رنت ون همیشه سعی داشته با ارائه بهترین خدمات و بهترین خودروهای ون برای انجام خدمات ترانسفرهای گروهی رضایت خاطر مشتریان را بدست آورد. در این میان ما با همکاری کلیه ون داران ایران و با هماهنگی ها بسیار می توانیم به جرات اعلام داریم که بزرگترین ناوگان ون در ایران را برای کرایه در اختیار داریم.
بطوریکه در ماه های اخیر در یک روز توانستیم 400 ون را در یک روز کرایه دهیم و این افتخاری است که شما با اطمینان به ما ایجاد کردید. مجموعه رنت ون با داشتن خودروهای فراوان در زمینه ی اجاره ی ون، از جمله انواع ون تویوتا، ون های تولید داخل، ون بنز، ون هیوندا، ون فیات و ون های چینی آماده خدمات رسانی کامل به مشتریان عزیز در هر کجای ایران اسلامی است.
خدمات ویژه اجاره ی ون در استان تهران و البرز انجام می شود اما این بدین مفهوم نیست که ما در استانهای دیگر کار نمی کنیم. مجموعه ی رنت ون با عنایت به پروردگار یکتا و با توجه به ناوگان بزرگ ونی که در اختیار دارد توانسته اکثر شهر های ایران را در تحت پوشش خود داشته باشد. فرقی ندارد شما در اصفهان بخواهید ون اجاره کنید یا در تبریز.
ما در شهرهای بزرگ ایران شعبه داریم و می توانیم خدمات الوون را به شما به بهترین شکل و با نازلترین قیمت ارائه دهیم. خدمات اجاره ی ون ما در حال حاضر در شهرهای تهران، کرج، مشهد، اصفهان، تبریز، شیراز، بندرعباس، رشت، ساری، گرگان، اهواز، بوشهر، اراک، ایلام، خرم آباد، کرمانشاه و همدان و قزوین انجام می شود.
اگر شما در یکی از شهرهای فوق هستید می توانید با ما تماس بگیرید و خودروی ون مورد نظرتان را برای روز موعود رزرو کنید.
شما برای اینکه بتوانید ون کرایه کنید، باید ابتدا چند موضوع را مشخص کنید.
اگر مسافر خارجی دارید باید آن را به ما اعلام کنید.
اگر ون را برای سفرهای تفریحی نیاز دارید باید اعلام دارید تا خودروی ونی مناسب برای آن برای شما انتخاب و ارسال شود.
اگر اجاره ون برای تور گردشگری می خواهید باید زودتر به ما اعلام دارید. توجه داشته باشید که برای کرایه ون به صورت ویژه با شرایطی خاص حتما باید چند روز قبل از موعد اجاره با ما جهت هماهنگی های بیشتر تماس بگیرید.
همچنین اگر مهمان یا برنامه ی ویژه ای دارید و قصد دارید مهمانان خود را با ون در سطح شهر جابجا کنید و نیاز به ون VIP دارید باید از قبل با ما هماهنگ کنید تا ون های VIP خود را برای شما رزرو کنیم.
شرایط اجاره ی ون در مجموعه ما به علت حضور راننده بسیار آسان است و نیاز به تضمین و ضمانت ندارد. شما می توانید با یک تماس، از خدمات ما استفاده کنید.
کلیه مسئولیت ها حین سفر با ون، برعهده راننده است.
رنت ون با در نظر گرفتن کلیه نیازهای مشتریان خدمات گسترده ای را در زمینه ی اجاره ی ون به مشتریان ارائه می دهد.
در این بین خدمات اصلی این مجموعه شامل اجاره ون دربستی ، کرایه ون با راننده برای انجام ترانسفرهای درون شهری و برون شهری، اجاره ون در فرودگاه ، کرایه ون برای سرویس های مدارس و ادارات، کرایه ون برای ترانسفرهای فرودگاهی و اجاره ون برای تورهای گردشگری و تفریحی می باشد.
اجاره ون دربستی چیست و چگونه انجام می شود؟ وقتی صحبت از ون دربستی است یعنی خودروی ون به صورت 10 ساعته در اختیار اجاره کننده قرار دارد.
البته در این بین مسائلی همچون محدودیت های ترافیکی، زوج و فرد، غذا و محل اسکان راننده و … مورد نظر است که باید نسبت به مسیر مشخص شوند.
کلیه ی ون های موجود در رنت ون به صورت دربستی قابل ارائه می باشند.
برای کرایه کردن ون به صورت دربستی می توانید با اعلام جزییات ون موردنظرتان را دربست اجاره کنید.
کرایه ی ون در فرودگاه یکی دیگر از خدماتی است که ما در ایران ارائه می دهیم.
فرودگاه هایی که ما می توانیم در آن ون کرایه دهیم عبارتند از فرودگاه امام خمینی، فرودگاه مهرآباد، فرودگاه پیام، فرودگاه اصفهان، فرودگاه مشهد، فرودگاه تبریز، فرودگاه اهواز، فرودگاه شیراز است.
شما برای اینکه در فرودگاه خودروی ون خود را داشته باشید باید مشخصات ون مورد نظر به همراه تاریخ و شرایط اجاره کردن ون در فرودگاه را به ما اعلام دارید تا ما بتوانیم در فرودگاه مورد نظر شما خودروی ون را در اختیارتان قرار دهیم.
ما خدمات ثانویه برای اجاره کردن ون د ر فرودگاه را می دهیم و آن ترانسفر شما از شهر به فرودگاه های مورد نظر است.
برای این منظور آدرس مبدا و فرودگاه مورد نظر را اعلام کرده و به ما می گویید.
معمولا اکثر رزرو های ون فرودگاه در فرودگاه امام خمینی و مهرآباد تهران انجام می شود.
ما سعی می کنیم با ارائه بهترین خدمات در زمینه ی رنت کردن ون مخصوصا در فرودگاه بهترین و ارزان ترین قیمت ها را به مشتریان بدهیم.
پس اگر به دنبال یک قیمت رقابتی، کیفیت بالای خودرو و خدمات هستید با ما تماس بگیرید.
لازم به ذکر است شما اگر با همکاران دیگر در سایتهای دیگر تماس بگیرید آنها به ما سفارش اجاره ی ون می دهند، چون خودشان واسط هستند.
پس بنابراین برای اینکه این واسط ها را از بین ببرید و با قیمت مناسب ون مورد نظر خود را کرایه کنید با ما تماس بگیرید و قیمت بگیرید.
بهترین و ارزانترین قیمت اجاره ون فرودگاه را از رنت ون بخواهید.
برای خواندن ادامه مقاله ون دربستی و دراختیار به سایت الوون مراجعه نمایید.
اهمیت خرید لوازم جانبی موبایل می تواند به اندازه خرید خود موبایل مهم باشد. اگر بر روی صفحه نمایش گوشی خود از گلس باکیفیت استفاده نکنید، کافیست یک بار گوشی از دست شما بیفتد تا آسیب های وارده به گوشی را مشاهده نمایید. لوازم جانبی موبایل تنها مختص به گلس و تجهیزات نمایشگر نخواهند بود. امروزه انواع قاب های گوشی، شارژر، هندزفری و سایر لوازم جانبی برای استفاده در کنار موبایل طراحی و تولید می شوند.
طیف گسترده ای از لوازم جانبی موبایل امروزه طراحی و به بازار عرضه می شوند. هرکدام از این لوازم نقش خاصی را بر عهده خواهند داشت. تمام افرادی که روی به استفاده از گوشی های هوشمند آورده اند باید با لوازم جانبی آشنایی پیدا کنند. با توجه به کاربرد گوشی همراه در زندگی امروزه، این نکته ضروری است که ما بتوانیم با استفاده از لوازم جانبی از امکانات این تکنولوژی به خوبی استفاده نماییم. در کنار لوازم کاربردی، امروزه اکسسوری های گوشی نیز به شکل متنوع جهت زیبا سازی تلفن همراه شما تولید می شوند. با ما در ایمن خرید همراه باشید تا به شما اطلاعات کافی در مورد انواع لوازم جانبی موبایل اصلی ارائه دهیم.
تصور کنید شما یک گوشی تلفن همراه با قیمت بالا خریداری کرده اید. این گوشی علاوه بر زیبایی، ظرافت خاصی نیز خواهد داشت. حال اگر ضربه ای به گوشی تلفن همراه شما وارد شود یا به طور ناخودآگاه از دستتان بیفتد می تواند خسارات فراوانی به شما وارد کند. علاوه بر این قطعات داخلی گوشی نیز آسیب دیده و با ترک خوردن دوربین و بدنه گوشی کیفیت خود را از دست می دهد.
لوازم جانبی موبایل امروزه می توانند به خوبی از قسمت های حساس گوشی شما مراقبت کنند. علاوه بر این برای بهبود ظاهر تلفن همراه خود می توانید از انواع قاب های طراحی شده در گوشی تلفن همراه خود استفاده نمایید. گاهی اوقات نیز با خرابی باتری و یا شارژر مواجه می شوید. در این هنگام شما باید روی به خرید لوازم اورجینال بیاورید. گاهی اوقات نیز قصد رفتن به مسافرت دارید و نگران خالی شدن باتری گوشی همراه خود هستید. در این هنگام می توانید با خرید پاوربانک، نیازهای خود را برطرف سازید.
همانگونه که عنوان کردیم لوازم جانبی موبایل امروزه در دسته بندی های مختلف در اختیار شما قرار می گیرند. ما در اینجا با معرفی انواع لوازم جانبی اپل و سایر برندها اطلاعات کافی به شما ارائه می دهیم.
حساسیت صفحه نمایش گوشی به گونه ای است که شما باید با استفاده از گلس با کیفیت اقدام به محافظت از آن نمایید. چنانچه گوشی شما با کوچکترین ضربه دچار آسیب دیدگی در قسمت صفحه نمایش شود ممکن است عملکرد کلی تلفن همراه را مختل کند. به همین علت امروزه خرید گلس با کیفیت از مهمترین نکات در نگهداری از گوشی تلفن همراه محسوب می شود. امروزه گلس ها در مدل های شیشه ای، پلاستیکی، ضد ضربه و گلس حریم خصوصی در اختیار شما قرار می گیرند. توصیه ما به شما این است برای محافظت از صفحه نمایش تلفن همراه خود روی به خرید گلس با کیفیت بیاورید.
تصور اینکه شما مدت زمان طولانی برای شارژ شدن گوشی خود منتظر بمانید می تواند موجب آزردگی شما شود. به همین علت چنانچه شما قصد خرید شارژر برای تلفن همراه خود را دارید توصیه ما به شما خرید شارژر فست شارژ خواهد بود. علاوه بر این امروزه شارژر تلفن همراه در شکل های معمولی و وایرلس نیز در اختیار شما قرار می گیرند. نوع پیشرفته شارژر که به شارژر وایرلس شهرت دارد بدون نیاز به سیم و کابل گوشی تلفن همراه شما را شارژ خواهد کرد. عملکرد این نوع شارژر در صورتی امکان پذیر است که تلفن همراه شما از قابلیت شارژر بی سیم یا QI پشتیبانی کند.
برای خرید کابل شارژ نیز شما باید بسته به مدل گوشی خود گزینه ای مناسب انتخاب نمایید برای مثال لوازم جانبی اپل . امروزه کابل های شارژ در نوع تایپ A تایپ C و کابل لایتنینگ در اختیار شما قرار می گیرند. در حال حاضر بیشترین استفاده در بین گوشی های تلفن همراه از کابل میکرو USB یا تایپ A خواهد بود.
برای زیبا سازی گوشی تلفن همراه خود می توانید انواع قاب های موجود در بازار استفاده کنید. تنوع فراوانی که در طراحی جنس، ساختار، رنگ و ظرافت قاب های موجود در بازار وجود دارد این امکان را فراهم کرده که شما بتوانید متناسب با سلیقه خود، اقدام به خرید قاب نمایید. قاب به عنوان یکی از مهمترین لوازم جانبی موبایل که موجب زیبا سازی و نگهداری از آن می شود در مدل های ژله ای، سیلیکونی، ضد ضربه و قاب ۳۶۰ درجه در دسترس شما قرار دارد.
هنگامی که قصد رفتن به سفر دارید یا در مدت زمان طولانی به برق دسترسی نداشته باشید استفاده از پاوربانک به خوبی می تواند گوشی شما را چند بار فول شارژ نماید. در هنگام خرید پاوربانک دقت کنید که ظرفیت پاور بانک باید به گونه ای باشد که بتواند تعداد دفعات بیشتری گوشی تلفن همراه شما را شارژ نماید. در حال حاضر طیف گسترده ای از پاور بانک ها در ظرفیت های مختلف مورد استفاده قرار می گیرند. هر اندازه ظرفیت پاور بانک خریداری شده بیشتر باشد از قیمت بالاتری نیز برخوردار است.
برای هر راننده ایی، پیدا کردن بهترین مایع برای شستن ماشین، بسیار با اهمیت است.
در صورتی که قصد دارید خودتان اتومبیلتان را بشویید ابتدا لازم است ماده شوینده متناسب را که برای شستشوی اتومبیل خود احتیاج دارید فراهم کنید. کارشناسان خودرو توصیه می کنند برای شستن خودرویتان از مواد پاک کننده با کیفیت که ویژه خودرو می باشند استفاده کنید
زیرا استفاده از مواد بی کیفیت به تدریج باعث کدر ومات شدن رنگ ماشین و لکه گرفتن آن میشود.از ویژگی های مهم یک ماده شوینده می توان به قدرت آن در پاکیزگی اشاره کرد؛ یعنی باید به قدری ماده شوینده قوی باشد که با ترکیب مقداری از آن با آب تمام آلودگی های سطح اتومبیل را از بین ببرید و رنگ خودرو صدمه ای نبیند.
از طرفی با این کار باعث کاهش میزان آب مصرفی می شوید. مواد شوینده نباید خیلی کف داشته باشند چون در این صورت آب مصرفی هنگام آبکشی زیاد شده و به صرفه نمی باشد. بنابراین در این مقاله با ما همراه باشید تا بهترین مایع برای شستن ماشین را انتخاب کنید.
چه کسی است که از افزایش فالوور و دیده شدن بیشتر در فضای اینستاگرام استقبال نکند؟ اینستاگرام رفته رفته بین ما محبوبیت بیشتری پیدا کرده و این روزها به بستری مهم برای درآمدزایی بیشتر کسب و کارها و افراد مختلف تبدیل شده است.
بررسیها و مطالب زیادی نشان میدهد کیفیت بالای محتوای در کنار تداوم رمز موفقیت صفحات محبوب در اینستاگرام است.
هرچند استاندارد جهانی برای ایده یابی محتوای اینستاگرام وجود ندارد، با این وجود،انواع محتوا های گوناگونی وجود دارد که همواره برای مخاطبان اینستاگرامی جذاب است. در این پست به بررسی مفهوم تولید محتوا و نکات مهم آن میپردازیم و در ادامه ایدههای مناسب تولید محتوای در اینستاگرام را معرفی میکنیم که میتواند برای پیشرفت کار شما و افزایش مخاطبها و کسب درامد از اینستاگرام بسیار مفید باشد. همچنین، تلاش میکنیم به شما آموزش بدهیم که چگونه برای اینستاگرام تولید محتوا کنید.
به طور کلی به اطلاعات طبقهبندی شده در قالب فیلم، عکس، متن و… که پیامی را به مخاطب منتقل میکند، محتوا میگوییم. منظور از تولید محتوا در اینستاگرام هم ارائه همین محتواهای مناسب با شناخت درست مخاطب است.
کسب و کارها و افراد مختلف، با توجه به شرایط ویژه و توجه بسیار زیادی که در این بستر وجود دارد، همواره سعی میکنند با تولید محتوای باکیفیت بتوانند توجه مخاطبان را به خود جلب کنند.
اگر این روزها عبارت تولید محتوا مثل اینستاگرام را زیاد میشنوید، احتمالا به این خاطر است که در دنیای امروز، «توجه» بزرگترین سرمایه هر فرد یا مجموعهای است.
به این موضوع فکر کنید که هر روز چه مقدار از زمان خود را در اینستاگرام میگذرانید؟ چه محتوایی شما را جذب خود میکند؟ استراتژی تولید محتوا و فروش کدام کسب و کار را در اینستاگرام میپسندید؟ پس تولید محتوای اینستاگرام بسیار مهم است.
وقتی به عنوان یک کاربر و نه صاحب یک کسب و کار یا برند شخصی به این توجه کنید، متوجه میشوید که افراد زیادی در اینستاگرام وجود دارند که با تولید محتوای خوب میتوان آنها را تشویق به فالو کردن یک صفحه کرد.
واضح است که هر چقدر محتوای یک صفحه جذابتر و حرفهایتر باشد، تعامل فالوورها بیشتر شده و بیشتر دیده میشود. در این صورت هنگامی که یک کاربر جدید محتوای پستها، تعداد لایکها و کامنتهای شما را میبیند، ترغیب به فالو کردن صفحهتان میشود.
جذب مخاطب باارزشی که در نهایت با پرسونای برند شما همراستا باشد، یک ارزشآفرینی دو طرفه خواهد بود. چرا که کاربران زیادی میتوانند از محتوای شما استفاده کنند و در این میان بخشی از آنها باتوجه به نیاز خود از خدمات برند شما استفاده میکنند.
اینستاگرام به دلیل آنکه توانسته ساختمان همین بستر تبادل ارزش را ایجاد کند، به یک منبع مهم برای بازاریابی محتوایی تبدیل شده است.
تصور کنید قرار است فردا عازم سفری طولانی و طاقتفرسا شوید. چه کارهایی انجام میدهید؟ احتمالا ابزارهای مورد نیاز خود را آماده میکنید، اتفاقات احتمالی را در نظر میگیرید و از همه مهمتر اینکه نقشه راه خود را برای رسیدن به مقصد مشخص میکنید. موفق شدن در اینستاگرام دقیقا مانند سفری طولانی و طاقتفرساست.
برای رسیدن به مقصد در این راه پر پیچ خم، چه کسب و کاری داشته باشید و یا بخواهید روی پرسونال برندینگ خودتان کار کنید، نیاز به نقشهای دقیق دارید. اینجاست که اهمیت استراتژی محتوا در اینستاگرام یا همان نقشه راه، مشخص میشود. برای تدوین استراتژی محتوای خود نکات مختلفی را باید در نظر بگیرید که در ادامه به چندتای آنها اشاره میکنیم:
برای موفق شدن در اینستاگرام ابتدا باید هدف خود را مشخص و سپس مخاطب خود را بشناسید تا در نهایت بتوانید برند خود را به درستی معرفی کنید. تولید محتوا و تعامل بیشتر با مخاطبان آنها را در نهایت به مشتریان همیشگی تبدیل میکند.
همچنین باید رقبای خود را بررسی کرده تا ببینید چطور میتوان با الهام گرفتن از محتواهای دیگران و بدون کپی برداری از آنها، ایدههای خود را عملی کنیم. نکته قابل توجه اینجاست که با شناخت رقبا و فعالیتهای آنان متوجه میشویم که چه فعالیتهایی هست که تا به حال انجام نشده و میتواند برگ برنده ما در تولید محتوا و جلب توجه مخاطبان باشد.
درباره شخصیت برندتان خوب فکر کنید؟ برند شما چه ویژگیهایی دارد؟ چه ارزشهایی برای شما اهمیت پررنگتری دارند؟ دیگران درباره برند شما چگونه فکر میکنند؟ ویژگیهای رفتاری برند شما چیست؟ بازیگوش و رفیق هستید؟ ماجراجویی را دوست دارید؟ جدی و حرفهای رفتار میکنید؟
در تمام شبکههای اجتماعی باید هویتی استوار داشته باشید. با لحنی واحد صحبت کنید. احتمالا مخاطبان شما، در صورت نوسان شخصیت شما، دیگر صفحهتان را دنبال نمیکند. مثلا نمیتوانید چند پست را با لحن کاملا جدی منتشر کنید و در پستهای بعد خیلی شوخطبع و بازیگوش باشید! شخصیتی واحد و استوار را برای خود انتخاب کنید.
اینستاگرام اقیانوس محتوا است. برای آنکه در میان این حجم گسترده از محتوا شانس دیده شدن بیشتری داشته باشید، باید سعی کنید پستهایی با قالب شبیه به هم داشته باشید. داشتن هویت یکپارچه در اینستاگرام باعث میشود تا چشم مخاطب به سبک پستهای شما عادت کند و در بلند مدت وقتی محتوای صفحه شما را میبیند، در همان ثانیه اول متوجه شود که شما دارید با او صحبت میکنید و نه صفحهای دیگر!
در گذشته برای اینکه بتوانید طرحهای گرافیکی حرفهای و زیبایی داشته باشید، چارهای جز استخدام کردن یک گرافیست حرفهای یا یادگیری نرمافزارهای نسبتا دشواری مثل فتوشاپ وجود نداشت. امروزه اما وبسایتیهای زیادی به وجود آمدند که حداقل امکان شروع مستقل کار و طراحی پستهای ساده در ابتدای مسیر را به راحتی آب خوردن ممکن کردهاند!سایز پست اینستاگرام نیز بسیار مهم است و باید به آن توجه کنید.
به طور متوسط برندها در هر هفته ۶ تصویر جدید را روی صفحه خود منتشر میکنند. به عبارت دیگر، صفحات این برندها در سال ۳۰۰ پست مختلف را منتشر میکنند! وقتی چنین حجمی از محتوا را در صفحه خود منتشر میکنید، تشخیص اینکه پست بعدی شما چه چیزی باشد و تا به حال چه پستهایی را منتشر کردید، بسیار سخت خواهد شد.
اینجاست که باید با ساختن یک تقویم محتوایی مناسب هم در وقت خود صرفهجویی کنید و هم حضور خود را در اینستاگرام به درستی مدیریت کنید. در تقویم خود نوع محتوایی که قرار است کار کنید (موضوع پست، اینکه عکس است یا ویدیو و …) را مشخص کنید و علاوه بر آن، کپشن، هشتگها و زمان انتشار پست را نیز بنویسید. تنها با برنامهریزی و تدوام است که در اینستاگرام به موفقیت میرسید. احتمالا اگر تقویم محتوایی نداشته باشید، دست به دامن پستهای لحظه آخری میشوید که خیلی از استانداردهای شما را زیر پا میگذارند.
یکی دیگر از نکاتی که باید به آن توجه ویژهای داشته باشیم پرهیز کردن از تبلیغات به صورت پشت سر هم است. معمولا کاربران در اینستاگرام علاقهای به دیدن تبلیغات پی در پی ندارند و صفحاتی که به صورت مداوم این کار را انجام میدهند، آنفالو میکنند.
پس بهتر است توجه خود را بیشتر روی تولید محتوای با کیفیت و جذاب گذاشته و در استراتژی محتوای خود با ریتم مشخص و به اندازهای محصولات و خدمات خود را معرفی کنیم تا احساس رضایت بیشتری را در مخاطبمان ایجاد کنیم.
برای تهیه تولید محتوای اینستاگرام به پارت انیمیشن رجوع کنید و از خدمات تولید محتوای اینستاگرام بهره ببرید . برای کسب اطلاات بیشتر به آدرس زیر مراجعه کنید :
https://partanimation.com/generate-instagram-content/
بعضی از صفحات در یک قالب محتوایی خاص گیر میکنند! به مرور زمان سبک محتوای شما تکراری میشود و در دنیای رنگارنگ و مملو از تنوع گم میشوید. برای موفقیت در فضای اینستاگرام لازم است از انواع مختلف محتوا استفاده کنید.
از ویدیو و عکس، گیف و پستهای اسلایدی تا انتشار یک فایل صوتی کوتاه، همه را کنار هم داشته باشید تا برای مخاطب تازه و خلاق باقی بمانید.
هرچه ارتباط بیشتری در این فضا برقرار کنید، شانس موفقیت شما بیشتر است. ارتباط با مخاطبها که به طور کلی اصلی مهم و اساسی برای پیشرفت در فضای ایسنتاگرام است. مسلم است که ارتباط صمیمی با مخاطبان وفاداری آنها را به همراه خواهد داشت و محبوبیتتان را بیشتر خواهد کرد.
اما از طرفی دیگر ارتباط با صفحات هم سو و شبیه به خود را فراموش نکنید. همواره سعی کنید به اجتماع همکاران خود ملحق شوید و با ساختن ارتباط بیشتر بتوانید هم افزایی بیشتر داشته باشید. هم افزایی که در نهایت به نفع هر سه ضلع این مثلث خواهد بود. شما، همکاران و مخاطبان.
هزنکه با تولید محتوای مستمر و باکیفیت به مرور زمان در اینستاگرام دیده میشوید و به اهداف خود میرسید، اما همکاری با اینفلوئنسرها یکی از میانبرهایی است که به شما کمک میکند سریعتر به مقصد برسید.
امروزه افراد و کسب و کارهای مختلفی در کنار تولید محتوای مناسب، با صرف هزینه بسیار سریعتر برای صفحات خود مخاطب جذب میکنند. شما هم میتوانید با افرادی که دنبال کنندههای بیشتری دارند همکاری کنید و در ازای پرداخت هزینه تبلیغات، سریعتر رشد کنید.
انتشار محتوا در اینستاگرام شبیه بازیسازی در فوتبال است! توپ از دروازهبان پاسکاری میشود و تا دم دروازه حریف، که همان «هدف» ما است، پیش میرود، اما اگر ضربه آخر را مهاجم درست شوت نکند، تمام زحمات هدر میرود! انتشار محتوا در زمان درست، دقیقا مثل شوتی است که مهاجم یک تیم فوتبال به سمت دروازه هدف میگیرد. اگر درست انجام نشود، زحمات شما آنطور که باید نتیجه نخواهند داد.
حتما از بخش insight یا همان آمار برای شناسایی بهترین زمان انتشار محتوا استفاده کنید. علاوه بر آن مخاطب هدف خود را هم در نظر بگیرید. مثلا اگر بیشتر دنبالکنندههای شما را زنان خانهدار تشکیل میدهند احتمالا انتشار پست در صبح برای صفحه شما بهتر است. اگر بیشتر کسانی که شما را دنبال میکنند از قشر کارمندان هستند احتمالا باید زمان استراحت آنها را برای انتشار محتوا انتخاب کنید. در نهایت با آزمون و خطا سعی کنید بازه زمانی طلایی خود را پیدا کنید.
استفاده درست از هشتگها، راهی رایگان و مناسب برای دیده شدن بیشتر پستهای شما است. با راهاندازی طوفان فکری با دیگر اعضای تیمتان و یا تحلیل پستهای موفق صفحههای رقیب یا هم موضوع خود، سعی کنید بهترین هشتگها را پیدا کنید و آنها را به کار بگیرید.
البته این را هم در نظر بگیرید که نباید در استفاده از هشتگها زیادهروی کنید. سعی کنید رویه طبیعی اما موثری داشته باشید.
به یاد داشته باشید که مخاطبهای شما علاوه بر خود پست، به کپشن هم نگاه میکنند. پس باید به کپشن هم توجه ویژهای داشته باشید. سعی کنید در کپشن شرح بدهید که پست شما درباره چه موضوعی است. قرار دادن یک کال تو اکشن مناسب (نوشتن نظر/پرسیدن سوال/مراجعه به لینک در بایو) هم گزینه مناسبی است. از هشتگ های مرتبط هم غافل نشوید.
کدهای تخفیف و حراجهای استثنایی از جمله محتواهایی هستند که به مخاطبان شما حس خاص بودن را القا میکنند؛ چرا که زودتر از سایرین از تخفیفها و فرصتهای خرید ویژه مطلع میشوند. میتوانید برای تاثیر بیشتر، کد تخفیف مخصوص فالوورهای اینستاگرامی تعریف کنید. تعریف کردن گزینههایی مانند «ارسال رایگان برای فالوورهای اینستاگرام»، «محصول ایکس به عنوان اشانتیون برای شما» و … میتوانند افراد را بیشتر به خرید کردن از شما ترغیب کنند.
در هر زمینه کاری، افراد مشهوری وجود دارند که میتوانید از نقل قولهای آنها به عنوان ایده تولید محتوا در اینستاگرام استفاده کنید. این نوع محتوا اغلب برای مخاطبان جالب است و علاوه بر آن نشان میدهد که فعالیت برند شما در راستای ارزشهایی است که افراد سرشناس آن موضوع تعریف کردهاند.
محتواهی آموزشی بسازید و منتشر کنید. به عنوان مثال اگر فروشنده لوازم آشپزخانهای مانند غذاساز هستید، چند دستور تهیه برای انواع اسموتی را که میتوان با غذاساز تهیه کرد، منتشر کنید. اگر در رابطه با گردشگری کار میکنید، منتشر کردن محتوای آموزشی در رابطه با دسترسی به نقاط توریستی یک شهر خاص میتواند ایده جالبی باشد. این ایده تولید محتوا در اینستاگرام زمانی به نهایت جذابیت خود میرسد که آن را به صورت محتوای ویدیویی در بیاورید. بدین ترتیب هم ایده محتوا و هم روش اجرای آن به نهایت جذابیت خود میرسد.
خوب است که مخاطبان شما هر از گاهی به جز محتواهای گرافیکی و از پیش آماده، چهره انسانی برند شما را نیز ببینند. بدیهی است که برای تولید محتوا در اینستاگرام نیاز به یک تقویم تولید محتوا دارید. با این حال بد نیست که گاهی نیز در لحظه عمل کنید و نشان بدهید کارکنان شما در چه وضعیتی هستند. این کار باعث میشود تا مخاطبان حس همدلی بیشتری با شما داشته باشند. همچنین، آنچه در پشت صحنه اتفاق میافتد اغلب برای رفع حس کنجکاوی افراد جذاب است. به عنوان مثالی خوب از این روزها، میتوانید تصویری از یک جلسه اسکایپی یا فعالیت کردن کارکنان با ماسک و دستکش را منتشر کنید.
انتشار مصاحبه یک ایده تولید محتوا در اینستاگرام است که میتواند به خوبی توجه مخاطبان را جلب کند. این مصاحبه را میتوانید با مدیرعامل برند یا همکارانی از برندهای همکار و حتی رقیبتان تولید کنید.
برای یافتن ایده تولید محتوا در اینستاگرام ، حواستان به انواع ترندهای روز دنیا نیز باشد. یکی از انواع ترند، انواع چالشهایی است که در دنیا باب میشود تا اتفاقهایی که دنیا را تحت تاثیر قرار میدهد. یک مثال بارز از ترندهای این روزها، شیوع بیماری کرونا و تشویق کردن مردم به شستن دستها و استفاده از ماسک است. میتوانید برای همراه شدن با این ترند، محتواهای متناسب تولید کنید.
خوب است که در برنامه محتوای اینستاگرامی، بخشی را به سرگرمی مخاطبان اختصاص بدهید. معرفی فیلم و کتاب میتواند یک گزینه مناسب در این زمینه باشد. بهتر است کتابها و فیلمهایی را معرفی کنید که مرتبط با زمینه کاری برندتان باشد. مثلا اگر در زمینه هوش مصنوعی و برنامه نویسی کار میکنید، میتوانید فیلم api را معرفی کنید. معرفی مستندها و کتابهای خودآموز نیز گزینههای مناسبی هستند.
اگر محصول/خدمت جدیدی در راه دارید، میتوانید درباره آن محتوا منتشر کنید. هیجان قضیه زمانی به اوج می رسد که محصولتان را به صورت کامل لو ندهید. مثلا یک تصویر ماتشده یا نیمه کامل از آن منتشر کنید و از مخاطبان بخواهید حدس بزنند محصول جدید شما چیست. این ایده تولید محتوا در اینستاگرام نهتنها هیجانانگیز است که میزان تعامل مخاطبان را افزایش میدهد.
محصولات شما چگونه به مرحله مصرف میرسند؟ لباسها چگونه دوخته میشوند، خوراکیها چطور آماده میشوند، و غیره. میتوانید ویدیوهایی از مراحل تهیه محصولاتتان تهیه کنید. اگر امکانش را دارید، ساخت تایم لپس یکی از جالبترین راهها برای این کار است.
سوال کردن و منتظر سوال بودن یک ایده تولید محتوا برای اینستاگرام است که میتواند تعامل زیادی بیش ما و مخاطبین ایجاد کند. میتوانید در یک پست یا استوری از مخاطبها سوالی بپرسید و بخواهید به آن پاسخ بدهند. یا برعکس از قابلیت question استوری اینستاگرام استفاده کنید تا مخاطبان سوالهایشان درباره برند و محصولات شما را بپرسند.