بهترین سایت اموزش خصوصی زبان انگلیسی در ایران

تفاوت بین آموزش آنلاین انگلیسی و آموزش حضوری انگلیسی چیست؟

بسیاری از زبان آموزان ترجیح می دهند از کلاس های خصوصی زبان انگلیسی برای یادگیری استفاده کنند، زیرا می توانند زمان از دست رفته در گذشته را جبران کنند و برای رسیدن به هدف خود در یک برنامه زمان بندی مشخص به جلو حرکت کنند. مهمترین سوالی که امروزه ذهن بسیاری از متقاضیان زبان را به خود مشغول کرده این است که در کلاس حضوری شرکت کنند یا آنلاین. اکثر مردم نمی دانند که آیا کلاس های آنلاین به اندازه کلاس های حضوری موثر است یا خیر.

اکنون پس از تجربه این بیماری همه گیر، بسیاری از زبان آموزان و اساتید به این باور رسیده اند که می توانند مانند سال های گذشته کلاس های موفقی برگزار کنند، با این تفاوت که این کلاس ها به صورت آنلاین خواهد بود. شاید در ابتدا غیرممکن و به دور از ایمان به نظر می رسید، اما به تدریج بر همگان روشن شد که میل ممکن است.

از این رو اساتید بر مهارت های آموزش از راه دور تمرکز کردند و دانش آموزان تمام تلاش خود را به کار گرفتند تا فضای کلاس ها را از فضای رباتیک خارج کرده و به درس های معمولی انگلیسی تبدیل کنند. به همین دلیل، تفاوتی از نظر سیستم آموزشی بین کلاس‌های خصوصی آنلاین انگلیسی و کلاس‌های حضوری انگلیسی درست نیست، زیرا هر دو کاملا شبیه هم هستند. اما مطمئناً این زبان آموز است که کلاس خود را بر اساس شرایط خود انتخاب می کند.

آموزش آنلاین انگلیسی

آموزش آنلاین زبان انگلیسی مشابه آموزش حضوری زبان انگلیسی است با این تفاوت که معلم و دانش آموز جدا از خانه یا محل کار کلاس را دنبال می کنند. دروس انگلیسی دست زبان آموز را برای یادگیری باز می گذارد. برای مثال، فرقی نمی‌کند کجا هستید، در چه شهر یا کشوری زندگی می‌کنید، در تعطیلات هستید یا در سفر کاری، در خانه هستید یا در محل کار، مهم‌ترین چیز این است که بتوانید انگلیسی آنلاین خصوصی کنید. درس در هر شرایطی تنها چیزی که نیاز دارید اینترنت پرسرعت، لپ تاپ و گوشی هوشمند است تا بهترین دوست خود باشید.

اساتیدی که به صورت آنلاین انگلیسی تدریس می کنند، روش تدریس خود را به همراه برنامه درسی مورد نیاز، مانند کلاس های حضوری به کلاس می آورند. کلاس ها به صورت تصویری برگزار می شود، معلم و دانش آموز به راحتی می توانند اطلاعات دیداری و کلامی را با هم تبادل کنند و حتی در محیط چت روم می توانند فایل های پی دی اف، امتحانی و ... را تبادل کنند.

بنابراین، برخی از زبان آموزان به دلیل اعتقاد به آزادی مکان و زمان و قدرت یادگیری خود، درس های آنلاین انگلیسی را انتخاب می کنند. گروه های الپیدا روی هر دو گزینه تمرکز کرده اند و انتخاب نوع یادگیری را به خود زبان آموزان واگذار کرده اند، شما می توانید کلاس های خصوصی آنلاین و حضوری انگلیسی داشته باشید. به پروفایل اساتید توجه کنید زیرا در پروفایل اساتید نوع تحصیلات آنها چه آنلاین و چه حضوری ذکر شده است.

آموزش زبان انگلیسی به صورت حضوری

برخی از زبان آموزان آموزش حضوری زبان انگلیسی را ترجیح می دهند، زیرا ارتباط حضوری را در یادگیری زبان انگلیسی موثرتر می دانند، مهم است که در این رابطه از فرد دیگری انرژی بگیرند و ایجاد یک رابطه دوطرفه کنند. تعامل یعنی. معلمان انگلیسی که به صورت حضوری یا آنلاین تدریس می کنند به وضوح در تاپیک مشخص شده اند. در پروفایل هر استاد، حضور آنلاین وی نمایش داده می شود و به راحتی می توانید با توجه به اطلاعات پروفایل استاد، استاد مورد نظر خود را انتخاب کرده، فرد مورد نیاز برای انتخاب دروس تدریس خصوصی را انتخاب کرده و دکمه درخواست را فشار دهید.

 طبق تعهدات خود، معلمان انگلیسی باید به موقع در خانه یا مکان مورد نیاز شما حضور داشته باشند. آنها روش تدریس خود را بر اساس تشخیص و پیشنهاد شما تعیین می کنند و کلاس های خصوصی زبان انگلیسی رو در رو شروع می شود. با این حال مهمترین چیز این است که بدانید هدف شما از یادگیری زبان انگلیسی چه در کلاس های آنلاین و چه در کلاس های حضوری چیست؟ حتماً این نکته را در نظر داشته باشید که ابتدا هدف از یادگیری زبان انگلیسی را برای خود تعریف کرده و سپس با معلم خود در میان بگذارید.

اهداف آموزش زبان انگلیسی

هر زبان آموزی مایل است طبق هدفی که در نظر گرفته است، کلاس های خصوصی زبان انگلیسی داشته باشد. اهدافی مانند (ادامه تحصیل در دانشگاه های انگلیسی زبان، اخذ یکی از مدارک بین المللی زبان انگلیسی، مهاجرت برای تغییر محل سکونت، مهاجرت کاری، تجاری و حتی فرصتی برای تغییر دید گسترده تر) هر یک از این گروه ها نیاز به مراقبت دارند. از. یادگیری: چهار مهارت انگلیسی است.

مهارت های زبان انگلیسی از جمله مهارت های شنیداری، گفتاری، نوشتن و خواندن نقش مهمی در آموزش زبان انگلیسی دارد. هر یک از این مهارت ها پس از انتخاب هدف آموزشی جایگاه ویژه ای پیدا می کند. شما می توانید با مشورت با اساتید گروه های الپیداو گفتن اهداف خود از یادگیری زبان انگلیسی، درس زبان انگلیسی خود را با بهترین روش تدریس آغاز کنید.

هزینه درس زبان انگلیسی

خوشبختانه گروه های الپیدا استادان زیادی را در سطوح مختلف قیمت جمع آوری کرده اند. شما می توانید معلم مورد نظر خود را با توجه به هزینه ای که می توانید برای کلاس خصوصی زبان انگلیسی به صورت آنلاین یا حضوری انتخاب کنید. هزینه آموزش آنلاین انگلیسی با هزینه آموزش حضوری انگلیسی کمی متفاوت است.


منبع : بهترین سایت اموزش زبان انگلیسی آلپیدا

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد