راهنمای جامع خرید سیسمونی نوزاد

آخر عمر همراه آن‌ها خواهد بود. اما در عین حال بچه‌دار شدن از لحظه‌ای که بچه شکل می‌گیرد تا زمانی که به‌دنیا می‌آید و روز‌به‌روز در جلوی چشم آن‌ها بزرگ می‌شود لذت‌بخش‌ترین حسی‌ است که زوجین آن را تجربه می‌کنند.

آیا می دانید قیمت خرید سیسمونی نوزاد چند است ؟

یکی از این لذت‌ها که بارداری و بچه دار شدن با خود به همراه دارد خرید سیسمونی نوزاد است. مسلماً نگاه کردن به تمامی لباس‌های کوچک و فندقی که در فروشگاه‌ها می‌بینید هیجان شما را افزایش می‌دهد و حسی سرشار از عشق و لذت در وجود شما به وجود می‌آورد.

بسیاری از پدر‌ و مادر‌ها هنگامی که برای خرید سیسمونی به فروشگاه‌ها مراجعه می‌کنند سردرگم می‌شوند و نمی‌دانند باید چه کاری انجام دهند از همین رو در این مقاله در نظر داریم تا در رابطه با خرید سیسمونی توضیحاتی را خدمت شما ارائه دهیم مطمئناً اطلاع از وسایلی که نوزاد به آن نیاز دارد و جزء وسایل الزامی او است می‌تواند کمک زیادی در خرید سیسمونی به شما کند. همچنین اطلاع از انواع و کاربردهای وسایل نقش بسیار زیادی در خرید و نحوه استفاده از آن‌ها دارد.

پس به شما پیشنهاد می‌کنم این مقاله نسبتاً طولانی را به صورت کامل مطالعه کنید و هر بار که می‌خواهید چیزی بخرید مجدد به این مطلب مراجعه کنید و نکات مهم آن را باز هم بخوانید تا بتوانید نکات ریز و مهم در خرید این وسایل را بهتر درک کنید

اکنون نوبت آن رسیده که تک‌تک وسایلی که می‌خواهید برای نوزاد خود تهیه کنید را به شما معرفی کنیم! یکی از اصلی‌ترین بخش‌های خرید سیسمونی خرید لباس های نوزاد است.

در واقع این بخش از خرید هم برای مادر و هم برای نوزاد پر اهمیت است زیرا بخشی از دوران نوزادی او را تشکیل می‌دهد. حال می‌رسیم به معرفی لباس‌هایی که او در دوران کودکی به آن نیاز دارد.


در واقع این ست که معمولا شامل (ناف‌بند، پتو‌ پیچ، دستکش، جوراب، شلوار، شلوار جوراب‌دار، شورت عینکی، رکابی، لباس سرهمی، مانتو، روسری، کلاه، پیش بند و…) می‌شود هنگامی که نوزاد شما به دنیا می‌آید بر تن او می‌شود و باید در کوچک‌ترین سایز ممکن یا همان سایز صفر تهیه گردد.

همچنین دقت داشته باشید رنگ ستی که تهیه می‌کنید باید با اتاق و سایر لباس‌های او همخوانی داشته باشد این مسئله شاید برای خیلی از مادرها اهمیت زیادی نداشته باشد اما می‌تواند نقش زیادی در روحیه آن‌ها داشته باشد چون همانطور که می‌دانید بسیاری از مادران پس از گذشت مدتی از زایمان دچار احساسات متناقض می‌شوند و این رنگ‌ها می‌تواند تاثیر مثبتی در آن‌ها داشته باشد.

نکته دیگری که در رابطه با ست صفر بیمارستان وجود دارد این است که هنگام خرید لباس صفر باید به دکمه‌های آن دقت کنید، زیرا هنگامی که تصمیم دارید پوشک بچه را عوض کنید این مسئله اهمیت زیادی پیدا می‌کند تعداد دکمه‌های زیاد می‌تواند اعصاب شما را خرد کند از همین رو بهتر است به سراغ آن‌ها نروید و لباس‌هایی رو تهیه کنید که تعداد دکمه کمتری دارند!


یکی دیگر از وسایل مورد نیاز کودک که حتماً در حین خرید سیسمونی باید به آن توجه کنید زیرپوش زیردکمه‌دار نوزاد است. این زیرپوش‌ها چه برای مادر و چه برای نوزاد بسیار راحت هستند چون هم به صورت سرهمی هستند و هم دکمه‌ها در قسمت فاق قرار دارند که در حین تعویض پوشک هم مادر و هم بچه را اذیت نمی‌کند.

مدل‌های مختلفی از این زیرپوش زیردکمه‌دار نوزاد موجود است که در فصل زمستان شما می‌توانید این زیرپوش‌ها را به صورت لنگه‌دار و آستین‌دار و در فصل تابستان و مواقعی که هوا گرم است به صورت رکابی و شورت کوتاه تهیه کنید.

مطمئن باشید که این دکمه‌ها در قسمت فاق هیچ آسیبی به فرزندتان نمی‌رساند و پوست آن‌ها را اذیت نمی‌کند.


یکی از وسایل بسیار بانمک و زیبای نوزاد شورت عینکی است. این محصول پاهای نوزاد را به‌طور کامل پوشش می‌دهد همچنین شرایطی را فراهم می‌کند تا در حین پوشاندن، نوزاد شما هیچ مشکلی را نداشته باشد.

زیرا برخی از شورت‌های موجود به دلیل کش‌هایی که در آن تعبیه شده است علامت‌هایی را بر روی پای نوزاد باقی می‌گذارند که باعث درد و حتی کبودی می‌شود. اما شورت عینکی یکی از بهترین محصولاتی است که می‌توانید برای نوزادان خود بدون اینکه نگران آسیب رساندن به آن‌ها باشید تهیه کنید.


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد