هزینه تولید لباس کار چقدر است ؟

 قیمت لباس کار به عوامل مختلفی بستگی دارد که هریک از آن می تواند بر هزینه خط تولید لباس کار موثر باشد .مواردی مثل :

  • نوع مدل لباس کار
  • تعداد سفارش
  • مدت زمان آماده سازی
  • کیفیت دوخت
  • نوع پارچه
  • کیفیت و تعداد اکسسوری

برای کسب اطلاعات بیشتر با دوخت یادگار ؛ بهترین تولیدی لباس کار در تهران در ارتباط باشید :

 

خط تولید انواع لباس کار

لباس کار انواع مختلفی دارد و با توجه نوع کار ، محیط ، شرایط آب و هوایی تغییر می کند . انتخاب و خرید لباس کار مناسب با توجه به قانون لباس کار و استاندارد لباس کار از اهمیت زیادی برخوردار است چرا که خرید لباس کار علاوه بر برندسازی و نظم کاری موجب حفظ ایمنی  و حفظ سلامت انسان هاست .

 

خط تولید لباس کار صنعتی

لباس کار صنعتی لباس کاری است که افراد در محیط های صنعتی مثل کارخانه ها ، کارگاه ها و مراکز صنعتی برای حفظ ایمنی در مقابل سم ، مواد شیمیایی یا تراشه ها و مواد مذاب به تن می کنند . خرید لباس کار صنعتی در تولیدی لباس کار دوخت یادگار امکان پذیر است کافی است برای سفارش انواع لباس کار صنعتی و نیمه صنعتی مثل :

  1. لباس کار سرهمی
  2. لباس کار جوشکاری
  3. لباس کار 2 تکه

با تولید کننده لباس کار دوخت یادگار در ارتباط باشید . خرید عمده لباس کار صنعتی در خط تولید لباس کار دوخت یادگار امکان پذیر است .

خط تولید لباس کار تبلیغاتی

لباس کار تبلیغاتی با هدف برند سازی و جذب مخاطب هدف تولید می شود و علاوه بر تبلیغات ارزان و ماندگار می تواند به دیسیپلین کاری کمک کند . برای خرید لباس کار تبلیغاتی به ولیدی لباس کار دوخت یادگار مراجعه کنید.

خط تولید لباس کار رستورانی

لباس کار رستورانی ، فرمی است که در رستوران ها ، کترینگ ها و فست فود ها مور استفاده قرار می گیرد و شامل :

  • روپوش کار
  • شلوار کار
  • پیشبند آشپزی
  • کلاه آشپزی

است . برای خرید لباس کار رستورانی به قیمت ارزان و با طراحی مناسب به تولیدی لباس کار دوخت یادگار مراجعه کنید .

خط تولید لباس کار پزشکی و بیمارستانی

روپوش پزشکی و پرستاری لباس کاری است که در درمانگاه ها ، بیمارستان و مراکز درمانی مورد استفاده قرار می گیرد . لباس بیمارستانی به نوبه خود انواع مختلفی دارد و از روپوش ساده تا لباس جراحی و گان های اتاق عمل را شامل می شود . برای خرید روپوش پزشکی و پرستاری به تولیدی لباس کار دوخت یادگار مراجعه کنید و سفارش عمده خود را ثبت کنید .

خط تولید لباس کار تابستانی

یکی از انواع لباس کار که در روزهای گرم سال مورد توجه قرار می گیرد ، استفاده از لباس کار خنک و مناسب تابستان است . تیشرت کار بهترین لباس فرم است که در روزهای گرم سال و مناطق گرمسیری  می تواند علاوه بر سازماندهی و نظم کاری موجب افزایش راندمان کاری می شود .

تیشرت کار می تواند از جنس جودون یا نخ پنبه باشد . تیشرت کار جودون به تیشرت مهندسی نیز معروف است و در سازمان ها و ادارات نیز کاربرد دارد . برای خرید تیشرت کار به تولیدی لباس کار دوخت یادگار مراجعه کنید .

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد