استاندارد لباس کار چیست ؟

استانداردهای لباس کار

هریک از انواع لباس کارها دارای استانداردهای مشخصی هستند که در تولید آن ها می بایست موارد مختلفی رعایت گردد. چند نمونه از استانداردهای تولید لباس کار عبارتند از:

✔ استاندارد EN ISI 20471 : لباس کار هایی با رنگ های شب رنگ تا با ایجاد بازتاب نور در آن ها افرادی که در محیط های تاریک مشغول به کار هستند مشخص شوند.

✔ استاندارد ENISO 11611 : این نوع لباس کار مخصوص محیط هایی است که افراد اقدام به انجام کارهایی همچون جوشکاری، کار با برق، کار با آتش و... می نمایند. این نوع لباسها عایق الکتریسیته و حرارت می باشند.

✔ استاندارد EN 343 : تناسب نوع بافت و پارچه لباس با شرایط دمایی و آب و هوایی محیطی که افراد در آن کار می کنند جزء موارد مهمیست که استاندارد EN 343 به این موضوع در تولید لباس کار می پردازد.

✔ استاندارد EN342 : این نوع استاندارد هم درباره شرایط سخت آب و هوایی و اشتغال افراد در محیط های سرباز اشاره دارد تا با استفاده از یک لباس کار با چنین استانداردی مانند لباس کار زمستانی، جان افراد در برابر عوامل محیطی حفظ گردد.

✔ استاندارد UV 801 : همانطور که از نام آن مشخص است برای تولید لباس کار و استفاده از آن در شرایط آب و هوایی گرم و همراه با نور مستقیم خورشید، می بایست از استاندارد های وضع شده برای تولید لباس کار که دارای مقاومت در برابر اشعه UV هستند استفاده کرد.


بنابراین با توجه به نکات مطرح شده ، برای خرید لباس کار با کیفیت نیاز به شناخت کافی از شرکت های تولید لباس کار مطمئن و استاندارد می باشد. شرکت آسان پوش به عنوان یکی از بهترین شرکت ها در زمینه تولید لباس کار آماده ارائه بهترین خدمات به مشتریان گرامی می باشد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد