همانطور که می دانید محیط های درمانی بسیار آلوده هستند و چنانچه که از روپوش های پزشکی و یا روپوش های پرستاری استفاده می کنید ، فراموش نکنید که اینگونه از روپوش ها به طور مداوم باید تحت شست و شو قرار گیرند.
ممکن است که این لباس ها در ظاهر دچار کثیفی و یا لکه های مشخص نباشند اما قطعا می دانید که تنها نشانه آلودگی، وجود لکه ها نیست و آلودگی حتی می تواند در لباس هایی با ظاهری نسبتا تمیز نیز می تواند وجود داشته باشد.
همچون ادوار گذشته هنوز هم اغلب پزشکان و کادر درمان بر استفاده از روپوش سفید تاکید بیشتری دارند چرا که رنگ سفید روپوش پزشکی حسی از اعتماد به نفس و مهربانی و نوستالژیکی را در بیماران زنده می نماید.امروزه بیش از 100 سال است که رنگ سفید رنگ شاخص لباس پزشکان بوده و همچنین ایجادگر اولین تصور ذهنی مردم از پزشکان می باشد. به عنوان نمونه شما به صورت رندوم به یک کودک بگویید پزشکی را در نقاشی خود به تصویر بکشد به احتمال 99 درصد کودک روپوش سفید پزشکی را برای نقاشی خود خواهد کشید.
در واقع بیماران انتظار دارند تا در مطب پزشکان، در بیمارستان ها، در کلینیک ها و مراکز درمانی توسط فردی که لباس سفید پوشیده است درمان شوند. لباس سفید تصویری از بهداشت و پاکیزگی را در ذهن آنها ایجاد می کند.
اما با وجودهمه ی این تفاسیر گفته شده که قبل از اواخر قرن نوزدهم، پزشکان لباس سفید نمی پوشیدند، آنها لباس های رسمی و روزانه خودشان را بر تن می کردند و برای جلوگیری از کثیف شدن آن، مواضعی که ممکن بود بیشتر در معرض آلودگی قرار بگیرد را با چیزی می پوشاندند. به عنوان مثال استفاده از سردست برای جلوگیری از آلوده شده سر آستین رایج بود. از اینرو چیزی تحت عنوان روپوش پزشکی شیک یا روپوش پرستاری در آن زمان همه گیر نبود.
پیش از قرن 19 یعنی در قرن 18 میلادی پزشکان لباس های مشکی به تن می کردند. در واقع آن ها به دلیل رسمی بودن رنگ مشکی از آن برای پرستیژکاری بهره می بردندبهتر است بدانید که در آن زمان تعاملات پزشکی مسئله ای رسمی و بسیار حیاتی قلمداد می شد. گفتنی است رنگ مشکی در آن زمان تنها به پزشکان تعلق نداشت و همه ی مشاغل رسمی از لباس هایی با رنگ تیره استفاده می کردند. به عنوان مثال روحانیون، معلمان، معماران و… نیز لباس هایی با رنگ مشکی می پوشیدند.
حتی ممکن است برایتان جالب باشد بدانید که تا اواخر قرن نوزدهم، استفاده از خدمات علم پزشکی معمولا آخرین راه حل و اغلب پیش درآمدی برای مرگ بود. چون ملاقات با پزشک به ندرت برای بیمار مفید واقع می شد. همین مساله باعث شده بود که در آن زمان علم پزشکی علمی بی فایده و اغلب فریب کارانه لحاظ شود.
هیچ کس به طور دقیق نمی داند که اولین روپوش پزشکی از کجا آمد و یا چه کسی طراح آن بود. اما واضح است که لباس سفید، ( روپوش پزشکی و روپوش پرستاری ) با به تصویر کشیدن دکتر و پرستار به عنوان منبع پاکی و اقتدار مترادف است و این لباس خاطر جمعی خاصی در بیماران زنده می کند. این تصویری است که از شروع دوران معاصر آغاز و همچنان زنده است.در طی دوران معاصر و تقریبا از شروع قرن 20 پزشکی چهره دیگری را برای خود برگزید.در طی این تغییر و تحول پزشکی به یک علم بشر دوستانه تبدیل شد که قرار است با پاکیزگی و زیبایی سررشته باشد و این پاکیزگی نیاز بهه رنگد لایت و روشن دارد.به همین علت بیمارستانها تختهای خود را با ملحفههای سفید تمیز تجهیز کردند، پرستاران کلاه جراحی سفید بر سر گذاشتند، و پزشکان روپوش پزشکی به رنگ سفید پوشیدند تا اعتماد مردم به آنها و مهارتشان جلب گردد.
تترون: تترون پارچه ای محبوب و بسیار به صرفه است. گفتنی است که تترون در دو نوع نازک و ضخیم در بازار به فروش می رسد. تترون مرغوب تراکم بالاتری دارد و ضخیم تر است. اما اگر می خواهید روپوش تان سبک باشد بهتر است از تترون نازک استفاده نماید.
ترگال:روپوش پزشکی را می توان با پارچه ترگال دوخت. این پارچه در دو نوع ساده و کجراه وجود دارد. این پارچه برای دوخت نوع های مختلف لباس بیمارستانی مناسب است.گفتنی است که ویسکوز، اسپان و فلامنت پارچه های دیگری هستند که می توان با آنها روپوش دوخت.
برای خرید عمده روپوش پزشکی به فروشگاه آنلاین دوخت یادگار ، معتبر ترین تولیدی روپوش پزشکی در تهران مراجعه و سفارش اینترنتی خود را ثبت کنید .
چنانچه روپوش های پزشکی شما، رنگ سفید داشته باشد نگهداری از آن به مراتب به دقت بیشتری نیاز دارد. چرا که آلودگی و لکه راحت تر بر روی رنگ سفید می نشینند و همچنین ماندگاری آنها بر روی رنگ سفید بیشتر است.
روپوش را با متریال پلی استر یا پنبه تهیه می کنند. این متریال خیلی زود چروک می شود. بنابراین بهتر است در زمان اتو زدن از کمی آب استفاده کنید. اتوی بخار یکی از بهترین وسایلی است که شما برای اتو زدن روپوش میتوانید از آن بهره ببرید. همچنین اتو کردن آن زمانی که هنوز خیس و نم دار است نیز یکی از بهترین توصیات برای انجام این کار است
فراموش نکنید که روپوش های سبز و آبی نیز به مراقبت نیاز دارند. در صورت عدم رعایت نظافت، روپوش به راحتی لک شده و همانطور که میدانید پوشیدن لباس کثیف در محیط درمانی به هیچ عنوان جلوه خوبی ندارد. چرا که هیچ فردی دوست ندارد بیمار کسی باشد که خود بهداشت را رعایت نمی کند. پس به عنوان کادر درمان بایستی در رعایت نظافت کوشا باشید. در همین زمینه بد نیست بدانید که رعایت نظافت روپوش، میتواند عمر آن را چندین برابر کند.
دوخت یادگار با در نظر گرفتن نکات گفته شده و همچنین رعایت اصول کیفیت و همچنین قیمت مناسب انواع روپوش های پزشکی را خدمت شما همکاران عزیز ارائه می نماید. جهت آشنایی با انواع محصولات ما به دوخت یادگار مراجعه فرمایید.
لباس کار چیست و استفاده از آن چه اهمیتی دارد؟ در ابتدا لازم است بدانید که لباس فرم، نام دیگر لباس کار است. همچنین این وسیله یکی از انواع تجهیزات و ابزار ایمنی به شمار می آید. لباس کار ایمنی یکی از انواع وسایل حفاظتی است که در محیط کار مورد استفاده قرار می گیرد. استفاده از لباس کار موجب انجام پذیری آسان تر کارها و حفظ ایمنی کاربران می شود. لباس کار نیز باتوجه به شرایط کاری و کاربرد افراد، در انواع گوناگونی تولید و ارائه می شود.
به طور کلی لباس کاری که از آن استفاده می کنید، باید با موقعیت حرفه ای شما تناسب داشته باشد. همچنین می توان گفت که لباس کار معرف جایگاه شغلی شما در محل کار است. از این رو استفاده از لباس کار ایمنی، موجب افزایش تأثیرگذاری شما در محیط شغلی می شود. بهره گیری از لباس کار، باعث می شود تا نیروهای کار در مشاغل از یکدیگر متمایز شوند. همچنین کارکنان و افراد متفرقه از یکدیگر تفکیک می شوند و نظم و آراستگی در محیط کار ایجاد می شود.
همانطور که در ابتدا به این مطلب پرداخته شد، به منظور حفاظت از سلامت جسمی کاربران در محیط کار از لباس ایمنی استفاده می شود. معمولاً در محیط های شغلی متفاوت، از انواع لباس کار استفاده می شود. مجموعه های شغلی مانند اداره ها، کارخانه ها، مجموعه های پزشکی و درمانی، مدرسه ها، مراکز آتش نشانی و … از لباس کار استفاده می کنند.
احتمالاً برای شما هم سوال پیش آمده است که چرا باید لباس کار بپوشیم؟ در ادامه مقاله لباس کار چیست به مزایای استفاده از لباس کار ایمنی در مشاغل مختلف، خواهیم پرداخت.
همانطور که گفته شد، لباس کار باتوجه به محیط شغلی در انواع گوناگونی تولید می شود. در این بخش از مقاله لباس کار چیست قصد داریم تا شما را با انواع رایج لباس ایمنی کار نیز آشنا نماییم.
لباس کار کاپشن و شلوار همانطور که از نامش مشخص است از دو تکه شلوار و کاپشن تشکیل شده است. لباس کار دو تکه جیب های زیادی دارد و استفاده از آن بسیار راحت است. همچنین می توانید زیر این لباس کار، لباس دیگری نیز بپوشید. این لباس کار از پارچه ها و متریال های گوناگونی ساخته می شود. همچنین باتوجه به شغل مورد نظر می توان بر روی این لباس از نوارهای شبرنگ استفاده نمود.
می توان گفت که لباس کار مهندسی نام دیگر لباس کار دوتکه است. در دوخت لباس کار دوتکه از پارچه های پلی استر، پنبه، فلامنت و موارد دیگر پارچه استفاده می شود. لباس کارهایی که از جنس پلی استر پنبه ساخته می شوند، بسیار راحت و لطیف هستند. همچنین لازم به ذکر است که مهندسین به دلیل فعالیت بدنی کمتر، از لباس هایی که جنس پلی استر پنبه دارند، استفاده می کنند.
انواع لباس کار یکسره جزو پرکاربردترین انواع لباس های کار به شمار می آیند. استفاده از لباس کار یکسره زمانی کاربرد دارد که کاربر تحرک بالایی در محیط کار دارد. لباس کارهای یکسره علاوه بر کارایی بالا، از ظاهر زیبایی نیز برخوردار هستند. لباس کار خلبانی، لباس کار جوشکاری و لباس کار دوبنده از انواع لباس کار یکسره هستند. لباس کار دو بنده بالا تنه آزادی دارد و قدرت عملکرد شما را محدود نمی کند.
همچنین این لباس به عنوان لباس کار مکانیکی و استفاده در نجاری ها نیز کاربرد دارد. پارچه لباس کار یکسره می تواند از جنس های کتان، پلی استر، فلامنت، پنبه و موارد دیگر باشد. انواع لباس کار یکسره با رنگ ها و پارچه های مختلفی تولید و عرضه می شوند. لباس کار دوبنده نیز در قسمت بالا تنه از جیب هایی برخوردار است که می توانید ابزارآلات مورد نیاز خود را در آن قرار دهید.
لباس کار خلبانی یا لباس فرم آستین دار کل بدن کاربران را تحت پوشش قرار می دهد. استفاده از لباس کار خلبانی از نفوذ هرگونه مواد مانند آب، روغن، اسید، مواد شیمیایی و دیگر ماده ها به پوست بدن جلوگیری می کند. لازم به ذکر است که این نوع لباس کار از بالاترین سطح ایمنی در مشاغل مختلف برخوردار است.
جوشکاری یکی از مشاغلی است که می تواند خطرات جبران ناپذیری را برای کاربران ایجاد کند. از این رو نکات ایمنی به صورت کامل باید در این حرفه رعایت شود. لباس ایمنی جوشکاری یکی از انواع لباس کار یکسره است که با نام لباس کار سرهمی جوشکاری شناخته شده است. جنس لباس کار جوشکاری معمولاً از متریال کتان است که مقاومت بالایی در برابر جرقه های جوشکاری دارد.
انواع لباس کار جوشکاری جنس بسیار ضخیمی دارند و معمولاً در رنگ های قرمز تولید می شوند. لازم به ذکر است که لباس کار لی در دسته بندی لباس کار جوشکاری قرار می گیرد.
روپوش های کار یکی از پرمصرف ترین انواع لباس کارهای ایمنی هستند. در مجموعه هایی مانند بیمارستان ها، درمانگاه ها، هتل ها و … از انواع روپوش استفاده می شود. استفاده از روپوش بر ایجاد نظم و یکدستی میان پرسنل، کمک به سزایی می کند. روپوش ها ظاهری شبیه به یکدیگر دارند و از تفاوت های اصلی آنها می توان به جای قرار گیری جیب و دکمه ها، رنگ لباس و … اشاره نمود.
این نوع از لباس فرم کار نیز باتوجه به محیط شغلی، در جنس های ترگال پنبه، تترون و دیگر متریال ها تولید می شود. از مزایای استفاده از روپوش می توان از مقاومت زیاد در برابر شست و شو نام برد.
پیش بند ها نیز معمولاً جهت استفاده در مصارف آشپزی مورد استفاده قرار می گیرند. لازم به ذکر است که این نوع لباس کار به همراه کلاه آشپزی ارائه می شود.
در این قسمت از مقاله لباس کار چیست به بررسی لباس مهندسی خواهیم پرداخت. احتمالاً برای شما هم سوال پیش آمده است که لباس کار مهندسی چیست و چه ویژگی هایی دارد؟ همانطور که در قسمت بررسی لباس کار دوتکه به این موضوع پرداختیم، لباس کار مهندسی نیز شامل دوتکه کاپشن و شلوار است. این لباس نیز با جنس پلی استر پنبه ای تولید می شود.
همانطور که می دانید موادی مانند رنگ و چسب و موارد مشابه، مانند از بین رفتن شکل ظاهری لباس و پوسیدگی الیاف آن می شود. از این رو لباس کار یکبار مصرف گزینه مناسبی برای استفاده برای نقاش ها محسوب می شود. لباس کار یکسره ظاهری یکسره دارد و به طور کامل قسمت های سرو گردن تا کفش ها را پوشش می دهد. لباس کارهای نقاشی بافت ریزی دارند و رنگ آنها معمولاً سفید است.لازم به ذکر است که سایز لباس کار یکبار مصرف به صورت فری یا تک سایز است.
لباس کار کارگری یا خدماتی از دیگر انواع پر مصرف لباس ایمنی محسوب می شود. در ابتدا لازم است بدانید که بلوز و شلوار دکمه دار و کاپشن و شلوار زیپی از انواع لباس کار خدماتی به شمار می آیند. همچنین از لباس کار ارزان قیمت می توان به لباس کار کارگری یا خدماتی اشاره نمود. این نوع از لباس های کار به دلیل ترکیب رنگ کمتر نسبت به انواع لباس کار، از قیمت پایینی برخوردار هستند.
دوخت یادگار بهترین تولیدی عمده لباس کار ، آماده فروش عمده لباس کار صنعتی در تهران به کل کشور می باشد .
در این بخش از مطلب لباس کار چیست به ویژگی های لباس کار حرفه ای خواهیم پرداخت.
همزمان با پیشرفت فناوری ، انقلابی در استفاده از انیمیشن در تبلیغات ایجاد و ثابت شده است که استفاده از انیمیشن در اکثر موارد موثر است زیرا می تواند گزینه بسیار جذاب تری به جای تبلیغات سنتی باشد و در جذب مخاطب نیز قوی عمل می کند. اما چرا استفاده از انیمیشن در تبلیغات اهمیت دارد؟
برای ثبت سفارش ساخت و تولید انیمیشن تبلیغاتی جذاب و حرفه ای به پارت انیمیشن مراجعه کنید !
مطالعات نشان داده است که طی یک سال گذشته، استفاده از انیمیشن در تبلیغات بیش از 40٪ افزایش یافته است، تبلیغات متحرک که به خوبی تولید شده اند بازدید از سایت ها را افزایش داده و در بهینه سازی دیده شدن یک برند در موتور جستجوی گوگل و همچنین بهبود فروش اینترنتی نیز موثرند. تبلیغات متحرک مقرون به صرفه است و نتیجه می دهد. بنابراین چرا نباید از انیمیشن در کمپین تبلیغاتی استفاده کرد؟
1-جذابیت بالاتر
تماشای انیمیشن به طور کلی سرگرم کننده است و جذابیت بالاتری نسبت به تبلیغات سنتی ایجاد می کند.انیمیشن غالباً شامل جنبه های طنز یا کمدی است که بیننده را برای مدت طولانی تری سرگرم می کند.
2-افزایش خلاقیت
انیمیشن به شما امکان می دهد خلاقیت بسیار بیشتری داشته باشید زیرا تقریباً می توانید هر چیزی را در انیمیشن ارائه دهید ، لازم نیست همانطور که در مورد فیلم های رئال تبلیغاتی انجام می دهید ، در انیمیشن نیز به آنچه واقع بینانه به نظر می رسد پایبند باشید. ادغام داستان های رئال با داستان های انیمیشنی نیز روش خوبی برای جلب توجه
بیننده برای مدت طولانی است.
3-ایجاد ارتباط سازنده با مخاطب
انیمیشن می تواند ماهیت برند شما را به تصویر بکشد و دقیقاً همان چیزی را بیان کند که می خواهید مخاطبان شما در مورد محصول یا خدمات شما درک کنند.انیمیشن تبلیغاتی به طور کلی شامل فیلم های کوتاه است که به وضوح و به سرعت ارتباط برقرار می کنند و اطلاعات را به روشی خلاقانه انتقال می دهند.
4-از شخصیت سازی تا ترغیب مخاطب به دنبال کردن برند شما
یک تبلیغ متحرک می تواند کل اهداف مبارزات تبلیغاتی شما را به صورت مختصر خلاصه کند، انیمیشن به شما امکان می دهد شخصیت هایی را خلق کنید که نیازی به واقع گرایی ندارند و به شما این امکان را می دهد تا هنگام بازگو کردن داستان خود تخیل بیننده را تحریک کنید. یک نقش انیمیشن در تبلیغات این است که به بهبود ارتباط شما با مشتریان احتمالی کمک می کند. همه افراد برای آشنایی با محصول شما صفحات سایت یا متون تبلیغاتی را نمی خوانند، اما انیمیشن می تواند قدرت تخیل کاربران را ترغیب کند تا برای مدتی طولانی تر برندتان را دنبال کنند.
5-افزایش قدرت پیش فروش
شما می توانید قبل از اینکه یک محصول فیزیکی را در دسترس خریداران قرار دهید، محصولات خود را با استفاده از انیمیشن پیش فروش کنید. انیمیشن به شما امکان می دهد یک محصول را بدون آن که حضور فیزیکی داشته باشد به نمایش بگذارید، افزون بر این ها، انیمیشن جلوه های ویژه ، نور و رنگ را برای جذابیت بیشتر مخاطب امکان پذیر می کند.
پوست نوزادان بسیار لطیف و حساس است، بنابراین مستعد ابتلا به حساسیت و بیماری های گوناگون می باشد. برای همین انتخاب با کیفیت ترین حوله نوزاد در بازار بسیار حائز اهمییت است. در برخی از موارد این احتمال وجود دارد که پوست نوزدان دچار عفونت و یا خارش شود و این امر به سادگی توسط یک حوله بی کیفیت امکان پذیر است.
برای این که نوزدان پس از حمام دچار سرماخوردگی نشوند باید حوله ای داشته باشند تا هم گرم و نرم باشد و هم اینکه تمام بدن نوزاد را بپوشانند.
شاید اهمیت حوله نوزاد زیاد به چشم نیاید، اما اگر حوله نوزاد با کیفیت باشد می تواند تبدیل به بهترین دوست و همراه شما در زمان حمام نوزادتان شود. ضمنا باید بدانید انتخاب حوله مناسب برای نوزاد کاری بسیار آسان است
در بازار سرویس حوله هایی وجود دارند که آغشته به روایح خوشبوی متنوع می باشند که اصلا برای نوزادان و کودکان مناسب نیستند. حتی اگر بر روی برچسب تجاری حوله قید شده باشد که این محصول برای نوزادان ضرری ندارد باید بگوییم که این جمله ای کاملا اشتباه است.
چون این رایحه ها دارای مواد اولیه شیمیایی هستند و می توانند عوارضی جدی برای پوست و دستگاه تنفسی نوزادان داشته باشند.
از طرفی دیگر هم باید بگوییم که حوله های معطر برای بزرگسالان هم در مدت زمان نسبتا طولانی می تواند عوارضی مشابه به همراه داشته باشد.
انواع متنوعی از حوله های پنبه ای و یا حتی نایلونی در بازار وجود دارد که مناسب نوزادان می باشند. حوله های ضخیم هم برای استفاده در فصل زمستان نوزادان نیز بسیار کاربردی هستند. البته اندازه حوله را هم در نظر داشته باشید. بهتر است بدانید هر چه حوله دارای اندازه بزرگتری باشد برای پوشاندن نوزاد مناسب تر است.
اگر از حوله پنبه ای استفاده می کنید حتما به اصالت تولید کننده آن هم توجه کنید. چون بسیاری از برندها هستند که پس از شستشو تبدیل به یک حوله زبر خواهند شد که برای نوزادان مناسب نمی باشند.
با دنبال کردن نکات این مقاله از کارتزبیبی به راحتی می توانید حوله های مناسب برای نوزادان خود تهیه کنید. همیشه هم به یاد داشته باشید یک حوله خوب برای نوزاد، حوله ای است که سلامتی و رفاه کودک شما را حفظ کند.
برای خرید حوله نوزاد نوزاد دخترانه و پسرانه به فروشگاه آنلاین کارتزبیبی مراجعه کنید .
حوله های کلاه دار بهترین و کاربردی ترین حوله برای نوزاد به شمار می رود. در میان تمام طرح های ارائه شده برای نوزدان حوله های کلاهدار جزء برترین حوله ها شناخته شده است.
در شرایطی که نوزاد خود را برای اولین بار به حمام می برید بسیار مهم است که چگونه شرایط سرد پس از حمام را تبدیل به گرمایی مطبوع برای او کنید. پس حتی بهتر است نوزاد شما دو عدد حوله کلاه دار داشته باشد.
سر نوزاد همیشه باید مورد توجه باشد به خصوص نوزادانی که تولدی زودرس داشته اند. پوشش سر نوزاد دارای اهمیت زیادی می باشد. در این صورت شما هم آرامش بیشتری خواهید داشت.
شما زمانی می توانید درباره حوله نوزاد قضاوت کنید که آن را در یک فروشگاه لمس کنید. با این حال باید بدانید که برخی از تولید کنندگان به حوله ها نرم کننده اضافه می کنند تا حوله نرم تر شود.
اما در این شرایط پس از چند بار شستشو، حوله ها رو به نازک شدن می روند. حوله هایی که برای نوزادان انتخاب می کنید باید بسیار نرم باشند و باعث تحریک پوست آن ها نشود و یک گزینه بسیار مهم برای راحتی نوزاد شما است.
ضمنا برای انتخاب می توانید از حوله های با اشکال حیوانات هم استفاده کنید تا نوزاد شما لحظات دوست داشتنی را پس از حمام تجربه کند.
یک حوله عالی باید به نوزاد حس یک لباس را بدهد و این حس بستگی به الیاف به کار رفته در حوله دارد. به طور کلی الیاف پنبه به صورت خودکار تا ۲۰ برابر وزن خود می تواند آب و دیگر مایعات را جذب کند.
پنبه می تواند نرمی و دوام حوله را بیشتر کند. غیر از حوله های پنبه ای می توانید از حوله های میکروفیبر هم برای نوزاد خود استفاده کنید.
ابعاد در انتخاب حوله مناسب برای نوزاد نقش مهمی دارد. اما اندازه ها هم بسته به جثه نوزاد متغیر هستند.
حوله های نوزاد در سایزهای کوچک، متوسط و بزرگ هم ارائه می شوند که باید مناسب ترین اندازه را برای نوزاد خود انتخاب کنید تا در زمان خشک کردن هم شما خونسرد باشید و هم نوزادتان در آسایش باشد.
یکی دیگر از نکاتی که والدین کمتر به آن توجه می کنند میزان ضخامت حوله نوزاد است. در تمامی برچسب حوله ها شاخص GSM قرار دارد که تولید کنندگان برای اطلاع شما آن را درج می کنند.
در مناطقی که دارای آب و هوای گرم هستند، حوله های پنبه ای برای نوزادان مناسب است. علاوه بر این فرآیند شستشوی حوله آسان تر می شود چون این حوله ها دارای ضخامت مناسبی هستند و کاهش وزن پیدا نمی کنند.
اما در مناطق سردسیر باید از حوله های ضخیم برای نوزادان استفاده کنید تا در هنگام انتقال از حمام به اتاق خواب بدن نوزاد گرم باقی بماند.
اغلب اوقات افراد به برچسب روی حوله توجهی ندارند و فکر می کنند حوله هم مثل شستن لباس ها است. اما باید بدانید که حوله ها از موادهای اولیه متنوع و بر اساس استانداردهای مختلف تولید می شوند. بنابراین خواندن برچسب حوله بسیار مهم و ضروری است.
ممکن است سوالات زیادی برای شما پیش بیاید. آیا حوله باید با ماشین لباسشویی شستشو شود؟ آیا بهتر نیست حوله با دست شستشو شود؟ آیا استفاده از صابون حوله را زبر می کند؟ آیا برای شستشو باید از آب داغ استفاده کرد؟ جواب تمامی سوالات شما توسط تولید کنندگان در همان برچسب حوله ها نهفته است.
چگونه سفارش انیمیشن تبلیغاتی میتواند بر رشد تجارت تاثیرگذار باشد؟ چرا برندهای جهانی از استراتژی تکرار نمایش انیمیشنهای کوتاه استفاده میکنند؟ علت اینکه کسب و کارها باید به منظور تبلیغات ویدئوهای موشن گرافیک یا انیمیشن بسازند چیست؟ با توجه به رقابت تجاری امروز، انیمیشن تبلیغاتی یک راه عالی برای نشان دادن هویت برند است. بکارگیری این نوع تبلیغات خلاقانه موجب میشود که مشتریان بالقوه درک واضح تری از یک محصول و تجارت آن داشته باشند.
سفارش انیمیشن تبلیغاتی نقش مهمی در زمینه بازاریابی به ویژه اینترنتی ایفا میکند. کاربران آنلاین تبلیغات به شکل موشنگرافیک و انیمیشن را نسبت به تصاویر ثابت ترجیح میدهند. به عبارتی تبلیغات بنری ثابت در مقایسه با نوع متحرک به سختی نظر مصرفکنندگان را به خود جلب میکند و حتی میتواند نگرش منفی در مخاطبان هدف ایجاد نماید. از طریق تکرار تبلیغات انیمیشنی کوتاه، نام برند و یا سایر مفاهیم راحتتر به مخاطبان انتقال داده میشود و در ذهن آنها ماندگار خواهد شد. هدف از تبلیغات علاوه بر معرفی محصولات و جذب مشتریان میتواند رشد تجاری و ارتقای یک برند باشد. به کارگیری انواع تبلیغات انیمیشنی با ایجاد ارتباطات در سطح گسترده و افزایش فروش موجب رشد تجارت یک برند خواهد شد. فهرست عنوانهایی که در این مقاله بیان شدهاند عبارتند از: نقش انیمیشن کوتاه بر رشد تجارت، ویژگیهای انیمیشن سه بعدی، تاثیر انیمیشن کوتاه تبلیغاتی بر مشتریان، ارتباط با مخاطبان و مزایای سفارش انیمیشن تبلیغاتی.
بدیهی است که انیمیشنهای تبلیغاتی سه بعدی باید بر اساس استراتژیهای بازاریابی ساخته شوند. همچنین تولید تبلیغات خلاقانه شروع خوبی برای جذب مشتری در تجارت امروز است. به عنوان مثال برخی برندها محصولات خود را به صورت نامحسوس تبلیغ میکنند و با داستان سرایی درباره مناسبتهای اجتماعی و ایجاد حس نوستالژیک نام برند را مطرح مینمایند. انیمیشن کوتاه راهکاری مناسب برای انتقال مفاهیم و اطلاعات پیچیده به صورت داستان است. اگر یک محصول تجاری از نظر فنی چالش برانگیز است، به وسیله موشن گرافیک تبلیغاتی کوتاه مخاطب میتواند با آن ارتباط برقرار کرده و از مسائل فنی آن مطلع شود. بدین ترتیب کاربر اطلاعات بیشتری در مورد کسب و کار و مشخصات محصولات به دست میآورد.
یکی دیگر از ویژگیهای انیمیشن تبلیغاتی این است که میتوان از مدلهای سه بعدی و کاراکترهای منحصر به فرد برای سایر ویدئوهای بازاریابی یک برند استفاده کرد. انیمیشنهای سه بعدی ابزار بازاریابی قدرتمندی هستند که به شکل خاصی توجه مخاطبان هدف را به خود جلب میکنند. این شیوه برای معرفی یک محصول فیزیکی و تشویق مخاطب به خرید آن فوق العاده است و هیچ نوع تبلیغاتی با آن برابری نمیکند. پتانسیل انیمیشنهای سه بعدی در تبلیغ نام تجاری، محصول و خدمات بسیار بالا است و افراد احساس ارتباط بیشتری با برند خواهند داشت. علاوه بر این هزینههای تبلیغات
را به میزان زیادی کاهش میدهد. به طوری که تبلیغ کنندگان دیگر نیازی به صرف هزینههای فیلمبرداری در فضای باز یا استفاده از بازیگر نخواهند داشت و قبل از شروع ساخت انیمیشن میتوان بودجه مورد نیاز را با جزئیات کامل محاسبه کرد. همچنین محتوای ویدئویی ساخته شده را میتوان در آینده ویرایش کرد و سکانسهای کاملا مشابه به آن اضافه نمود.
اگرچه نمایش انیمیشن کوتاه به افراد مانند روشهای دیگر تبلیغات میتواند منجر به رفتار اجتناب از آگهی شود. با این حال بعد از تکرار انیمیشنهای تبلیغاتی، نگرش مثبتی در مخاطبان هدف ایجاد میگردد. در اغلب اوقات شخصیتهای متحرک سه بعدی و جلوههای صوتی و تصویری در یک انیمیشن نظر افراد را به خود جلب میکنند و توجه مصرفکننده به این نوع تبلیغات موجب کاهش نرخ پرش خواهد شد. به اشتراکگذاری انیمیشنهای کوتاه راحتتر انجام میشود بنابراین اکثر برندها این موضوع را هنگام تبلیغات در نظر میگیرند. هرچه قدر یک پست انیمیشن تبلیغاتی لایک بیشتری در شبکههای اجتماعی داشته باشد و توسط کاربران به اشتراک گذاشته شود، به یاد ماندنیتر خواهد بود.