خرید لباس کار از تولیدی

لباسی که افراد در مشاغل گوناگون به منظور حفاظت ، ایمنی یا رعایت بهداشت به تن می کنند ، لباس کار گفته می شود . پوشیدن لباس کار می تواند علاوه بر حفظ امنیت ، یکپارچگی و اتحاد بین کارکنان را نشان دهد و به قدرت برندسازی بیافزاید .

جهت خرید عمده لباس کار برای کارخانجات و کارگاه ها به بهترین تولیدی لباس کار در تهران ، دوخت یادگار مراجعه کنید 

اهمیت خرید لباس کار ، با بزرگ تر شدن کسب و کار افزایش می یابد .چرا که می تواند عامل تشخیص شغل ، مهارت و محل کار فرد در سازمان باشد . تولید لباس کار بر اساس شغل افراد ، محل کار و شرایط آب و هوایی ، میزان خطر و سختی کار تغییر می کند . دقت به جزئیات شغل می تواند بر طراحی و تولید لباس کار موثر باشد . بنابراین هنگام سفارش تولید لباس کار ، لازم است که تولید کننده را از جزئیات کار و شرایط شغلی مطلع کنید .

خرید لباس کار برای  بسیاری از مشاغل مثل رستوران ، کارگاه های صنعتی ، مراکز درمانی و بیمارستانی یکی از ضرورت های اولیه است که بسته به شغل دلیل آن مشخص می شود .

در مشاغل صنعتی ، خرید عمده لباس کار صنعتی برای حفظ ایمنی افراد و در مراکز بهداشتی و بیمارستانی ، خرید عمده روپوش پزشکی برای حفظ سلامتی و جان انسان ها و جلوگیری از انتقال میکروب و بیماری  ، و در رستوران ها خرید عمده لباس کار رستورانی برای رعایت بهداشت محیط و ارائه غذای سالم از مهم ترین دلایل خرید لباس کار است .

 

مزایای خرید لباس کار چیست ؟

امروزه پوشیدن لباس کار یکی از ضرورت ها و جز قوانین کاری است . خرید لباس کار بر اساس قوانین کار و نوع شغل توسط کارفرما انجام می شود . استفاده از لباس کار حرفه ای می تواند مزیت های زیر را به همراه داشته باشد :

1.     ایمنی و حفاظت از آسیب ها : بعضی از مشاغل مثل کار در کارگاه های صنعتی ، کارخانه ها و حتی بیمارستان ها و مراکز بهداشتی ، با خطر برای جان و سلامتی کارکنان همراه است . خرید لباس کار حرفه ای و مناسب شغل می تواند این خطر ها را کاهش داده و باعث افزایش ایمنی شود .

2.     برند سازی : استفاده از لباس کار همراه با چاپ لوگو سازمانی می تواند تبلیغات و برندسازی را با ماندگار ترین و کم هزینه ترین روش به همراه داشته باشد .

3.     پرستیژ کاری و بهبود تصویر سازمانی : یکدست شدن کارکنان با استفاده از لباس کار علاوه بر افزایش اعتماد به نفس کارکنان می تواند نشان از حرفه ای بودن سازمان داشته باشد .

4.     تشخیص مقام و شغل افراد : در شرکت های بزرگ و کارخانه های عظیم ، استفاده از لباس کار می تواند نشان گر شغل فرد و بخشی که در آن کار می کند باشد . بدین ترتیب تشخیص سازمانی افزایش می یابد .

5.     نظم و آراستگی : خرید لباس کار افراد را مجبور به رعایت نظم و آراستگی می کند . کارکنان با هر سبک پوشش ، مستلزم به رعایت قوانین می شوند و این می تواند نظم کاری را افزایش دهد .

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد