مزایا ون دربستی برای مسافرت چیست؟

ون دربستی ، ون در اختیار 

ون گردشگری تهران:

اجاره ون برای گردشگری و سفرهای خانوادگی یکی از بهترین و راحت ترین راه‌ ها است. ون اجاره کردن برای تعدادی از افراد که قصد سفر دارند، بسیار عالی است. به عنوان مثال، گروهی از دوستان که قصد دارند برای تعطیلات یا توریستی سفر کنند، می‌توانند یک ون را برای خودشان اجاره کنند. در این مقاله، به بررسی و معرفی انواع اجاره ون، از جمله اجاره ون روزانه، اجاره ون لوکس، ون گردشگری و مزایای آن خواهیم پرداخت پس در ادامه این مقاله با الوون همرا باشید.

اجاره ون روزانه:

اجاره ون روزانه یکی از پرطرفدارترین نوع اجاره ون است. این نوع اجاره ون دربستی ، امکان استفاده از ون برای یک روز یا چند روز فراهم می‌کند. این روش به خصوص برای گردشگران و توریست‌ها مناسب است که قصد دارند به شهرهای مختلف سفر کنند.

ون دربستی ، ون در اختیار | نمایی از داخل ون

کرایه ون ساعتی درون شهری:

طی بررسی های انجام شده توسط تیم الوون ، تعداد زیادی از افراد هستند که با استفاده از اجاره کردن ون و مینی بوس ، تمایل اجاره ساعتی دارند این خودرو ها برای مسیرهای درون شهری دارند و به دنبال این نتایج، ما امکان اجاره این خودروها به صورت ساعتی را نیز فراهم کرده ایم.
به این ترتیب شرکت ها و ارگان های خصوصی و دولتی نیز می توانند برای جابجایی پرسنل خود در ساعت خاصی از شبانه روز از اجاره ساعتی ون، مینی بوس و اتوبوس الوون بهره مند شوند.

اجاره ون لوکس:

اجاره ون لوکس نیز یکی از نوع محبوب اجاره ون است. این نوع ون با امکانات بسیار با کیفیتی مانند تلویزیون، بار، آبسردکن، دوربین عقب، و صندلی‌های چرمی طراحی شده است. این نوع ون برای افرادی که قصد سفر با رفاهی بالا را دارند، مناسب است.ون های لوکس و فول امکانات مناسب برای تشریفات علاوه بر تمیزی و مجهز بودن خودرو میبایست از رانندگان خوش پوش و خوش رو و مسلط به زبان خارجی برخوردار باشند .

اجاره خودرو های ون هیوندای و هایس از جمله ون هایی است که کافه رنت برای تشریفات مراسم پیشنهاد میدهد.


اجاره ون برای ترانسفر فرودگاهی

خستگی سفر و آشنا نبودن به مسیرها برای مسافران، گردشگران و توریست های خارجی و ایرانی که به صورت گروهی سفر هوایی دارند باعث شده تا به محض ورود به فرودگاه به دنبال اجاره ون باشند .

 

ون هایی همراه با راننده های مجرب و دوره دیده انتخاب مناسبی برای گردشگران میباشد.

 

ترانسفر فرودگاهی تا محل اقامت شما یا شروع سفر ماجراجویی از جمله برنامه هایی است که رانندگان ون و اتوبوس شرکت کافه رنت برای آن آموزش دیده اند .

 

شما با خیال راحت میتوانید ون دلخواه خود را با هر ظرفیت و امکاناتی از فرودگاه تا مقصد خود به هر گوشه ایی از ایران اجاره کنید

  • مجهز به سیستم wifi هستند و در طول سفر امکان استفاده از اینترنت میباشد
  • صندلی کودک برای راحتی کودکان و والدینشان در طول سفر طراحی شده
  • بیمه مسافرتی برای امنیت سلامت مسافران در جاده ها از موارد اجباری در اجاره ون ها و اتوبوس ها میباشند
  • راننده راه بلد و لیدر های مجرب و کار آزموده و مسلط به زبان انگلیسی ، فرانسه و ترکیه ای
  • مجهز به سیستم سرمایشی و گرمایشی قوی
  • راحتی صندلی های راحت و نرم همانند خودرو های سواری
برای خواندن ادامه این مقاله به سایت الوون مراجعه کنید.


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد