چه چیزی در سئو سایت فروشگاهی متفاوت است؟

اکنون که مشخص کرده‌ایم سئو برای هر وب‌سایت فروشگاهی ضروری است، در ادامه به آنچه که بهینه‌سازی یک سایت فروشگاهی را از انواع دیگر وب‌سایت‌ها متفاوت می‌کند می پردازیم.


برای استفاده از خدمات مشاوره سئو سایت فروشگاهی به آژانس دیجیتال مارکتینگ پایا در ارتباط باشید !


09386676574


  • محتوای بیشتر

اول و مهمتر از همه، سایت های فروشگاهی محتوای بسیار بیشتری نسبت به سایر انواع وب سایت ها دارند. این به این دلیل است که آنها نه تنها باید محصولات خود را توصیف کنند، بلکه باید اطلاعاتی مانند بررسی محصول، قیمت، جزئیات حمل و نقل و غیره را نیز ارائه دهند.

این حجم از محتوا برای صاحبان سایت های تجارت الکترونیک هم چالش و هم فرصت است. چالش این است که اطمینان از بهینه سازی تمام این محتوا برای موتورهای جستجو می تواند دشوار باشد.

فرصت این است که، اگر به درستی انجام شود، همه این محتوا می تواند به وب سایت شما کمک کند تا برای انواع کلمات کلیدی مختلف رتبه خوبی داشته باشد.

  • بزرگ تر بودن سایت فروشگاهی

تفاوت دیگر بین سایت های تجارت الکترونیک و انواع دیگر وب سایت ها این است که سایت های تجارت الکترونیک معمولاً بسیار بزرگتر از سایر انواع وب سایت ها هستند.

این امر می تواند ایندکس کردن کل وب سایت شما را برای کاوشگر های موتورهای جستجو دشوار کند. در نتیجه، مهم است که در مورد صفحاتی که می خواهید برای موتورهای جستجو بهینه سازی کنید، هدفمند باشید.

  • رقابت بیشتر

در نهایت، سایت های فروش اینترنتی معمولاً رقابت بیشتری نسبت به سایر انواع وب سایت ها دارند. این به این دلیل است که بسیاری از مشاغل دیگر محصولات مشابه شما را می فروشند. به عبارت دیگر، اطمینان از متمایز بودن وب سایت شما از سایرین بسیار ضروری است.

هدف متفاوت سایت فروشگاهی نسبت به سایر سایت ها

تفاوت اصلی هدف یک تجارت الکترونیکی است، یعنی فروش، که تنظیمات و جنبه‌های خاصی را نسبت به سایرین مرتبط‌ تر می‌کند تا ترافیک بیشتر و جذب کاربران مناسب به میان آید.

با سئو برای تجارت الکترونیک، علاوه بر جذب کاربر به سایت خود، شما باید مشتریان را جذب کنید، یعنی کاربرانی که خرید می کنند.

به همین دلیل، اولویت شما این است که قصد جستجو را تعیین کنید و دسترسی مشتری به محصول مورد نظر خود را آسان‌تر کنید.

وقتی به نحوه انجام سئو برای تجارت الکترونیک فکر می کنیم، این موضوع مهم است، زیرا رویکرد متفاوت است.

مزایای سرمایه گذاری در سئو

چشم انداز بازاریابی، به ویژه برای مشاغل کوچک، به دلیل افزایش هزینه و کاهش اثربخشی تبلیغات پولی، به سرعت در حال تغییر است.

از سوی دیگر، سئو به طور کلی پایدارتر است. هنگامی که زمان و منابع خود را در سئو سرمایه گذاری کردید، یا انتخاب کردید که شرکتی را برای کمک استخدام کنید، نیازی به پرداخت هزینه های اضافی ندارید. همانطور که صفحات وب سایت شما در بالای نتایج جستجو نشان داده می شوند، ترافیکی که به آن صفحات می آورید در طول زمان افزایش می یابد. ظاهر شدن در بالای صفحه نتایج جستجو به برند شما اعتبار بیشتری می بخشد، بیشترین توجه را به شما می دهد و به این معنی است که باعث افزایش فروش سایت های فروشگاهی می شوید.

شما حتی به حجم ترافیکی که یک تبلیغ پولی ایجاد می کند نیاز ندارید. به عنوان مثال، اگر نام تجاری شما برای جستجوی عبارت طراحی سایت در گوگل رتبه اول را نشان دهد، مردم به جای رقبای شما، از خدمات شما استفاده می کنند. شخصی که طراحی سایت را جستجو می‌کند، قصد خرید آن را بیشتر از کسی است که هنگام جستجوی اینترنت در جای دیگری، درباره موضوع دیگری داشته و آگهی پولی شما را می‌بیند، دارد.

  • دو استراتژی اساسی سئو برای فروشگاه اینترنتی

در استراتژی سئو سایت فروشگاهی دو روند بسیار اهمیت دارد. سئو داخلی و سئو خارجی.

سئو داخلی شامل بهینه سازی هایی است که در وب خود پیاده سازی می کنید. بیشترین تلاش هر فروشگاه آنلاین در این استراتژی انجام می شود.

سئو خارجی شامل تکنیک هایی که برای موقعیت یابی فروش آنلاین شما از خارج از سایت می شود. به عنوان مثال، زمانی که یک وب سایت شناخته شده به سایت شما لینک می دهد.

نگرانی های زیادی برای بهینه سازی موتورهای جستجو وجود دارد. ملاحظات اصلی عبارتند از:

انتخاب کلمات کلیدی، حصول اطمینان از اینکه اینها در عناوین صفحه، سرفصل ها و در سراسر محتوا و همچنین متا داده ها گنجانده شده اند. تجزیه و تحلیل کلمات کلیدی از پیشنهادات رقابتی شما حاصل می شود و بر اساس رقابت برای این کلمات کلیدی است. این کلمات کلیدی همان چیزی است که مردم برای یافتن شما از آن استفاده می کنند.

به کار گیری برچسب های جایگزین یا Alt برای همه تصاویر درج شده در سایت از مواردمهم دیگری است که باید در نظر گرفت. اینها برای توصیف تصویر برای موتورهای جستجو بسیار حیاتی است.

اگرچه سئو یک تاکتیک رایج در دنیای وب‌سایت‌ها و موتورهای جستجو است، بسیاری از مردم نمی‌دانند که چقدر برای کسب‌وکارها و سایت‌های فروش آنلاین اهمیت دارد.

پس از آشنایی با تمام این اطلاعات در مورد سئوی فروشگاه آنلاین و اهمیت آن، ممکن است احساس سردرگمی کنید. ایجاد یک استراتژی موثر بهینه سازی موتور جستجو دشوار است، به خصوص زمانی که بخشی از یک بازار اشباع شده هستید.

با خدمات سئوی پایا مارکتینگ ، وب سایت فروشگاهی شما می تواند در بازار اشباع شده دیده شود. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد دنیای تجارت الکترونیک، می توانید از راهنمایی های مشاوران مجرب شرکت پایا  بهره مند شوید.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد