صادرات میگو به روسیه

بعد از این که انواع میگوها برای صادرات میگو به روسیه را شناختید، نوبت به آن می‌رسد که بدانید از طریق چه روشی، می‌توانید این غذای دریایی را به کشور روسیه برسانید. در این بخش، برای شما عزیزان توضیح می‌دهیم که از طریق چه روشی، می‌توانید میگوی صادراتی خود را به کشور روسیه ارسال کنید.

صادرات میگو به روسیه به روش زمینی

بدون شک اولین و بهترین روشی که از طریق آن می‌توانید به سود زیادی دست پیدا کنید، روش زمینی است. در این روش، شما می‌توانید از کانتینرهای ترانزیتی کمک بگیرید و بعد از انجام بارگیری و سپس کارهای تشریفاتی، میگوی خود را به کشور روسیه ارسال کنید و مطمئن باشید که در طول مسیر، مشکلی برای آن پیش نخواهد آمد و فاسد نخواهد شد.
البته برای رسیدن به این هدف و رساندن میگو به صورت سالم و تازه به کشور روسیه، باید حتما از کانتینرهای یخچال‌دار استفاده کنید. بنابراین، می‌توانید با استفاده از روش‌های مختلف، یک کامیون یا کانتینر ترانزیتی اجاره کرده و میگو را به روسیه بفرستید.


ارسال میگو به روسیه به روش دریایی

در روش دریایی، شما می‌توانید کالا را با هزینه خیلی مناسبی به کشور روسیه ارسال کنید. تنها کاری که باید انجام بدهید، این است که میگوی بسته‌بندی شده را به یکی از بنادر دریای خزر ارسال کنید و سپس از آنجا، به کشور روسیه بفرستید.
مهم‌ترین عیبی که روش دریایی برای ارسال میگو به روسیه دارد، مدت زمان بسیار طولانی آن است و برای رسیدن میگو به مقصد، باید زمان نسبتا زیادی را صبر کنید. به همین دلیل هم این احتمال وجود دارد که میگو در طول مسیر فاسد شود. از این رو، روش دریایی نمی‌تواند گزینه مناسبی برای صادرات میگو به روسیه باشد. البته باز هم همه چیز به شرایط خود شما بستگی دارد.

ارسال میگو به روسیه به روش هوایی


با استفاده از روش هوایی، این امکان را خواهید داشت که میگوی بسته‌بندی شده برای صادرات به کشور روسیه را در سریع‌ترین زمان ممکن و نهایتا یک تا دو روز بعد، به کشور روسیه برسانید. این روش بیشتر برای افراد و یا شرکت‌های کاربرد دارد که می‌خواهند در سریع‌ترین زمان ممکن، میگو را به کشور روسیه برسانند.
با این ‌حال، کاملا طبیعی است که برای رساندن میگو به کشور روسیه با سرعت بسیار زیاد، باید هزینه نسبتا بالایی را هم بپردازید. پس اگر از نظر هزینه مشکلی ندارید، روش هوایی گزینه بسیار مناسبی است. البته لازم به ذکر است که برای ارسال میگو به روسیه از طریق روش هوایی، باید حتما میگوی بسته‌بندی شده را به فرودگاه امام در تهران برسانید و بعد از رسیدن آن به کشور روسیه در شهر مقصد خود، از کامیون دیگری برای ارسال از فرودگاه تا آدرس گیرنده استفاده کنید.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد