نکاتی که قبل از خرید سیسمونی باید بدانید !

4 نکته قبل از خرید سیسمونی نوزاد

اولین توصیه کارتز به شما این است که از خرید هیجانی سیسمونی پرهیز کنید . خرید سیسمونی نوزاد  بدون دقت به نکات ریز و کوچک می تواند هم هزینه بسیار برای شما داشته باشد و هم وقت و انرژی شما را بگیرد .نکاتی که قبل خرید سیسمونی باید بدانید موارد زیر است :

  1. جنس فرزند شما چیست ؟ اگرچه بیشتر اقلام سیسمونی کودک بین دختر و پسر مشترک است اما سیسمونی نوزاد دخترانه تفاوت های کوچکی با سیسمونی نوزاد پسرانه دارد . دانستن جنسیت کودک می تواند در خرید سیسمونی از جمله لباس کودک موثر باشد .
  2. نوزاد چه فصلی به دنیا می آید ؟ اطلاع از این که نوزاد در هر فصلی چند ماه دارد می تواند راهنمای شما باشد که بدانید پوشاک نوزاد را برای چه سنی خریداری کنید .
  3. فضای خانه و اتاق ؟  بعضی از اقلام سیسمونی کودک جاگیر است و نیاز به فضا دارد . این که نوزاد دارای اتاق اختصاصی است یا با خواهر و برادر خود اتاق  اشتراکی دارد ؟ فضای اتاق او چقدر است ؟ و یا به خاطر کوچک بودن خانه از اتاق پدر و مادر استفاده می کند؟ جدیدترین رنگ سیسمونی نوزاد کدام است ؟ در نظر گرفتن همه این موارد می تواند در انتخاب و خرید سیسمونی به شما کمک کند .
  4. بودجه خرید سیسمونی نوزاد : همان طور که می دانید خرید سیسمونی نوزاد با هزینه نسبتا زیادی همراه است . مشخص کردن هزینه سیسمونی نوزاد می تواند راهنما و کمک خوبی باشد که بدانید کدام موارد ضروری سیسمونی نوزاد را اول خریداری کنید .

برای خرید سیسمونی از کجا شروع کنم ؟

اگر برای اولین بار است که در حال خرید سیسمونی کودک هستید ،ممکن است با چالش های زیادی روبرو شوید ، شاید سوالات بسیاری به ذهنتان برسد مثل :

  • از کجا سیسمونی بخرم ؟
  • چه زمانی خرید سیسمونی بچه را شروع کنم ؟
  • قیمت خرید سیسمونی کودک چقدر است ؟
  • خرید کدام وسایل ضروری است ؟

و بسیاری از سوالات دیگر که می تواند فکر شما را مشغول کند ، پیشنهاد می کنیم برای خرید سیسمونی کودک حتما لیست تهیه کنید .شما می توانید لیست خرید لوازم ضروری سیسمونی  را از سایر موارد جدا کنید و ترجیحا ابتدا به خرید موارد مهم بپردازید .

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد