خرید زیر انداز فانتزی برای سیسمونی نوزاد

زیرانداز تعویض نوزاد چیست و چه کاربردی دارد؟

زیرانداز تعویض نوزاد تا حدود زیادی مشکلاتتان را کم می کند. تشک یا زیر انداز تعویض به دلیل اینکه به طور استانداردی ساخته شده، باعث تمیز ماندن سطح زیرین نوزاد، هنگام تعویض پوشک نمدار می شود.

بسیاری از والدین تصور می کنند که زیرانداز نوزاد فقط برای تعویض پوشک نوزاد مصرف دارد درحالیکه اینطور نیست و زیرانداز تعویض نوزاد کاربردهای بسیار زیادی دارد، در ادامه انواع زیرانداز نوزاد و کاربردهای آن را معرفی خواهیم کرد.

اگر بخواهیم زیرانداز نوزاد را فقط از نظر جنس رویه زیرانداز بررسی کنیم باید بگوییم در بازار ایران 4 نوع زیرانداز تعویض نوزاد وجود دارد،

 1- زیرانداز با رویه مخملی

 2- زیرانداز رویه حوله ای 

3- زیرانداز رویه پارچه ای

 4- زیرانداز رویه نایلونی

حتماً دقت نمایید زیراندازی که خریداری می نمایید باید یک لایه نایلونی ضدآب داشته باشد که مانع انتقال آب و خیسی بدن نوزاد یا ادرار نوزاد به قسمت زیر زیرانداز گردد و معمولاً این لایه نایلونی زیر زیرانداز تعویض نوزاد قرار دارد و در معدود محصولات در لایه وسط قرار دارد.

زیرانداز نوزاد معمولاً در سایزهای کوچک و متوسط و بزرگ تولید و عرضه می شود و باتوجه به نیازهای مختلف نوزاد و تحرّک زیاد او سایز متوسط یا بزرگ کاربرد بهتری دارد.

از زیرانداز نوزاد علاوه بر تعویض پوشک نوزاد که دلیل اصلی تهیه ی آن توسط والدین است، به عنوان زیرانداز جهت بازی و سرگرمی نوزاد و همچنین به عنوان زیرانداز یا سفره نوزاد و کودک هنگام غذا یا میوه و خوراکی خوردن نیز استفاده می گردد، همچنین می توانید در زمان بیرون از منزل رفتن زیرانداز نوزاد را همراه خود ببرید و در طبیعت و با خیال راحت زیرِ نوزاد پهن کنید تا او نیز با آرامش و بازی از محیط لذت ببرد.بهتر است هنگام تهیه زیرانداز نوزاد، تعداد 2 یا 3 عدد از آن را تهیه نمایید تا بتوانید با خیال راحت و برای مصارف مختلف از آنها استفاده نمایید.

نکات مهم خرید تشک و زیرانداز تعویض کودک

تشک و زیرانداز تعویض در میان ضروری ترین اقلام مراقبت از نوزاد است.تشک کودک برای انجام کارهای روزانه، تشک و زیرانداز تعویض باید راحت، کاربردی و مناسب نوزاد و کودک باشند. اما قبل از خرید ، باید در مورد جنس ، شکل و ضخامت تصمیم بگیرید ، بنابراین نکات مهم خرید تشک و زیرانداز تعویض کودک را مطالعه کنید تا تشک و زیرانداز تعویض کودک مناسب خود را بیابید!برای خرید زیرانداز فانتزی در سیسمونی نوزاد به فروشگاه آنلاین کارتزبیبی مراجعه کنید و سفارش اینترنتی خود را ثبت کنید !

ویژگی های مهم تشک و زیرانداز تعویض نوزاد

یک تشک و زیرانداز تعویض نوزاد باید به لحاظ مختلف استانداردها را رعایت کند و واقعا کمک حال مادر باشد. این ویژگی‌های اصلی این کالای خواب باید در هنگام استفاده مادر دیده شود:

  • استفاده از فوم یا الیاف طبیعی
  • سایز مناسب برای تعویض نوزاد و کودک
  •  قابلیت جابجایی کودک در تشک و زیرانداز تعویض
  • قابل شستشو با ماشین لباسشویی
  • قابلیت استفاده هنگام خواب کودک به عنوان زیرانداز

کاربردهای خرید تشک کودک

همانطور که از نام تشک تعویض بچه پیداست ، زیرانداز و تشک تعویض عمدتا برای تعویض پوشک استفاده می شود. نگاهی به انواع تشک بند دار نظیر تشک مسافرتی بند دار طرج داینسور بیاندازید

با این حال، در عمل این کالای خواب کودک می تواند برای طیف گسترده ای از اهداف استفاده شود:

تعویض پوشک ؛
مراقبت از بینی و چشم ؛
مراقبت از بند ناف ؛
لباس پوشیدن یا پوشیدن پیراهن نوزاد و کودک ؛
محلی برای ارتباط با بچه؛ با فرزند خود از ابتدای تولد در این تشک بازی کنید تا به عنوان یک پوشش همیشگی عادت کند.
استفاده از این زیرانداز بر روی تخت بچه اجازه دهید نوزاد روی تشک بیدار شود.
خشک کردن نوزاد بعد از حمام
نوزادان باید از حضور روی تشک لذت ببرند. مهم است که تشک مناسب تعویض را انتخاب کنید تا کودک راحت باشد و والدین احساس آرامش کنند.

لذت بردن نوزاد از تشک خود باعث رفع بی خوابی یا کم خوابی وی خواهد شد. همچنین یکی دیگر از تاثیرات آن کاهش استرس وی در خردسالی می شود. چراکه خواب کافی از عوامل سلامت کودک می باشد.

مقاله پیشنهادی: سیسمونی خوب شامل چیست ؟

چگونه تشک و زیرانداز تعویض را به تشک های تعویض ضد رفلاکس تبدیل کنید!

استفاده از بالشت یا متکا برای تشک و زیرانداز نوزاد توصیه نمی شود. برخی از والدین گزارش داده اند که شیب بالشت باعث می شود نوزادان به راحتی لغزش کنند ، این امر باعث می شود تعویض پوشک و پوشیدن لباس بچه مشکل شود.
باز با این حال به علت آنکه آناتومی بدن کودکان با هم متفاوت است می توانید تشک و زیرانداز تعویض کودک را ضد رفلاکس کنید. توصیه اکید می کنیم حداقل در چهار ماه نخست از این روش استفاده نکنید. چراکه حرکات ناگهانی کودک باعث آسیب به بدن نوزاد می شود.

کافی است تا در قسمت بالای بدن فرزندتان یک بالشت قرار دهید. ضخامت این بالشت تنها به خدی باشد که گردن کودک کمی بالاتر از سطح بدن وی باشد. پیشنهاد می کنیم بالشت نرمی در کنار تشک تعویض بگذارید تا از چرخش و افتادن ناگهانی کودک جلوگیری کند. با این حال، طراحی منحصر به فرد برای همه مناسب نیست. لذا خرید تشک بچه استاندارد توصیه می شود.

معیارهای کلیدی خرید زیرانداز تعویض کودک

بسته بندی آسان: تشک و زیرانداز تعویض با یک بند محکم وآسن بسته بندی شود؛
روکش قابل شستشو یا جدا شدن کامل ؛
مواد ضد حساسیت و پارچه ارگانیک. گفتنی است کالای خواب آنیل از پارچه ترک استاندارد استفاده می کند ؛
رنگها بر سفید ترجیح دارند. تجربیات مادران در سراسر جهان نشان داده رنگ سفید غالب همراه با طرح اندک در تشک تعویض باعث جلب توجه کودک می شود. همچنین بهداشت و تمیززی محصول نمایان تر خواهد بود.د.

سایر نکات مهم خرید تشک کودک و زیرانداز تعویض نوزاد

برای اطمینان از راحتی تشک و زیرانداز تعویض بچه ، یک مدل نسبتاً ضخیم را انتخاب کنید و به خاطر داشته باشید که گزینه های ارزان قیمت نازک هستند. زیرانداز تعویض ضخیم باعث می شود کودک شما هنگام حرکت دوچرخه ای پا جابجا نشود و دردسر برای صاف کردن نداشته باشید.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد