گرفتن ترانسفر فرودگاهی چه مزایایی دارد

انسفر تشریفاتی و فرودگاهی :یکی از خدمات مجموعه های اجاره و رنت خودرو، ترنسفر تشریفاتی و فرودگاهی است. در ادامه به بررسی هزینه های ترانسفر تشریفاتی و فرودگاهی می پردازیم.

ترنسفر فرودگاهی یکی از تشریفاتی است که توسط مجموعه ‌های اجاره و خدمات تاکسی انجام می ‌شود که از مبدا فرودگاه های بین المللی و داخلی به سطح شهر یا استان های دیگر ترانسفر می شود. در زمان استفاده از ناوگان های خودرو عادی و تشریفاتی، خدمات وی‌آی‌پی برای مشتریان ارائه می شود.

استقبال از مسافران فرودگاه

مسافران پس از نشستن هواپیما در فرودگاه مقصد، برای ترنسفر و سفر داخل شهر یا شهر های دیگر می توانند از اتوبوس، مترو یا خودرو های تشریفاتی استفاده نمایند. مسافر مسیر باند فرودگاه و سالن را پیاده طی کرده پس از خروج از ترمینال می تواند توسط خودرو های تشریفاتی به مقصد حرکت نماید. کافی است پس از خروج نام هتل یا محل اقامت خود را به مسئول ترانسفر یا انتقال خود ارائه نمایید. در این زمان چمدان های مشافر در خودرو گذاشته شده و به سمت مقصد حرکت نمایید. در ادامه به هزینه ‌های ترانسفر فرودگاهی و تشریفات می پردازیم.

هزینه های ترانسفر تشریفاتی و فرودگاهی

بسیاری از فرودگاه های بین المللی معمولا در خارج از شهر ساخته شده است و هزینه های بیشتری باید برای رسیدن به مقصد پرداخت نمایید. همچنین پس از خروج از فرودگاه می توانید از خودرو های عادی اقتصادی و خودرو های تشریفاتی استفاده نمایید. خودرو های تشریفاتی هزینه بیشتری برای ترانسفر شما تا مقصد دریافت می‌ نمایند. برای اطلاعاتاز  هزینه های ترانسفر تشریفاتی فرودگاه با توجه به مقصد خود می توانید با راننده یا مجموعه‌ای ارائه دهنده خدمات سفر های درون شهری و برون شهری در ارتباط باشید.

یکی از مجموعه های پیشرو در در انتقال مسافران و خدمات ساخت مجموعه راسارنت بوده که امکان سفر به تمامی استان ها در ایران وجود دارد. می توانید از خدمات رزرو آنلاین خودرو در مجموعه راسارنت استفاده نمایید. اگر قصد اجاره ماشین عروس، اجاره خودرو و اجاره خودرو بدون راننده را دارید، یکی از بهترین مجموعه های ارائه دهنده خدمات ترانسفر تشریفاتی و فرودگاهی، مجموعه راسارنت است.

تور های گردشگری از مبدا فرودگاه

پس از رزرو آنلاین خودرو برای ترانسفر خود می توانید از خدمات گردشگری استفاده نمایید. امکان رزرو و اجاره خودرو به صورت روزانه و شبانه روزی با توجه به نیاز های خود وجود دارد. می توانید جهت بازدید و گردش های درون شهری و گردشگری از خدمات ترانسفر استفاده نمایید. پس از آماده شدن مسافران این خدمات از مبدا هتل یا فرودگاه ارائه می شود. راننده های مجرب مسئول انتقال شما به مراکز گردشگری و تفریحی بوده و در صورت تمایل می توانید به هتل یا مقصد خود بازگردید.

ترانسفر تشریفاتی و فرودگاهی چیست؟

به منظور رفاه حال شما جهت انتقال از فرودگاه به مقصد مورد نظر می توانید از خدمات وی‌ آی ‌پی مجموعه های اجاره و رزرو خودرو استفاده نمایید. معمولاً خدمات وی ‌آی ‌پی برای افراد سیاسی و مشهور استفاده می شود که جهت انتقال سفیران، وزرا، ریاست جمهوری و غیره استفاده شده که علاوه بر آسایش باعث تامین امنیت فردی نیز شود. همچنین افراد عادی نیز می توانند از خدمات وی آی پی در داخل خودرو های امن تا مقصد خود استفاده نمایند. در ادامه به انواع خودرو های ترانسفر تشریفاتی و فرودگاهی می پردازیم.

مسافران می توانند با توجه به تعداد خود از انواع خودرو ها با ظرفیت متفاوت استفاده نمایند. اگر به صورت گروهی سفر می کنید، یکی از بهترین گزینه ها استفاده از اتوبوس های تشریفاتی یا عادی است. اگر تعداد شما کمتر از تعداد ظرفیت اتوبوس است، می توانید از ون های تشریفاتی از مبدا فرودگاه یا مبدا دلخواه خود استفاده نمایید.

برای انتقال و جابجایی مسافران حداکثر تا ۴ نفر می توانید از سواری های فرودگاهی استفاده کنید.

قوانین و مقررات ترانسفر فرودگاهی به شرح زیر است:

  • سرویس های تشریفات فرودگاهی نظیر سرویس VIP, CIP, Business Lounge, Fast Track دارای ترانسفر رایگان نبوده و ترانسفر یک سرویس جانبی با پرداخت هزینه مجزا بر اساس نوع خودرو و محدوده سفر است و سرویس دهنده فرودگاهی نظیر جایگاه تشریفات اختصاصی CIP دخالتی در ترانسفر ندارند.
  • زمان حضور مسافر در پرواز خروجی در فرودگاه، برای پرواز خارجی ۳ ساعت قبل از پرواز و در پرواز داخلی ۲ ساعت قبل از پرواز است لذا با توجه به طول مسیر تعیین زمان مراجعه خودرو باید به نحوی باشد که مسافر در زمان مقرر در فرودگاه حضور داشته باشد لذا در صورت تاخیر مسافر و از دست رفتن پرواز، تشریفات تجاری ایران هیچ مسئولیتی نخواهد داشت.
  • از آنجائیکه سرویس ترانسفر فرودگاهی توسط جایگاه تشریفات اختصاصی CIP ارائه نمی شود لذا راننده در پرواز ورودی موظف است از زمان فرود هواپیما در محوطه خارجی جایگاه تشریفات توقف داشته باشد لذا در زمان رزرو ترانسفر در پرواز ورودی حتماً شماره موبایل ایران به بخش رزرواسیون ارائه نمایید در غیر این صورت تشریفات تجاری ایران هیچگونه مسئولیتی در خصوص عدم ارتباط راننده با مسافر و مشکلات احتمالی نپذیرفته و تقاضای استرداد وجه ترانسفر پذیرفته نخواهد شد.
  • در صورت رزرو ترانسفر در پرواز ورودی، ارائه موبایل ایران مسافر جهت ارتباط راننده و هماهنگی ضروری می باشد.
  • در صورت رزرو سرویس ترانسفر فرودگاهی از تشریفات تجاری ایران، راننده روز قبل از پرواز جهت هماهنگی و اعلام ساعت مراجعه با شماره اعلام شده از سوی مسافر تماس خواهد گرفت، در صورت عدم تماس از سوی راننده لطفاً بخش پشتیبانی را از طریق واتس آپ به شماره ۰۹۱۰۰۵۵۵۵۸۰ مطلع فرمایید در غیر این صورت تشریفات تجاری ایران مسئولیتی نخواهد داشت.
  • در زمان رزرو بر اساس تعداد مسافران و بار همراه نوع خودرو را انتخاب نمایید به طور مثال ظرفیت بار خودرو سواری حداکثر ۲ چمدان سایز بزرگ و ۱ چمدان سایز کوچک است و راننده مجاز به حمل بار درون خودرو نمی باشد.
  • استعمال دخانیات در کلیه خودروها ممنوع است.
  • تعرفه مصوب صرفاً شامل حرکت از مبداء مشخص به فرودگاه یا بلعکس است در صورت وجود مسیر اضافه در هر مسیر مبلغ ۱۰۰.۰۰۰ تومان به تعرفه اصلی اضافه خواهد شد.
  • راننده مجاز به ترک خودرو نبوده و در محل سوار شدن به خودرو منتظر مسافر و بار همراه وی خواهد بود.
  • با توجه به تنظیم زمان دقیق برای حرکت خودروها، حداکثر مدت توقف در مبداء برای سوار کردن مسافر در پرواز خروجی ۳۰ دقیقه و در پرواز ورودی ۶۰ دقیقه بعد از فرود هواپیما بوده و در صورت توقف بیشتر برای هر ساعت مبلغ ۱۰۰.۰۰۰ تومان محاسبه و نقداً دریافت خواهد شد بدیهی است زمان کمتر از یک ساعت نیز مطابق همین تعرفه محاسبه و دریافت خواهد شد.
  • تعداد مسافر مجاز در هر سرویس بر اساس رزرو انجام شده، توسط بخش رزرواسیون به راننده اعلام خواهد شد لذا راننده مجاز به حمل مسافر دیگری به جز اشخاص اعلام شده نمی باشد لطفاً در صورت تغییر در نفرات اعلام شده با بخش پشتیبانی تماس بگیرید.
  • در صورت همراه داشتن حیوان زنده لطفاً  در زمان رزرو بخش رزرواسیون را مطلع فرمایید.
  • با توجه به محدودیت های خودروهای مورد تأیید تشریفات تجاری ایران، کنسلی سفارش ترانسفر فقط تا روز قبل از پرواز میسر است و در صورت کنسلی قبل از اعزام خودرو ۵۰% جریمه کنسلی و در صورت اعزام خودرو هزینه ترانسفر به طور کامل محاسبه خواهد شد.
  • با توجه به پاندمی کرونا کلیه مسافران موظف به استفاده از ماسک در طول مسیر هستند.
  • در صورت تماس خارج از سرویس رزرو شده با راننده و درخواست خودرو؛ تشریفات تجاری ایران هیچگونه مسئولیتی در این خصوص نخواهد داشت.
  • راننده صرفاً موظف به انتقال مسافران از مبداء اعلام شده به فرودگاه یا از فرودگاه به مقصد اعلام شده توسط بخش رزرواسیون بوده و مجاز به تغییر مسیر نمی باشد لذا هرگونه تغییر در فرایند ترانسفر را حداقل یک روز قبل به بخش پشتیبانی یا رزرواسیون اعلام نمایید.
  • تشریفات تجاری ایران در خصوص توافقات شفاهی مسافر و راننده هیچ مسئولیتی نخواهد داشت و اصولاً اینگونه توافقات از سمت تشریفات تجاری ایران غیر مجاز است.

برای کسب اطلاعات بیشتر و و خواندن ادامه این مقاله به سایت الوون مراجعه نمایید.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد