عوامل موثر بر قیمت تیشرت کار ارزان

عوامل موثر بر قیمت تیشرت کار ارزان

  • خرید تیشرت کار از تولیدی لباس کار ، در تعیین قیمت نهایی موثر است . قیمت لباس کار در مراکز تولید کننده لباس کار کاهش چشم گیری دارد .
  • هر چقدر تعداد تیشرت کار سفارش داده شده بیشتر باشد ، هزینه خرید کاهش پیدا می کند . می توانید از خرید عمده تیشرت کار استفاده کنید .
  • مدل تیشرت کار در تعیین قیمت نهایی تاثیر می گذارد . انواع تیشرت کار ، هزینه متفاوتی دارند . بدون شک تیشرت بدون یقه آستین کوتاه از تیشرت یقه دار آستین بلند ارزان تر است .
  • جنس پارچه تیشرت کار در قیمت تیشرت کار موثر است .برای خرید تیشرت کار ارزان قیمت ، پارچه جودون یا پنبه ای را انتخاب کنید .

اما در نهایت به یاد داشته باشید که کیفیت را فدای خرید تیشرت کار ارزان قیمت نکنید .چرا که خیلی زود مجبور به خرید مجدد هستید .

 

از کجا تیشرت کار ارزان قیمت بخرم ؟

تیشرت کار آستین کوتاه یقه دار گلبهی

برای خرید تیشرت کار به قیمت ارزان و مناسب بهترین راه مراجعه به تولیدی لباس کار است . در تولیدی ها به دلیل استفاده از امکانات ویژه مثل استفاده از چرخ های صنعتی و امکان سری دوزی هم چنین خرید عمده متریال اولیه مثل  پارچه قیمت نهایی بسیار پایین تر از مراکز خرید در سطح شهر است .

 

نکاتی که قبل از خرید تیشرت کار ارزان قیمت باید بدانید :

  1. اولین نکته در تهیه و سفارش تیشرت کار  با قیمت ارزان ، توجه به کیفیت است . اگر چه خرید تیشرت کار با قیمت ارزان یک مزیت است اما نباید منجر به استفاده از تیشرت بی کیفیت و ضعیف شود .
  2. شان و مقام انسانی کارمند یا کارگر باید حفظ شود . خرید تیشرت کار ارزان قیمت نباید موجب توهین به شخصیت انسانی استفاده کننده شود .
  3. از آن جایی که تیشرت کار به عنوان لباس کار تابستانی استفاده می شود ، باید در مقابل شستشو مقاوم باشد .
  4. استفاده از جنس مناسب در تولید تیشرت کار ارزان قیمت بسیار مهم است . تیشرت کار نباید پرزدهی ، آبرفت و رنگ دهی داشته باشد .
  5. بهتر است امکان تولید مجدد و خرید دوباره فراهم باشد تا در صورت نیاز بتوانید به تعداد لازم سفارش دهید .
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد