قیمت لباس کار صنعتی به چه عواملی بستگی دارد ؟

قیمت لباس کار صنعتی  به چه عواملی بستگی دارد ؟ 

لباس کار چیست ؟ لباس های کار برای کدام دسته از مشاغل ضروری می باشد ؟ چند نوع لباس کار وجود دارد ؟ و … سوالاتی می باشد که در این مقاله به بررسی آنها می پردازیم .

لباس های کار به لباس هایی گفته می شود که برخی از افراد در هنگام انجام کارهای خود باید آنها را بپوشند. این لباس ها به منظور یک دستی و یا راحت شدن شناسایی افراد از دیگران و یا برای حفظ سلامتی در مقابل خطرات احتمالی استفاده می شود ، برای مثال گروه های شغلی همانند پرسنل هواپیما و فرودگاه ، پرسنل قطار ، پزشک و پرسنل درمانی و بیمارستان ها ، کارمندان بانک ، کارمندان شرکت ها و اداره های مختلف ، رانندگان ، کارکنان در نیروی انتظامی و … دسته ای از مشاغل هستند که به منظور شناسایی و همچنین یک دست و مرتب بودن کارکنان در هنگام کار از لباس کار مخصوص استفاده می کنند.

اما افراد مشغول در آتش نشانی ها و دیگر افراد در معرض حریق ، جوشکاری ها ، کارگران کارخانه های صنعتی ، کارکنان ساختمان های عمرانی و … به دلیل اینکه در محیط کاری خود در معرض خطرات مختلف مانند حریق ، مصالح ساختمانی ، دستگاه های صنعتی و … قرار دارند باید از لباس و تجهیزات خاص محافظتی استفاده کنند تا بدن و جسم آنها در حین انجام کار اسیب نبیند .

لباس های کار معمولا برای هر گروه از مشاغل به طور خاص طراحی و به تولید می رسد ، شما این لباس ها را هم می توانید از مراکز فروش و پخش به صورت حاضری و یا با سفارش مدل و طرح مورد نیاز خود به تولیدی ها لباس های کار کارکنان خود را به صورت عمده به تولید برسانید .

اما در حین خرید لباس های کار علاوه بر قیمت باید به برخی دیگر از نکات نیز توجه داشته باشید. مهم ترین این نکات عبارت است از : ۱ ) حتما لباس کار باید کیفیت و معیار های مورد نیاز برای حفظ سلامتی افراد به خصوص برای مشاغلی که در معرض خطرات هستند را دارا باشد .

۲ ) لباس کار باید حتما درست به اندازه سایز افراد باشد ، یعنی نه گشاد باشد و نه تنگ بلکه درست سایز افراد باشد ، زیرا که بزرگ و یا کوچک بودن می تواند مشکلاتی را در پی داشته باشد .

۳ ) لباس های کار باید به گونه ای طراحی شوند که فرد در ان احساس راحتی کند و بتواند مدت زمان طولانی از لباس در حین کار استفاده کند به عنوان مثال باید وزن لباس مناسب باشد .

۴ ) کیفیت دوخت و پارچه نیز از دیگر عواملی است که حتما باید به ان توجه شود .

۵ ) لباس های کار دارای انواع مختلفی هستند ، شما باید با توجه به شرایط کاری خود مناسب ترین نوع از لباس کار را انتخاب کنید .

اینها از مهم ترین نکاتی بود که باید به آنها توجه داشته باشید .

قیمت لباس کار صنعتی 

قیمت لباس های کار صنعتی نیز به عواملی مختلفی بستگی دارد به همین دلیل نمی توان برای آنها قیمت دقیقی را تعیین کرد. مهم ترین عواملی که بر روی قیمت لباس های کار تاثیرگذار است عبارت است از : نوع لباس کار ، طرح لباس کار شما ، پارچه لباس کار ، کیفیت دوخت و برند تولیدی لباس کار ، ویژگی های خاص مثلا ضد حریق بودن و … همه از عواملی هستند که بر روی قیمت تاثیرگذار هستند.

برای اطلاع از قیمت لباس کار صنعتی به قیمت تولیدی  به آدرس زیر مراجعه کنید :

https://dookhteyadegar.com/product-category/%D9%84%D8%A8%D8%A7%D8%B3-%DA%A9%D8%A7%D8%B1/


انواع لباس کار صنعتی  بر اساس قیمت

لباس‌های کار (مانند: روپوش کار، لباس یقه‌دار کار مردانه و…) بر اساس انواع قیمت‌ها متفاوت هستند و عوامل مختلفی بر روی قیمت لباس کار صنعتی ها موثر است که ما در مقاله قیمت لباس کار صنعتی  به این عوامل بصورت کامل پرداخته و آنها را شرح دادیم از جمله این عوامل می توان موارد زیر را شمرد:

  • نوع پارچه
  • نوع موارد مصرفی یا همان خرجکار لباس کار
  • مدل و طرح دوخت
  • کیفیت دوخت

هر یک از موارد بالا در قیمت یک لباس کار نقش بسزایی دارد کارگاه تولیدی لباس کار صنعتی دوخت یادگار این امکان را برای مشتریان عزیز فراهم آورده است که می توانند با استفاده از طرح دوخت سفارشی این موارد را بصورت شخصی سازی شده انتخاب نمایند و در تعیین قیمت لباس کار صنعتی نهایی تولید شده نظارت کنند.

قیمت لباس کار صنعتی به عواملی متعددی بستگی دارد. مهمترین فاکتورهای تعیین کننده قیمت لباس کار صنعتی  عبارت است از : نوع پارچه, تعداد تیراژ سفارش و زمان مد نظر مشتری برای تحویل کار. انتخاب نوع پارچه در تعیین قیمت نهایی و تمام شده لباس کار بسیار حائز اهمیت است. به عنوان مثال؛ کاپشن شلوار کاری که با پارچه کجراه دوخته می‌شود از لباس کار کتان  قیمت کمتری خواهد داشت. البته که باید این نکته را هم مد نظر قرار بدهید که پارچه کتان کیفیت بالاتری نسبت به انواع پارچه‌های کجراه دارد. تعداد سفارش هم در تعیین قیمت محصول تاثیرگذار است, در تیراژ‌های بالا که در آن طاقه پارچه برای دوخت لباس کار مصرف می‌شود, قیمت نسبت به سفارش های تعداد کم که پارچه متری مورد استفاده قرار می‌گیرد, پایین تر است. یکی دیگر از عوامل تاثیرگذار روی قیمت, انتخاب زمان تحویل است. مشتریانی که زمان تحویل‌شان نسبت به مدت زمان عادی تولید, سریع تر باشد, به دلیل بار اضافه‌ای که پردازش و تکمیل سفارششان روی خط تولید ایجاد خواهند کرد,تولید محصولاتشان نسبت به روند عادی تولید, قیمت تمام شده بیشتری خواهد داشت. البته در پایان باید این نکته را یادآور شویم که ما در خط تولید لباس کار صنعتی شرکت دوخت یادگار , با بکارگیری مدرن‌ترین روش های تولیدی همواره روی کارایی و اثربخش سیستم تولید و بهینه سازی فرایندهای داخلی تمرکز کرده‌ایم.

در بحث قیمت لباس کار,صنعتی  چه در دسته بندی لباس کار مردانه و چه در دسته بندی لباس کار زنانه با توجه به اینکه شرکت دوخت یادگار  به صورت تولید کننده عمده در دسته بندی لباس کار فعالیت میکند, بنابراین میتواند قیمت تمام شده را نسبت به قیمت بازار در سطح پایین تری نسبت به سایرین, در عین داشتن توجیه اقتصادی برای شرکت نگه دارد.

مقاله پیشنهادی : بورس خرید لباس کار صنعتی در تهران 

ما در شرکت دوخت یادگار  تلاش میکنیم تا تمام فاکتورهای مهم برای انتخاب لباس کار را برای مشتریان در نظر بگیریم. تلاش ما معطوف به کاهش ریسک انتخاب و خرید برای شما است. در ارتباط با کاهش ریسک انتخاب  و خرید, خدماتی را در شرکت تعریف کرده ایم که عبارتند از   مشاوره قبل از خرید , سفارشی دوزی لباس کار و پرو در محل و همچنین سایزگیری که هم به صورت آنلاین و هم به صورت حضوری توسط همکاران بخش تولیدی دوخت یادگار قابل انجام است .

دسته بندی لباس کار دسته بندی بسیار متنوعی است که شامل مجموعه قابل ملاحظه ای از اقلام و محصولات زیر مجموعه می‌باشد.انواع لباس کار مهندسی, لباس کار صنعتی , تیشرت کار و روپوش پرستاری و پزشکی از جمله این دسته بندی ها است. در کنار این, مواردی نظیر کفش کار , دستکش های کار مخصوص و انواع آن مانند دستکش کار جوشکاری و سایر وسایل حفاظتی  برای کار نظیر انواع کلاه کار را نیز میتوان در دسته بندی کلی لباس کار قرار داد.حتی میتوان انواع تیشرت های تبلیغاتی را نیز میتوان در دسته بندی لباس کار لحاظ کرد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد