فصل گرم را با کولر گازی 18000 ال جی تحمل کنید

کولر های گازی  18000  ال جی از تکنولوژی های خاصی استفاده می کنند که این موضوع سبب شده است تا در اکثر شرایط جوی بتوانند عملکرد خوبی را از خود به نمایش بگذارند، از سوی دیگر به دلیل برخورداری از برد اینورتر دیسی، این کولر گازی  به عنوان یکی از کم مصرف ترین محصولات شرکت ال جی معرفی شده است و می تواند تاثیر کاملا محسوسی بر کاهش بسیار مصرف برق بگذارد.


گرمایش قوی در کولر گازی الجی 18000

جالب است بدانید کولر گازی 18 هزار شرکت ال جی یک قابلیت بسیار بسیار شگفت انگیز و جذاب دارد و آن هم این است که این محصول توانایی گرم نمودن محیط هایی را دارد که دمای آن ها کمتر از منفی 10 درجه سانتی گراد است! این موضوع در صورتی است که در سایر محصولات برند های مختلف ما شاهد مشکلاتی در گرم نمودن فضاهای زیر صفر هستیم.


 سرمایش قوی در کولر گازی ال جی 18000

علاوه بر اینکه که این محصول می تواند محیط های بسیار سرد را گرم کند، بلکه می تواند محیط های بسیار گرم را نیز سرد کند. به طور معمول این محصول قادر است محیط‌ هایی تا دمای 60 درجه سانتی گراد را خنک کند و این یک نتیجه شگفت انگیز و کاملا حرفه ای است و به خوبی نشان می دهد که این محصول از توانایی بسیار خاصی در هر نوع شرایط آب و هوایی برخوردار است.

اسپلیت 18000 ال‌جی برای چه متراژی از محیط قابل بهره وری است؟

کولر گازی الجی 18000 میتواند تا 55 متر مربع فضای محیط را خنک نگه دارد .


بررسی میزان صدا در کولرگازی 18 هزار ال جی!


بدانید که میزان صدا در کولر های گاری ال جی بسیار بسیار پایین بوده چراکه میزان صدای استاندارد کتابخانه 8 دسی بل است و صدا و نویزی که دراین محصول تولید می شود تنها 11 درصد از صدای استاندارد کتابخانه بیشتر می باشد. در حالت کلی می توان گفت که کولر گازی 18000 ال جی  تنها 19 دسی بل صدا تولید می کند و این موضوع نشان می دهد که این محصول تا به چه اندازه بی صدا است!

همان طور که اشاره نمودیم وجود کولر های گازی در شرایط آب  و هوایی بسیار گرم و همچنین وجود در مناطقی که ذرات و گرد و غبار معلق بسیار زیادی دارند می تواند باعث استهلاک کولر های گازی شده و در نتیجه طی فشار های بسیار زیادی که به تمامی دستگاه های الکتریکی در این دو منطقه می شود، خرابی زودرس عاید ما شود.

این موضوع اجازه فعالیت مناسب و اصولی را از دستگاه می گیرد. از این رو متخصصان موجود در شرکت ال جی فرایند ها و شیوه های بسیار مناسبی را برای رفع این موضوع اندیشیده اند و به خوبی متوجه شدند که استفاده از کمپرسور روتاری می تواند این محصول را تا دمای 60 درجه سانتی گراد نیز حفظ نماید و عملکرد بسیار مطلوب تری را تجربه کند.

اینورتر به چه معناست؟

یقینا یکی از مهمترین مواردی که در صنعت کولر گازی اتفاق افتاد ورود تکنولوژی اینورتر به این سیستم می باشد که باعث شد کلیت شاخه های کولرگازی به دو دسته اینورتر دارد و بدون اینورتر تقسیم شود. در ادامه مطلب این موضوع را بیشتر برای شما باز میکینم.

در کولرهای معمولی که فاقد این قطعه هوشمند می باشند در واقع پس از روشن نمودن کولر گازی برای رسیدن دمای محیط به حالت تعادل به دلیل ساختار فنی خاص آنها چندین بار کمپرسور کولرگازی خاموش و روشن خواهد شد که دلیل مصرف برق بیش از حد به همین موضوع  برمیگردد. در واقع مصرف برق غیر معمول به دلیل توان برق مصرفیست که در هنگام روشن شدنهای مکرر کولرگازی اتفاق میفتد.

اما در کولرهای گازی مجهز به کیت الکترونیکی اینورتر پروسه به شکل دیگری طی میشود. در این سیستمها برای رسیدن دمای محیط به حالت تعادل نیاز به خاموش و روشن شدنهای مکرر نمی باشد و بصورت اتوماتیک در این مدت زمان با کاهش دور فن کمپرسور در فواصل زمانی مشخص و منتخب از قبل تعیین شده از خاموشی خودکار جلوگیری شده و کولر گازی بدون استارت کار خود را ادامه میدهد.

لازم به ذکر است با پیدا شدن قطعات فول دی سی اینورتر در صنعت کولرگازی پروسه صرفه جویی در مصرف انرژی به کمال رسیده و با توجه به مشاهدات تجربی کاهش مصرف انرژی تا 73% را شاهد بوده ایم. ضمنا وجود این قطعه هوشمند در کولرگازی 18000 ال جی سبب شده که این محصول جایگاه ویژه ای در بین خریداران خود داشته باشد.

استفاده از اینورتر در کولر گازی ال جی 18 هزار 

کولر گازی اینورتر ال جی 18 هزار نکست پلاس، با بهره مندی از تکنولوژی اینورتر باعث کاهش چشم گیر مصرف برق می‌شود. تا جایی که در هنگام خرید این کولر گازی از دماتک دیگر نگران پرداخت هزینه های هنگفت مصرف برق نباشید.

کولرگازی معمولی پس از روشن شدن آمپر برق بالایی میکشد و سپس با حداکثر توان برودتی شروع به کار کرده و پس از مدتی دما هوای محیط را به حد مطلوب می‌رساند و خاموش می‌شود. یکی از بزرگ‌ترین معایب سیستم‌های قدیمی این است. که زمانی که بُرد، دستور را تشخیص داد که محیط داخلی شما به‌اندازه کافی خنک شده است.

که این دما از طریق شما به دستگاه داده می‌شود دستور قطع کمپرسور را صادر می‌کند. که در خوش‌بینانه‌ترین حالت ۳ بار در هر ساعت اتفاق می‌افتد. و زمانی که کمپرسور دوباره دستور روشن شدن را دریافت کرد که برای این کار نیاز به جریان بسیار بالای چند آمپری دارد که باعث مصرف شدن برق زیادی خواهد شد.

این مشکل بزرگی در این سیستم‌ هاست،  اگر با یک مثال بخواهیم توضیح دهیم همانند هل دادن ماشین در حالت بی حرکت می‌باشد که در لحظه اولیه هل دادن باید انرژی زیادی را مصرف کرد ولی اگر راه افتاد انرژی کمتری برای هل دادن آن لازم است.

اما چند سالی است که کولرهایی وارد بازار شده که به نام کولر گازی کم‌مصرف یا کولر گازی اینورتر شناخته می‌شود که مدت‌هاست که دستخوش تغییرات مهمی شده و  و روزبه‌روز پیشرفته تر می‌شود.

کولر گازی اینورتر ۱۸۰۰۰ ال جی نکست پلاس، اینورتر با حذف فرآیند روشن و خاموش شدن باعث بالا رفتن طول عمر و بازدهی قطعات و اجزاء کولر گازی گردیده. و مقدار جریان زیاد مورد نیازی که کولر در هنگام روشن شدن کمپرسور دارد را از بین می‌برد.

بطور کلی این فرآیند باعث بالا رفتن طول عمر کولر شده و مصرف برق کولر گازی ۱۸۰۰۰ ال جی اینورتر را کاهش می‌دهد. اسپلیت های اینورتر با تبدیل برق متناوب به جریان برق مستقیم، موجب استارت تدریجی، کم صدا و کم مصرف دستگاه در هنگام راه اندازی کولر می‌گردند.

با این تکنولوژی به کار گرفته شده در کولر گازی 18000 اینورتر ال جی مدل NP186SK1، مصرف برق با کاهش چشم گیر 60 درصدی  رو به رو شده است تاجایی که شما  دیگر نگران هزینه های برق نباشید.


سیستم تصفیه هوا در کولر گازی اینورتر ال جی 18000

کولر گازی ال جی 18000 NP186SK1 علاوه بر ایجاد سرمایش و گرمایش، این امکان را برای مصرف‌کنندگان فراهم می‌کنند، که از هوای سالم و پاکیزه محیط دوروبر خود لذت ببرند، سیستم‌های تصفیه هوا در کولر گازی ال جی 18000 می‌کوشد. که گرد و غبار و تا حدودی انواع خاص و محدودی از ویروس‌ها و باکتری‌ها موجود در هوا را از بین ببرد.

کولر گازی و اسپلیت ۱۸۰۰۰ ال جی مدل نکست پلاس مجهز به، فیلتر محافظ چندمرحله ای با تکنولوژی 3M و فیلتر پلاس مستر آیونایزر با تولید بیش از 3 میلیون یون تمامی ذرات آلوده. با قطر بیشتر از 3 میکرون را از بین می‌برد.

گذشته از این، کولر گازی ۱۸هزار ال جی مدل نکست پلاس مجهز به فیلتر های پلاسما، ضدآلرژی و ضدآنفلوآنزا نیز است. که افراد دارای حساسیت به گرد و غبار یا آسم، گرد و غبار کمتری در هوای خانه  احساس خواهند کرد. همچنین این فیلتر ها تمام اجسام موجود در فضای کاربر از جمله مبل، پرده و حتی لباس ها را هم یونیزه می‌کند.

راحتی در فصل گرم: معرفی کولر گازی 12000 ال جی

کولر گازی ال جی 12000 inverter icontrol از به روز ترین و قدرت مند ترین اسپلیت های برند ال جی است که با طراحی و ساختار فوق العاده هوشمندانه ای که دارد بهترین عملکرد را در تامین دمای مورد نیاز شما خواهد داشت. این اسپلیت به صورت سرمایشی و گرمایشی ساخته شده است و در تمامی فصول می توان از آن استفاده ی بهینه ای داشت. وجود کمپرسور دوال اینورتر در آن موجب قدرت بالا و مصرف انرژی پایین تر در آن شده است. به طوری که نسبت به سایر کولر گازی ها مصرف انرژی 70 درصد پایین تری دارد. اسپلیت 12000 ال جی به مبرد r410 که گازی به خطر است مجهز شده است در نتیجه راندمان بالاتر و مصرف انرژی کم تری خواهد داشت. حالت توربو ، حالت خواب ، فیلتر تصفیه هوا و …از جمله قابلیت های کولر گازی 12000 ال جی هستند که هر یک در عملکرد بهتر دستگاه تاثیر گذارند.



ساختار و طراحی کولر گازی LG-inverter icontrol 12000


کولر گازی ال جی 12000 از دو قسمت اصلی کمپرسور و یونیت داخلی تشکیل شده است که هر یک در ابعاد مناسبی طراحی شده اند. یونیت داخلی ساختاری فوق العاده شیک و باریک دارد و به راحتی بر روی هر دیواری نصب خواهد شد.نصب و نگهداری آسان از ویژگی های ساختاری این کولر گازی به شمار می آیند. نمایشگری بزرگ از نوع ال ای دی  بر روی یونیت داخلی طراحی شده است که اطلاعات لازم در مورد وضعیت و فعالیت دستگاه را در اختیار شما قرار خواهد داد. جنس بدنه ی کولر گازی نیز از مواد درجه یک و ضد زنگ ساخته شده است و از دوام و استحکام فوق العاده بالایی برخورد دار است. ساختار کمپرسور نیز به گونه ای است که از ایجاد لرزش و صدای مزاحمت آمیز در حین فعالیت جلوگیری خواهد کرد. بدنه ی کمپرسور نیز در مقابل عوامل بیرونی همانند افتاب و باران مقاومت بالایی دارد. ال جی برای کنترل دقیق و راحت کولر گازی اقدام به طراحی ریموت کنترلی سریع و خوش دست نموده است که به وسیله ی آن می توانید بدون نیاز به بلند شدن فعالیت دستگاه خود را کنترل نمایید.



پره های چهار جهته کولر گازی LG-inverter icontrol 12000


ال جی برای خنک سازی یکنواخت فضا ، اقدام به طراحی پره های چهار جهته نموده است. یونیت کولر گازی ال جی با دارا بودن پره های چهار جهته، جریان هوای خنک را در چهار جهت مختلف بالا ، پایین ، راست و چپ به داخل فضای شما می دمد و در نتیجه جریان هوایی یک دست و ملایم را در تمامی نقاط سالن شما پخش خواهد کرد. شما در هر نقطه و جهتی که قرار داشته باشید می توانید از هوای کولر گازی بهره مند شوید.



حالت خواب اسپلیت LG-inverter icontrol 12000


حالت خواب یکی از قابلیت های کاربردی کولر گازی ال جی  12000inverter icontrolمی باشد که در حین خواب می توانید از آن استفاده کنید. همان طور که می دانید دمای بدن انسان در حین خواب شبانه پایین خواهد امد ، ال جی با در نظر گرفتن این موضوع اقدام به طراحی حالت خواب در اسپلیت دیواری خود نموده است. زمانی که شما به خواب فرو می روید کولر گازی به صورت خودکار درجه دمای خود را پایین خواهد آورد به طوری که درجه دمای محیط را با درجه دمای بدن شما یکسان خواهد کرد و در نتیجه خوابی عمیق و لذت بخش را برای شما فراهم خواهد کرد.



فیلتر تصفیه هوا در کولر گازی LG-inverter icontrol 12000


ال جی کولر گازی 12000 خود را به فیلتر تصفیه هوا مجهز نموده است تا هوایی کاملا سالم و بدون آلودگی را وارد منازل شما نماید. اسپیلت ال جی دارای فیلتری قدرت مند می باشد که می تواند تمامی آلودگی ها و گرد و غبار موجود در هوا را قبل از ورود به منزل به خود جذب نماید و مانع از ورود آن ها به منزل گردد. در نتیجه هوایی که از کولر گازی وارد منزل شما خواهد شد کاملا تمیز و سالم خواهد بود. هوایی سالم و بدون آلودگی می تواند سلامتی شما و خانواده تان را تضمین نماید و زندگی سالمی را برای شما رقم بزند. کسانی که دارای آلرژی و حساسیت های فصلی هستند با خرید کولر گازی ال جی زندگی سالم تری را تجربه خواهند کرد.



کمپرسور کولر گازی LG-inverter icontrol 12000


قدرت و کیفیت کمپرسور نقش مهم و اساسی با قدرت و عملکرد کلی دستگاه دارد ، از این رو شرکت ال جی از کمپرسور قدرت مند و با دوام به نام کمپرسور دوال اینورتر در ساختار کولر گازی  12000 inverter icontrol استفاده نموده است. این نوع کمپرسور با هر نوع شرایط آب و هوایی سازگاری داشته و  با قدرت فوق العاده بالایی که دارد می تواند در سریع ترین زمان دمای دلخواه شما را تامین نماید. از همه مهم تر این کمپرسور از نوع اینورتر است و مصرف انرژی فوق العاده پایینی دارد به طوری که می تواند 70 درصد از هزینه های مصرف انرژی را کاهش داد. دوام و طول عمر بالایی این کمپرسور نیز از دیگر خصوصیات عالی آن می باشد.


قیمت کولر گازی LG-inverter icontrol 12000


یک کولر گازی خوب و مناسب علاوه بر قدرت و کیفیت عالی که دارد ، باید از قیمتی مناسبی نیز برخورد دار باشد. ال جی از برند های خوش نامی است که در عین کیفیت و دوام بالایی که در محصولات خود ارائه می دهد ، آن ها را با قیمتی مناسب تر از سایر برند ها در اختیار مشتری قرار خواهد داد تا شرایط خرید را برای تمامی خریداران خود هموار نماید. شما می توانید کولر گازی پرقدرت  12000 inverter icontrol  را با مناسب ترین قیمت خریداری نمایید.


خرید کولر گازی LG-inverter icontrol 12000


خرید کولر گازی ال جی 12000 اینورتر کولر گازی وسیله ای برای تامین دمای مورد نیاز شما در تمامی فصول سال می باشد که خرید آن همانند خرید یخچال و لباسشویی از خرید های ضروری و لازمه ی هر منزلی است. ال جی با ساخت کولر گازی  12000 inverter icontrol  نهایت کیفیت و قدرت را به صورت یکجا مورد استفاده قرار داده است.این اسپلیت دیواری با قابلیت ها و قدرت بالایی که در تامین دمای مورد نیاز شما دارد می تواند گزینه ای بسیار منطقی و مناسب برای خرید باشد.

زیرانداز نوزاد پارچه ای بهتر است یا زیرانداز تعویض یک بار مصرف

رشد کودکان‌ از همان سالهای ابتدایی تولدشان بسیار سریع است، خصوصا از بدو تولد تا یکسالگی این رشد به حدی است که والدین اصلا باور نمی‌کنند. شیر دادن، تمیز کردن پوشک نوزاد، رسیدگی به او و بازی کردن همگی جزو کارهایی هستند که مادر موظف است که آنها را انجام دهد و بدیهی است که او از این کار لذت می‌برد و به فرزندش عشق می‌ورزد. تا وقتی که کودک از پوشک استفاده می‌کند، مسلما باید برای تعویض پوشکش از یک وسیله‌ی خاص استفاده کنید تا پوست لطیف او با زمین برخورد نکند و هم‌چنین کثیفی ادرار و مدفوع او با فرش در تماس نباشد. امروزه خوشبختانه برای راحتی مادر و کودک محصولی با عنوان زیرانداز تعویض نوزاد وارد بازار شده است که این کار را بسیار آسان می‌کند.

کودکان گل هر خانه‌ای محسوب می‌شوند، بنابراین باید همیشه از آنها محافظت نمود و مانند گل هم با آنها برخورد کرد. چه دختر و چه پسر برای تمیز کردنشان باید نهایت دقت را به خرج داد تا خدایی ناکرده دچار مشکلاتی چون عفونت ادراری و… نشوند. زیرانداز تعویض نوزاد به شما این امکان را خواهد داد که در هر جایی که هستید به راحتی با پهن کردن آن، پوشک نوزاد خود را تعویض نمایید. هر ساعتی که عوض کردن پوشک کودکتان به تعویق بیفتد، مسلما پوست لطیف او به عوارضی چون سوختگی، ملتهب شدن کشاله‌ی ران و… مبتلا خواهد شد.

احتمالا با خواندن این مقدمه‌ی کوتاه تا حد زیادی به اهمیت خرید این وسیله‌ی کاربردی پی برده‌اید. به عبارت بهتر همیشه باید هنگام خرید سیسمونی برای فرزند دلبندتان تمامی وسایل مورد نیاز را برای او خریداری نمایید. همکاران ما در این مطلب قصد دارند برای خرید زیرانداز تعویض نوزاد به شما عزیزان کمک کنند تا با آگاهی کامل این بخش از سیسمونی فرزند دلبندتان را انتخاب کنید. بدیهی است که به دلیل حساس بودن پوست کودکان خرید یک مدل باکیفیت و مرغوب کار دشواری است، اما نگران نباشید و ما را همراهی کنید.

منظور از زیرانداز تعویض‌نوزاد چیست؟

یکی از مهم‌ترین اقلام برای خرید سیسمونی کودک، تهیه‌ی تشک تعویض می‌باشد که باید همیشه و همه‌جا همراهتان باشد. در حال حاضر نحوه‌ی ساخت آنها به صورتی است که به آسانی درون ساک لوازم کودک و نوزاد جای می‌گیرد و حمل آن هم مشکل ساز نخواهد بود. برخی از زیرانداز‌هایی که در بازار موجودند، حالت یکبار مصرف دارند و فقط می‌توان برای یکبار از آنها بهره برد، برخی دیگر هم قابلیت استفاده‌ی مداوم را دارا می‌باشند. به هر حال انتخاب هرکدام از این مدل‌ها به سلیقه و علاقه‌ی شما بستگی دارد.

اما در تعریف کلی اگر بخواهیم زیرانداز تعویض نوزاد را شرح دهیم باید بگوییم که تشک نازکی از جنس پلاستیک می‌باشد که فاقد مواد حساسیت زا بوده و برای هر بار تعویض پوشک کودک، آن را پهن می‌کنند و نوزاد را بر روی آن قرار می‌دهند تا اگر حین عوض کردن پوشکش، به یکباره ادرار یا مدفوع کرد، فرش زیر پای او کثیف نشود و فقط بر روی زیرانداز ریخته شود. جنس آن هم به گونه ای است که به آسانی شسته خواهد شد، پس نباید نگران پاک نشدن کثیفی‌ها از روی تشک تعویض باشید.

برای دیدن انواع زیرانداز نوزاد و خرید آنلاین زیرانداز نوزادی فانتزی و عروسکی کارتزبیبی به لینک زیر مراجعه کنید :

https://cartesbaby.com/product-category/baby-mattress/

آشنایی بیشتر با انواع زیرانداز تعویض نوزاد:

  • زیرانداز یکبار مصرف: همانطور که از نام این مدل زیرانداز مشخص است، فقط یکبار می توان از آن استفاده نمود. بنابراین اگر می خواهید که همیشه و همه جا زیرانداز تعویض نوزاد همراهتان باشد، باید ۳ یا ۴ زیرانداز یکبار مصرف را با خود حمل کنید. شاید بگویید که زیرانداز یکبار مصرف به لحاظ اقتصادی مقرون به صرفه تر است؛ اما باید بگویم که وقتی زیر انداز به اتمام می‌رسد، مسلماً شما مجبور خواهید بود که زمان زیادی را در داروخانه‌های سطح شهر سپری کنید، تا یک بسته زیر انداز با کیفیت را خریداری نمایید. جنس این زیرانداز ها هم از پلاستیک می باشد.
  • زیرانداز تعویض نوزاد دائمی: مدلی که بیشتر در فروشگاههای سیسمونی یافت می می‌شود، همین مدل است. شکل ظاهری این زیراندازها معمولاً منقش به طرح های عروسکی و زیبا می باشد. در نتیجه کودک وقتی که بر روی آن قرار می گیرد احساس خوشحالی خواهد کرد. همچنین در قسمت پایینی این زیراندازها یک بوق طراحی شده تا هر زمان که کودک دست و پا می‌زند؛ پایش به آن برخورد کند و ساکت بماند. به لحاظ قیمتی هم زیرانداز تعویض نوزاد دائمی قیمت بالاتری نسبت به مدل یکبار مصرف خواهد داشت. پلاستیک به کار رفته در ساخت این محصول هم نسبت به مدل قبلی بسیار بادوام تر و مقاوم تر می باشد.

مزایای خرید زیرانداز تعویض نوزاد:

  1. دوام و کیفیت بالا به خصوص در مدل های دائمی.
  2. قیمت مناسب.
  3. همیشه و همه جا در دسترس است.
  4. جنس بسیار عالی که مقاومت بسیار خوبی در برابر رطوبت دارد.
  5. قابلیت جمع شدن را دارا می باشد، بنابراین به راحتی درون کیف لوازم کودک و نوزاد جای می گیرد.
  6. خرید مدل های یکبار مصرف گزینه بسیار خوبی برای مسافرت و یا مکانی غیر از خانه خودتان می باشد، تا بعد از هر بار استفاده آن را دور بیاندازید.
  7. شستشوی آنها بسیار راحت می باشد.
  8. در قسمتی که کودک سر خود را بر روی زمین می گذارد، یک قسمتی مانند بالش تعبیه شده تا وقتی که کودک دراز میکشد، گردن و سر او اذیت نشود.
  9. با خرید زیرانداز تعویض نوزاد دیگر نگران کثیف شدن فرش و موکت خود نباشید.
  10. شما عزیزان می توانید این محصول را هم به صورت حضوری از فروشگاه های سیسمونی شهر محل سکونت تان و یا اینکه به صورت آنلاین و از فروشگاه های معتبر اینترنتی خریداری نمایید.

نکات مهم و کاربردی که هنگام خرید زیرانداز تعویض نوزاد باید به آنها توجه نمایید:

  • اولین مورد توجه به قیمت زیرانداز تعویض نوزاد است. شما عزیزان باید به بودجه و میزان درآمد خود توجه نمایید؛ چون در حال حاضر قیمت این محصول از ارزان شروع می‌شود تا گران. بدیهی است که انتخاب یک مدل خاص بستگی به عوامل زیادی خواهد داشت.
  • حتماً به مرغوب بودن مواد به کار رفته در این محصول توجه کنید، چون به هر حال این وسیله قرار است با پوست لطیف کودک شما در تماس باشد، پس باید حتماً از نبود مواد حساسیت زا در آن مطمئن شوید.
  • مدلی را خریداری کنید که دارای اشکال و طرح های عروسکی و زیبا باشد، چون قرار است فرزند دلبندتان بر روی آن دراز بکشد، در نتیجه باید شکل های زیبا داشته باشد تا وقتی برای آن قرار می گیرد از دیدن این اشکال به وجود می آید.
  • بهتر است مدل انتخابی تان دارای بالشتک باشد تا وقتی که فرزندتان را بر روی آن می خوابانید زیر سر او سفت و محکم نباشد. چون به هر حال فرزندان سرمایه زندگی شما هستند، پس باید موجبات آرامش و آسایش او را فراهم کنید. وجود بالشتک به شما این امکان را خواهد داد که با آرامش بیشتری پوشک کودکتان را تعویض نمایید.
  • حتما به جنس به کار رفته در این محصول هم دقت داشته باشید. غالب جنس زیرانداز تعویض نوزاد که در بازار موجود است، پلاستیکی می باشد که باعث می شود ادرار و مدفوع نوزادتان بر روی آن به راحتی شسته شود.
  • مورد بعدی هم دقت در مدل‌هایی که در بازار موجود هستند، می‌باشد. همانطور که در بالا هم اشاره کردیم، انتخاب انواع مختلف زیرانداز چه دائمی و چه یکبار مصرف به علاقه و میزان راحتی شما بستگی خواهد داشت. اگر نمی‌توانید هر روز تشکچه را بشویید، پس بهتر است که به دنبال خرید مدل‌های یکبار مصرف باشید.
  • برخی از مدل‌های دیگر هم هستند که درون کیف مخصوص جای می‌گیرند و حمل آنها بسیار راحت می‌باشد. انتخاب هر کدام از این مدل‌ها به سلیقه و علاقه‌ی شما عزیزان بستگی دارد.


قیمت تولید انیمیشن تبلیغاتی چند است ؟

انیمیشن تبلیغاتی، ویدئویی کوتاه است که به طور واضح و سریع اطلاعات را به مخاطب منتقل ‌می‌کند. اغلب کسب و کارها برای تبلیغ برند در رسانه‌های اجتماعی مانند اینستاگرام، لینکدین، آپارات و… از انیمیشن و یا موشن گرافیک‌های ساده استفاده ‌می‌کنند. محبوبیت این نوع ویدئوها همچنان در حال افزایش است و راهکاری عالی برای معرفی محصول و اطلاع رسانی درباره برند می‌باشد. هزینه ساخت انواع انیمیشن‌ها متفاوت است و معمولا محتواهای ویدئویی تبلیغاتی توسط تیم‌های حرفه‌ای ساخته ‌می‌شوند.

فهرست مطالبی که در این مقاله مطرح شده‌اند عبارتند از: هزینه ساخت انیمیشن تبلیغاتی، سفارش ساخت انیمیشن، مهارت‌های لازم برای ساخت انیمیشن‌، انواع انیمیشن تبلیغاتی، فیلمنامه و کاراکترهای انیمیشن تبلیغاتی.

هزینه ساخت انیمیشن تبلیغاتی

هزینه ساخت انیمیشن تبلیغاتی به فاکتورهای مختلفی بستگی دارد. برخی از این عوامل تاثیرگذار عبارتند از: تایم انیمیشن، نوع فیلمنامه، ساخت استوری بورد، رعایت استانداردهای پخش، شیوه تدوین و مدت زمان اجرای پروژه. انیمیشن‌ها فقط به متحرک‌ سازی گرافیک‌ها و تصاویر محدود نمی‌‌شوند، بلکه به شیوه داستانی و از طریق کاراکترها ‌می‌توانند اطلاعات و مفاهیم پیچیده را به مخاطب نمایش دهند. تایم انیمیشن‌های تبلیغاتی متفاوت است و ‌این نوع ویدئوها می‌توانند درباره هر موضوعی ساخته شوند. معمولا یک انیمیشن‌ تبلیغاتی در مدت زمان ۱۵ تا ۶۰ ثانیه به نمایش گذاشته ‌می‌شود. سازندگان انیمیشن قبل از هر کاری بر اساس طول ویدئو و میزان پیچیدگی آن بودجه پروژه را برآورد ‌می‌کنند. منطقی است که هر چه طول ویدئو و تعداد اعضای تیم سازنده انیمیشن بیشتر باشد، هزینه بالاتری برای ساخت آن در نظر گرفته ‌می‌شود. به عنوان مثال قیمت انیمیشن ۳۰ ثانیه‌ای بسیار کمتر از یک ویدئوی ۳ دقیقه‌ای است.

استانداردهای پخش و ابعاد خروجی مانند ۴K، Full HD و HD موارد دیگری هستند که در هزینه ساخت انیمیشن تبلیغاتی محاسبه ‌می‌شوند. هرچه کیفیت خروجی بهتر باشد، قیمت بالاتری خواهد داشت. تدوین و کارگردانی نیز از جمله عوامل تعیین‌کننده قیمت هستند. تدوین یکی از مهمترین مراحل در ساخت انیمیشن است. طی این مرحله ویدئوی نهایی برای انتشار آماده ‌می‌شود. به عبارتی ادغام، ویرایش و اصلاح فریم‌های ویدئو در مرحله تدوین انجام می‌گردد. هرچه محتوای ویدئویی حرفه‌ای‌تر تدوین شود، هزینه انجام پروژه افزایش خواهد یافت.

سفارش انیمیشن تبلیغاتی

تهیه انیمیشن تبلیغاتی بر فروش محصولات تاثیر زیادی دارد. اگر این نوع محتوای ویدئویی متناسب با نیاز مشتریان تهیه شود می‌تواند بیشترین اطلاعات را درباره محصول و برند ارائه دهد. در حال حاضر برای آماده سازی انیمیشن‌های دو بعدی از نرم افزارهای Adobe مانند Adobe Animate CC، Adobe After Effects و یا برنامه Moho استفاده ‌می‌شود. همچنین انیمیشن‌های سه بعدی با نرم افزارهایی مانند Autodesk 3D Max، Cinema 4D و Autodesk Maya ساخته ‌می‌شوند.

بهتر است برای سفارش انیمیشن تبلیغاتی سرمایه مورد نیاز آن برآورد گردد. معمولا استودیوهای انیمیشن بر اساس سبک و مدت زمان محتوای ویدئویی بودجه آن را تعیین ‌می‌کنند. باید دقت داشت که ویدئوهای تبلیغاتی هویت یک برند را به مخاطب می شناسانند. منطقی است که سرمایه‌گذاری برای ساخت انیمیشن‌های با کیفیت ایده مناسبی است تا یک برند به طور صحیح به مشتریان معرفی گردد. در صورتی که انیمیشن‌ها خلاقانه و جالب ساخته شوند ‌می‌توانند بازخورد خوبی از مخاطب دریافت کنند. همچنین ارتباط برند با مشتری را بهبود بخشند و در نهایت فروش محصولات را افزایش دهند. این نوع تبلیغات دقیقا آنچه را که مخاطب باید درباره محصول بداند به طور واضح بیان ‌می‌کنند.


هزینه ساخت انیمیشن تبلیغاتی در تهران چقدر است ؟

هزینه ساخت انیمیشن تبلیغاتی به چه عواملی بستگی دارد؟

هزینه ساخت انیمیشن تبلیغاتی به فاکتورهای متعددی بستگی دارد. مدت زمان ویدئو و پیچیدگی فیلمنامه مهمترین عوامل تاثیرگذار بر قیمت گذاری انیمیشن هستند.

به طور معمول هزینه ساخت انیمیشن‌ تبلیغاتی کمتر از فیلم کوتاه است و روشی خلاقانه برای ارتباط موثر با مشتریان بالقوه می‌باشد. انیمیشن‌ها به صورت بنر تبلیغاتی در فضای مجازی باشند و یا محتوای ویدئویی در شبکه‌های تلویزیونی، ‌می‌توانند به کسب و کارها کمک کنند تا محصولات خود را معرفی نمایند. همچنین با کمترین هزینه آگاهی مصرف‌کنندگان از یک برند را افزایش می‌دهند.

بیشتر بدانید:

بازاریابی محتوایی نیز به تولید محتوای خوب و نظارت روی آن تمرکز می کند. در حال حاضر بسیاری از شرکت های تولید محتوا با اخذ سفارش تولید محتوا انواع محتواهای کاربردی را در اختیار شما قرار می دهند تا به کمک آنها بتوانید مخاطبان خود را جلب نمایید.

مقدمه

انیمیشن تبلیغاتی، ویدئویی کوتاه است که به طور واضح و سریع اطلاعات را به مخاطب منتقل ‌می‌کند. اغلب کسب و کارها برای تبلیغ برند در رسانه‌های اجتماعی مانند اینستاگرام، لینکدین، آپارات و... از انیمیشن و یا موشن گرافیک‌های ساده استفاده ‌می‌کنند. محبوبیت این نوع ویدئوها همچنان در حال افزایش است و راهکاری عالی برای معرفی محصول و اطلاع رسانی درباره برند می‌باشد. هزینه ساخت انواع انیمیشن‌ها متفاوت است و معمولا محتواهای ویدئویی تبلیغاتی توسط تیم‌های حرفه‌ای ساخته ‌می‌شوند. 

فهرست مطالبی که در این مقاله مطرح شده‌اند عبارتند از: هزینه ساخت انیمیشن تبلیغاتی، سفارش ساخت انیمیشن، مهارت‌های لازم برای ساخت انیمیشن‌، انواع انیمیشن تبلیغاتی، فیلمنامه و کاراکترهای انیمیشن تبلیغاتی.


هزینه ساخت انیمیشن تبلیغاتی 

هزینه ساخت انیمیشن تبلیغاتی به فاکتورهای مختلفی بستگی دارد. برخی از این عوامل تاثیرگذار عبارتند از: تایم انیمیشن، نوع فیلمنامه، ساخت استوری بورد، رعایت استانداردهای پخش، شیوه تدوین و مدت زمان اجرای پروژه. انیمیشن‌ها فقط به متحرک‌ سازی گرافیک‌ها و تصاویر محدود نمی‌‌شوند، بلکه به شیوه داستانی و از طریق کاراکترها ‌می‌توانند اطلاعات و مفاهیم پیچیده را به مخاطب نمایش دهند. تایم انیمیشن‌های تبلیغاتی متفاوت است و ‌این نوع ویدئوها می‌توانند درباره هر موضوعی ساخته شوند. معمولا یک انیمیشن‌ تبلیغاتی در مدت زمان 15 تا 60 ثانیه به نمایش گذاشته ‌می‌شود. سازندگان انیمیشن قبل از هر کاری بر اساس طول ویدئو و میزان پیچیدگی آن بودجه پروژه را برآورد ‌می‌کنند. منطقی است که هر چه طول ویدئو و تعداد اعضای تیم سازنده انیمیشن بیشتر باشد، هزینه بالاتری برای ساخت آن در نظر گرفته ‌می‌شود. به عنوان مثال قیمت انیمیشن 30 ثانیه‌ای بسیار کمتر از یک ویدئوی 3 دقیقه‌ای است.

استانداردهای پخش و ابعاد خروجی مانند 4K، Full HD و HD موارد دیگری هستند که در هزینه ساخت انیمیشن تبلیغاتی محاسبه ‌می‌شوند. هرچه کیفیت خروجی بهتر باشد، قیمت بالاتری خواهد داشت. تدوین و کارگردانی نیز از جمله عوامل تعیین‌کننده قیمت هستند. تدوین یکی از مهمترین مراحل در ساخت انیمیشن است. طی این مرحله ویدئوی نهایی برای انتشار آماده ‌می‌شود. به عبارتی ادغام، ویرایش و اصلاح فریم‌های ویدئو در مرحله تدوین انجام می‌گردد. هرچه محتوای ویدئویی حرفه‌ای‌تر تدوین شود، هزینه انجام پروژه افزایش خواهد یافت.

سفارش انیمیشن تبلیغاتی 

تهیه انیمیشن تبلیغاتی بر فروش محصولات تاثیر زیادی دارد. اگر این نوع محتوای ویدئویی متناسب با نیاز مشتریان تهیه شود می‌تواند بیشترین اطلاعات را درباره محصول و برند ارائه دهد. در حال حاضر برای آماده سازی انیمیشن‌های دو بعدی از نرم افزارهای Adobe مانند Adobe Animate CC، Adobe After Effect و یا برنامه Moho استفاده ‌می‌شود. همچنین انیمیشن‌های سه بعدی با نرم افزارهایی مانند Autodesk 3D Max، Cinema 4D و Autodesk Maya ساخته ‌می‌شوند.

بهتر است برای سفارش انیمیشن تبلیغاتی سرمایه مورد نیاز آن برآورد گردد. معمولا استودیوهای انیمیشن بر اساس سبک و مدت زمان محتوای ویدئویی بودجه آن را تعیین ‌می‌کنند. باید دقت داشت که ویدئوهای تبلیغاتی هویت یک برند را به مخاطب می شناسانند. منطقی است که سرمایه‌گذاری برای ساخت انیمیشن‌های با کیفیت ایده مناسبی است تا یک برند به طور صحیح به مشتریان معرفی گردد. در صورتی که انیمیشن‌ها خلاقانه و جالب ساخته شوند ‌می‌توانند بازخورد خوبی از مخاطب دریافت کنند. همچنین ارتباط برند با مشتری را بهبود بخشند و در نهایت فروش محصولات را افزایش دهند. این نوع تبلیغات دقیقا آنچه را که مخاطب باید درباره محصول بداند به طور واضح بیان ‌می‌کنند.

مهارت‌های لازم برای ساخت انیمیشن‌

انیمیشن‌های تبلیغاتی اثربخشی فعالیت‌های بازاریابی را در مدت زمان کوتاهی افزایش می‌دهند. سازندگان انیمیشن، ویدئوهای تبلیغاتی فوق العاده و منحصر به فردی را طی مراحلی از جمله فیلمنامه‌نویسی، تهیه استوری بورد، طراحی تصاویر و متحرک سازی آن‌ها، صداگذاری و تدوین آماده ‌می‌کنند. هرچه مهارت گرافیست‌ها بیشتر باشد و توانایی انجام کار با نرم افزارهای پیشرفته را داشته باشند، در مدت زمان کمتری محتوای ویدئویی را تهیه خواهند کرد. به عبارتی هرچه تیم سازنده انیمیشن حرفه‌ای‌تر باشند، پروژه ساخت ویدئوهای تبلیغاتی را سریع‌تر به پایان می‌رسانند. البته بدیهی است که هزینه بیشتری نیز دریافت ‌می‌کنند.

تهیه استوری بورد برای فیلمنامه مرحله‌ای زمانبر در تهیه انیمیشن تبلیغاتی است. به همین دلیل سفارشاتی که همراه با استوری بورد ساخته شوند ممکن است پرهزینه‌تر باشند. در واقع با ساخت استوری بورد علاوه بر هزینه مدت زمان انجام پروژه نیز بیشتر ‌می‌شود. به عنوان مثال معمولا ساخت یک ویدئوی یک دقیقه‌ای 2 هفته طول می‌کشد اما اگر همراه با استوری بورد باشد ممکن است اجرای پروژه تا یک ماه زمان ببرد. علاوه بر آنچه گفته شد، اگر کارگردانی، تدوین و صداپیشگی محتوای ویدئویی توسط افراد متخصص و حرفه‌ای انجام شود، هزینه ساخت انیمیشن تبلیغاتی افزایش خواهد یافت.

انواع انیمیشن تبلیغاتی

با توجه به پیشرفت فناوری در زمینه ساخت انواع انیمیشن، این نوع تبلیغات مسیر رو به رشدی را می‌پیماید. همواره صاحبان کسب و کار به دنبال طراحی موشن گرافیک‌هایی هستند که با شخصیت سازی و برخی مهارت‌های دیگر، مخاطبان را جذب ویدئوی تبلیغاتی خود کنند. انواع انیمیشن‌های تبلیغاتی به چهار دسته تقسیم ‌می‌شوند که عبارتند از: موشن گرافیک‌های ساده، انیمیشن‌های دو بعدی، انیمیشن‌های سه بعدی و استاپ موشن. هزینه ساخت انیمیشن تبلیغاتی با توجه به نوع آن متفاوت خواهد بود. انیمیشن‌های سه بعدی ‌می‌توانند پرهزینه‌ترین محتواهای ویدئویی باشند. به دلیل این که نسبت به انواع دو بعدی زوایای دید بیشتری ایجاد ‌می‌کنند و ساخت آن‌ها بسیار زمانبر است.