علت جمع شدن آب تمیز در ماشین لباسشویی چیست ؟

جمع شدن آب در ماشین لباسشویی خاموش به دلایل متعددی رخ می دهد و در هر صورت باید نسبت به رفع آن سرعت عمل داشته باشید. برای بررسی این مشکل ابتدا باید مشخص کنید که آیا آبی که در ماشین لباسشویی خاموش جمع شده تمیز است یا کثیف؟ چون در هر یک از این شرایط دلایل متفاوتی برای این مشکل وجود دارد. در این بخش از مطالب آموزش تعمیر ماشین لباسشویی آسایش خدمات  مهم ترین دلایل و علت جمع شدن آب در ماشین لباسشویی خاموش سامسونگ، ال جی، اسنوا، آبسال و پاکشوما و سایر برندها را معرفی و برای حل آن راهکار ارائه می دهیم.

ممکن است برای شما نیز شرایطی بوجود آمده باشد که بعد از خاموش شدن لباسشویی متوجه شوید که در کف آن آب جمع شده است. مواجه شدن با این صحنه به معنی خرابی یکی از قطعات داخل دستگاه است و نیاز به تعمیر ماشین لباسشویی دارید. با توجه به شرایط و نوع آبی که در لباسشویی خاموش جمع شده است علت فرق دارد که در ادامه بررسی می کنیم:

جمع شدن آب تمیز در ماشین لباسشویی خاموش

اگر بعد از خاموشن شدن لباسشویی و اتمام تخلیه دستگاه آب تمیز را در دستگاه مشاهده کردید، دو دلیل ممکن است داشته باشد که عبارتند از:

1- خرابی شیربرقی ماشین لباسشویی

شیر برقی یکی از قطعات مهم در لباسشویی است که برای آبگیری دستگاه استفاده میشود. اگر این قطعه خراب باشد، حتی بعد از خاموش شدن ماشین لباسشویی ممکن است آبگیری انجام شود. برای حل مشکل باید شیر برقی بررسی و در صورت نیاز تعویض یا تعمیر شود.

2- خرابی برد الکتریکی ماشین لباسشویی

یکی دیگر از دلایل جمع شدن آب در ماشین لباسشویی خاموش، خرابی برد است. برد الکتریکی از دیگر قطعات مهم دستگاه است که فرمان را برای سایر بخش ها ارسال می کند. در صورت اشکال و خرابی این قطعه ممکن است فرمان آبگیری ارسال شود و به همین دلیل آب تمیز در لباسشویی تجمع پیدا می کند. تعویض و تعمیر برد الکتریکی نیاز به تخصص بالایی داشته و بهترین کار تماس با تعمیرکار حرفه ای در این حوزه است.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد