بهترین سایت اموزش خصوصی زبان سوئدی در ایران

دوره آموزش تخصصی زبان سوئدی از مبتدی تا پیشرفته

زبان سوئدی رایج ترین زبان اسکاندیناوی است. این زبان در دو کشور سوئد و فنلاند صحبت می شود و زبان 10 میلیون نفر در جهان است. این زبان به دلیل شباهت های فراوان بین زبان سوئدی و انگلیسی، یکی از ساده ترین زبان های دنیا محسوب می شود.

یادگیری عالی زبان سوئدی با یادگیری این زبان شما را با تمام زبان های اسکاندیناوی آشنا می کند که منجر به درک متقابل زبان های سوئدی، دانمارکی و نروژی می شود. به دلیل شرایط زندگی راحت در سوئد، افراد زیادی برای مهاجرت و تحصیل در این کشور اقدام می کنند، بنابراین یادگیری این زبان بسیار مهم است. آموزشگاه زبان الپیدا با برگزاری دوره های خصوصی و نیمه خصوصی، آموزش آنلاین و حضوری سوئدی و داشتن دپارتمان مستقل زبان های اسکاندیناوی، این زبان کاربردی را با استفاده از اساتید مجرب و کادر آموزشی متعهد به ارائه خدمات آموزش زبان سوئدی می آموزد. .

آموزش زبان سوئدی از مبتدی تا پیشرفته در آموزشگاه زبان الپیدا

آموزشگاه زبان الپیداتهران واقع در جنت آباد با بیش از ده سال سابقه تدریس زبان های خارجی اعم از انگلیسی، آلمانی، فرانسوی، اسپانیایی، ایتالیایی، ترکی و ... به یکی از بهترین ها تبدیل شده است. مدرسه در تهران و ایران. آموزش زبان سوئدی در این آموزشگاه زیر نظر دپارتمان آموزشی زبان های اسکاندیناوی با اساتید متخصصی که به این زبان تدریس شده اند و تجربه زندگی در سوئد را دارند به تدریس این زبان اروپایی می پردازد. دوره های زبان سوئدی در آموزشگاه زبان الپیدابه صورت خصوصی و نیمه خصوصی به صورت حضوری و آنلاین برگزار می شود.


کلاس زبان خصوصی  سوئدی آموزشگاه زبان الپیدا کاملا کاربردی و مکالمه محور می باشد تا دانش آموزان از ابتدا بتوانند از این زبان در زندگی روزمره و موقعیت های مختلف استفاده کنند. کلاس زبان سوئدی در این موسسه با دوربین مدار بسته به صورت صوتی و تصویری توسط مدیریت و اساتید زبان سوئدی کنترل می شود تا فعالیت کلاس ها به طور واضح کنترل شود و همچنین معلمان موظف به ارائه گزارش از کلاس های خود برای بررسی پیشرفت هستند. از کلاس و دانش آموزان به طوری که می توان از آن برای برنامه ریزی مناسب استفاده کرد تا به دانش آموزان در تدریس کمک کند.


در پایان دوره آموزشی، مدرسه به دانش آموزان گواهی معتبر تحت نظارت وزارت آموزش و پرورش اعطا می کند. در پایان هر دوره آزمون کتبی و شفاهی منظم گرفته می شود تا دانشجویان به صورت استاندارد ارزیابی شوند و در پایان کارنامه کتبی و آنلاین به دانشجو داده می شود.


در این کلاس ها از نرم افزار و سخت افزار مدرن در بحث دینامیک تدریس استفاده می شود تا دانش آموزان بتوانند زبان سوئدی را به راحتی یاد بگیرند. ما با استفاده از فیلم، سریال، کتاب داستان آموزشی، موسیقی و بازی سوئدی، زبان سوئدی را به صورت عملی و به صورت فردی و گروهی آموزش می دهیم. اخذ آزمون تعیین سطح و مشاوره رایگان از دیگر خدمات آموزشگاه زبان الپیدا می باشد. برگزاری کلاس ها و آزمون های آمادگی آزمون جهت تعیین میزان آمادگی شرکت در آزمون یکی از خدمات آموزش زبان سوئدی در موسسه زبان دهکودا می باشد.


آموزش آنلاین زبان سوئدی از مبتدی تا پیشرفته در آموزشگاه زبان الپیدا

آموزش زبان سوئدی برای علاقه مندان به این زبان برای تمامی سطوح و سنین در هر نقطه از کشور و حتی خارج از کشور توسط موسسه زبان الپیدا کاملا کاربردی و مکالمه محور می باشد. امروزه به دلیل شیوع بیماری کرونا یا کووید 19 این الگوی آموزشی بسیار مهم و ضروری است و بحث آموزش را نمی توان متوقف کرد. در نتیجه، اگر شرایط حضور در کلاس وجود نداشته باشد، آموزش آنلاین بهترین گزینه است.


کلاس آنلاین سوئدی آموزشگاه زبان الپیدا بر روی بهترین بسترهای آموزش زبان آنلاین به صورت صوتی و تصویری با قابلیت شرکت تمامی دانش آموزان در کلاس برگزار می شود. این کلاس ها مانند کلاس های حضوری توسط سرپرستان دپارتمان سوئد نظارت می شوند و اساتید نیز ملزم به گزارش کلاس خود هستند. آزمون های کتبی و شفاهی در این حالت به راحتی و به صورت تخصصی برگزار می شود و نتایج در کمترین زمان ممکن در اختیار دانش آموزان قرار می گیرد. استفاده از روش های نوین آموزش آنلاین و آشنایی با جدیدترین متدهای آموزش آنلاین زبان در کنار اساتید برجسته سوئدی این کلاس ها را بسیار مفید و جذاب کرده است. این دوره ها به صورت خصوصی و نیمه خصوصی برگزار می شود و تعداد معینی از دانشجویان از تخفیفات ویژه برخوردار خواهند شد.


مزایای یادگیری زبان سوئدی

زبان سوئدی یکی از ساده ترین زبان های دنیاست زیرا شباهت های زیادی از نظر واژگان و دستور زبان به انگلیسی دارد. بسیاری از مردم سوئد انگلیسی را به خوبی می دانند و این به خارجی هایی که به سوئد مهاجرت می کنند یا برای تحصیل می روند و تسلط کافی به این زبان ندارند کمک می کند تا بتوانند با مردم سوئد ارتباط برقرار کنند. همانطور که گفتیم زبان سوئدی رایج ترین زبان در بین زبان های اسکاندیناوی است، بنابراین دانش آموزان با یادگیری زبان سوئدی با تمامی زبان های اسکاندیناوی و فرهنگ اسکاندیناوی آشنا می شوند. کشورهایی مانند سوئد، نروژ و دانمارک از بهترین کشورهای اروپا از نظر رفاه اجتماعی، تحصیلی و اشتغال هستند به طوری که دانشجویان و افراد زیادی برای رسیدن به اهدافی مانند تحصیل و اشتغال به این کشورها مهاجرت می کنند.

منبع : بهترین سایت تدریس خصوصی زبان سوئدی الپیدا

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد