آیا امکان رزرو ون برای فرودگاه هست؟

اجاره ون در سراسر ایران

رنت ون همیشه سعی داشته با ارائه بهترین خدمات و بهترین خودروهای ون برای انجام خدمات ترانسفرهای گروهی رضایت خاطر مشتریان را بدست آورد. در این میان ما با همکاری کلیه ون داران ایران و با هماهنگی ها بسیار می توانیم به جرات اعلام داریم که بزرگترین ناوگان ون در ایران را برای کرایه در اختیار داریم.

بطوریکه در ماه های اخیر در یک روز توانستیم 400 ون را در یک روز کرایه دهیم و این افتخاری است که شما با اطمینان به ما ایجاد کردید. مجموعه رنت ون با داشتن خودروهای فراوان در زمینه ی اجاره ی ون، از جمله انواع ون تویوتا، ون های تولید داخل، ون بنز، ون هیوندا، ون فیات و ون های چینی آماده خدمات رسانی کامل به مشتریان عزیز در هر کجای ایران اسلامی است.

خدمات ویژه اجاره ی ون در استان تهران و البرز انجام می شود اما این بدین مفهوم نیست که ما در استانهای دیگر کار نمی کنیم. مجموعه ی رنت ون با عنایت به پروردگار یکتا و با توجه به ناوگان بزرگ ونی که در اختیار دارد توانسته اکثر شهر های ایران را در تحت پوشش خود داشته باشد. فرقی ندارد شما در اصفهان بخواهید ون اجاره کنید یا در تبریز.

ما در شهرهای بزرگ ایران شعبه داریم و می توانیم خدمات اجاره ون را به شما به بهترین شکل و با نازلترین قیمت ارائه دهیم. خدمات اجاره ی ون ما در حال حاضر در شهرهای تهران، کرج، مشهد، اصفهان، تبریز، شیراز، بندرعباس، رشت، ساری، گرگان، اهواز، بوشهر، اراک، ایلام، خرم آباد، کرمانشاه و همدان و قزوین انجام می شود.

اگر شما در یکی از شهرهای فوق هستید می توانید با ما تماس بگیرید و خودروی ون مورد نظرتان را برای روز موعود رزرو کنید.

کرایه ون در شهر تهران

شما برای اینکه بتوانید ون کرایه کنید، باید ابتدا چند موضوع را مشخص کنید.

اول اینکه به چه خودروی ونی احتیاج دارید.

دوم اینکه مبدا و مقصد شما کجاست.

سوم اینکه شما در چه تاریخی یا بهتر بگوییم در چه بازه ی زمانی ای ون مورد نظر را نیاز دارید.

اگر مسافر خارجی دارید باید آن را به ما اعلام کنید.

اگر ون را برای سفرهای تفریحی نیاز دارید باید اعلام دارید تا خودروی ونی مناسب برای آن برای شما انتخاب و ارسال شود.

اگر اجاره ون برای تور گردشگری می خواهید باید زودتر به ما اعلام دارید. توجه داشته باشید که برای کرایه ون به صورت ویژه با شرایطی خاص حتما باید چند روز قبل از موعد اجاره با ما جهت هماهنگی های بیشتر تماس بگیرید.

همچنین اگر مهمان یا برنامه ی ویژه ای دارید و قصد دارید مهمانان خود را با ون در سطح شهر جابجا کنید و نیاز به ون VIP دارید باید از قبل با ما هماهنگ کنید تا ون های VIP خود را برای شما رزرو کنیم.

شرایط اجاره ی ون در مجموعه ما به علت حضور راننده بسیار آسان است و نیاز به تضمین و ضمانت ندارد. شما می توانید با یک تماس، از خدمات ما استفاده کنید.

کلیه مسئولیت ها حین سفر با ون، برعهده راننده است.

ون با راننده

خیلی از مشتریان این را می پرسند که آیا امکان اجاره کردن ون بدون راننده هست.

متاسفانه به دلیل محدودیت هایی که وجود دارد مجموعه رنت ون از کرایه دادن ون بدون راننده معذور است و نمی تواند این خدمات را به مشتریان عزیز بدهد.

شاید در آینده ای نزدیک خدمات اجاره ی ون بدون راننده را به مشتریان بدهیم ولی در حال حاضر از دادن این خدمات معذوریم.

البته خیلی بهتر است که ون مورد نظر خود را با راننده اجاره کنید تا از همه ی مسئولیت ها بدور باشید.

رنت ون ارزان

در رنت ون به دلیل اجاره ی مستقیم از ما، قیمت های مناسبی را برای کرایه کردن ون در اختیار خواهید داشت.

هزینه ی کرایه ون ما با سایر همکاران بسیار پایین است. پس اگر به دنبال اجاره ون ارزان قیمت هستید.

بهترین ون ها به صورت دربستی

رنت ون با در نظر گرفتن کلیه نیازهای مشتریان خدمات گسترده ای را در زمینه ی اجاره ی ون به مشتریان ارائه می دهد.

در این بین خدمات اصلی این مجموعه شامل اجاره ون دربستی ، کرایه ون با راننده برای انجام ترانسفرهای درون شهری و برون شهری، اجاره ون در فرودگاه ، کرایه ون برای سرویس های مدارس و ادارات، کرایه ون برای ترانسفرهای فرودگاهی و اجاره ون برای تورهای گردشگری و تفریحی می باشد.

اجاره ون دربستی چیست و چگونه انجام می شود؟ وقتی صحبت از ون دربستی است یعنی خودروی ون به صورت 10 ساعته در اختیار اجاره کننده قرار دارد.

البته در این بین مسائلی همچون محدودیت های ترافیکی، زوج و فرد، غذا و محل اسکان راننده و … مورد نظر است که باید نسبت به مسیر مشخص شوند.

کلیه ی ون های موجود در رنت ون به صورت دربستی قابل ارائه می باشند.

برای کرایه کردن ون به صورت دربستی می توانید با اعلام جزییات ون موردنظرتان را دربست اجاره کنید.

کرایه ون در فرودگاه مهرآباد و امام خمینی

کرایه ی ون در فرودگاه یکی دیگر از خدماتی است که ما در ایران ارائه می دهیم.

فرودگاه هایی که ما می توانیم در آن ون کرایه دهیم عبارتند از فرودگاه امام خمینی، فرودگاه مهرآباد، فرودگاه پیام، فرودگاه اصفهان، فرودگاه مشهد، فرودگاه تبریز، فرودگاه اهواز، فرودگاه شیراز است.

شما برای اینکه در فرودگاه خودروی ون خود را داشته باشید باید مشخصات ون مورد نظر به همراه تاریخ و شرایط اجاره کردن ون در فرودگاه را به ما اعلام دارید تا ما بتوانیم در فرودگاه مورد نظر شما خودروی ون را در اختیارتان قرار دهیم.

ما خدمات ثانویه برای اجاره کردن ون د ر فرودگاه را می دهیم و آن ترانسفر شما از شهر به فرودگاه های مورد نظر است.

برای این منظور آدرس مبدا و فرودگاه مورد نظر را اعلام کرده و به ما می گویید.

معمولا اکثر رزرو های ون فرودگاه در فرودگاه امام خمینی و مهرآباد تهران انجام می شود.

ما سعی می کنیم با ارائه بهترین خدمات در زمینه ی رنت کردن ون مخصوصا در فرودگاه بهترین و ارزان ترین قیمت ها را به مشتریان بدهیم.

پس اگر به دنبال یک قیمت رقابتی، کیفیت بالای خودرو و خدمات هستید با ما تماس بگیرید.

لازم به ذکر است شما اگر با همکاران دیگر در سایتهای دیگر تماس بگیرید آنها به ما سفارش اجاره ی ون می دهند، چون خودشان واسط هستند.

پس بنابراین برای اینکه این واسط ها را از بین ببرید و با قیمت مناسب ون مورد نظر خود را کرایه کنید با ما تماس بگیرید و قیمت بگیرید.

بهترین و ارزانترین قیمت اجاره ون فرودگاه را از الوون بخواهید.

مزیت تولید محتوا در اینستاگرام چیست ؟

اینستاگرام می‌تواند به همه‌ی ما در توسعه کسب و کارمان کمک کند، به شرط آن‌که بتوانیم تولید محتوای خوبی در آن انجام دهیم و از این طریق بر مخاطبان خود تاثیر مثبتی بگذاریم. تولید محتوای باکیفیت در اینستاگرام کار چندان سختی نیست اما اصول و روش‌هایی دارد که حتما باید آن‌ها را در نظر بگیریم.

اینستاگرام یکی از محبوب‌ترین شبکه‌های اجتماعی در دنیا است و ایرانیان نیز حضور فعالی در آن دارند. روزانه میلیون‌ها کاربر در سراسر جهان با اهداف مختلف به تولید محتوا در اینستاگرام می‌پردازند؛ عده زیادی از آن‌ها این شبکه اجتماعی و قابلیت‌های آن را برای توسعه کسب و کار خود مناسب دیده‌اند و عده‌ای هم صرفا جهت گشت و گذار در اینترنت و حضور داشتن در فضای مجازی، از اینستاگرام استفاده می‌کنند. درهرصورت، همه‌ی ما کاربران اینستاگرام، برای خود مخاطبانی در این شبکه داریم که محتوای تولیدشده توسط ما را دنبال می‌کنند.

افزایش فالوور اینستاگرام از یک سو و افزایش انتظار افراد برای دسترسی به محتوای باکیفیت در فضای مجازی از سوی دیگر، باعث شده کسب و کارهایی که می‌خواهند در اینستاگرام حضور قوی و پایداری داشته باشند، به فکر استفاده از ایده‌ها و راه‌هایی برای ایجاد محتوای باکیفیت بیافتند. در واقع منظور ما محتوایی است که برای مخاطبین‌شان ارزشمند و تاثیرگذار باشد و نشان دهد تولیدکننده محتوا برای کاربرانش احترام قائل است. تولید محتوای باکیفیت در اینستاگرام کار چندان پیچیده‌ای نیست، تنها کافی است اصولش را بدانیم. اگر دوست دارید با اصول تولید محتوای باکیفیت در اینستاگرام آشنا شوید، تا انتهای این مقاله همراه ما باشید.

تولید محتوای با کیفیت در اینستاگرام چه مزایایی دارد؟

ینستاگرام یک فضای عمومی است که در آن میلیون‌ها کاربر با سلیقه‌های متفاوت حضور دارند؛ بنابراین شاید این تصور برای برخی افراد ایجاد شود که با تولید هر نوع محتوایی در نهایت می‌توان تعدادی فالوور جذب کرد. اگر هم قصد این افراد از حضور در اینستاگرام توسعه کسب و کارشان باشد، قطعا به فروش موردنظرشان هم دست پیدا می‌کنند اما واقعیت شاید چیز دیگری باشد. درست است که یک میلیارد و سیصد میلیون کاربر اینستاگرام را افرادی با سلیقه‌های گوناگون تشکیل می‌دهند اما بیشتر این افراد به دنبال آن هستند که از حضور خود در این فضا، چیز ارزشمندی عایدشان شود. مفهوم ارزش شاید برای افراد مختلف متفاوت باشد اما نمی‌توان به کلی وجود آن را انکار کرد. بنابراین تولید محتوای خوب در اینستاگرام  اهمیت زیادی دارد و نشان می‌دهد ما به زمان فالوورهای خود احترام می‌گذاریم و به دنبال آن هستیم تا چیز ارزشمندی به آن‌ها ارائه دهیم. جدا از احترام به مخاطب، خلق محتوای خوب اهمیت و تاثیرات دیگری نیز دارد. اهمیت تولید محتوای ارزشمند را می‌توان در موارد زیر خلاصه کرد:

افزایش تعامل فالوورها با شما

یکی از نخستین تاثیراتی که به دنبال تولید محتوای باکیفیت در اینستاگرام در کسب و کار خود مشاهده می‌کنید، افزایش تعامل کاربرانتان با شما است. براساس مطالعات صورت گرفته، برای آن‌که یک کاربر در محیط اینستاگرام با محتوای شما ارتباط برقرار کند، ۸ ثانیه طول می‌کشد. به عبارت ساده‌تر، شما تنها ۸ ثانیه فرصت دارید تا بر کاربری که محتوای شما را می‌بیند تاثیر بگذارید؛ بنابراین باید از این ۸ ثانیه به بهترین نحو استفاده کنید. تولید محتوا در اینستاگرام در صورتی که برنامه‌ریزی‌شده باشد و براساس اصول پیش برود، می‌تواند چنین تاثیری را ایجاد کند. زمانی که محتوای تولیدشده توسط شما بر مخاطب تاثیر گذاشت، او شروع به تعامل خواهد کرد؛ پست هایتان را لایک می‌کند، برایتان کامنت می‌گذارد، به استوری‌هایتان واکنش نشان می‌دهد و در نهایت شانس بالایی وجود دارد که محصول‌تان را هم خریداری کند. بنابراین در بحث تولید محتوا در اینستاگرام، باید با هدف افزایش انگیجمنت ریت اینستاگرام باشد.

افزایش اعتماد فالوورها

یکی دیگر از تاثیرات و اهمیت تولید محتوای باکیفیت در اینستاگرام، افزایش اعتماد فالوورهایتان به شما است. یادتان باشد، هیچ کاربری تا زمانی که نتواند به شما اعتماد کند، از محصولات‌تان نیز خرید نمی‌کند. بنابراین اگر به دنبال افزایش فروش هستید، ابتدا باید اعتمادسازی کنید. ساده‌ترین و اصولی‌ترین راه ایجاد اعتماد در مخاطبان نیز تولید محتوای ارزشمند است. مخاطب راحت‌تر از آنچه فکرش را بکنید می‌تواند تشخیص دهد محتوای ایجاد شده توسط شما چقدر ارزشمند است. سوالی که مخاطب از خود می‌پرسد این است که آیا این محتوا صرفا برای سودآوری ایجاد شده یا قرار است من هم (به عنوان مخاطب، خریدار و…) از آن بهره ببرم؟ اگر مخاطب در مواجه با محتوای شما نتواند سهم خود را به طور دقیق تشخیص دهد، نمی‌تواند به شما اعتماد کند. برای تولید محتوا در اینستاگرام باید ابتدا نیاز مشتری را در نظر گرفت و سپس تلاش کرد این نیاز را به بهترین شکل ممکن برطرف کرد. در واقع مانند داشتن تیک آبی اینستاگرام ، زمانی که مخاطب ببیند محتوای ایجاد شده توسط شما ارزش و کیفیت لازم را دارد، به راحتی می‌تواند به شما اعتماد کند.

پیشی گرفتن از رقبا

تولید محتوا در اینستاگرام اگر بر پایه اصول و کیفیت انجام شود، می‌تواند فاصله زیادی بین شما و رقبایتان ایجاد کند. در هر زمینه‌ای که فعالیت می‌کنید، قطعا رقبای زیادی همراه شما درحال تلاش برای دستیابی به همان اهدافی هستند که شما هم برای رسیدن به آن‌ها کوشش می‌کنید. اگر می‌خواهید فاصله مطمئنی بین خود و رقیبان‌تان ایجاد کنید، باید بتوانید بر تولید محتوا در اینستاگرام وقت کافی بگذارید و محتوای ارزشمند خلق کنید. 

کسب شهرت و اعتبار بیشتر

خلق محتوای ارزشمند و تاثیرگذار خیلی زود می‌تواند باعث افزایش شهرت و اعتبار شما در اینستاگرام شود و شما را به یک اینستاگرامر موفق تبدیل کند. این اتفاق به دو صورت رخ خواهد داد؛ اول اینکه کاربران با دیدن محتوای باکیفیت شما، شروع به بازنشر یا صحبت درمورد آن می‌کنند و دوم اینکه خود اینستاگرام باتوجه به تعامل خوبی که از پیج شما دریافت می‌کند، محتوایتان را بیشتر در معرض دید کاربران قرار می‌دهد، که این خود باعث افزایش بازدیدهایتان خواهد شد. بنابراین تنها کافی است وقت و خلاقیت بیشتری صرف تولید محتوا در اینستاگرام کنید، آن‌وقت همه چیز با سرعت به نفع شما پیش خواهد رفت و روز به روز اعتبار بیشتری در این فضا به دست می‌آورید. 

اصول تولید محتوا در اینستاگرام

حالا که با اهمیت تولید محتوای باکیفیت در اینستاگرام آشنا شدید و تاثیر آن را بر کسب و کار خود دیدید، بهتر است از همین امروز تلاش خود را برای خلق محتوای باکیفیت شروع کنید. مسیر چندان سخت و پیچیده‌ای پیش رو ندارید، تنها نیاز است اصول تولید محتوای باکیفیت در اینستاگرام را بدانید و در هر بار تولید محتوا سعی کنید این اصول و نکات را به کار بگیرید. به زودی خواهید دید روند پیشرفت کار و توسعه بیزنس‌تان سرعت گرفته و به یک آدم حرفه‌ای در زمینه تولید محتوا تبدیل شده‌اید. در ادامه به اصول تولید محتوا در اینستاگرام اشاره می‌کنیم:

مخاطب خود را بشناسید

بدون داشتن شناخت کافی از پرسونای کسب و کارتان، شانس کمی برای تولید محتوای باکیفیت دراینستاگرام و موفقیت در این فضا خواهید داشت. سعی کنید با روش‌های مختلف و با استفاده از همان ابزاری که خود اینستاگرام در اختیارتان قرار داده، سلیقه و نیازهای مخاطبان هدف‌تان را شناسایی کنید. در فرایند شناخت باید متوجه شوید کاربران شما به چه شکلی از اینستاگرام استفاده می‌کنند، به طور معمول چه نوع محتوایی را دوست دارند و دنبال می‌کنند، هدف آن‌ها از حضور در این فضا چیست، چه نیازهایی دارند و سلیقه آن‌ها چگونه است. برای این کار می‌توانید از ابزار نظرسنجی، پرسش و پاسخ و انواع ابزار دیگری که اینستاگرام در اختیارتان گذاشته، استفاده کنید. البته که می‌توانید این نظرسنجی‌ها را با استفاده از ارسال پرسشنامه از طریق ایمیل هم انجام دهید اما انجام نظرسنجی در خود فضای اینستاگرام قطعا برای مخاطبان‌تان جذاب‌تر است و اثربخشی بیشتری هم دارد.

در مرحله بعد باید یک نظرسنجی هدفمندتر انجام دهید، این بار تمرکزتان را بر روی محصول خودتان بگذارید و تلاش کنید شناخت بیشتری در این زمینه از مشتری به دست آورید. به طور مثال بررسی کنید مشتری شما بیشتر ترجیح می‌دهد از طریق سایت خرید کند یا اینستاگرام، انتظار دارد محصول یا خدمات با چه کیفیتی به او ارائه شود و درمورد جرئیات محصولات شما چه نظری دارد. با جمع‌آوری اطلاعات حاصل از این نظرسنجی‌ها حالا می‌توانید تولید محتوا در اینستاگرام را به شکلی هدفمندتر پیش ببرید تا به این ترتیب تاثیر بیشتری روی مخاطبان‌تان بگذارید و نتیجه بهتری هم دریافت کنید. 

عملکرد خود را بررسی کنید

برای تولید محتوای باکیفیت در اینستاگرام باید هرازگاهی عملکرد خود را در این فضا آنالیز کنید تا متوجه شوید راهی که می‌روید شما را به مقصد می‌رساند یا نیاز به ایجاد تغییراتی دارید. برای آنالیز عملکرد خود در اینستاگرام روش‌های مختلفی وجود دارد که می‌توانید از آن‌ها استفاده کنید. به طور مثال می‌توانید از ابزار آنالیز اینستاگرام استفاده کنید. روش دیگر برای بررسی عملکردتان در فضای اینستاگرام، توجه به بخش Insight پیج‌تان است. در این بخش می‌توانید میزان افزایش یا کاهش فالوورهایتان و همچنین میزان تعامل آن‌ها با محتوایی که تولید کرده‌اید را ببینید. روش‌های کلی‌تر نیز برای بررسی عملکردتان در اینستاگرام وجود دارد، مثلا می‌توانید میزان فروش هفتگی یا ماهانه خود را با دوره‌های قبل مقایسه کنید و در نتیجه متوجه شوید میزان تاثیرگذاری محتوایتان تا چه میزان بوده است اما به طور کلی پیشنهاد می‌شود از ابزار دقیق برای انجام این کار استفاده کنید تا بتوانید برنامه‌ریزی هدفمندتری برای تولید محتوا در اینستاگرام داشته باشید.  

شکل های مختلفی از تولید محتوا را امتحان کنید

بهتر است بدانید حافظه کاربران در اینستاگرام از حافظه ماهی نیز کوتاه‌تر است! بررسی‌ها نشان داده محتوایی که کاربران در فضای اینترنت می‌بینند تنها ۸ تا ۱۲ ثانیه در ذهن‌شان باقی می‌ماند و بعد آن را فراموش می‌کنند. از طرف دیگر، پیش‌تر نیز اشاره کردیم برای جلب توجه مخاطبان‌تان به محتوایی که تولید کرده‌اید هم فقط ۸ ثانیه فرصت دارید. بنابراین بسیار مهم است که شکل تولید محتوای شما به گونه‌ای باشد که تاثیر بیشتری بر مخاطب بگذارد و مفهومی که در نظر داشتید، به مدت طولانی‌تری در ذهن مخاطبان‌تان باقی بماند.

یکی از راه‌هایی که می‌توانید از طریق آن تاثیر پایدارتری بر مخاطبین خود بگذارید تلفیق انواع مختلف محتوا است. چطور می‌توانیم این کار را انجام دهیم؟ تنها کافی است مهارت‌های خود را در زمینه تولید محتوا در اینستاگرام گسترش دهید و کمی بیشتر از خلاقیت خود استفاده کنید. تنها به یک شکل از تولید محتوا بسنده نکنید، اگر تاکنون فقط محتوای نوشتاری ایجاد می‌کردید، حالا به سراغ تولید پادکست و محتوای تصویری بروید. مهارت‌های خود را در زمینه عکاسی و فیلمبرداری توسعه دهید، از ابزار موجود در اینترنت برای تولید پادکست بهره ببرید و با هر روشی که می‌توانید، محتوای کامل‌تری خلق کنید. برای این کار می‌توانید یک تیم تشکیل دهید که در آن، هریک از افراد از توانایی‌ها و استعدادهای خود در زمینه تولید محتوا استفاده کنند. مهارت‌های خود و تیم‌تان را در زمینه‌های مختلف، مثل گرافیک، عکاسی، تدوین، نوشتن و گویندگی جمع کنید و محتوای تاثیرگذارتری خلق کنید. به عنوان مثال ریلز اینستاگرام شکل خوبی از تولید محتوا در این فضا است که می‌توان فیدبک خوبی از آن گرفت.

کپشن های جذاب بنویسید

درست است که فضای اینستاگرام اصولا برای انتشار عکس و فیلم طراحی شده و خیلی جای مناسبی برای انتشار متن‌های طولانی نیست اما برای تولید محتوا در اینستاگرام باید از تمام قابلیت‌های آن استفاده کرد. اینستاگرام به کاربرانش اجازه داده حدود ۲۰۰۰ کاراکتر برای هر پست کپشن بنویسند، بهتر است از این امکان صرفا برای هشتگ‌گذاری استفاده نکنید چرا که تنها با گذاشتن هشتگ، اتفاق ویژه‌ای برای پیچ شما رخ نمی‌دهد. تلاش کنید از این امکان برای معرفی هرچه بهتر محصول خود استفاده کنید. اگر احساس می‌کنید پست شما نیاز چندانی به کپشن طولانی ندارد، با نوشتن چند کلمه یا چند جمله کوتاه توضیحی راجع‌به محصولتان برای مخاطب بنویسید. با تمام این‌ها از نوشتن کپشن‌های طولانی نیز بهتر است پرهیز کنید، فضای اینستاگرام به شکلی است که کاربرانش علاقه چندانی به خواندن محتوای متنی طولانی ندارند. با این حال اگر احساس کردید مطلب شما قدری طولانی است، به جای نوشتن آن در کپشن، متن را به صورت اسلاید ایجاد کنید تا مخاطب به بهانه دیدن عکس‌ها و ورق زدن اسلایدها، مطلب موردنظر شما را هم بخواند.

برای سفارش تولید محتوای اینستاگرام با پارت انیمیشن در ارتباط باشید 

https://partanimation.com/generate-instagram-content/

به محتوای تولید شده توسط کاربر توجه کنید

محتوای تولیدشده توسط کاربر (UGC) یکی از مواردی است که می‌تواند ایده‌های خوبی برای تولید محتوا در اینستاگرام به شما بدهد. محتوای تولید شده توسط کاربر، محتوایی است که مخاطبان‌تان در مورد برند یا محصول شما در پیج خود منتشر می‌کنند. این شکل از محتوا نه‌تنها بر تبلیغ برند و توسعه کسب و کارتان تاثیر زیادی می‌گذارد، بلکه به شما کمک می‌کند برای تولید محتوا در اینستاگرام خود نیز برنامه‌ریزی کنید. با دنبال کردن محتوای تولیدشده توسط کاربرانتان، بررسی کنید چه محتوایی بیشتر مورد توجه آن‌ها قرار گرفته، سپس بر همان اساس ایده و شکل محتواهای بعدی خود را طراحی کنید و پیش ببرید. 

دعوت به عمل مناسبی داشته باشید

برای کسب و کارهایی که در فضای مجازی فعالیت می‌کنند، تولید محتوا در اینستاگرام می‌تواند تاثیرات بیشتری بر مخاطب ایجاد کند، به شرط آنکه کیفیت و اصول کار در آن رعایت شوند. هر محتوایی که در فضای اینستاگرام منتشر می‌شود باید دو هدف را دنبال کند، هدف اول تحت تاثیر قرار دادن مخاطبانی است که از قبل در پیج حضور دارند و هدف دوم تحریک کاربران جدید از طریق واکنش‌های کاربران قبلی است. این بدین معناست که محتوای شما باید به قدری باکیفیت باشد که فالوورهایتان به آن واکنش نشان دهند و این واکنش به قدری چشمگیر باشد که بر سایر کاربران فضای اینستاگرام نیز تاثیر بگذارد و باعث شود آن‌ها هم به جمع فالوورهای شما بپیوندند. این اتفاق می‌تواند از طریق یک کال تو اکشن (CTA) برنامه‌ریزی‌شده و خوب اتفاق بیافتد. 

دعوت به عمل یا کال تو اکشن همان چیزی است که شما در انتهای معرفی محصول خود به مخاطب می‌گویید و به واسطه آن از او می‌خواهید محصول شما را خریداری کنید. چیزی شبیه به این‌: همین حالا این محصول را با یک تخفیف استثنایی سفارش دهید. هرچقدر دعوت به عمل شما تاثیرگذارتر باشد، شانس بیشتری وجود دارد که کاربران حاضر در پیج‌تان، به درخواست شما پاسخ دهند و محصولتان را خریداری کنند. به این شکل، سایر کاربرانی که اتفاقی به پیج شما رسیده‌اند نیز مشتاق خواهند شد تا محصول شما را خریداری کنند. برای تولید محتوای باکیفیت و تاثیرگذار در اینستاگرام، دعوت به عمل را دست کم نگیرید. 

دلایل موفقیت رقبای خود را آنالیز کنید

یکی دیگر از کارهایی که به شما در تولید محتوای باکیفیت کمک می‌کند، بررسی دلایل موفقیت پیج رقبایتان است. نیازی نیست روزانه ساعت‌ها وقت خود را در پیج رقیبان‌تان بگذرانید تا بفهمید آن‌ها چه کارهایی انجام می‌دهند، تنها کافی است گاهی نیم‌نگاهی به آن‌ها بیاندازید و از دلایل موفقیت آن‌ها برای تولید محتوای پیج خود کمک بگیرید. این می‌تواند شامل نحوه پست‌گذاری، نوع محتوای تولیدی و زمان انتشار پست‌ها باشد. همچنین می‌توانید پیج‌های ناموفق در حوزه کاری خود را هم شناسایی کنید و علت عدم موفقیت آن‌ها را بررسی کنید. این اطلاعات به شما کمک می‌کند متوجه شوید در زمینه تولید محتوا در اینستاگرام از چه کارهایی باید دوری کنید.

برای تولید محتوا در اینستاگرام استوری ها را دریابید

استوری اینستاگرام می‌تواند در تولید محتوای خوب به ما کمک کند. تفاوت‌های ساختاری که استوری با پست دارد، این امکان را ایجاد می‌کند که بتوانیم شکل جدیدی از تولید محتوا در اینستاگرام را تجربه کنیم. حتی پیدا کردن بهترین زمان انشار استوری در اینستاگرام از دیگر مواردی است که می‌تواند به بهره‌وری شما کمک کند.

یکی از قابلیت‌های خوبی که استوری اینستاگرام به ما می‌دهد، استوری تلینگ یا داستان‌سرایی است. اگر موضوع یا ایده‌ای دارید که می‌توانید آن را به صورت داستان با مخاطبان خود به اشتراک بگذارید، حتما آن را در استوری خود منتشر کنید. داستان‌سرایی تاثیر زیادی رو مخاطبان می‌گذارد و آن‌ها را ترغیب می‌کند تا شما را دنبال کنند. 

برنامه مشخصی برای تبلیغات داشته باشید

تولید محتوا ی اینستاگرام همیشه نباید از سمت خود شما انجام شود، می‌توانید با یک برنامه‌ریزی مشخص و کمی هزینه این کار را به دیگران بسپارید. اگر توانایی تنظیم بودجه برای تبلیغات پیج، محصول یا برند خود را دارید، از افراد حرفه‌ای در زمینه تبلیغات بخواهید برایتان تبلیغ انجام دهند. به این شکل، با اسم برند شما در فضای اینستاگرام برایتان محتوای تبلیغاتی ایجاد خواهد شد.  

با فالوورهای خود تعامل داشته باشید

تولید محتوا در اینستاگرام فقط به معنی انتشار عکس، فیلم و متن نیست، تعاملی که با مخاطبان خود برقرار می‌کنید نیز می‌تواند شکلی از تولید محتوا در اینستاگرام باشد. به طور مثال سعی کنید پاسخ کاربران را در کامنت‌ها بدهید، برای این کار زمان کافی در نظر بگیرید و آن را با حوصله انجام دهید. افراد زیادی در پیج شما حضور دارند که شاید به نوشتن کامنت علاقه‌ای نداشته باشند اما کامنت‌های شما و مخاطبان‌تان را با دقت می‌خوانند. تلاش کنید با تمرکز بر این بخش از تولید محتوا در اینستاگرام نیز تاثیرات مثبت و خوبی بر مخاطبین خود بگذارید. 

از کپی کردن محتوای دیگران اجتناب کنید

کپی کردن محتوای دیگران شاید تاحدودی بتواند به شما در زمینه تولید محتوای خوب کمک کند اما قطعا این تمام چیزی که به آن نیاز دارید، نیست. شما می‌توانید از محتوای افراد و پیج‌های موفق الهام بگیرید اما کپی کردن آن‌ها را به طور کل فراموش کنید! این کار تاثیرات جدی بر کاهش اعتبار شما در فضای اینستاگرام می‌گذارد. خلاقیت‌تان را به کار بگیرید و محتوای منحصربه‌فرد خودتان را در اینستاگرام خلق کنید.

با یک اینفلوئنسر برای تولید محتوا در اینستاگرام همکاری کنید

همکاری با اینفلوئنسر می‌تواند به شما در تولید محتوای خوب در اینستاگرام کمک کند. اگر در زمینه کاری خود عملکرد خوبی داشته باشید و بتوانید اعتبار مناسبی کسب کنید، برخی اینفلوئنسرها حاضر خواهند شد با همکاری شما محتوا تولید کنند یا به شما در تولید محتوا کمک کنند. دیده شدن شما (برند یا محصولات‌تان) در کنار یک اینفلوئنسر محبوب و با اعتبار، باعث می‌شود شما نیز اعتبار خوبی در فضای اینستاگرام کسب کنید.

تولید محتوای با کیفیت در اینستاگرام؛ شروعی برای موفقیت های بزرگ

اینستاگرام به همه کاربرانش به یک اندازه امکان کار، رشد و پیشرفت را داده است اما اینکه هریک از ما چقدر از این امکانات استفاده کنیم و تا چه اندازه موفق باشیم را دیگر خودمان مشخص می‌کنیم. شکل فعالیت‌های ما در این فضا و به طور مشخص نحوه تولید محتوای ما تعیین می‌کند تا چه میزان در این فضا بتوانیم کسب و کار خود را توسعه دهیم و اعتبار بیشتری برای خودمان کسب کنیم. کیفیت  تولید محتوا در اینستاگرام تاثیر مستقیمی بر موفقیت ما در این فضا دارد. پایبندی به اصول تولید محتوای باکیفیت، مسیر رسیدن به موفقیت‌های بزرگ را برایمان هموار می‌کند و به ما اجازه می‌دهد در این فضا و در خاطر مخاطبان‌مان ماندگارتر باشیم. شما برای تولید محتوای باکیفیت در اینستاگرام از چه روش یا روش‌هایی استفاده می‌کنید؟

چرا برای گشت و گذاز ون بگیریم؟

در ایران ماشین کرایه کنید و با دوستان خود به اطراف سفر کنید


تشریفات کرایه اتومبیل و مؤسسه طولانی مدت بلیس


اجاره ماشین بدون راننده


اجاره خودرو بدون راننده در صنعت در ایران اجاره خودرو بدون راننده برای برخی اهداف.




اجاره ماشین بدون راننده برای ماشین _ ارزان و اقتصادی




 اجاره ماشین بدون راننده برای عروس




 اجاره ماشین بدون راننده برای ماشین تشریفاتی




 کرایه ون برای سفرهای خارج از شهر و داخل شهر اجاره خودرو-برای گردشگران


 شرکت های اجاره خودرو و موسسات دولتی و خصوصی


اجاره ماشین بدون راننده برای ماشین اقتصادی و ارزان


تور در ایران


تقاضای زیادی برای صنعت کرایه خودرو، خودروی ارزان قیمت وجود دارد، اما خودروهای کلاسیک با کیفیتی وجود دارد که برای اجاره طولانی به خارج از شهر سفر کنید.




افرادی که برای خودروهای ارزان قیمت خود برای اجاره خودرو بدون راننده اقدام می کنند، افرادی از شهرستان و کشور هستند، در نتیجه دور تهران و این افراد به دلایل مختلف وسیله نقلیه شخصی شما را نمی دهند، بنابراین می تواند شرکت اجاره خودرو در تهران از طریق کرایه ماشین و عروس بلیس طولانی باید انجام دهند



گردشگران بدون مسافرت طولانی به ایران می آیند و معمولا بین 15 تا 30 روز برای داشتن یک ماشین جادار با قیمت مناسب می توانند عزم ایران را ملزم کنند.


گردشگران برای بازدید از ایران نیاز به گشت و گذار در اطراف و دیدن آثار تاریخی که در سراسر کشور پخش شده اند و با اجاره خودرو در تهران می توانند این نیاز را از طریق حتی اجاره ون بدون راننده و اجاره ون با راننده که شامل اجاره و ارزان می باشد. ون اجاره ای ون مشکل داشت.


علاوه بر استخدام ون با راننده می توانید به لینک با ما مراجعه کنید یا تماس تلفنی با این مجموعه گسترده با بیش از 10 نمایندگی ثابت و متغیر در داخل کشور به ایران آماده است.


اجاره ماشین در تهران بدون راننده برای عروس


در ماهیت ماشین با راننده و عروس اجاره ماشین عروس ارزان و تشریفات و خدمات عروسی و همچنین در زمینه گل آرایی ماشین عروس و مشاوره در این زمینه توسط کارشناسان این مجموعه و گل های دسته گل عروس شما عزیزان مشتریان می توانند مناسب ترین مجموعه قیمت و جدیدترین مدل های گل عروس را انتخاب کنند.




در انتخاب گل ماشین عروس ابتدا باید توجه داشته باشید که رنگ نوک چنت و مدل وسیله نقلیه در ماشین مشکی یا گل ماشین سفید انتخابی عروس با توجه به چیدمان گل ماشین عروس متفاوت است، دسته گل عروس نیز چشمگیر است.


کیفیت گل و نصب آن بر روی وسیله نقلیه که نقش مهمی در این زمینه ایفا کرده است گل آرایی ما با بالاترین کیفیت و ضمانت این شرکت به شما عروس و داماد نسبتا نگران کننده و نگران کننده است و یکی از مهمترین آنهاست. شب از شما و یک ماشین عروس گل ارزان بیاوریداز طرف شرکت می توانید شبی به یاد ماندنی داشته باشید.


اجاره ماشین لوکس ماشین بدون راننده برای


خودروهای تشریفاتی در ایران در چندین زمینه قابل استفاده در خودرو از جمله ترانسفر فرودگاهی یا تشریفات فرودگاهی و ترانسفر تشریفاتی مهر آباد را می توان نام برد.


با توجه به ماهیت تشریفات می توان برای خدمات اداری و تشریفات برای مهمانان خارجی از وسایل نقلیه لوکس و جلسات کاری استفاده کرد.


تشریفاتی بودن جابجایی در مدیران خودرو و کارمندان رده بالای موسسه دولتی و خصوصی که در این زمینه مورد استفاده قرار می گیرد، بسیار مفتخریم که این تشریفات در بالاترین استانداردهای اروپایی و آموزش کارکنان شما در مورد ماهیت مشتریان خود می باشد.


ون کرایه ماشین برای سفرهای خارج از شهر و داخل شهر


اجاره ون  برای گردشگران ایرانی و گردشگران در مواقعی که نیاز به اجاره ون دارید به چند نکته رویه ای باید توجه داشت که اولین نکته وانت مورد نیاز شماچند نفر


نکته بعدی این است که با چه مسافتی با ماشین وانتی که می خواهید بروید، اگر قرار است دوباره مسافت طولانی را طی کنید، ابتدا باید یک ون لوکس اجاره ای بگیرید. ون کرایه خودرو قیمت ارزان به دلیل قیمت و کیفیت پایین این نوع وانت برای سفر کوتاه. پیشنهاد ما به شما گردشگران و گردشگران ایرانی اجاره ون بلند مدت و یا کرایه ون مرسدس بنز هایس است که به دلیل کیفیت بالا و سیستم تهویه مناسب این نوع وانت می توانید سفری راحت با آرامش خاطر داشته باشید.








اجاره ماشین لوکس ایران بدون راننده برای


خودروهای تشریفاتی در ایران در چندین زمینه قابل استفاده در خودرو از جمله ترانسفر فرودگاهی یا تشریفات فرودگاهی و ترانسفر تشریفاتی مهر آباد را می توان نام برد.




با توجه به ماهیت تشریفات می توان برای خدمات اداری و تشریفات برای مهمانان خارجی از وسایل نقلیه لوکس و جلسات کاری استفاده کرد.


تشریفاتی بودن جابجایی در مدیران خودرو و کارمندان رده بالای موسسه دولتی و خصوصی که در این زمینه مورد استفاده قرار می گیرد، بسیار مفتخریم که این تشریفات در بالاترین استانداردهای اروپایی و آموزش کارکنان شما در مورد ماهیت مشتریان خود می باشد.



ون کرایه ماشین برای سفرهای خارج از شهر و داخل شهر


اجاره ماشین در فرودگاه ایران


اجاره ون در ایران برای گردشگران ایرانی و گردشگران در مواقعی که نیاز به اجاره ون دارید به چند نکته رویه ای باید توجه داشت که اولین نکته وانت مورد نیاز شماچند نفر

نکته بعدی این است که با چه مسافتی با ماشین وانتی که می خواهید بروید، اگر قرار است دوباره مسافت طولانی را طی کنید، ابتدا باید یک ون لوکس اجاره ای بگیرید. ون کرایه خودرو قیمت ارزان به دلیل قیمت و کیفیت پایین این نوع وانت برای سفر کوتاه. پیشنهاد ما به شما گردشگران و گردشگران ایرانی اجاره ون بلند مدت و یا کرایه ون مرسدس بنز هایس است که به دلیل کیفیت بالا و سیستم تهویه مناسب این نوع وانت می توانید سفری راحت با آرامش خاطر داشته باشید.


تشریفات کرایه خودرو و خوشحالی موسسه مجهز به بزرگترین ناوگان کشتیرانی جهان در خودرو می تواند در مناطق معطل وانت با نیاز مناسب و تامین بودجه شما باشد.


موسسه، که شامل ون وانت برای مرسدس بنز و تویوتا و ون هایس ارزان به دو شکل اجاره ون با راننده و اجاره ون بدون راننده بود.




اگر برای شما سخت است می توانید با کمک رانندگان آموزش دیده این شرکت برای درخواست سفر خود رانندگی کنید و اگر خودتان رانندگی می کنید این امکان برای شما وجود دارد. از نظر محاسبه نرخ اجاره چند ون رقم: کرایه ون با راننده در کرایه به ازای کیلومتر و هزینه اسکان و غذا محاسبه می شود، راننده با پرداخت هزینه به مشتریان توافق می کند. کرایه ون بدون راننده نرخ کرایه ها به صورت روزانه محاسبه می شود اما باید در نظر داشته باشید که ون و مینی بوس محدودیت کیلومتر دارند و اگر تصمیم به سفر برای ارائه ون طولانی مدت به شما داشته باشید می توانید طبق شرایط قیمت اجاره نامه الزامی کنید. البته، آن کیلومتر نامحدود، این نوع نرخ بالاتر از حد معمولی ون طولانی است.


علاوه بر استخدام ون با راننده می توانید با شرکت تماس بگیرید و اعلام همکاری کنید.


اجاره خودرو برای گردشگران در تهران


اجاره خودرو در موسسه طبیعت بلیس درنگ برای گردشگران، امکانات ویژه وجود دارد، موسسه آماده همکاری با شرکت های گردشگری و برگزارکنندگان تور برای گردشگران می باشد، نیاز به شرکت ها و موسسات گردشگری از انواع خودرو | ون با راننده و بدون راننده | اجاره مینی بوس و اتوبوس | کرایه ماشین سواری و کرایه ماشین برای شاسی بلند بیابانی مارس تعمیر می کنیم و امکان دارد تحویل خودرو در یک ایستگاه و در تمامی ایستگاه های سیار و ثابت شرکت برگشت داده شود.


ما ناوگان بزرگی داریم و با آموزش کامل و مجرب شما و مسلط به زبان های انگلیسی، فرانسوی و آلمانی یک روز تشریفاتی با استاندارد خدمات رسانی به شما موسسه گردشگری و توریستی و تور لیدر ارائه می دهیم.


اجاره خودرو برای شرکت ها و موسسات دولتی و خصوصی


این موسسه در زمینه همکاری با موسسه شرکت های دولتی و خصوصی و دارای رزومه طولانی مدتی است که از جمله آن می توان به ارگان های دولتی در ماهیت تشریفاتی خودرو و خدمات ویژه مدیران ارشد و موسسه خصوصی در این زمینه اشاره کرد. خدمات رسانی به مهنان و بازدید از مناطق و جلسات اداری و همچنین با همکاری موسسه گردشگری، مسافرتی و مقاصد گردشگری.




 برای کسب اطلاعات بیشتر و خواندن ادامه این مقاله به سایت الوون مراجعه نمایید.

سرویس ایاب ذهاب چیست؟ | الوون

اطلاعات لازم جهت بستن قرار داد حمل و نقل!

سرویس ایاب و ذهاب شرکت ها


سهولت در رفت وآمد به محل کار یا مدرسه، یکی از مسائل مهم افراد جامعه است. سال هاست سرویس ایاب و ذهاب شرکتی جهت حمل ونقل افراد توسط شرکت های دولتی و خصوصی انجام می شود. شرکت های فراوانی در زمینه اجاره خودرو به سازمان ها و شرکت ها فعالیت می کنند تا رفت وآمد برای پرسنل این مراکز آسان تر شود. همه ما می خواهیم بدون نگرانی، سروقت به کارهایمان برسیم اما گاهی موفق به انجامش نیستیم. برای این کار باید از کسانی که در این زمینه فعالیت می کنند کمک بخواهیم. در ادامه می خواهیم با انواع خدماتی که شرکت های ایاب و ذهاب در زمینه حمل ونقل ارائه می دهند و مزایای سرویس شرکتی آشنا شویم.


انواع سرویس ایاب ذهاب شرکت


خودرو سواری با ظرفیت حداکثر 4 نفر


از خودروهای سواری هم می توان به عنوان سرویس ایاب و ذهاب شرکت ها استفاده کرد. گاهی فقط 4 نفر از کارمندان یک سازمان یا شرکت هم مسیر هستند و یا شرکتی فقط همین 4 نفر کارمند را دارد. درنتیجه برای سرویس ایاب و ذهاب از خودروهای سواری استفاده می شود. اگر راننده که جزو شرکت و سازمان کارفرما نیست را در نظر نگیریم، خودرو سواری 4 صندلی برای 4 نفر دارد که می توانند از طریق اجاره خودرو با راننده در اختیار شرکت ها قرار بگیرند.


ون با ظرفیت 6 تا 14 نفر


ون ها به نسبت خودرو سواری، تعداد بیشتری مسافر می توانند سوار کنند. زمانی که سازمان یا شرکتی بیشتر از 4،5 نفر کارمند دارد، برای سرویس ایاب و ذهاب باید از اجاره ون استفاده کند. ون های مناسبی وجود دارند که می توانید به عنوان سرویس برای کارمندان اجاره کنید. این ون ها امکاناتی مانند سیستم گرمایشی و سرمایشی دارند که در فصل های مختلف بسیار کاربردی است. ون ها قیمت های متفاوتی دارند که با توجه به بودجه ای که برای اجاره سرویس در اختیار دارید می توانید اقدام به ثبت قرارداد کنید.


مینی بوس با ظرفیت 14 تا 21 نفر


گاهی تعداد پرسنل شرکت ها و سازمان ها بالای 14 نفر و تا نزدیک به 20 نفر می رسد. آن وقت است که نیاز به یک مینی بوس است. مینی بوس ها هم مدل های مختلفی دارند که می توانید قیمت و کیفیت را بررسی کنید و بعد انتخاب کنید.


اتوبوس با ظرفیت 21 تا 30 نفر


شرکت ها و سازمان هایی وجود دارند که تعداد پرسنل آن ها بیشتر از 14 و حتی بیشتر از 20 نفر است. این شرکت ها می توانند برای سرویس ایاب و ذهاب، اتوبوس ها را انتخاب کنند.


دیگر سرویس ها


اجاره سرویس ون شرکتی در تهران بستگی به میزان نیاز یک شرکت دارد. باید بررسی کند و بعد تصمیم بگیرد که چه نوع خودرویی مناسب کارمندانش است. برای مثال ممکن است یک شرکت 24 نفر پرسنل داشته باشد، آن وقت به سراغ اجاره اتوبوس می رود؛ اما ممکن است 10 نفر از این تعداد، مسیرشان به بقیه نخورد. آن وقت می توان برای این 10 نفر سرویس ون گرفت. سرویس ون و اتوبوس ایاب و ذهاب باید با توجه به شرایط و نیازهای پرسنل یک شرکت و توانایی مالی و بودجه خود شرکت اجاره شود. این فقط یک مثال از هزاران مثال بود، درنتیجه باید تمام جوانب امر را بررسی کنید و در نظر بگیرید. بعدازآن، ما برای کمک به شما کنارتان خواهیم بود. شرکت کافه رنت می تواند بهترین خودروها را در اختیارتان قرار دهد.


سرویس ایاب و ذهاب شامل چه مواردی است؟


شرکت ها و سازمان ها با توجه به دلایلی که دارند، برای کارکنان خود سرویس رفت وبرگشت تهیه می کنند. این سرویس ها، کارمندان شرکت را در زمان مقرر از منزل به محل کار می رسانند و بعد از اتمام ساعت کاری هم در زمان مقرر، کارمندان را به منزل هایشان می رسانند. این کار به نفع شرکت ها و سازمان ها است. زیرا بازدهی کار و فعالیت کارمندان و درنتیجه شرکت را بالا می رود. این اقدام درواقع تسهیلاتی است که از سمت مدیران شرکت ها برای کارمندان اجرا می شود. در حقیقت، اجاره سرویس ایاب و ذهاب شرکت، هم به نفع کارمندان و هم مدیران و کلی تر، به نفع شرکت یا سازمان است. تمامی شرکت های دولتی، خصوصی، سازمان ها، شرکت های بزرگ و کوچک، مدارس و دانشگاه ها، حتی صاحبین فروشگاه ها و خیلی کارهای دیگر که کارمندان زیادی دارند می توانند این کار را بکنند. یعنی، سرویس ایاب و ذهاب برای کارمندان خود اجاره کنند. همچنین خود مدیران هم قطعاً می توانند در کنار کارمندان خود، از سرویس ها استفاده کنند.


مزایای سرویس ایاب ذهاب


همان طور که اشاره کردیم، سرویس ایاب و ذهاب، هم به نفع کارمندان و هم مدیران آن هاست. در این بخش می خواهیم مزایای خودرو ایاب و ذهاب و دلایل اینکه چرا سرویس ایاب و ذهاب برای مدیران و کارمندانشان مفید است را بررسی کنیم.


برقراری نظم و مدیریت زمان


زمانی که همه کارمندان با یک خودرو به شرکت رفت وآمد کنند، همه آن ها در یک زمان مشخص وارد محل کار خود می شوند، کار می کنند و بعد از اتمام ساعت کاری، در یک زمان مشخص هم به خانه بازمی گردند. به این صورت، نظمی در شرکت برقرار می شود که باعث می شود کارها بهتر و درست تر انجام شود. وقتی کارها درست انجام شود، شرکت از این نظم بهره برداری خواهد کرد. همچنین، کارمندان دیگر نگران دیر رسیدن یا دیر برگشتن نیستند. در همین حال، اگر فرزندان کارمندان هم سرویس ایاب و ذهاب مدرسه داشته باشند، خیال آن ها راحت است که فرزندانشان هم به موقع به منزل می رسند و فردا صبح هم به موقع و با آرامش خاطر به مدرسه می رسند. درنتیجه، ون و اتوبوس ایاب و ذهاب برای تمام اعضای یک سازمان یا شرکت مفید است.


کاهش هزینه ها


اگر سرویس ایاب و ذهاب در کار نباشد، کارمندان باید هرروز برای رفت وبرگشت هزینه هایی بپردازند که در یک ماه می تواند مبلغ زیادی شود، آن وقت بخشی از حقوق خود را باید صرف رفت وآمد کنند. بعضی از کارمندان هم که با خودرو شخصی رفت وآمد می کنند باید هزینه سوخت بپردازند و زمانی که هرروز برای رفت وآمد از خودرو خود استفاده می کنند، زودتر دچار نواقص فنی می شود و برای رسیدگی و تعمیر، شخص کارمند باید هزینه های زیادی بپردازد. درنتیجه، ایاب و ذهاب شرکت ها باعث می شود تمام این هزینه ها کاهش پیدا کند و کارمندان بتوانند پس انداز کنند.


کاهش استرس و نگرانی


کارمندانی که با خودرو شخصی رفت وآمد می کنند، باید پشت ترافیک بمانند، شلوغی را تحمل کنند و نگران دیر رسیدن باشند، حالا تصور کنید خودروی این کارمندان بین راه دچار نقص فنی شود و احتیاج به تعمیر داشته باشد. این اتفاقات باعث می شود که استرس زیادی به آن ها وارد شود و با نگرانی و حال نه چندان خوب خودشان را به محل کارشان برسانند. آن وقت شاید نتوانند با خیال راحت و ذهنی آرام کار کنند و تحت فشار قرار می گیرند. اگر با وسایل نقلیه عمومی رفت وآمد کنند هم باید منتظر آمدن مترو، اتوبوس یا تاکسی باشند و زمان زیادی را از دست بدهند. گاهی اتوبوس دیر می آید و مترو تأخیر دارد. آن وقت کارمند باید با استرس و نگرانی خودش را به اداره برساند. درنتیجه کاری که انجام می دهند ممکن است بازدهی خوبی هم برای شرکت نداشته باشد و از طرفی خودشان هم فشار زیادی احساس کنند. بنابراین، سرویس ایاب و ذهاب شرکتی می تواند بسیار مفید و بااهمیت باشد و روی کار کارمندان و بازدهی شرکت اثرگذار باشد.


سه موردی که بررسی کردیم بسیار اهمیت دارند اما شاید خیلی به آن ها توجه نکرده باشیم. چون به آن ها عادت کرده ایم اما باید بدانیم که بسیار تأثیرگذارند و باید به این موارد توجه بیشتری داشته باشیم.


موارد دیگری که می خواهیم به آن ها اشاره کنیم ترافیک و آلودگی هواست.


اطلاعات لازم جهت ثبت درخواست سرویس ایاب و ذهاب


کارفرماها باید اطلاعات دقیقی را در اختیار شرکت های اجاره خودرو قرار دهند تا این شرکت ها بتوانند برنامه ریزی های لازم را برای اجاره خودروها داشته باشند. موارد زیر اطلاعاتی است که کارفرما باید در اختیار شرکت کافه رنت قرار دهد:


• آدرس دقیق مقصد و مبدأ تمام پرسنل شرکت متقاضی سرویس ایاب و ذهاب


• تعداد پرسنل


• نوع و تعداد خودرو درخواستی شرکت کارفرما


• مدت زمان اجاره خودرو


• تعداد روزهای موردنیاز در طول هفته


• ساعت حرکت دقیق رفت وبرگشت سرویس


• نوع قرارداد بین شرکت کارفرما با شرکت ما


• پرداخت هزینه اجاره خودرو و خدمات


شرکت کافه رنت درگذشته با شرکت های زیادی همکاری های موفق داشته و باکیفیتی بالا خدمات خود را ارائه داده است. ما تجربه کافی درزمینه اجاره خودرو را داریم و به شما اطمینان می دهیم که برای رضایت شرکت کارفرما، بهترین خدمات را در اختیارشان قرار می دهیم. قطعاً رضایت مشتری به ما هم اعتبار بیشتری خواهد داد، درنتیجه برای آن تلاش می کنیم. همچنین این مرکز سرویس ایاب و ذهاب ساعتی هم برای اجاره دارد که برحسب نیاز کارفرما اجاره داده می شود.


هزینه اجاره سرویس ایاب و ذهاب


هزینه اجاره سرویس ایاب و ذهاب شرکتی به چند مورد بستگی دارد. اطلاعاتی که شرکت کارفرما برای ما می فرستد، همان اطلاعاتی که در بالا گفتیم، هزینه های قابل پرداخت شرکت متقاضی را مشخص می کند. به عبارتی، نوع خودرویی که انتخاب می کنید، تعداد روزها، میزان خدمات و همه این ها در میزان هزینه ها تأثیر دارد. نکته مهم دیگر این است که همراه خودروهایی که اجاره می کنید، راننده هم می خواهید یا خیر.


شما می توانید تمامی خودروهای شرکت کافه رنت را با راننده و بدون راننده اجاره کنید. برای اجاره خودرو بدون راننده، مدارکی لازم است که در سایت بانام "مدارک لازم" در فهرست قرار دارد که می توانید به آن مراجعه کنید.


مرکز اجاره خودرو کافه رنت، با کمترین قیمت به شما خدمات ارائه می کنید و مطمئن باشید که شرکت ما باقیمتی مناسب، خدمات باکیفیتی را در اختیار شما کارفرماهای عزیز قرار می دهد.


در آخر


گفتیم که سرویس ایاب ذهاب شرکتی می تواند کمک بزرگی به کارمندان، مدیران و شرکت ها بکند. از خودروهای مناسب برای سرویس ایاب ذهاب گفتیم و مزایای آن را بررسی کردیم. شما می توانید برای اطلاعات بیشتر با ما در تماس باشید، کارشناسان ما به شما در انتخابتان کمک خواهند کرد.


برای کسب اطلاعات بیشتر و گرفتن مشاوره از مشاوران ما به سایت الوون مراجعه نمایید.

خرید سیسمونی شیک و لاکچری به قیمت تولیدی

احتمالاً ریشه کلمه‌ی سیسمونی برای شما جالب باشد، سیسمونی به زبان سانسکریت sismuni نوشته می‌شود. در انگلیسی هم شاید نزدیکترین کلمه به سیسمونی layette باشد. در پاسخ به سوال سیسمونی چیست ؟ باید بگوییم سیسمونی یکی از رسوم‌های معروف و قدیمی ایرانی است. قدمت رسم سیسمونی را نمی توان بدرستی تخمین زد. در واقع سیسمونی به رخت و لباس، لوازم خواب و حمام اولین نوزاد می گویند. در عموم نقاط کشورمان رسم بر این است که خانواده عروس تمامی وسایل مورد نیاز برای نوزاد اول را تهیه می کند و به خانه فرزندشان می فرستند. و پس از خرید سیسمونی نوزاد تمامی دوستان و اقوام را در جشنی به نام جشن سیسمونی دعوت می کند.
رسوم‌های قدیمی در سیسمونی چیست؟
معمولاً بعد از ماه ششم حاملگی یعنی ماه هفتم سیسمونی را می‌فرستادند. رسم بر این بود که خانوادهٔ داماد برای صرف نهار به خانهٔ عروس دعوت می‌شد. فلسفه‌ی سیسمونی نیز مانند سایر رسوم ما در جهت کمک به تازه دامادها و عروس ها بوده است. همانطور که همه چیز دست خوش تغییرات شده است، رسم سیسمونی و لیست سیسمونی نیز در گذر زمان دچار تغییر و تحول شده است. در ایام قدیم موارد زیر به عنوان سیسمونی ارسال می‌شده است.
سیسمونی نوزاد
  • یک تا هفت قباچه (از نوزادی تا حدود سن سه یا چهارسالگی)
  • تعدادی کلاه بر حسب لباس‌ها از جنس ترمه یا مخمل
  • لچک سفید، کمرچین و سینه بند پنبه‌ای از جنس ململ یا ابریشم
  • به تعداد لباس‌های نوزاد، کهنه از جنس چیت یا مشمع
  • بالشتک پر قو
  • قنداق
  • گوشواره
  • النگو برای نوزاد دختر
  • کارد چوبی با غلاف مخمل برای پسر
  • ننو یا گهوارهٔ تابستانی
  • گهوارهٔ چوبی
  • رختخواب بچگانه
  • پستانی (ابزاری پارچه‌ای بوده، که در آن نبات می‌گذاشتند و چیزی شبیه به کاربرد پستانک‌های پلاستیکی امروز را داشت)
  • برنج، آرد، زعفران، هل
  • عروسک پنبه‌ای برای دختر
  • اسب چوبی، تیله و مهره برای پسر
  • انواع طلسم‌ها
سیسمونی عصر مدرن
امروزه اقلام سیسمونی تغییر کرده‌اند و رسوم خریدن سیسمونی در مناطق مختلف ایران متفاوت است. لیست اقلام اصلی سیسمونی به شرح زیر است:
  • سرویس خواب نوزاد
  • ظروف ذخیره و حمل شیر نوزاد
  • ظروف و سرویس غذاخوری نوزاد
  • فلاکس و بطری آب، بشقاب، قاشق و چنگال نوزاد
  • پیش‌بند، شیردوش، شیشه شیر، پستانک، دندان‌گیر
  • فین‌گیر، قیچی و ناخن‌گیر مخصوص نوزاد
  • فلاکس و بطری آب، بشقاب، قاشق و چنگال نوزاد
  • فین‌گیر، قیچی و ناخن‌گیر مخصوص نوزاد
  • شامپو و لوسیون بدن، کرم سوختگی، پودر بچه
  • زیرپوش، کلاه، شلوار نخی، دستکش بی‌پنجه، سرهمی
  • سرویس حوله و پتوی نوزاد
  • عروسک، کالسکه و کری‌یر، کیف وسایل نوزاد
  • زیرانداز برای تعویض پوشک
  • کفش و پاپوش نوزاد
  • عروسک، کالسکه نوزاد و کری‌یر، کیف وسایل نوزاد
  • وسایل مورد نیاز مادر جهت شیردهی مانند شیردوش
نکات مهم خرید سیسمونی برای نوزاد
پیش از خرید لوازم نوزاد، چندین پرسش مطرح می شود:
-1گنجایش فضایی که به سیسمونی اختصاص می دهید؛ چقدر است؟
-2 فرزند شما در چه فصلی متولد می‌شود، نیازهای مرتبط با فصل و سن او چیست‌؟
-3 حداکثر توانایی مالی شما چه میزان است‌؟ نیازها را با قدرت خریدتان هماهنگ کنید تا نیمه‌کاره رها نشود.
-4 جنسیت دلبندتان  چیست‌؟ برخی نیازها با جنسیت رابطه دارد و این آگاهی از اسراف جلوگیری می‌کند.
یافتن پاسخی برای این پرسشها، پیش از اقدام به خرید لازم است.
در نظر گرفتن آنکه هزاران سال است که انسانها بدون بطری پلاستیکی یا شلوار لاستیکی کودک خود را بزرگ کرده اند به این نتیجه می رسیم که "ضروریات" مفهومی گُنگ دارد
یک سیسمونی خوب، خریدی است که در آن شرط هدیه بودن وسایل رعایت شود و در آن اجبار پیش نیاید.
بهترین زمان برای خرید سیمونی، ماه های ششم و هفتم  بعد از مشخص شدن جنسیت نوزاد  می باشد.
البته خیلی از مادران از قبل بارداری اقدام به خرید لوازم بازی نوزاد میکنند که این مورد، بستگی به شرایط دارد
سیسمونی شامل وسایل و لوازمی می باشد که نوزاد در ماه های اول نیازمند است.
آماده شدن برای به دنیا آمدن یک نوزاد بسیار هیجان‌انگیز است و کمی دلهره‌آور! در گذشته حتی لازم نبود بدانید که سیسمونی نوزاد شامل چیست زیرا زحمت خرید آنها معمولاً به عهده پدربزرگ مادربزرگ‌ها بود. امروزه اوضاع کمی فرق کرده، بسیاری از والدین خودشان وسایل نوزاد پسر و دختر خود را تهیه می‌کنند. به همین دلیل بسیاری از والدین می‌خواهند بدانند که بایدها و نبایدهای خرید سیسمونی چه چیزهایی هستند و اینکه سیسمونی نوزاد دختر با پسر چه تفاوت‌هایی دارد و نکات مهم خرید سیسمونی نوزاد چه مواردی هستند
برای خرید سیسمونی شیک و کالای خواب لاکچری نوزاد به تولیدی سیسمونی کارتزبیبی مراجعه کنید !

سیسمونی شامل چیست؟

مهم‌ترین نکته‌ای که لازم است والدین بدانند این است که نباید برای تهیه سیسمونی نوزاد زیاد سخت بگیرند و خودشان را به زحمت بیندازند. به نظر شما برای یک نوزاد تازه متولدشده بهترین سیسمونی چیست؟ شاید بتوان گفت که همه‌چیزی که یک نوزاد تازه متولدشده در روزهای اول به آن احتیاج دارید پوشک، مکانی برای خوابیدن و یک پتو برای بستن اوست! بسیاری از نیازهای کودکتان را می‌توانید به‌تدریج و بعد از تولد او هم مهیا کنید.
بنابراین بهتر است با توجه به شرایط اقتصادی، سعی کنید به‌جای اذیت کردن خودتان، از لحظاتتان در کنار همسر و کودک دلبندتان لذت ببرید. درنهایت هم بهتر است بدانید که وسایل مهم سیسمونی مختصر و مفید خیلی بهتر از یک سیسمونی کامل است که پرشده از لوازمی که شاید حتی یک‌بار هم از آنها استفاده نکنید!
در ادامه به شما خواهیم گفت که برای سیسمونی چی لازمه تا به‌عنوان راهنمای خرید سیسمونی از آن استفاده کنید.

کیف پوشک نوزاد

شک نداریم که می‌پرسید پوشک کردن نوزاد بهتر است یا کهنه کردن؟ سخت نگیرید، چراکه هیچ جوابی برای این سؤال وجود ندارد! بر اساس نظر متخصصین، هر خانواده می‌تواند خودش تصمیم بگیرد که کدام‌یک برای آنها بهتر است و همان را انتخاب کند و هیچ محدودیتی وجود ندارد.
هیچ فرقی نمی‌کند انتخاب شما پوشک باشد یا کهنه، مهم این است که بدانید وقتی کودک شما یک هفته را پشت سر بگذارد، تقریباً به دنبال هر وعده غذایی پوشک یا کهنه خود را کثیف خواهد کرد. به‌طور میانگین نوزادان روزانه حدود شش پوشک یا کهنه لازم دارند که باید از قبل برای این لحظات آماده باشید.
به‌طورکلی در کیف پوشک نوزاد به لوازم زیر احتیاج دارید:
  • پوشک یا کهنه
  • کرم سوختگی پای نوزاد
  • پودر بچه
  • دستمال مرطوب نوزاد یا یک دستمال نخی لطیف
  • میز تعویض پوشک
  • سطل یا ظرف دربسته برای قرار دادن پوشک یا کهنه‌های کثیف
  • یک دست لباس اضافی بعلاوه یک کلاه (چون شما نمی‌توانید از ضد آفتاب برای نوزاد تازه متولدشده استفاده کنید.)
  • کرم، وازلین و لوسیون بچه
  • گوش پاک‌کن
  • لوازم حمام نوزاد
یکی دیگر از لوازمی که باید در سیسمونی کودک گنجانده شود، لوازم حمام و لیست وسایل بهداشتی نوزاد است. البته تا زمانی که بند ناف نوزاد بیفتد نباید او را حمام کنید، بنابراین نیازی به این وسایل تا آن موقع نخواهید داشت. به همین علت بود که گفتیم برای خریدن برخی از وسایل نیاز نیست عجله کنید.
شما باید صبر کنید تا بند ناف بیفتد و منطقه بهبود یابد. این می‌تواند تا 2 هفته طول بکشد. تا آن زمان ناحیه پوشک او را به‌خوبی تمیز کرده و اصول مراقبت از بند ناف نوزاد را رعایت کنید. در این مدت می‌توانید با کمک اسفنج‌های مخصوص، بدن نوزاد را تمیز کنید.
برای حمام نوزاد به وسایل زیر نیاز دارید:
  • وان یا لگن مخصوص حمام کودک
  • شامپو بچه
  • صابون ملایم کودک
  • یک فنجان پلاستیکی برای ریختن آب روی بدن نوزاد
  • دماسنج برای بررسی دمای آب
  • اسفنج و لیف برای شستشوی کودک
  • کلاه حمام
  • شانه و برس کودک
  • عروسک‌های بازی وان حمام

پوشاک نوزاد

مهم‌ترین تفاوت سیسمونی نوزاد دختر با پسر در هنگام خرید پوشاک نوزاد نمود پیدا می‌کند، چراکه شما می‌توانید پوشاک متفاوتی را برای نوزاد دختر و پسر خود خریداری کنید. نیازی به خرید لباس‌های زیادی برای نوزادان نیست. وزن نوزاد شما سریع‌تر ازآنچه فکر می‌کنید رشد می‌کند و سایر لباس‌های آنها تغییر می‌کند. شما برای چند ماه اول تنها به چند دست لباس برای نوزادتان نیاز خواهید داشت که شامل موارد زیر است:
  • زیرپوش دکمه‌دار نخی سایز 0 تا 3
  • سرهمی نخی سایز 0 تا 3
  • شلوار نخی
  • کلاه نرم
  • پیش‌بند نرم
  • دستکش نخی
  • جوراب
  • زانوبند
  • پاپوش، دستکش، سرهمی ضخیم آستین‌بلند و ژاکت برای فصل سرما
  • ناف بند
  • سرویس لباس نوزاد 5، 10، 12 و 19 تیکه
در مقاله جدول سایز لباس نوزاد بطور کامل با اندازه لباس مناسب با توجه به جثه نوزاد و سن او آشنا می‌شوید. کودک شما به این زودی‌ها راه نمی‌رود، بنابراین لازم نیست به این زودی‌ها برای او کفش بخرید و بهتر است پول خود را فعلاً پس‌انداز کنید.

قفسه دارو نوزاد

نمی‌توان گفت که داشتن قفسه دارو یکی از ملزومات سیسمونی نوزاد است، اما هنگامی‌که کودک دلبندتان دچار کسالت شود بسیار به کارتان می‌آید. مهم‌ترین چیزهایی که باید در قفسه داروی نوزاد داشته باشید شامل موارد زیر است:
  • دماسنج دیجیتال که می‌بایست از نوع رکتال یا زیر بازو باشد. دماسنج گوش یا پیشانی در مورد نوزادان زیر 12 ماه دقیق نیست. با راهنمای خرید تب سنج نوزاد مناسب‌ترین دماسنج رو انتخاب کنید.
  • دستگاه بخور سرد، این دستگاه رطوبت را به هوا می‌افزاید و به پاک‌سازی بینی کوچک کودک شما کمک می‌کند. همچنین مانع از گرفتگی بینی او می‌شود.
  • قطره سدیم کلراید برای شستشوی بینی نوزاد
  • پوار بینی برای تخلیه موکوس از بینی نوزاد
  • پماد برای سوختگی پای نوزاد
  • پماد آنتی باکتریال برای زخم‌ها و سوختگی‌های نوزاد
  • بانداژهای کوچک
  • قیچی ناخن مخصوص کودکان
  • قطره‌چکان یا سرنگ دارو
  • ناف بند طبی
نوزادان زیر 6 ماه نمی‌توانند حتی از داروهای بدون نسخه بدون مجوز پزشک استفاده کنند؛ ازجمله ایبوپروفن و داروهای سرماخوردگی و سرفه که بزرگسالان بدون نسخه می‌توانند از آنها استفاده کنند؛ اما معمولاً استفاده از دوز معقول استامینوفن شیرخواران در موارد ضروری، مجاز است اگر نوزاد تازه متولدشده شما برای مدتی تب داشت یا علائم بیماری را نشان داد حتماً با پزشک تماس بگیرید و خوددرمانی انجام ندهید.

وسایل موردنیاز برای تغذیه نوزاد

یکی دیگر از لوازمی که حضور آن در سیسمونی نوزاد لازم است، وسایل مربوط به تغذیه نوزاد هستند. قبل از به دنیا آمدن کودک، تصمیم بگیرید که آیا می‌خواهید به او شیر خودتان را بدهید یا از شیر خشک استفاده می‌کنید. شما برحسب نوع تغذیه نوزاد خود به لوازم زیر نیاز دارید:
درصورتی‌که به نوزادتان شیر خشک می‌دهید:
  • شیشه شیرهای پلاستیکی یا شیشه‌ای بدون ماده مضر BPA که باید دردار باشند.
  • ضدعفونی‌کننده بطری
  • سر شیشه
  • شیشه‌شور مکانیکی یا برقی
  • پارچه برای اروغ زدن
اگر شیردهی می‌کنید، به این موارد نیاز دارید:
  • پمپ پستان یا شیردوش
  • کیسه‌های نگهداری شیر یا ظرف ذخیره شیر مادر
برخی از لوازم هم هستند که اگر به دنبال یک سیسمونی مختصر و مفید هستید، نیاز به خرید آنها نیست. اگر به دنبال یک سیسمونی کامل هستید، این لوازم را نیز می‌توانید تهیه کنید:
  • بالش شیردهی
  • پیش‌بند شیر
  • پیش‌بند غذا
  • لیوان مخصوص نوزاد
  • شیر گرم‌کن
  • غذا گرم‌کن
  • صندلی غذای کودک
  • غذا ساز کودک
  • لیوان ضد نشت
  • ظرف غذاخوری
  • فلاسک آب
  • گرم‌کن بطری کودک
  • لوازم اتاق‌خواب کودک
مطمئناً، تزئین اتاق کودکتان یکی از جذاب‌ترین و سرگرم‌کننده‌ترین اتفاقات دوران بارداری شما خواهد بود. شما می‌توانید اتاق‌خواب کودکتان را با انواعی از لوازم رنگارنگ و جذاب تزئین کنید؛ اما در مورد انتخاب تختخواب و گهواره نوزاد سعی کنید که ساده باشد و قرار دادن هرگونه لوازم اضافی مانند پتو، بالش و اسباب‌بازی بر روی تخت خطرناک هستند. آنها می‌توانند مانع از تنفس نوزادان در خواب شوند. لوازم اتاق‌خواب نوزاد که باید در راهنمای سیسمونی نوزاد قرار دهید شامل موارد زیر هستند:
  • تختخواب‌های کودکان با ریل‌های ثابت
  • تشک استاندارد تخت کودک با یک روتختی کاملاً اندازه
  • کمد لباس کودک
  • کیسه‌خواب یا پشه‌بند
  • ضربه‌گیر تخت
  • بالش و روبالشی که می‌تواند شامل بالش‌های ضد غلت و بالش گردنی نیز باشد.
  • نی‌نی لای لای
  • پتوی نوزادی و ملحفه
  • تشک نم‌گیر پلاستیکی برای زیر کودک
  • ننو
شما همچنین می‌توانید یک تخت باسینت نیز برای نوزادتان بخرید تا گاهی او را در کنار تخت خود بخوابانید، مهم ایجاد یک فضای خواب ایمن برای کودک است. آکادمی اطفال آمریکا (AAP) توصیه می‌کند که منطقه خواب کودک خود را در 6 ماه تا یک سال اول در همان اتاقی که در آن می‌خوابید، نگه دارید؛ اما هرگز او را روی تخت خود نخوابانید.
برای کاهش خطر ابتلا به سندرم مرگ ناگهانی نوزاد (SIDS)، همیشه کودک خود را به روی پشت بخوابانید. برخی مطالعات و تجربیات نشان داده است که دادن پستانک در هنگام خواب نوزاد می‌تواند خطر ابتلا به سندرم مرگ ناگهانی نوزاد (SIDS) را کاهش دهد.

لوازم موردنیاز برای حمل‌ونقل نوزاد

نوزادان تمایل دارند که در آغوش گرفته شوند و نوازش شوند اما شما همیشه هم نمی‌توانید آنها را بغل کنید. گاهی باید دستانتان آزاد باشد تا کار دیگری انجام دهید و یا ممکن است دچار گرفتگی دست یا کمردرد شوید. نوزاد هم گاهی به این شرایط برای کشف محیط پیرامونش نیاز دارد.
شما برای حمل‌ونقل نوزاد به همه یا برخی از این لوازم در لیست سیسمونی نوزاد خود نیاز دارید:
  • کالسکه
  • کریر
  • روروک
  • انواع صندلی ماشین کودک
  • ساک وسایل بچه
  • سان شید
  • آینه کمکی ماشین