سفر به سبک خودتان: کرایه ون در تهران

کرایه ون در شهر تهران

شما برای اینکه بتوانید ون کرایه کنید، باید ابتدا چند موضوع را مشخص کنید.

  • اول اینکه به چه خودروی ونی احتیاج دارید.
  • دوم اینکه مبدا و مقصد شما کجاست.
  • سوم اینکه شما در چه تاریخی یا بهتر بگوییم در چه بازه ی زمانی ای ون مورد نظر را نیاز دارید.

اگر مسافر خارجی دارید باید آن را به ما اعلام کنید.

اگر ون را برای سفرهای تفریحی نیاز دارید باید اعلام دارید تا خودروی ونی مناسب برای آن برای شما انتخاب و ارسال شود.

اگر اجاره ون برای تور گردشگری می خواهید باید زودتر به ما اعلام دارید. توجه داشته باشید که برای کرایه ون در تهران به صورت ویژه با شرایطی خاص حتما باید چند روز قبل از موعد اجاره با ما جهت هماهنگی های بیشتر تماس بگیرید.

همچنین اگر مهمان یا برنامه ی ویژه ای دارید و قصد دارید مهمانان خود را با ون در سطح شهر جابجا کنید و نیاز به ون VIP دارید باید از قبل با ما هماهنگ کنید تا ون های VIP خود را برای شما رزرو کنیم.

شرایط اجاره ی ون در مجموعه ما به علت حضور راننده بسیار آسان است و نیاز به تضمین و ضمانت ندارد. شما می توانید با یک تماس، از خدمات ما استفاده کنید.

کلیه مسئولیت ها حین سفر با ون، برعهده راننده است.

بهترین ون ها به صورت دربستی

الوون با در نظر گرفتن کلیه نیازهای مشتریان خدمات گسترده ای را در زمینه ی اجاره ی ون به مشتریان ارائه می دهد.

در این بین خدمات اصلی این مجموعه شامل اجاره ون دربستی ، کرایه ون با راننده برای انجام ترانسفرهای درون شهری و برون شهری، اجاره ون در فرودگاه ، کرایه ون برای سرویس های مدارس و ادارات، کرایه ون برای ترانسفرهای فرودگاهی و اجاره ون برای تورهای گردشگری و تفریحی می باشد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر و گرفتن مشاروه رایگان میتوانید با مشاوران الوون تماس بگیرید:

شماره تماس: 09120959060

اجاره ون دربستی چیست و چگونه انجام می شود؟ وقتی صحبت از ون دربستی است یعنی خودروی ون به صورت 10 ساعته در اختیار اجاره کننده قرار دارد.

البته در این بین مسائلی همچون محدودیت های ترافیکی، زوج و فرد، غذا و محل اسکان راننده و … مورد نظر است که باید نسبت به مسیر مشخص شوند.

کلیه ی ون های موجود در رنت ون به صورت دربستی قابل ارائه می باشند.

برای کرایه کردن ون به صورت دربستی می توانید با اعلام جزییات ون موردنظرتان را دربست اجاره کنید.

اجاره ون در سراسر ایران

الوون همیشه سعی داشته با ارائه بهترین خدمات و بهترین خودروهای ون برای انجام خدمات ترانسفرهای گروهی رضایت خاطر مشتریان را بدست آورد. در این میان ما با همکاری کلیه ون داران ایران و با هماهنگی ها بسیار می توانیم به جرات اعلام داریم که بزرگترین ناوگان ون در ایران را برای کرایه در اختیار داریم.

بطوریکه در ماه های اخیر در یک روز توانستیم 400 ون را در یک روز کرایه دهیم و این افتخاری است که شما با اطمینان به ما ایجاد کردید. مجموعه رنت ون با داشتن خودروهای فراوان در زمینه ی اجاره ی ون، از جمله انواع ون تویوتا، ون های تولید داخل، ون بنز، ون هیوندا، ون فیات و ون های چینی آماده خدمات رسانی کامل به مشتریان عزیز در هر کجای ایران اسلامی است.

خدمات ویژه اجاره ی ون در استان تهران و البرز انجام می شود اما این بدین مفهوم نیست که ما در استانهای دیگر کار نمی کنیم. مجموعه ی رنت ون با عنایت به پروردگار یکتا و با توجه به ناوگان بزرگ ونی که در اختیار دارد توانسته اکثر شهر های ایران را در تحت پوشش خود داشته باشد. فرقی ندارد شما در اصفهان بخواهید ون اجاره کنید یا در تبریز.

ما در شهرهای بزرگ ایران شعبه داریم و می توانیم خدمات اجاره ون را به شما به بهترین شکل و با نازلترین قیمت ارائه دهیم. خدمات اجاره ی ون ما در حال حاضر در شهرهای تهران، کرج، مشهد، اصفهان، تبریز، شیراز، بندرعباس، رشت، ساری، گرگان، اهواز، بوشهر، اراک، ایلام، خرم آباد، کرمانشاه و همدان و قزوین انجام می شود.

اگر شما در یکی از شهرهای فوق هستید می توانید با ما تماس بگیرید و خودروی ون مورد نظرتان را برای روز موعود رزرو کنید.


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد