کاربرد زیرانداز نوزاد در سیسمونی بچه چیست ؟

زیرانداز نوزاد چیست ؟

از لحظه تولد نوزاد تا سن 2 یا 3 سالگی نیاز به پوشک کردن کودک و تعویض نوزاد امری لازم و ضروری است .تا زمانی که کودک شما از پوشک استفاده می کندبرای تعویض پوشک و نظافت او به تشک زیرانداز کودک نیاز دارید .

اگر تجربه تعویض پوشک را داشته باشید حتما متوجه شده اید که  این کار همیشه ساده و راحت نیست و نیاز به فراهم کردن محیطی پاکیزه و امن برای تمیز کردن نوزاد هست تا مادر بتواند با خیال راحت و بدون استرس پوشک را عوض کند .

زیرانداز نوزاد باید سبک و منعطف باشد تا به راحتی در کیف نوزاد جای بگیرد و قابل حمل باشد . جنس زیرانداز نوزاد مرغوب است تا از ایجاد حساسیت و آلرژی در کودک جلوگیری کند . هم چنین زیرانداز خوب از پس زدن رطوبت ادرار یا مدفوع به روی تشک تخت یا فرش جلوگیری می کند .

با قرار دادن زیرانداز کودک روی سرویس خواب نوزاد از کثیف و لکه شدن ست خواب او جلوگیری می کنید .

زیرانداز نوزاد

انواع زیرانداز نوزاد

  1. زیرانداز یک بار مصرف: همان طور که از نامش پیداست برای یک بار استفاده و تعویض نوزاد استفاده می شود و پس از هر بار استفاده باید دور انداخته شود .این زیرانداز ها از نظر بهداشتی بسیار مناسب است اما ممکن است مقرون به صرفه نباشد .
  2. زیرانداز دائمی:این زیرانداز نوزاد از طرفداران بیشتری برخوردار است ، طرح های مختلف و جذابی دارد و قابل شستشو است و می توان آن را سال ها استفاده کرد .

زیرانداز نوزاد کارتزبیبی

انواع زیرانداز نوزاد از نظر طرح و مدل :

زیرانداز های پارچه ای و دائمی نوزاد می تواند بر اساس طرح و مدل به دسته های زیر تقسیم شود :

  • زیرانداز نوزاد فانتزی 
  • زیرانداز نوزاد عروسکی 
  • زیرانداز نوزاد ساده 

البته کاربرد زیرانداز تعویض پوشک نوزاد در هیچ یک از موارد فرقی ندارد و انتخاب زیرانداز عروسکی یا فانتزی کاملا سلیقه ای است . شما می توانید بر اساس سلیقه و رنگ سیسمونی نوزاد خود یکی از طرح های متنوع زیرانداز نوزاد کارتزبیبی را انتخاب کنید . تنوع بالا در طرح و مدل زیرانداز نوزاد دست شما را در انتخاب باز نگه داشته است .

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد