انواع لباس کار تبلیغاتی کدام است ؟

لباس کار تبلیغاتی چگونه می توانند اثرگذار باشند؟

اگر تصمیم بگیرید به کارمندان خود لباس کار اداری مارک دار بدهید، کارکنان هماهنگ و قابل تشخیص از سایرین خواهید داشت؛ این لباس ها تصویری را که می خواهید منتقل کنید، تقویت می کند و فضای کاری حرفه ای را نشان می دهد. از سوی دیگر، اگر تصمیم دارید در نمایشگاه ها یا کنفرانس ها، هدیه ای حرفه ای به مشتریان خود بدهید، با انتخاب پوشاک تبلیغاتی پشیمان نخواهید شد. هیچ ابزار فروشی بهتر از افرادی که لباس کار تبلیغاتی دریافت کرده و آن را می پوشند، برای انتشار نام یا محصول شرکت شما مناسب نیست. این دسته از افراد تضمین می کنند که لوگوی شما در مکان هایی قرار می گیرد که معمولاً فکرش را نمی کنید، از این گذشته ممکن است این لباس ها در بین افراد دیگری دست به دست شده و باعث تبلیغات در مکان های بیشتری می شود.

لباس کار تبلیغاتی به یک شرکت اجازه می دهد تا لوگوی خود را بر روی کالایی که مشتریانش هر روز استفاده می کنند اعمال کند. از آنجایی که لباس ها برای مدت طولانی در خانه ها باقی می مانند، اسم مجموعه به دریافت کننده اش دائماً یادآوری می شود و به احتمال زیاد زمانی که به محصول یا خدمات مشابه نیاز دارد، آن را به یاد می آورد. دیدن هر روز یک برند روی لباسی که استفاده می کنند، پیام بازاریابی را بدون آزار مشتری تقویت می کند، بر اساس گزارشاتی 25 درصد از مردم می گویند که برداشت آنها از یک شرکت پس از دریافت یک لباس کار تبلیغاتی مطلوب تر است؛ همچنین از هر ده نفر، شش نفر یک پوشاک تبلیغاتی را تا دو سال نگه می دارند.

وقتی صحبت از لباسکار تبلیغاتی می شود، انتخاب های زیادی وجود دارد که احتمالاً برای تصمیم گیری به زمان نیاز خواهید داشت، در نهایت، انتخاب لباس مناسب برای تبلیغ به سلیقه شما بستگی دارد. اگر از لباس های تبلیغاتی درست استفاده کنید، می تواند ابزاری عالی باشد که وفاداری مشتریان و تیم شما را به همراه داشته باشد، این انتخاب شناخت برند و همچنین فروش شما را افزایش می دهد. جنس، طرح، رنگ و سبکی که انتخاب می کنید می تواند به شما در انتقال پیام شرکت یا سازمانتان کمک کند. هنگام خرید لباس کارتبلیغاتی، به یاد داشته باشید که همه پارچه ها یکسان ساخته نمی شوند، موارد استفاده از لباس کار تبلیغاتی، تعیین کننده نوع پارچه ایست که می خواهید در نظر بگیرید. پوشاک تبلیغاتی می تواند موارد زیر را شامل شود:

1- کلاه تبلیغاتی: با چاپ یا دوخت برندتان روی کلاه می توانید یک هدیه شگفت انگیز به مشتریانتان بدهید، می توانید آنها را در رویدادهای بازاریابی برای معرفی محصولات جدید یا در نمایشگاه ها توزیع کنید.

2- تی شرت تبلیغاتی: تیشرت ها مورد علاقه اکثر افراد به عنوان لباس های تبلیغاتی هستند، بیشتر افرادی که تی شرت تبلیغاتی دریافت می کنند آن را در دراز مدت استفاده می کنند.

3- لباس کار تبلیغاتی: پیراهن ها و شلوارها یا لباس کار یکسره با برند شرکتی در ذهن مردم باقی می مانند و با استفاده از جنس خوب پارچه برای مدت ها برند شما را ترویج می کنند.

4- جلیقه و کاور تبلیغاتی: جلیقه و کاور تبلیغاتی می تواند گزینه خوبی برای ارائه برند شما در بین کارمندان، کارگران و صنعتگران باشد و همچنین در بین افراد ورزشکار نیز محبوبیت دارد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد