راهنمای جامع سیسمونی نوزاد دختر

سیسمونی نوزاد دختر

سیسمونی کودک مجموعه وسایلی است که برای تولد فرزند تهیه می شود تا نیاز های اولیه بچه تامین شود. این لوازم می تواند از پوشاک گرفته تا سرویس خواب کودک و لوازم بهداشتی نوزاد و ... را شامل شود .

در گذشته خرید سیسمونی کودک ساده تر بود و اقلام کم تری را شامل می شد .اما با گذشت زمان و افزایش تجملات بر تعداد لوازم سیسمونی نوزاد نیز افزوده شد .شاید هنوز خیلی ها از لیست سیسمونی نوزاد دختر بی اطلاع باشند و ندانند در خرید سیسمونی دخترانه چه وسایلی ضروری است و چک لیست سیسمونی نوزاد دختر شامل چه مواردی است ؟

کارتز بیبی به کمک شما آماده است تا ملزومات سیسمونی نوزاد دختر را لیست کند و کار شما را راحت ! برای اطلاع از جزئیات " سیسمونی نوزاد دخترانه  " مقاله مربوطه را بخوانید . در اینجا قصد داریم به صورت اجمالی و پرهیز از تشریح جزئیات ، چک لیست سیسمونی دختر را برای همراهان کارتز بازگو کنیم :

سرویس خواب نوزاد دختر :

سرویس خواب  طیف وسیعی را شامل می شود ،از سرویس چوب مثل تخت و گهواره گرفته تا لحاف و تشک و سرویس خواب نوزاد را در بر می گیرد  . پتو بافتنی نوزاد ، سرویس خواب دم دستی نوزاد ،قنداق ، روتختی کودک نیز جز این دسته قرار می گیرد .

 

 

پوشاک و لباس دخترانه :

یکی از هیجان انگیز ترین بخش خرید سیسمونی دختر  ، تهیه لباس دخترانه است که با مدل های فانتزی و رنگ های جذاب ، همه را مدهوش می کند .برای خرید لباس نوزاد دختر ، حتما به فصل و سن او دقت کنید و از خرید هیجانی و بیش از اندازه بپرهیزید. چرا که از وزن و قد نوزاد خود چیزی نمی دانید . بهتر است در حد نیاز خرید کنید و در خرید البسه افراط نکنید .

لوازم بهداشتی نوزاد دختر :

این قسمت از سیسمونی ، بین دختر و پسر مشترک است و جز در رنگ و جزئیات تفاوتی ندارد .

این لوازم شامل لوسیون و کرم پوست ، شانه و برس ، ناخن گیر ، پودر بچه ، زیرانداز نواد ، دستمال مرطوب ، خشک کن نوزاد ، دماسنج  و پوشک نوزاد است .

 

لوازم حمام نوزاد دختر :

اگر در رنگ و مدل حساسیت نداشته باشید ، این بخش از خرید سیسمونی نوزاد دختر نیز با پسر ها فرقی ندارد . وسایل حمام نوزاد شامل : سرویس پلاستیک داخل حمام ، شامپو و صابون بچه ،سرویس حوله نوزاد است . این موارد جز ضروری ترین وسایل حمام است . خرید کتاب و اسباب بازی مخصوص حمام نوزاد ، جز لوازم ضروری نیست و در صورت تمایل می توانید آن را حذف کنید .

لوازم تغذیه نوزاد دختر :

شیشه شیر ، پستانک ، شیشه شور ، سرویس غذا خوری ، قاشق و چنگال ، فلاسک ، صندلی غذای کودک ، سرشیشه جز این دسته قرار می گیرند . که می توانید صندلی غذا را حذف کنید و ضرورتی در خرید آن نیست .

لوازم حمل و نقل نوزاد دختر :

خرید کالسکه ، کریر ، قنداق سوییسی نوزاد ، صندلی ماشین ، کیف حمل وسایل نوزاد ، آغوشگیر کودک جز وسایلی است که معمولا برای سیسمونی نوزاد تهیه می شود . می توانید بر اساس شرایط و بودجه بعضی موارد مثل صندلی ماشین یا کریر را حذف کنید .

 

 

 

اسباب بازی مناسب نوزاد دختر :

خرید لوازم سرگرمی اگرچه ممکن است در نگاه اول خیلی ضروری نباشد اما می تواند در رشد و تکامل کودک موثر باشد . توصیه می شود از خرید افراطی اسباب بازی پرهیز کنید و مطابق با سن کودک و علائق او هزینه کنید . معمولا برای سیسمونی نوزاد دختر ؛  چند تکه جغجغه و عروسک خرید می کنند تا در ماه های اول بتواند سر کودک را گرم کنند . شما می توانید بر اساس تمایل ، بودجه و فضایی که دارید خرید را انجام دهید . 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد