بهترین تولیدی لباس بیمارستانی چه کسی است ؟

 لباسی که توسط جراحان ، پرستاران و پزشکان و سایر کارمندان و کارگران مراکز درمانی و بیمارستان ها پوشیده می شود ، لباس بیمارستانی گفته می شود .مهم ترین  هدف از پوشیدن لباس فرم بیمارستان ، حفظ ایمنی و مراقبت از جان انسان ها در مقابل میکروب ، ویروس و بیماری ها  می باشد .

در تمامی مراکز درمانی پوشیدن لباس فرم بیمارستان رواج دارد و یکی از قوانین بهداشتی می باشد . لباس فرم بیمارستان در انواع مختلف تولید می شود که خود می تواند به لباس فرم بیمارستانی مردانه و زنانه تقسیم شود .

لباسکار بیمارستان در رنگ های مختلف تولید می شود که هر رنگ می تواند بیان گر موقعیت شغلی یا بخش خاصی از مرکز درمانی باشد . در ادامه با جزئیات بیشتری درباره لباس بیمارستانی آشنا می شوید .

برای دوخت لباس کار بیمارستانی از پارچه های مختلفی استفاده می شود : ترگال ساده ، ترگال کجراه ، پارچه فلامنت ، ارچه ویسکوز ، برزنت و تترون .

انتخاب پارچه لباس فرم بیمارستانی به نوع شغل یا کاربرد آن در بیمارستان بستگی دارد اما معمولا از جنسی دوخته می شودکه در مقابل شستشو و ضدعفونی بادوام و مقاوم باشد رنگ پارچه باید ثابت باشد و تغییر رنگ ندهد.

لباس کار بیمارستانی تا حد امکان باید سبک و لطیف باشد تا بتوان در مدت زمان طولانی و شیفت های کاری آن را به راحتی تحمل کرد . نکته دیگری که باید  در انتخاب لباس بیمارستانی به آن توجه کرد ، اطمینان از عدم ایجاد حساسیت پوستی است 

باس فرم بیمارستانی تنها مخصوص کادر درمان نمی شود و طیف وسیعی از افراد را در بر می گیرد ، این افراد شامل :

  • بیمار
  • پزشکان
  • پرستاران
  • تیم جراحی
  • کارمندان
  • خدمات بیمارستان

می باشد که معمولا برا اساس موقعیت رنگ لباس فرم بیمارستان تغیر می کند تا بتوان افراد را از هم متمایز کرد .

انتخاب لباس فرم بیمارستانی از اهمیت ویژه ای برخوردار است چرا که با جان انسان ها و سلامتی آن ها ارتباط مستقیم دارد .همان طور که گفته شد هدف از پوشیدن لباس فرم بیمارستان جلوگیری از انتقال بیماری و میکروب است بنابراین لباس فرمی را انتخاب کنید که در بالاترین کیفیت باشد و ویژگی های زیر را داشته باشد :

  1. سبک و لطیف باشد .
  2. نازک و بدن نما نباشد
  3. بدن بیمار یا پزشک را به طور کامل بپوشاند .
  4. باعث تعریق و عرق سوختگی نباشد .
  5. مانع از نفوذ مایعات و ترشحات باشد .
  6. حساسیت و آلرژی ایجاد نکند .
  7. حدالمکان درز ، دکمه ،زیپ و قطعات جداشدنی نداشته باشد .
  8. قیمت مناسب و مقرون به صرفه داشته باشد .

لباس کار بیمارستانی

یکی از مهم ترین نیاز های مراکز درمانی خرید لباس فرم بیمارستان استاندارد  است تا مزایای زیر به همراه داشته باشد :

  • رعایت پروتکل های بهداشتی
  • جلوگیری از ورود میکروب و عفونت به بدن
  • ایجاد نظم و یکدستی در محیط بیمارستان
  • تشخیص و تمایز افراد بر اساس شغل و موقعیت

پس از راه اندازی بیمارستان و مراکز درمانی ، تهیه لباس فرم بیمارستان یکی از مهم ترین کارهاست و از آنجا تعداد لباس بیمارستانی که خریداری می شود متنوع و زیاد است ، قیمت خرید لباس بیمارستان اهمیت ویژه ای پیدا می کند چرا که می تواند در برآورد هزینه ها موثر باشد .

خوب است بدانید که قیمت لباس بیمارستانی به وزن و جنس لباس ، کیفیت پارچه ، نوع باس بیمارستانی و مدل آن ارتباط مستقیم دارد .برای خرید لباس بیمارستان به تعداد بالا و به صورت عمده پیشنهاد می شود از تولیدی های معتبر دوخت لباس کار راهنمایی و کمک بگیرید تا در کاهش هزینه ها به طور قابل توجهی صرفه جویی شود .


تولید لباس بیمارستانی

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد