تولید عمده لباس کار در تهران

نکات مهم در انتخاب و خرید لباس کار مناسب و استاندارد

لباس کار یکی از تجهیزات ایمنی به شمار می آید که باید متناسب با نوع فعالیت شما انتخاب شود. در این بخش از مقاله لباس کار چیست شما را با نکات مهم در خرید لباس کار آشنا خواهیم نمود.

تولید عمده لباس کار در تهران در تولیدی لباس کار دوخت یادگار امکان پذیر است 

سایز لباس کار

زمان خرید لباس ایمنی کار به این نکته توجه داشته باشید که حتماً متناسب با سایز شما باشد. انتخاب لباس کار بزرگتر و یا کوچکتر، سطح ایمنی کار را کاهش می دهد. به عبارتی خرید لباس ایمنی بزرگتر از سایز شما، تمامی قسمت های بدن شما را به درستی پوشش نمی دهد. همچنین استفاده از لباس کار کوچکتر نیز احساس تنگنا و کلافکی به شما خواهد داد.

جنس لباس کار

از دیگر پارامترهای مهم در خرید لباس ایمنی کار توجه به جنس آن است. در ساختار لباس کار مناسب از متریال های الیاف طبیعی استفاده می شود. اگر جنس لباس کار از الیاف طبیعی باشد، هوا در آن جریان پیدا می کند. از این رو کاربران می توانند بدون کلافگی، فعالیت خود را انجام دهند. همچنین توجه داشته باشید که اگر شرایط شغلی شما به گونه ای است که در معرض حرارت و گرما قرار دارید، لباس کار عایق گرما یا به اصطلاح نسوز گزینه مناسبی است.

رنگ لباس کار

یکی دیگر از نکاتی که هنگام خرید این محصول باید به آن توجه داشته باشید، رنگ لباس کار است. رنگ این ابزار ایمنی باید ثابت باشد تا بر اثر شست و شوی مداوم، رنگ آن از بین نرود. لازم به ذکر است که برخی از کارکنان مانند رفتگران، باید لباس کاری را انتخاب نمایند که قابلیت رویت در سب داشته باشد.

سایر ویژگی های لباس کار

به طور معمول لباس کار شامل دو تکه کاپشن و شلوار است. اما در برخی از محیط های شغلی، لباس کار باید از صورت، دست و پا در برابر خطرات احتمالی محافظت کند. به طور مثال ماسک صورت یکی از تجهیزات لباس کار جوشکاری است که به منظور حفاظت از صورت باید پوشیده شود. در نتیجه تجهیزاتی مانند دستکش ایمنی، ماسک محافظ صورت، کلاه ایمنی، کفش ایمنی و موارد دیگر از جمله وسایل ایمنی هستند که در کنار لباس کار مورد استفاده قرار می گیرند. همچنین در لباس کار افرادی مانند برق کاران که با جریان برق سروکار دارند، از زیپ استفاده نمی شود. زیرا زیپ رسانای برق است و جان کارکنان را در معرض خطر قرار می دهد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد