لزوم خرید زیرانداز تعویض نوزاد در سیسمونی کودک

یکی از مهم ترین اقلام خرید سیسمونی نوزاد ، زیرانداز تعویض پوشک کودک است که به اختصار آن را زیرانداز تعویض نوزاد یا زیرانداز نوزاد نیز می نامند . این وسیله کاربردی مادامی که فرزند شما از پوشک استفاده می کند ، همراه شماست .

زیرانداز تعویض نوزاد در واقع زیراندازی است که هنگام تعویض پوشک کودک استفاده می شود . جنس زیرانداز تعویض نوزاد ضد آب و مقاوم در برابر رطوبت است تا مانع از رسیدن نم و رطوبت به فرش ، مبل یا روتختی نوزاد شود . ابعاد استاندارد زیرانداز تعویض نوزاد 50*70 سانتی متر است  و در مدل های مختلف توسط تولیدی سیسمونی نوزاد هچون کارتز ،تهیه و در بازار عرضه می شود .

زیرانداز نوزاد کارتز

انواع زیرانداز تعویض نوزاد

اگر درحال تهیه و خرید سیسمونی نوزاد هستید، حتما با انواع مختلف زیرانداز تعویض نوزاد آشنا شده اید . زیرانداز تعویض نوزاد از نظر جنس به 2 مدل زیر تقسیم می شود  :

  1. زیرانداز تعویض نوزاد یک بار مصرف
  2. زیرانداز تعویض نوزاد دائمی

در نوع زیرانداز تعویض نوزاد یک بار مصرف پس از هر بار تعویض پوشک کودک ،زیرانداز نوزاد دور انداخته می شود ،این نوع زیرانداز تعوض نوزاد اگرچه بهداشتی تر است اما مقرون به صرفه نمی باشد .و بیشتر برای مسافرت و مهمانی ها پیشنهاد می شود .

در مدل زیرانداز تعویض نوزاد دائمی ، جنس زیرانداز نوزاد ، ضخیم و قابل شستشو است و در صورت کثیف شدن می توان آن را شست و مجدد استفاده کرد . این نوع از زیر انداز نوزاد از نظر اقتصادی مقرون به صرفه تر است و مدت زمان زیادی قابل استفاده است . زیرانداز تعویض نوزاد کارتز ، زیر انداز دائمی است که به خاطر جنس خوب و با کیفیت ، بار ها می توان از آن استفاده کرد .

ویژگی زیرانداز تعویض نوزاد خوب و باکیفیت

زیرانداز تعویض نوزاد اگر خوب و با کیفیت باشد ، می تواند تمام سال هایی که فرزند شما از پوشک استفاده می کند ، قابل استفاده و راهگشا باشد . زیرانداز خوب کارتز ویژگی های زیر را دارا می باشد :

  1. قابلیت شستشو
  2. حمل و نقل آسان
  3. جنس بادوام و مقاوم در برابر رطوبت
  4. رنگ ثابت
  5. ضد حساسیت و ارگانیک
  6. سایز و ابعاد استاندارد
  7. بافت نرم و لطیف
  8. طرح فانتزی و عروسکی

برای خرید زیرانداز نوزاد می توانید نمونه های موجود در سایت کارتز بیبی  را مشاهده کنید .

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد