چطور بهترین ها را انتخاب کنیم؟

مقایسه ون با مینی بوس از نظر ظرفیت، امکانات و بررسی ویژگی های سفر با هر یک بطور مفصل، معرفی مینیبوس ها و ون های تشریفاتی و خدمات اجاره هر یک

در این مقاله قصد داریم تا درباره تفاوت های اصلی اجاره ون با اجاره مینی بوس صحبت کنیم.

شاید از نظر خیلی ها اجاره کردن ون کار بیهوده ای باشه و هزینه اظافی.

شاید از نظر ظاهری مینی بوس ظرفیت بیشتری برای مسافران داشته باشه اما با کمی دقت در

امکانات ون ها میتونیم راحت متوجه بشیم که چرا ما اجاره ون با امکانات رو برای مسافرت هاتون توصیه میکنیم.

تفاوت اصلی ون با مینی بوس

همانطور که میدونیم برای رفتن به مسافرت های دسته جمعی برای اینکه در کنار هم از مسیر سفر لذت ببریم

بهتره که یک خودروی گروهی انتخاب کنیم تا هم هزینه را کاهش بدیم هم در کنار دوستان و خانواده باشیم.

خوب خیلی از افراد که اطلاعات زیادی درباره ون ها ندارن انتخاب اولشون مینی بوس ها هستن.

بله از دید کلی مینی بوس از ون خیلی به صرفه تره ولی باید دید ایا میشه راحتی که در ون داشت رو در مینی بوس داشته باشیم.

ما در مقاله های قبلی درباره امکانات رفاهی ون ها صحبت کردیم و در اینجا فقط قصد داریم تا شما رو در انتخاب ون یا مینی بوس راهنمایی کنیم.

مینی بوس ها در حالت کلی دو نوع هستند:

این دو نوع مینی بوس بسته به نوع و کیفیت خورو ااز هم تفکیک میشوند و انواع متفاوتی دارد :

مینی بوس های معمولی:

مینی بوس های معمولی که میتوان از آنها نام برد مینی بوس بنز قدیمی فیات قدیمی اویکو که از چند سال قبل استفاده میشده.

و هم اکنون هم مورد استفاده قرار میگرد و میشه در مسیر رفت و آمد کارخانه ها و شرکت ها دید.

با وجود اینکه تا همین الان بحث زیادی برای جمع آوری این وسیله ها بوده و سعی شده

تا وسیله های بهتری جایگزین این نوع مینی بوس ها گردد ولی هنوز به نتیجه نرسیده است.

این نوع مینی بوس ها دارای سیستم گرمایشی میباشند ولی فاقد سیستم سرمایشی هستند

گرچه برخی اندک از صاحبان این خودرو به صورت دستی اقدام به وصل سیستم سرمایشی میکنند ولی بصورت استاندارد نمیباشد.

مینی بوس های تشریفاتی:

از جمله مینی بوس های تشریفاتی میتوان مینی بوس هیوندا مینی بوس سیترا ۱۸ نفره و

مینی بوس سیترا ۲۱ نفره ،مینی بوس اویکو جدید ، مینی بوس ایسوزو ، مینی بوس آرین و مینی بوس فیات دوکاتو نام برد.

این نوع مینی بوس ها دارای سیستم سرمایشی و گرمایشی مطلوبی هستند.

و در بعضی موارد سیستم صوتی حرفه ای نیز نصب میگردد که مناسب شرکت های ایرانگردی و شرکت های تور گردشگری میباشد.

و معمولا در تورهای خارج از تهران برای مسافرت های یک الی چندروزه مورد استفاده قرار میگیرد.

سیستم های صوتی و تصویری و مولتی مدیا

همانطور که در مطلب های پیشین گفتیم تمامی ون ها از سیستم صوتی و مولتی مدیا برخوردارن

و تمام آنها دارای نمایشگر هستن که در مدل های بالاتر این نمایشگر ها لمسی و با امکانات بالاتری هستن.

اما در مینی بوس سیستم صوتی معمولی مانند دیگر خودرو ها است.

در ون ها سیستم جی پی اس وجود دارد که به راحتی راننده میتونه نقشه رو روی نمایشگر مشاهده کنه و مسیر رو به پیدا کنه

اما در مینی بوس ها راننده بعد از خریداری خودرو در صورت نیاز باید با هزینه خودش این سیستم هارو روی خودرو نصب کند.

جهت کسب اطلاعات بیشتر و خواندن ادامه مقاله مقایسه اجاره ون و مینی بوس به سایت الوون مراجعه نمایید.

چرا الوون را انتخاب کنیم؟

تاریخچه اجاره خودرو خیلی از عمر خدمت اجاره خودرو در دنیا نمی‌گذرد و حدود صد سال پیش بود که برای اولین بار شخصی به نام ساندرز در آمریکا تصمیم گرفت خودروی خود را به تاجران و توریست‌ها بدهد و با نصب کیلومتر شمار، معیاری برای دریافت پول تعیین کرد. وقتی این ایده ساندرز به بار نشست او در بیش از ۲۱ ایالت آمریکا شرکت اجاره خودرو راه اندازی کرد و بعدها شرکت رقیب او یعنی جیکوبس وارد این عرصه شد. علاوه بر آمریکا در انگلیس هم شرکت اجاره خودرو به نام Godfrey Davis راه ‌اندازی شد که بعدها کمپانی کرایه خودرو یوروکار آن را خریداری کرد. امروزه یورو کار یکی از معتبرترین شرکت‌های کرایه خودرو در سراسر جهان است که در شهرهای مختلف ایران هم فعالیت دارد. راه‌های اجاره خودرو شما می‌توانید هم به صورت حضوری و هم به صورت آنلاین خودرو کرایه کنید. وب‌سایت کمپانی‌های کرایه خودرو به شما این امکان را می‌دهند تا قبل از رفتن به کشور مقصد، با وارد کردن نام شهر، تاریخ و مدت زمان کرایه خودرو، خودروهای موجود در آن شهر را ببینید. برای کرایه آنلاین خودرو هم لازم است اطلاعات مدارکی مثل گواهی‌نامه بین‌المللی با حداقل اعتبار یک سال و پاسپورت را وارد کنید و شخص متقاضی نباید سنش کمتر از ۲۲ سال باشد. نمایندگی‌های شرکت‌های کرایه خودرو در فرودگاه‌ها، نزدیکی جاذبه‌های گردشگری و مراکز شهر وجود دارند و اگر شما بخواهید خودرو را به صورت حضوری کرایه کنید، با ارائه مدارک و دریافت هزینه نماینده شرکت‌ها این کار را برای شما انجام خواهند داد. مدارک لازم برای اجاره خودرو شرکت‌های اجاره خودرو هنگام کرایه دادن خودرو، مدارک و ضمانت‌هایی را از شخص اجاره کننده دریافت می‌کنند تا در صورت آسیب دیدن خودرو در مدت زمان اجاره، مدارک لازم برای جبران خسارت را در دسترس داشته باشند. مدارکی که باید در دست داشته باشید را بخوانید: تکمیل فرم مشخصات اشخاص حقیقی و حقوقی ارائه گواهینامه رانندگی بین‌المللی اصل ویزا و پاسپورت متقاضی پرداخت هزینه اجاره خودرو ارائه سند یا وجه نقد برای بازگرداندن خودرو و ضمانت جرائم احتمالی ( میزان وجه نقد دریافتی برای ضمانت بسته به سیاست شرکت‌های مختلف متفاوت است.) گواهینامه بین‌المللی داشته باشید یکی از شرایط کرایه خودرو در خارج از کشور این است که گواهینامه بین‌المللی داشته باشید. بین‌المللی کردن گواهینامه فرایند پیچیده‌ای نیست و اگر شما در کشور خودتان گواهینامه داشته باشید می‌توانید آن را به گواهینامه بین‌المللی تبدیل کنید. برای گرفتن گواهینامه بین‌المللی یک ساله، گواهینامه ایرانی شما باید حداقل ۳۱ روز اعتبار داشته باشد و برای دریافت گواهینامه بین‌المللی سه ساله، گواهینامه ایرانی باید سه سال اعتبار داشته باشد. پیش از سفر دقت داشته باشید که مهلت گواهی‌نامه شما به پایان نرسیده باشد. بعد از پایان اعتبار گواهینامه بین‌المللی تمدید نمی‌شود و شما باید برای تمدید آن به مراکز کانون‌های جهانگردی و اتومبیل‌رانی جمهموری اسلامی ایران مراجعه کنید. به همین دلیل است که مسافران از گواهینامه بین‌المللی سه ساله بیشتر از یک ساله استقبال می‌کنند. گواهی‌نامه بین‌المللی در ۱۸۰ کشور دنیا اعتبار دارد. در این راهنما، تمام جزئیات و فرایند دریافت گواهینامه بین المللی را برای شما توضیح داده‌ایم. جهت کسب اطلاعات بیشتر و خواندن ادامه مقاله برای اجاره ون به چه مدارکی نیاز دارد به سایت الوون مراجعه نمایید.

ساخت تیزر تبلیغاتی انیمیشن

انیمیشن تبلیغاتی چیست؟

به طور ساده، یک انیمیشن تبلیغاتی، ویدیو یا تصویری تکرارشونده به صورت حلقه‌ای بوده و در آنلاین مارکتینگ مورد استفاده قرار می‌گیرد. این روش تبلیغات از سال‌ها پیش مرسوم شده است، اما با توجه به پی بردن کسب و کارها به قدرت بالای نفوذ آن در ذهن کاربران، مدیران بیزینس‌های بیشتری به آن رو می‌آورند.

استفاده از انیمیشن در تبلیغات معمولا در قالب یک حلقه تکرارشونده به صورت بینهایت است، به طوری که بعد از رسیدن به آخرین فریم، پخش به صورت یکپارچه از اولین فریم ادامه پیدا کند. کاربر نباید در ابتدا متوجه این تکرار شود. در این نوع ویدیوهای تبلیغاتی می‌توان هر نوع محتوایی، از اعلام در راه بودن یا معرفی یک محصول جدید گرفته تا نحوه استفاده از محصولات کنونی، را گنجاند.

ابتدای سال 2018 شرکت فیس بوک اعلام کرد امکان ارائه انیمیشن‌هایی در قالب فایل GIF به جای بنرهای تصویری و ثابت توسط شرکت‌های همکار، به منظور تبلیغات بنری در شبکه اجتماعی فیس بوک، فراهم شده است. تحقیقات نشان داده کاربران، در مقایسه با یک محتوای بصری ثابت و استاتیک، بیشتر به تحرک و پویایی توجه می‌کنند. مزیت ساخت انیمیشن تبلیغاتی به جای ویدیوهای عادی این است که نیازی به کلیک کردن روی دکمه پخش وجود نداشته و ابتدا و انتهایی وجود ندارد؛ مادامی که کاربر در صفحه قرار دارد، مجموعه‌ای از فریم‌های بهم چسبیده را مشاهده خواهد کرد.

امروز فید شبکه‌های اجتماعی همچون فیس بوک و لینکدین، مملو از محتواهای اسپانسر شده، محتواهای تولید شده به دست صفحه‌های مورد علاقه و مخصوصا محتواهای ایجاد شده توسط دوستان و همکارانتان است. به همین دلیل به منظور جلب توجه یک کاربر پیش از اسکرول کردن و رد شدن وی از بخش کنونی در صفحه، دو یا سه ثانیه بیشتر فرصت ندارید. به همین دلیل در زمان ساخت انیمیشن تبلیغاتی باید تلاش کنید زمان آن را به 5 الی 6 ثانیه کاهش بدهید. به عنوان نمونه شرکت Pearl Capital در پلتفرم‌های مختلف، از انیمیشن تبلیغاتی زیر به منظور معرفی اپلیکیشن موبایل خود استفاده کرده است.

قدرت انیمیشن تبلیغاتی را دست کم نگیرید

انیمیشن تبلیغاتی روشی قدرتمند و بسیار پربازده است، چرا که با استفاده از آن قادر به سرگرم کردن مخاطب در زمانی کوتاه خواهید بود. وقتی برای معرفی کسب و کار خود، به انیمیشن یا موشن گرافیک رو می‌آورید، آزادی عمل بسیار زیادی در اختیار دارید، به طوری که هر ایده خلاقانه‌ شما تبدیل به یک محتوای ویدیویی خواهد شد. این در حالی است که در صورت ساخت یک تیزر واقعی، شاید قادر به مهیا کردن محیط مورد نظر، کاراکترهای دلخواه و از همه مهمتر بروز یک سری رویداد خاص نباشید.

انیمیشن‌سازی با گذر زمان بیشتر و بیشتر پیشرفته کرد. به موازات آن، دسترسی و امکان استفاده از آن نیز برای افراد و شرکت‌های بیشتری فراهم شد. امروز استفاده از انیمیشن تبلیغاتی به منظور برندسازی محدود به شرکت‌های بزرگ نبوده و هر کسب و کار کوچکی قادر به بهره بردن از آن‌ به نفع خود است. از طرفی به خاطر نرم افزارها و ابزارهای حرفه‌ای جدید، ساخت یک انیمیشن تبلیغاتی به زمان چندان زیادی نیاز ندارد.

حین ساخت انیمیشن تبلیغاتی به کاراکترهایی که در آن استفاده می‌کنید توجه داشته باشید. همانطور که می‌دانید، یک سری شخصیت‌های کارتونی در انحصار شرکت‌های خاصی قرار داشته و در صورت استفاده از آن‌ها، کپی رایت را زیر پا گذاشته‌اید. اگر واقعا در پی برندسازی هستید، بهتر است زمان کافی صرف کرده و یک شخصیت کارتونی منحصربه‌فرد برای برندتان خلق کنید. تاثیرگذاری آن در ذهن کاربران از آن چه تصور می‌کنید بیشتر است!

تاثیر استفاده از انیمیشن در تبلیغات

90 درصد اطلاعات منتقل شده به مغز ما بصری است. این دسته اطلاعات 60 هزار مرتبه سریع‌تر از متن پردازش می‌شوند. در دنیای محتوا، عقیده بر این است یک عکس، بهتر از هزاران کلمه یک مفهوم را منتقل می‌کند. توانایی یک ویدیو در این زمینه در مقایسه با عکس، غیر قابل مقایسه است. ساخت ویدیوی تبلیغاتی بسیار موثرتر از ارتباط کلامی با مخاطبان بوده و دیگران را بیشتر به همکاری و تلاش برای شناخت شما متقاعد خواهد کرد.

انتقال سریع و راحت اطلاعات، تنها مزیت استفاده از انیمیشن تبلیغاتی نیست. با این روش از قالب تکراری و یکنواختی که تا امروز در تبلیغات متنی یا بنری خود داشته‌اید، خارج خواهید شد. به وسیله نمایش پیام خود در قالب رسانه ویدیویی، توجه مخاطبانتان را در هر قسمت که می‌خواهید متمرکز کرده و تحلیل‌های مورد نظرتان را به خورد آن‌ها بدهید! در ادامه می‌توانید دیدگاه خود را با استفاده از تکنیک‌های ویدیویی یا افکت‌های صوتی به قسمت‌های مختلف ویدیو اضافه کنید.

مزایای ساخت انیمیشن در مقایسه با ضبط ویدیو

موشن گرافیک و انیمیشن به مدیر کسب و کار اجازه می‌دهد مفهومی جدید را بدون هر گونه محدودیت خلق کند. تا هر کجا که ذهن شما، با کنار زدن قوانین موجود در طبیعت و حقایق، در رویاها پرواز می‌کند، امکان پیاده‌سازی آن در یک انیمیشن نیز وجود دارد. این در حالی است که به تصویر کشیدن یک سری رویدادها حین ساخت ویدیوی تبلیغاتی عادی امکان‌پذیر نبوده یا هزینه بسیار زیادی روی دستتان می‌گذارد. 

مقرون به صرفه و اقتصادی بودن، یکی دیگر از مزیت‌های بهره بردن از این نوع محتواهای ویدیویی توسط یک کسب و کار است. ساخت فیلم تبلیغاتی رئال در مقایسه با ساخت انیمیشن تبلیغاتی زمان و هزینه بیشتری طلب می‌کند. در یک ویدیوی رئال، هزینه بازیگران، موقعیت مکانی و از همه مهمتر هزینه عوامل و تجهیزات فیلمبرداری را باید در نظر گرفت.

در موشن گرافیک بعد از اتمام پروژه به راحتی قادر به اعمال تغییرات و به‌روزرسانی خواهید بود، اما در یک ویدیوی رئال، شاید امکان بازسازی مجدد موقعیت مکانی ابتدایی وجود نداشته یا به صرف زمان و هزینه زیادی نیاز داشته باشد. بعد از بازسازی لوکیشن دقیقا به همان شکل ابتدایی، باید با بازیگران به منظور متقاعد کردنشان برای حضور مجدد در پروژه، وارد مذاکره شوید. به عبارت دیگر، انیمیشن برای اصلاح به زمان کمتری نسبت به یک فیلم تبلیغاتی واقعی نیاز دارد.

از نقطه نظر روان‌شناسی نیز می‌توان به مزیت‌های ساخت انیمیشن تبلیغاتی به جای یک ویدیوی رئال نگاه کرد. وجود نکاتی در موشن گرافیک سبب افزایش جذابیت آن شده و بیننده را به خود جلب خواهد کرد. بر اساس گفته‌های یک روان‌شناس با نام نیکولا دیویس (Nicola Davis)، اگر می‌خواهید کاربران با محتوای شما ارتباط برقرار کنند، انیمیشن یا موشن گرافیک سرمایه‌گذاری ارزشمندی است. کافی است انیمیشن‌های تبلیغاتی قدیمی که سال‌ها پیش دیده‌اید را به خاطر آورده و به ماندگاری آن‌ها در مقایسه با ویدیوهای رئال توجه کنید.

رو آوردن برندهای بزرگ به استفاده از تبلیغاتی انیمیشنی

شرکت‌های بزرگ و مخصوصا استارتاپ‌ها، در مسیر برندینگ، به انیمیشن‌های تبلیغاتی رو آورده‌اند، چرا اکنون ظرفیت بالای آن‌ها در انتقال مفاهیم به خوبی مشخص شده است. این نوع ویدیوهای تبلیغاتی برای فروش محصولات، ارائه سرویس‌ها و مخصوصا نمایش چگونگی استفاده از محصولات و سرویس‌ها بسیار کاربردی هستند. شبکه‌های اجتماعی همچون فیس بوک و لینکدین به طور گسترده از آن‌ها به منظور تشریح ویژگی‌ها و قابلیت‌های جدید پلتفرم خود استفاده می‌کنند.

یک انیمیشن تبلیغاتی می‌تواند هر چیزی، از دموی یک محصول گرفته تا یک تصویر در حال حرکت، باشد. محتوای ویدیویی نهایی ممکن است در قالب فایل گیف، کد اچ‌تی‌ام‌ال یا یک ویدیوی کوتاه عرضه شود. فرمت مورد استفاده بدون در نظر گرفتن محدودیت‌ها در نحوه پخش، اهمیتی ندارد. آن چه به طور واضح در تیزرهای انیمیشنی شرکت‌های بزرگ مشاهده کرده‌ایم، تلاش آن‌ها برای کوتاه‌تر و ساده‌تر کردن ویدیوهای تبلیغاتی این چنینی است.

انیمیشن‌های تبلیغاتی کارتونی

بسیاری از تبلیغات انیمیشنی امروزی به طور ساده از متن و گرافیک تشکیل می‌شوند. اما برای ساخت برخی دیگر زمان و هزینه بیشتری صرف شده و در عوض بازخوردی بهتری نیز دریافت خواهد شد. این دسته تیزرهای انیمیشنی می‌توانند یک رندر سه بعدی از شبیه‌سازی کالای شما یا ویدیوهای لایو اکشن تکرارشونده باشند.

اما دسته بسیار پرمخاطب دیگر، انیمیشن کارتونی است که امروز به طور گسترده در صنعت تبلیغات ورود پیدا کرده است. تفاوت اصلی آن‌ها داشتن مدت زمانی طولانی‌تر است، به طوری که بین 1 الی 3 دقیقه زمان دارند. در کمتر کمپین تبلیغاتی از انیمیشن‌های کارتونی کوتاه استفاده می‌شود. مخصوصا اگر حق استفاده از یک شخصیت و کاراکتر کارتونی شناخته شده به منظور استفاده در ویدیوی تبلیغاتی خود را به دست بیاورید، به شکلی باورنکردنی در ذهن کاربر نفوذ خواهید کرد.

چرا ساخت انیمیشن تبلیغاتی به تیزرهای عادی ارجحیت دارد؟

صنعت تبلیغات به طور پیوسته در حال رنگ عوض کردن است و روز به روز راهکارهای جدیدی معرفی می‌شود. به عنوان نمونه امروز شاهد بهره‌گیری از هوش مصنوعی برای تبلیغات هستیم، به طوری که شرکت‌ها، با پی بردن به علاقه‌های کاربر به وسیله ردیابی فعالیت‌های وی در دنیای وب، محصولاتی که احتمال خریدشان توسط این کاربر بالاتر است را در معرض دیدش قرار می‌دهند.برای دیدن نمونه کار انیمیشن تبلیغاتی 3 بعدی ساخته شده در پارت انیمیشن  به لینک زیر مراجعه کنید:

https://partanimation.com/%d8%b3%d9%81%d8%a7%d8%b1%d8%b4-%d8%a7%d9%86%db%8c%d9%85%db%8c%d8%b4%d9%86-%d8%b3%d9%87-%d8%a8%d8%b9%d8%af%db%8c/

انیمیشن در مقایسه با این راهکار کمی قدیمی‌تر بوده و بر اساس ارزیابی‌ها، تاثیرگذاری بسیار بالای آن به اثبات رسیده است. اگر هنوز به نحوه بهبود حضور برند خود در دنیای آنلاین پی نبرده و در یافتن بهترین محتوا به منظور اشتراک‌گذاری، با هدف جذب مشتری، تردید دارید، ساخت انیمیشن تبلیغاتی پاسخ شما است. برای این گفته دلیل داریم.

گیرایی بالا

اگر در پی جذب مخاطب و وادار کردنش به برقراری ارتباط با محتوای تبلیغاتی خود هستید، باید از انیمیشن تبلیغاتی استفاده کنید. دستیابی به این خواسته از طریق متن بسیار دشوار است. عکس کمی کار را راحت‌تر کرده و تیزر تبلیغاتی، مسیر را بسیار هموار می‌کند. همچنان گیرایی یک ویدیوی عادی در مقایسه با انیمیشن تبلیغاتی به مراتب کمتر است.

برخلاف تصور، جذب شدن به این دسته محتواها منحصر به کودکان نیست. دلیل رو آوردن به این نوع ویدیوهای تبلیغاتی، اثبات تاثیرگذاری بیشتر آن‌ها روی ذهن بیننده از دیدگاه علم روانشناسی است.

کاهش هزینه‌

ساخت انیمیشن تبلیغاتی سبب صرفه‌جویی بسیار زیاد در زمان و هزینه خواهد شد. برخلاف تصور عموم، تیزرهای تبلیغاتی عادی منابع بیشتری طلب کرده و به هزینه بالاتری برای ساخت نیاز دارند. به عنوان نمونه یک ویدیوی تبلیغاتی تجاری عادی نیازمند گرد هم آوردن گروهی از افراد است. اگر در برنامه هر یک از آن‌ها خللی وارد شود، کل تیم معطل باقی خواهد ماند. از نیاز به پرداخت دستمزد به تک تک افراد نباید غافل شد.

اما کاراکترهای درون انیمیشن‌های تبلیغاتی، از شما هزینه‌ای بابت حضورشان دریافت نمی‌کنند! همچنین می‌توانید به تعداد دلخواه، شخصیت به ویدیو اضافه کنید. نکته بسیار مهم دیگری که هزینه ساخت انیمیشن تبلیغاتی در مقایسه با ویدیوهای تجاری عادی را به شدت کاهش می‌دهد، آسودگی در پیاده‌سازی صحنه‌های خاص است. ایجاد برخی شرایط و صحنه‌ها در دنیای واقعی خطرات خاصی را در پی داشته و به سرمایه‌گذاری زیادی نیاز دارد، اما در دنیای انیمیشن، خبری از این محدودیت‌ها نیست.

ایجاد تصویری پایدار از برند

به وسیله استفاده از کاراکترهای کارتونی به عنوان سفیر برند خود، تصویری به یادماندنی در ذهن بیننده ایجاد خواهید کرد. آن‌ها از این به بعد، همیشه این شخصیت تخیلی را به محصولات یا سرویس‌های شما ارتباط خواهند داد. دلیل این اتفاق، همان گیرایی بالای انیمیشن تبلیغاتی است. هر چه ظاهر و سیما، صدا، حرکات بدن و طرز بیان کاراکتر خاص‌تر باشد، نفوذ بیشتری در ذهن بیننده خواهد شد.

پیشنهاد می‌کنیم برای خلق یک کاراکتر، دیوانه‌کننده‌ترین ایده ذهنتان را در نظر بگیرید، چرا که به لطف انیمیشن تبلیغاتی، هر رویایی در فکر شما قابل پیاده‌سازی است. محدوده فکر خود را گسترش داده و از نمونه‌های مشابه (برای الهام‌گیری و نه کپی‌برداری) کمک بگیرید. همانطور که در قسمت قبل به آن اشاره کردیم، هیچ محدودیتی سد راه افکار شما نشده و قادر به متولد کردن هر کاراکتری هستید.

اثرگذاری بیشتر

بر اساس جدیدترین تحقیقات Crisp Media، ویدیوهای انیمیشنی در مقایسه با تبلیغات ویدیوی عادی، 4.5 برابر اثرگذاری بیشتری روی ذهن بیننده دارند! وقتی محتوای ویدیوی در صفحه‌های شخصی یا متعلق به کسب و کارتان در شبکه‌های اجتماعی منتشر می‌شود، ظرفیت جذب مشتری به صورت 24 ساعته در 7 روز هفته را دارا است.

یکی از دلایل تاثیرگذاری بیشتر، کمک به ایجاد تصویری منحصربه‌فرد در ذهن بیننده است. برای تبلیغات ویروسی، محتواهای انیمیشنی و گرافیکی اثرگذارتر ظاهر می‌شوند. منظور از تبلیغات ویروسی، ترغیب شدن بیننده به اشتراک‌گذاری محتوای تبلیغاتی شما است. به این ترتیب متن، تصویر یا ویدیو همینطور دست به دست چرخیده و به سمع و نظر افراد بیشتری می‌رسد.

در ادامه به بررسی تاریخچه‌ای از انیمیشن تبلیغاتی می‌پردازیم. از چه زمان استفاده از انیمیشن در تبلیغات آغاز شد و چرا هنوز به عنوان روشی بسیار پربازده، طرفداران زیادی دارد؟

تاریخچه‌ای از انیمیشن تبلیغاتی

احتمالا هنوز از کودکی، چندین انیمیشن تبلیغاتی را در ذهن دارید. آن‌ها به خوبی در ذهنتان نشسته و شما را به محصولی علاقه‌مند کردند. نکته مهم درباره این نوع ویدیوها، جذابیت زیادشان برای بزرگسالان در کنار کودکان است؛ افراد با شخصیت‌های کارتونی و غیر واقعی ارتباط خوبی برقرار می‌کنند. این موضوع سبب شد صنایع زیادی از ابتدایی‌ترین روزهای ظهور انیمیشن، از آن به منظور تبلیغ برای خود بهره ببرند.

انیمیشن چیز تازه‌ای نبوده و از هزاران سال پیش در اختیار انسان قرار داشته است. زمانی که انسان‌ها از طریق تحرک اجسام ریال داستانی را بیان می‌کردند، در واقع در حال استفاده از این مفهوم بودند. نقاشی‌های درون غارهای مربوط به انسان‌های عهد پارینه سنگی همه ایده‌ای از حرکت را به تصویر می‌کشیدند.

خرید آنلاین لباس کار صنعتی چه مزیتی دارد ؟

لباس کار صنعتی به عنوان یکی از وسایل استحفاظی فردی مطرح می باشد و کلیه کارکنان باید با لباس کار مناسب در محل کار خود حاضر شوند. لباس کار کارکنان دارای خصوصیاتی می باشند که مطابق مقررات خاصی در اختیار کارکنان قرار می گیرند. معمولاً لباس کار به عنوان یک پوشش سراسری تنه ، دست و پاها را در مقابل شرایط محیطی حفاظت می کند.
 
خصوصیات و استانداردهای لباس کار صنعتی 
لباس کار باید اندازه و متناسب با بدن استفاده کننده باشد. کارکنانی که با ماشین کار می کنند و یا در جوار ماشین آلات مشغول کار هستند باید از لباس کاری استفاده کنند که هیچ قسمت آن باز یا پاره نباشد. حدالامکان دارای شب نما باشند. آویزان نمودن زنجیر ، ساعت، کلید و نظایر آنها روی لباس کار اکیداً ممنوع است. در محل کار که احتمال خطر انفجار و یا حریق باشد، استفاده از یقه نورگیری آفتاب گردان و زه و دسته عینک که از انواع سلونوئید ساخته شده اند و همچنین همراه داشتن سایر مواد قابل اشتعال برای کارکنان مربوطه اکیداً ممنوع است. در صورتیکه انجام کاری ایجاب نماید که کارکنان آستین لباس کار خود را مستمراً بالا بزنند، بایستی از لباس کار آستین کوتاه استفاده نمایند.
کارکنانی که در محیط های آلوده به گرد و غبار، مواد قابل اشتعال و انفجار و یا مسموم کننده به کار اشتغال دارند، نباید لباس های جیبدار و یا لبه دار دوبل شلوار را در بر داشته باشند، چون ممکن است گرد و غبار و مواد مزبور در چین و لبه لباس باقی بماند. لباس ایمنی مخصوص کارکنانی که با مواد خورنده و یا مضر کار می کنند، باید آب و گاز در آن نفوذ ننموده و جنس آن مناسب با نوع ماده و یا موادی که با آنها کار می کنند باشد. 
لباس کار نباید گشاد باشد، مخصوصا قسمت های سر آستین آن و نباید به میزانی تنگ باشد که اعضای بدن هنگام کار با اشکال مواجه شوند. آستین ها را نباید به طرف بالا برگرداند و یا لوله کرد.
تذکر 1: کارکنانی که لباسشان به مواد نفتی یا شیمیایی خطرناک آغشته شود باید فوراً لباس خود را شسته و یا تعویض نموده و آن قسمت از بدن را نیز که در تماس بوده با شوینده های مناسب بشویند. هیچ یک از کارکنان حق ندارند با لباس آغشته به مواد نفتی و یا مواد شیمیایی، به آتش، شعله و دیگر منابع حرارتی نزدیک شوند و یا کبریت و فندک و غیره روشن نمایند.
تذکر 2: در صورت پارگی، خراب شدن و یا آلودگی بمواد نفتی یا شیمیایی خطرناک لباس کار، باید برای تمیز شدن آن اقدام نمایید و در صورت نیاز به تعویض، به سرپرست مربوط اطلاع داده شود.
تذکر 3: البسه آغشته به روغن و یا گریس باید فوراً از تن خارج شود، چون ممکن است ایجاد ناراحتی پوست نماید.
 
یک لباس کار صنعتی باید از چه جنسی ساخته شود؟
جنس پارچه با توجه به شرایط کار و لزوم ظاهر لباس از نظر مقاومت در مقابل چروکیدگی و نیز عدم تولید الکتریسیته ساکن از مخلوط حدود 71 % پنبه و 31 % پلی استر و با وزن gr/m2 320 تا gr/m2 420 و با توجه به شرایط اقلیمی و فصول مختلف در نظر گرفته شود. در شرایطی که احتمال سوختن لباس کار در اثر ریختن پلیسه و یا تحت تأثیر حرارت زیاد وجود دارد، مانند لباس کار جوشکاری، جنس لباس کار بایستی 11 % پنبه باشد. به منظور استحکام بیشتر از پارچه با بافت کج راه با تراکم بالا  2 تار و یک پود و نخ چهل دولا از نوع رینگ  استفاده گردد. 
به منظور دوام بیشتر رنگ و پیشگیری از رنگ دادن پارچه پس از شستشو و همچنین جلوگیری از آب رفتن پارچه از رنگ های راکتیو در رنگرزی پارچه استفاده شده باشد.  با انتخاب پارچه مرغوب و اعلاء، به کار بردن دوخت محکم و نیز چرخکاری دوبله درزها، لباس کار بادوام تولید گردد. با استفاده از الگوی مناسب، باید لباس کار شکیل و خوش دوخت بوده و در اندازه های استاندارد تهیه شود.
لباس کار استاندارد باید دارای چه آرم وعلائمی باشد؟
لباس کار باید به نحوی باشد که مشخص کند فردی که آن لباس را پوشیده در کدام گروه شغلی یا واحد فعالیت می نماید. علامت یاد شده می تواند آرم، کد و یا حتی رنگ لباس باشد. برای در نظر گرفتن علائم مشخصه موارد ذیل قابل بررسی می باشد:
  • -رنگ زمینه آرم یا رنگ لباس برای مشخص کردن واحدهای مختلف باید مشخص باشد.
  • -جنس آرم با استفاده از چاپ سیلک اسکرین مرغوب و ثابت با رنگ های قید شده روی پارچه تهیه شود.
  • -محل نصب آرم روی سینه یا بازوی سمت چپ می باشد.
  • خصوصیات کلی لباس کار صنعتی

    در وهله اول برای خرید لباس کار انتخاب سایز مناسب فرد بایستی در اولویت قرار گیرد. استفاده از یک لباس کار با اندازه مناسب و راحتی فرد در آن علاوه بر افزایش راندمان، سبب حفظ بیشتر جان این افراد و مقابله با ایجاد خطرات می شود. از دیگر موارد مهمی که باید به آن اشاره کرد کیفیت دوخت لباس کار صنعتی می باشد، دوخت این نوع لباس ها باید محکم بوده تا در هنگام کار به راحتی باز یا پاره نشود. استفاده از لباسکار پاره در مکان هایی که نیاز به استفاده از دستگاه ها و ماشین آلات می باشد ، خطرناک است.

    استفاده از لباس کار صنعتی با علایم شب نما بر روی آن در محیط های تاریک و کم نور جزء موارد مهم محسوب می شود که در هنگام خرید لباس کار باید به آن دقت کرد. پروژه هایی که در شب انجام می شوند و یا نور کافی در محیط وجود ندارد، نیاز به استفاده از چنین لباس کار هایی دارند.


    به منظور جلوگیری از ایجاد هرگونه خطر بر اساس شرایط محیطی تولید لباس کار باید به نحوی باشد که نتوان از آن وسایلی اعم از ساعت، زنجیر ، کلید و... را آویزان نمود. در صورت وجود چنین امکانی در لباس کار ، فرد می بایست از انجام و آویزان کردن وسایل از خود اجتناب نماید.

    آستین های لباس کار باید اندازه فرد بوده و کوتاه یا بلند تر نباشد. اگر شرایط کار به گونه ای بود که فرد نیاز به بالا زدن آستین های خود داشت و یا در محیط هایی با شرایط آب و هوایی گرم اشتغال دارد ، بهتر است از لباسکار صنعتی آستین کوتاه استفاده گردد، در غیر این صورت انجام بالا زدن آستین ها به صورت مستمر به خصوص در صنایع خطرناک امکان بروز حادثه را افزایش می دهد.

    استانداردهای لباس کار صنایع

    بسته به نوع محیط کار استانداردهایی برای تولید لباس کار وضع می گردد که شرکت های تولید کننده ملزم به رعایت آن ها می باشند. بنابراین در هنگام خرید لباس کار صنعتی می بایست بر اساس شرایط کاری خود استاندارد هایی مورد نیاز را بررسی و سپس اقدام به خرید نمایید.

    • در صنایعی که احتمال انفجار یا آتش سوزی در آن وجود دارد از خرید لباس کار با یقه های نور گیر و منعکس کننده نور ، زه و دستکش ایمنی ضد آتش ، عینک های مخصوص ، کلاه ایمنی و... می بایست استفاده شود.

    • در صنایعی که نیاز به کار جوشکاری می باشد استفاده از لباسکار ضد آتش در کنار پیش بند هایی از جنس چرم که قابلیت سوختگی ندارد الزامی می باشد.

    • عدم استفاده از لباس کار جیب دار در محیط هایی که مواد اشتعال زا ، قابل انفجار و یا سمی وجود دارد.

    • در طول سال حداقل بعد از 6 ماه می بایست لباس کار صنعتی را تعویض نمود و در صورت هرگونه آسیب جدی به لباس کار ، کارکنان ملزم به استفاده از لباس کار جدید هستند.

    • پارچه به کار رفته در تولید لباس کار می بایست بسته به شرایط محیطی و کاری افراد باشد؛ به طور مثال در محیط هایی که خطر برق گرفتگی وجود دارد، استفاده از لباس کار با چنین پارچه ای که تولید الکتریسیته ساکن می کند ممنوع می باشد.

    • وزن لباس کار صنعتی می بایست به گونه ای باشد که فرد در هنگام کار دچار خستگی نشده و خللی در انجام کار برای فرد به وجود نیاورد.

    • برای عدم ایجاد آسیب به لباس کار بهتر است دوخت پارچه به صورت کجراه و همچنین با تراکم بالا انجام گیرد.

    فروش آنلاین لباس کار در تهران

    زندگی پرمشغله و گرفتاری های بی شمار زندگی مدرن انسان را به سوی استفاده از دنیای دیجیتال هدایت می کند . استفاده از خرید اینترنتی  زندگی دیجیتالی یکی از راه های کاهش استرس و فرار از مشکلات است . این مزیت باعث می شود که برای خرید لوازم ضروری نیاز به حضور فیزیکی در شهرهای بزرگ و پرترافیک نباشد و شما می توانید تنها از طریق گذراندن چند مرحله ی ساده خرید خود را درب منزل تحویل بگیرید .

    در این میان فروشگاه ها آنلاین نقش بسزایی در این چرخه ایفا می کنند . فروشگاه اینترنتی لباس کار دوخت یادگار یکی از این فروشگاه هاست که این امکان را برای مشتریان خود فراهم کرده است که بدون نیاز به حضور در فروشگاه سفارش آنلاین لباس کار خود را ثبت کنید ، لباس کار را بر اساس نیاز خود سفارشی کنید و به صورت آنلاین لباس کار مورد نظر خود را خریداری کنید .

    جهت رفاه مشتریان دوخت یادگار این امکان فراهم شده است که خرید اینترنتی لباس کار در انواع مختلف از جمله لباس کار یکسره ، لباس کار سرهمی ، لباس کار دوبنده ، جلیقه ، لباس کار جوشکاری و حتی لباس کار های محبوب مثل لباس کار ایران خودرویی ، مدل آلفا و… تولید و امکان خرید آنلاین لباس کار فراهم باشد .

    تولیدی لباس کار دوخت یادگار یکی از بهترین تولیدی لباس کار در تهران است که انواع لباس کار را به صورت عمده تولید می کند و لباس کار ارزان و با کیفت را بدون واسطه به دست مشتریان خود می رساند و هم اکنون با فروش آنلاین لباس کار در سراسر ایران آماده همکاری با واحد های صنعتی ، کارخانه ها ، کارگاه ها ، ادارات و تمامی مراکزی است که نیاز به تجهیز لباس کار برای کارمندان و کارگران خود دارند .

    تولیدی دوخت یادگار

    تمامی محصولات تولیدی ما به صورت یونیک و منحصر به فرد تولید شده است. تیم طراحی دوخت یادگار با توجه به نوع کسب و کار شما لباس کار مناسب با شرکت و یا کارخانه شما را تولید می کند .

    شما می توانید با کیفیت ترین و ارزان ترین و متنوع ترین لباس کار را از دوخت یادگار خریداری کنید و برای مشاوره طراحی لباس کار با پشتیبان های ما در تماس باشید.سفارش لباس کار طبق سلیقه و نیاز شما انجام می شود .

    مهم ترین استاندارد های بین المللی برای تولید لباس کار عبارتند از:

    ✔ EN ISO 20471 لباس کار شبرنگ برای استفاده در مکان های تاریک و یا با نور کم

    ✔ EN 342 لباسکار مخصوص کار در محیط های سرد یا لباس کار زمستانی به منظور حفاظت بدن از سرما (شرایط آب و هوایی زیر 5 درجه سانتی گراد) که در کنار آن استفاده از سایر لوازم همچون دستکش ، کلاه و... نیاز می باشد.

    ✔ EN 343 حداقل استاندارد لازم برای لباس کار صنایع که افراد را در برابر شرایط آب و هوایی گوناگون حفظ می نماید و می توان از آن در شرایط آب و هوایی مختلف و یا دارای بادهای شدید استفاده کرد.

    ✔ EN ISI 11611 استانداردی برای تولید لباس کار صنعتی جهت جلوگیری از آسیب در برابر عواملی همچون جوشکاری و دیگر فعالیت های مشابه

    ✔ EN ISO 11612 اگر قصد خرید لباس کار برای محیط هایی با حرارت زیاد و احتمال آتش سوزی را داشته باشید ، لباس کار مورد نظر شما می بایست دارای این استاندارد باشد.

    ✔ EN ISO 15797 استاندارد لازم جهت تضمین مقاومت لباسکار شما در برابر شست و شو و عدم ایجاد مشکل پس از آن

    ✔ UV 801 این استاندارد مخصوص لباس کار افرادیست که می بایست در محیط هایی با وجود اشعه UV از آن استفاده نمایند. اشعه خورشید یکی از اشعه های مضر دارای میزان UV بالا است که کار مستمر در چنین شرایطی امکان آسیب به پوست افراد را فراهم می کند.


امکانات رفاهی ون های داخل فرودگاه چیست؟

اجاره ون در فرودگاه امام خمینی

در بین بزرگراه تهران _ قم و در سی کیلومتری شهر تهران، فرودگاه بین المللی امام خمینی قرار دارد. این فرودگاه نقطه ی شروع سفر به سایر مناطق ایران و دیگر کشورهاست. برای رسیدن به این فرودگاه درصورتی که تعداد اعضای خانواده و یا دوستانی که شما را همراهی می کنند زیاد باشد، این امکان وجود دارد تا با اجاره ون در فرودگاه امام خمینی و با خیال آسوده و در ساعت مقرر به پرواز خود برسید. البته شرایط اجاره ون در فرودگاه امام خمینی، شرایط مخصوص به خود را دارد که ادامه توضیح خواهیم داد. همان طور که می دانید اگر جمعیت افراد بیش از 5 نفر باشد مقرون به صرفه نیست که با دو یا سه خودروی سواری مسافت منزل تا فرودگاه و یا بالعکس را طی نمایید. بی تردید یکی از ارزان ترین راه ها جهت رسیدن به فرودگاه امام خمینی برای جمعیت های بالا، استفاده از خودروهای اجاره ای ون خواهد بود.

اهمیت اجاره ون در فرودگاه امام خمینی

از خدمات حمل ونقل لوکس جهت استقبال از میهمانان مهم در فرودگاه امام خمینی، اجاره ون است که شرکت الوون به خوبی این خدمات را ارائه می نماید. همان طور که می دانید فرودگاه امام خمینی از پر پروازترین فرودگاه های بین المللی در ایران است. برای پروازهای داخلی نیز با اختلاف اندک در رتبه دوم بعد از فرودگاه مهرآباد قرار دارد. مدیران و رؤسای شرکت ها و افراد مهم سیاسی و همچنین میهمانان خارجی ازجمله افرادی هستند که از خدمات ون تشریفاتی استفاده می نمایند. همچنین با توجه به مطالبی که در قسمت های قبل گفته شد، افرادی که با جمعیت های بالا عازم سفر هستند می توانند از این خدمات بهره مند گردند. در جریان هستید که هر فرد برای سفر حتماً تعدادی چمدان و ساک همراه خود دارد که فضای زیادی را اشغال خواهد نمود؛ بنابراین در اینجا به اهمیت اجاره ون در فرودگاه امام خمینی پی خواهید برد. چون شما به طور مثال با کرایه یک ماشین لوکس ژاپنی، می توانید به آسانی و راحتی به سفر خود بپردازید و در سریع ترین زمان ممکن به مقصد برسید.

شرایط اجاره ون در فرودگاه امام خمینی

شرایط اجاره ون در فرودگاه امام خمینی در شرکت کافه رنت با توجه به نوع ون و نوع خدمات دریافتی مشخص گردیده و دریافت می شود. تابعیت و شرایط فرد اجاره کننده خودرو، ازجمله فاکتورهایی است که بر روند کار تأثیرگذار است.

• اجاره ون بدون مدرک

ون ها اغلب با راننده بوده و بنابراین برای اجاره کردن ون به مدرک خاصی نیاز نیست. نماینده شرکت به عنوان راننده در خودرو حضور دارد و همه مسئولیت های خودرو به عهده ایشان خواهد بود. پس شرایط اجاره ون در فرودگاه امام خمینی بسیار آسان بوده و کرایه خودرو به صورت کیلومتری و ساعتی محاسبه می گردد. در هنگام اجاره ون کارشناسان شرکت ما، عکس بلیت پرواز شما را تحویل می گیرند.

اجاره ون برای ترانسفر فرودگاهی در شرکت الوون

آشنا نبودن مسافران به مسیرها، خستگی مفرط و نیز وجود گردشگران و توریست های داخلی و خارجی که به شکل گروهی مسافرت می نمایند، موجب می شود که این افراد به محض رسیدن به فرودگاه به دنبال اجاره ون باشند.

• رانندگان مجرب

ون های اجاره ای در شرکت کافه رنت، رانندگان بسیار مجرب و دوره دیده دارد که همراهان بسیار خوبی برای شما در طی سفر خواهند بود و به شما این امکان را می دهند تا با خیالی آسوده و با استفاده از ظرفیت ها و امکانات داخلی ماشین به راحتی از فرودگاه به سایر نقاط سفر کنید.

• امکانات رفاهی

ون های اجاره ای شرکت ما مجهز به سیستم وای فای بوده و شما می توانید در طول سفر از اینترنت استفاده کنید. همچنین این ون ها مجهز به صندلی کودک هستند که موجب راحتی کودکان و والدین آن ها خواهد بود.

• بیمه های مسافرتی

از دیگر ویژگی های این ماشین ها می توان به بیمه مسافرتی آن ها اشاره کرد که همگی مسافران در طی سفر بیمه می گردند. وجود راننده های مجرب و کارآزموده و مسلط به زبان های مختلف همچون انگلیسی، فرانسوی، ترکی و غیره از شاخصه های دیگر این ون ها است. در ضمن این خودروها مجهز به سیستم گرمایشی و سرمایشی باکیفیت بالا هستند. رانندگان این ون ها آمادگی لازم جهت سفرهای طولانی را داشته و بنا به درخواست مسافران برای مقصد موردنظر حرکت می کنند.

مشکلات اجاره ون در فرودگاه امام خمینی

ون های شخصی ممکن است فاقد کیفیت لازم و امکانات رفاهی برای مسافران باشند. همچنین ازنظر بیمه نیز ممکن است مشکلاتی داشته باشند. این احتمال وجود دارد که رانندگان ون های شخصی مسلط به زبان های خارجی نباشند و این مسئله می تواند مشکلاتی را برای گردشگران و مسافران ناآشنا به مسیرها ایجاد نماید. قیمت ها نیز ممکن است به صورت سلیقه ای اعمال شود و این موضوع نیز می تواند موجب نارضایتی مسافران گردد. بنابراین در اینجا توصیه می کنیم که جهت اجاره ون در فرودگاه امام خمینی حتماً از سایت ها و شرکت های معتبر مانند الوون استفاده نمایید.
جهت کسب اطلاعات بیشتر و خواندن ادامه  مقاله تاکسی ون فرودگاه به سایت الوون مراجعه نمایید.