در رویداد اپل چه گذشت ؟

در رویداد اپل چه گذشت ؟

رویدادی که کل جهان منتظر آن بودند سرانجام در تاریخ 16 شهریور برگذار شد و اپل از محصولات و تکنولوژی های جدید خود رونمایی کرد. در ادامه این مقاله میخواهیم به این بپردازیم که در رویداد اپل چه گذشت ؟

هر ساله شایعات زیادی قبل از برگذاری رویداد اپل در فضای مجازی پخش می شود امسال نیز همانند سال های گذشته شایعات بسیاری راجب آیفون های 14 و سایر محصولات اپل در فضای مجازی پخش شد که با برخی به حقیقت پیوستند و برخی نیز از پایه غلط بودند .

از همین تصویر بالا شروع می کنیم تا ببینیم در قبل و بعد از رویداد اپل در فضای مجازی چه گذشته بود …

اپل هرساله یکی از ویژگی های تلفن های جدید خود را در پوستر دعوتنامه ی خود به طور مخفیانه ای به نمایش می گذارد .

امسال با این تصویر که اپل منتشر کرد دو دیدگاه در میان مردم شکل گرفت ؛

زوم چندبرابری آیفون 14

عده ای با توجه به نسخه قبلی آیفون یعنی آیفون های 13 و مقایسه آن با رقیب سنتی اپل ؛ شرکت کره ای سامسونگ بر این باور بودند که این تصویر به این معنی می باشد که دوربین گوشی های اپل با زوم چند برابری به ماه میرسد و توانایی عکس برداری از ماه را خواهد داشت ، چون تنها نقصی که آیفون 13 پرو مکس نسبت به رقیب اصلی خود یعنی گلکسی اس 22 اولترا داشت همین زوم چند برابری بود که آیفون 13 پرومکس زوم 3 برابری اپتیکال داشت درحالی که اس 22 اولترا زوم 100 برابری داشت که 50 برابر آن اپتیکال بود و همین باعث شده بود که کاربران این انتظار را از اپل داشته باشند که قدرت زوم دوربین را افزایش دهد و اپل هم مثل هرساله به نظر کاربران اهمیت چندانی نداده بود

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد