بهترین روش صادرات میگو به عمان چگونه است ؟

میگو یک منبع غنی غذا برای مردم است که به داشتن امگا 3 بالا شهرت دارد . خواص بالای این گونه ی سخت پوست آبزی مردم جهان را برای مصرف میگو تشویق و ترغیب کرده است . به خصوص در سال های اخیر ، تمایل انسان ها به خرید میگو بالا رفته است .

میگو ایرانی جز غذاهای پرطرفدار و لوکس دریایی است که  مشتری زیادی دارد و سالیانه بر استقبال مصرف  آن در سراسر جهان افزوده می شود .این غذای خوشمزه و مقوی سرشار از کلسیم و ید و پروتئین است و تنوع بالا در طبخ آن باعث می شود که محبوبیت بسیاری در کشورهای مختلف جهان داشته باشد .

صادرات میگو به عمان توسط شرکت وارنا تجارت اوراسیا امکان پذیر است . با وارنا تجارت اوراسیا در ارتباط باشید 

از خواص میگو می توان موارد زیر نام برد :

  1. سلامت پوست و مو
  2. رفع خستگی
  3. افزایش انرژی
  4. کاهش کم خونی
  5. پیشگیری از افسردگی
  6. استحکام استخوان ها
  7. تقویت سیستم ایمنی
  8. پیشگیری از پیری زودرس
  9. سلامت دندان
  10. تنظیم هورمون ها
  11. پیشگیری پروستات
  12. درمان خشکی پوست
  13. تنظیم تیروئید
  14. کاهش ابتلا به سرطان
  15. درمان دیابت
  16. تقویت و سلامت مغز
صادرات میگو - وارنا تجارت اوراسیا | Shrimp export

انواع میگو

میگو در آب های شور و شیرین جهان یافت می شود و د دو نوع دارد :

  1. میگوی دریایی : که در دریا رشد می شود.
  2. میگوی پرورشی : که توسط پرورش دهندگان ماهی و در شرایط ویژه پرورش می یابد .

در ایران میگوی خوراکی آب شور در مناطق کم عمق دریای عمان و خلیج فارس زندگی می کند و برای پرورش میگو باید آب شور دریا از طریق کانال به سمت مزارع هدایت و میگو با آب دریا پرورش داده شود .

صادرات میگو ، از جمله صنایع سودآور و پر درآمد جهان است . در ایران نیز با استقبال غراورانی روبرو است چرا که میگوی ایرانی از کیفیت بالایی برخوردار است و بسیاری  از کشور های جهان مثل مصر ، امارات ، چین ، روسیه ، آلمان ، اسپانیا ، انگلیس و بلژیک خواهان میگوی درجه یک  ایرانی هستند .

روش تشخیص میگو پرورشی و میگو دریایی از طریق طعم ، رنگ ، سایز و قیمت قابل انجام است . 

صادرات میگو ایرانی

ایران شرایط بسیاری خوبی در صید انواع آبزیان از جمله میگو دارد . میگو یکی از آبزیان پر طرفدار در جهان است که از ارزش غذایی بالایی برخوردار است . کیفیت و مرغوبیت میگو ایرانی برای تمام دنیا ثابت شده است و طرفداران بسیاری دارد .

ارزآوری این محصوب باعث شده است که شاهد اشتغال زایی گسترده در این زمینه باشیم و تولید و پرورش میگو با افزایش محسوسی روبرو شود . بیشترین صادرات میگو ایرانی به امارات و چین است  و از آن جا صادرات میگوی ایرانی جایگاه خود را در تجارت جهانی پیدا کرده است برای کشور بسیار سود آور است .

تنوع بالای میگوی ایرانی ،  کیفیت ، مرغوبیت و خواص بالای این حیوان آبزی باعث شده است که صادرات میگو از ایران به سایر کشور ها با استقبال زیادی روبرو شود . اگر شما تمایل به صادرات میگو و سایر آبزیان را داید تا پایان مقاله با ما همراه باشید :

صادرات میگو - وارنا تجارت اوراسیا | Shrimp export

مراحل صادرات میگو

صادرات میگو از ایران و سایر کشور ها مانند ویتنام ، هندوستان ، اکوادور  به  جهان صورت می گیرد . صادرات میگو در اقتصاد ایران تاثیر مثبتی داشته است اما صادر کردن میگو به کشور های دیگر کار راحتی نیست و نیاز دارد که شما مراحلی را پشت سر بگذارید مثل ثبت شرکت  ،دریافت کارت بازرگانی ،باز کردن حساب بانکی ، نداشتن بدهی ارزی و پیمان های معوق شده قسمتی از این مراحل است . اگر تمایل به صادرات میگو دارید ، شرکت وارنا تجارت اوراسیا می تواند به شما در این مراحل کمک کند .

مجوز صادات میگو

از آنجایی که صادر کردن میگو به خارج از کشور کاری تخصصی است تنها با داشتن مجوز صادرات میگو می توانید به کشورهای مختلفی از جمله روسیه ترکیه ، امارات ، جین ف اسپانیا و فرانسه و… میگو صادر کنید . برای گرفتن مجوز صادرات میگو  باید به سازمان شیلات ایران مراجعه کنید و یا با ثبت نام در سامانه گمرک و پس از پرداخت هزینه  مجوز را دریافت کنید .

این مجوز برای صادرات  میگو و آبزیان الزامی می باشد .

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد