نکات خرید تیشرت تبلیغاتی

۴ نکته انتخاب تیشرت تبلیغاتی

تبلیغات با تیشرت بخشی از صنعت تبلیغاتی کشور است. شما می توانید مشتریان زیادی را از طریق پیراهن تبلیغاتی یا تیشرت بدست آورید. پیام تبلیغاتی شما بر روی لباس تبلیغاتی می توانند قدرت تجارت شما را به گوش مشتریان برسانند. در این مقاله می کوشیم تا روش های تبلیغ با یک تی شرت تبلیغاتی  را برای شما به زبان ساده بازگو کنیم.

نکته اول: لوگولوگوی شرکت خود را برای چاپ روی تیشرت طراحی کنید. بهتر است با انواع چاپ روی پارچه از تولید تیشرت مشاوره بگیرید. اینکه چه نوع چاپ و یا گلدوزی برای بهتر نشان دادن لوگوی شما بر روی تیشرت و یا لباس مناسب است. از طریق شرکت های تولید کننده تیشرت می توانید با انواع پارچه فانریپ، ساده پنبه ای، تیشرت جودون، تیشرت فلامنت و تیشرت ملانژ آشنا شوید و کیفیت آنها را مقایسه کنید و با توجه به بودجه خود از بین انواع پارچه مورد نظر خود را انتخاب کنید.

در نظر داشته باشید انواع چاپ سیلک بر روی پارچه های فلامنت و ویسکوز و تیشرت اسپان ممکن است و انواع گلدوزی ها بر روی سایر پارچه ها امکان پذیر می باشد. البته دوام گلدوزی لوگو در شستشو بیشتر خواهد بود.

نکته دوم: شعار تبلیغاتی

انتخاب شعار تبلیغاتی شما که می تواند بر روی تیشرت اجرا شود. شعار تبلیغاتی می تواند حتی تصویری جالب باشد که به جذب مشتری منجر شود. تصویری بزرگ با گرافیک زیبا که خود برای بیننده سوال برانگیز باشد و حس کنجکاوی بیننده را در مورد تجارت شما تحریک کند.

نکته سوم: انتخاب مصرف کننده

انتخاب مصرف کننده تیشرت. اگر شما برای مشتریان خود تیشرت تبلیغاتی سفارش می دهید بایستی آنها را رده بندی کنید اینکه قرار است خانم ها اون تیشرت ها را بر تن کنند یا آقایان و یا اینکه مخاطب شما کودکان هستند و یا نوجوانان. هر نوع پوشیدنی برای تبلیغات موثر است چه پیراهن باشد یا مانتو شال و یا حتی شنل بازی برای کودکان. خلاقیت در نوع انتخاب پوشاک تبلیغاتی یکی از موثرترین گام های تبلیغاتی است.

نکته چهارم : انتخاب مشتریان هدف

لزوماً مصرف کنندگان با مخاطبین هدف یکی نیستند. زمانی که یک شرکت تولیدی دارویی با اهدای روپوش لوگودار به کارکنان داروخانه برند خود را تبلیغ می‌کند، مشتریان داروخانه هستند که به عنوان مخاطبین اصلی هدف قرار میگیرند. در نظر داشته باشید که تبلیغات بر روی لباسکار، تیشرت ،پیراهن ، لباس کار و تیشرت مردانه هر نوع پوشیدنی یک تبلیغات متحرک در بین مردم است منتها با هزینه های بسیار پایین تر از تبلیغات متحرک تلویزیونی.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد