گزارش آمار فروش لوازم جانبی موبایل

اندازه بازار جهانی لوازم جانبی تلفن همراه با ارزش 278.17 میلیارد دلار در سال 2021، پیش بینی می شود تا سال 2030 با CAGR 4.3 درصد از سال 2022 تا 2030 به 413.22 میلیارد دلار برسد.


دیجیتالی شدن جهانی به سمت وابستگی بیشتر به گجت های هوشمند، به ویژه تلفن های همراه می شود. طیف اتصال افزایش یافته تمایل به پذیرش بیشتر تلفن های همراه در سطح فردی دارد و در نتیجه منجر به رشد متعاقب بازار لوازم جانبی تلفن همراه می شود. لوازم جانبی تلفن همراه اجزای سخت افزاری هستند که در عملکرد تلفن های همراه بی اهمیت هستند، اما برای ارائه پشتیبانی اضافی، بهبود محصول و فاکتور راحتی بیشتر ضروری هستند.


این شامل لوازم جانبی نوآورانه مانند بسته های باتری خارجی، پاوربانک، هدفون بی سیم، شارژر بی سیم، کارت حافظه، کیف محافظ، محافظ صفحه نمایش و بسیاری موارد دیگر می شود.


پویایی بازار و روند


بازار لوازم جانبی تلفن همراه به دلیل استقبال بیشتر از تلفن های همراه در سطح جهانی پر رونق است. بر اساس یک نظرسنجی، تعداد کل محموله های گوشی های هوشمند در سه ماهه سوم سال 2019 به 352.4 میلیون دستگاه رسیده است. افزایش نفوذ فناوری‌های IoT و AI، به‌علاوه پیشرفت فناوری نوآورانه در سیستم تشخیص صدا، محصولات صوتی بی‌سیم، هدفون‌های گیره دار، و همچنین ادغام دقیق نرم‌افزار تشخیص گفتار؛ عواملی هستند که باعث رشد بازار جهانی می شوند.


علاوه بر این، شهرنشینی سریع، افزایش درآمد سرانه در سطح جهانی، تمایل بیشتر به سایت‌های شبکه‌های اجتماعی و تقاضای فزاینده برای لوازم جانبی موبایل مد روز، به‌ویژه از نسل جوان، پیش‌بینی می‌شود که رشد بازار لوازم جانبی تلفن همراه را در جهان افزایش دهد. آینده آینده


با این حال، افزایش استفاده از هدفون منجر به مشکلات شنوایی و رقابت شدید بین تولیدکنندگان کلیدی که منجر به افزایش تعرفه‌های تحمیلی بر تجارت بین‌المللی می‌شود، عواملی هستند که انتظار می‌رود مانع از رشد بازار لوازم جانبی تلفن همراه در طول دوره پیش‌بینی شوند.


علاوه بر این، عرضه محصولات پیشرفته توسط بازیگران بازار، تقاضای فزاینده برای لوازم جانبی بی سیم و نرم افزارهای پردازش سریع، و همچنین پیشرفت های فناوری در لوازم جانبی تصویربرداری و عکاسی، راه های جدیدی برای فرصت های سودآور در بازار جهانی لوازم جانبی تلفن همراه ایجاد می کند.


تقسیم بندی بازار و محدوده مطالعه:


تحلیل سهم بازار جهانی لوازم جانبی تلفن همراه بر اساس محصول، کانال توزیع، محدوده قیمت و جغرافیا است.


بر اساس محصول، بازار به باتری، هدفون/گوشی، بلندگوی هوشمند، شارژر، کارت حافظه، پاوربانک، کیف باتری، قاب محافظ، بلندگوهای بلوتوث، محافظ صفحه نمایش، ساعت هوشمند، باندهای تناسب اندام، هدست واقعیت افزوده و واقعیت مجازی، پایه تقسیم می‌شود. و پایه، کابل های داده و چوب سلفی. بر اساس کانال توزیع، بازار به دو دسته آنلاین و آفلاین تقسیم می شود. بر اساس محدوده قیمت، بازار به دو دسته کم، متوسط و پرمیوم تقسیم می شود. تفکیک جغرافیایی و تجزیه و تحلیل هر یک از بخش‌های ذکر شده قبلاً شامل مناطقی شامل آمریکای شمالی، اروپا، آسیا-اقیانوسیه و RoW است.


تحلیل جغرافیایی


آمریکای شمالی تسلط بیشتری بر بازار جهانی لوازم جانبی تلفن همراه نشان می‌دهد و بیشترین سهم بازار را به خود اختصاص داده است. این امر به عواملی مانند افزایش پذیرش لوازم جانبی بی سیم، وجود فناوری پیشرفته و تمایل بیشتر به دیجیتالی شدن نسبت داده می شود.


پیش بینی می شود آسیا و اقیانوسیه به دلیل نفوذ بیشتر اینترنت، افزایش پذیرش تلفن های هوشمند و کاهش قیمت آنها، در بازار جهانی لوازم جانبی تلفن همراه توسعه سریعی داشته باشد و با بالاترین CAGR رشد کند. افزایش درآمد سرانه و پیشرفت در فناوری های محصول، منجر به تکمیل رشد بازار در این منطقه می شود.


چشم انداز رقابتی


بازار لوازم جانبی تلفن همراه که به شدت رقابتی و پراکنده است، متشکل از بازیگران مختلف بازار است. برخی از بازیگران اصلی بازار عبارتند از: Samsung Electronics، Energizer، Panasonic Corporation، Sony Corporation، JVC Corporation، BYD Inc.، Beats (Apple Inc.)، Sennheiser Electronics GmbH & Co. KG، Otterbox، Bose Corporation، Plantronics Pty Ltd، و فناوری گریفین در میان دیگران.


تلاش‌های گذشته، پیشرفت‌های کنونی و پیشرفت‌های آینده‌نگر، جمع‌بندی برای درک رشد کلی بازار لوازم جانبی تلفن همراه. برای مثال، در سپتامبر 2019، سری هدفون های MOMENTUM ممتاز Sennheiser با عرضه MOMENTUM Wireless جدید در IFA 2019، وارد نسل سوم خود شد. زیبایی شناسی طراحی مدرن، تکنولوژی پیشرفته و لمسی از لذت دست ساز در هر لحظه.

اگر قصد خرید لوازم جانبی موبایل را دارید می توانید به سایت کالانه مراجعه کنید.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد