معرفی نازل ابنما در مشهد | فروشگاه سیگما کمپانی نازل

آبنمای پیشنهادی ما برای باغ و باغچه که قصد معرفی آن را داریم آبنما پرده آب می باشد که علاوه بر اینکه نصب و راه اندازی آن بسیار ساده می باشد دارای جلوه ای بسیار ویژه و صدایی آرامش بخش بوده و دوام و ماندگاری بسیار بالایی دارد. جنس این نازل ها از استیل ضد زنگ می باشد و دارای مقاومت و دوام بسیار بالایی می باشند از ویژگی های خاص این نازل ها ریزش یکسان و یکنواخت آب از ارتفاع 1.5 تا 2 متری می باشد. لوله ها باید با استفاده از سنگ به سمت بالا هدایت شوند. به عبارت ساده تر، برای شفاف بودن آب، هوای موجود در آب نباید از نازل خارج شود و آب باید کاملاً یکنواخت و بدون مزاحمت جریان داشته باشد. همچنین باید بدانید که مزایای نصب انواع آبنما چیست؟ تجهیزات نصب شده درون این نازل ها برای آرام کردن جریان آب تماما از جنس استیل می باشند که این یکی از وجوه تمایز این نازل ها و سایر نمونه های داخلی و خارجی آنها می باشد.

از این نازل عموما برای انواع استخر و حوض های فضاهای سبز، پارک ها و حوض های آب در باغات و مراکز تفریحی استفاده میکنند. این نازل های آبنما عموما برای رقص های آبی و نمایش های آبی استفاده می شوند زیرا آب ساطع شده از نازل بسیار شفاف است، می تواند نور را به خوبی منعکس کند و با نورهای رنگی ترکیب شود، بسیار زیبا است. بلکه با وجود روزنه های بسیار در سطح نازل کف خشک آب خروجی از نازل به سرعت به درون مخزنی که در زیر آبنما طراحی و اجرا شده است باز می گردد. ویژگی دیگر که نازل های آبشار استیل جادوی رقص آب وجود صفحات آرام کننده داخلی درون نازل می باشد که موجب از بین بردن ارتعاشات داخلی سیال (آب) می گردد و سبب می شود آب خروجی از این نازل کاملا آرام و بدون ارتعاش باشد. مهپاش شیاردار نوع دیگری از این نازلها است که دارای رزوهی ½ اینچ است که آب را با زاویهی 180 درجه رو به جلو میپاشند. در مورد نازل قاصدک این نکته را در نظر داشته باشید که قرار دادن دیسک در مسیر خروجی هر نازل موجب شده است که خروجی جذابی به وجود آید.


استفاده از این نازل در گوشه آبنماها و تابش نورهای رنگی به آن، زیبایی بصری خاصی به وجود می آورد. در داخل نازل پرده آب سایز100 انعکاس که به صورت استاندارد ساخته می شود ، یک سری صفحات استیل با اشکال خاص وجود دارد که وظیفه آنها آرام سازی آب ورودی و به عبارتی رفع ارتعاشات آب ورودی است که پس از عبور از این صفحات استیل نازل ارتعاشات آب گرفته شده و آب به آرامی به لبه نازل آبنما دیواری می رسد و به طور یکنواخت از لبه تخلیه جریان می یابد. نازل طبقاتی یکی دیگر از نازلهای پرطرفدار در طراحی انواع آبنما و رقص آب است. زمان سفارش نازل پرده باران ، کارشناسان برکه آبی توضیحات کاملی را در خصوص جزئیات طرح و متناسب با نیاز به شما خواهند داد. از این نازل های فواره عموما برای رقص آب و نمایشهای آبی استفاده میکنند زیرا از آنجایی که آب پرتابی از نازل بسیار شفاف است میتوانند نور را بخوبی منعکس کنند و ترکیب آن با چراغهای رنگی بسیار زیبا میشود. نکته جالب دیگر در مورد این نازل ها حجم زیاد آب است که در هنگام ریختن ستون بزرگی از آب ایجاد می کند. 

علاوه بر این قابلیت کنترل به صورت تکی یا گروهی با پروتکل ارتباطی استاندارد DMX که یک پروتکل استاندارد ارتباطی در تمام شرکت های بزرگ تولید کننده تجهیزات آبنما می باشد و این قابلیت امکان کنترل این نازل ها با هر نرم افزار و سخت افزاری که دارای پروتکل استاندارد DMX باشد را می دهد.چراغ های استفاده شده در این نازل از نوع RGB مولتی کالر می باشند که دارای استاندارد حفاظتی IP-68 می باشند و در برابر نفوذ آب مقاوم می باشند. نازل آبشار شوتر ( نازل پرده آب شوتر ) بدون لبه کاملاً هنگام نصب به دیوار مماس می شود و قابلیت پرتاب و ایجاد پرده آب به صورت شفاف به سمت جلو را دارد، از این رو آبنما پرده آب شوتر بسیار مناسب جهت نصب برای استخرهای شنا می باشد. برای ساخت آبنما در حیاط و یا باغچه و یاحتی در روف گاردن نیازمند یک پمپ با ظرفیت مناسب یک سری لوله و اتصالات به منظور انتقال آب به نازل آبنما و یک نازل با خروجی مناسب بر حسب طرح آبنما و نوع آبنمایی که قصد ساخت آن را داریم و یک یا چند چراغ ضد آب آبنما جهت ایجاد جلوه ای مضاعف برای آبنما در هنگام شب می باشیم.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد