عوامل موثر بر قیمت تیشرت کار

تیشرت کار  در واقعی نوعی لباس کار است که در فصول گرم سال و محیط های گرم و مرطوب استفاده می شود . خرید تیشرت کار در محیط کار موجب ایجاد نظم و هماهنگی می شود . معمولا جنس تیشرت کار از نخ پنبه می باشد تا در مدت زمان کار ، کارکنان احساس راحتی داشته باشند .

تیشرت های کار در 2 مدل یقه دار و بدونه یقه تولید می شود و بیشترین مشتریان آن ها :

  • رستوران
  • فروشگاه زنجیره ای
  • کارگاه ها و کارخانجات
  • فست فود ها
  • انبار و ترابری
  • تعمیرگاه

و حتی شرکت ها  و محیط های عمومی می باشد . تیشرت های کار در رنگ های مختلف توسط تولیدی لباس کار ، و به صورت عمده تولید می شود . چاپ برند و لوگو کسب و کار روی تیشرت بسیار مرسوم است و می توان از آن به عنوان تیشرت تبلیغاتی و برندینگ نیز استفاده کرد .

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره تیشرت کار با دوخت یادگار تولیدی انواع تیشرت در تهران همراه باشید .


یکی از نکات خرید تیشرت کار ، توجه به قیمت آن است . اگر به دنبال خرید تیشرت کار برای کارکنان خود هستید حتما با قیمت های متفاوت در بازار مواجه شده اید . قیمت تیشرت های کار برای مشاغل بزرگ مبلغ قابل توجهی می شود . و می تواند با عوامل زیر تغییر کند :

  • جنس
  • تعداد سفارش
  • کیفیت دوخت
  • چاپ برند یا گلدوزی لوگو
  • سفارشی سازی

با خرید تیشرت کار از تولیدی لباس کار دوخت یادگار در تهران ، می توانید واسطه های فروش را حذف و  در قیمت خرید تیشرت کار صرفه جویی کنید .

8 نکته در خرید تیشرت کار

همان طور که گفته شد ، خرید تیشرت کار در روزهای گرم سال نقش مهمی در راحتی و افزایش راندمان کاری دارد . اما در زمان خرید آن باید به نکات مهمی توجه داشت :

  1. کیفیت جنس تیشرت کار : از آن جایی که از تیشرت کار در روزهای گرم سال استفاده می شود ، نیاز به شستشوی آن بسیار احساس می شود . در صورت خرید تیشرت کار نامرغوب خیلی سریع کیفیت آن از دست می رود .
  2. کیفیت دوخت تیشرت کار : اگر تیشرت های کار توسط تولیدی معتبر و با تجربه دوخته شده باشد ، تن پوش آن متفاوت و بسیار شیک خواهد شد .
  3. سایز تیشرت : دقت به اندازه و سایز تیشرت کار بسیار مهم است . کارکنان باید در زمان استفاده از تیشرت کار باید حس راحتی داشته باشند .
  4. رنگ مناسب : رنگ تیشرت کار باید متناسب با جنس افراد ، شرایط و موقعیت کاری و سن کارکنان باشد تا با کمال میل آن را به تن کنند و از پوشین تیشرت کار حس خوبی بگیرند .
  5. قیمت تیشرت کار : از آنجایی که صاحبین کسب و کار ملزم به خرید تیشرت کار به صورت عمده و به تعداد کارکنان هستند ، قیمت تیشرت کار از اهمیت ویژه ای برخوردار است و خرید تیشرت کار ارزان قیمت می تواند از بار مالی و استرس فکری شما بکاهد .
  6. رنگ ثابت : از آنجایی که تیشرت کار مختص روزهای آفتابی است و به دلیل استفاده در هوای گرم ، نیاز به شستشو بسیار زیاد است . تیشرت کار نباید رنگ خود را در برابر شستشو و نور آفتاب از دست بدهد .
  7. مدل و نوع تیشرت کار : تیشرت کار معمولا در 2 مدل یقه دار و بدون یقه تولید می شود . اگر چه کاربرد آن در هر دو مدل یکسان است ، اما می تواند در بعضی مشاغل ارجحیت داشته باشد . برای مثال تیشرت کار یقه دار برای ارگان ها و سازمان ها مناسب تر است و داشتن یقه و بستن دکمه می تواند به لباس کار نظم بیشتری ببخشد .
  8. برند تیشرت کار : خرید تیشرت کار از تولیدی معتبر می تواند خیال شما را بابت کیفیت جنس و دوخت راحت کند . چرا که مارک های نام آشنا و معروف هیچ گاه کیفیت و اعتبار برند خود را فدای سود بیشتر نمی کنند .

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد