به طور ساده، یک انیمیشن تبلیغاتی، ویدیو یا تصویری تکرارشونده به صورت حلقهای بوده و در آنلاین مارکتینگ مورد استفاده قرار میگیرد. این روش تبلیغات از سالها پیش مرسوم شده است، اما با توجه به پی بردن کسب و کارها به قدرت بالای نفوذ آن در ذهن کاربران، مدیران بیزینسهای بیشتری به آن رو میآورند.
استفاده از انیمیشن در تبلیغات معمولا در قالب یک حلقه تکرارشونده به صورت بینهایت است، به طوری که بعد از رسیدن به آخرین فریم، پخش به صورت یکپارچه از اولین فریم ادامه پیدا کند. کاربر نباید در ابتدا متوجه این تکرار شود. در این نوع ویدیوهای تبلیغاتی میتوان هر نوع محتوایی، از اعلام در راه بودن یا معرفی یک محصول جدید گرفته تا نحوه استفاده از محصولات کنونی، را گنجاند.
ابتدای سال 2018 شرکت فیس بوک اعلام کرد امکان ارائه انیمیشنهایی در قالب فایل GIF به جای بنرهای تصویری و ثابت توسط شرکتهای همکار، به منظور تبلیغات بنری در شبکه اجتماعی فیس بوک، فراهم شده است. تحقیقات نشان داده کاربران، در مقایسه با یک محتوای بصری ثابت و استاتیک، بیشتر به تحرک و پویایی توجه میکنند. مزیت ساخت انیمیشن تبلیغاتی به جای ویدیوهای عادی این است که نیازی به کلیک کردن روی دکمه پخش وجود نداشته و ابتدا و انتهایی وجود ندارد؛ مادامی که کاربر در صفحه قرار دارد، مجموعهای از فریمهای بهم چسبیده را مشاهده خواهد کرد.
امروز فید شبکههای اجتماعی همچون فیس بوک و لینکدین، مملو از محتواهای اسپانسر شده، محتواهای تولید شده به دست صفحههای مورد علاقه و مخصوصا محتواهای ایجاد شده توسط دوستان و همکارانتان است. به همین دلیل به منظور جلب توجه یک کاربر پیش از اسکرول کردن و رد شدن وی از بخش کنونی در صفحه، دو یا سه ثانیه بیشتر فرصت ندارید. به همین دلیل در زمان ساخت انیمیشن تبلیغاتی باید تلاش کنید زمان آن را به 5 الی 6 ثانیه کاهش بدهید. به عنوان نمونه شرکت Pearl Capital در پلتفرمهای مختلف، از انیمیشن تبلیغاتی زیر به منظور معرفی اپلیکیشن موبایل خود استفاده کرده است.
انیمیشن تبلیغاتی روشی قدرتمند و بسیار پربازده است، چرا که با استفاده از آن قادر به سرگرم کردن مخاطب در زمانی کوتاه خواهید بود. وقتی برای معرفی کسب و کار خود، به انیمیشن یا موشن گرافیک رو میآورید، آزادی عمل بسیار زیادی در اختیار دارید، به طوری که هر ایده خلاقانه شما تبدیل به یک محتوای ویدیویی خواهد شد. این در حالی است که در صورت ساخت یک تیزر واقعی، شاید قادر به مهیا کردن محیط مورد نظر، کاراکترهای دلخواه و از همه مهمتر بروز یک سری رویداد خاص نباشید.
انیمیشنسازی با گذر زمان بیشتر و بیشتر پیشرفته کرد. به موازات آن، دسترسی و امکان استفاده از آن نیز برای افراد و شرکتهای بیشتری فراهم شد. امروز استفاده از انیمیشن تبلیغاتی به منظور برندسازی محدود به شرکتهای بزرگ نبوده و هر کسب و کار کوچکی قادر به بهره بردن از آن به نفع خود است. از طرفی به خاطر نرم افزارها و ابزارهای حرفهای جدید، ساخت یک انیمیشن تبلیغاتی به زمان چندان زیادی نیاز ندارد.
حین ساخت انیمیشن تبلیغاتی به کاراکترهایی که در آن استفاده میکنید توجه داشته باشید. همانطور که میدانید، یک سری شخصیتهای کارتونی در انحصار شرکتهای خاصی قرار داشته و در صورت استفاده از آنها، کپی رایت را زیر پا گذاشتهاید. اگر واقعا در پی برندسازی هستید، بهتر است زمان کافی صرف کرده و یک شخصیت کارتونی منحصربهفرد برای برندتان خلق کنید. تاثیرگذاری آن در ذهن کاربران از آن چه تصور میکنید بیشتر است!
90 درصد اطلاعات منتقل شده به مغز ما بصری است. این دسته اطلاعات 60 هزار مرتبه سریعتر از متن پردازش میشوند. در دنیای محتوا، عقیده بر این است یک عکس، بهتر از هزاران کلمه یک مفهوم را منتقل میکند. توانایی یک ویدیو در این زمینه در مقایسه با عکس، غیر قابل مقایسه است. ساخت ویدیوی تبلیغاتی بسیار موثرتر از ارتباط کلامی با مخاطبان بوده و دیگران را بیشتر به همکاری و تلاش برای شناخت شما متقاعد خواهد کرد.
انتقال سریع و راحت اطلاعات، تنها مزیت استفاده از انیمیشن تبلیغاتی نیست. با این روش از قالب تکراری و یکنواختی که تا امروز در تبلیغات متنی یا بنری خود داشتهاید، خارج خواهید شد. به وسیله نمایش پیام خود در قالب رسانه ویدیویی، توجه مخاطبانتان را در هر قسمت که میخواهید متمرکز کرده و تحلیلهای مورد نظرتان را به خورد آنها بدهید! در ادامه میتوانید دیدگاه خود را با استفاده از تکنیکهای ویدیویی یا افکتهای صوتی به قسمتهای مختلف ویدیو اضافه کنید.
موشن گرافیک و انیمیشن به مدیر کسب و کار اجازه میدهد مفهومی جدید را بدون هر گونه محدودیت خلق کند. تا هر کجا که ذهن شما، با کنار زدن قوانین موجود در طبیعت و حقایق، در رویاها پرواز میکند، امکان پیادهسازی آن در یک انیمیشن نیز وجود دارد. این در حالی است که به تصویر کشیدن یک سری رویدادها حین ساخت ویدیوی تبلیغاتی عادی امکانپذیر نبوده یا هزینه بسیار زیادی روی دستتان میگذارد. در ادامه، به تماشای یک انیمیشن تبلیغاتی برای شرکت اسپاتیفای مینشینیم.
مقرون به صرفه و اقتصادی بودن، یکی دیگر از مزیتهای بهره بردن از این نوع محتواهای ویدیویی توسط یک کسب و کار است. ساخت فیلم تبلیغاتی رئال در مقایسه با ساخت انیمیشن تبلیغاتی زمان و هزینه بیشتری طلب میکند. در یک ویدیوی رئال، هزینه بازیگران، موقعیت مکانی و از همه مهمتر هزینه عوامل و تجهیزات فیلمبرداری را باید در نظر گرفت.
در موشن گرافیک بعد از اتمام پروژه به راحتی قادر به اعمال تغییرات و بهروزرسانی خواهید بود، اما در یک ویدیوی رئال، شاید امکان بازسازی مجدد موقعیت مکانی ابتدایی وجود نداشته یا به صرف زمان و هزینه زیادی نیاز داشته باشد. بعد از بازسازی لوکیشن دقیقا به همان شکل ابتدایی، باید با بازیگران به منظور متقاعد کردنشان برای حضور مجدد در پروژه، وارد مذاکره شوید. به عبارت دیگر، انیمیشن برای اصلاح به زمان کمتری نسبت به یک فیلم تبلیغاتی واقعی نیاز دارد.
از نقطه نظر روانشناسی نیز میتوان به مزیتهای ساخت انیمیشن تبلیغاتی به جای یک ویدیوی رئال نگاه کرد. وجود نکاتی در موشن گرافیک سبب افزایش جذابیت آن شده و بیننده را به خود جلب خواهد کرد. بر اساس گفتههای یک روانشناس با نام نیکولا دیویس (Nicola Davis)، اگر میخواهید کاربران با محتوای شما ارتباط برقرار کنند، انیمیشن یا موشن گرافیک سرمایهگذاری ارزشمندی است. کافی است انیمیشنهای تبلیغاتی قدیمی که سالها پیش دیدهاید را به خاطر آورده و به ماندگاری آنها در مقایسه با ویدیوهای رئال توجه کنید.
شرکتهای بزرگ و مخصوصا استارتاپها، در مسیر برندینگ، به انیمیشنهای تبلیغاتی رو آوردهاند، چرا اکنون ظرفیت بالای آنها در انتقال مفاهیم به خوبی مشخص شده است. این نوع ویدیوهای تبلیغاتی برای فروش محصولات، ارائه سرویسها و مخصوصا نمایش چگونگی استفاده از محصولات و سرویسها بسیار کاربردی هستند. شبکههای اجتماعی همچون فیس بوک و لینکدین به طور گسترده از آنها به منظور تشریح ویژگیها و قابلیتهای جدید پلتفرم خود استفاده میکنند.یک انیمیشن تبلیغاتی میتواند هر چیزی، از دموی یک محصول گرفته تا یک تصویر در حال حرکت، باشد. محتوای ویدیویی نهایی ممکن است در قالب فایل گیف، کد اچتیامال یا یک ویدیوی کوتاه عرضه شود. فرمت مورد استفاده بدون در نظر گرفتن محدودیتها در نحوه پخش، اهمیتی ندارد. آن چه به طور واضح در تیزرهای انیمیشنی شرکتهای بزرگ مشاهده کردهایم، تلاش آنها برای کوتاهتر و سادهتر کردن ویدیوهای تبلیغاتی این چنینی است.
بسیاری از تبلیغات انیمیشنی امروزی به طور ساده از متن و گرافیک تشکیل میشوند. اما برای ساخت برخی دیگر زمان و هزینه بیشتری صرف شده و در عوض بازخوردی بهتری نیز دریافت خواهد شد. این دسته تیزرهای انیمیشنی میتوانند یک رندر سه بعدی از شبیهسازی کالای شما یا ویدیوهای لایو اکشن تکرارشونده باشند.
اما دسته بسیار پرمخاطب دیگر، انیمیشن کارتونی است که امروز به طور گسترده در صنعت تبلیغات ورود پیدا کرده است. تفاوت اصلی آنها داشتن مدت زمانی طولانیتر است، به طوری که بین 1 الی 3 دقیقه زمان دارند. در کمتر کمپین تبلیغاتی از انیمیشنهای کارتونی کوتاه استفاده میشود. مخصوصا اگر حق استفاده از یک شخصیت و کاراکتر کارتونی شناخته شده به منظور استفاده در ویدیوی تبلیغاتی خود را به دست بیاورید، به شکلی باورنکردنی در ذهن کاربر نفوذ خواهید کرد.برای ساخت انیمیشن تبلیغاتی حالا اقدام کنید !
صنعت تبلیغات به طور پیوسته در حال رنگ عوض کردن است و روز به روز راهکارهای جدیدی معرفی میشود. به عنوان نمونه امروز شاهد بهرهگیری از هوش مصنوعی برای تبلیغات هستیم، به طوری که شرکتها، با پی بردن به علاقههای کاربر به وسیله ردیابی فعالیتهای وی در دنیای وب، محصولاتی که احتمال خریدشان توسط این کاربر بالاتر است را در معرض دیدش قرار میدهند.
انیمیشن در مقایسه با این راهکار کمی قدیمیتر بوده و بر اساس ارزیابیها، تاثیرگذاری بسیار بالای آن به اثبات رسیده است. اگر هنوز به نحوه بهبود حضور برند خود در دنیای آنلاین پی نبرده و در یافتن بهترین محتوا به منظور اشتراکگذاری، با هدف جذب مشتری، تردید دارید، ساخت انیمیشن تبلیغاتی پاسخ شما است. برای این گفته دلیل داریم.
اگر در پی جذب مخاطب و وادار کردنش به برقراری ارتباط با محتوای تبلیغاتی خود هستید، باید از انیمیشن تبلیغاتی استفاده کنید. دستیابی به این خواسته از طریق متن بسیار دشوار است. عکس کمی کار را راحتتر کرده و تیزر تبلیغاتی، مسیر را بسیار هموار میکند. همچنان گیرایی یک ویدیوی عادی در مقایسه با انیمیشن تبلیغاتی به مراتب کمتر است.
برخلاف تصور، جذب شدن به این دسته محتواها منحصر به کودکان نیست. دلیل رو آوردن به این نوع ویدیوهای تبلیغاتی، اثبات تاثیرگذاری بیشتر آنها روی ذهن بیننده از دیدگاه علم روانشناسی است.
ساخت انیمیشن تبلیغاتی سبب صرفهجویی بسیار زیاد در زمان و هزینه خواهد شد. برخلاف تصور عموم، تیزرهای تبلیغاتی عادی منابع بیشتری طلب کرده و به هزینه بالاتری برای ساخت نیاز دارند. به عنوان نمونه یک ویدیوی تبلیغاتی تجاری عادی نیازمند گرد هم آوردن گروهی از افراد است. اگر در برنامه هر یک از آنها خللی وارد شود، کل تیم معطل باقی خواهد ماند. از نیاز به پرداخت دستمزد به تک تک افراد نباید غافل شد.
اما کاراکترهای درون انیمیشنهای تبلیغاتی، از شما هزینهای بابت حضورشان دریافت نمیکنند! همچنین میتوانید به تعداد دلخواه، شخصیت به ویدیو اضافه کنید. نکته بسیار مهم دیگری که هزینه ساخت انیمیشن تبلیغاتی در مقایسه با ویدیوهای تجاری عادی را به شدت کاهش میدهد، آسودگی در پیادهسازی صحنههای خاص است. ایجاد برخی شرایط و صحنهها در دنیای واقعی خطرات خاصی را در پی داشته و به سرمایهگذاری زیادی نیاز دارد، اما در دنیای انیمیشن، خبری از این محدودیتها نیست.
به وسیله استفاده از کاراکترهای کارتونی به عنوان سفیر برند خود، تصویری به یادماندنی در ذهن بیننده ایجاد خواهید کرد. آنها از این به بعد، همیشه این شخصیت تخیلی را به محصولات یا سرویسهای شما ارتباط خواهند داد. دلیل این اتفاق، همان گیرایی بالای انیمیشن تبلیغاتی است. هر چه ظاهر و سیما، صدا، حرکات بدن و طرز بیان کاراکتر خاصتر باشد، نفوذ بیشتری در ذهن بیننده خواهد شد.
پیشنهاد میکنیم برای خلق یک کاراکتر، دیوانهکنندهترین ایده ذهنتان را در نظر بگیرید، چرا که به لطف انیمیشن تبلیغاتی، هر رویایی در فکر شما قابل پیادهسازی است. محدوده فکر خود را گسترش داده و از نمونههای مشابه (برای الهامگیری و نه کپیبرداری) کمک بگیرید. همانطور که در قسمت قبل به آن اشاره کردیم، هیچ محدودیتی سد راه افکار شما نشده و قادر به متولد کردن هر کاراکتری هستید.
مقاله پیشنهادی : کاربرد انیمیشن تبلیغاتی 3 بعدی
بر اساس جدیدترین تحقیقات Crisp Media، ویدیوهای انیمیشنی در مقایسه با تبلیغات ویدیوی عادی، 4.5 برابر اثرگذاری بیشتری روی ذهن بیننده دارند! وقتی محتوای ویدیوی در صفحههای شخصی یا متعلق به کسب و کارتان در شبکههای اجتماعی منتشر میشود، ظرفیت جذب مشتری به صورت 24 ساعته در 7 روز هفته را دارا است.
یکی از دلایل تاثیرگذاری بیشتر، کمک به ایجاد تصویری منحصربهفرد در ذهن بیننده است. برای تبلیغات ویروسی، محتواهای انیمیشنی و گرافیکی اثرگذارتر ظاهر میشوند. منظور از تبلیغات ویروسی، ترغیب شدن بیننده به اشتراکگذاری محتوای تبلیغاتی شما است. به این ترتیب متن، تصویر یا ویدیو همینطور دست به دست چرخیده و به سمع و نظر افراد بیشتری میرسد.
در ادامه به بررسی تاریخچهای از انیمیشن تبلیغاتی میپردازیم. از چه زمان استفاده از انیمیشن در تبلیغات آغاز شد و چرا هنوز به عنوان روشی بسیار پربازده، طرفداران زیادی دارد؟
احتمالا هنوز از کودکی، چندین انیمیشن تبلیغاتی را در ذهن دارید. آنها به خوبی در ذهنتان نشسته و شما را به محصولی علاقهمند کردند. نکته مهم درباره این نوع ویدیوها، جذابیت زیادشان برای بزرگسالان در کنار کودکان است؛ افراد با شخصیتهای کارتونی و غیر واقعی ارتباط خوبی برقرار میکنند. این موضوع سبب شد صنایع زیادی از ابتداییترین روزهای ظهور انیمیشن، از آن به منظور تبلیغ برای خود بهره ببرند.
انیمیشن چیز تازهای نبوده و از هزاران سال پیش در اختیار انسان قرار داشته است. زمانی که انسانها از طریق تحرک اجسامریال داستانی را بیان میکردند، در واقع در حال استفاده از این مفهوم بودند. نقاشیهای درون غارهای مربوط به انسانهای عهد پارینه سنگی همه ایدهای از حرکت را به تصویر میکشیدند.
سهولت در رفت وآمد به محل کار یا مدرسه، یکى از مسائل مهم افراد جامعه است. سال هاست سرویس ایاب و ذهاب شرکتی جهت حمل ونقل افراد توسط شرکت هاى دولتى و خصوصى انجام می شود. شرکت هاى فراوانى در زمینه اجاره خودرو به سازمان ها و شرکت ها فعالیت می کنند تا رفت وآمد براى پرسنل این مراکز آسان تر شود. همه ما می خواهیم بدون نگرانى، سروقت به کارهایمان برسیم اما گاهى موفق به انجامش نیستیم. براى این کار باید از کسانى که در این زمینه فعالیت می کنند کمک بخواهیم. در ادامه می خواهیم با انواع خدماتى که شرکت هاى ایاب و ذهاب در زمینه حمل ونقل ارائه می دهند و مزایای سرویس شرکتی آشنا شویم.
از خودروهاى سوارى هم می توان به عنوان سرویس ایاب و ذهاب شرکت ها استفاده کرد. گاهى فقط 4 نفر از کارمندان یک سازمان یا شرکت هم مسیر هستند و یا شرکتى فقط همین 4 نفر کارمند را دارد. درنتیجه براى سرویس ایاب و ذهاب از خودروهاى سوارى استفاده می شود. اگر راننده که جزو شرکت و سازمان کارفرما نیست را در نظر نگیریم، خودرو سوارى 4 صندلى براى 4 نفر دارد که می توانند از طریق اجاره خودرو با راننده در اختیار شرکت ها قرار بگیرند.
ون ها به نسبت خودرو سوارى، تعداد بیشترى مسافر می توانند سوار کنند. زمانى که سازمان یا شرکتى بیشتر از 4،5 نفر کارمند دارد، براى سرویس ایاب و ذهاب باید از اجاره ون استفاده کند. ون های مناسبى وجود دارند که می توانید به عنوان سرویس براى کارمندان اجاره کنید. این ون ها امکاناتى مانند سیستم گرمایشى و سرمایشى دارند که در فصل های مختلف بسیار کاربردى است. ون ها قیمت هاى متفاوتى دارند که با توجه به بودجه ای که براى اجاره سرویس در اختیار دارید می توانید اقدام به ثبت قرارداد کنید.
گاهى تعداد پرسنل شرکت ها و سازمان ها بالاى 14 نفر و تا نزدیک به 20 نفر می رسد. آن وقت است که نیاز به یک مینی بوس است. مینی بوس ها هم مدل های مختلفى دارند که می توانید قیمت و کیفیت را بررسى کنید و بعد انتخاب کنید.
شرکت ها و سازمان هایی وجود دارند که تعداد پرسنل آن ها بیشتر از 14 و حتى بیشتر از 20 نفر است. این شرکت ها می توانند براى سرویس ایاب و ذهاب، اتوبوس ها را انتخاب کنند.
اجاره سرویس ون شرکتى در تهران بستگى به میزان نیاز یک شرکت دارد. باید بررسى کند و بعد تصمیم بگیرد که چه نوع خودرویى مناسب کارمندانش است. براى مثال ممکن است یک شرکت 24 نفر پرسنل داشته باشد، آن وقت به سراغ اجاره اتوبوس می رود؛ اما ممکن است 10 نفر از این تعداد، مسیرشان به بقیه نخورد. آن وقت می توان برای این 10 نفر سرویس ون گرفت. سرویس ون و اتوبوس ایاب و ذهاب باید با توجه به شرایط و نیازهاى پرسنل یک شرکت و توانایى مالى و بودجه خود شرکت اجاره شود. این فقط یک مثال از هزاران مثال بود، درنتیجه باید تمام جوانب امر را بررسى کنید و در نظر بگیرید. بعدازآن، ما براى کمک به شما کنارتان خواهیم بود. شرکت کافه رنت می تواند بهترین خودروها را در اختیارتان قرار دهد.
شرکت ها و سازمان ها با توجه به دلایلى که دارند، براى کارکنان خود سرویس رفت وبرگشت تهیه می کنند. این سرویس ها، کارمندان شرکت را در زمان مقرر از منزل به محل کار می رسانند و بعد از اتمام ساعت کارى هم در زمان مقرر، کارمندان را به منزل هایشان می رسانند. این کار به نفع شرکت ها و سازمان ها است. زیرا بازدهى کار و فعالیت کارمندان و درنتیجه شرکت را بالا می رود. این اقدام درواقع تسهیلاتى است که از سمت مدیران شرکت ها براى کارمندان اجرا می شود. در حقیقت، اجاره سرویس ایاب و ذهاب شرکت، هم به نفع کارمندان و هم مدیران و کلی تر، به نفع شرکت یا سازمان است. تمامى شرکت های دولتى، خصوصى، سازمان ها، شرکت های بزرگ و کوچک، مدارس و دانشگاه ها، حتى صاحبین فروشگاه ها و خیلى کارهاى دیگر که کارمندان زیادى دارند می توانند این کار را بکنند. یعنى، سرویس ایاب و ذهاب براى کارمندان خود اجاره کنند. همچنین خود مدیران هم قطعاً می توانند در کنار کارمندان خود، از سرویس ها استفاده کنند.
همان طور که اشاره کردیم، سرویس ایاب و ذهاب، هم به نفع کارمندان و هم مدیران آن هاست. در این بخش می خواهیم مزایاى خودرو ایاب و ذهاب و دلایل اینکه چرا سرویس ایاب و ذهاب براى مدیران و کارمندانشان مفید است را بررسی کنیم.
زمانى که همه کارمندان با یک خودرو به شرکت رفت وآمد کنند، همه آن ها در یک زمان مشخص وارد محل کار خود می شوند، کار می کنند و بعد از اتمام ساعت کارى، در یک زمان مشخص هم به خانه بازمی گردند. به این صورت، نظمى در شرکت برقرار می شود که باعث می شود کارها بهتر و درست تر انجام شود. وقتى کارها درست انجام شود، شرکت از این نظم بهره برداری خواهد کرد. همچنین، کارمندان دیگر نگران دیر رسیدن یا دیر برگشتن نیستند. در همین حال، اگر فرزندان کارمندان هم سرویس ایاب و ذهاب مدرسه داشته باشند، خیال آن ها راحت است که فرزندانشان هم به موقع به منزل می رسند و فردا صبح هم به موقع و با آرامش خاطر به مدرسه می رسند. درنتیجه، ون و اتوبوس ایاب و ذهاب براى تمام اعضاى یک سازمان یا شرکت مفید است.
جهت کسب اطلاعات بیشتر و خاواندن ادامه این مقاله به سایت الوون مراجعه نمایید.
امروزه بسیاری از افراد هستند که علاقه مند به خرید لباس کارهای رستورانی هستند ولی آشنایی کاملی با این لباس ها ندارند و هیچ گونه اطلاعاتی را نیز در خصوص این لباس ها ندارند. این موضوع باعث می شود تا افراد در زمان خرید این لباس ها با مشکلات زیادی رو به رو شوند. ما در این مطلب قصد داریم کمی بیشتر درباره لباس کارهای رستورانی و ویژگی های آنها صحبت کنیم و اطلاعاتی را در خصوص این موضوع برای شما بیان کنیم. بنابراین اگر شما هم جز افرادی هستید که قصد آشنایی با این لباس ها را دارید با ما در این مطلب همراه باشید.
پیشخدمت و سر پیشخدمت از جمله مهم ترین اشخاصی هستند که با مشتریان در ارتباط هستند و به همین علت نیز توجه زیادی باید به لباس آنها داشته باشید. به همین علت است که لباس این گروه از کارکنان باید کاملا با سایر کارکنان تفاوت داشته باشد و متمایز باشد. معمولا لباس کلاسیکی که برای پیشخدمت و سر پیشخدمت طراحی می شود شامل پیراهن، شلوار و جلیقه است که امروزه در بسیاری از رستوران ها می توانید این لباس ها را مشاهده کنید. نکته دیگر این است که در برخی از رستوران ها از پاپیون نیز برای یقه لباس پیشخدمت ها استفاده می شود. به عنوان یک نکته مثبت دیگر شما می توانید لباس کار سر پیشخدمت را متفاوت با پیشخدمت در نظر بگیرید تا تفاوتی را میان این دو ایجاد کنید.
سرآشپزها در رستوران از نقش بسیار مهمی برخوردار هستند و لباس آنها باید از کیفیت بالایی برخوردار باشد. از آنجایی که سرآشپز به صورت مستقیم با غذای رستوران در ارتباط است لباس آن باید به شکلی باشد که پرز ندهد و در نتیجه باعث کثیف شدن غذا نشود. یکی از نکات مهمی که باید درباره لباس سر آشپز بدانید این است که لباس سرآشپز باید کاملا منحصر به فرد باشد و با سایر آشپزها تفاوت داشته باشد. سایر آشپزها نیز می توانند لباس های آشپزی داشته باشند که شامل پیراهن آشپزی، کلاه آشپزی و شلوار کار است. دقت داشته باشید که بهتر است سرآشپز هر رستوران یک دست لباس آشپزی مخصوص نیز برای خود داشته باشد.
رستورانها به عنوان یکی از مکانهای مهم برای ارائه خدمات غذایی و نوشیدنی به مشتریان نیاز به لباسهای مناسب کارکنان دارند.
انواع لباسهای رستورانی: لباسهای کارکنان رستوران شامل انواع مختلفی میشود که بر اساس نقش و وظیفهی هر کارکنان در رستوران تعیین میشود. برخی از این لباسها عبارتاند از:
توجه به جنسیت و سن کارکنان: برای انتخاب لباسهای رستورانی مناسب، باید به جنسیت و سن کارکنان توجه شود. برای مثال، استفاده از پوششهای مناسب برای کارکنان زن یا مرد و انتخاب سایزهای متناسب با سن کارکنان میتواند به ایجاد یک تصویر یکپارچه و حرفهای کمک کند.
دوخت و تکمیلات: کیفیت دوخت و تکمیلات لباسهای کارکنان رستوران نیز اهمیت دارد. از جمله مواردی که باید به آنها توجه کرد عبارتاند از: استفاده از دکمهها و زیپهای مقاوم، دوختهای محکم و استفاده از بندها و جیبهای کاربردی.
مقاله پیشنهادی :ویژگی لباس کار حرفه ای
آموزش کارکنان در مورد استفاده و نگهداری لباسهای رستورانی: برای حفظ کیفیت و طول عمر لباسهای کارکنان رستوران، آموزشهای لازم در مورد نحوه استفاده و نگهداری این لباسها به کارکنان ارائه شود. این آموزشها میتواند شامل شستشوی مناسب، خشک کردن، آهنکشی و تعمیرات لازم باشد.
همان طور که می دانید اگر جمعیت افراد بیش از 5 نفر باشد مقرون به صرفه نیست که با دو یا سه خودروی سواری مسافت منزل تا فرودگاه و یا بالعکس را طی نمایید. بی تردید یکی از ارزان ترین راه ها جهت رسیدن به فرودگاه امام خمینی برای جمعیت های بالا، استفاده از خواهد بود.
از خدمات حمل ونقل لوکس جهت استقبال از میهمانان مهم در فرودگاه امام خمینی، اجاره ون است که شرکت به خوبی این خدمات را ارائه می نماید. همان طور که می دانید فرودگاه امام خمینی از پر پروازترین فرودگاه های بین المللی در ایران است. برای پروازهای داخلی نیز با اختلاف اندک در رتبه دوم بعد از فرودگاه مهرآباد قرار دارد.
مدیران و رؤسای شرکت ها و افراد مهم سیاسی و همچنین میهمانان خارجی ازجمله افرادی هستند که از خدمات ون تشریفاتی استفاده می نمایند. همچنین با توجه به مطالبی که در قسمت های قبل گفته شد، افرادی که با جمعیت های بالا عازم سفر هستند می توانند از این خدمات بهره مند گردند.
در جریان هستید که هر فرد برای سفر حتماً تعدادی چمدان و ساک همراه خود دارد که فضای زیادی را اشغال خواهد نمود؛ بنابراین در اینجا به اهمیت اجاره ون در فرودگاه امام خمینی پی خواهید برد. چون شما به طور مثال با کرایه یک ماشین لوکس ژاپنی، می توانید به آسانی و راحتی به سفر خود بپردازید و در سریع ترین زمان ممکن به مقصد برسید.
شرایط اجاره ون در فرودگاه امام خمینی در شرکت الوون با توجه به نوع ون و نوع خدمات دریافتی مشخص گردیده و دریافت می شود. تابعیت و شرایط فرد اجاره کننده خودرو، ازجمله فاکتورهایی است که بر روند کار تأثیرگذار است.
ون ها اغلب با راننده بوده و بنابراین برای اجاره کردن ون به مدرک خاصی نیاز نیست. نماینده شرکت به عنوان راننده در خودرو حضور دارد و همه مسئولیت های خودرو به عهده ایشان خواهد بود.
پس شرایط اجاره ون در فرودگاه امام خمینی بسیار آسان بوده و کرایه خودرو به صورت کیلومتری و ساعتی محاسبه می گردد. در هنگام اجاره ون کارشناسان شرکت ما، عکس بلیت پرواز شما را تحویل می گیرند.
در کل هماهنگی های پرواز به عهده تیم ما کافه رنت بوده که با استعلام ساعت پرواز، راننده در گیت با یک پلاکارد که نام شما روی آن درج شده منتظر شما می ماند. سایت کافه رنت امکان جستجوی خودرو بر اساس نیاز شما را چه ازنظر نوع خودرو و چه ازنظر قیمت ارائه خواهد داد.
البته با توجه به این که ترانسفر را نمی توان روی بلیت هواپیما خرید بنابراین برای استفاده از خدمات ترانسفر لازم است که به مؤسسه اجاره خودرو رجوع نمایید.
آشنا نبودن مسافران به مسیرها، خستگی مفرط و نیز وجود گردشگران و توریست های داخلی و خارجی که به شکل گروهی مسافرت می نمایند، موجب می شود که این افراد به محض رسیدن به فرودگاه به دنبال اجاره ون باشند.
ون های اجاره ای در شرکت کافه رنت، رانندگان بسیار مجرب و دوره دیده دارد که همراهان بسیار خوبی برای شما در طی سفر خواهند بود و به شما این امکان را می دهند تا با خیالی آسوده و با استفاده از ظرفیت ها و امکانات داخلی ماشین به راحتی از فرودگاه به سایر نقاط سفر کنید.
ون های اجاره ای شرکت ما مجهز به سیستم وای فای بوده و شما می توانید در طول سفر از اینترنت استفاده کنید. همچنین این ون ها مجهز به صندلی کودک هستند که موجب راحتی کودکان و والدین آن ها خواهد بود.
از دیگر ویژگی های این ماشین ها می توان به بیمه مسافرتی آن ها اشاره کرد که همگی مسافران در طی سفر بیمه می گردند. وجود راننده های مجرب و کارآزموده و مسلط به زبان های مختلف همچون انگلیسی، فرانسوی، ترکی و غیره از شاخصه های دیگر این ون ها است.
در ضمن این خودروها مجهز به سیستم گرمایشی و سرمایشی باکیفیت بالا هستند. رانندگان این ون ها آمادگی لازم جهت سفرهای طولانی را داشته و بنا به درخواست مسافران برای مقصد موردنظر حرکت می کنند.
ون های شخصی ممکن است فاقد کیفیت لازم و امکانات رفاهی برای مسافران باشند. همچنین ازنظر بیمه نیز ممکن است مشکلاتی داشته باشند. این احتمال وجود دارد که رانندگان ون های شخصی مسلط به زبان های خارجی نباشند و این مسئله می تواند مشکلاتی را برای گردشگران و مسافران ناآشنا به مسیرها ایجاد نماید.
قیمت ها نیز ممکن است به صورت سلیقه ای اعمال شود و این موضوع نیز می تواند موجب نارضایتی مسافران گردد. بنابراین در اینجا توصیه می کنیم که جهت اجاره ون در فرودگاه امام خمینی حتماً از سایت ها و شرکت های معتبر مانند کافه رنت استفاده نمایید.
در ادامه به معرفی شماری از انواع مختلف ون های اجاره ای کافه نت خواهیم پرداخت:
جهت اجاره ون برای فرودگاه امام خمینی، بایست چند روز قبل از عازم شدن با همکاران ما جزئیات زمان بندی، رزرو، قیمت و نیز کرایه ون را بررسی و چک نمایید.
این خودرو از کیفیت فنی بالایی برخوردار است و بر همین اساس جزء پرطرفدارترین ون ها محسوب می شود. این ماشین ازنظر طراحی فضای داخلی بسیار عالی بوده و امکانات رفاهی عالی دارد و همچنین مصرف سوخت بهینه و استهلاک پایین دارد. این خودرو ظرفیت حمل 15 نفر را داراست.
جهت کسب اطلاعات بیشتر و خاوندن ادامه این مقاله به سایت الوون مراجعه نمایید.
سرویس ترانسفر فرودگاهی شامل حمل و نقل مسافر و بار همراه از مبداء به فرودگاه و یا بلعکس است؛ این سرویس توسط ناوگان متنوعی از خودروهای استاندارد فرودگاهی که خدمات VIP ارائه می دهند تحت نظارت و بر اساس استانداردهای تشریفات تجاری ایران انجام می پذیرد.
قوانین و مقررات ترانسفر فرودگاهی به شرح زیر است: