قنداق سوئیسی چیست و چه کاربردی دارد ؟

خرید قنداق سوییسی برای نوزاد یکی از اقلامی است که در سال های اخیر به خرید سیسمونی کودک و نوزاد اضافه شده است . شاید هنوز ندانید که قنداق سوییسی چیست و چگونه استفاده می شود؟ و اصلا دلیل خرید قنداق سوییسی چیست ؟  

اگر تصوری که درباره قنداق سوییسی دارید چیزی شبیه قنداق های قدیمی است ، باید بگوییم سخت در اشتباهید ! قنداق سوییسی نوزاد ، وسیله ای مدرن و راحت برای نوزاد است که می تواند در ماه های اولیه تولد او کارایی داشته باشد .برای کسب اطلاعات بیشتر تا پایان این مقاله با کارتز همراه باشید .

همان طور که می دانید نوزاد در ماه های اولیه تولد خود بیش از 20 ساعت در شبانه روز می خوابد . خواب نوزاد باید به اندازه کافی و درنهایت آرامش و آسایش صورت گیرد تا مراحل رشد او کامل شود . خواب خوب برای نوزاد بسیار حیاتی است و می تواند بر نمودار رشد کودک تاثییر مثبت بگذارد و ضامن سلامتی جسم و روح اوست .

از طرف دیگر ، بدن نوزاد بسیار حساس و ظریف است . استخوان های کوچک نوزاد ممکن است در اثر جابه جایی و بغل کردن آزرده شود . در حالی که زبان بیان برای اعلام درد و رنج را ندارد . گاهی گریه های کودک به دلیل خستگی او از در آغوش گرفتن است .

کودک در ماه های اولیه قادر نیست گردن خود را نگه دارد و این می تواند باعث حوادث ناگوار شود و احتمال اتفاقات ناگوار  افزایش یابد . این در حالی است که بسیاری از مادران به خصوص اگر اولین تجربه مادری خود را سپری می کنند ، شاید تجربه کافی نداشته باشند و از در آغوش گرفتم فرزند خو بیم داشته باشند .

قنداق سوییسی نوزاد یا آغوشگیر کودک ، وسیله ای جدید برای حمل و در آغوش گرفتن نوزاد است و می تواند صدمات احتمالی به گردن و استخوان های کودک را به صفر برساند . قنداق سوییسی  خوابی آرام را در آغوش شما به کودک هدیه می دهد و می توانید بدون ترس از سر خوردن نوزاد، او را در آغوش بگیرید .

تولد نوزاد با شادی و هیجان همراه است . حضور مسافر کوچک نه تنها برای شما بلکه برای بسیاری از اقوام و آشنایان موجب خوشحالی و شادمانی است . خیلی ها دوست دارند او را در آغوش بگیرند و او را نوزاش کنند . بوی خوش نوزاد یکی از بهترین عطر هایی است که باعث بالا رفتن سطح انرژی انسان ها می شود .

اما از این غافل نشوید که در آغوش گرفتن و بغل کردن نوزاد می تواند باعث ناراحتی و عذاب  کودک باشد . بسیاری از ویروس ها وبیماری از طریق آغوش  و از راه پوست منتقل می شود . این در حالی است که نوزاد شما بسیار کوچک و حساس است .

ممکن است بسیاری از بیماری های تنفسی بر اثر بغل کردن انتقال یابد و اندام های کوچک نوزاد در اثر در آغوش کشیدن، آزرده و خسته شود .

خرید قنداق سوییسی می تواند راهی برای جلوگیری از تماس پوستی باشد  باشد . ضمن این که بدن نحیف او در امنیت و سلامت است .


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد