برای اجاره ون وانا برای اربعین چه کاری باید انجام دهیم؟

افزایش قیمت وانا در نیمه دوم 1401

آذر 1401: همزمان با آغاز مرحله جدید فروش ایران خودرو دیزل ویژه آذرماه، قیمت جدید ون وانا هم مشخص شده استطبق اعلام رسمی سازنده این خودرو، قیمت جدید ون وانا 3TZ برای نیمه دوم سال 1401 معادل یک میلیارد و 221 میلیون و 294 هزار تومان اعلام شده که حدود 166 میلیون تومان، بیشتر از قیمت سابق این خودروست.

تولید ون وانا جدید با موتور 3TZ تویوتا

تقریبا از اواخر زمستان 98 بود که ایران خودرو خبر داد می‌خواهد نسخه جدیدی از ون وانا را با استاندارد یورو5 به بازار بفرستد و نهایتا نیز این کار را کرد. اما برخلاف سایر محصولات سواری ایران خودرو که صرفا با بهبود کاتالیست، سیستم اگزوز و برنامه‌ریزی ECU از یورو4 به یورو5 ارتقا داده شدند، ون وانا، تغییرات سنگین‌تر و بیشتری را تجربه کرد تا جایی که ایران خودرو، موتور معروف میتسوبیشی آنرا کنار گذاشت و از موتور جدید تویوتا که حجیم‌تر از موتور میتسوبیشی بود، استفاده کرد.

اگر همچنان علاقه‌مند هستید که بدانید موتور جدید ون وانا یورو5 چه تفاوت‌هایی با موتور ون وانا یوروی4 دارد، شما را به خواندن ادامه این متن، دعوت می‌کنیم.

تولید آزمایشی ون وانا با موتور EF7 توربو

در پاییز 98 ایران خودرو خبر داد که نسخه آزمایشی ون وانا با موتور EF7 توربو را با موفقیت تولید کرده است. موتور جدید ون وانا در واقع همان موتوری است که قبلا روی سورن توربو و همچنین دنا پلاس توربو نیز نصب شده ولی با این تفاوت که پایه گازسوز است و قابلیت کار با سوخت CNG را دارد.

ون وانا با موتور گازسوز EF7 توربو در اواسط سال 99 وارد بازار شده و فعلا تمام ظرفیت تولیدش که معادل تولید 10 هزار دستگاه برای سه سال آینده است،اجاره ون وانا یکی از پرطرفدار ترین آیتم هایی است که امروزه اکثر مردم از آن استفاده میکننددر اختیار سازمان‌‌ها و ارگان‌های مختلف خواهد بود و ایران خودرو فعلا برنامه‌ای برای فروش آن به مشتریان حقیقی ندارد.

ون وانا؛ کپی چینی تویوتا هایس

حدود 3 سال پس از مونتاژ فوتون تونلند در ایران و بصورت دقیق‌تر از اواسط سال 95، شرکت ایران خودرو دیزل به سراغ ون پرفروش فوتون رفت و به این ترتیب تولید ون فوتون با نا جدید «ون وانا» در ایران خودرو شروع شد.

وانایی که در ایران خودرو دیزل مونتاژ می‌شود، در بازار چین با نام فوتون ویو G9 یا View G9 عرضه شده و در واقع نسل سوم فوتون ویو محسوب می‌شود که از سال 2013 تولیدش در چین شروع شده است

لازم به گفتن نیست که خانواده فوتون ویو، در واقع نسخه کپی شده‌ای از تویوتا هایس هستند و شاید به همین دلیل نیز چینی‌ها از آن استقبال خوبی داشتندالبته ایران خودرو دیزل، تنها شرکتی نیست که نسخه چینی تویوتا هایس را به ایران آورده چراکه تاکنون، سه شرکت ایرانی دیگر نیز این کار را انجام داده‌اند.

ون فوتون

یکی از این شرکت‌ها، «دیار خودرو» است که دقیقا همین ون فوتون را -اما بصورت وارداتی- به ایران آورده که نام دقیقش، فوتون ویو CS2 یا View CS2 است. البته فوتون‌های دیارخودرو علاوه بر نسخه 13 نفره، در نسخه 9 نفره هم فروخته شده‌اند که موتور 2.8 لیتری توربو دیزلی دارند؛ یعنی دقیقا همان موتور فوتون تونلند دیزلی.

ون برلیانس

سومین شرکتی که نسخه چینی تویوتا هایس را در ایران فروخته، شرکت پارس خودروست که با مونتاژ ون برلیانس H2L، می‌خواست در مقابل ون وانای ایران خودرو بایستد. ون‌های پارس خودرو البته ساخت برلیانس نیستند بلکه شرکت جین‌بی (Jinbei) آنها را ساخته و از آنجایی که جین‌بی، از زیرمجموعه‌های برلیانس است، در بازار ایران نیز با نام برلیانس عرضه شده. نکته جالب اینجاست که جین‌بی برای ساخت این ون، هم ظاهر تویوتا هایس را کپی کرده و هم نامش را قرض گرفته! نام دقیق این ون، هایس H2L است ولی هایس را بصورت HAISE می‌نویسند. در حالیکه تویوتا، نام هایس را بصورت HIACE ثبت تجاری کرده است

تفاوت فنی وانا یورو 4 با وانا یورو 5

سری اول ون وانا ایران خودرو دیزل، موتور مشترکی با فوتون تونلند بنزینی داشت؛ یعنی همان موتور معروف 4G69 میتسوبیشی که 2.4 لیتر حجم دارد، در سینه ون وانا نیز می‌تپید.

اما ایران خودرو از سال 99 و بنابه الزامی شدن یورو5 برای خودروهای ساخت داخل، موتور میتسوبیشی را از ون وانا جدا کرد و قلب جدید 2.7 لیتری تویوتای را جای آن گذاشت. ون وانا با قلب جدید تویوتا، هم قدرت و گشتاورش بیشتر شده بود و هم مصرف سوختش.

برند معتبر تولید لباسکار

لباسی که به تن می کند باید متناسب با موقعیت اجتماعی و حرفه ای شما باشد. لباس تن شما معرف شخصیت شماست. لباسی که شما در موقعیت کاری به تن می کنید و به نوعی پوشش حفاظتی و ایمنی شما را فراهم می کند را لباس کار می گویند. لباس کار می تواند تاثیرگذاری شما را در محیط شغلی تان افزایش دهد. اگر لباس های معمولی و راحتی خود را در محیط های کاری بپوشید موقعیت حرفه ای شما جدی گرفته نمی شود. می توانید با پوشش لباس کار تاثیرگذاری موقعیت خود را بالا ببرید.


برخی از لباس کارها در ذهن افراد جامعه به گونه ای جا افتاده است که با دیدن آن یاد آن شغل می افتیم. مثلا یک خانم با روپوش سفید و مقنعه مشکی نشان دهنده شغل پرستاری اوست. یا اگر فردی لباس نارنجی با کلاه قرمز به تن داشته باشد شما یاد شغل پر مخاطره آتش نشانی می افتید. پس لباس کار می تواند معرف شغل شخص باشد. برای انتخاب و خرید لباس کار مخصوص شغلتان پیشنهاد می شود از دوخت یادگار  دیدن کنید.

اما آیا برای پوشیدن لباس کار ضرورتی وجود دارد؟ اگر اجباری در کار نباشد هم لباس کار به تن می کنیم؟ پوشیدن لباس کار چه فوایدی را به دنبال دارد؟

۷ دلیل که باید لباس کار بپوشیم:

  1. زمانی که شما هنگام کار لباس مخصوص به تن می کنید، لباس خودتان را از تن بیرون می کنید یا لباس کار را روی آن می پوشید. در هر صورت شما از لباس های عادی خودتان مراقبت کرده اید.
  2. لباس کار چون بنا بر فعالیت و خطرهای موجود در محیط کار طراحی و تولید می شود میتواند از شما در برابر تهدیدهای محیط کار محافظت کند. مثلا لباس کار افرادی که در کنار حرارت و گرما به فعالیت می پردازند باید عایق گرما باشد. یا مثلا لباس کار برق کاران باید عایق برق باشد. از این رو وسایل فلزی مانند زیپ در این نوع لباس کارها استفاده نمی شود.
  3. لباس کار با توجه به نوع فعالیت می تواند معرف شخصیت و کار شما باشد. مثلا لباس سفید پرستاران و لباس کار مهندسی جزء لباس کارهای معروف است که با دیدن آن شغل مربوطه یادآوری می شود.
  4. شاید در قدیم و زمان های گذشته این باور شکل گرفته بود که پوشیدن لباس کار باعث ایجاد ظاهر نامناسب می شود اما امروزه این لباس ها بر اساس مد و استایل های شیک طراحی می شود و پوشیدن یک لباس کار می تواند به شخصیت حرفه ای شما شکل دهد.
  5. اگر در یک محیط کاری رسمی شما لباس معمولی و اسپرت به تن کنید دیگران موقعیت حرفه ای شما را جدی نمی گیرند. اما پوشش افراد با لباس کار می تواند تاثیرگذاری شما را در افراد بیشتر می کند و موقعیت شما را جدی تر نشان می دهد.
  6. زمانی که شما برای محیط کار یک لباس در نظر می گیرید دیگر این دغدغه را ندارید که چه لباسی را برای روز بعد بپوشید. پوشیدن لباس کار می تواند این دغدغه بزرگ فکری را برطرف و آسودگی خیال برایتان ایجاد می کند.
  7. پوشیدن لباس های متنوع با طراحی و رنگ های مختلف در محیط کار می تواند موجب حواس پرتی و کاهش تمرکز شود. استفاده از لباس کار این مسائل را برطرف می کند و باعث افزایش راندمان کاری خواهد شد.

برای خرید عمده لباس کار از بهترین تولیدی عمده لباس کار در تهران به فروشگاه اینترنتی دوخت یادگار مراجعه کنید .

نکات انتخاب لباس کار مناسب و استاندارد

لباس کار باید فیت تنتان باشد. انتخاب سایز بزرگتر و یا کوچکتر سطح ایمنی آن را پایین می آورد. لباس کار سایز بزرگتر چون نمی تواند به درستی تمام قسمت های بدن را کاور کند نمی تواند به خوبی از آن مراقبت کند. لباس کار سایز کوچک به سختی تن می شود و احساس خفگی و کلافگی به شما دست می دهد، محدودیت های حرکتی ایجاد می کند و در استفاده طولانی مدت شما به نپوشیدن لباس کار تمایل پیدا می کنید.

هنگام خرید لباس کار به جنس آن دقت کنید. جنس لباس اگر از الیاف طبیعی باشد به دلیل ایجاد جریان هوا برای لباس کار مناسب است. لباس کاری که در برابر گرما و حرارت کار می کند باید از پارچه های نسوز باشد. لباس فردی که در محیط های آغشته به مواد شیمیایی فعالیت می کند باید از جنس PVC باشد. لباس کار با این جنس می تواند عایق مواد شیمیایی باشد.

فردی که با برق و جریان الکتریسیته سروکار دارد باید لباسی به تن کند که عایق برق باشد. در نتیجه تکه های فلزی نباید در لباس کار استفاده شده باشد. مثلا به جای زیپ باید از چسب دو طرفه استفاده شود. علاوه بر لباس باید از عینک ایمنی، کلاه ایمنی کار نیز استفاده شود تا احتمال بروز خطرهای ناگهانی تا حد زیادی کاهش یابد.

لباس کار معمولی و ساده یک لباس دو تیکه کاپشن و شلوار یا یک لباس یک سره است. اما در برخی از مشاغل لباس کار باید از دست، پا و صورت در برابر خطرها محافظت کند. برای مشاغلی مانند جوشکاری ماسک صورت یکی از قسمت های لباس کار است که برای کاور کردن صورت باید استفاده شود. در مشاغلی مانند رنگ کارها باید از ماسک استفاده شود تا مانع از ورود بو و گازهای شیمیایی به ریه شود. در نتیجه اقلامی مثل دستکش، ماسک و نقاب صورت، کلاه و کفش هم جزء وسایل ایمنی و لباس کار محسوب می شوند.

کلام آخر

پیدا کردن پاسخ مناسب برای سوال لباس کار چیست؟ کار چنان دشواری نخواهد بود. لباسی که افراد به تن می کنند باید مناسب محیط رفت و آمد و موقعیت اجتمایی آن ها باشد. با این اوصاف می توان گفت که لباس کار نیز لباسی است که افراد در محیط های کاری به تن می کنند.

ساخت انیمیشن تبلیغاتی با قیمت مناسب

انیمیشن تبلیغاتی چیست؟

ویدئوی کوتاه که متشکل از تصاویر متحرک بوده و بصورت حلقه ای تکرار می شود را انیمیشن تبلیغاتی می گویند. این روش برای تبلیغات در حوزه های دیجیتال مارکتینگ بسیار رایج است. مزیت این روش، تکرار شونده بودن و پخش یکپارچه آن است. کاربر در نگاه اول متوجه این تکرار نشده و برایش جذاب به نظر می رسد.

از این روش تبلیغاتی می توان برای معرفی محصول یا خدمات هر کسب و کار استفاده کرد. زیرا در مقایسه با یک محتوای ثابت و استاتیک، تحرک و پویایی برای کاربران جذاب تر است. بنابراین، انیمیشن سازان با طراحی انیمیشن های حرفه ای در قالب تبلیغات ابتکاری و جدید، می توانند خدمات تبلیغاتی بی نظیری به شرکت ها ارائه دهند.

نکات مربوط به ساخت و تولید انیمیشن تبلیغاتی

ساخت انیمیشن های تبلیغاتی نیازمند توجه به نکات بسیارمهمی است. این انیمیشن ها کوتاه هستند و برای اثرگذاری بر مخاطب معمولا ۵ الی ۶ ثانیه بیشتر فرصت ندارید. بنابراین ساخت و تولید باید بگونه ای باشد که علاوه بر رساندن پیام موردنظر، طراحی بی نقصی داشته و برای کاربر جذاب باشد. مهمترین نکاتی که در ساخت این نوع تبلیغات باید دقت شود عبارتند از:

  • استفاده از سناریویی جامع، حرفه ای و پرمحتوا
  • بکارگیری ایده های مبتکرانه و جدید
  • استفاده از گرافیک حرفه ای
  • استفاده از صداهای باکیفیت و حرفه ای برای صداگذاری
  • ایجاد هماهنگی میان صدا و تصویر
  • زمان بندی صحیح برای رسیدن به بهترین نتیجه
  • رعایت قوانین کپی رایت در استفاده از برخی شخصیت های کارتونی که در انحصار شرکت های خاص قرار دارند.

اثرات و مزایای ساخت انیمیشن های تبلیغاتی

هماهنگونه که بیان شد، این روش تبلیغاتی بسیار قدرتمند و پربازده است.

  • به کمک انیمیشن تبلیغاتی می توانید مخاطب را در مدت زمان بسیار کوتاه سرگرم کنید.
  • در این روش، آزادی عمل بیشتری دارید و می توانید از هر ایده خلاقانه ای یک محتوای ویدئویی جذاب برای معرفی خود بسازید.
  • استفاده از این روش، محدود به شرکت های بزرگ نیست بلکه هر کسب و کار نوپا و کوچکی می تواند از آن استفاده کند.
  • در حالت تبلیغات بصری و نمایشی، اطلاعات بیشتری به مغز ما ارسال می شود. با استفاده از تصاویر می توان یک مفهوم را بهتر منتقل کرد.
  • استفاده از این روش، بسیار موثرتر از ارتباطات کلامی با مخاطبین است. در این حالت، دیگران تلاش بیشتری برای شناخت بیشتر شما خواهند داشت.
  • به هر میزان که ذهن شما بتواند قوانین طبیعت و حقایق را کنار بزند می توانید رویاپردازی کنید. درصورتی که در ساخت ویدئو تبلیغاتی، چنین امکانی وجود ندارد.
  • این روش به دلیل مقرون به صرفه بودن و زمان موردنیاز کمتر، برای کسب و کارهای کوچک و نوپا نیز قابل استفاده است.
  • برای آماده سازی انیمیشن تبلیغاتی که اغلب از موشن گرافیک استفاده می شود، براحتی می توان در هر مرحله تغییرات موردنیاز را انجام داده و بروزرسانی کرد.
استفاده از انیمیشن های تبلیغاتی در دنیای امروز، امری رایج و متداول است. و این محبوبیت پس از پیشرفت تکنولوژی در زمینه ی انیمیشن های کامپیوتری بسیار بیشتر شده است. پیشرفتی که نه تنها گوی سبقت را از انیمیشن های قدیمی که به صورت دستی مراحل تولید آن سپری می شد، ربود. بلکه سبب وقوع یک تحول بزرگ و شگفت انگیز در زمینه ی انیمیشن های تبلیغاتی ، نیز شده بود. به طوری که امروزه یکی از جدی ترین گزینه های روی میز مدیران تجاری، برای تبلیغ محصولات خود، استفاده از انیمیشن های تبلیغاتی می باشد. اما وقتی دلیل این محبوبیت را جست و جو می کنیم، به مواردی جالب می رسیم که  بررسی و کاوش پیرامون آن ها سبب پیشرفت خودمان و یا ارتقای پروژه انیمیشنی که برای تبلیغات محصولی می سازیم، بشود.

انیمیشن های تبلیغاتی در بسیاری از جنبه ها اثربخشی ویژه ای دارد؛ زیرا به  عنوان مثال می تواند گزینه ای بسیار ارزان تر نسبت به تبلیغات های سنتی، باشد. و همچنین در جذب مخاطبان و همچنین بسیاری از مزایای دیگر موثر باشد. در تبلیغات های به روش سنتی، دقیقا مانند ضبط فیلم ها، بازیگران نقشی که کارگردان هنری بر عهده آن ها قرار می داد را اجرا می کردند. که در این روش به تعداد قابل توجهی نیروی انسانی برای ساخت و تولید نهایی، احتیاج می شد. و علاوه بر این، وقوع خطاهای احتمالی که اجتناب ناپذیرند، می تواند هزینه های مالی و هزینه زمانی پروژه را افزایش بدهد. که این هزینه ها با توجه به دامنه  گسترده تر وقوع خطا و تاخیر در روش های سنتی، نسبت به انیمیشن های تبلیغاتی ، تفاوت قابل توجهی پیدا می کند. و دلیل آن این است که برای ساخت انیمیشن ها تبلیغاتی با قیمت مناسب ، تنها به چند انیماتور متخصص و کار بلد و بازیگران صوتی، نیاز خواهید داشت.
اما هزینه و زمان تنها دلایل برتری انیمیشن های تبلیغاتی نسبت به مدل های سنتی در زمینه تبلیغات نیست، بلکه موارد دیگری هم وجود دارد که  در ادامه از آن ها نام می بریم:

  • انیمیشن به طور کلی سرگرم کننده است؛ برای تماشا و ایجاد تعامل با مخاطبان، موفق تر از تبلیغات سنتی است.
  • انیمیشن اغلب شامل جنبه های طنز یا کمدی است؛ که تماشاگر را برای مدت طولانی سرگرم می کند.

  • انیمیشن به شما اجازه می دهد که خلاقیت بیشتری داشته باشید؛ زیرا شما می توانید تقریبا هر چیزی را در انیمیشن های تبلیغاتی ارائه دهید؛ همچنین در انیمیشن شما هیچ محدودیتی برای نمایش مفاهیم های غیر واقعی، که در دنیای زنده  وجود ندارند، ندارید. ضمن اینکه ترکیب تخیلات ذهنی با داستان شما، نیز یک راه خوب برای جذب توجه مخاطبان است.

  • انیمیشن می تواند جوهر برند شما را در خود بگنجاند؛ و دقیقا همانطوری که شما می خواهید، محصول را برای مخاطبان خود، تبیین کند.

  • انیمیشن های تبلیغاتی به طور کلی شامل فیلم های کوتاه است؛ که به صورت واضح و سریع، با مخاطبان خود، ارتباط برقرار می کنند. و اطلاعات را به شیوه ای خلاقانه منتقل می کنند.



یک انیمیشن تبلیغاتی قادر به خلاصه کردن کل تبلیغات خود، در چند قاب تصویر که شامل صدا نیز هستند، می باشد. و این توانایی شماست که یک مفهوم جامع و قوی را در همین چند قاب تصویری که در اختیار دارید، به نمایش بگذارید. انیمیشن به شما اجازه می دهد شخصیت هایی را ایجاد کنید که نیازی به واقع بینی ندارند. و می توانند در دنیای مجازی که از زندگی روزمره ما دور است، زندگی کنند. و این ویژگی برتر به شما اجازه می دهد که با استفاده از همین قدرت تخیل، ذهن مخاطب را سمت خود جذب کنید.
یکی از نقش های ویژه انیمیشن در تبلیغات این است که، کمک می کند تا ارتباطات خود را با مشتریان را بهبود بخشید. همه حوصله و یا فرصت خواندن صفحات و متن های زیاد را برای درک محصول شما را، نخواهند داشت؛ اما اکثر افراد ویدیو های جالب انیمیشنی را به خوبی تماشا می کنند. درواقع حضور انیمیشن در تبلیغات، به شما اجازه می دهد همه چیز را به سادگی و به طور موثر توضیح دهید؛ و همچنین به مشتریان خود، در درک محصول یا نام تجاری خود کمک کنید. استفاده از انیمیشن به عنوان بخشی از استراتژی تبلیغاتی شما می تواند نگاه مدرن و دقیق شما را افزایش داده و نام تجاری شما را جذاب تر و جذاب تر کند

علاوه بر آن  همانطوری که پیش تر اشاره کردیم، هزینه های زیادی برای نیروی کار وجود دارد. و به طور کلی در انیمیشن های تبلیغاتی صرفه جویی زیادی در هزینه های تولید و کم بودن تاخیر های زمانی وجود دارد. و یک قابلیت شگفت انگیز دیگر آن است که، قبل از این که محصول فیزیکی خود را در دسترس داشته باشید، می توانید محصولات خود را با استفاده از انیمیشن، پیش فروش کنید. در واقع انیمیشن به شما، برای نشان دادن یک محصول بدون آن که آماده در دستان شما باشد، کمک ویژه ای می کند. انیمیشن نیز با مهیا کردن جلوه های ویژه، نورپردازی و رنگ ها ی جذاب، اجازه می دهد تا جذابیت بیشتری محصول خود را  برای مشتریان معرفی کنید.

استفاده از انیمیشن های تبلیغاتی به شما اجازه می دهد که یک شخصیت انیمیشنی مجزا، برای نشان دادن محصول یا نام تجاری خود داشته باشید. که می تواند از یک بازیگر زنده، خیلی موثرتر باشد. تبلیغات های انیمیشنی ساخته شده برای تلویزیون، رسانه ها و شبکه های اجتماعی و وب سایت ها، با استفاده از شخصیت انیمیشنی اختصاصی، که برای برند و یا محصول شما، طراحی شده است، کمک زیادی می کند که محصول و یا نام تجاری شما در خاطره و ذهن مخاطبان نقش ببندد.

علاوه بر آن مطالعات نیز نشان داده است که استفاده از انیمیشن در تبلیغات تنها در سال گذشته بیش از 40 درصد افزایش یافته است؛ به این معنی که صاحبان کسب و کار بیشتر به این سمت می روند که انیمیشن برای فروش، توضیح و آموزش تاثیر به سزایی می گذارد. انیمیشن های تبلیغاتی تولید شده، آمار بازدیدکنندگان سایت را بهبود می بخشد، نقشی اساسی در بهینه سازی موتور های جست و جو، ازجمله گوگل، دارد، و همچنین نرخ تبدیل محصولات تولیدی به فروش را بهبود می بخشد.

تاثیر انیمیشن در تبلیغات کسب و کارها

انسان پر مشغله‌ی دنیای امروز در حالی که به دنبال یادگیری در عین سرگرم شدن است اما وقت چندانی برای این موضوع نمی گذارد در اینجا هنر تصاویر متحرک به میدان می آیند تا بهترین و سریع ترین و جذاب ترین شکل ممکن این خواسته ی انسان را برآورده کنند از این رو طراحی انیمشین های تبلیغاتی یکی از موثرین راهها برای جلب توجه مشتریان و مخاطبان مورد نظر شما هستند.

شما می‌توانید در قالب یک داستان جالب و طنزگونه توسط کارکترها و شخصیتهایی خیالی و مختص به شرکت خودتان، پیام محصولتان را به بینندگان انیمیشن تبلیغاتی خود منتقل کنید.

اینکار باعث می‌شود که نه تنها در چشم آنها بسیار جذاب و دوست داشتنی ظاهر شوید بلکه با قصه گویی و داستان پردازی مستقل اعتماد آنها را هم جذب خواهید کرد چون انیمیشن بدلیل شکل فیزیکی ای که دارد با روح و احساسات انسانها ارتباط برقرار می‌کند.

همچنین از دیگر دلایل اثر گذاری خوب انیمیشن بر تبلیغات امکان اشتراک گذاری آسان در شبکه‌های اجتماعی و رسانه‌های ویدیویی است که این روزها مخاطبان فراوانی دارد و گستره‌ی بینندگان محصول شما را زیاد خواهد کرد.

انواع انیمیشن

انیمیشن ها براساس نرم افزارهایی که آنها را  می سازند و نوع نمایش تصاویر انواع مختلفی دارند که به ۵ گروه انیمیشن دو بعدی، انیمیشن سه بعدی، موشن گرافیک، استاپ موشن و انیمیشن سنتی تقسیم می‌شوند که هرکدام با ابزارهای مخصوص به خود و براساس علایق و خواسته‌ی سازنده ساخته می‌شوند.

در این بین برای تبلیغات بیشتر از سه نوع انیمیشن دو بعدی، انیمیشن سه بعدی و موشن گرافیک در ویدیو مارکتینگ استفاده می‌شود.

هزینه ساخت انیمیشن تبلیغاتی به چه عواملی بستگی دارد؟

هزینه ساخت انیمیشن تبلیغاتی به فاکتورهای متعددی بستگی دارد. مدت زمان ویدئو و پیچیدگی فیلمنامه مهمترین عوامل تاثیرگذار بر قیمت گذاری انیمیشن هستند.

به طور معمول هزینه ساخت انیمیشن‌ تبلیغاتی کمتر از فیلم کوتاه است و روشی خلاقانه برای ارتباط موثر با مشتریان بالقوه می‌باشد. انیمیشن‌ها به صورت بنر تبلیغاتی در فضای مجازی باشند و یا محتوای ویدئویی در شبکه‌های تلویزیونی، ‌می‌توانند به کسب و کارها کمک کنند تا محصولات خود را معرفی نمایند. همچنین با کمترین هزینه آگاهی مصرف‌کنندگان از یک برند را افزایش می‌دهند.

بیشتر بدانید:

بازاریابی محتوایی نیز به تولید محتوای خوب و نظارت روی آن تمرکز می کند. در حال حاضر بسیاری از شرکت های تولید محتوا با اخذ سفارش تولید محتوا انواع محتواهای کاربردی را در اختیار شما قرار می دهند تا به کمک آنها بتوانید مخاطبان خود را جلب نمایید.


انیمیشن تبلیغاتی، ویدئویی کوتاه است که به طور واضح و سریع اطلاعات را به مخاطب منتقل ‌می‌کند. اغلب کسب و کارها برای تبلیغ برند در رسانه‌های اجتماعی مانند اینستاگرام، لینکدین، آپارات و... از انیمیشن و یا موشن گرافیک‌های ساده استفاده ‌می‌کنند. محبوبیت این نوع ویدئوها همچنان در حال افزایش است و راهکاری عالی برای معرفی محصول و اطلاع رسانی درباره برند می‌باشد. هزینه ساخت انواع انیمیشن‌ها متفاوت است و معمولا محتواهای ویدئویی تبلیغاتی توسط تیم‌های حرفه‌ای ساخته ‌می‌شوند. 

فهرست مطالبی که در این مقاله مطرح شده‌اند عبارتند از: هزینه ساخت انیمیشن تبلیغاتی، سفارش ساخت انیمیشن، مهارت‌های لازم برای ساخت انیمیشن‌، انواع انیمیشن تبلیغاتی، فیلمنامه و کاراکترهای انیمیشن تبلیغاتی.

هزینه ساخت انیمیشن تبلیغاتی 

هزینه ساخت انیمیشن تبلیغاتی به فاکتورهای مختلفی بستگی دارد. برخی از این عوامل تاثیرگذار عبارتند از: تایم انیمیشن، نوع فیلمنامه، ساخت استوری بورد، رعایت استانداردهای پخش، شیوه تدوین و مدت زمان اجرای پروژه. انیمیشن‌ها فقط به متحرک‌ سازی گرافیک‌ها و تصاویر محدود نمی‌‌شوند، بلکه به شیوه داستانی و از طریق کاراکترها ‌می‌توانند اطلاعات و مفاهیم پیچیده را به مخاطب نمایش دهند. تایم انیمیشن‌های تبلیغاتی متفاوت است و ‌این نوع ویدئوها می‌توانند درباره هر موضوعی ساخته شوند. معمولا یک انیمیشن‌ تبلیغاتی در مدت زمان 15 تا 60 ثانیه به نمایش گذاشته ‌می‌شود. سازندگان انیمیشن قبل از هر کاری بر اساس طول ویدئو و میزان پیچیدگی آن بودجه پروژه را برآورد ‌می‌کنند. منطقی است که هر چه طول ویدئو و تعداد اعضای تیم سازنده انیمیشن بیشتر باشد، هزینه بالاتری برای ساخت آن در نظر گرفته ‌می‌شود. به عنوان مثال قیمت انیمیشن 30 ثانیه‌ای بسیار کمتر از یک ویدئوی 3 دقیقه‌ای است.

استانداردهای پخش و ابعاد خروجی مانند 4K، Full HD و HD موارد دیگری هستند که در هزینه ساخت انیمیشن تبلیغاتی محاسبه ‌می‌شوند. هرچه کیفیت خروجی بهتر باشد، قیمت بالاتری خواهد داشت. تدوین و کارگردانی نیز از جمله عوامل تعیین‌کننده قیمت هستند. تدوین یکی از مهمترین مراحل در ساخت انیمیشن است. طی این مرحله ویدئوی نهایی برای انتشار آماده ‌می‌شود. به عبارتی ادغام، ویرایش و اصلاح فریم‌های ویدئو در مرحله تدوین انجام می‌گردد. هرچه محتوای ویدئویی حرفه‌ای‌تر تدوین شود، هزینه انجام پروژه افزایش خواهد یافت.

سفارش انیمیشن تبلیغاتی 

تهیه انیمیشن تبلیغاتی بر فروش محصولات تاثیر زیادی دارد. اگر این نوع محتوای ویدئویی متناسب با نیاز مشتریان تهیه شود می‌تواند بیشترین اطلاعات را درباره محصول و برند ارائه دهد. در حال حاضر برای آماده سازی انیمیشن‌های دو بعدی از نرم افزارهای Adobe مانند Adobe Animate CC، Adobe After Effect و یا برنامه Moho استفاده ‌می‌شود. همچنین انیمیشن‌های سه بعدی با نرم افزارهایی مانند Autodesk 3D Max، Cinema 4D و Autodesk Maya ساخته ‌می‌شوند.

بهتر است برای سفارش انیمیشن تبلیغاتی سرمایه مورد نیاز آن برآورد گردد. معمولا استودیوهای انیمیشن بر اساس سبک و مدت زمان محتوای ویدئویی بودجه آن را تعیین ‌می‌کنند. باید دقت داشت که ویدئوهای تبلیغاتی هویت یک برند را به مخاطب می شناسانند. منطقی است که سرمایه‌گذاری برای ساخت انیمیشن‌های با کیفیت ایده مناسبی است تا یک برند به طور صحیح به مشتریان معرفی گردد. در صورتی که انیمیشن‌ها خلاقانه و جالب ساخته شوند ‌می‌توانند بازخورد خوبی از مخاطب دریافت کنند. همچنین ارتباط برند با مشتری را بهبود بخشند و در نهایت فروش محصولات را افزایش دهند. این نوع تبلیغات دقیقا آنچه را که مخاطب باید درباره محصول بداند به طور واضح بیان ‌می‌کنند.


بهترین تولیدی لباس کار صنعتی

لباس کار صنعتی به عنوان یکی از وسایل استحفاظی فردی مطرح می باشد و کلیه کارکنان باید با لباس کار مناسب در محل کار خود حاضر شوند. لباس کار کارکنان دارای خصوصیاتی می باشند که مطابق مقررات خاصی در اختیار کارکنان قرار می گیرند. معمولاً لباس کار به عنوان یک پوشش سراسری تنه ، دست و پاها را در مقابل شرایط محیطی حفاظت می کند.

تولید لباس کار صنعتی
 
خصوصیات و استانداردهای لباس کار صنعتی 
لباس کار باید اندازه و متناسب با بدن استفاده کننده باشد. کارکنانی که با ماشین کار می کنند و یا در جوار ماشین آلات مشغول کار هستند باید از لباس کاری استفاده کنند که هیچ قسمت آن باز یا پاره نباشد. حدالامکان دارای شب نما باشند. آویزان نمودن زنجیر ، ساعت، کلید و نظایر آنها روی لباس کار اکیداً ممنوع است. در محل کار که احتمال خطر انفجار و یا حریق باشد، استفاده از یقه نورگیری آفتاب گردان و زه و دسته عینک که از انواع سلونوئید ساخته شده اند و همچنین همراه داشتن سایر مواد قابل اشتعال برای کارکنان مربوطه اکیداً ممنوع است. در صورتیکه انجام کاری ایجاب نماید که کارکنان آستین لباس کار خود را مستمراً بالا بزنند، بایستی از لباس کار آستین کوتاه استفاده نمایند.
کارکنانی که در محیط های آلوده به گرد و غبار، مواد قابل اشتعال و انفجار و یا مسموم کننده به کار اشتغال دارند، نباید لباس های جیبدار و یا لبه دار دوبل شلوار را در بر داشته باشند، چون ممکن است گرد و غبار و مواد مزبور در چین و لبه لباس باقی بماند. لباس ایمنی مخصوص کارکنانی که با مواد خورنده و یا مضر کار می کنند، باید آب و گاز در آن نفوذ ننموده و جنس آن مناسب با نوع ماده و یا موادی که با آنها کار می کنند باشد. لباس کارکنانی که با مواد اسیدی و رادیواکتیو کار می کنند باید بصورت یکپارچه و بدون منفذ همراه با کلاه مخصوص، کفش و دستکش از جنس خاص و غیر قابل نفوذ باشد.
لباس کار نباید گشاد باشد، مخصوصا قسمت های سر آستین آن و نباید به میزانی تنگ باشد که اعضای بدن هنگام کار با اشکال مواجه شوند. آستین ها را نباید به طرف بالا برگرداند و یا لوله کرد.
تذکر 1: کارکنانی که لباسشان به مواد نفتی یا شیمیایی خطرناک آغشته شود باید فوراً لباس خود را شسته و یا تعویض نموده و آن قسمت از بدن را نیز که در تماس بوده با شوینده های مناسب بشویند. هیچ یک از کارکنان حق ندارند با لباس آغشته به مواد نفتی و یا مواد شیمیایی، به آتش، شعله و دیگر منابع حرارتی نزدیک شوند و یا کبریت و فندک و غیره روشن نمایند.
تذکر 2: در صورت پارگی، خراب شدن و یا آلودگی بمواد نفتی یا شیمیایی خطرناک لباس کار، باید برای تمیز شدن آن اقدام نمایید و در صورت نیاز به تعویض، به سرپرست مربوط اطلاع داده شود.
تذکر 3: البسه آغشته به روغن و یا گریس باید فوراً از تن خارج شود، چون ممکن است ایجاد ناراحتی پوست نماید.
 
یک لباس کار صنعتی باید از چه جنسی ساخته شود؟
جنس پارچه با توجه به شرایط کار و لزوم ظاهر لباس از نظر مقاومت در مقابل چروکیدگی و نیز عدم تولید الکتریسیته ساکن از مخلوط حدود 71 % پنبه و 31 % پلی استر و با وزن gr/m2 320 تا gr/m2 420 و با توجه به شرایط اقلیمی و فصول مختلف در نظر گرفته شود. در شرایطی که احتمال سوختن لباس کار در اثر ریختن پلیسه و یا تحت تأثیر حرارت زیاد وجود دارد، مانند لباس کار جوشکاری، جنس لباس کار بایستی 11 % پنبه باشد. به منظور استحکام بیشتر از پارچه با بافت کج راه با تراکم بالا  2 تار و یک پود و نخ چهل دولا از نوع رینگ  استفاده گردد. 
به منظور دوام بیشتر رنگ و پیشگیری از رنگ دادن پارچه پس از شستشو و همچنین جلوگیری از آب رفتن پارچه از رنگ های راکتیو در رنگرزی پارچه استفاده شده باشد.  با انتخاب پارچه مرغوب و اعلاء، به کار بردن دوخت محکم و نیز چرخکاری دوبله درزها، لباس کار بادوام تولید گردد. با استفاده از الگوی مناسب، باید لباس کار شکیل و خوش دوخت بوده و در اندازه های استاندارد تهیه شود.
 
لباس کار استاندارد باید دارای چه آرم وعلائمی باشد؟
لباس کار باید به نحوی باشد که مشخص کند فردی که آن لباس را پوشیده در کدام گروه شغلی یا واحد فعالیت می نماید. علامت یاد شده می تواند آرم، کد و یا حتی رنگ لباس باشد. برای در نظر گرفتن علائم مشخصه موارد ذیل قابل بررسی می باشد:
  • -رنگ زمینه آرم یا رنگ لباس برای مشخص کردن واحدهای مختلف باید مشخص باشد.
  • -جنس آرم با استفاده از چاپ سیلک اسکرین مرغوب و ثابت با رنگ های قید شده روی پارچه تهیه شود.
  • -محل نصب آرم روی سینه یا بازوی سمت چپ می باشد.

استفاده از لباسکار در شرایط مختلف کاری یکی از اولین پیش نیاز های هر شغل محسوب می شود و امروزه برای هر فعالیت و شغلی اقدام به تولید لباس کار بر اساس نوع فعالیت می شود. در فعالیت ها و مشاغل صنعتی نیز می بایست از لباس کار صنعتی استفاده نمود که دارای خصوصیات و ویژگی های خاص خود می باشد. اگر قصد خرید لباس کار برای چنین محیط هایی را دارید این مقاله راهنمای مناسبی برای شما می باشد.


کارکنان فعالیت های صنعتی بر اساس شرایط کار خود می بایست اقدام به استفاده از لباس کار مناسب نمایند. این لباس کار شامل کفش ایمنی ، دستکش ایمنی ، کلاه ایمنی ، عینک و... می شو که اصلی ترین دلیل استفاده از لباسکار ایمنی افراد در برابر حوادث مختلف است. از نظر نوع پارچه ، دوخت ، رنگ و... لباس کار صنعتی نیز می بایست دارای خصوصیات خاصی باشد که در ادامه به شرح آن ها خواهیم پرداخت.

خرید عمده لباس کار صنعتی

ویژگی های لباس کار صنعتی

ویژگی ها و خصوصیات مهمی را در هنگام خرید لباسکار می بایست در نظر گرفت که عبارتند از:

انتخاب لباس کار صنعتی بر اساس شرایط محیطی و آب و هوایی

اگر قصد خرید لباس کار صنعتی را دارید باید توجه کنید که در چه آب و هوایی قصد استفاده از آن را دارید. به طور مثال خرید لباسکار برای محیط های گرم و مرطوب دارای ویژگی های متفاوتی نسبت به محیط های سرد است. پس بر اساس جنس پارچه نیز می توان بهترین لباس کار را بر اساس شرایط آب و هوایی انتخاب نمود. انتخاب یک لباسکار مناسب شرایط آب و هوایی سبب افزایش راندمان کار افراد در چنین محیط هایی می شود. علاوه بر این افرادی که در محیط های صنعتی که در معرض آتش و گرما هستند نیز می بایست لباس هایی با تهویه مناسب خریداری نمایند تا با استفاده از آن دمای بدن متعادل شود.


خرید لباس کار صنعتی بر اساس سایز بدن

یکی دیگر از مسائل مهم در هنگام خرید لباسکار انتخاب آن بر اساس سایز دقیق بدن هریک از کارکنان می باشد. لباس کار نباید نه خیلی تنگ و نه خیلی گشاد باشد. فردی که اقدام به پوشیدن لباس کار می نماید به دلیل اینکه ممکن است ساعت ها نیاز به پوشیدن آن باشد ، باید در آن لباس احساس راحتی کند.همچنین برخی از مسائل همچون بلندی آستین ها یا دم پا جز مواردی است که امکان بروز حادثه را برای افراد به وجود می آورد.پس در هنگام خرید لباس کار می بایست به سایز آن توجه شود.


کیفیت پارچه و دوخت لباس کار صنعتی

همانطور که گفته شد استفاده از لباس کار در وهله اول به منظور ایجاد حفاظت بدنی افراد می باشد. با توجه به وجود خطر در محیط های صنعتی استفاده از یک لباس کار مناسب شرایط کار می بایست در اولویت قرار گیرد تا ضامن سلامت کارکنان باشد.بر اساس شرایط محیط هر یک از لباس کار ها دارای ویژگی های خاصی است.به طور مثال در محیط هایی که دارای گرد و غبار است ، از لباس کار های بدون جیب و آستین استفاده می شود تا در داخل این مکان ها گرد و غبار جمع نشود. مثال دیگر اینکه در محیط های صنعتی کار با الکتریسیته لباس کار به گونه ای باید طراحی گردد که از هرگونه مواد فلزی در آن همچون زیپ ، دکمه فلزی و... اجتناب گردد.


دوخت و تولید لباس کار می بایست به صورت با کیفیت بوده و با فشارهای کم دچار پارگی و باز شدن دوخت نشود. پس برای خرید لباسکار مناسب می بایست خرید خود را از شرکت های معتبر انجام دهید. دوخت یادگار یکی از شرکت های برگزیده فروش لباس کار با کیفیت در کشور ایران می باشد که شما می توانید انواع لباس کار صنعتی و لوازم ایمنی را با بالاترین کیفیت و قیمت مناسب خریداری نمایید.


کیفیت پارچه و جنس آن بسته به شرایط کاری متفاوت می باشد.امروزه انواع پارچه ها برای تولید لباس کار استفاده می شود که از مهم ترین آن ها می توان به پارچه تترون (استفاده در آب و هوای گرم) ، پارچه ترگال (استفاده در محیط های کارگاهی) ، پارچه فلامنت کجراه (قابل استفاده در محیط های سرد ، دارای ضخامت نسبتا زیاد) ، پارچه کتان ( قابل استفاده در صنایع مرتبط با جوشکاری ، فرز کاری و...) اشاره کرد.پس همانطور که مشاهده کردید برای خرید لباسکار ، انتخاب نوع پارچه حائز اهمیت می باشد.


برای خرید عمده لباس کار صنعتی از بهترین فروشگاه آنلاین لباس کار صنعتی  به فروشگاه آنلاین دوخت یادگار بهترین تولیدی لباس کار صنعتی در تهران  مراجعه کنید . دوخت یادگار آماده ثبت سفارش آنلاین و فروش عمده لباس کار صنعتی به سراسر کشور است . 


در هنگام استفاده از لباس کار صنعتی به چه نکاتی باید توجه کرد؟

برخی از موارد اشاره شده جز مواردی می باشد که در حین کارهای صنعتی امکان وقوع آن ها زیاد است و توجه به این نکات از اهمیت بالایی برخوردار می باشد. اولین نکته ای که باید مد نظر قرار داد این است که در صورتی که در هنگام کار لباس کار دچار پارگی ، سوختگی و... شد می بایست اقدام به تعویض آن نموده و از لباس کار جدید استفاده نمایید.نکته بعدی این است که در صورت ریختن هرگونه مواد شیمیایی بر روی لباسکار می بایست فورا اقدام به شست و شوی لباسکار نمود.همچنین به دلیل حساسیتی که برخی مواد همچون گریس ، روغن و... برای بدن ایجاد می نمایند ، در صورت ریختن چنین موادی بر روی لباس کار می بایست لباس شست و شو شود.


در پایان اگر قصد خرید لباس کار ارزان و با کیفیت را داشته باشید ، دوخت یادگار  یکی از بهترین گزینه ها برای شما محسوب می شود. این شرکت با سابقه طولانی در زمینه فروش لباس کار به انواع شرکت ها ، ارگان ها و صنایع مختلف از جمله شرکت های برتر در این زمینه در کشور ایران می باشد.جهت خرید لباس کار و هرگونه مشاوره در این زمینه می توانید با کارشناسان دوخت یادگار  در ارتباط باشید.

09199176576

02156620989


انواع لباس کار صنعتی 

لباس کار مهندسی

لباس کار مهندسی را عموما در کارگاه‌ ها استفاده می‌ کنند. مهم‌ ترین ویژگی لباس کار مهندسی، ایجاد تفاوت میان مهندس کارگاه از دیگر کارمندان و کارگران خواهد بود. چنانچه مراجعی وارد کارگاه شود، بدون نیاز به پیگیری نام و نشان مهندس کارگاه، از روی لباس کار او را خواهد شناخت و به او مراجعه خواهد کرد. همچنین لباس کار مهندسی معمولا از الیاف طبیعی مانند پنبه و ویسکوز تهیه می‌ شود. رنگ این نوع لباس کار نیز می‌ تواند طوسی، سرمه‌ ای و یا قرمز باشد. لباس کار مهندسی به صورت یکسره و کاپشن و شلوار تولید می‌ شود.

لباس کار یکسره

لباس کار یکسره را بیشتر در مشاغل نجاری، کارگاه‌ های ام‌ دی‌ اف، کارگاه‌ های جوشکاری و امثال آن استفاده می‌ کنند. این نوع لباس روی تمام بدن فرد را پوشش میدهد و به دلیل داشتن جیب‌ های بزرگ بر روی آن، عموما برای مشاغلی که ابزار آلات زیادی را با خود حمل می‌ کنند بسیار مناسب است‌. لباس کار یکسره را با عناوین بیلرسوت و سر همی هم شناخته می شود. این نوع لباس کار در سه نوع خلبانی، دو بنده و سر همی نسوز تولید و عرضه می‌ شود.

لباس کار دو بند

این نوع لباس کار به جای آستین، دو بند بر روی دوش فرد خواهد داشت و بنابراین دست‌ های فرد به طور کامل آزاد است. از این رو لباس کار دو بنده را عموما تعمیر کارها، برق‌ کارها، کناف‌ کارها و امثال آن می‌ پوشند. جنس لباس کار دو بنده نیز به طور معمول از پلی استر، پنبه و فلامنت خواهد بود.

جلیقه ایمنی

جلیقه ایمنی نیز نوعی لباس کار است که گاهی با عنوان لباس خبرنگاری هم شناخته می‌ شود. این لباس کار در مشاغلی مانند خبرنگاری، جنگل بانی، محیط بانی و امثال آن مورد استفاده قرار می‌ گیرد. گاهی نیز جلیقه ایمنی به صورت شبرنگ نیز برای ماموران شهرداری و انتظامی استفاده می‌ شود.



کاربردهای لباس کار صنعتی 

در حین توضیح انواع لباس کار به برخی از کاربردهای انواع این لباس‌ ها اشاره کردیم. اما به طور کلی لباس کار در تمام انواع، کاربردهایی دارد که لزوم استفاده از آنها را برای مشاغل مختلف تعیین می‌ کند. در ادامه به فهرستی از کاربردهای انواع لباس کار می‌ پردازیم:

  • محافظت از جان افراد مشغول به کار
  • ایجاد ایمنی در مقابل حوادث حین کار
  • نظم بخشیدن به فضای کاری
  • یکدست کردن پوشش کارکنان
  • امکان شناخت افراد با مسئولیت‌ های مختلف در محل کار

راهنمای کامل ست حوله نوزاد

خانواده‌های ایرانی با شنیدن این خبر که به زودی عضو جدید به خانواده آن‌ها اضافه می‌شود به تکاپو می‌افتند و برای خرید سیسمونی اقدام می‌کنند. بیشتر خانواده‌ها هم به دنبال خرید بهترین سیسمونی و وسایل نوزادی هستند. خرید لباس، حوله و پتو مانند سرویس خواب نوزاد اهمیت بالایی دارد چون مستقیما با بهداشت و پوست کودکان سر و کار دارند.

اگر شما هم اقدام به تهیه یک لیست سیسمونی مختصر و مفید کرده‌اید یا به تازگی تصمیم به خرید وسایل نوزاد گرفته باشید سوال‌های بسیاری در ذهن شما ایجاد می‌شود. مثلا در هنگام خرید حوله بارها از خود پرسیده‌اید حوله نوزاد چی بخریم؟ بهترین مارک حوله نوزاد چیست؟ و سوال‌های بسیار دیگری که ذهن شما را مشغول می‌کند. نگران نباشید در این مقاله از کارتزبیبی شما را با ویژگی‌های مهم حوله نوزاد آشنا می‌کنیم تا با اطلاعات کامل سیسمونی نوزاد را تکمیل کنید.

حوله نوزاد کارتزبیبی

در درجه اول باید به این مهم توجه کنید که حوله خوب برای نوزاد نباید از مواد آلرژی‌زا و معطر تشکیل شده باشد. همچنین با توجه به اینکه حوله‌ حمام به‌عنوان کالای حمام با پوست در ارتباط است باید از الیاف ضد حساسیت و ضد باکتری تولید شده باشد. برخی از تولید کننده‌ها، حوله‌های نوزادان را آغشته به رایحه‌های معطر می‌کنند و این موضوع اصلا برای کودکان مناسب نیست.

به‌یاد داشته باشید بیشتر رایحه‌ها از مواد شیمیایی ساخته می‌شوند و این موضوع به پوست و سیستم تنفسی نوزادان آسیب‌های جدی وارد می‌کند. این رایحه‌های شیمیایی حتی در بلند مدت نیز روی بدن بزرگسالان تاثیرهای نامطلوبی خواهد گذاشت. در هنگام خرید حوله سیسمونی حتما به برچسب اطلاعات محصول دقت کنید. حتی اگر نوشته بود که عطر حوله برای پوست نوزادان بی‌ضرر است از خرید آن صرف نظر کنید.

جنس حوله نوزاد، حوله‌های پنبه‌ای و نرم بهترین حوله برای نوزاد

حوله‌ها از الیاف متعددی تولید می‌شوند که برخی از این الیاف شیمیایی و مصنوعی‌اند. حوله‌هایی که با الیاف شیمیایی دوخته می‌شوند قدرت آبگیری بالایی ندارند. اگر از خودتان می‌پرسید حوله نوزاد چی بخریم؟ پاسخ حوله‌هایی از جنس پنبه خالص است. حوله‌های پنبه‌ای لطافت قابل توجهی دارند، ضد حساسیت‌اند، به پوست کودک آسیب نمی‌رسانند و قدرت آبگیری بالایی نیز دارند.

علاوه‌بر حوله‌های پنبه‌ای، حوله‌های نایلونی هم نرمی و لطافت مناسبی دارند. اما با این حال بهترین انتخاب برای نوزدان حوله‌های پنبه‌ای است که استفاده از آن مزایای بیشتری نسبت به سایر الیاف دارد. یکی از ویژگی‌های مهم حوله برای نوزادان راحتی در پوشیدن و استفاده است. شاید برای بچه‌های بزرگ‌تر حوله‌ تن پوش کودک، حوله پانچو دخترانه و مدل‌های مختلف دیگری وجود داشته باشد. اما با توجه به ظرافت دست و پای نوزاد باید یک حوله راحت را انتخاب و خریداری کنید. در قسمت بعد راحت‌ترین مدل حوله برای نوزاد را معرفی می‌کنیم.

حوله نوزاد باید راحت باشد، حوله‌های کلاه‌دار بهترین انتخاب برای نوزادان

شست‌وشوی نوزادان در روزهای ابتدای تولد یکی از سخت‌ترین کارهای ممکن است. همه اعضای خانواده تلاش می‌کنند که در حین استحمام آسیبی به نوزاد وارد نشود. همچنین بعد از حمام نیز نگران سرماخوردگی نوزاد هستند. به همین دلیل سعی می‌کنند با استفاده از حوله نوزاد را به خوبی بپوشانند و از بروز بیماری پیشگیری کنند. با توجه به اینکه استفاده از حوله پالتویی نوزاد یا حوله‌های استخری کار سختی است. بهترین انتخاب برای نوزاد حوله‌های ساده و کلاه‌دار است. این حوله‌ها به سادگی دور بدن نوزاد پیچیده می‌شوند و با استفاده از کلاه می‌توان سر و صورت کوچولوهای دوست‌داشتنی را خشک کرد.

وزن حوله نوزاد، یک حوله خوب نباید خیلی سنگین یا سبک باشد

عده‌ای از افراد تصور می‌کنند هر چه حوله ضخیم‌تر باشد بهتر است و عده‌ای دیگر با حوله‌های سبک موافق‌اند. حوله تن پوش کودک و نوجوان و حوله‌های نوزادان باید میزان ضخامت استانداری داشته باشد تا باعث آسیب رساندن به پوست و ایجاد حس سنگینی و خستگی در آن‌ها نشود. قبل از خرید حوله باید به برچسب حوله و شاخص GSM توجه کنید. روی برچسب‌های حوله میزان ضخامت حوله را به ترتیب زیر مشخص کرده است:

  • 200 تا 400 GSM
  • 400 تا 500 GSM
  • 600 تا 700 GSM
  • 700 تا 800 GSM
  • بیش از 800 GSM

حوله‌هایی با ضخامت بین 600 تا 700 GSM بهترین انتخاب برای نوزادان از نظر وزن و ضخامت پارچه هستند. همچنین ضخامت 700 تا 800 GSM هم برای کودکان و نوزادان مناسب و قابل استفاده است. البته به‌یاد داشته باشید اگر در مناطق سردسیر زندگی می‌کنید باید از حوله‌های ضخیم‌تر برای خشک کردن نوزادان استفاده کنید. افرادی هم که در شهرهای گرمسیر زندگی می‌کنند باید برای نوزادان حوله‌های پنبه‌ای خریداری کنند.


کارتزبیبی  بهترین تولیدی حوله نوزاد است که شما می توانید حوله نوزاد باکیفیت و ارزان را یه صورت اینترنتی خریداری کنید.برای سفارش انلاین و خرید سرویس حوله نوزاد  دخترانه و پسرانه کارتزبیبی به فروشگاه اینترنتی کارتزبیبی مراجعه و سفارش خرید ست حوله نوزاد را ثبت کنید .

بسته‌بندی حوله نوازاد

هنگام خرید حوله نوزاد به بسته‌بندی آن توجه داشته باشید. بسته‌بندی باید به گونه‌ای باشد که حوله نوزاد در تماس با آلودگی‌ها و گردوخاک نبوده باشد؛ هرچند توصیه می‌شود به دلیل حساسیت پوست نوزاد و اهیمت سلامت و بهداشت او، پس از خریداری حوله نوزاد، قبل از استفاده آن را به شیوه‌ی صحیح شستشو دهید؛ زیرا نمی‌توان به رعایت تمام نکات بهداشت در طی فرآیند تهیه، بسته بندی، انتقال و نگداری حوله نوزاد اطمینان حاصل کرد.

 

انواع حوله نوزادی

حوله کاغذی: این حوله برای نوزادان طراحی شده است که سر کوتاه‌تری دارد و حوله مانند یک تکه پارچه دور نوزاد پیچیده میشود و می‌توان مطمئن بود که نوزاد در دست دچار لغزش نمی‌شود. باید توجه داشت که سر نوزاد هم باید خشک شده و با حوله برای دقایقی پوشانده باشد.

 

حوله کلاه‌دار: این حوله‌ها بدون برش و دوخت خاصی و معمولا به شکل مربع است. این حوله‌های نوزادی به مراتب کاربردی تر و استفاده از آن آسان تر است. می‌توان نوزاد را به خوبی در این حوله‌ها پیچید و سر او را پوشاند. بهتر است به اندازه‌ی کلاه این حوله با توجه به سایز سر نوزاد توجه داشته باشید.

شیوه‌ی صحیح خشک کردن نوزاد با حوله

بلافاصله پس از آبکشی نوزاد را بر روی حوله ای که قبلا به همین منظور پهن کرده اید، قرار داده و حوله را دور بدن او بپیچید.

 

زیر بغل، زیر گردن و لا به لای تاخوردگی های پوست بدن نوزاد را به خوبی خشک کنید و لباس بپوشانید. مرطوب ماندن لابلای پوست باعث بروز عفونت قارچی می شود.

 

خشک کردن نوزاد با پارچه ملایم و پیچیدن در پوشش نرم و گرم و ایجاد حرارتی به اندازه حرارت رحم و محافظت نوزاد از هوای سرد و پاک کردن چشم‌ها با حریر، برای نوزاد بسیار مفید است.


خرید سرویس حوله نوزاد کارتزبیبی

حوه شستشو و نگهداری حوله نوزاد

شستشوی حوله در سلامت نوزاد از اهمیت بالایی برخوردار است:

- سعی کنید تا حد الامکان حوله را در دمای بالای ۸۰ درجه سانتی گراد شستشو دهید، چون اکثر میکروب ها در دمای بالای ۷۷ نابود می شوند.

- به صورت جداگانه حوله تان را شستشو دهید و سعی کنید برای خودتان یا هرشخصی دیگر حوله ای جداگانه قرار دهید.

- سعی کنید هر چند روز یک بار حوله را مورد شستشو قرار دهید.

بعد از شستن بهتر است حوله نوزاد را در معرض نور مستقیم آفتاب قرار داده و در جایی خشک و خیر نمناک نگهداری کنید تا از نفوذ باکتری و میکروب در امان باشد.

نوع آب و هوا:

افرادی که در مناطق گرم و خشک زندگی می کنند باید جنس حوله نوزاد را پنبه ای در نظر بگیرند تا در نهایت برای شستن آن به مشکل برنخورند. چرا که این حوله ها از ضخامت خوبی برخوردار است که به مرور پرز های آن از بین نمی رود.

این در حالی است که نوزاد های مناطق سردسیر باید از حوله های ضخیم استفاده کنند تا در صورت خارج شدن از حمام با گرمای آن به سرما خوردگی مبتلا نشوند.

ابعاد مختلف حوله ها را بدانید

ابعاد در انتخاب حوله مناسب برای نوزاد نقش مهمی دارد. اما اندازه ها هم بسته به جثه نوزاد متغیر هستند.

حوله های نوزاد در سایزهای کوچک، متوسط و بزرگ هم ارائه می شوند که باید مناسب ترین اندازه را برای نوزاد خود انتخاب کنید تا در زمان خشک کردن هم شما خونسرد باشید و هم نوزادتان در آسایش باشد.

سایز حوله کودک

پیشنهاد می‌کنیم که برای انتخاب و خرید حوله نوزاد ، حوله‌ای را انتخاب کنید که مناسب جثه نوزادتان باشد. زیرا برای استفاده از حوله‌های بزرگ به مشکل برخورده و همچنین در استفاده از حوله‌های کوچک نیز دچار مشکل می‌شوید. پس سایز حوله را به اندازه‌ای تهیه کنید تا در آینده هم بتوانید از آن استفاده کنید.


تلفن ارتباط با کارتزبیبی 

02166972753