مقایسه ون با مینی بوس از نظر ظرفیت، امکانات و بررسی ویژگی های سفر با هر یک بطور مفصل، معرفی مینیبوس ها و ون های تشریفاتی و خدمات اجاره هر یک
در این مقاله قصد داریم تا درباره تفاوت های اصلی اجاره ون با اجاره مینی بوس صحبت کنیم.
شاید از نظر خیلی ها اجاره کردن ون کار بیهوده ای باشه و هزینه اظافی.
شاید از نظر ظاهری مینی بوس ظرفیت بیشتری برای مسافران داشته باشه اما با کمی دقت در
امکانات ون ها میتونیم راحت متوجه بشیم که چرا ما اجاره ون با امکانات رو برای مسافرت هاتون توصیه میکنیم.
تفاوت اصلی ون با مینی بوس
همانطور که میدونیم برای رفتن به مسافرت های دسته جمعی برای اینکه در کنار هم از مسیر سفر لذت ببریم
بهتره که یک خودروی گروهی انتخاب کنیم تا هم هزینه را کاهش بدیم هم در کنار دوستان و خانواده باشیم.
خوب خیلی از افراد که اطلاعات زیادی درباره ون ها ندارن انتخاب اولشون مینی بوس ها هستن.
بله از دید کلی مینی بوس از ون خیلی به صرفه تره ولی باید دید ایا میشه راحتی که در ون داشت رو در مینی بوس داشته باشیم.
ما در مقاله های قبلی درباره امکانات رفاهی ون ها صحبت کردیم و در اینجا فقط قصد داریم تا شما رو در انتخاب ون یا مینی بوس راهنمایی کنیم.
مینی بوس ها در حالت کلی دو نوع هستند:
این دو نوع مینی بوس بسته به نوع و کیفیت خورو ااز هم تفکیک میشوند و انواع متفاوتی دارد :
مینی بوس های معمولی:
مینی بوس های معمولی که میتوان از آنها نام برد مینی بوس بنز قدیمی فیات قدیمی اویکو که از چند سال قبل استفاده میشده.
و هم اکنون هم مورد استفاده قرار میگرد و میشه در مسیر رفت و آمد کارخانه ها و شرکت ها دید.
با وجود اینکه تا همین الان بحث زیادی برای جمع آوری این وسیله ها بوده و سعی شده
تا وسیله های بهتری جایگزین این نوع مینی بوس ها گردد ولی هنوز به نتیجه نرسیده است.
این نوع مینی بوس ها دارای سیستم گرمایشی میباشند ولی فاقد سیستم سرمایشی هستند
گرچه برخی اندک از صاحبان این خودرو به صورت دستی اقدام به وصل سیستم سرمایشی میکنند ولی بصورت استاندارد نمیباشد.
مینی بوس های تشریفاتی:
از جمله مینی بوس های تشریفاتی میتوان مینی بوس هیوندا مینی بوس سیترا ۱۸ نفره و
مینی بوس سیترا ۲۱ نفره ،مینی بوس اویکو جدید ، مینی بوس ایسوزو ، مینی بوس آرین و مینی بوس فیات دوکاتو نام برد.
این نوع مینی بوس ها دارای سیستم سرمایشی و گرمایشی مطلوبی هستند.
و در بعضی موارد سیستم صوتی حرفه ای نیز نصب میگردد که مناسب شرکت های ایرانگردی و شرکت های تور گردشگری میباشد.
و معمولا در تورهای خارج از تهران برای مسافرت های یک الی چندروزه مورد استفاده قرار میگیرد.
سیستم های صوتی و تصویری و مولتی مدیا
همانطور که در مطلب های پیشین گفتیم تمامی ون ها از سیستم صوتی و مولتی مدیا برخوردارن
و تمام آنها دارای نمایشگر هستن که در مدل های بالاتر این نمایشگر ها لمسی و با امکانات بالاتری هستن.
اما در مینی بوس سیستم صوتی معمولی مانند دیگر خودرو ها است.
در ون ها سیستم جی پی اس وجود دارد که به راحتی راننده میتونه نقشه رو روی نمایشگر مشاهده کنه و مسیر رو به پیدا کنه
اما در مینی بوس ها راننده بعد از خریداری خودرو در صورت نیاز باید با هزینه خودش این سیستم هارو روی خودرو نصب کند.
جهت کسب اطلاعات بیشتر و خواندن ادامه مقاله مقایسه اجاره ون و مینی بوس به سایت الوون مراجعه نمایید.
به طور ساده، یک انیمیشن تبلیغاتی، ویدیو یا تصویری تکرارشونده به صورت حلقهای بوده و در آنلاین مارکتینگ مورد استفاده قرار میگیرد. این روش تبلیغات از سالها پیش مرسوم شده است، اما با توجه به پی بردن کسب و کارها به قدرت بالای نفوذ آن در ذهن کاربران، مدیران بیزینسهای بیشتری به آن رو میآورند.
استفاده از انیمیشن در تبلیغات معمولا در قالب یک حلقه تکرارشونده به صورت بینهایت است، به طوری که بعد از رسیدن به آخرین فریم، پخش به صورت یکپارچه از اولین فریم ادامه پیدا کند. کاربر نباید در ابتدا متوجه این تکرار شود. در این نوع ویدیوهای تبلیغاتی میتوان هر نوع محتوایی، از اعلام در راه بودن یا معرفی یک محصول جدید گرفته تا نحوه استفاده از محصولات کنونی، را گنجاند.
ابتدای سال 2018 شرکت فیس بوک اعلام کرد امکان ارائه انیمیشنهایی در قالب فایل GIF به جای بنرهای تصویری و ثابت توسط شرکتهای همکار، به منظور تبلیغات بنری در شبکه اجتماعی فیس بوک، فراهم شده است. تحقیقات نشان داده کاربران، در مقایسه با یک محتوای بصری ثابت و استاتیک، بیشتر به تحرک و پویایی توجه میکنند. مزیت ساخت انیمیشن تبلیغاتی به جای ویدیوهای عادی این است که نیازی به کلیک کردن روی دکمه پخش وجود نداشته و ابتدا و انتهایی وجود ندارد؛ مادامی که کاربر در صفحه قرار دارد، مجموعهای از فریمهای بهم چسبیده را مشاهده خواهد کرد.
امروز فید شبکههای اجتماعی همچون فیس بوک و لینکدین، مملو از محتواهای اسپانسر شده، محتواهای تولید شده به دست صفحههای مورد علاقه و مخصوصا محتواهای ایجاد شده توسط دوستان و همکارانتان است. به همین دلیل به منظور جلب توجه یک کاربر پیش از اسکرول کردن و رد شدن وی از بخش کنونی در صفحه، دو یا سه ثانیه بیشتر فرصت ندارید. به همین دلیل در زمان ساخت انیمیشن تبلیغاتی باید تلاش کنید زمان آن را به 5 الی 6 ثانیه کاهش بدهید. به عنوان نمونه شرکت Pearl Capital در پلتفرمهای مختلف، از انیمیشن تبلیغاتی زیر به منظور معرفی اپلیکیشن موبایل خود استفاده کرده است.
انیمیشن تبلیغاتی روشی قدرتمند و بسیار پربازده است، چرا که با استفاده از آن قادر به سرگرم کردن مخاطب در زمانی کوتاه خواهید بود. وقتی برای معرفی کسب و کار خود، به انیمیشن یا موشن گرافیک رو میآورید، آزادی عمل بسیار زیادی در اختیار دارید، به طوری که هر ایده خلاقانه شما تبدیل به یک محتوای ویدیویی خواهد شد. این در حالی است که در صورت ساخت یک تیزر واقعی، شاید قادر به مهیا کردن محیط مورد نظر، کاراکترهای دلخواه و از همه مهمتر بروز یک سری رویداد خاص نباشید.
انیمیشنسازی با گذر زمان بیشتر و بیشتر پیشرفته کرد. به موازات آن، دسترسی و امکان استفاده از آن نیز برای افراد و شرکتهای بیشتری فراهم شد. امروز استفاده از انیمیشن تبلیغاتی به منظور برندسازی محدود به شرکتهای بزرگ نبوده و هر کسب و کار کوچکی قادر به بهره بردن از آن به نفع خود است. از طرفی به خاطر نرم افزارها و ابزارهای حرفهای جدید، ساخت یک انیمیشن تبلیغاتی به زمان چندان زیادی نیاز ندارد.
حین ساخت انیمیشن تبلیغاتی به کاراکترهایی که در آن استفاده میکنید توجه داشته باشید. همانطور که میدانید، یک سری شخصیتهای کارتونی در انحصار شرکتهای خاصی قرار داشته و در صورت استفاده از آنها، کپی رایت را زیر پا گذاشتهاید. اگر واقعا در پی برندسازی هستید، بهتر است زمان کافی صرف کرده و یک شخصیت کارتونی منحصربهفرد برای برندتان خلق کنید. تاثیرگذاری آن در ذهن کاربران از آن چه تصور میکنید بیشتر است!
90 درصد اطلاعات منتقل شده به مغز ما بصری است. این دسته اطلاعات 60 هزار مرتبه سریعتر از متن پردازش میشوند. در دنیای محتوا، عقیده بر این است یک عکس، بهتر از هزاران کلمه یک مفهوم را منتقل میکند. توانایی یک ویدیو در این زمینه در مقایسه با عکس، غیر قابل مقایسه است. ساخت ویدیوی تبلیغاتی بسیار موثرتر از ارتباط کلامی با مخاطبان بوده و دیگران را بیشتر به همکاری و تلاش برای شناخت شما متقاعد خواهد کرد.
انتقال سریع و راحت اطلاعات، تنها مزیت استفاده از انیمیشن تبلیغاتی نیست. با این روش از قالب تکراری و یکنواختی که تا امروز در تبلیغات متنی یا بنری خود داشتهاید، خارج خواهید شد. به وسیله نمایش پیام خود در قالب رسانه ویدیویی، توجه مخاطبانتان را در هر قسمت که میخواهید متمرکز کرده و تحلیلهای مورد نظرتان را به خورد آنها بدهید! در ادامه میتوانید دیدگاه خود را با استفاده از تکنیکهای ویدیویی یا افکتهای صوتی به قسمتهای مختلف ویدیو اضافه کنید.
موشن گرافیک و انیمیشن به مدیر کسب و کار اجازه میدهد مفهومی جدید را بدون هر گونه محدودیت خلق کند. تا هر کجا که ذهن شما، با کنار زدن قوانین موجود در طبیعت و حقایق، در رویاها پرواز میکند، امکان پیادهسازی آن در یک انیمیشن نیز وجود دارد. این در حالی است که به تصویر کشیدن یک سری رویدادها حین ساخت ویدیوی تبلیغاتی عادی امکانپذیر نبوده یا هزینه بسیار زیادی روی دستتان میگذارد.
مقرون به صرفه و اقتصادی بودن، یکی دیگر از مزیتهای بهره بردن از این نوع محتواهای ویدیویی توسط یک کسب و کار است. ساخت فیلم تبلیغاتی رئال در مقایسه با ساخت انیمیشن تبلیغاتی زمان و هزینه بیشتری طلب میکند. در یک ویدیوی رئال، هزینه بازیگران، موقعیت مکانی و از همه مهمتر هزینه عوامل و تجهیزات فیلمبرداری را باید در نظر گرفت.
در موشن گرافیک بعد از اتمام پروژه به راحتی قادر به اعمال تغییرات و بهروزرسانی خواهید بود، اما در یک ویدیوی رئال، شاید امکان بازسازی مجدد موقعیت مکانی ابتدایی وجود نداشته یا به صرف زمان و هزینه زیادی نیاز داشته باشد. بعد از بازسازی لوکیشن دقیقا به همان شکل ابتدایی، باید با بازیگران به منظور متقاعد کردنشان برای حضور مجدد در پروژه، وارد مذاکره شوید. به عبارت دیگر، انیمیشن برای اصلاح به زمان کمتری نسبت به یک فیلم تبلیغاتی واقعی نیاز دارد.
از نقطه نظر روانشناسی نیز میتوان به مزیتهای ساخت انیمیشن تبلیغاتی به جای یک ویدیوی رئال نگاه کرد. وجود نکاتی در موشن گرافیک سبب افزایش جذابیت آن شده و بیننده را به خود جلب خواهد کرد. بر اساس گفتههای یک روانشناس با نام نیکولا دیویس (Nicola Davis)، اگر میخواهید کاربران با محتوای شما ارتباط برقرار کنند، انیمیشن یا موشن گرافیک سرمایهگذاری ارزشمندی است. کافی است انیمیشنهای تبلیغاتی قدیمی که سالها پیش دیدهاید را به خاطر آورده و به ماندگاری آنها در مقایسه با ویدیوهای رئال توجه کنید.
شرکتهای بزرگ و مخصوصا استارتاپها، در مسیر برندینگ، به انیمیشنهای تبلیغاتی رو آوردهاند، چرا اکنون ظرفیت بالای آنها در انتقال مفاهیم به خوبی مشخص شده است. این نوع ویدیوهای تبلیغاتی برای فروش محصولات، ارائه سرویسها و مخصوصا نمایش چگونگی استفاده از محصولات و سرویسها بسیار کاربردی هستند. شبکههای اجتماعی همچون فیس بوک و لینکدین به طور گسترده از آنها به منظور تشریح ویژگیها و قابلیتهای جدید پلتفرم خود استفاده میکنند.
یک انیمیشن تبلیغاتی میتواند هر چیزی، از دموی یک محصول گرفته تا یک تصویر در حال حرکت، باشد. محتوای ویدیویی نهایی ممکن است در قالب فایل گیف، کد اچتیامال یا یک ویدیوی کوتاه عرضه شود. فرمت مورد استفاده بدون در نظر گرفتن محدودیتها در نحوه پخش، اهمیتی ندارد. آن چه به طور واضح در تیزرهای انیمیشنی شرکتهای بزرگ مشاهده کردهایم، تلاش آنها برای کوتاهتر و سادهتر کردن ویدیوهای تبلیغاتی این چنینی است.
بسیاری از تبلیغات انیمیشنی امروزی به طور ساده از متن و گرافیک تشکیل میشوند. اما برای ساخت برخی دیگر زمان و هزینه بیشتری صرف شده و در عوض بازخوردی بهتری نیز دریافت خواهد شد. این دسته تیزرهای انیمیشنی میتوانند یک رندر سه بعدی از شبیهسازی کالای شما یا ویدیوهای لایو اکشن تکرارشونده باشند.
اما دسته بسیار پرمخاطب دیگر، انیمیشن کارتونی است که امروز به طور گسترده در صنعت تبلیغات ورود پیدا کرده است. تفاوت اصلی آنها داشتن مدت زمانی طولانیتر است، به طوری که بین 1 الی 3 دقیقه زمان دارند. در کمتر کمپین تبلیغاتی از انیمیشنهای کارتونی کوتاه استفاده میشود. مخصوصا اگر حق استفاده از یک شخصیت و کاراکتر کارتونی شناخته شده به منظور استفاده در ویدیوی تبلیغاتی خود را به دست بیاورید، به شکلی باورنکردنی در ذهن کاربر نفوذ خواهید کرد.
صنعت تبلیغات به طور پیوسته در حال رنگ عوض کردن است و روز به روز راهکارهای جدیدی معرفی میشود. به عنوان نمونه امروز شاهد بهرهگیری از هوش مصنوعی برای تبلیغات هستیم، به طوری که شرکتها، با پی بردن به علاقههای کاربر به وسیله ردیابی فعالیتهای وی در دنیای وب، محصولاتی که احتمال خریدشان توسط این کاربر بالاتر است را در معرض دیدش قرار میدهند.برای دیدن نمونه کار انیمیشن تبلیغاتی 3 بعدی ساخته شده در پارت انیمیشن به لینک زیر مراجعه کنید:
انیمیشن در مقایسه با این راهکار کمی قدیمیتر بوده و بر اساس ارزیابیها، تاثیرگذاری بسیار بالای آن به اثبات رسیده است. اگر هنوز به نحوه بهبود حضور برند خود در دنیای آنلاین پی نبرده و در یافتن بهترین محتوا به منظور اشتراکگذاری، با هدف جذب مشتری، تردید دارید، ساخت انیمیشن تبلیغاتی پاسخ شما است. برای این گفته دلیل داریم.
اگر در پی جذب مخاطب و وادار کردنش به برقراری ارتباط با محتوای تبلیغاتی خود هستید، باید از انیمیشن تبلیغاتی استفاده کنید. دستیابی به این خواسته از طریق متن بسیار دشوار است. عکس کمی کار را راحتتر کرده و تیزر تبلیغاتی، مسیر را بسیار هموار میکند. همچنان گیرایی یک ویدیوی عادی در مقایسه با انیمیشن تبلیغاتی به مراتب کمتر است.
برخلاف تصور، جذب شدن به این دسته محتواها منحصر به کودکان نیست. دلیل رو آوردن به این نوع ویدیوهای تبلیغاتی، اثبات تاثیرگذاری بیشتر آنها روی ذهن بیننده از دیدگاه علم روانشناسی است.
ساخت انیمیشن تبلیغاتی سبب صرفهجویی بسیار زیاد در زمان و هزینه خواهد شد. برخلاف تصور عموم، تیزرهای تبلیغاتی عادی منابع بیشتری طلب کرده و به هزینه بالاتری برای ساخت نیاز دارند. به عنوان نمونه یک ویدیوی تبلیغاتی تجاری عادی نیازمند گرد هم آوردن گروهی از افراد است. اگر در برنامه هر یک از آنها خللی وارد شود، کل تیم معطل باقی خواهد ماند. از نیاز به پرداخت دستمزد به تک تک افراد نباید غافل شد.
اما کاراکترهای درون انیمیشنهای تبلیغاتی، از شما هزینهای بابت حضورشان دریافت نمیکنند! همچنین میتوانید به تعداد دلخواه، شخصیت به ویدیو اضافه کنید. نکته بسیار مهم دیگری که هزینه ساخت انیمیشن تبلیغاتی در مقایسه با ویدیوهای تجاری عادی را به شدت کاهش میدهد، آسودگی در پیادهسازی صحنههای خاص است. ایجاد برخی شرایط و صحنهها در دنیای واقعی خطرات خاصی را در پی داشته و به سرمایهگذاری زیادی نیاز دارد، اما در دنیای انیمیشن، خبری از این محدودیتها نیست.
به وسیله استفاده از کاراکترهای کارتونی به عنوان سفیر برند خود، تصویری به یادماندنی در ذهن بیننده ایجاد خواهید کرد. آنها از این به بعد، همیشه این شخصیت تخیلی را به محصولات یا سرویسهای شما ارتباط خواهند داد. دلیل این اتفاق، همان گیرایی بالای انیمیشن تبلیغاتی است. هر چه ظاهر و سیما، صدا، حرکات بدن و طرز بیان کاراکتر خاصتر باشد، نفوذ بیشتری در ذهن بیننده خواهد شد.
پیشنهاد میکنیم برای خلق یک کاراکتر، دیوانهکنندهترین ایده ذهنتان را در نظر بگیرید، چرا که به لطف انیمیشن تبلیغاتی، هر رویایی در فکر شما قابل پیادهسازی است. محدوده فکر خود را گسترش داده و از نمونههای مشابه (برای الهامگیری و نه کپیبرداری) کمک بگیرید. همانطور که در قسمت قبل به آن اشاره کردیم، هیچ محدودیتی سد راه افکار شما نشده و قادر به متولد کردن هر کاراکتری هستید.
بر اساس جدیدترین تحقیقات Crisp Media، ویدیوهای انیمیشنی در مقایسه با تبلیغات ویدیوی عادی، 4.5 برابر اثرگذاری بیشتری روی ذهن بیننده دارند! وقتی محتوای ویدیوی در صفحههای شخصی یا متعلق به کسب و کارتان در شبکههای اجتماعی منتشر میشود، ظرفیت جذب مشتری به صورت 24 ساعته در 7 روز هفته را دارا است.
یکی از دلایل تاثیرگذاری بیشتر، کمک به ایجاد تصویری منحصربهفرد در ذهن بیننده است. برای تبلیغات ویروسی، محتواهای انیمیشنی و گرافیکی اثرگذارتر ظاهر میشوند. منظور از تبلیغات ویروسی، ترغیب شدن بیننده به اشتراکگذاری محتوای تبلیغاتی شما است. به این ترتیب متن، تصویر یا ویدیو همینطور دست به دست چرخیده و به سمع و نظر افراد بیشتری میرسد.
در ادامه به بررسی تاریخچهای از انیمیشن تبلیغاتی میپردازیم. از چه زمان استفاده از انیمیشن در تبلیغات آغاز شد و چرا هنوز به عنوان روشی بسیار پربازده، طرفداران زیادی دارد؟
احتمالا هنوز از کودکی، چندین انیمیشن تبلیغاتی را در ذهن دارید. آنها به خوبی در ذهنتان نشسته و شما را به محصولی علاقهمند کردند. نکته مهم درباره این نوع ویدیوها، جذابیت زیادشان برای بزرگسالان در کنار کودکان است؛ افراد با شخصیتهای کارتونی و غیر واقعی ارتباط خوبی برقرار میکنند. این موضوع سبب شد صنایع زیادی از ابتداییترین روزهای ظهور انیمیشن، از آن به منظور تبلیغ برای خود بهره ببرند.
انیمیشن چیز تازهای نبوده و از هزاران سال پیش در اختیار انسان قرار داشته است. زمانی که انسانها از طریق تحرک اجسام ریال داستانی را بیان میکردند، در واقع در حال استفاده از این مفهوم بودند. نقاشیهای درون غارهای مربوط به انسانهای عهد پارینه سنگی همه ایدهای از حرکت را به تصویر میکشیدند.
در وهله اول برای خرید لباس کار انتخاب سایز مناسب فرد بایستی در اولویت قرار گیرد. استفاده از یک لباس کار با اندازه مناسب و راحتی فرد در آن علاوه بر افزایش راندمان، سبب حفظ بیشتر جان این افراد و مقابله با ایجاد خطرات می شود. از دیگر موارد مهمی که باید به آن اشاره کرد کیفیت دوخت لباس کار صنعتی می باشد، دوخت این نوع لباس ها باید محکم بوده تا در هنگام کار به راحتی باز یا پاره نشود. استفاده از لباسکار پاره در مکان هایی که نیاز به استفاده از دستگاه ها و ماشین آلات می باشد ، خطرناک است.
استفاده از لباس کار صنعتی با علایم شب نما بر روی آن در محیط های تاریک و کم نور جزء موارد مهم محسوب می شود که در هنگام خرید لباس کار باید به آن دقت کرد. پروژه هایی که در شب انجام می شوند و یا نور کافی در محیط وجود ندارد، نیاز به استفاده از چنین لباس کار هایی دارند.
به منظور جلوگیری از ایجاد هرگونه خطر بر اساس شرایط محیطی تولید لباس کار باید به نحوی باشد که نتوان از آن وسایلی اعم از ساعت، زنجیر ، کلید و... را آویزان نمود. در صورت وجود چنین امکانی در لباس کار ، فرد می بایست از انجام و آویزان کردن وسایل از خود اجتناب نماید.
آستین های لباس کار باید اندازه فرد بوده و کوتاه یا بلند تر نباشد. اگر شرایط کار به گونه ای بود که فرد نیاز به بالا زدن آستین های خود داشت و یا در محیط هایی با شرایط آب و هوایی گرم اشتغال دارد ، بهتر است از لباسکار صنعتی آستین کوتاه استفاده گردد، در غیر این صورت انجام بالا زدن آستین ها به صورت مستمر به خصوص در صنایع خطرناک امکان بروز حادثه را افزایش می دهد.
بسته به نوع محیط کار استانداردهایی برای تولید لباس کار وضع می گردد که شرکت های تولید کننده ملزم به رعایت آن ها می باشند. بنابراین در هنگام خرید لباس کار صنعتی می بایست بر اساس شرایط کاری خود استاندارد هایی مورد نیاز را بررسی و سپس اقدام به خرید نمایید.
• در صنایعی که احتمال انفجار یا آتش سوزی در آن وجود دارد از خرید لباس کار با یقه های نور گیر و منعکس کننده نور ، زه و دستکش ایمنی ضد آتش ، عینک های مخصوص ، کلاه ایمنی و... می بایست استفاده شود.
• در صنایعی که نیاز به کار جوشکاری می باشد استفاده از لباسکار ضد آتش در کنار پیش بند هایی از جنس چرم که قابلیت سوختگی ندارد الزامی می باشد.
• عدم استفاده از لباس کار جیب دار در محیط هایی که مواد اشتعال زا ، قابل انفجار و یا سمی وجود دارد.
• در طول سال حداقل بعد از 6 ماه می بایست لباس کار صنعتی را تعویض نمود و در صورت هرگونه آسیب جدی به لباس کار ، کارکنان ملزم به استفاده از لباس کار جدید هستند.
• پارچه به کار رفته در تولید لباس کار می بایست بسته به شرایط محیطی و کاری افراد باشد؛ به طور مثال در محیط هایی که خطر برق گرفتگی وجود دارد، استفاده از لباس کار با چنین پارچه ای که تولید الکتریسیته ساکن می کند ممنوع می باشد.
• وزن لباس کار صنعتی می بایست به گونه ای باشد که فرد در هنگام کار دچار خستگی نشده و خللی در انجام کار برای فرد به وجود نیاورد.
• برای عدم ایجاد آسیب به لباس کار بهتر است دوخت پارچه به صورت کجراه و همچنین با تراکم بالا انجام گیرد.
زندگی پرمشغله و گرفتاری های بی شمار زندگی مدرن انسان را به سوی استفاده از دنیای دیجیتال هدایت می کند . استفاده از خرید اینترنتی زندگی دیجیتالی یکی از راه های کاهش استرس و فرار از مشکلات است . این مزیت باعث می شود که برای خرید لوازم ضروری نیاز به حضور فیزیکی در شهرهای بزرگ و پرترافیک نباشد و شما می توانید تنها از طریق گذراندن چند مرحله ی ساده خرید خود را درب منزل تحویل بگیرید .
در این میان فروشگاه ها آنلاین نقش بسزایی در این چرخه ایفا می کنند . فروشگاه اینترنتی لباس کار دوخت یادگار یکی از این فروشگاه هاست که این امکان را برای مشتریان خود فراهم کرده است که بدون نیاز به حضور در فروشگاه سفارش آنلاین لباس کار خود را ثبت کنید ، لباس کار را بر اساس نیاز خود سفارشی کنید و به صورت آنلاین لباس کار مورد نظر خود را خریداری کنید .
جهت رفاه مشتریان دوخت یادگار این امکان فراهم شده است که خرید اینترنتی لباس کار در انواع مختلف از جمله لباس کار یکسره ، لباس کار سرهمی ، لباس کار دوبنده ، جلیقه ، لباس کار جوشکاری و حتی لباس کار های محبوب مثل لباس کار ایران خودرویی ، مدل آلفا و… تولید و امکان خرید آنلاین لباس کار فراهم باشد .
تولیدی لباس کار دوخت یادگار یکی از بهترین تولیدی لباس کار در تهران است که انواع لباس کار را به صورت عمده تولید می کند و لباس کار ارزان و با کیفت را بدون واسطه به دست مشتریان خود می رساند و هم اکنون با فروش آنلاین لباس کار در سراسر ایران آماده همکاری با واحد های صنعتی ، کارخانه ها ، کارگاه ها ، ادارات و تمامی مراکزی است که نیاز به تجهیز لباس کار برای کارمندان و کارگران خود دارند .
تمامی محصولات تولیدی ما به صورت یونیک و منحصر به فرد تولید شده است. تیم طراحی دوخت یادگار با توجه به نوع کسب و کار شما لباس کار مناسب با شرکت و یا کارخانه شما را تولید می کند .
شما می توانید با کیفیت ترین و ارزان ترین و متنوع ترین لباس کار را از دوخت یادگار خریداری کنید و برای مشاوره طراحی لباس کار با پشتیبان های ما در تماس باشید.سفارش لباس کار طبق سلیقه و نیاز شما انجام می شود .
✔ EN ISO 20471 لباس کار شبرنگ برای استفاده در مکان های تاریک و یا با نور کم
✔ EN 342 لباسکار مخصوص کار در محیط های سرد یا لباس کار زمستانی به منظور حفاظت بدن از سرما (شرایط آب و هوایی زیر 5 درجه سانتی گراد) که در کنار آن استفاده از سایر لوازم همچون دستکش ، کلاه و... نیاز می باشد.
✔ EN 343 حداقل استاندارد لازم برای لباس کار صنایع که افراد را در برابر شرایط آب و هوایی گوناگون حفظ می نماید و می توان از آن در شرایط آب و هوایی مختلف و یا دارای بادهای شدید استفاده کرد.
✔ EN ISI 11611 استانداردی برای تولید لباس کار صنعتی جهت جلوگیری از آسیب در برابر عواملی همچون جوشکاری و دیگر فعالیت های مشابه
✔ EN ISO 11612 اگر قصد خرید لباس کار برای محیط هایی با حرارت زیاد و احتمال آتش سوزی را داشته باشید ، لباس کار مورد نظر شما می بایست دارای این استاندارد باشد.
✔ EN ISO 15797 استاندارد لازم جهت تضمین مقاومت لباسکار شما در برابر شست و شو و عدم ایجاد مشکل پس از آن
✔ UV 801 این استاندارد مخصوص لباس کار افرادیست که می بایست در محیط هایی با وجود اشعه UV از آن استفاده نمایند. اشعه خورشید یکی از اشعه های مضر دارای میزان UV بالا است که کار مستمر در چنین شرایطی امکان آسیب به پوست افراد را فراهم می کند.