سفارش بیلبورد تبلیغاتی را به چه کسی بسپاریم ؟

یایید تعریف بیلبورد را ابتدا از نگاه جناب گوگل بررسی کنیم:

بیلبورد یا آگهی‌نما، به تابلوی بزرگی گفته می‌شود که فضای مناسبی برای نصب آگهی را در اختیار دولت، صنعتگران و عرضه‌کنندگان کالا می‌گذارد؛ در اصل به هر فضای خارجی که امکان نصب آگهی بر آن باشد اطلاق می‌شود. اما امروزه، بیشتر به معنای تابلوهای بسیار بزرگ و نورپردازی شده‌است که بر پایه‌های بلندی قرار گرفته و از فواصل دور قابل دیده شدن هستند.

در واقع بیلبورد ها تابلوهای بزرگ تبلیغاتی هستند که نزدیک بزرگراه‌ها و خیابان‌ها نصب می‌شوند و در دید سرنشینان اتومبیل‌ها و عابران پیاده قرار می‌گیرند. یکی از ابزارها و رسانه‌های کمپین‌های بازاریابی استفاده از المان‌های تبلیغات محیطی است که بیلبورد یکی از مهمترین آن‌ها محسوب می‌شود. بیلبوردها در میدان‌ها، اماکن تجاری، روی بالن‌ها، روی هواپیماها یا اتوبوس‌های شهری وجود دارند و در منظر دیدگان ظاهر

بیلبوردها از کجا آمدند؟

پیشینه بیلبورد ها به اولین تمدن‌ها باز می‌گردد و ما در تاریخ مصر باستان به ستون‌های سنگی برمی‌خوریم که ستون‌هایی چهاروجهی با نوک هرمی شکل هستند و از سنگ یک‌تکه ساخته شده‌اند. این ستون‌ها نه تنها جنبه تزئینی داشته‌اند، بلکه برای ترویج مذهب مصریان باستان به کار می‌رفته‌اند و بر روی آن‌ها جملات مذهبی و دعاهای مختلف کنده‌کاری شده‌اند. نخستین قدم‌ها در مسیر تبلیغات در سال ۱۴۵۰، زمانی که یوهان گوتنبرگ ماشین چاپ قابل حمل را اختراع کرد، با انتشار برگه‌های آگهی دستی، تبلیغات به شکل امروزی آن به مردم معرفی شد. در سال ۱۷۹۶، با تکمیل روش‌های لیتوگرافی، اولین پوستر تصویر سازی شده، به وجود آمد. اولین بار تبلیغات در حاشیه جاده‌ها توسط بازرگانان و کسبه محلی آمریکایی به کار رفت. آنها علامت‌ها و تابلوهایی را بر دیوارها و نرده‌ها نقش می‌کردند یا پوسترهایی را بر روی تیرهای تلگراف، دیوارها و هر محل ممکن، نصب می‌کردند.

به مرور زمان، مردم به دنبال جاهایی مناسب برای نسب آگهی‌های خود بودند تا در محدودهٔ زمانی مشخص، بیشترین بازدیدکننده و بالاترین تأثیر را داشته باشد، به این ترتیب، ستون‌ها و جعبه‌های ویژهٔ نصب آگهی در نقاط پر رفت‌وآمد شهرها برپا شد.

 

امروزه آگهی‌نماها مجموعه‌ای از تصاویر بزرگ هستند؛ بعضی از آن‌ها مضحک، بعضی کمی عجیب و غریب و گاهی کنایه‌آمیزند. اما در حال حاضر بیلبوردهایی مورد پسند‌تر هستند و در ذهن باقی می‌مانند، که از ایده‌ای جدید استفاده کرده باشند. ما به عنوان بیننده می‌توانیم دیدگاه‌های مختلفی نسبت به هر آگهی‌نما داشته باشیم؛ اما این واقعیت را نمی‌توان انکار کرد که بیلبورد ها، نماد جریان دائمی و روان زندگی هستند.

در سال‌های ۱۹۰۰، در صنعت تولید آگهی‌نما اتفاق بزرگی رخ داد. صنایع و شرکت‌های بزرگ برای تبلیغ کالاهای خود در بازارهای داخلی، به استفاده گسترده‌ای از بیلبورد پرداختند و تصاویر بزرگ و پرجلوه از خمیردندان و صابون گرفته تا انواع خوراکی‌ها و نوشیدنی‌ها، بر روی بیلبوردها ظاهر شدند. در دوران جنگ، تبلیغات روی بیلبوردها، بر روی بسیج نیروها و دفاع از کشور و شعارهای وطن پرستانه متمرکز می‌شد و در دوران صلح، این تمرکز بر روی بهبود بخشیدن به شیوهٔ زندگی و تبلیغ برای آخرین دستاوردهای صنعتی بود.

آشنایی با انواع بیلبورد ها

به طور کلی بیلیبوردهای تبلیغاتی به چند دسته زیر تقسیم می‌شوند:

بیلبورد های عادی

همان بیلبوردهایی هستند که بیشتر از سایر انواع بیلبورد های تبلیغاتی در نقاط مختلف شهر مشاهده می‌کنیم. این بیلبوردها  به شکل یک تابلو مستطیل شکل غول پیکر که روی یک پایه محکم سوار است، در مکان‌هایی مانند حاشیه خیابان‌ها و سایر نقاط پرتردد شهر نصب می‌شوند.

بیلبورد های دیجیتال

بیلبوردهای دیجیتال، نسل جدید تلوزیون‌های شهری هستند که روز به روز بر محبوبیت آن‌ها افزوده می‌شود. در این نوع از انواع بیلبورد تبلیغاتی می‌توان تبلیغات را به طور لحظه‌ای تنظیم و برای زمان‌های معین اجرا کرد. در حالیکه بیلبوردهای تبلیغاتی هنوز هم پرطرفدار هستند اما به دلیل اینکه بیلبوردهای دیجیتال مزایای بیشتری نسبت به بیلبوردهای ساده دارند، از محبوبیت زیادی برخوردار شده‌اند.

با استفاده از بیلبورد دیجیتال، تبلیغات را به گونه‌ای جذاب‌تر و منحصر به فرد می‌توان اجرا کرد که این کار به سادگی از عهده بیلبورد تبلیغاتی برنمی‌آید! شاید می‌توان گفت که قابل توجه‌ترین مزیتی که یک بیلبورد دیجیتال ارائه می‌دهد این است که کارهای بسیار خلاقانه‌ای را با آن می‌توان انجام داد. با استفاده از بیلبورد دیجیتال شما می‌توانید تصویر، فیلم، صوت، متن و هر چیز دیگری را آنطور که می‎خواهید برای مخاطب به نمایش درآورید و تبلیغاتی جذاب‌تر و به یاد ماندنی‌تر داشته باشید.

عرشه پل‌های هوایی

بیلبوردهای تبلیغاتی نصب شده روی عرشه پل‌ها، نوعی از بیلبورد هستند که تمامی ما دیده‌ایم. این نوع بیلبوردها تنها روی عرشه پل‌‌های هوایی نصب می‌شوند که محل عبور و مرور ماشین‌ها هستند و اگر یک بنر تبلیغاتی جذاب داشته باشید و آن را در یک منطقه پر رفت و آمد نصب کنید، شاهد بازدید شگفت انگیز این بیلبوردها خواهید بود.

استرا بورد

استرابوردها نسل جدیدی از بیلبوردها هستند که بر پایه سازه‌های بادبانی ساخته می‌شوند. این نوع از انواع بیلبوردهای تبلیغاتی فک متحرک دارند و معمولا در تهران در ابعاد ۲ در ۴ دیده می‌شوند.

لمپوست

لمپوست‌‌ها بیلبوردهای نسبتا کوچکی هستند که از میله‌های مستطیلی در ابعاد یک تا سه متر تشکیل می‌شوند و امکان نصب یک پارچه تبلیغاتی را فراهم می‌کنند. لمپوست‌‌ها اصولا در مکان‌هایی مانند حاشیه خیابان‌های پر تردد، پیاده رو های پرتردد و سایر مکان‌ها نصب می‌شوند. یکی از معایب بزرگ لمپوست‌‌ها این است که به دلیل نداشتن نور کافی، در شب به خوبی نمایش داده نمی‌شوند و به همین دلیل حتما باید در مکان‌های پرنور مانند حاشیه خیابان‌ها که چراغ‌های دائما روشن دارند قرار بگیرند.

تلوزیون شهری

جدیدترین، پرکاربردترین و پیشرفته‌ترین رسانه تبلیغات محیطی که امروزه به کار گرفته می‌شود تلوزیون شهری است که هم در فضای باز و هم در فضای داخلی به ارتباط و تعامل بین برند و مخاطب کمک زیادی می‌کند. تلوزیون شهری به برند کمک می‌کند تا انواع کمپین تبلیغاتی را بصورت کاملا موثر و هدفمند برای مخاطبان یک منطقه جغرافیایی خاص اجرا کند. سطح و کیفیت بالای اجرای تبلیغات در تلوزیون شهری باعث شده است تا تعداد بسیار زیادی از برندها از این رسانه برای ارتباط بیشتر با مخاطب استفاده کنند و از مزایای بسیار زیاد آن بهره‌مند شوند.

مزایای تبلیغات بیلبوردی

یکی از مزیت‌های بیلبوردهای تبلیغاتی خصوصا برای کمپین‌های بازاریابی سادگی شناخت آن‌هاست. مردم به راحتی با بیلبوردها ارتباط برقرار می‌کنند و پیامی را به صورت دیداری با حداقل کلمات دریافت می‌کند. از طریق همین پیام‌ها به صورت تصویری و در ابعاد بزرگ می‌توان به اهداف عبوری و کسانی که در منطقه اطراف بلیبورد زندگی می‌کنند دست یافت و این رویه به برندینگ بسیار کمک می‌کند. بیلبوردها برای افزایش شناخت نام برند و یادآوری آن بسیار مفید هستند چرا که در کمترین زمان ممکن پیام را به ذهن مخاطب منتقل می‌کنند و پیامی که از این طریق در ذهن ثبت شود به همین راحتی‌ها از بین نمی‌رود.

یکی از کمترین مزیت‌های بیلبورد برای یک کمپین تبلیغاتی همین تاثیرگذاری در کمترین زمان است. گفته شد پیامی که از این طریق در ذهن ثبت شود به همین راحتی‌ها از بین نمی‌رود. بازدید کنندگان هنگام توقف در ترافیک‌ها یا پشت چراغ قرمزها یا عابران هنگام عبور از خیابان‌ها به اطراف نگاه می‌کنند و اگر در همین مدت کوتاه نظرشان به تبلیغی جذب شود مانند تصویری از آنچه حس می‌کنند در ذهن خود قائل می‌شوند. این نوع بازدیدکنندگان به همین علت نرخ تبدیل بالاتری دارند و این همان هدف کمپین‌های تبلیغاتی است. کسانی که از طریق این نوع تبلیغات به سراغ محصولات و خدمات می‌روند با احتمال بیشتری به دنبال خرید یا سفارش هستند چرا که تاثیر بیشتری پذیرفته‌اند و خود پس از این تاثیرگذاری به سراغ شما می‌آیند.

به طور کلی:

  • حضور دائمی و تکرار بیلبورد تبلیغاتی سبب ایجاد آگاهی سریع می‌شود.

  • تبلیغات محیطی بیلبورد موجب افزایش آگاهی مردم نسبت به ورود یک محصول به بازار می‌شود.

  • ایجاد امکان یاد آوری به مصرف کننده درمورد یک کالا یا خدمت قبل از هر تصمیم‌گیری در محل‌های خرید.

  • امکان هدایت مستقیم مخاطبان به محل تبلیغ دهندگان و خرده فروشان، با حضور در کنار خیابان‌ها، جاده‌ها و محل‌های فروش.

  • با گسترش و تکرار حضور تبلیغات محیطی بیلبورد می‌توان تبلیغات رادیو تلویزیونی و مطبوعاتی را به مقابل منازل و محل کار مخاطبین تغییر محل داد.

  • پراکندگی حضور بیلبورد در سطح شهر امکان حضور یک پارچه محصول را با استفاده از انواع گوناگون تبلیغات محیطی فراهم می‌کند.

  • بیلبورد کارآیی ارتباط موثر با حذف عناصر زائد در یک هدف‌گذاری دقیق دمو گرافیک را دارد.

  • شهرت و تصویر محصول شرکت را ایجاد می‌کند.

  • طبقه متوسط ​​و بالا را هدف قرار می‌دهد.


معایب تبلیغات از طریق بیلبورد

  • هزینه های زیاد برای قرار گرفتن در معرض کوتاه مدت

  • شرایط آب و هوایی

  • مشکل دید

  • حالت ثابت تبلیغات

  • نسبت به زمان بی‌حس

  • بازار خاصی را هدف قرار نمی‌دهد

  • ابزار تبلیغات کوتاه مدت

  • اطلاعات محدود

نوبتی هم باشد نوبت آن رسیده است که به عنوان یک صاحب برند یا کسب و کار ویژگی‌های یک بلیبورد خوب را بررسی کنیم تا اگر زمانی خواستیم برای طراحی بلیبوردمان استراتژی‌ای پیاده کنیم دست خالی نباشیم.


یک بیلبورد تاثیرگذار چگونه است؟

یک تبلیغ خوب یک تاثیر مثبت در ذهن برجای می‌گذارد و کاملا در یادها می‌ماند و می‌توان امیدوار بود به هنگام خرید در ذهن بیننده نقش بسته باشد یک تبلیغی که اثر منفی ایجاد می‌نماید باز هم در یاد می‌ماند. پس بیایید از این فرصت نهایت استفاده را بکنیم و صد البته درست استفاده کنیم.

به طوری کلی یک بلیبورد موفق ویژگی‌های زیر را رعایت می‌کند:

بیلبوردی تاثیرگذار است که تصویری واضح، جذب کننده و به یاد ماندنی باشد. در طراحی بیلبوردها به این باید توجه کرد که پیام کمپین بازاریابی شما را به خوبی منتقل کند چرا که به معنای شعار اصلی شما شناخته می‌شود. تاثیرگذاری بیلبورد در صورتی عملی است که این بیلبوردها در مدت ۷ تا ۱۲ ثانیه باید دیده شوند و خارج از این محدوده تا حدودی تاثیرگذاری خود را از دست می‌دهد.

تعداد کلمات هم در بیلبورد مهم است و بهتر از بیشتر از شش هفت کلمه در شعار تبلیغاتی کمپین بازاریابی شما به کار نرود و منطقا در بیلبورد باید نام و لوگوی برند شما به صورت مشخص حضور داشته باشد. در بیلبوردها تصاویر از کلمات مهم‌تر هستند و برای معرفی برند و محصولتان هرچقدر کلمه کمتر و تصویر حس‌برانگیزتر باشد بهتر است.

همانطور که گفته شد بیلبوردها در مکان‌های مختلف و به اشکال مختلف در همه جا دیده می‌شوند. این اشکال می‌توانند به صورت چاپی یا نقاشی شده روی دیوارها باشد، می‌تواند طراحی تخت و ساده باشد یا سه بعدی. بیلبوردها می‌توانند در شب نور پشت صفحه داشته باشند یا در آن‌ها عناصر متحرک به کار گرفته شود و یک آگهی می‌تواند در همه‌ی این بسترها به صورت همزمان هم حضور داشته باشد. قانون «یک آگهی، یک ایده» امروزه در تمام حوزه‌های تبلیغاتی حاکم است.

در ادامه سعی کردیم مهم‌ترین ویژگی‌های یک بیلبورد تبلیغاتی خوب و تأثیرگذار را  توضیح بدهیم:

محل مناسبی را انتخاب کنید

هرجایی که مخاطب توقف بیشتری دارد، مثل چهارراه ‌ها یا مسیرهای پرترافیک، استفاده از تابلوهای دیجیتالی میتواند مؤثر باشد. برای جاهایی که امکان ایستادن مخاطب و نگاه کردن وجود دارد، میشود از این روش استفاده کرد. اما بیلبورد‌های ثابت را باید جاهایی نصب کرد که مخاطب با سرعت بیشتری از روبروی آن‌ها رد میشود.

طرح جذابی برای بیلبورد انتخاب کنید

جدا از مطالبی که پیش‌تر اشاره شد، اگر مخاطبان ما پیاده هستن و فرصت بیشتری برای خواندن پیام تبلیغاتی دارند، میتوانیم از نمادهای نوشتاری بیشتری استفاده کنیم. اما اگر مخاطب در حال عبور با وسیلۀ نقلیه باشد، پس امکان توجه آن به طرح بیشتر از متن است. تبلیغات محیطی خلاق باید آنقدر جذاب باشند که تو چند ثانیه نظر مخاطب را جلب کنند.

سرعت انتقال پیام

سرعت انتقال پیام در تبلیغات محیطی حرف اول را می‌زند. پیام باید سریع به مخاطب منتقل شود. این مسأله در هنگام ساخت تبلیغ برای مخاطبانی که در اتوبان‌ها یا خیابان‌ها در حال حرکت هستند اهمیت بیشتری پیدا می‌کند.

اگر قرار است مخاطب‌مان را در میان حجم انبوه پیام‌هایی که مقابلش هستند به خود جلب کنیم، باید شیوه‌ای را برای ساخت بیلبورد انتخاب کنیم که پیام را در یک نگاه به او برساند. بیلبورد ما نباید زیاد شلوغ باشد و استفاده از فضاهای خالی گاهی اوقات بیشتر از گنجاندن حجم زیادی از محتوا به ما کمک می‌کند. تبلیغ ما باید یک نقطه کانونی داشته باشد که بیشترین توجه را از مخاطب به خود معطوف کند.

از افراد متخصص در این زمینه استفاده کنید

گرچه زحمات یک گرافیست و طراح در ارائه یک تبلیغ اثربخش بسیار مؤثر است اما حضور یک کارشناس ارتباطات و یا یک آژانس تبلیغات یکی از ضروریات در این حوزه است. با توجه به تقسیم‌بندی‌هایی که میان بیلبورد‌ها وجود دارد، چه در ابعاد مکانی، چه در بعد ثابت یا دیجیتالی بودن و چه در ابعاد دیگر، ما نیازمند ارائه پیام به شیوه‌های مختلفی هستیم. گم کردن مرزهای انتقال پیام و اخلاط رسانه‌های مختلف با هم از عمده‌ترین مشکلات ما در تبلیغات است. اصرار برخی طراحان به گنجاندن پیام‌های بسیار بصری و نوشتاری در بیلبورد‌ها از جذابیت و اثربخشی آن می‌کاهد و حضور یک کارشناس ارتباطات در کنار طراحان می‌تواند از بسیاری اشتباهات رایج و مسلم در حوزه تبلیغات جلوگیری کند.

منطقه مناسبی را برای بلیبوردتان انتخاب کنید

موضوع خیلی مهمی که وجود دارد این است که ما در چه منطقه‌‌ای از بیلبورد استفاده می‌کنیم. مثل هر برنامۀ تلویزیونی که مخاطبان خاص خودش را دارد، این موضوع در رابطه با بیلبوردها هم باید رعایت بشود. مثلاً اگر برای یک مجله تخصصی تبلیغ می‌کنید، نزدیک بودن تبلیغات بیلبورد شما به یک منطقۀ دانشگاهی می‌تواند خیلی مؤثر باشد.

از شعار تبلیغاتی کوتاه استفاده کنید

شعارهای تبلیغاتی توانایی آن را دارند در طولانی مدت ذهنیت سازی ایجاد کنند . بنابراین می‌توان نتیجه گرفت تبلیغاتی موفق است که پیام تبلیغ را با کلمات کمتر و ساده‌تری به مخاطب منتقل کند. بعضی از ابزارهای تبلیغات زمان کمی برای انتقال پیام خود به مخاطب دارند. چاپ بنر و چاپ بیلبورد از این دسته مدیاها هستند که در طراحی آن‌ها باید به این موضوع دقت کرد که  از چند کلمه بیشتر نمی‌توانند استفاده کرد. در اینگونه تبلیغات استفاده بیشتر از ۱۰کلمه روی کارایی تبلیغ تاثیر نامناسبی دارد.

در طراحی بیلبورد خلاقیت به خرج دهید

رعایت موارد بالا تمام راهی نیست که باید طی کنید، برای اینکه بلیبوردتان برای برندتان موفق واقع شود باید خلاق باشید! تکرار می‌کنم خلاق!

بیلبوردها بخشی از کمپین تبلیغاتی شما هستند و مانند دیگر بخش‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ها باید در نظر داشته باشید که خلاقیت نخستین اصل در طراحی تبلیغات است چه در عرصه دیجیتال مارکتنیگ باشد چه در تبلیغات محیطی. تکراری بودن و عدم نوگرایی در بیلبوردهای تبلیغاتی یکی از آفت‌های بزرگ است. شما زمان بسیار کمی برای ارتباط با مخاطب قرار دارید و شرایط این ارتباط کاملا کنترل شده نیست کافی است اشتباهی انجام دهید تا نام برندتان بد شکل بگیرد. همانطور که اگر تاثیر مثبت بگذارد بازدیدکنندگان بیشتری به مشتری تبدیل می‌شود. عکس آن هم می‌تواند رخ دهد و برند شما بدنام شود.

از تبلیغات تکراری و بدون ذوق و قریحه استفاده نکنید و همانطور که در کمپین خود می‌خواهید برندی فراتر از برندهای دیگر باشید در طراحی بیلبورد تبلیغاتی هم باید فراتر از یک بلیبورد عمل کرد. همانطور که ابزار دیجیتال مارکتینگ با ظهور پلتفرم‌های مختلف هرروزه در حال تغییر است ساخت بلیبوردهای تبلیغاتی نیز تغییر کرده است و طراحی ساده برای مردم جذب کننده نیست. بیلبوردهای تاثیرگذار و انقلابی را نگاه کنید و الهام بگیرید. استفاده از عناصر متحرک، دخیل کردن بازدیدکنندگان و مردم عادی در آن و یا طراحی‌های سه بعدی موفق ترین ایده‌هایی است که می‌توان برای طراحی متفاوت بیلبورد تبلیغاتی استفاده کرد.

با طراحی متفاوت و رساندن پیام به بهترین شکل ممکن می‌توانید کمپین بازاریابی موفقی داشته باشید.

پیشنهاد می‌کنم برای طراحی یک بلیبورد خلاقانه این ۱۰ نکته را رعایت کنید:

  1. محتوای متنی را به حداقل برسانید

  2. جلب توجه کنید، اما نه بیش از حد!

  3. بیلبورد برای قرار دادن آدرس و شماره تلفن نیست!

  4. از کلمات ترکیبی سخت استفاده نکنید.

  5. تعداد بلیبوردهایتان را بالا ببرید.

  6. سادگی رمز موفقیت است.

  7. به سایز لوگو توجه کنید.

  8. از جاذبه طنز استفاده کنید.

  9. از المان‌های موجود در محیط استفاده کنید.

  10. نوشته‌هایتان را برجسته کنید!

 

سفارش طراحی بیلبورد تبلیغاتی

اولین قدم برای سفارش طراحی بیلبورد تبلیغاتی ، یافتن شرکتی است که بتواند نمونه بیلبورد تبلیغاتی طراحی شده توسط طراحان حرفه ای و ماهر شرکت را به شما ارائه دهد .

سفارش طراحی بیلبورد تبلیغاتی در پارت انیمیشن به صورت حضوری در تهران و اینترنتی امکان پذیر است و شما می توانید یکی از راه های ارتباطی با پارت انیمیشن را انتخاب کنید و قیل از سفارش طراحی بیلبورد خاص و متفاوت ، از نمونه بیلبورد تبلیغاتی طراحی شده در پارت انیمیشن دیدن کنید . طراحی بیلبورد حرفه ای ، خاص و خلاق می تواند نام برند شما و خدمات کسب و کار شما را در ذهن تعداد زیادی از ساکنین شهر ثبت کند .

از خدمات طراحی بیلبورد تبلیغاتی می توان به جذب مشتری ، فروش بیشتر ، ماندگاری در ذهن ، برندسازی و توسعه کسب و کار را نام برد .


خرید انلاین قنداق سویسی نوزاد به قیمت تولیدی

محققان معتقدند که نوزاد تازه به دنیا آمده باید در اتاق پدر و مادر و در نزدیکی تخت آنها بخوابد، اما نه کنار پدر و مادر. این کار سبب می شود تا به محض گرسنگی نوزاد، مادر به راحتی او را شیر دهد، زیرا در ماه های اول، نوزاد چندین بار در طی شب بیدار می شود و تقاضای شیر می کند. یک پژوهش جدید نشان داده است کودکان باید حداقل تا سه سالگی در کنار مادر خود بخوابند، زیرا این امر به سود قلب کودکان است و بر رشد عقلی آنها نیز تأثیر می گذارد. تختی که کودک بر روی آن می خوابد، باید بسیار ایمن باشد و طوری ساخته شده باشد که در صورت غلتیدن نوزاد (البته در ماه های بالاتر) خطری او را تهدید نکند و از تخت به پایین نیفتد. نوزاد، مادر خود را حس کرده و از کنار او بودن احساس امنیت و آرامش می کند. اگر در ماه های اول، نوزاد در اتاق جداگانه و یا احیانا دور از پدر و مادر خوابانده شود، این امنیت از او سلب شده و باعث بروز اضطراب در او می شود.ح، یکی از مرغوب ترین و استاندارد ترین قنداق سوئیسی کودک است

قنداق کردن عملی دیرینه است که درآن با پیچیدن نوزاد در پارچه او را در برابر دررفتگی اعضای خارجی بدن مثل سر و گردن محافظت می‌کنند. مطالعات نشان‌می‌دهد که قنداق کردن به نوزاد کمک می‌کند تا راحت‌تر بخوابد و به پشت خوابیدن ریسک سندروم مرگ ناگهانی نوزاد را کم می‌کند. در مطلب آغوشی سوئیسی چیست؟ می‌خواهیم شما را به پاسخ سوال قنداق سوئیسی چیست؟ برسانیم و با طرز استفاده از قنداق سوئیسی نیز آشنا شویم.

به‌دلیل شل بودن اعضای خارجی بدن نوزاد پس از تولد اعم از سر و گردن و دست و پای او، بسیاری از والدین نگران این مسئله هستند که مبادا بدن فرزندشان در خواب دچار آسیب شود. از طرفی خواب خوب در دوران رشد کودک، در رسیدن به سلامت جسمی و روحی او تاثیر بسزایی دارد. مسئله بسیار مهم اینجاست که چگونه می‌توانیم بستری ایمن را برای خوابی راحت و با آرامش برای کودکمان فراهم کنیم؟ در این مقاله سعی داریم تا شما را به پاسخ سوال قنداق سوئیسی چیست؟ و علاوه بر آن طرز استفاده از قنداق سوئیسی را نیز برای شما شرح دهیم تا با خیالی راحت اسباب خواب کودکتان را تهیه کنید.

آغوشی سوئیسی چیست؟

هنگامی که صحبت از قنداق کودک به میان می‌آید، بسیاری از والدین پارچه‌های نازک یا ضخیمی را تصور می‌کنند که در گذشته دور دست و پای نوزاد می‌پیچیدند که هدف آن تنها برای جلوگیری از کج یا پرانتزی شدن دست و پای نوزاد بوده. و اما پس قنداق سوئیسی چیست؟ قنداق سوئیسی از نظر کاربردی هیچ شباهتی به قنداق‌های قدیمی نداشته و بیشتر از سر خوردن نوزاد هنگام جابه‌جایی جلوگیری می‌کند. از دیگر کاربردهای آغوشی سوئیسی امنیت بالا و خواب راحتی است که نوزاد شما می‌تواند در آن داشته باشد.

در زمان‌های قدیم بیشتر والدین نوزادان خودرا در پتوی سبک و نازک یا ملحفه‌ای قنداق می‌کردند اما این اتفاق تنها برای فصول سرد ممکن است اما قنداق سوئیسی با ابعاد استاندارد و پارچه‌ای لطیف و بادوام و قابل شستشو هم زحمت قنداق کردن را برای والدین کم کرده و هم مکانی امن و راحت برای نوزادتان تلقی می‌شود.

آغوشی سوئیسی چیست؟ آغوشی سوئیسی سبب پیشگیری از انتقال بیماری‌های پوستی به فرزند دلبندتان می‌شود به این صورت که ممکن است عرق دست و بدن والدین، پوست حساس نوزاد را دچار بیماری کند و استفاده از قنداق سوئیسی از این اتفاق جلوگیری می‌کند.

حال که تا اینجا به پاسخ سوال آغوشی سوئیسی چیست؟ رسیدیم وقت آن رسیده تا با طرز استفاده از قنداق سوئیسی نیز آشنا شویم. پس با ما همراه باشید.


طرز استفاده از قنداق سوئیسی

آغوشی سوئیسی چیست؟ و طرز استفاده از قنداق سوئیسی چگونه است؟ در ابتدای مقاله به بررسی ماهیت قنداق سوئیسی پرداختیم و در این بخش می‌خواهیم تا طرز استفاده از قنداق سوئیسی را برای شما شرح دهیم.

طرز استفاده از قنداق سوئیسی بسیار آسان است. همانطور که در تصویر مشاهده می‌کنید قنداق سوئیسی با طراحی منحصر به فردی که در ابتدا و انتهای آن دارد؛ هم از سر نوزاد در برابر سر خوردن جلوگیری کرده و با داشتن جای پایی که در انتها دارد با امنیت کامل از نوزاد شما نگهداری می‌کند. طراحی قنداق سوئیسی به‌گونه‌ای است که هم نوزادان دختر و هم نوزادان پسر با آرامش کامل در آغوشی آن قرار می‌گیرند. طرز استفاده از قنداق سوئیسی در هنگام شیر دادن نیز بسیار راحت‌تر از آغوشی است. قنداق سوئیسی به‌گونه‌ای طراحی شده که شما می‌توانید تا 2 ماهگی و حتی بیشتر از آن استفاده کنید.

مزایای آغوشی سوئیسی چیست؟

همانطور که در بخش اول مقاله با عنوان قنداق سوئیسی چیست؟ با قنداق سوئیسی آشنا شدید در این بخش می‌خواهیم تا به بررسی برخی از مزایای استفاده از آغوشی سوئیسی بپردازیم تا شما والدین عزیز با خیالی آسوده اقدام به خرید قنداق سوئیسی با کیفیت در فروشگاه سیسمونی السا کنید.

  • یکی از مزایای استفاده از قنداق سوئیسی کاهش گریه کردن نوزاد و همچنین راحت‌تر بغل کردن او برای والدین است خصوصا مادر تازه فارغ شده.
  • قنداق سوئیسی محیط و شرایطی را همانند رحم مادر ایجاد می‌کند که تاحدی سبب آرامش بیشتر نوزاد می‌شود.
  • نوزادان در ابتدای تولد خود دارای اندام و مفاصل بسیار نرم و ظریفی هستند که قنداق سوئیسی او را از بروز آسیب‌های احتمالی حفظ می‌کند.
  • طرز استفاده از قنداق سوئیسی بسیار آسان بوده و دردسرهای قنداق کردن به روش‌های قدیمی را ندارد چراکه روش‌های قدیمی قنداق کردن با پارچه معایب بسیار زیادی دارد مانند کشیده شدن دست و پای نوزاد، خفگی و احساس ناراحتی.

مزایای استفاده از قنداق سویسی

نوزاد در ابتدای تولد دارای اندام و مفاصل حساس و ظریف می باشد که ممکن است در هنگام بغل کردن و جا به جایی کودک دچار آسیب دیدگی یا خستگی و درد استخوان ها شود . استفاده از آغوشگیر کودک مانع از سر خوردن نوزاد و سبب آرامش و خواب راحت او می شود .

آغوشگیر کودک سبک و به راحتی قابل شستشو می باشد . دقت کنید هنگام خرید قنداق سویسی نوزاد ، جنسی را انتخاب کنید که نرم و لطیف است و از بروز حساسیت و آلرژی جلوگیری می کند .الیاف به کار رفته در آغوشگیر نوزاد باید ارگانیک و طبیعی باشد تا دستگاه تنفسی کودک دچار بیماری نشود .

کاربرد قنداق سویسی

قنداق سویسی یا آغوش می تواند یکی از بهترین خرید سیسمونی برای شما باشد چرا که کاربرد های بسیاری دارد :

  • حمل و نقل راحت کودک
  • امنیت و اطمینان خاطر
  • خواب راحت نوزاد
  • عدم آسیب به کمر ، سر و ستون فقرات
  • مانع انتقال پوستی به هنگام آغوش گرفتن

سفارش انلاین و خرید اینترنتی قنداق سوئیسی از تولیدی

این روزها با توجه به مشغله کاری و ترافیک شهری ، امکان خرید اینترنتی یک برند ، مزیتی انکار ناپذیر است .تصور کنید خانم بارداری در میان  آلودگی شهر و شلوغی بازار ، مغازه به مغازه و فروشگاه به فروشگاه به دنبال خرید سیسمونی برای فرزند خود است . به طور حتم خستگی یکی از خاطراتی است که از خرید سیسمونی خود همیشه به خاطر خواهد داشت .

تولیدی سیسمونی کارتزبیبی این امکان را فراهم آورده است که شما بدون حضور در ترافیک و آلودگی تهران و در هر شهری که هستید ، خرید اینترنتی سیسمونی توزاد را انجام دهید .

برای خرید انلاین قنداق سویسی به آدرس زیر مراجعه کنید 

https://cartesbaby.com/product-category/swiss-diaper/

یکی از اقلام تولید کارتزبیبی ، تولید قنداق سوئیسی نوزاد یا همان آغوشگیر نوزاد است که شما این شرایط را دارید که از میان مدل و طرح های متفاوت یکی را انتخاب و درب منزل تحویل بگیرید .

سفارش آنلاین و خرید اینترنتی قنداق سویسی مزیت های زیر را دارد :

  1. خرید راحت قنداق سویسی بدون خستگی ، معطلی و در هر ساعت از شبانه روز
  2. قیمت مناسب آغوشگیر نوزاد ، چرا که با خرید از تولیدی کارتزبیبی ، واسطه ها حذف و قیمت نهایی کاهش می یابد .
  3. تنوع بیشتر در محصولات را مشاهده ، بررسی و انتخاب می کنید
  4. قیمت قنداق سویسی را در سایت های مختلف مقایسه و در نهایت خرید می کنید
  5. می توانید جزئیات محصول را با دقت بیشتری مطالعه و در نهایت انتخاب کنید
  6. در زمان ، انرژی و پول خود صرفه جویی می کنید .

 

فروش عمده روپوش پرستاری سرمه ای در تهران

روپوش یک پوشاک بیرونی بلند و گشاد است که به‌طور معمول به عنوان خارجی‌ترین پوشش پوشیده می‌شود. این پوشاک معمولاً گشادتر از لباس زیرین و بر روی لباس شخصی پوشیده می‌شود به عنوان مثال توسط نقاش‌ها، روپوش پزشکان جراح هنگام عمل، روپوش پرستاران و کارگران یا روپوش سرآسپزها، یا توسط دختران دانش آموز پوشیده شده‌است.

محیط های درمانی محیط های آلوده ای هستند. اگر روپوش پزشکی یا روپوش پرستاری می پوشید یادتان باشد که این لباس همیشه باید شستشو داده شود. شاید این لباس در ظاهر کثیف و لکه دار نباشد اما حتما می دانید که لک تنها نشانه ی آلودگی نیست و آلودگی می تواند در لباسی که ظاهرا تمیز به نظر می رسد هم وجود داشته باشد

هنوز هم تعداد زیادی از پزشکان، پوشیدن روپوش سفید را به هر رنگ دیگری ترجیح می دهند. دلیل آنست که این رنگ ( رنگ سفید) حسی از اعتماد و مهربانی را در بیماران زنده می کند. در حال حاضر بیش از 100 سال است که رنگ سفید رنگ شاخص لباس پزشکان بوده و ایجادگر اولین تصویر ذهنی ما از پزشکان می باشد. به عنوان مثال اگر به یک کودک بگویید پزشکی را نقاشی کند به احتمال 99 درصد کودک لباس پزشک را سفید خواهد کشید. چون سفید رنگ روپوش پزشکی است.

همچنین بیماران انتظار دارند تا در مطب پزشکان، در بیمارستان ها، در کلینیک ها و مراکز درمانی توسط فردی که لباس سفید پوشیده است درمان شوند. لباس سفید تصویری از بهداشت و پاکیزگی را در ذهن آنها ایجاد می کند.

اما با وجود تمامی این تفاسیر گفته شده که  قبل از اواخر قرن نوزدهم، پزشکان لباس سفید نمی پوشیدند، آنها لباس های رسمی و روزانه خودشان را بر تن می کردند و برای جلوگیری از کثیف شدن آن، مواضعی که ممکن بود بیشتر در معرض آلودگی قرار بگیرد را با چیزی می پوشاندند. به عنوان مثال استفاده از سردست برای جلوگیری از آلوده شده سر آستین رایج بود. از اینرو چیزی تحت عنوان روپوش پزشکی یا روپوش پرستاری در آن زمان همه گیر نبود.

حتی شاید برایتان جالب باشد بدانید که پیش از آن یعنی در قرن 18 میلادی پزشکان لباس مشکی می پوشیدند. آنها به دلیل رسمی بودن رنگ مشکی از آن استفاده می کردند. گفتنی است که در آن زمان تعاملات پزشکی مسئله ای جدی و رسمی تلقی می شد.

در واقع رنگ مشکی در آن زمان تنها به پزشکان تعلق نداشت و تمامی مشاغل رسمی از لباس هایی با رنگ تیره استفاده می کردند. به عنوان مثال روحانیون، معلمان، معماران و… نیز لباس هایی با رنگ مشکی می پوشیدند.

حتی شاید برایتان جالب باشد بدانید که تا اواخر قرن نوزدهم، استفاده از خدمات علم پزشکی معمولا آخرین راه حل و اغلب پیش درآمدی برای مرگ بود. چون ملاقات با پزشک به ندرت برای بیمار مفید واقع می شد. همین مساله باعث شده بود که در آن زمان علم پزشکی علمی بی فایده و اغلب فریب کارانه لحاظ شود.

اما در دوران معاصر و تقریبا از شروع قرن بیستم، پزشکی چهره دیگری را به خودش گرفت. پزشکی تبدیل به یک علم بشر دوستانه شد که قرار بود با پاکیزگی و تمیزی سرشته شده باشد و پاکیزگی و تمیزی رنگ روشن دارد. از اینرو بیمارستان‌ها تخت‌های خود را با ملحفه‌های سفید تمیز تجهیز کردند، پرستاران کلاه‌های سفید بر سر گذاشتند، و پزشکان روپوش پزشکی به رنگ سفید پوشیدند تا اعتماد مردم به آن‌ها و مهارت‌شان جلب گردد.

گفتنی است که هیچ کس به طور دقیق نمی داند که اولین روپوش پزشکی از کجا آمد و یا چه کسی طراح آن بود. اما واضح است که لباس سفید، ( روپوش پزشکی و روپوش پرستاری ) با به تصویر کشیدن دکتر و پرستار به عنوان منبع پاکی و اقتدار مترادف است و این لباس خاطر جمعی خاصی در بیماران زنده می کند. این تصویری است که از شروع دوران معاصر آغاز و همچنان زنده است.

روپوش پزشکی و پرستاری، از پرکاربردترین البسه بیمارستانی هستند که به عنوان لباس فرم پرستاران و پزشکان شناخته می‌شوند. پرستاران، پزشکان و به طور کلی تمامی پرسنل مراکز درمانی، در محیطی پراز آلودگی و بیماری مشغول هستند و درصورتی که از خود در برابر آن‌ها محافظت نکنند، سلامتی خود و بیماران را به خطر خواهند انداخت. در این شرایط، استفاده از روپوش پزشکی و پرستاری، یکی از بهترین راه‌های جلوگیری از نفوذ ویروس‌ها و آلودگی‌ها است. این دسته از لباس‌ها به دلیل شرایط خاص حاکم بر مراکز درمانی و بیمارستان‌ها، به نحوی طراحی و تولید شده‌اند که ویژگی‌های منحصربه‌فردی داشته باشند و بتوانند در برابر شست‌وشو و جذب آلودگی مقاومت مناسبی از خود نشان‌دهند. با توجه به موارد گفته شده؛ افرادی که به دنبال تهیه روپوش پزشکی و پرستاری هستند، قبل از خرید تلاش می‌کنند تا نسبت به ویژگی روپوش  پرستاری  شیک شناخت پیدا کنند. ما در این مقاله قصد داریم تا با شرح روش های تشخیص روپوش با کیفیت، به شما کمک کنیم تا با شناخت ویژگی روپوش پزشکی و پرستاری خوب، روپوش مناسبی تهیه کنید. از آن‌جایی که روپوش پرستاری و پزشکی از نظر ویژگی‌ مشابه یک‌دیگر هستند، ویژگی‌ روپوش پرستاری خوب و ویژگی روپوش پزشکی خوب را باهم ذکر خواهیم کرد.

ویژگی روپوش پرستاری خوب 

از آن‌جایی که این دسته از روپوش‌ها در محیط‌های بیمارستانی و پزشکی مملو از آلودگی و بیماری قرار دارند باید از نظر بهداشتی و پوششی، ویژگی‌های منحصربه‌فردی داشته باشند. این ویژگی‌ها عبارت‌اند از:

  • مقاومت در برابر شست‌وشو

مقاومت در برابر شست‌وشو را شاید بتوان مهم‌ترین ویژگی روپوش پرستاری خوب دانست. همانطور که گفتیم از آن‌جایی که از روپوش‌های پرستاری و پزشکی در بیمارستان‌ها و مراکز درمانی استفاده می‌شود؛ بسیار حائز اهمیت است که این دسته از روپوش‌ها در برابر شست‌وشو مقاوم باشند و پس از شست‌وشو با مواد شوینده قوی؛ کیفیت و رنگ خود را از دست ندهند. البسه بیمارستانی برای مقاومت در برابر تغییر و از دست‌دادن رنگ، باید ضدآب ژاول باشند.

  • ایجاد تمایز میان کادر مراکز درمانی و مراجعین

روپوش‌های پزشکی و پرستاری، باید دارای طراحی و رنگ منحصربه‌فردی باشند که موجب تمایز آن‌ها از دیگر افراد حاضر در مراکز درمانی شود. این اتفاق موجب سهولت تشخیص پرستاران و پزشکان برای مراجعین می‌شود.

  • خنکی، سبکی و راحتی

شیفت‌های طولانی مدت پرستاران و پزشکان یکی از نکاتی است که باید توجه ویژه‌ای به آن داشت. پرستاران و پزشکان باید روپوشی به تن داشته باشند که با توجه به فعالیت‌های فیزیکی آن‌ها، باعث عرق‌کردن آن‌ها نشود. یکی از مواردی که می‌تواند راحتی این افراد را در بر داشته باشد، استفاده از روپوشی است که آزادی عمل مناسبی به مصرف‌کننده آن بدهد. توجه به نکات کوچکی مانند قرار دادن جیب بر روی روپوش‌ها برای پرستاران و پزشکان که باید همواره برخی از وسایل و تجهیزات خاص را برای رسیدگی لحظه‌ای به بیماران به همراه داشته باشند؛ یکی از مواردی است که توجه به آن می‌تواند راحتی خاصی را برای آنان فراهم کند. 

  • استفاده از پارچه مناسب در تولید

پارچه‌هایی که برای تولید روپوش پزشکی و پرستاری استفاده می‌شوند، معمولاً یکی از پارچه‌های تترون، ترگال ساده و ترگال کج‌راه هستند. این سه پارچه که هرکدام درصد ترکیب متفاوتی از نخ پنبه و پلی استر هستند که ما در مقاله‌ای جداگانه به پارچه روپوش پزشکی و پرستاری، پرداخته‌ایم. پارچه استفاده شده در تولید روپوش‌های پزشکی و پرستاری باید موجب احساس راحتی در لباس شوند.د.

  • ضدحساسیت بودن

همانطور که ذکر کردیم کادر محترم درمان، ساعات کاری طولانی مدتی دارند و استفاده از روپوشی باکیفیت که راحتی خوبی در پی داشته باشد؛ یکی از مهم‌ترین ویژگی‌ های روپوش پزشکی خوب است. یکی از روش های تشخیص روپوش با کیفیت نیز توجه به ضدحساسیت بودن روپوش است. روپوش‌هایی که در آن‌ها از پارچه تترون و ترگال کج‌راه استفاده شده، معمولاً ضدحساسیت هستند و مشکلی از این بابت برای افرادی که آن را به تن دارند، ایجاد نمی‌کنند.

  • توجه به سلیقه مصرف‌کننده

تمامی افراد زمانی یک لباس را خریداری می‌کنند که علاوه بر زیبا بودن لباس و نشست آن در تن، به طرح و رنگ آن نیز توجه می‌کنند. در رابطه با روپوش‌های بیمارستانی نیز، پرستاران و پزشکان علاقه دارند تا لباسی زیبا و مناسب به تن کنند تا همواره شیک به نظر برسند. درنتیجه ویژگی یک روپوش پزشکی خوب را می‌توان زیبایی در هنگام به تن کردن نیز، دانست.

  • داشتن ویژگی‌های بصری و جذابیت ظاهری

همواره گفته شده که روحیه، نقش به‌سزایی در مقابله با بیماری‌ها دارد. یکی از مواردی که می‌تواند موجب افزایش روحیه و ایجاد حس خوب در بیماران و مراجعین به مراکز درمانی شود، شیک و زیبا بودن محیط و البسه پرستاران و پزشکان است. برای مثال در مراکز درمان مختص کودکان، استفاده از روپوشی که دارای طرح و رنگ جذاب برای کودکان باشد، می‌تواند هم موجب احساس راحتی آن‌ها با کادر درمان و هم ایجاد حس مثبت در آن‌ها شود.

روپوش پرستاری سرمه ای را از کجا بخریم ؟

تولیدی لباس کار و یونیفرم دوخت یادگار ، یکی از بهترین تولید کنندگان روپوش پرستاری در ایران است که با حذف واسطه ها ، مناسب ترین قیمت و بهترین کیفیت  در دوخت  روپوش پرستاری را فراهم کرده است . ضمن این که امکان سفارشی سازی ، سفارش رنگ و مدل دلخواه و دوخت روپوش پرستاری به صورت عمده فراهم شده است . براس سفارش انلاین و خرید اینترنتی روپوش پرستاری سرمه ای از طریق همین صفحه یا راه های ارتباطی درج شده با واحد فروش دوخت یادگار در ارتباط باشید .


آنچه در مورد مفهوم رنگ کیسه زباله باید بدانید

کیسه زباله و انواع آن موضوع اصلی این نوشته هست که در آن  توضیح کاملی را ارائه کرده ایم.به طور غیر قابل تصوری روزانه میزان بسیار زیادی زباله تولید میکنیم که این زباله ها میتوانند حاصل استفاده از خوراکی ها و یا محصولات مصرفی دیگر باشند.در محل کار ، مدرسه ، دانشگاه ، بیمارستان ، ورزشگاه ، منزل و…بعد از تولید زباله مجبور به رعایت بهداشت و جمع آوری انواع زباله هستیم.جهت جمع آوری آشغال ، نیاز به کیسه زباله داریم ، نایلونی که از مقاومت بالایی برخوردار باشد و هنگام جابه جایی پاره نشود.

مفهوم رنگ های نایلون زباله:

این نوع پلاستیک ها در رنگ های مختلف تولید میشوند و عموم مردم بر این باورند که جهت زیبایی این کار انجام میشود.کیسه زباله ها در رنگ های شفاف ، سیاه ، سفید ، قرمز ، سبز ،زرد ، آبی و … تولید میشوند که در این مقاله به توضیح کامل مفاهیم این رنگ ها می پردازیم .

  • کیسه زباله شفاف :  از کیسه زباله های شفاف معمولا برای حمل زباله های سبک مثل کاغذ ، مقوا و زباله های خشک استفاده میشود.شفاف بودن این نایلون ها باعث میشود که آشغال های درون آن مشخص باشند و کار تفکیک آن آسان تر.
  • کیسه زباله سیاه : رایج ترین نوع کیسه زباله همین نوع نایلون ها هستند که جهت معلوم نشدن محتوای درون کیسه از آنها استفاده میشود،معمولا از آنها برای زباله هایی با وزن بالا استفاده می شود.
  • کیسه زباله سفید :  این نایلون ها برای دور ریختن زباله های سرویس های بهداشتی و دور ریختن سرنگ و سوزن های بیمارستانی مصرف میشوند با این تفاوت که بر روی کیسه های مخصوص بیمارستان علامت مخصوص آلودگی چاپ می شود.
  • کیسه زباله قرمز : از این محصول بیشتر در مراکز درمانی استفاده می شود پسماند های پاتوژنیکی ، مواد بیولوژیکی ، مواد عفونی و…. کلیه لوازمی که در آزمایشگا ها از آنها استفاده میشود را در به وسیله این کیسه دور می ریزند.
  • کیسه زباله سبز : رنگ سبز نشان دهنده مواد سازگار با محیط زیست است این مدل کیسه ها جز اقلام تجزیه شونده هستند . البته شاید خوده کیسه ها قابل تجزیه نباشند اما آشغال هایی را درون آنها می ریزند که قابلیت تجزیه شدن داشته باشند.معمولا زباله های گیاهی ، مواد غذایی ، خوراکی ها و میوه ها ،خاک های بدون مواد شیمیایی و …در این کیسه ها میریزند تا در جای مناسب قرار گیرند و خود به خود تجزیه شوند.
  • کیسه زباله زرد : برای حمل زباله هایی که باید با احتیاط باز شوند از کیسه های زرد رنگ استفاده می شود.این نوع کیسه ها معمولا در بیمارستان استفاده میشوند و حامل مواد شیمیای ، عفونی  و مواد سمی است.
  • کیسه زباله آبی : برای زباله های قابل بازیافت از این کیسه ها استفاده می شود.در آنها معمولا شیشه ، فلز ، پلاستیک و … انداخته می شود.همچنین در درمانگاه ها برای ریختن اعضای فلزی بدن ، میخ ، قیچی ، شیشه آمپول و …. را در آن می اندازند.

مشخصه های کیسه زباله خوب :

  1. دوخت انتهایی محکمی داشته باشد که باعث پارگی و نشتی نشود.
  2. ضخامت کیسه قابل توجه باشد که تحمل فشار بالا را داشته باشد.
  3. اگر برای منزل استفاده میشوند تولید شده از مواد درجه یک باشند

اگر قصد خرید عمده کیسه فریزر را دارید، می‌توانید با گروه تولیدی آلفاپلاست  که از بهترین تولیدکننده کیسه زباله است  در ارتباط باشید. کیفیت انواع کیسه زباله رنگی آلفاپلاست می تواند  به نسبت محصولات مشابه خود برتری داشته باشد.

عواملی که باعث استفاده گسترده از کیسه فریزر می شود کدامند؟

امروزه کیسه فریزر تبدیل به انتخاب اصلی افراد زیادی شده است؛ زیرا می‌توان از آن‌ جهت بسته‌بندی انواع مواد غذایی بهره برد. این محصولات دارای تنوع بسیار زیادی هستند و هر کدام از آن‌ها می‌توانند ویژگی‌ها و مزایای گوناگونی از خود به نمایش بگذارند. در مکان‌های مختلفی می‌توان از این کیسه‌ها استفاده کرد. ازآنجایی‌که کاربرد کیسه‌های پلاستیکی بسیار زیاد است،

آشنایی با انواع کیسه فریزر

کیسه‌های فریزر انواع مختلفی دارند و می‌توانید آن‌ها را در فروشگاه‌های گوناگون پیدا کنید. شاید قبل از خرید به درستی ندانید که بهترین انتخاب نوع کیسه فریزر برای شما کدام است و آگاهی از انواع آن بتواند کمک بسزایی برایتان باشد. هر کدام از این کیسه‌ها باتوجه‌به ویژگی‌ها و ساختاری که دارند، می‌توانند کاربردهای متعددی از خود به نمایش بگذارند. اگر به کیسه‌ نیاز دارید، در ابتدا بد نیست به شناسایی انواع مختلف این محصول بپردازید. همراه ما باشید.

نوع اول: کیسه‌ معمولی فریزر

به‌احتمال‌قوی با کیسه فریزر معمولی به‌صورت تقریبی آشنایی دارید؛ زیرا رایج‌‌ترین محصولی به شمار می‌رود که در بازار وجود دارد. شکلی که این مدل از کیسه های پلاستیکی دارند، بسیار ساده است. همچنین می‌توان آن‌‌ها را در اندازه‌ و سایزهای مختلف تولید کرد. فروش کیسه معمولی به شکل‌های مختلفی انجام می‌شود که از جمله آن‌ها می‌توانیم به کیسه فریزر فله ای، کیلویی و بسته‌بندی اشاره کنیم. با خرید عمده کیسه فریزر می‌‌توانید در هزینه‌ها نهایت صرفه‌جویی را به عمل بیاورید.

نوع دوم: کیسه رولی فریزر

از سایر مدل‌های کیسه فریزر می‌‌توانیم به نوع رولی اشاره داشته باشیم. در این مدل کیسه‌ها دور هم پیچیده شده و درون یک جعبه قرار داده شده‌اند؛ به همین علت استفاده از آن‌ها راحت‌تر است. شما می‌توانید به‌اندازه نیاز خود از این جعبه‌ها کیسه بردارید؛ بدون اینکه با مشکل به‌هم‌ریختگی مواجه شوید. در واقع مشکل اصلی کیسه‌های فریزر معمولی این است که بعد از پاره کردن بسته‌بندی تمام کیسه‌ها در معرض آلودگی قرار می‌گیرند.

نوع سوم: کیسه فریزر جعبه‌ای

از سایر کیسه های پلاستیکی می‌توانیم به نوع جعبه‌ای اشاره داشته باشیم. این نوع از کیسه‌ها نیز در دو مدل مختلف وجود دارند که شامل رولی و تاشده می‌شوند. کیسه پلاستیکی رولی را در قسمت بالا معرفی کردیم. حالا قصد داریم به بررسی مدل تاشده بپردازیم. طراحی بسته‌بندی این محصولات همانند دستمال کاغذی جعبه‌ای است. کیسه‌های فریزر در این مدل به‌صورت تاشده روی هم قرار گرفته‌اند. طریقه قرار گرفتن روی هم به‌گونه‌ای است که می‌توان به‌راحتی آن‌ها را از جعبه مخصوص جدا کرد و برداشت. با کمک این جعبه‌ تمام کیسه‌ها در معرض آلودگی نخواهند بود؛ به همین علت با خیال راحتی می‌توانید نسبت به تهیه و استفاده از آن‌ها اقدام کنید.

نوع چهارم: کیسه فریزر زیپ‌دار

یکی از بهترین مدل‌های کیسه فریزر که می‌توانیم به آن اشاره کنیم، زیپ‌دار است. ازآنجایی‌که این محصولات به‌صورت کامل بسته می‌شوند و مسیری برای درز هوا وجود ندارد، بسیار کاربردی هستند؛ به همین علت افراد و مرکز زیادی به دنبال خرید آن‌ها هستند. این محصولات در اندازه‌های مختلفی تولید می‌شوند که هر کدام می‌توانند کاربردهای مخصوص به خود را داشته باشند. شما بعد از اینکه مواد غذایی مورد نظر خود را برداشتید، می‌توانید مجدد درب آن را ببندید و درون یخچال قرار دهید. این یک مزیت بسیار بزرگ است که باید نسبت به آن توجه لازم را داشته باشید.

نوع پنجم: کیسه فریزر چسبی

به پنجمین مورد از انواع کیسه فریزر می‌رسیم که با نام چسبی نیز شناخته شده است. این کیسه‌ها در ابتدای بسته‌بندی دارای یک محفظه هستند. بعد از اینکه از محفظه بیرون آورده شدند، می‌توان آن‌ها روی یک سطح چسباند و سپس در صورت نیاز یک عدد از آن را جدا کرد. این کار باعث راحتی در استفاده شده است؛ به‌گونه‌ای که می‌توانید آن را گوشه‌ای از آشپزخانه بچسبانید و در صورت نیاز به سراغ آن بروید. لازم به ذکر است این مدل از محصولات با نام تقویمی نیز شناخته شده‌اند. اگر به دنبال تهیه کیسه فریزر عمده هستید، می‌توانید با مجموعه باباسلمان تماس بگیرید و از قیمت عمده کیسه فریزر چسبی مطلع شوید.

چه عواملی روی تعیین قیمت کیسه فریزر عمده تأثیر خود را می‌گذارند؟

در تعیین قیمت کیسه فریزر عمده عوامل مختلفی وجود دارند که می‌توانند تأثیر خود را اعمال کنند. شما باید در ابتدا نسبت به شناسایی این فاکتورها بپردازید تا بتوانید مناسب‌ترین برنامه را برای خرید بریزید. لازم به ذکر است شما با خرید عمده می‌توانید به شکل چشمگیری هزینه‌ها را کاهش دهید. اگر قصد خرید دارید، در ادامه همراه ما باشید تا بتوانید با عوامل مؤثر روی افزایش یا کاهش قیمت‌ها آشنا شوید.

نوع و کیفیتی که مواد اولیه دارند

در تولید کیسه فریزر از مواد اولیه با کیفیت‌های مختلفی بهره برده می‌شود؛ به همین علت شما هنگام خرید باید از سازنده‌هایی کمک بگیرید که از اعتبار بالایی برخوردار هستند. این سازنده‌ها از مواد اولیه بسیار مرغوب بهره می‌برند تا محصول نهایی بتواند از بالاترین کیفیت برخوردار باشد. طبیعتاً هر چقدر کیفیت مواد اولیه بیشتر باشد، به همان اندازه نیز مستلزم پرداخت هزینه بالاتری خواهید بود.

ازآنجایی‌که کیسه های پلاستیکی محصولاتی برای بسته‌بندی مواد غذایی هستند، ازاین‌رو باید کاملاً بهداشتی باشند؛ پس تمام تلاش خود را جهت خرید مرغوب‌ترین مواد اولیه به کار بگیرید. مجموعه باباسلمان ارائه‌دهنده بهترین کیسه‌های فریزر است. شما می‌توانید این دست از محصولات را به‌صورت عمده تهیه کنید و از یک خرید مقرون‌به‌صرفه نهایت بهره و استفاده را ببرید.

وزن خالصی که هر کیسه فریزر دارد

پارامتر تأثیرگذار دیگر روی قیمت کیسه فریزر عمده، وزن خالص آن است. فروش این کیسه‌ها می‌تواند به‌صورت کیلویی انجام شود؛ به همین علت تعیین وزن دقیق از اهمیت بالایی برخوردار است. چنانچه مشتری به کیسه های ضخیم تری نیاز داشته باشد قیمت کیسه فریزر کیلویی محاسبه می شود و در اختیار مشتری قرار می گیرد. وزن محصول به نیازهای افراد و مراکز بستگی دارد. قاعدتاً با افزایش وزن کیسه‌های پلاستیکی، قیمت‌ها نیز روند صعودی خود را طی خواهند کرد؛ پس قبل از اینکه نسبت به خرید عمده اقدام کنید، حتماً برآورد دقیقی از نیازهای خودتان داشته باشید. در این شرایط می‌توانید از صرف هزینه‌های اضافی نهایت جلوگیری را به عمل بیاورید.

تعداد کیسه‌هایی که در هر بسته وجود دارند

همان‌طور که متوجه شدید کیسه فریزر در انواع مختلفی وجود دارد و با بسته‌بندی‌های متنوعی به بازار عرضه می‌شود. در هر کدام از این بسته‌ها می‌توانید شاهد تعداد گوناگونی از این کیسه‌ها باشید. واضح است با افزایش تعداد کیسه‌ها، قیمت‌ها نیز بیشتر خواهند شد.

سایزی که کیسه فریزر دارد

همان‌طور که در ابتدای متن اشاره کردیم کیسه‌های فریزر در ابعاد و سایزهای مختلفی به تولید می‌رسند؛ به همین علت میزان مواد اولیه نیز دستخوش تغییر خواهد شد. برای کیسه‌های فریزر با سایز بزرگ‌تر نیاز به مواد اولیه بیشتری خواهد بود؛ پس در یک نگاه کلی می‌توانیم این‌طور بیان کنیم اگر به کیسه فریزر با سایز و ابعاد بسیار بزرگ نیاز دارید، باید نسبت به پرداخت هزینه‌های بیشتر نیز اقدام کنید.

به چند نکته کلیدی و مهم توجه خود را معطوف کنید

حتماً تا به اینجای کار با اهمیت بالای کیسه فریزر آشنا شدید. برای اینکه بتوانید بهترین خرید و استفاده را برای خود رقم بزنید، نیاز است به یک سری از عوامل مهم توجه داشته باشید. در واقع این نکات به کمک شما خواهند آمد تا بتوانید از کیسه‌های فریزر پلاستیکی به‌صورت بهینه و مقرون‌به‌صرفه بهره ببرید. در فهرست زیر می‌توانید با این نکات بسیار کاربردی و اساسی آشنا شوید:

  • قبل از اینکه نسبت به فریز و بسته‌بندی کردن محصولات غذایی خود اقدام کنید، پیشنهاد می‌کنیم آن‌ها را به‌صورت کامل تمیز کنید و سپس بشویید و در نهایت نسبت به خرد کردن آن‌ها اقدام کنید.
  • برای اینکه بتوانید ماندگاری مواد غذایی فریز شده را افزایش دهید، پیشنهاد می‌کنیم حتماً به سراغ راهکارهای مؤثر در این زمینه باشید.
  • همان‌طور که می‌دانید این محصولات قیمت چندان بالایی ندارند؛ اما این موضوع نباید باعث استفاده بی‌رویه شما شود. صرفه‌جویی و عدم اسراف باید همواره در اولویت کارهای شما قرار بگیرند.
  • باتوجه‌به نوع موادی که در اختیار دارید، می‌توانید از کیسه‌هایی با سایزهای مختلف استفاده کنید.
  • قبل از اینکه نسبت به بسته‌بندی مواد غذایی اقدام کنید، پیشنهاد می‌کنیم هوای درون کیسه را به‌صورت کامل تخلیه کنید. با این کار می‌توانید در افزایش زمان ماندگاری محصولات غذایی کاملاً مؤثر عمل کنید. همچنین این روش به کمک شما خواهد آمد تا بتوانید در فریزر فضای کمتری را اشغال کنید.
  • کیسه‌هایی که برای بسته‌بندی مواد غذایی مورد استفاده قرار می‌گیرند، باید با کمک مرغوب‌ترین مواد اولیه تولید شده باشند. در واقع بهداشتی بودن این کیسه‌ها مسئله‌ای است که باید نسبت به آن توجه جدی‌تری داشته باشید.اگر قصد خرید کیسه فریزر عمده را دارید، باید از بهترین فروشگاه‌ها بهره ببریدرکه فروشگاه اینترنتی آلفاپلاست  که تولید کننده کیسه فریزر در انواع مختلف  است کهخ همواره بهترین محصولات را با مناسب‌ترین قیمت ممکن به بازار عرضه می‌کند؛ پس در صورت نیاز کافی است با خیالی راحت نسبت به سفارش اقدام کنید.

عواملی که باعث استفاده گسترده از کیسه فریزر می شود کدامند؟

در حال حاضر مدت‌زمان زیادی است که افراد به سمت خرید کیسه فریزر عمده روی آورده‌اند. آیا تابه‌حال این سؤال برای شما ایجاد شده است که چه عواملی باعث کاربردهای گوناگون شده‌اند؟ اگر این سؤال هنوز هم برای شما مطرح است؛ اما جوابی برای آن پیدا نکرده‌اید، نگران نباشید؛ زیرا در این بخش قصد داریم به بررسی مهم‌ترین عوامل بپردازیم. همراه ما باشید.

استفاده از آن‌ها بسیار آسان است

بدون شک افراد به دنبال روش‌هایی هستند تا با کمک آن‌ها بتوانند کارهای خود را با آسایش بیشتری انجام دهند. این موضوع برای خانم‌های خانه‌دار نیز صدق می‌کند. استفاده از کیسه فریزر می‌تواند به انجام کارها راحتی بیشتری ببخشد. برخی از کیسه های پلاستیکی که جز محصولات نایلونی محسوب می شوند دارای بسته‌بندی مخصوصی هستند که با کمک آن‌ می‌توان محصول مورد نظر را راحت‌تر و با سرعت بالاتری بیرون کشید. همچنین با خرید نمونه‌های زیپ‌دار می‌توانید در هر زمان که خواستید کیسه را از فریزر بیرون بکشید، مقدار مواد غذایی مورد نیاز خود را جدا کنید و در نهایت دوباره آن را ببندید و درون فریزر قرار دهید.

کیفیت مطلوبی دارند

کیفیت مطلوب هنگامی صدق می‌کند که تولید کننده مورد نظر از برترین مواد اولیه بهره برده باشد. کیسه فریزر باکیفیت دارای ضخامت بسیار مناسبی است؛ به همین علت اجازه نمی‌دهد باکتری‌ها به‌راحتی داخل کیسه نفوذ پیدا کنند و بهداشت و سلامت را حفظ خواهد کرد؛ پس در کل اگر به دنبال بهترین محصولات برای بسته‌بندی مواد غذایی خود هستید، از نمونه‌هایی بهره ببرید که دارای ضخامت مناسب هستند.

در صورت بسته‌بندی مناسب، اکسیژن ندارند

یکی از دلایلی که باعث می‌شود مواد غذایی با سرعت بیشتری فاسد شوند، اکسیژن است؛ به همین علت افراد به دنبال روشی هستند تا با کمک آن بتوانند مواد مورد نظر خود را بسته‌بندی کنند. استفاده از کیسه فریزر می‌تواند یک روش بسیار ایده‌آل باشد؛ البته به شرطی که کیسه را قبل از استفاده به‌خوبی هواگیری کرده باشید. برای اینکه بتوانید شاهد بهترین عملکرد باشید، پیشنهاد ما به شما تهیه نوع زیپ‌دار این دست از محصولات است. برای خرید کیسه فریزر عمده همین حالا با کارشناسان مجموعه باباسلمان در ارتباط باشید. کارشناسان به‌خوبی شما را راهنمایی خواهند کرد تا بتوانید یک خرید موفقیت‌آمیز را رقم بزنید.