های بادبانی ساخته می‌شوند. این نوع از انواع بیلبوردهای تبلیغاتی فک متحرک دارند و معمولا در تهران در ابعاد ۲ در ۴ دیده می‌شوند.

لمپوست

لمپوست‌‌ها بیلبوردهای نسبتا کوچکی هستند که از میله‌های مستطیلی در ابعاد یک تا سه متر تشکیل می‌شوند و امکان نصب یک پارچه تبلیغاتی را فراهم می‌کنند. لمپوست‌‌ها اصولا در مکان‌هایی مانند حاشیه خیابان‌های پر تردد، پیاده رو های پرتردد و سایر مکان‌ها نصب می‌شوند. یکی از معایب بزرگ لمپوست‌‌ها این است که به دلیل نداشتن نور کافی، در شب به خوبی نمایش داده نمی‌شوند و به همین دلیل حتما باید در مکان‌های پرنور مانند حاشیه خیابان‌ها که چراغ‌های دائما روشن دارند قرار بگیرند.


تلوزیون شهری

جدیدترین، پرکاربردترین و پیشرفته‌ترین رسانه تبلیغات محیطی که امروزه به کار گرفته می‌شود تلوزیون شهری است که هم در فضای باز و هم در فضای داخلی به ارتباط و تعامل بین برند و مخاطب کمک زیادی می‌کند. تلوزیون شهری به برند کمک می‌کند تا انواع کمپین تبلیغاتی را بصورت کاملا موثر و هدفمند برای مخاطبان یک منطقه جغرافیایی خاص اجرا کند. سطح و کیفیت بالای اجرای تبلیغات در تلوزیون شهری باعث شده است تا تعداد بسیار زیادی از برندها از این رسانه برای ارتباط بیشتر با مخاطب استفاده کنند و از مزایای بسیار زیاد آن بهره‌مند شوند.



برای سفارش طراحی بیلبورد تبلیغاتی حرفه ای به تیم متخصص و حرفه ای پارت انیمیشن مراجعه کنید




مزایای تبلیغات بیلبوردی

یکی از مزیت‌های بیلبوردهای تبلیغاتی خصوصا برای کمپین‌های بازاریابی سادگی شناخت آن‌هاست. مردم به راحتی با بیلبوردها ارتباط برقرار می‌کنند و پیامی را به صورت دیداری با حداقل کلمات دریافت می‌کند. از طریق همین پیام‌ها به صورت تصویری و در ابعاد بزرگ می‌توان به اهداف عبوری و کسانی که در منطقه اطراف بلیبورد زندگی می‌کنند دست یافت و این رویه به برندینگ بسیار کمک می‌کند. بیلبوردها برای افزایش شناخت نام برند و یادآوری آن بسیار مفید هستند چرا که در کمترین زمان ممکن پیام را به ذهن مخاطب منتقل می‌کنند و پیامی که از این طریق در ذهن ثبت شود به همین راحتی‌ها از بین نمی‌رود.

یکی از کمترین مزیت‌های بیلبورد برای یک کمپین تبلیغاتی همین تاثیرگذاری در کمترین زمان است. گفته شد پیامی که از این طریق در ذهن ثبت شود به همین راحتی‌ها از بین نمی‌رود. بازدید کنندگان هنگام توقف در ترافیک‌ها یا پشت چراغ قرمزها یا عابران هنگام عبور از خیابان‌ها به اطراف نگاه می‌کنند و اگر در همین مدت کوتاه نظرشان به تبلیغی جذب شود مانند تصویری از آنچه حس می‌کنند در ذهن خود قائل می‌شوند. این نوع بازدیدکنندگان به همین علت نرخ تبدیل بالاتری دارند و این همان هدف کمپین‌های تبلیغاتی است. کسانی که از طریق این نوع تبلیغات به سراغ محصولات و خدمات می‌روند با احتمال بیشتری به دنبال خرید یا سفارش هستند چرا که تاثیر بیشتری پذیرفته‌اند و خود پس از این تاثیرگذاری به سراغ شما می‌آیند.

به طور کلی:

  • حضور دائمی و تکرار بیلبورد تبلیغاتی سبب ایجاد آگاهی سریع می‌شود.

  • تبلیغات محیطی بیلبورد موجب افزایش آگاهی مردم نسبت به ورود یک محصول به بازار می‌شود.

  • ایجاد امکان یاد آوری به مصرف کننده درمورد یک کالا یا خدمت قبل از هر تصمیم‌گیری در محل‌های خرید.

  • امکان هدایت مستقیم مخاطبان به محل تبلیغ دهندگان و خرده فروشان، با حضور در کنار خیابان‌ها، جاده‌ها و محل‌های فروش.

  • با گسترش و تکرار حضور تبلیغات محیطی بیلبورد می‌توان تبلیغات رادیو تلویزیونی و مطبوعاتی را به مقابل منازل و محل کار مخاطبین تغییر محل داد.

  • پراکندگی حضور بیلبورد در سطح شهر امکان حضور یک پارچه محصول را با استفاده از انواع گوناگون تبلیغات محیطی فراهم می‌کند.

  • بیلبورد کارآیی ارتباط موثر با حذف عناصر زائد در یک هدف‌گذاری دقیق دمو گرافیک را دارد.

  • شهرت و تصویر محصول شرکت را ایجاد می‌کند.

  • طبقه متوسط ​​و بالا را هدف قرار می‌دهد.


معایب تبلیغات از طریق بیلبورد

  • هزینه های زیاد برای قرار گرفتن در معرض کوتاه مدت

  • شرایط آب و هوایی

  • مشکل دید

  • حالت ثابت تبلیغات

  • نسبت به زمان بی‌حس

  • بازار خاصی را هدف قرار نمی‌دهد

  • ابزار تبلیغات کوتاه مدت

  • اطلاعات محدود

نوبتی هم باشد نوبت آن رسیده است که به عنوان یک صاحب برند یا کسب و کار ویژگی‌های یک بلیبورد خوب را بررسی کنیم تا اگر زمانی خواستیم برای طراحی بلیبوردمان استراتژی‌ای پیاده کنیم دست خالی نباشیم.

یک بیلبورد تاثیرگذار چگونه است؟

یک تبلیغ خوب یک تاثیر مثبت در ذهن برجای می‌گذارد و کاملا در یادها می‌ماند و می‌توان امیدوار بود به هنگام خرید در ذهن بیننده نقش بسته باشد یک تبلیغی که اثر منفی ایجاد می‌نماید باز هم در یاد می‌ماند. پس بیایید از این فرصت نهایت استفاده را بکنیم و صد البته درست استفاده کنیم.

به طوری کلی یک بلیبورد موفق ویژگی‌های زیر را رعایت می‌کند:

بیلبوردی تاثیرگذار است که تصویری واضح، جذب کننده و به یاد ماندنی باشد. در طراحی بیلبوردها به این باید توجه کرد که پیام کمپین بازاریابی شما را به خوبی منتقل کند چرا که به معنای شعار اصلی شما شناخته می‌شود. تاثیرگذاری بیلبورد در صورتی عملی است که این بیلبوردها در مدت ۷ تا ۱۲ ثانیه باید دیده شوند و خارج از این محدوده تا حدودی تاثیرگذاری خود را از دست می‌دهد.

تعداد کلمات هم در بیلبورد مهم است و بهتر از بیشتر از شش هفت کلمه در شعار تبلیغاتی کمپین بازاریابی شما به کار نرود و منطقا در بیلبورد باید نام و لوگوی برند شما به صورت مشخص حضور داشته باشد. در بیلبوردها تصاویر از کلمات مهم‌تر هستند و برای معرفی برند و محصولتان هرچقدر کلمه کمتر و تصویر حس‌برانگیزتر باشد بهتر است.


محل مناسبی را انتخاب کنید

هرجایی که مخاطب توقف بیشتری دارد، مثل چهارراه ‌ها یا مسیرهای پرترافیک، استفاده از تابلوهای دیجیتالی میتواند مؤثر باشد. برای جاهایی که امکان ایستادن مخاطب و نگاه کردن وجود دارد، میشود از این روش استفاده کرد. اما بیلبورد‌های ثابت را باید جاهایی نصب کرد که مخاطب با سرعت بیشتری از روبروی آن‌ها رد میشود.

طرح جذابی برای بیلبورد انتخاب کنید

جدا از مطالبی که پیش‌تر اشاره شد، اگر مخاطبان ما پیاده هستن و فرصت بیشتری برای خواندن پیام تبلیغاتی دارند، میتوانیم از نمادهای نوشتاری بیشتری استفاده کنیم. اما اگر مخاطب در حال عبور با وسیلۀ نقلیه باشد، پس امکان توجه آن به طرح بیشتر از متن است. تبلیغات محیطی خلاق باید آنقدر جذاب باشند که تو چند ثانیه نظر مخاطب را جلب کنند.

سرعت انتقال پیام

سرعت انتقال پیام در تبلیغات محیطی حرف اول را می‌زند. پیام باید سریع به مخاطب منتقل شود. این مسأله در هنگام ساخت تبلیغ برای مخاطبانی که در اتوبان‌ها یا خیابان‌ها در حال حرکت هستند اهمیت بیشتری پیدا می‌کند.

اگر قرار است مخاطب‌مان را در میان حجم انبوه پیام‌هایی که مقابلش هستند به خود جلب کنیم، باید شیوه‌ای را برای ساخت بیلبورد انتخاب کنیم که پیام را در یک نگاه به او برساند. بیلبورد ما نباید زیاد شلوغ باشد و استفاده از فضاهای خالی گاهی اوقات بیشتر از گنجاندن حجم زیادی از محتوا به ما کمک می‌کند. تبلیغ ما باید یک نقطه کانونی داشته باشد که بیشترین توجه را از مخاطب به خود معطوف کند.

از افراد متخصص در این زمینه استفاده کنید

گرچه زحمات یک گرافیست و طراح در ارائه یک تبلیغ اثربخش بسیار مؤثر است اما حضور یک کارشناس ارتباطات و یا یک آژانس تبلیغات یکی از ضروریات در این حوزه است. با توجه به تقسیم‌بندی‌هایی که میان بیلبورد‌ها وجود دارد، چه در ابعاد مکانی، چه در بعد ثابت یا دیجیتالی بودن و چه در ابعاد دیگر، ما نیازمند ارائه پیام به شیوه‌های مختلفی هستیم. گم کردن مرزهای انتقال پیام و اخلاط رسانه‌های مختلف با هم از عمده‌ترین مشکلات ما در تبلیغات است. اصرار برخی طراحان به گنجاندن پیام‌های بسیار بصری و نوشتاری در بیلبورد‌ها از جذابیت و اثربخشی آن می‌کاهد و حضور یک کارشناس ارتباطات در کنار طراحان می‌تواند از بسیاری اشتباهات رایج و مسلم در حوزه تبلیغات جلوگیری کند.

منطقه مناسبی را برای بلیبوردتان انتخاب کنید

موضوع خیلی مهمی که وجود دارد این است که ما در چه منطقه‌‌ای از بیلبورد استفاده می‌کنیم. مثل هر برنامۀ تلویزیونی که مخاطبان خاص خودش را دارد، این موضوع در رابطه با بیلبوردها هم باید رعایت بشود. مثلاً اگر برای یک مجله تخصصی تبلیغ می‌کنید، نزدیک بودن تبلیغات بیلبورد شما به یک منطقۀ دانشگاهی می‌تواند خیلی مؤثر باشد.

از شعار تبلیغاتی کوتاه استفاده کنید

شعارهای تبلیغاتی توانایی آن را دارند در طولانی مدت ذهنیت سازی ایجاد کنند . بنابراین می‌توان نتیجه گرفت تبلیغاتی موفق است که پیام تبلیغ را با کلمات کمتر و ساده‌تری به مخاطب منتقل کند. بعضی از ابزارهای تبلیغات زمان کمی برای انتقال پیام خود به مخاطب دارند. چاپ بنر و چاپ بیلبورد از این دسته مدیاها هستند که در طراحی آن‌ها باید به این موضوع دقت کرد که  از چند کلمه بیشتر نمی‌توانند استفاده کرد. در اینگونه تبلیغات استفاده بیشتر از ۱۰کلمه روی کارایی تبلیغ تاثیر نامناسبی دارد.

در طراحی بیلبورد خلاقیت به خرج دهید

رعایت موارد بالا تمام راهی نیست که باید طی کنید، برای اینکه بلیبوردتان برای برندتان موفق واقع شود باید خلاق باشید! تکرار می‌کنم خلاق!

بیلبوردها بخشی از کمپین تبلیغاتی شما هستند و مانند دیگر بخش‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ها باید در نظر داشته باشید که خلاقیت نخستین اصل در طراحی تبلیغات است چه در عرصه دیجیتال مارکتنیگ باشد چه در تبلیغات محیطی. تکراری بودن و عدم نوگرایی در بیلبوردهای تبلیغاتی یکی از آفت‌های بزرگ است. شما زمان بسیار کمی برای ارتباط با مخاطب قرار دارید و شرایط این ارتباط کاملا کنترل شده نیست کافی است اشتباهی انجام دهید تا نام برندتان بد شکل بگیرد. همانطور که اگر تاثیر مثبت بگذارد بازدیدکنندگان بیشتری به مشتری تبدیل می‌شود. عکس آن هم می‌تواند رخ دهد و برند شما بدنام شود.

پیشنهاد می‌کنم برای طراحی یک بلیبورد خلاقانه این ۱۰ نکته را رعایت کنید:

  1. محتوای متنی را به حداقل برسانید

  2. جلب توجه کنید، اما نه بیش از حد!

  3. بیلبورد برای قرار دادن آدرس و شماره تلفن نیست!

  4. از کلمات ترکیبی سخت استفاده نکنید.

  5. تعداد بلیبوردهایتان را بالا ببرید.

  6. سادگی رمز موفقیت است.

  7. به سایز لوگو توجه کنید.

  8. از جاذبه طنز استفاده کنید.

  9. از المان‌های موجود در محیط استفاده کنید.

  10. نوشته‌هایتان را برجسته کنید!

خدمات اجاره ون در تهران: بهترین انتخاب برای سفرهای گروهی

1- نیاز به یک ون لوکس دارم:

بخش اجاره ون برای ترانسفر های تشریفاتی مربوط به همین نوع نیاز مشتریان می شود.

ون هایی با کارکرد پایین، صندلی های راحت و امکانات رفاهی بسیار خوب به عنوان ون لوکس برای نیاز های تشریفاتی شما در نظر گرفته شده اند و همینطور رانندگان حرفه ای تشریفات هم هدایت کننده سرویس شما در این بخش خواهند بود.

2- نیاز به یک ون ارزان قیمت برای مسافرت دارم:

بخش قابل توجهی از مشتریان محترم ایران ون رنتال، گروه هایی هستند که قصد مسافرت با اجاره ون دارند و موضوع هزینه برای آن ها اهمیت زیادی دارد.

ایران ون رنتال در این بخش ون های خوش سفر و ارزان قیمتی را آماده کرده است که پوشش دهنده این نوع سرویس ها برای شما باشند.

ون وانا و فوتون 2 نوع ون داخلی به نسبت قابل قبولی هستند که گرچه امکانات و آپشن های رفاهی ون هایس و هیوندا را ندارند، اما با توجه به قیمتشان بهترین انتخاب ها برای شما می باشند.

3- یک ون خوب با ظرفیت بالا برای 10 نفر و تعداد چمدان زیاد در فرودگاه می خواهم:

مسافران زیادی روزانه در فرودگاه های کشور نیاز به خدمات حمل و نقلی مناسب و با هزینه معقول دارند.

از آن جایی که بخش قابل توجهی از درخواست دهندگان این نوع سرویس های فرودگاه، تعداد چمدان های زیاد با نفرات بیش از یک خودرو سواری دارند،

قطعا بهترین انتخاب برای آن ها یک ون 14 الی 17 نفره است که هم همه نفرات گروه را در کنار هم داشته باشد و هم بدون دغدغه فضای کافی برای چمدان ها هم وجود داشته باشد.

ایران ون رنتال این خدمات را با اجاره ون هایی ظرفیت بالا و مناسب از نظر امکانات در تمامی فرودگاه های کشور ارائه می کند.

4- تعدادی ون با راننده حرفه ای برای یک قرارداد بلند مدت نیاز داریم:

بخشی از خدمات ما متعلق به ارگان ها و اداره جات، متجمع های تجاری و یا گروه های تحقیقاتی بوده است که نیاز آن ها برای اجاره ون، محدود به یک روز یا یک خودرو نمی شود.

ایران ون رنتال در خصوص ارائه بیش از 50 خودرو با راننده حرفه ای در سطح تهران اعلام آمادگی می کند.

این امکان برای خودرو های تویوتا هایس فراهم گشسته است و خودرو های هیوندا و بنز ویتو هم بزودی شرایط قرار گرفتن در این بخش را خواهند داشت.

اما نکته ای که در این قسمت قابل ذکر است، هماهنگی با پشتیبانی ایران ون رنتال برای رزرو اجاره ون حداقل 3 روز قبل از سرویس می باشد.

جهت کسب اطلااعت بیشتر و گرفتن مشاوره جهت اجاره ون با مشاوران ما در الوون تماس بگیرید

شماره تماس: 09120959060

5- یک ون خوب برای اجاره بصورت در اختیار داخل شهر می خواهم:

همانطور که در بالا صفحه مشاهده کردید، خدماتی تحت عنوان اجاره ون برای گشت 10 ساعته داخل شهر وجود دارد

که برای اولین بار امکان بهره گیری از این خدمات در شهر هایی غیر از تهران هم در ایران ون رنتال فراهم گشته است.

ون با راننده بصورت کاملا در اختیار برای ترانسفر های داخل شهر تقدیم شما می شود و زمان آن هم می تواند تا هر ساعتی که شما بخواهید (با هماهنگی قبلی) افزایش یابد.

فقط نکته ای در این بخش قابل ذکر است، تهیه طرح ترافیک در صورت نیاز برای مناطق مربوطه و تامین وعده های غذایی برای راننده است.

6- گروهی هستیم که قصد داریم با اجاره ون به نمایشگاه یا همایش خاصی برویم:

نمایشگاه های مختلف مثل الکامپ، نمایشگاه کتاب، نمایشگاه سنگ و … رویداد های اجتماعی هستند که گروه های مختلفی قصد عزیمت به آن را دارند.

اجاره ون یک ظرفیت 14 نفری در اختیار شما قرار می دهد که این هم هزینه های رفت و آمد شما را تا حد قابل توجهی کاهش می دهد

و هم کل گروه شما را با امکانات و آسایش خوب در کنار هم نگه می دارد.

ایران ون رنتال خودرو های آماده جهت ارائه این خدمت به شما را دارد که امکان گرفتن آن ها در محل نمایشگاه های تهران وجود دارد.

اجاره ون دربستی در تهران

مرکز خدمات رسانی الوون، اجاره ون در تهران می باشد.

تعدادی بیش از 50 خودرو ون تویوتا هایس برای اجاره ون در تهران در نظر گرفته شده اند

که بسته به نوع درخواست مشتری برای زمینه های فرودگاه، دربستی، ون توریستی در تهران و ترانسفر های تشریفاتی در تهران از آن ها بهره گرفته می شود.

علاوه بر این موارد ون های هیوندای و بنز ویتو هم بصورت با راننده برای ارائه خدمات اجاره ون در تهران حاضر می باشند.

اجاره ون غرب تهران

اجاره ون غرب تهران برای مناطق چیتگر، پونک، شهر زیبا، ستارخان، گیشا، شهرک آزادی، فردوس، آریا شهر، طرشت، شهران و … بصورت متمرکز با خدمات رسانی سریع توسط ایران ون رنتال قابل انجام است.

کرایه ون شرق تهران

کرایه ون سرق تهران برای محله های مهم این بخش از جمله: پاسداران، تهران پارس، حکیمیه، تهران نو، شمیران نو، مجیدیه، رسالت، هفت حوض، وحیدیه،

نظام آباد، نارمک، دماوند و … در تهران شامل مناطق تحت پوشش خدمات اجاره ون تهران توسط ایران ون رنتال می باشند.

اجاره ون توریستی تهران

اجاره ون توریستی تهران برای سفر به شهر های دیگر است. ون هایس محبوب ترین ون توریستی تهران به حساب می آید که بصورت با راننده بهترین انتخاب برای مسافرتی امن و آرام و البته کم هزینه است.

امکان رزرو هر یک از ون های دیگر هم برای بخش توریستی تهران قابل انجام است.

ون دربستی بین شهری

ون دربستی بین شهری برای اولین بار در ایران ون رنتال به شکلی ارائه می شود نیاز نیست برای شهر هایی غیر از پایتخت، از تهران خودرو ارسال شود!

تقریبا تمام شهر های توریست محور کشور تحت پوشش خدمات ون دربستی بین شهری در ایران ون رنتال می باشند.

مثلا این خدمات به صورتی قابل انجام است که شما از از شیراز به اصفهان بروید، از قم به گیلان بروید، از یزد به زنجاد بروید و

ون دربستی به تمام نقاط ایران برای اولین بار در ایران ون رنتال تقدیم شما عزیزان شده است

و این ون ها می توانند بصورت دربستی درون شهری، فرودگاهی یا بین شهری در خدمت شما باشند.

اجاره ون خارجی

اجاره ون خارجی یکی دیگر از موضوعاتی بود که مشاهده کردم کاربران زیادی در گوگل سرچ می کنند.

مشخصا ون هایی که در سایت معرفی شدند، ون های خارجی هستند و فقط این موضوع را اینجا آوردم که تشابه ظاهری مثلا ون هایس با ون های وانا و برلیانس باعث نشود تصور کنید که این ون های ایرانی به نام هایس اجاره داده می شوند.

قیمت اجاره ون

قیمت اجاره ون بسته به میزان کیلومتر سفر، خودرو مد نظر، در اختیار بودن یا ترانسفر بودن اجاره ون، خاکی بودن یا نبودن بخشی از مسیر، تشریفاتی بودن یا عادی بودن سرویس و … تعیین می شود

که با یک تماس می توانید استعلام دقیق آن را بگیرید.


بهترین فروشگاه برای خرید عمده لباس بیمارستانی در تهران

لباس فرم بیمارستانی، لباسی است که پرسنل بیمارستان می پوشند. لباس فرم، بسته به دیزاین بیمارستان می تواند از مدل های مختلف و رنگ های متنوعی تشکیل شود.

لباس های بیمارستانی انواع مختلفی دارد و شامل کلیه لباسهایی است که در محیط درمانگاه ها، آزمایشگاه ها، بیمارستان ها، داروخانه ها و مطب ها مورد استفاده قرار می گیرد. برای دوخت و تهیه لباس های بیمارستانی از پارچه های مختلفی استفاده می شود. پارچه ترگال ساده، پارچه ترگال کجراه، پارچه فلامنت، پارچه ویسکوز ساده و طرح دار، پارچه برزنت و پارچه تترون از پرکاربردترین پارچه ها هستند که برای دوخت لباسهای بیمارستانی از آنها استفاده می شود.

لباس فرم باید از جنس قابل قبولی تهیه شود که در اثر شستشو و خشکشویی مداوم که لازمه کار پرسنل بیمارستان در بخش پذیرش است، آسیب نبیند، همچنین رنگ آن نباید دچار تغییر و تحول شود و مناسب شخصیت افراد فعال در بیمارستان باشد. لباس فرم بیمارستانی تا جایی که وارد به اتاق عمل و محیط استریل نشود، کاربرد دارد.

گان بیمارستانی چیست؟

وقتی قرار است افراد وارد محیط ایزوله اتاق عمل یا محیط های حساس بیمارستانی شوند، نیاز به لباس دیگری است که به آن اصطلاحاً گان می گویند. گان نوعی لباس بهداشتی است که توسط جراحان، پرستاران، پزشکان و سایر پرسنل درگیر در مراقبت از بیمار در بیمارستان ها پوشیده می شود.

در گذشته گان ها باید سفید می بودند تا تأکیدی بر پاکیزگی آن ها باشد. با این حال ترکیبی از روشنایی اتاق عمل و یک محیط سفید، باعث ایجاد فشار چشم روی جراح و دیگر پرسنل اتاق عمل می شد. تا دهه 1950 و 1960 ، اکثر بیمارستان ها به دلیل خصوصیات مفید رنگ سبز، گان های سفید را رها کرده بودند، زیرا دریافته بودند رنگ سبز با ایجاد محیطی با کنتراست بالا، سبب کاهش خستگی چشم و افزایش تشخیص لکه های قرمز خون می شد.

نوع دیگری از گان نیز برای افراد بیمار در نظر گرفته می شود که قرار است تحت عمل جراحی قرار گیرند که به آن گان بیمار می گویند.

خصوصیات مهم گان جراحی چیست؟

  • به رنگ سبز یا آبی هستند، زیرا این دو رنگ باعث تقویت دید جراح نسبت به اشیا قرمز از جمله قسمت های خون آلود می شود. به‌طور کلی رنگ و مدل لباسهای اتاق عمل باید به‌گونه‌ای باشد که افراد استریل را از افراد غیراستریل مشخص سازد.
  • از جنس پنبه اند.
  • از ویژگی های مهم این لباس ها قابلیت چند بار استریل آنهاست.

انواع گان جراحی

دو نوع گان در بازار موجود است، گان های یکبار مصرف(بی بافت) و چند بار مصرف (پنبه، پلی استر،  و ویسکوز که مخلوط آنهاست) و در سایز های مختلف موجود هستند.

ویژگی های یک گان مناسب چیست؟

  • هزینه آنها مناسب و مقرون به صرفه است.
  • قابلیت حفاظت در برابر الکل، خون، مایعات و باکتری ها داشته باشند.
  • گان ها باید راحت باشند و فردی که آن را می پوشد دارای راحتی حرکتی باشد.
  • تبادل هوایی مناسب داشته باشند که باعث عرق کردن جراح یا پرسنل نشوند.

برای خرید عمده لباس بیمارستانی از بهترین فروشگاه آنلاین لباس بیمارستانی در تهران به تولیدی دوخت یادگار مراجعه کنید .

دوخت یادگار بهترین تولیدی لباس بیمارستانی در تهران است که آماده فروش عمده لباس فرم بیمارستان و مراکز درمانی در تهران و سایر شهر هاست 



تولیدی لباس بیمارستانی

جنس پارچه های فرم بیمارستانی چیست؟

فرم پرسنل بیمارستانی معمولا از پارچه های رایجی مثل داکرون ساده ، داکرون کجراه و تترون ساده تهیه میشوند، معمولا لباس های رسمی پرستاران و پزشکان از داکرون کجراه است و جنس البسه مخصوص به جراحی از تترون ساده است.

تفاوت پارچه داکرون با تترون در چیست؟

تفاوت تترون با داکرون در ضخامت پارچه است که معمولا پارچه های تترون از ضخامت کمتری برخوردار هستند و درصد بیشتر مواد تشکیل دهنده آن از پنبه می باشد، در صورتیکه پارچه های خانواده داکرون دارای ضخامت بیشتری هستند و درصد بیشتر مواد تشکیل دهنده آنها از پی وی سی می باشد.

جنس گان های بیمارستانی از چیست؟

برای تهیه گان های بیمارستانی از الیاف اسپان باند استفاده می شوند که در دو نوع  ساده و لمینت شده به کار می رود.

این نوع پارچه ها به صورت دستگاهی و با حرارت مواد پی وی سی تهیه میشود و در اصلاح به پارچه های بدون بافت نیز شناخته می شوند.

از مهمترین خواص منسوجات اسپان باند، ضد آب بودن آن، نفوذ پذیری کم آن در برابر میکروب ها و ویروس ها و مقاومت در برابر مواد شیمیایی  می باشد.

تفاوت اسپان باند معمولی با اسپان باد لمینت شده،  ضد اشعه بودن و نفوذپذیری کمتر اسپان باند لمینت شده در برابر میکروب ها و تشعشعات می باشد.

هزینه سفارش لباس فرم بیمارستانی چقدر است؟

هزینه سفارش البسه بیمارستانی معمولا با توجه به مدل انتخابی و مصالح به کار رفته در لباس تعیین می شود.

هزینه سفارش گان جراحی چقدر است؟

قیمت گان های جراحی نیز با توجه به مدل و جنس الیاف به کار برده شده تعیین می شود، این نوع پوشش معمولا قیمت زیادی ندارند.

لباس های بیمارستانی در تمامی مراکز درمانی از جمله آزمایشگاه، کلینیک، مطب پزشکان، مرکز تصویر برداری و بیمارستان ها کاربرد دارند. همان طور که گفته شد این مراکز دارای استانداردهای بهداشتی خاص خود هستند و لباس های استفاده شده در این مراکز باید از لحاظ بهداشتی در سطح قابل قبولی باشند. پارچه مورد استفاده در این نوع لباس ها باید با رعایت قوانین بهداشتی تولید شوند و از کیفیت مناسبی برخوردار باشد تا در برابر شستشو و ضد عفونی مداوم مقاومت داشته باشند. همانطور که می دانید حس راحتی و آرامش به بیماران کمک می کند تا فرآیند بهبود و ترخیص از بیمارستان را سریع تر طی کنند. جالب است بدانید استفاده از پارچه های لطیف، سبک و با رنگ های زیبا در تولید لباس های بیمارستانی به افزایش راحتی و آرامش بیمار کمک زیادی می کنند. عامل مهم دیگر در انتخاب جنس لباس های بیمارستانی، اطمینان از عدم ایجاد حساسیت پوستی در بیماران است. واضح است که لباس های بیمارستانی فقط شامل لباس بیماران نمی شود. لباس فرم کادر پزشکی و پرستاری، لباس پرسنل بیمارستان، لباس بارداری، انواع روپوش، ملحفه، روتختی، لباس خدمات، لباس اتاق عمل و لباس یکبار مصرف از دیگر البسه مورد استفاده در بیمارستان ها و مراکز بهداشتی درمانی هستند آن ها باید از پارچه های مناسب و بادوام دوخته شوند. تولیدکنندگان لباس های بیمارستانی از پارچه ترگال برای دوخت لباس فرم و روپوش استفاده می کنند. همان طور که می دانید این نوع پارچه دارای مقاومت خوبی در برابر شستشوی مداوم دارد. پارچه ترگال نانو به علت عدم جذب مایعات بهترین انتخاب برای دوخت روپوش پزشکان و پرستاران است. پارچه تترون و فلامنت برای دوخت لباس های بیمارستانی، از جمله لباس بیماران کاربرد بسیاری دارد. این پارچه ها لطافت و نرمی فوق العاده ای دارند و در شستشو مداوم با آب ژاول مقاومت خوبی از خود نشان می دهند و همچنین ضد حساسیت و ضد قارچ هستند. لباس های یکبار مصرف بیمارستانی در مواردی که نیاز به رعایت استانداردهای بالاتر بهداشتی است کاربرد بسیاری دارند. این نوع لباس ها از پارچه های اسپان باند و کامپوزیت دوخته می شوند. این پارچه ها برای دوخت لباس بیمار، ماسک، کاور کفش، کلاه، لباس جراحی و ... کاربرد دارند.



راه های ارتباطی با تولیدی لباس بیمارستان دوخت یادگار 

09199176576

02156620989


لباس بیمارستانی باید چه سایزی داشته باشد؟

لباس های فرم مورد استفاده پرسنل و کادر درمان بیمارستان به علت استفاده مداوم و طولانی مدت دارای سایز های متنوعی است تا کادر بیمارستان در انتخاب سایز مناسب خود حق انتخاب بیشتری داشته باشند. لباس هایی که مخصوص زمان بستری بیمار در بخش ها تولید می شوند معمولا استفاده کوتاه مدت دارند و بعد از ترخیص بیمار دفع می شوند به همین خاطر معمولا این لباسها در سایزهای یکسان تولید می شوند و فقط به انواع مردانه، زنانه و بچه گانه تقسیم می شوند. البته بعضی از تولید کنندگان، سایز بندی محدودی را هم در تولید این نوع لباس ها در نظر می گیرند. نوع دیگری از لباس مورد استفاده در بیمارستان ها البسه یکبار مصرف هستند که هم کادر درمان و هم بیماران از آنها استفاده می کنند. شکل و شمایل این لباس ها برای محل های مورد استفاده متفاوت است. به طور مثال لباس مورد استفاده مرکز تصویر برداری شامل شلوار، کلاه و پیراهن است و یا برای ورود به بخش هایی مثل ای. سی. یو. باید کاور کفش پوشید. این نوع لباس ها معمولا دارای سایز آزاد هستند و بیمار برای تغییر سایز آنها از بند لباس ها استفاده می کند. پارچه های مورد استفاده در دوخت لباسهای بیمارستانی فارغ از نوع پارچه، دارای کیفیت های مختلفی هستند.