خرید تیشرت کار ارزان

تیشرت کار ارزان

تیشرت کار لباسی است که معمولا بدون یقه ، بدون دکمه و با آستین کوتاه به فروش می رسد که ممکن است بر اساس سلیقه ی کارفرما ، شرایط کار یا آب و هوا تغیراتی داده شود . برای مثال چاپ برند یا لوگو  شرکت و یا اضافه شدن جیب و …

 


خرید تیشرت کار به عنوان یک پوشاک معمولی کار  شناخته میشود که استفاده از آن نوعی احساس راحتی به همراه دارد و طرفداران خاص خود را دارد .

تیشرت کار

مزایای خرید تیشرت کار

سبک بودن و راحتی در استفاده از تیشرت کار می تواند باعث استقبال از این نوع پوشش باشد . ضمن این که با چاپ برند روی تیشرت ، تبلیغات افزایش یافته و برند کسب و کار شما شناخته تر می شود .

شستشوی تیشرت ها راحت تر است و نیاز به اطو ندارد . بنابراین استفاده از آن راحت تر می باشد. از طرفی تیشرت ها در رنگ های مختلف دوخته می شود به طوری که در مقابل آلودگی و کثیفی کمتر در معرض دید باشد .

تیشرت کار

قیمت تیشرت کار

وقتی صحبت از سفارش تیشرت کار به میان می آید ، اولین مبحثی که به آن اشاره می شود ، هزینه آن است .قیمت تیشرت کار بستگی به موارد زیادی دارد که می تواند در کاهش یا افزایش آن تاثییر گذار باشد . مثل جنس تیشرت ، ایرانی یا خارجی بودن پارچه ،مدل و طرح انتخابی ، آستین کوتاه  یا آستین بلند بودن آن ، گلدوزی برند ، چاپ طرح یا لوگو که می تواند هزینه خرید تیشرت را به طور چشم گیری کاهش یا افزایش دهد .

از طرف دیگر سفارش عمده تیشرت و لباس کار به تولیدی می تواند در کاهش هزینه ها بسیار موثر باشد . برای تولید عمده  و دوخت تیشرت در رنگ دلخواه و به صورت سفارشی در تهران می توانید با دوخت یادگار ارتباط گرفته و لیست قیمت انواع لباس کار را دریافت کنید .

تماس با دوخت یادگار 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد