طراح حرفه ای برای بیلبورد تبلیغاتی در تهران

 

طراحی بیلبورد تبلیغاتی یا تبلیغات محیطی یکی از روش‌های موفق بازاریابی و برندینگ برای کسب و کارها بزرگ شناخته شده است. بیلبورد‌های تبلیغاتی ابزاری تاثیرگذار در فروش و اطمینان بخش به مخاطب هستند.

برندها و شرکت های بزرگ تولید کننده با کمک این ابزار تبلیغاتی مخاطبان خود را با ایده های مختلف تحت تاثیر قرار می دهند. برای بهره گیری از پتانسیل های این روش تبلیغاتی باید با کاربردها و تاثیرات آن آشنا باشید. در ادامه با مبحث بیلبورد و تأثیرات آن بر بازاریابی و فروش و همچنین نکات مهم در طراحی بیلبورد تبلیغاتی آشنا می‌شوید.

 

بیلبورد تبلیغاتی چیست؟

بیلبوردها تابلوهای تبلیغاتی در سایز بزرگ هستند که به شکلی بولد در معرض دید جامعه قرار می گیرند. طراحی بیلبورد تبلیغاتی با هدف تقویت کمپین های تبلیغاتی و بازاریابی انجام می شود. بیلبوردها در فضای محیطی و معابر شهری و برون شهری در معرض دید جامعه قرار می گیرند. اصولاً بیلبورد‌ها را در ابعاد بزرگ و در میادین، اماکن تجاری، بزرگراه ها و اتوبانها یا هر محلی که بیشتر در معرض دید قرار می‌گیرد نصب می‌کنند.

بیلبورد‌های تبلیغاتی با چه اهدافی استفاده می‌شوند؟

مهمترین هدف استفاده از بیلبورد ارائه تصویری جذاب، به یاد ماندنی و روشن از محصولات یا برند است. گاهی اوقات یک بیلبورد است که باعث می شود محصولی جدید به بخشی از جامعه معرفی شود. مهمترین نکته در مورد طراحی بیلبورد تبلیغاتی زمان انتقال پیام تبلیغاتی است. از آنجا که بیلبوردها در کنار اتوبان ها و بزرگراه ها قرار می گیرند فرصت کوتاهی برای انتقال پیام تبلیغاتی به بیننده دارند. محتوای تبلیغاتی بیلبورد باید در مدت زمان ۷ تا ۱۰ ثانیه دیده شود. ناخوانایی محتوای بیلبورد یا نامفهوم بودن تبلیغ باعث می شود این ابزار تأثیرگذاری خود را از دست بدهد.

 

بیلبوردهای تبلیغاتی با اهداف مختلفی طراحی و مورد استفاده قرار می گیرند. کمپین های تبلیغاتی، بازاریابی گسترده، تبلیغات محصولات جدید و اطلاع رسانی در مورد یک ایونت بخشی از کاربردهای بیلبورد است.

 

بیلبورد‌ مناسب تبلیغات چه مشاغلی است؟

تقریباً می‌توان گفت که همه کسب و کارهای تولیدی و خدماتی امکان استفاده از بیلبورد‌های تبلیغاتی را دارند. اما هزینه های بالای اجاره بیلبورد باعث شده بخش محدودی از کسب و کارها توانایی استفاده از آن را داشته باشند. بیزینس هایی که معمولا شناخته شده و برند هستند توانایی تقبل هزینه های این نوع تبلیغات را دارند. طراحی بیلبوردهای تبلیغاتی و در معرض دید قرار دادن تبلیغات محصولات تاثیرات زیادی در جذب مشتریان جدید و افزایش فروش این برندها دارد.


هزینه اجاره بیلبوردها

تعرفه بیلبوردهای تبلیغاتی متغیر بوده و با توجه به فاکتورهای مختلفی تعیین می شود. تعرفه نصب و اجرای بیلبوردها بر اساس ابعاد آن، مکان نصب بیلبورد، نوع چاپ یا ساخت تعیین می شود. هرچه سایز بیلبورد بزرگتر باشد تعرفه اجاره آن و به همان میزان تأثیرگذاری آن نیز بیشتر خواهد بود. همچنین مهمترین نکته در تأثیرگذاری یک بیلبورد تبلیغاتی مکانی است که در آن نصب می‌شود.

 

معابر پرترافیک و پر رفت و آمد مناسب‌ترین مکان برای نصب بیلبورد‌های تبلیغاتی است. در این مکان ها چون بیلبورد بیشتر در معرض دید قرار می گیرد تعرفه بالاتری نسبت به مکان های دیگر دارند. البته غیر از مکان پردد رعایت اصول طراحی و استفاده از خلاقیت هم باعث بیشتر دیده شدن تبلیغاتی بیلبوردی می شود که در ادامه به آن می پردازیم.


سفارش طراحی بیلبورد تبلیغاتی - پارت انیمیشن

 

در طراحی بیلبوردها از چه عناصر بصری استفاده می‌شود

در طراحی بیلبورد اجزاء مختلفی وجود دارد که تک تک آنها اهمیت ویژه ای دارند. استفاده از عناصر طرح بیلبورد باید با دقت و اصولی استفاده شود. در ادامه با مهمترین المان‌های موجود در طراحی بیلبورد تبلیغاتی آشنا می‌شوید.

لوگو

از مهمترین المان‌های به کاربرده شده در طراحی بیلبورد، لوگوی برند است. طراحی بیلبورد با هر هدفی که باشد نیاز به استفاده از لوگو برای معرفی برند یا کسب و کار خواهد بود. استفاده از لوگو در سایز متناسب با ابعاد بیلبورد یکی از نکات مهم در طراحی بیلبورد است. مطمئناً هرقدر متن یا تصویر جذابی ارائه کنید در صورتی که لوگوی شما در ذهن مخاطب ماندگار نشود، تبلیغات شما به هدف نمی‌رسد.

 

برای این که لوگوی شما در ذهن مخاطب بیشترین ماندگاری را داشته باشد باید سایز مناسبی برای آن در نظر بگیرید. لوگو نه باید انقدر بزرگ  و اغراق آمیز باشد و نه باید آنقدر کوچک باشد که مخاطب آن را در نگاه اول نبیند. محل قرار گیری لوگو در طراحی بیلبورد هم بسیار مهم است. معمولا بهترین مکان برای قرار دادن لوگو در طرح بیلبورد بالا و سمت چپ طرح است.

 

شعار تبلیغاتی بیلبورد

شعار تبلیغاتی در واقع هدف و آرمان برند شما را در بر می‌گیرد. با استفاده از شعار تبلیغاتی باید مزیت رقابتی محصولات یا خدمات خود را بیان کنید. این که چه چیزی شما را از دیگران متمایز می‌سازد دقیقاً همان نکته‌ای است که باید در شعار تبلیغاتی خود به آن اشاره کنید. شعار تبلیغاتی باید واضح و روشن، خلاقانه و تأثیرگذار باشد. ضمن این که یک شعار تبلیغاتی باید کوتاه و صریح باشد و بتوانید در ذهن مخاطب جای گرفته و ماندگار شود. انتخاب فونت و رنگ مناسب برای شعار تبلیغاتی و محل قرارگیری آن هنگام طراحی بیلبورد نیز نکته‌ای بسیار مهم است.

 

عکس های با کیفیت و خلاقانه

اکثر اوقات یک بیلبورد تبلیغاتی تنها در مدت چند ثانیه قابل مشاهده است. پس نمی‌توان از متن طولانی برای تحت تأثیر قرار دادن مخاطب استفاده کنید. اینجاست که عکسهای باکیفیت اعم از تبلیغاتی و خلاقانه کمک می کنند پیام خود را به شکل بصری منتقل کنید. استفاده از عکسهای خلاقانه و جذاب مخاطب را ترغیب می‌کند تا توجه بیشتری به بیلبورد تبلیغاتی شما نماید.

 

حتی اگر از عکس زمینه سفید محصول استفاده می کنید باید با زاویه و نورپردازی ویژه ای تهیه شده باشد. کیفیت عکسها برای طراحی بیلبورد های تبلیغاتی که ابعاد بسیار بزرگی دارند بسیار مهم است. برای تهیه عکسهای با کیفیت لازم است از تجهیزات و دوربین و لنزهای عکاسی حرفه ای استفاده شده باشد.

 

متن تبلیغاتی بیلبورد

همانطور که اشاره کردیم فرصت شما در بیلبورد تبلیغاتی برای تأثیرگذاری روی مخاطب بسیار کم است. اکثرسفارش بیلبورد‌ تبلیغاتی در معابر پرتردد قرار می‌گیرند بنابراین تنها ۷ تا ۱۰ ثانیه برای دیده شدن فرصت دارد. به همین دلیل متن های تبلیغاتی و توضیحات طولانی جایی در بیلبورد ندارند. باید از متون تبلیغاتی کوتاه، صریح و جذاب استفاده کنید. متن هایی که به سرعت اطلاعات مدنظر شما را به بیننده منتقل کند.

اطلاعات تماس

درج اطلاعات تبلیغ دهنده در بیلبورد هم یکی از نکات مهم در طراحی آن است. انتخاب نوع فونت، سایز و رنگ مناسب از موارد مهم برای درج اطلاعات برند است. در واقع اطلاعات تماس راه ارتباطی مخاطب با شما است. پس این راه باید در معرض دید او قرار گیرد. البته گاهی اوقات در کمپین های تبلیغاتی هوشمند هیچ راه ارتباطی در بیلبورد درج نمی شود. اینکار برای ترغیب و پیگیری مخاطب برای تبلیغات بعدی انجام می شود.

نقش عکس‌های خلاقانه در طراحی بیلبورد‌های 

عکسهای خلاقانه بیشترین تأثیر را در تبلیغات بیلبوردی خواهد داشت. گاهی اوقات یک عکس خلاقانه و ایده پردازی شده حاوی تمام پیام های تبلیغاتی یک کمپین است و موجب می شود برند خیلی سریع به اهداف خود نزدیک شود. تهیه عکس‌های خلاقانه مسأله‌ای است که باید کاملاً تخصصی و با توجه به اصول تبلیغات انجام شود. بنابراین بهتر است سراغ عکاسان حرفه ای که در این زمینه تخصص و تجربه کافی را داشته بروید.

 

عکاس تبلیغاتی حرفه ای و ایده پرداز شناخت خوبی از مخاطب و ارتباط‌گیری داشته باشد و با ایده پردازی و اجرای حرفه ای، عکسی تاثیرگذار و جذاب تهیه می کند.

طراحی بیلبورد در پارت انیمیشن


نکات مهم برای طراحی بیلبورد‌های تبلیغاتی

مهمترین نکاتی که در طراحی بیلبوردهای تبلیغاتی باید مورد استفاده قرار گیرند به این شرح است:

– طرح بیلبورد تبلیغاتی باید کاملاً ساده بوده و خیلی سریع پیام تبلیغاتی را به بیننده منتقل کند.

– در انتخاب شعار تبلیغاتی لازم  است بیشترین دقت را داشته باشید.

– شعار تبلیغاتی شما باید روشن، کوتاه، خلاقانه و هدف گذاری شده باشد. شعار تبلیغاتی مناسبی انتخاب کنید. کوتاه و تأثیرگذار، این شعار تبلیغاتی است که باعث می‌شود اهداف یا ویژگی‌های برند شما برای مخاطب معلوم شوند.

– راز ماندگاری شما در ذهن مخاطب تأثیرگذاری است. بنابراین باید در انتخاب طرح، شعار، محل نصب، اندازه و مهمتر از همه عکسهای با کیفیت دقت و توجه را داشته باشید.

– خلاقیت، خلاقیت و باز هم خلاقیت. همانطور که در ابتدای مقاله هم اشاره کردیم، بیلبورد یکی از ابزارهای تبلیغات است. می‌دانیم که خلاقیت در تبلیغات بیشترین تأثیرگذاری را دارد، بنابراین باید سراغ طراحان و مجریان حرفه‌ای با‌ایده‌های نو و خلاقانه بروید.

– از زبان تصویر بیشتر استفاده کنید. فرصت شما برای تأثیرگذاری روی مخاطب بسیار کم است، بنابراین بهتر است عکسها جای کلمات صحبت کنند. به این ترتیب مخاطب فرصت کافی برای درک پیام بیلبورد تبلیغاتی را خواهد داشت.

– به سایز لوگو و محل قرارگیری آن در طراحی بیلبورد تبلیغاتی توجه داشته باشید.

– سادگی را سرلوحه طرح بیلبورد خود قرار دهید. ترکیب بندی اصولی در طراحی کمک می کند بیننده فرصت کافی برای درک مفاهیم و اهداف تبلیغ را داشته باشد.

– انتخاب رنگ پس زمینه یکی دیگر از نکات مهم برای طراحی بیلبورد تبلیغاتی است. رنگها باعث جلب توجه مخاطب در حال حرکت می شود. استفاده از رنگهای سازمانی برند گاهی بسیار اثربخش هستند.

 

خرید آنلاین سرویس حوله کودک

قطعاً یکی از جذاب‌ترین کارهای دنیا برای پدر و مادرها انتخاب پوشاک مناسب برای فرزندشان است. امروزه شاهد تنوع بسیاری از پوشاک نوزادی و کودکان در بازار هستیم. حوله‌ها جزو آن دسته از پوشاک برای نوزادان و کودکان هستند که انتخاب آنها از اهمیت بالایی برخوردار است. و دلیل آن پوست حساس کودکان است که نیاز به مراقبت بسیار دارد. بنابراین پدر و مادرها در انتخاب و خرید حوله نوزاد باید دقت زیادی داشته باشند. در ادامه مطلب با ما همراه باشید.

نکات مهم در انتخاب و خرید حوله نوزاد مناسب چیست؟

شاید شما هم جزو آن دسته از مادرهایی باشید که طرح و نقش و رنگ حوله اهمیت زیادی برایتان دارد. اما لازم به ذکر است که نکات با ارزش‌تر و مهم‌تر دیگری نیز برای این انتخاب وجود دارد. حوله‌هایی را انتخاب کنید که باکیفیت هستند. و اگر احساس می‌کنید حوله‌ای که تصمیم به خریداری کردن آن دارید، از جنس مواد نایلونی و الیاف مصنوعی است. لطفاًدست نگه دارید.

سرویس حوله نوزاد دخترانه

حوله‌های کلاه دار برای نوزادان 

 نکات مهمی که در انتخاب و خرید حوله نوزاد حائزاهمیت است؛ این است که جنس حوله باید به گونه‌ای باشد که به اندازه کافی آبگیر باشد و بتواند آب را جذب کند. و نکته مهم دیگر این است که حوله باید این قابلیت را داشته باشد که سر نوزاد را به خوبی پوشش دهد. و همچنین بدن او را گرم نگه دارد. چون بدن نوزادان بسیار ضعیف است، توصیه می‌کنیم که حتی در فصل تابستان هم بعد از حمام کردن نوزادان از حوله کلاه داراستفاده کنید.

سایز حوله نوزادی و ابعاد آن

 پیشنهاد می‌کنیم که برای انتخاب و خرید و سفارش آنلاین حوله نوزاد ، حوله‌ای را انتخاب کنید که مناسب جثه نوزادتان باشد. زیرا برای استفاده از حوله‌های بزرگ به مشکل برخورده و همچنین در استفاده از حوله‌های کوچک نیز دچار مشکل می‌شوید. پس سایز حوله را به اندازه‌ای تهیه کنید تا در آینده هم بتوانید از آن استفاده کنید.

 توجه به قطر و ضخامت حوله نوزادان انتخاب و خرید حوله نوزاد

 حوله‌ها دارای تنوع زیادی هستند و در فروشگاه‌ها انواع متفاوتی از آنها وجود دارد.در نتیجه باید در هنگام انتخاب و خرید حوله نوزاد توجه بیشتری به خرج دهید. اگر تصمیم دارید حوله‌ای را انتخاب کنید که جنس آن از الیاف است. ما به شما پیشنهاد می‌کنیم که الیاف پنبه‌ای را انتخاب کنید. زیرا الیاف مصنوعی باعث ایجاد حساسیت در پوست کودک می‌شود. اینکه شما در چه فصلی برای کودک خود حوله می‌خرید؛ نکته‌ای است که بسیار مهم است. بنابراین حوله‌ای را انتخاب کنید که مناسب فصل باشد. مثلاً در فصل تابستان از حوله‌های نازک و در فصل زمستان از حوله‌های ضخیم‌تر استفاده کنید.

نکات کلیدی و کاربردی در انتخاب و خرید حوله نوزاد

  • جنس حوله مسئله مهمی است که قبل از هر چیز باید به آن توجه کنید.
  • سعی کنید از برندهای معتبر خریداری کنید تا از کیفیت حوله اطمینان حاصل کنید.
  • در انتخاب و خرید حوله نوزادان رنگ‌های روشن را انتخاب کنید تا زودتر متوجه آلودگی آن شوید.
  • در انتخاب حوله نوزادان نسبت به حوله بزرگسالان سلیقه بیشتری به خرج دهید. و وحوله هایی را انتخاب کنید که فانتزی هستند. انتخاب این نوع حوله‌ها در حفظ و شادابی روحیه شما والدین گرامی تأثیر بسزایی دارد.


سرویس حوله نوزاد پسرانه

مناسب‌ترین جنس برای حوله نوازادی

از آنجا که پوست نوزاد بسیار نازک و حساس است حوله‌ای که برای او انتخاب می‌کنید باید کمترین پرز را داشته باشد و آنقدر نرم باشد که در لمس با پوست او،‌ هیچ آسیبی به آن وارد نکند.

 

بهترین ماده به کار رفته در حوله نوزاد پنبه است. حوله‌های پنبه‌ای نرم بوده و بسیار جاذب است و به آرامی روی پوست قرار می‌گیرد. یک حوله خوب باید صد درصد نخ پنبه باشد و ترکیبات نخ پلی استر، فلامنت و نایلون نباید در بافت آن باشد.

 

الیاف حوله را باید خوب بررسی کنید هرچه حلقه‌های حوله به هم فشرده‌تر باشد،‌ حوله قدرت جذب بالاتری دارد. اما اگر بخش پارچه‌ای حوله پیدا باشد،‌ بهتر است آن را از سبد خریدتان حذف کنید. 

مقاله پیشنهادی » همه چیز درباره سیسمونی نوزاد 

 

وزن حوله نوزاد

یک حوله نوزاد خوب معمولا سنگین‌تر از چیزی است که به نظر می‌رسد بنابراین حتما آن را دست بگیرید و وزن آن را حس کنید تا مطمئن شوید زیادی نازک نیست. با توجه به طیف گسترده انواع حوله در بازار باید مطمئن شوید که حوله نوزاد جذب مناسبی دارد و به سرعت فرزندتان را خشک می‌کند.


ضد حساسیت باشد

پوست نوزادان بسیار نازک و حساس است و این حساسیت پس از استحمام دوچندان می‌شود. رطوبت پوست نوزاد و تماس آن با حوله ممکن است قرمزی و یا حتی زدن دانه‌های ریز به پوست نوزاد را به همراه داشته باشد. بنابراین در هنگام خرید حوله نوزادی حتما به ضد حساسیت بودن آن توجه داشته باشید.

 

حوله ای بدون داشتن روایح معطر

در بازار حوله هایی وجود دارند که آغشته به روایح خوشبوی متنوعی می باشند که اصلا برای نوزادان و کودکان مناسب نیستند. این روایح دارای موادهای اولیه شیمیایی هستند و می توانند عوارضی جدی برای پوست و دستگاه تنفسی نوزادان به بار آورند.

 

انتخاب رنگ حوله نوزاد

بهداشت نوزاد در سلامت او از اهمیت بسیاری برخوردار است. حوله‌ای که با در معرض رطوبت قرار می‌گیرد بیشتر احتمال جذب باکتری و رطوبت را دارد. بنابراین بهتر است برای حوله نوزاد، رنگ‌های روشن و ترجیها رنگ سفید را انتخاب کنید تا کثیفی و لک‌ها را به خوبی نشان دهد.

 

البته به این نکته توجه داشته باشید که حتی اگر حوله نوزاد ظاهرا کثیف نباشد باید پس از هرچند بار استفاده او را با مواد شوینده و در دمای مناسب شسته و آن را با نور مستقیم آفتاب خشک کنید.

 

اگر حوله‌ای رنگی برای نوزاد خود انتخاب می‌کنید، رنگ حوله باید ثابت باشد تا هنکام خیس شدن رنگ پس ندهد و بدن نوزاد را رنگی نکند. این نکته را هم درنظر داشت که حتی با کیفیت‌ترین حوله‌ها هم در شست‌وشوی اول ممکن است مقدار بسیار کمی رنگ پس بدهند، پس نباید این موضوع نگران‌تان کند.

بسته‌بندی حوله نوازاد

هنگام خرید حوله نوزاد به بسته‌بندی آن توجه داشته باشید. بسته‌بندی باید به گونه‌ای باشد که حوله نوزاد در تماس با آلودگی‌ها و گردوخاک نبوده باشد؛ هرچند توصیه می‌شود به دلیل حساسیت پوست نوزاد و اهیمت سلامت و بهداشت او، پس از خریداری حوله نوزاد، قبل از استفاده آن را به شیوه‌ی صحیح شستشو دهید؛ زیرا نمی‌توان به رعایت تمام نکات بهداشت در طی فرآیند تهیه، بسته بندی، انتقال و نگداری حوله نوزاد اطمینان حاصل کرد.

 

انواع حوله نوزادی

حوله کاغذی: این حوله برای نوزادان طراحی شده است که سر کوتاه‌تری دارد و حوله مانند یک تکه پارچه دور نوزاد پیچیده میشود و می‌توان مطمئن بود که نوزاد در دست دچار لغزش نمی‌شود. باید توجه داشت که سر نوزاد هم باید خشک شده و با حوله برای دقایقی پوشانده باشد.

 

حوله کلاه‌دار: این حوله‌ها بدون برش و دوخت خاصی و معمولا به شکل مربع است. این حوله‌های نوزادی به مراتب کاربردی تر و استفاده از آن آسان تر است. می‌توان نوزاد را به خوبی در این حوله‌ها پیچید و سر او را پوشاند. بهتر است به اندازه‌ی کلاه این حوله با توجه به سایز سر نوزاد توجه داشته باشید.

سیسمونی نوزاد کارتزبیبی


شیوه‌ی صحیح خشک کردن نوزاد با حوله

بلافاصله پس از آبکشی نوزاد را بر روی حوله ای که قبلا به همین منظور پهن کرده اید، قرار داده و حوله را دور بدن او بپیچید.

 

زیر بغل، زیر گردن و لا به لای تاخوردگی های پوست بدن نوزاد را به خوبی خشک کنید و لباس بپوشانید. مرطوب ماندن لابلای پوست باعث بروز عفونت قارچی می شود.

 

خشک کردن نوزاد با پارچه ملایم و پیچیدن در پوشش نرم و گرم و ایجاد حرارتی به اندازه حرارت رحم و محافظت نوزاد از هوای سرد و پاک کردن چشم‌ها با حریر، برای نوزاد بسیار مفید است.


نحوه شستشو و نگهداری حوله نوزاد

شستشوی حوله در سلامت نوزاد از اهمیت بالایی برخوردار است:

- سعی کنید تا حد الامکان حوله را در دمای بالای ۸۰ درجه سانتی گراد شستشو دهید، چون اکثر میکروب ها در دمای بالای ۷۷ نابود می شوند.

- به صورت جداگانه حوله تان را شستشو دهید و سعی کنید برای خودتان یا هرشخصی دیگر حوله ای جداگانه قرار دهید.

- سعی کنید هر چند روز یک بار حوله را مورد شستشو قرار دهید.

بعد از شستن بهتر است حوله نوزاد را در معرض نور مستقیم آفتاب قرار داده و در جایی خشک و خیر نمناک نگهداری کنید تا از نفوذ باکتری و میکروب در امان باشد.

بهترین تولیدی لباس کار در تهران

همه چیز درباره لباس کار مناسب: لباس کار به لباسی گفته می شود که با توجه به سلایق، نوع موسسه، موقعیت هر شخص در سازمان ، نوع فعالیت شغلی و شرایط آب و هوایی می توان انتخاب می گردد. لباسکار یا یونیفرم یک موضوع مهم به عنوان ایجاد نظم در پوشش سازمان هاست . لباسکار در واقع پوششی یکسان برای پرسنل سازمان ، ادارات و موسسه هاست.

ویژگی های لباس کار

– یکی از مهم ترین ویژگی لباس کار این است که کارکنان در بخش های مختلف بتوانند از آن استفاده کنند یعنی اینکه بتوانند در شرایط مختلف کارایی داشته باشد و کارکنان با پوشیدن آن احساس راحتی داشته باشند و هم زمان هم بتوانند کارهایشان را بدون مشکل انجام دهند.

– لباسکار مناسب باید دوخت مناسب و پارچه با کیفیتی داشته باشد.

– قابلیت شستشوی آسان داشته باشد و ضد چروک باشد.


تولیدی لباس کار در تهران

لباس کار

لباس کار به عنوان یک پوشش محافظتی در محیط کار مورد استفاده قرار میگیرد و شکل های متفاوتی دارد که در فرم های بلوز و شلوار ، کاپشن شلوار (دوتکه)، لباس یکسره (بیلرسو)، دوبنده ، با جنس های متفاوت از نوع پلی استر پنبه، ویسکوز، کتان، فیلامنت یا ترکیبی از آن ها مورد استفاده قرار میگیرد.

در ضمن لباس کارهای مخصوص برای شرایط ویژه وجود دارد از جمله آن ها میتوان به لباسکار عایق سرما و رطوبت، لباس کار نسوز، ضد حرارت، ضد آب، لباس کارهای ضد مواد شیمیایی و رادیو اکتیو که با پارچه ها ی مخصوص دوخته می شوند اشاره کرد.

در کنار نوع پارچه ایی که برای لباسکار مورد استفاده قرار می گیرد و باید مورد توجه باشد طرح و رنگ لباس هم مسئله قابل توجه ایی است که بر اساس شغل قابل اهمیت است و باید بر اساس این که لباس کار در محیط باز و یا در معرض سرما و باد و طوفان مورد استفاده قرار.میگیرد مورد بررسی قرار گیرد تا در نهایت راحتی و کیفیت مورد نظر را در بر داشته باشد.

گاهی اوقات در بعضی از مشاغل ما نیاز داریم که لباس کار را در مراحل مختلف تعویض کنیم و دیگر قابل استفاده نمی باشد در اینگونه موارد میتوان از لباس کارهای یکبار مصرف استفاده کرد که به صورت یکسره و با پوشش های کفش ،پایین تنه ، بالا تنه و سرو گردن مورد استفاده قرار میگیرد.

این لباس کارها در کارگاه های خواص و شرایط خواص مورد استفاده قرا رگرفته و در سایزهای مختلف هم قابل تولید است.

لباسی که به تن می کند باید متناسب با موقعیت اجتماعی و حرفه ای شما باشد. لباس تن شما معرف شخصیت شماست. لباسی که شما در موقعیت کاری به تن می کنید و به نوعی پوشش حفاظتی و ایمنی شما را فراهم می کند را لباس کار می گویند. لباس کار می تواند تاثیرگذاری شما را در محیط شغلی تان افزایش دهد. اگر لباس های معمولی و راحتی خود را در محیط های کاری بپوشید موقعیت حرفه ای شما جدی گرفته نمی شود. می توانید با پوشش لباس کار تاثیرگذاری موقعیت خود را بالا ببرید.

برخی از لباس کارها در ذهن افراد جامعه به گونه ای جا افتاده است که با دیدن آن یاد آن شغل می افتیم. مثلا یک خانم با روپوش سفید و مقنعه مشکی نشان دهنده شغل پرستاری اوست. یا اگر فردی لباس نارنجی با کلاه قرمز به تن داشته باشد شما یاد شغل پر مخاطره آتش نشانی می افتید. پس لباس کار می تواند معرف شغل شخص باشد. برای انتخاب و خرید لباس کار مخصوص شغلتان پیشنهاد می شود از سایت یونکس دیدن کنید.

اما آیا برای پوشیدن لباس کار ضرورتی وجود دارد؟ اگر اجباری در کار نباشد هم لباس کار به تن می کنیم؟ پوشیدن لباس کار چه فوایدی را به دنبال دارد؟


۷ دلیل که باید لباس کار بپوشیم:

  1. زمانی که شما هنگام کار لباس مخصوص به تن می کنید، لباس خودتان را از تن بیرون می کنید یا لباس کار را روی آن می پوشید. در هر صورت شما از لباس های عادی خودتان مراقبت کرده اید.
  2. لباس کار چون بنا بر فعالیت و خطرهای موجود در محیط کار طراحی و تولید می شود میتواند از شما در برابر تهدیدهای محیط کار محافظت کند. مثلا لباس کار افرادی که در کنار حرارت و گرما به فعالیت می پردازند باید عایق گرما باشد. یا مثلا لباس کار برق کاران باید عایق برق باشد. از این رو وسایل فلزی مانند زیپ در این نوع لباس کارها استفاده نمی شود.
  3. لباس کار با توجه به نوع فعالیت می تواند معرف شخصیت و کار شما باشد. مثلا لباس سفید پرستاران و لباس کار مهندسی جزء لباس کارهای معروف است که با دیدن آن شغل مربوطه یادآوری می شود.
  4. شاید در قدیم و زمان های گذشته این باور شکل گرفته بود که پوشیدن لباس کار باعث ایجاد ظاهر نامناسب می شود اما امروزه این لباس ها بر اساس مد و استایل های شیک طراحی می شود و پوشیدن یک لباس کار می تواند به شخصیت حرفه ای شما شکل دهد.
  5. اگر در یک محیط کاری رسمی شما لباس معمولی و اسپرت به تن کنید دیگران موقعیت حرفه ای شما را جدی نمی گیرند. اما پوشش افراد با لباس کار می تواند تاثیرگذاری شما را در افراد بیشتر می کند و موقعیت شما را جدی تر نشان می دهد.
  6. زمانی که شما برای محیط کار یک لباس در نظر می گیرید دیگر این دغدغه را ندارید که چه لباسی را برای روز بعد بپوشید. پوشیدن لباس کار می تواند این دغدغه بزرگ فکری را برطرف و آسودگی خیال برایتان ایجاد می کند.
  7. پوشیدن لباس های متنوع با طراحی و رنگ های مختلف در محیط کار می تواند موجب حواس پرتی و کاهش تمرکز شود. استفاده از لباس کار این مسائل را برطرف می کند و باعث افزایش راندمان کاری خواهد شد.

برای خرید عمده لباس کار از به تولیدی دوخت یادگار ؛  بهترین فروشگاه آنلاین خرید لباس کار در تهران مراجعه کنید . 

دوخت یادگار آماده ثبت سفارش آنلاین دوخت لباس کار و فروش عمده لباس کار در تهران و سایر شهر ها می باشد .



نکات انتخاب لباس کار مناسب و استاندارد

لباس کار باید فیت تنتان باشد. انتخاب سایز بزرگتر و یا کوچکتر سطح ایمنی آن را پایین می آورد. لباس کار سایز بزرگتر چون نمی تواند به درستی تمام قسمت های بدن را کاور کند نمی تواند به خوبی از آن مراقبت کند. لباس کار سایز کوچک به سختی تن می شود و احساس خفگی و کلافگی به شما دست می دهد، محدودیت های حرکتی ایجاد می کند و در استفاده طولانی مدت شما به نپوشیدن لباس کار تمایل پیدا می کنید.

هنگام خرید لباس کار به جنس آن دقت کنید. جنس لباس اگر از الیاف طبیعی باشد به دلیل ایجاد جریان هوا برای لباس کار مناسب است. لباس کاری که در برابر گرما و حرارت کار می کند باید از پارچه های نسوز باشد. لباس فردی که در محیط های آغشته به مواد شیمیایی فعالیت می کند باید از جنس PVC باشد. لباس کار با این جنس می تواند عایق مواد شیمیایی باشد.


فردی که با برق و جریان الکتریسیته سروکار دارد باید لباسی به تن کند که عایق برق باشد. در نتیجه تکه های فلزی نباید در لباس کار استفاده شده باشد. مثلا به جای زیپ باید از چسب دو طرفه استفاده شود. علاوه بر لباس باید از عینک ایمنی، کلاه ایمنی کار نیز استفاده شود تا احتمال بروز خطرهای ناگهانی تا حد زیادی کاهش یابد.


تلفن دوخت یادگار 

09199176576


02156620989



لباس کار معمولی و ساده یک لباس دو تیکه کاپشن و شلوار یا یک لباس یک سره است. اما در برخی از مشاغل لباس کار باید از دست، پا و صورت در برابر خطرها محافظت کند. برای مشاغلی مانند جوشکاری ماسک صورت یکی از قسمت های لباس کار است که برای کاور کردن صورت باید استفاده شود. در مشاغلی مانند رنگ کارها باید از ماسک استفاده شود تا مانع از ورود بو و گازهای شیمیایی به ریه شود. در نتیجه اقلامی مثل دستکش، ماسک و نقاب صورت، کلاه و کفش هم جزء وسایل ایمنی و لباس کار محسوب می شوند.

بهترین تولیدی لباس کار در تهران

همه چیز درباره لباس کار مناسب: لباس کار به لباسی گفته می شود که با توجه به سلایق، نوع موسسه، موقعیت هر شخص در سازمان ، نوع فعالیت شغلی و شرایط آب و هوایی می توان انتخاب می گردد. لباسکار یا یونیفرم یک موضوع مهم به عنوان ایجاد نظم در پوشش سازمان هاست . لباسکار در واقع پوششی یکسان برای پرسنل سازمان ، ادارات و موسسه هاست.

ویژگی های لباس کار

– یکی از مهم ترین ویژگی لباس کار این است که کارکنان در بخش های مختلف بتوانند از آن استفاده کنند یعنی اینکه بتوانند در شرایط مختلف کارایی داشته باشد و کارکنان با پوشیدن آن احساس راحتی داشته باشند و هم زمان هم بتوانند کارهایشان را بدون مشکل انجام دهند.

– لباسکار مناسب باید دوخت مناسب و پارچه با کیفیتی داشته باشد.

– قابلیت شستشوی آسان داشته باشد و ضد چروک باشد.


تولیدی لباس کار در تهران

لباس کار

لباس کار به عنوان یک پوشش محافظتی در محیط کار مورد استفاده قرار میگیرد و شکل های متفاوتی دارد که در فرم های بلوز و شلوار ، کاپشن شلوار (دوتکه)، لباس یکسره (بیلرسو)، دوبنده ، با جنس های متفاوت از نوع پلی استر پنبه، ویسکوز، کتان، فیلامنت یا ترکیبی از آن ها مورد استفاده قرار میگیرد.

در ضمن لباس کارهای مخصوص برای شرایط ویژه وجود دارد از جمله آن ها میتوان به لباسکار عایق سرما و رطوبت، لباس کار نسوز، ضد حرارت، ضد آب، لباس کارهای ضد مواد شیمیایی و رادیو اکتیو که با پارچه ها ی مخصوص دوخته می شوند اشاره کرد.

در کنار نوع پارچه ایی که برای لباسکار مورد استفاده قرار می گیرد و باید مورد توجه باشد طرح و رنگ لباس هم مسئله قابل توجه ایی است که بر اساس شغل قابل اهمیت است و باید بر اساس این که لباس کار در محیط باز و یا در معرض سرما و باد و طوفان مورد استفاده قرار.میگیرد مورد بررسی قرار گیرد تا در نهایت راحتی و کیفیت مورد نظر را در بر داشته باشد.

گاهی اوقات در بعضی از مشاغل ما نیاز داریم که لباس کار را در مراحل مختلف تعویض کنیم و دیگر قابل استفاده نمی باشد در اینگونه موارد میتوان از لباس کارهای یکبار مصرف استفاده کرد که به صورت یکسره و با پوشش های کفش ،پایین تنه ، بالا تنه و سرو گردن مورد استفاده قرار میگیرد.

این لباس کارها در کارگاه های خواص و شرایط خواص مورد استفاده قرا رگرفته و در سایزهای مختلف هم قابل تولید است.

لباسی که به تن می کند باید متناسب با موقعیت اجتماعی و حرفه ای شما باشد. لباس تن شما معرف شخصیت شماست. لباسی که شما در موقعیت کاری به تن می کنید و به نوعی پوشش حفاظتی و ایمنی شما را فراهم می کند را لباس کار می گویند. لباس کار می تواند تاثیرگذاری شما را در محیط شغلی تان افزایش دهد. اگر لباس های معمولی و راحتی خود را در محیط های کاری بپوشید موقعیت حرفه ای شما جدی گرفته نمی شود. می توانید با پوشش لباس کار تاثیرگذاری موقعیت خود را بالا ببرید.

برخی از لباس کارها در ذهن افراد جامعه به گونه ای جا افتاده است که با دیدن آن یاد آن شغل می افتیم. مثلا یک خانم با روپوش سفید و مقنعه مشکی نشان دهنده شغل پرستاری اوست. یا اگر فردی لباس نارنجی با کلاه قرمز به تن داشته باشد شما یاد شغل پر مخاطره آتش نشانی می افتید. پس لباس کار می تواند معرف شغل شخص باشد. برای انتخاب و خرید لباس کار مخصوص شغلتان پیشنهاد می شود از سایت یونکس دیدن کنید.

اما آیا برای پوشیدن لباس کار ضرورتی وجود دارد؟ اگر اجباری در کار نباشد هم لباس کار به تن می کنیم؟ پوشیدن لباس کار چه فوایدی را به دنبال دارد؟


۷ دلیل که باید لباس کار بپوشیم:

  1. زمانی که شما هنگام کار لباس مخصوص به تن می کنید، لباس خودتان را از تن بیرون می کنید یا لباس کار را روی آن می پوشید. در هر صورت شما از لباس های عادی خودتان مراقبت کرده اید.
  2. لباس کار چون بنا بر فعالیت و خطرهای موجود در محیط کار طراحی و تولید می شود میتواند از شما در برابر تهدیدهای محیط کار محافظت کند. مثلا لباس کار افرادی که در کنار حرارت و گرما به فعالیت می پردازند باید عایق گرما باشد. یا مثلا لباس کار برق کاران باید عایق برق باشد. از این رو وسایل فلزی مانند زیپ در این نوع لباس کارها استفاده نمی شود.
  3. لباس کار با توجه به نوع فعالیت می تواند معرف شخصیت و کار شما باشد. مثلا لباس سفید پرستاران و لباس کار مهندسی جزء لباس کارهای معروف است که با دیدن آن شغل مربوطه یادآوری می شود.
  4. شاید در قدیم و زمان های گذشته این باور شکل گرفته بود که پوشیدن لباس کار باعث ایجاد ظاهر نامناسب می شود اما امروزه این لباس ها بر اساس مد و استایل های شیک طراحی می شود و پوشیدن یک لباس کار می تواند به شخصیت حرفه ای شما شکل دهد.
  5. اگر در یک محیط کاری رسمی شما لباس معمولی و اسپرت به تن کنید دیگران موقعیت حرفه ای شما را جدی نمی گیرند. اما پوشش افراد با لباس کار می تواند تاثیرگذاری شما را در افراد بیشتر می کند و موقعیت شما را جدی تر نشان می دهد.
  6. زمانی که شما برای محیط کار یک لباس در نظر می گیرید دیگر این دغدغه را ندارید که چه لباسی را برای روز بعد بپوشید. پوشیدن لباس کار می تواند این دغدغه بزرگ فکری را برطرف و آسودگی خیال برایتان ایجاد می کند.
  7. پوشیدن لباس های متنوع با طراحی و رنگ های مختلف در محیط کار می تواند موجب حواس پرتی و کاهش تمرکز شود. استفاده از لباس کار این مسائل را برطرف می کند و باعث افزایش راندمان کاری خواهد شد.

برای خرید عمده لباس کار از به تولیدی دوخت یادگار ؛  بهترین فروشگاه آنلاین خرید لباس کار در تهران مراجعه کنید . 

دوخت یادگار آماده ثبت سفارش آنلاین دوخت لباس کار و فروش عمده لباس کار در تهران و سایر شهر ها می باشد .



نکات انتخاب لباس کار مناسب و استاندارد

لباس کار باید فیت تنتان باشد. انتخاب سایز بزرگتر و یا کوچکتر سطح ایمنی آن را پایین می آورد. لباس کار سایز بزرگتر چون نمی تواند به درستی تمام قسمت های بدن را کاور کند نمی تواند به خوبی از آن مراقبت کند. لباس کار سایز کوچک به سختی تن می شود و احساس خفگی و کلافگی به شما دست می دهد، محدودیت های حرکتی ایجاد می کند و در استفاده طولانی مدت شما به نپوشیدن لباس کار تمایل پیدا می کنید.

هنگام خرید لباس کار به جنس آن دقت کنید. جنس لباس اگر از الیاف طبیعی باشد به دلیل ایجاد جریان هوا برای لباس کار مناسب است. لباس کاری که در برابر گرما و حرارت کار می کند باید از پارچه های نسوز باشد. لباس فردی که در محیط های آغشته به مواد شیمیایی فعالیت می کند باید از جنس PVC باشد. لباس کار با این جنس می تواند عایق مواد شیمیایی باشد.


فردی که با برق و جریان الکتریسیته سروکار دارد باید لباسی به تن کند که عایق برق باشد. در نتیجه تکه های فلزی نباید در لباس کار استفاده شده باشد. مثلا به جای زیپ باید از چسب دو طرفه استفاده شود. علاوه بر لباس باید از عینک ایمنی، کلاه ایمنی کار نیز استفاده شود تا احتمال بروز خطرهای ناگهانی تا حد زیادی کاهش یابد.


تلفن دوخت یادگار 

09199176576


02156620989



لباس کار معمولی و ساده یک لباس دو تیکه کاپشن و شلوار یا یک لباس یک سره است. اما در برخی از مشاغل لباس کار باید از دست، پا و صورت در برابر خطرها محافظت کند. برای مشاغلی مانند جوشکاری ماسک صورت یکی از قسمت های لباس کار است که برای کاور کردن صورت باید استفاده شود. در مشاغلی مانند رنگ کارها باید از ماسک استفاده شود تا مانع از ورود بو و گازهای شیمیایی به ریه شود. در نتیجه اقلامی مثل دستکش، ماسک و نقاب صورت، کلاه و کفش هم جزء وسایل ایمنی و لباس کار محسوب می شوند.

طراحی بیلبورد تبلیغاتی ارزان قیمت

طراحی بیلبورد تبلیغاتی یا تبلیغات محیطی یکی از روش‌های موفق بازاریابی و برندینگ برای کسب و کارها بزرگ شناخته شده است. بیلبورد‌های تبلیغاتی ابزاری تاثیرگذار در فروش و اطمینان بخش به مخاطب هستند.

برندها و شرکت های بزرگ تولید کننده با کمک این ابزار تبلیغاتی مخاطبان خود را با ایده های مختلف تحت تاثیر قرار می دهند. برای بهره گیری از پتانسیل های این روش تبلیغاتی باید با کاربردها و تاثیرات آن آشنا باشید. در ادامه با مبحث بیلبورد و تأثیرات آن بر بازاریابی و فروش و همچنین نکات مهم در طراحی بیلبورد تبلیغاتی آشنا می‌شوید.

 

بیلبورد تبلیغاتی چیست؟

بیلبوردها تابلوهای تبلیغاتی در سایز بزرگ هستند که به شکلی بولد در معرض دید جامعه قرار می گیرند. طراحی بیلبورد تبلیغاتی با هدف تقویت کمپین های تبلیغاتی و بازاریابی انجام می شود. بیلبوردها در فضای محیطی و معابر شهری و برون شهری در معرض دید جامعه قرار می گیرند. اصولاً بیلبورد‌ها را در ابعاد بزرگ و در میادین، اماکن تجاری، بزرگراه ها و اتوبانها یا هر محلی که بیشتر در معرض دید قرار می‌گیرد نصب می‌کنند.

 

بیلبورد‌های تبلیغاتی با چه اهدافی استفاده می‌شوند؟

مهمترین هدف استفاده از بیلبورد ارائه تصویری جذاب، به یاد ماندنی و روشن از محصولات یا برند است. گاهی اوقات یک بیلبورد است که باعث می شود محصولی جدید به بخشی از جامعه معرفی شود. مهمترین نکته در مورد طراحی بیلبورد تبلیغاتی زمان انتقال پیام تبلیغاتی است. از آنجا که بیلبوردها در کنار اتوبان ها و بزرگراه ها قرار می گیرند فرصت کوتاهی برای انتقال پیام تبلیغاتی به بیننده دارند. محتوای تبلیغاتی بیلبورد باید در مدت زمان ۷ تا ۱۰ ثانیه دیده شود. ناخوانایی محتوای بیلبورد یا نامفهوم بودن تبلیغ باعث می شود این ابزار تأثیرگذاری خود را از دست بدهد.

 

بیلبوردهای تبلیغاتی با اهداف مختلفی طراحی و مورد استفاده قرار می گیرند. کمپین های تبلیغاتی، بازاریابی گسترده، تبلیغات محصولات جدید و اطلاع رسانی در مورد یک ایونت بخشی از کاربردهای بیلبورد است.

 

بیلبورد‌ مناسب تبلیغات چه مشاغلی است؟

تقریباً می‌توان گفت که همه کسب و کارهای تولیدی و خدماتی امکان استفاده از بیلبورد‌های تبلیغاتی را دارند. اما هزینه های بالای اجاره بیلبورد باعث شده بخش محدودی از کسب و کارها توانایی استفاده از آن را داشته باشند. بیزینس هایی که معمولا شناخته شده و برند هستند توانایی تقبل هزینه های این نوع تبلیغات را دارند. طراحی بیلبوردهای تبلیغاتی و در معرض دید قرار دادن تبلیغات محصولات تاثیرات زیادی در جذب مشتریان جدید و افزایش فروش این برندها دارد.


طراحی بیلبورد تبیلغاتی در پارت انیمیشن

هزینه اجاره بیلبوردها

تعرفه بیلبوردهای تبلیغاتی متغیر بوده و با توجه به فاکتورهای مختلفی تعیین می شود. تعرفه نصب و اجرای بیلبوردها بر اساس ابعاد آن، مکان نصب بیلبورد، نوع چاپ یا ساخت تعیین می شود. هرچه سایز بیلبورد بزرگتر باشد تعرفه اجاره آن و به همان میزان تأثیرگذاری آن نیز بیشتر خواهد بود. همچنین مهمترین نکته در تأثیرگذاری یک بیلبورد تبلیغاتی مکانی است که در آن نصب می‌شود.

 

معابر پرترافیک و پر رفت و آمد مناسب‌ترین مکان برای نصب بیلبورد‌های تبلیغاتی است. در این مکان ها چون بیلبورد بیشتر در معرض دید قرار می گیرد تعرفه بالاتری نسبت به مکان های دیگر دارند. البته غیر از مکان پردد رعایت اصول طراحی و استفاده از خلاقیت هم باعث بیشتر دیده شدن تبلیغاتی بیلبوردی می شود که در ادامه به آن می پردازیم.

 

در طراحی بیلبوردها از چه عناصر بصری استفاده می‌شود

در طراحی بیلبورد  تبلیغاتی اجزاء مختلفی وجود دارد که تک تک آنها اهمیت ویژه ای دارند. استفاده از عناصر طرح بیلبورد باید با دقت و اصولی استفاده شود. در ادامه با مهمترین المان‌های موجود در طراحی بیلبورد تبلیغاتی آشنا می‌شوید.

لوگو

از مهمترین المان‌های به کاربرده شده در طراحی بیلبورد، لوگوی برند است. طراحی بیلبورد با هر هدفی که باشد نیاز به استفاده از لوگو برای معرفی برند یا کسب و کار خواهد بود. استفاده از لوگو در سایز متناسب با ابعاد بیلبورد یکی از نکات مهم در طراحی بیلبورد است. مطمئناً هرقدر متن یا تصویر جذابی ارائه کنید در صورتی که لوگوی شما در ذهن مخاطب ماندگار نشود، تبلیغات شما به هدف نمی‌رسد.

 

برای این که لوگوی شما در ذهن مخاطب بیشترین ماندگاری را داشته باشد باید سایز مناسبی برای آن در نظر بگیرید. لوگو نه باید انقدر بزرگ  و اغراق آمیز باشد و نه باید آنقدر کوچک باشد که مخاطب آن را در نگاه اول نبیند. محل قرار گیری لوگو در طراحی بیلبورد هم بسیار مهم است. معمولا بهترین مکان برای قرار دادن لوگو در طرح بیلبورد بالا و سمت چپ طرح است.

 

شعار تبلیغاتی بیلبورد

شعار تبلیغاتی در واقع هدف و آرمان برند شما را در بر می‌گیرد. با استفاده از شعار تبلیغاتی باید مزیت رقابتی محصولات یا خدمات خود را بیان کنید. این که چه چیزی شما را از دیگران متمایز می‌سازد دقیقاً همان نکته‌ای است که باید در شعار تبلیغاتی خود به آن اشاره کنید. شعار تبلیغاتی باید واضح و روشن، خلاقانه و تأثیرگذار باشد. ضمن این که یک شعار تبلیغاتی باید کوتاه و صریح باشد و بتوانید در ذهن مخاطب جای گرفته و ماندگار شود. انتخاب فونت و رنگ مناسب برای شعار تبلیغاتی و محل قرارگیری آن هنگام طراحی بیلبورد نیز نکته‌ای بسیار مهم است.

حتی اگر از عکس زمینه سفید محصول استفاده می کنید باید با زاویه و نورپردازی ویژه ای تهیه شده باشد. کیفیت عکسها برای طراحی بیلبورد های تبلیغاتی که ابعاد بسیار بزرگی دارند بسیار مهم است. برای تهیه عکسهای با کیفیت لازم است از تجهیزات و دوربین و لنزهای عکاسی حرفه ای استفاده شده باشد.

 

متن تبلیغاتی بیلبورد

همانطور که اشاره کردیم فرصت شما در بیلبورد تبلیغاتی برای تأثیرگذاری روی مخاطب بسیار کم است. اکثر بیلبورد‌های تبلیغاتی در معابر پرتردد قرار می‌گیرند بنابراین تنها ۷ تا ۱۰ ثانیه برای دیده شدن فرصت دارد. به همین دلیل متن های تبلیغاتی و توضیحات طولانی جایی در بیلبورد ندارند. باید از متون تبلیغاتی کوتاه، صریح و جذاب استفاده کنید. متن هایی که به سرعت اطلاعات مدنظر شما را به بیننده منتقل کند.

 

اطلاعات تماس

درج اطلاعات تبلیغ دهنده در بیلبورد هم یکی از نکات مهم در طراحی آن است. انتخاب نوع فونت، سایز و رنگ مناسب از موارد مهم برای درج اطلاعات برند است. در واقع اطلاعات تماس راه ارتباطی مخاطب با شما است. پس این راه باید در معرض دید او قرار گیرد. البته گاهی اوقات در کمپین های تبلیغاتی هوشمند هیچ راه ارتباطی در بیلبورد درج نمی شود. اینکار برای ترغیب و پیگیری مخاطب برای تبلیغات بعدی انجام می شود.

نقش عکس‌های خلاقانه در طراحی بیلبورد‌های 

عکسهای خلاقانه بیشترین تأثیر را در تبلیغات بیلبوردی خواهد داشت. گاهی اوقات یک عکس خلاقانه و ایده پردازی شده حاوی تمام پیام های تبلیغاتی یک کمپین است و موجب می شود برند خیلی سریع به اهداف خود نزدیک شود. تهیه عکس‌های خلاقانه مسأله‌ای است که باید کاملاً تخصصی و با توجه به اصول تبلیغات انجام شود. بنابراین بهتر است سراغ عکاسان حرفه ای که در این زمینه تخصص و تجربه کافی را داشته بروید.

 

عکاس تبلیغاتی حرفه ای و ایده پرداز شناخت خوبی از مخاطب و ارتباط‌گیری داشته باشد و با ایده پردازی و اجرای حرفه ای، عکسی تاثیرگذار و جذاب تهیه می کند.

 

نکات مهم برای طراحی بیلبورد‌های تبلیغاتی

مهمترین نکاتی که در طراحی بیلبوردهای تبلیغاتی باید مورد استفاده قرار گیرند به این شرح است:

– طرح بیلبورد تبلیغاتی باید کاملاً ساده بوده و خیلی سریع پیام تبلیغاتی را به بیننده منتقل کند.

– در انتخاب شعار تبلیغاتی لازم  است بیشترین دقت را داشته باشید.

– شعار تبلیغاتی شما باید روشن، کوتاه، خلاقانه و هدف گذاری شده باشد. شعار تبلیغاتی مناسبی انتخاب کنید. کوتاه و تأثیرگذار، این شعار تبلیغاتی است که باعث می‌شود اهداف یا ویژگی‌های برند شما برای مخاطب معلوم شوند.

– راز ماندگاری شما در ذهن مخاطب تأثیرگذاری است. بنابراین باید در انتخاب طرح، شعار، محل نصب، اندازه و مهمتر از همه عکسهای با کیفیت دقت و توجه را داشته باشید.

– خلاقیت، خلاقیت و باز هم خلاقیت. همانطور که در ابتدای مقاله هم اشاره کردیم، بیلبورد یکی از ابزارهای تبلیغات است. می‌دانیم که خلاقیت در تبلیغات بیشترین تأثیرگذاری را دارد، بنابراین باید سراغ طراحان و مجریان حرفه‌ای با‌ایده‌های نو و خلاقانه بروید.

– از زبان تصویر بیشتر استفاده کنید. فرصت شما برای تأثیرگذاری روی مخاطب بسیار کم است، بنابراین بهتر است عکسها جای کلمات صحبت کنند. به این ترتیب مخاطب فرصت کافی برای درک پیام بیلبورد تبلیغاتی را خواهد داشت.

– به سایز لوگو و محل قرارگیری آن در طراحی بیلبورد تبلیغاتی توجه داشته باشید.

– سادگی را سرلوحه طرح بیلبورد خود قرار دهید. ترکیب بندی اصولی در طراحی کمک می کند بیننده فرصت کافی برای درک مفاهیم و اهداف تبلیغ را داشته باشد.

– انتخاب رنگ پس زمینه یکی دیگر از نکات مهم برای طراحی بیلبورد تبلیغاتی است. رنگها باعث جلب توجه مخاطب در حال حرکت می شود. استفاده از رنگهای سازمانی برند گاهی بسیار اثربخش هستند.

 

سخن آخر در مورد بیلبورد

بیلبورد تبلیغاتی یکی از تأثیرگذارترین شیوه‌های تبلیغات محیطی است. اگرچه این شیوه از تبلیغات بسیار تأثیرگذار است، اما هزینه های سنگینی برای تبلیغ دهنده در بر دارد. برای دریافت بیشتری بازخورد لازم است اصول حرفه ای در طراحی و انتشار بیلبوردها رعایت شود. تعیین استراتژی تبلیغات، ایده پردازی، خلاقیت و اجرای حرفه ای کمک می کند بهترین نتایج را از تبلیغات بیلبوردی دریافت کنید. برای رسیدن به این هدف مهم حتماً لازم است از تخصص و تجربه پارت انیمیشن با تجربه و حرفه ای استفاده کنید.


سفارش بیلبورد تبلیغاتی پارت انیمیشن