پایا مارکتینگ ؛ بهترین شرکت و آژانس دیجیتال مارکتینگ در مشهد به صورت روزانه باید کارهایی مانند مدیریت پروژهها، راه اندازی کمپینهای تبلیغاتی، ارائه خدمات به مشتریان و ... را انجام دهند. از این رو نیاز به نظم زیادی دارند.
بنابراین آژانسها به منظور انجام صحیح امور باید از ابزارهای دیجیتال مارکتینگ استفاده کنند تا فرآیند کار برای آنها سادهتر شود. بعضی از این ابزارها عبارتند از :
اتوماسیون بازاریابی
ایمیل مارکتینگ
ابزار تجزیه و تحلیل بازاریابی
ابزار دسترسی به دادههای زنده
ابزار موبایل مارکتینگ
ابزار سئو
ابزار مدیریت پروژه
و موارد دیگر که هر آژانس با توجه به نوع عملکردی که دارد و نیز نیازهای مشتریانش میتواند ابزار مناسب را انتخاب کند.
شرکتی که در ارائه دادن راه حل های خلاقانه تخصص دارد را به عنوان آژانس دیجیتال مارکتینگ می شناسند. به طور کلی باید به خوبی بدانید که آژانس های دیجیتال مارکتینگ مدل جدیدی از انواع آژانس های تبلیغاتی به شمار می روند. هر یک از آژانس های دیجیتال مارکتینگ به دنبال ارائه دادن راه حل های کاربردی و مناسب هستند. هدف اصلی آژانس های دیجیتال مارکتینگ رفع مشکل با استفاده از ایده های خلاقانه می باشد. یک آژانس حرفه ای دیجیتال مارکتینگ تمرکز اصلی اش روی مشاوره کسب و کارها خواهد بود تا آنها را از رقبا متمایز نماید.
هر یک از افرادی که در آژانس دیجیتال مارکتینگ فعالیت می کنند وظایف متفاوتی بر عهده دارند. به طور کلی هر یک از شرکت های دیجیتال مارکتینگ بر اساس بودجه و وسعتی که دارند باید اعضای گوناگونی را استخدام کنند. در برخی از انواع شرکت های دیجیتال مارکتینگ امکان دارد زیر مجموعه سئو به وسیله یک فرد، کنترل و مدیریت گردد. در برخی دیگر از شرکت های دیجیتال مارکتینگ شاید سئو را به بخش های متفاوت تقسیم بندی کنند.
بعد از تقسیم بندی سئو به بخش های گوناگون برای هر یک از قسمت های شرکت دیجیتال مارکتینگ یک متخصص را استخدام می کنند. گرافیست، کپی رایتر، مدیر سوشال، مدیر پروژه، برنامه نویس، مدیر محتوا و .... از جمله اعضای مهم شرکت دیجیتال مارکتینگ هستند. برخی از مهمترین وظایفی که اعضای آژانس های دیجیتال مارکتینگ بر عهده دارند عبارت است از :
بررسی بازار هدف یکی از مهم ترین وظایف اعضای شرکت دیجیتال مارکتینگ می باشد. بازار هدف در هر یک از پروژه ها متفاوت خواهد بود. افرادی که تخصص زیادی در زمینه دیجیتال مارکتینگ دارند می توانند بازار هدف هر یک از کسب و کارها را بشناسند.
تولید محتوا به عنوان یکی دیگر از وظایف اعضای شرکت دیجیتال مارکتینگ می باشد. تولید محتوا به صورت متنی، تصویری و صوتی انجام خواهد شد. برای ثبت سفارش تولید محتوا باید نوع محتوا را بر اساس فعالیت کسب و کار خود انتخاب کنید. اعضای شرکت م یتوانند راهنمایی های لازم را به شما ارائه دهند تا بهترین محتوا را برای کسب و کار خود انتخاب نمایید.
تدوین استراتژی مربوط به مارکتینگ و تخمین اصولی هزینه مد نظر یکی دیگر از وظایف اعضای آژانس دیجیتال مارکتینگ است. هر یک از استراتژی هایی که مربوط به مارکتینگ هستند را باید از نظر نوع کسب و کار بشناسید. این مسئله که هزینه مربوط به تدوین استراتژی مارکتینگ به درستی تخمین زده شود بسیار مهم است. کارشناسان شرکت دیجیتال مارکتینگ هزینه های استراتژی مارکتینگ را بر اساس بودجه شما تعیین خواهند کرد.
بازاریابی موتور جستجو و تبلیغات آنلاین دیگر وظایف اعضای شرکت دیجیتال مارکتینگ است. سئو به عنوان مهم ترین بخش بازاریابی موتور جستجو شناخته می شود. اگر بدانید سئو چیست بدون شک در مورد نحوه بازاریابی موتور جستجو اطلاعات بیشتری به دست خواهید آورد. استراتژی هایی که مربوط به شبکه های اجتماعی هستند را کارشناسان شرکت دیجیتال مارکتینگ بررسی می کنند. پس از بررسی های لازم کارشناسان می توانند طبق نیاز کسب و کار شما یکی از استراتژی های شبکه های اجتماعی را انتخاب کنند.