ابعاد روتختی نوزاد چند است ؟

اندازه و ابعاد روتختی نوزاد کارتزبیبی

اندازه تخت نوزاد به طور استاندارد 70 سانتی متر در 130 سانتی متر است که بر همین اساس روتختی های نوزاد دوخته و آماده می شود . ممکن است هر تولیدی بر طبق صلاح دید خود سایز ها را کمی کوچکتر یا بزرگ تر کند اما به طور تقریبی ابعاد روتختی نوزاد را می توان به صورت زیر اعلام کرد :

اندازه و سایز روتختی نوزاد 7 تکه

طول (سانتی متر)عرض (سانتی متر)
لحاف140100
کاور13346
تاج8046
کوسن3535
بالشت4535
ملحفه150135

سفارش انلاین و خرید اینترنتی روتختی نوزاد

پیشرفت تکنولوژی و تغییر سبک زندگی اگر چه معایبی دارد اما مزیا و ویژگی های بسیاری نیز با خود به همراه می آورد یکی از این ویژگی ها امکان خرید اینترنتی از فروشگاه است . در زندگی پر مشغله و شهرهای پر ترافیک  ، داشتن امکان خرید اینترنتی از فروشگاه یک مزیت بزرگ و ویژگی منحصر به فرد محسوب می شود . نیاز نیست با این همه مشغله و گرفتاری برای خرید حضوری به فروشگاه مراجعه کنید ، شما می توانید با آرامش و خیال راحت در منزل بنشینید و از بین محصولات فروشگاه ، کالای مورد نظر خود را انتخاب ، قیمت آن را مقایسه ، مزیت ها و ویژگی آن را بررسی  و در نهایت خرید کنید .

تماس با کارتز

برای خرید اینترنتی روتختی نوزاد 7 تکه ، فروشگاه آنلاین کارتزبیبی ، این امکان را فراهم آورده است که خرید سیسمونی نوزاد و کالای خواب کودک خود را بتوانید به صورت آنلاین سفارش و ثبت کنید .

روتختی نوزاد هفت تیکه کد 172

جدیدترین روتختی نوزاد دخترانه و پسرانه در فروشگاه آنلاین کارتزبیبی موجود است که شما علاوه بر خرید اینترنتی روتختی نوزاد ، این امکان را دارید تا سایر اقلام کالای خواب و سرویس حمام سیسمونی نوزاد خود را از تولیدی کارتزبیبی به قیمت تولیدی  خریداری نمایید .

با  سفارش آنلاین و خرید اینترنتی روتختی نوزاد از فروشگاه و تولیدی کارتزبیبی از مزایای زیر بهره مند می شوید :

  • خرید در هر زمان و هر مکان
  • امکان بازدید از همه محصولات فروشگاه
  • صرفه جویی در زمان
  • کاهش هزینه رفت و آمد
  • مقایسه قیمت ها
  • بررسی کامل کالا
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد